Καμερούν Στη γη των Γορίλων...Καμερουν

LULLU

Member
Μηνύματα
3.525
Likes
7.777
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι


Καμερουν συνεχεια....
Στοιβαγμένοι σαν σακιά πατάτες σε 3 τζιπ ξεκινάμε και πάλι… Η σκόνη , μας έχει ξηράνει το στόμα , το λάρυγγα και τα πρόσωπα είναι πασπαλισμένα σαν κουραμπιέδες αλλά από ζάχαρη άχνη κόκκινου χρώματος.. Απεγνωσμένα σήματα του τζιπ που βρίσκεται πίσω μας δηλώνουν πως πρέπει να σταματήσουμε….
- Αμάν τι να έγινε πάλι?
-Απλά πράγματα… έφυγε η ρόδα!!… Καθυστέρηση μέχρι να φτιαχτεί( ευτυχώς που φτιάχτηκε κιόλας δηλαδή) φτάσαμε Yokodima μεσημέρι και κάτι. Εδώ υπήρχε ελπίδα και πιθανότης να φτιαχτούν κάπως καλύτερα τα πληγωμένα τζιπ. Τίποτα το ενδιαφέρον τριγύρω ίσως δεν υπήρχε και όρεξη να ανακαλύψουμε κάτι, οπότε καθίσαμε και περιμέναμε τη επισκευή. Ένας ατέλειωτος στενός, επικίνδυνος χωματόδρομος μας περίμενε… Φτάσαμε Bertua και η χαρά του να μπούμε κάτω από το ζεστό τρεχούμενο νερό κόπηκε μαχαίρι, με το που ανοίξαμε τη βρύση …Ένα γκλου-ντουπ –σβββββββββ και μετά σιωπή… . Η ελαφρώς πλανωμενη στο αέρα κρίση, ήρθε και εγκαταστάθηκε για τα καλά σε όλους κυρίως αφού μάθαμε πως και η επόμενη μέρα θα είναι μια από τα ίδια, δηλαδή τζιπ δρόμος και αβαρίες… Γαμωτο σαν να τρέχουμε ένα ατέλειωτο ράλι Παρίσι -Ντακάρ χωρίς να μπορούμε να απολαύσουμε τίποτα από αυτά που βλέπουμε, με κακουχίες, στερήσεις..και από πάνω ούτε νερό στο τερματισμό..Άρχισαν οι πιέσεις, τα παράπονα και στο τέλος ήλθε και το νερό…( δίδαγμα λοιπόν… ποτέ μην τα παρατάς) Βγάλαμε από πάνω μας τη περίσσια βρώμα και πέσαμε για ύπνο με πολλή κακή διάθεση και τις χειρότερες εντυπώσεις για αυτή τη εκδρομή που στοίχησε ένα σωρό λεφτά,( επένδυση ενός χρόνου για όλους μας) . μας στέρεψε από αντοχές , από δυνάμεις.. Ένας κακός συνδυασμός πραγμάτων τελικά..ακόμη και τα βρεγμένα ρούχα μουχλιάζουν στις βρεγμένες βαλίτσες….
Σηκώθηκα το πρωί –πρωί .. και βάλθηκα να πλύνω τα παπούτσια μου μην μπορώντας να αντέξω τη αηδιαστική θέα τους.. Ο Λουί ο ξεναγός μας ανακοινώνει πως θα πρέπει να συσκεφτούν όλοι οι οδηγοί και να καταστρώσουν ένα σχέδιο μεταφοράς.. Πολλά τα ερωτηματικά..
- Να περιμένουμε να φτιαχτεί το τζιπ (. το αφήσαμε πίσω)
- Να νοικιάσουμε άλλο?
- Πως θα ξέρουμε αν έχει φτιαχτεί το τζιπ? Και αν ναι, πότε ξεκίνησε και πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να έλθει εδώ που είμαστε ?Και θα είναι καλά επισκευασμένο? Και θα είναι σε θέση ο οδηγός μετά από 15 ώρες οδήγηση χωρίς ξεκούραση να οδηγεί για άλλες 8 ώρες συνεχόμενες?...
- Πολλά αναπάντητα ερωτηματικά .. μαύρη θάνε και η σημερινή μέρα υποψιάζομαι και προσπαθώ να μαϊνάρω τα νεύρα μου ξεσπώντας στο γράψιμο .με τόση βιασύνη ,που η γραφή δεν μπορεί να αποκρυπτογραφηστει ούτε από εμένα τώρα που αναμοχλεύω το ημερολόγιο μου… Αφού η πιο ανεπτυγμένη χώρα, όπως λένε, δεν έχει καθόλου υποδομή και οδικό δίχτυο,( φαντάσου σε τι χάλι είναι η μη ανεπτυγμένες χώρες.) οι αποστάσεις ατέλειωτες, χαοτικές και ότι και να δεις στη διαδρομή δεν σε αποζημιώνει για ότι τραβάς…
- Έτοιμο το πρωινό και είναι 7.25. Έχουμε 360 χιλιόμετρα μπροστά μας , 100 με άσφαλτο και τα άλλα ,τι άλλο? χώμα, λακκούβα και λάσπη αν βρέχει… και αν συμπληρώσεις τα μισοδιαλυμενα τζιπ, τους κουρασμένους οδηγούς, γιατί πράγματι τους έχει βγει ο πάτος, τους τσατισμένους και εκνευρισμένους επιβάτες καταλαβαίνεις ότι είμαστε στιγμές λίγο πριν μια ηφαιστειακής έκρηξης όμοια με του Βεζούβιου… Και το ρολόι κτύπησε 10 παρά όταν σήμανε η αναχώρηση..Πήραν 3 ώρες περίπου οι διαβουλεύσεις για να καταλήξουν πως το λεωφορείο της γραμμής ήταν ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος να στείλουν τις αποσκευές και ορισμένους οδηγούς.. Αρχίζουμε τους υπολογισμούς. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό αν τα τζιπ θέλουν 6 ώρες μέχρι να φτάσουν Yaunde, το λεωφορείο θα θέλει άλλες 3 επί πλέον, το λιγότερο, που σημαίνει πως θα περιμένουμε σαν χάνοι μες στη λάσπη τις αποσκευές για να ξεβρομίσουμε.. Αλλά επειδή ο Θεός ορίζει τα πάντα σε αρμονία και να μην υπάρχουν αδικίες, ( όχι και όλα) δεν προλάβαμε να κάνουμε 20 χιλιόμετρα και αρχίζουν τα προβλήματα. Το δικό μας τζιπ δυό φορές καθηλώθηκε από λάστιχο και φυσικά η δεύτερη ρεζέρβα ( ευτυχώς που υπήρχε κιόλα) έχανε οπότε ακινητοποιήθηκε σε μια μεριά. Βρεθήκαμε στριμωγμένοι στο τζιπ του Μινω ,που αν και ανοίξαμε τη πίσω πόρτα καθίσαμε με τα πόδια έξω και κάποιοι σχεδόν κρεμάστηκαν από τα πλαϊνά σίδερα.. .Δεν υπάρχει ίχνος ενθουσιασμού για το πανέμορφο τοπίο που ξεδιπλώνει μπροστά μας. Τόσος είναι ο εκνευρισμός που αρκετοί σκέφτονται να εγκαταλείψουν τη εκδρομή όταν σε ένα αστυνομικό έλεγχο, οι αστυνομικοί που δεν έμειναν ευχαριστημένοι από το μπαξίσι, ανακάλυψαν ότι τα ταξιδιωτικά έγραφα των οδηγών και των αυτοκινήτων δεν ήταν σωστά…. Σε κάθε αστυνομικό μπλοκ καταθέταμε ένα σημαντικό χρηματικό ποσόν …έτσι λειτουργεί εδώ το σύστημα και οι λειτουργοί… .Παντού τα ίδια… Αποφασίζω να μην ασχοληθώ άλλο με τα όσα συμβαίνουν, έτσι και αλλιώς δεν αλλάζει τίποτα, και αφιερώνω τη ματιά μου στο τοπίο..Διασχίζουμε εκτάσεις από τεράστιες κέντιες και αρέκες (που σε εμάς κατσιάζουν στη γλάστρα) εδω έχουν τις διαστάσεις των δέντρων , εκτάσεις από μπανανοφυτίες, φοίνικες και έλη με άφθονα κουνούπια.. Τα σκορπισμένα σπίτια παίρνουν αποικιακού στυλ μορφή αντικαθιστώντας τα μπανανοσπιτα και τις καλύβες.. Είθε ο Θεός και τέλειωσε ο χωματόδρομος που σημαίνει πως σε 3 ώρες θαμαστε στη πόλη.. Ανασα βαθια!!!!!!!!!
 

Attachments

Last edited by a moderator:

annoulita100

Member
Μηνύματα
313
Likes
704
Επόμενο Ταξίδι
Ινδοκίνα
Ταξίδι-Όνειρο
All the world 💓
Έχω διαβάσει όλες τις ιστορίες σου και μπορώ να πώ πως είμαι συνεπαρμένη!Σε παρακολουθώ με ενδιαφέρον!!!!!Λατρεύω αυτούς τους προορισμούς:)
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.525
Likes
7.777
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Το ξενοδοχείο σαν αποικιακή φυλακή μου φαίνεται, με εσωτερικούς διαδρόμους , τις πόρτες των δωματίων να βλέπουν όλες στη εσωτερική αυλή , η διακόσμηση δεν μπορεί παρά να συμπληρώνει το πάζλ με έργα αποικιακής εποχής και όλα αυτά να καλύπτονται από μια μυρωδιά που σκοτώνει… Τα δωμάτια μέσα είναι εξοπλισμένα με TV και aircondition τόσο παλιά όσο χρονολογείται η ίδρυση του κράτους άσε που έχουν να καθαριστούν από τα εγκαίνια και στα τζάμια πάνω μπορείς να ζωγραφίσεις , μόνο οι κήποι δείχνουν να είναι φροντισμένοι.. …και νασου η έκπληξη με το που ανοίγω τη μπαλκονόπορτα!!!!! μια πισίνα ολυμπιακών διαστάσεων δίπλα στο ποτάμι ..
Ξαπλωμένη στη ξαπλώστρα απολαμβάνω το Ήλιο και το πρωινό ξύπνημα των υπαλλήλων, το δικό μου και των φίλων που ένας-ένας σκάει μύτη .Μας ανακοινώνεται πως στις 2 ντάλα μεσημέρι θα έχουμε ξενάγηση και αυτό γιατί θα καταναλώσουμε το χρόνο μας συμπληρώνοντας ότι χαρτομάνι μας δοθεί από τους υπαλλήλους του emigration., άσε δε που είναι και στα γαλλικά γμ ..
Αποφάσισα να βουτήξω στη πισίνα για 2 λόγους. Πρώτο γιατί ο ήλιος άρχισε να με τσουρουφλίζει και δεύτερον γιατί μου έσπασε τα νεύρα μια τύπισσα που επί μια ώρα κάνει πάνω –κάτω ασταμάτητα σε συνδυασμό ελεύθερου και ύπτιου την ολυμπιακών διαστάσεων πισίνα.. Το νερό πολύ καλό και σε καθαριότητα και σε θερμοκρασία, πλατσούρισα και εγώ λίγο, ούτε που μπόρεσα να συναγωνιστώ τη τύπισσα η οποία συνέχισε το κολύμπι της στο ίδιο ρυθμό και μου θύμισε τη διαφήμιση με τα αρκουδάκια της παταρίας Duracell που πανε!πανε! πάνε!!!
Ώρα 2 ακριβώς και εμείς έξω από το μουσείο . Μας περιμένει το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο που καταγράφει την άφιξη των πρώτων τουριστών στη χώρα!!! Είναι γεγονός, είδηση που πρέπει να παιχτεί στα κανάλια ..δώσανε και κάποιοι συνέντευξη, μάλλον ο αρχηγός, ελπίζω να μην του έγινε ερώτηση του στυλ…΄΄ τι σας τράβηξε στη χώρα μας?
Το μουσείο σαν κτήριο είναι ένα ερείπιο αφού έχει καταστραφεί 2 φορές στον εμφύλιο και έτσι το άφησαν στη μοίρα του , ενώ πολλά αντικείμενα και εκθέματα έχουν κλαπει..σιγα το πράγμα δηλαδή, εδώ σε εμάς εν καιρώ ειρήνης κάνουν φτερά και από καλοφυλαγμενα μουσεία ,στο πόλεμο ευτυχώς που έμειναν και κάποια δεν λες? Και τι έμεινε δηλαδή? Αν και θα έπρεπε να ρωτήσω τι είχε δηλαδή? Κάποια εκθέματα λαϊκής τέχνης και ορισμένα απολιθώματα μέσα στη σκόνη, στη αράχνη προφυλαγμένα από τα μισοσπασμένα τζάμια των προθηκών.. Ο ξεναγός αυστηρός επαναλάμβανε κάθε τόσο nophoto! Nophoto!!! Εντάξει κύριε nophoto ! το εμπεδώσαμε , αν και ορισμένοι από εμάς είμαστε 17 το αριθμό, χωρίς τους ξεναγούς και οδηγούς, χρησιμοποιηθήκαμε σαν θέμα για να βγει φωτογραφία. τοπίου ντε και καλά, αλλά που περιλάμβανε και καμιά δεκαριά από τους ντόπιους.. Άλλο αξιοθέατο η πόλη δεν διαθέτει η δεν ασχοληθήκαμε να βρούμε και σπαταλήσαμε το υπόλοιπο χρόνο στη αγορά. Το παζάρι ήταν μια ζωντανή σύνθεση χρωμάτων . Περιπλανηθήκαμε μαζί με τους ντόπιους ανάμεσα στα λαχανικά, στα φρούτα στα μπαχαρικά, στα ζώα ,περπατήσαμε στους χωμάτινους δρόμους , χόρτασε το μάτι μας πολύχρωμα ρούχα , μαντίλες η μύτη μας δοκιμάστηκε σκληρά από μυρωδιές έντονες και καμιά φορά απωθητικές, είδαμε με ξεκάθαρο μάτι στο φως της μέρας, τη σκληράδα στο βλέμμα του κόσμου που ζει φτωχά, παλεύει στη φτώχεια και μαραζώνει στη φτώχεια. Πολλές οι φυλές όπως οι Sao και Karen, που ζουν στη απέραντη ξερή χώρα που μόνο το 2% της έκτασης είναι καλλιεργήσιμο, το υπόλοιπο είναι έρημος . Το 70% των κατοίκων είναι αναλφάβητοι , ο μέσος όρος ζωής είναι τα 45 χρόνια ( ενώ εμείς κοντεύουμε να διοριζόμαστε τότε), ένα σύστημα υγείας ανύπαρκτο, με άθλιες υποδομές σε όλους τους τομείς. Τι να περιμένεις ?
Στο γυρισμό , δίπλα από το ξενοδοχείο ανακαλύψαμε ένα παζάρι λαϊκής τέχνης σε μια εσωτερική αυλή κτηρίου και επιδοθήκαμε σε ένα ξέφρενο shoppingtherapy . Μάσκες, ξυλόγλυπτα, ζωγραφιές, κοσμήματα γέμισαν τις αποσκευές μας από τη πρώτη κιόλα μέρα του ταξιδιού!
Το δείπνο μας δίπλα στη πισίνα, συνοδεύονταν από μουσική αφρο-ρεγκε . Δοκιμάσαμε ένα πολύ καλό βοδινό και τηγανιτές πατάτες!..
Το πρωινό πλούσιο διότι ως γνωστό , αφού κοντά στο βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα , έτσι και εμείς, μαζί με τους γάλλους φαντάρους και υπαλλήλους της Αρμοστείας είχαμε την ευκαιρία να πέσουμε με τα μούτρα στο μπουφέ. Τι κάνουν όλοι αυτοί εδώ? Δουλεύουν εφαρμόζοντας τα προγράμματα της UNCHERκαι των άλλων ΜΚΟ για τους πρόσφυγες από το Σουδάν που ως γνωστό γίνονται σφαγές αυτό το καιρό, στους 9 καταυλισμούς που έχουν στηθεί μέσα στο Τσαντ ενω παράλληλα πραγματοποιούν και προγράμματα βοηθείας και στήριξης της χώρας. Φαίνεται πως η πρωτεύουσα ζει από τις ΜΚΟ.. που δίνουν δουλειά στο κόσμο( οδηγοί, μεταφραστές, λογιστές) τονώνουν και τη κρατική μηχανή με εκτελωνίσεις, βίζες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, καταλυμάτων κτλ. και γενικά η πολη παραμένει ζωντανη λόγω θανατου, αφανισμού μιας άλλης... Γνωστες εικόνες, γνωστές ιστοριες γνωστα και τα παραλειπομενα ... ..
 
Last edited by a moderator:

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Τελικα μερικες φορες η κριση μας βγαινει σε καλο.....

Lullu συνεχισε...please :p
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.152
Likes
14.443
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Ένα αχ θα αναφωνήσω για μια χώρα της Αφρικής που θα ήθελα πολύ να πάω
Σε παρακολουθώ με περισσό ενδιαφέρον
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.525
Likes
7.777
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Φύγαμε για τα σύνορα με μοναδικό καημό πως δεν μπορέσαμε να φωτογραφήσουμε όσα είδαν τα μάτια μας. .Οι εικόνες του χωμάτινου εθνικού δρόμου , τα εκατοντάδες κοπάδια να μοιράζονται τη μοναδική λωρίδα με τα αμάξια και τους πεζούς, τα λασπόσπιτα στις άκρες του δρόμου μας συνόδεψαν ως τα σύνορα με το Καμερούν. Στο φυλάκιο εκεί ανακαλύψαμε πως η γραφειοκρατία δεν είναι μόνο ελληνική αποκλειστική πατέντα. Άπειρες ώρες κάτω από το καυτό ήλιο για να πάρουμε τη σφραγίδα εξόδου, η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι διαβατήριο είχαν να δουν κάμποσες δεκαετίες για να μην πω ποτέ, οπότε άντε να εξηγήσεις πως γιατί ήλθαμε και που πάμε!!! Όσο ο αρχηγός επιστρατεύοντας τη γλώσσα το σώματος των κινήσεων και των γαλλικών προσπαθούσε να βγάλει άκρη εμείς έξω δωροδοκήσαμε με καραμέλες και στυλό τα παιδιά που είχαν μαζευτεί γύρω μας να ποζάρουν για τις νεοαποκτηθείσες νέας τεχνολογίας ψηφιακές μηχανές… ( γιαυτο και τα πολλά λάθη στις λήψεις)..
Επιτέλους περάσαμε στο Καμερούν και δεν αλλάζει κάτι σημαντικά , παρά μόνο η διάθεση του κόσμου που φαίνεται πιο χαλαρός, πιο ευδιάθετος και κυρίως άνετος με το να ποζάρει.. Γυναίκες, που ξέχασα να περιγράψω επίτηδες μάλλον λόγω ζήλειας, αλλά επανορθώνω αμέσως με μια λέξη …’’ΓΑΖΕΛΕΣ’’ κουβαλούν μωρά στη πλάτη, περπατούν με τέτοια χάρη στα χωράφια που θα ζήλευε και η Εβαγελιστα, αγρότες μεταφέρουν, απουσία γαιδάρων, τα λαχανικά και τα κάρβουνα σε καλοφορτωμένα ποδήλατα και τα παιδιά όπως παντού στη Αφρική με αυτά τα τεράστια μάτια και το πλατύ χαμόγελο!! Την εικόνα συμπληρώνει ένας μεγάλος αριθμός αναπήρων που πάνω στα αναπηρικά καρότσια δουλεύουν τροχό με τα χέρια….
Στα μάτια μας η απέραντη flat έκταση ξηρή και άγονη που έχει παραδοθεί, όπως μας λένε, σε ελεγχόμενες πυρκαγιές που ποτέ δεν ξεφεύγουν, (εμείς γινόμαστε στάχτη ) καπου- κάπου διακόπτεται από κανένα νερόλακκο με πολύχρωμα νούφαρα ως μοναδική ομορφιά του τοπίου . Τα χωριά χτισμένα και τοποθετημένα στη άκρη του εθνικού δρόμου, με σπίτια άλλοτε φτιαγμένα από λάσπη , χόρτα και με στρογγυλές σκεπές από καλάμι και χόρτο πλεγμένα με μια ντόπια τεχνική και άλλοτε χτισμένα με λάσπη και πλίνθους Αραβικής τεχνοτροπίας.
- Έφτασαν και εδώ οι Άραβες?
-Ναι μαμ… άρπαζαν σκλάβους ..
.Μας χρειαστήκαν 3 ώρες για να φτάσουμε στο Waza park για ένα σαφάρι που τότε, εκείνη την εποχή μας φάνταζε εμπειρία μοναδική ( μιας και δεν είχαμε τις εμπειρίες της Μποτσουάνα και Ναμίμπια που ήλθαν αρκετά χρόνια μετά ) . Οι καλύβες του κάμπ τοποθετημένες πάνω στο μοναδικό βράχο της περιοχής και που ευτυχώς διαθέτουν κάποιες ανέσεις, όπως ηλεκτρικό και κλιματισμό.. Ο ήλιος δεν στάθηκε εμπόδιο για τη μεσημεριάτικη ανάβαση προς το ρεστοράν αλλά δεν βρήκα τίποτα το ενδιαφέρον παρά εκκατ. σαύρες διαφόρων μεγεθών να κόβουν βόλτες από βράχο σε βράχο..
Όσες ώρες κάναμε να φτάσομε στο πάρκο, άλλες τόσες διαθέσαμε στο απογευματινό σαφάρι αλλά τα ζώα πεισματικά αρνιόνταν να εμφανιστούν.
- Μα που πήγαν οι 1500 ελέφαντες για βοσκή η κάνουν απεργία πείνας σήμερα? Όσο και τεντώσαμε μάτια και αυτιά ίχνος δεν φάνηκε από αυτά τα ζωντανά..!! Στο βάθος πεδίου μόνο καμηλοπαρδάλεις και αντιλόπες κάνουν την εμφάνιση τους σε ένα γρήγορο πέρασμα.. Στο ξαφνικό σκάνε μύτη πολύ κοντά μας κάτι φραγκόκοτες και αγριόχοιροι που από τη πείνα μου άρχισα να τα βλέπω με άλλο μάτι…. Αποφασίσαμε να κατατάξουμε το σαφάρι σαν τη πιο αποτυχημένη ατραξιόν και επιστρέψαμε στο κάμπ..
Το νερό στο ντους ευτυχώς είχε κρυώσει , γιατί το μεσημέρι μαδούσες κοτόπουλα και αυτός ήταν και λόγος αναβολής ενός χαλαρωτικού ντους.. Θα πείτε …μα δεν υπήρχε βρύση κρύου νερού? Μωρέ ευτυχώς που υπήρχε νερό δεν λες! Υπήρχε μόνο μια βρύση συνδεμένη με το ντεπόζιτο νερού που όλη μέρα κάτω από το καυτό ήλιο έβραζε όπως κάθε αρμόζει σε κάθε καλό ηλιακό θερμοσίφωνα..!!!
Φρέσκια αλλά όχι δροσερή αν και είναι απόγευμα και με το καφέ στο χέρι κάθομαι να καταγράψω τα όσα έχω δει στο ημερολόγιο μου ,που τώρα έχω ανασύρει από το ντουλάπι των αναμνήσεων και θλίβομαι διαπιστώνοντας πως πολλά από τα γεγονότα που έχω καταγράψει έχουν σβηστεί από το σκληρό δίσκο… αχ αχ άτιμη ηλικία και Αλτσχαιμερ!!!..

Περάσαμε στενούς δρόμους, κάμπους με σιτηρά, θεόρατες ακακίες και πολύ κόσμο, αλλά και πολλά ζώα. .Φτάσαμε στο χωριό Ουιτζίλι ( η κάπως έτσι) χτισμένο πάνω σε ένα βράχο .Θα επισκεφτούμε το παλάτι του Lamido άρχοντα που έχει παντρευτεί όχι μια η δύο γυναίκες αλλά 46!,με την ανάλογη σπορά που απαριθμεί 113 απογόνους!!!!!! Θα προσπαθήσω να περιγράψω ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ!!!!!!!!!! Μια ανοιχτή ξύλινη αυλόπορτα μας μπάζει σε ένα χωμάτινη μικρή αυλή όπου στο κέντρο της βρίσκεται θρονιασμένος πάνω σε μια καρέκλα ένας σωρός από ξεχειλισμένα κρέατα και λίπη μέσα σε μια μπλε κελεμπία με ανοιχτά πόδια και καπέλο στη πάνω κεφαλή… που αυτό το κάρμα ζωτικών κυττάρων αποτελεί τον βασιλια!!!
-Βρε αυτός ακράτεια έχει , είναι ένα ραμολιμέντο , πως κάνει καλά 46 γυναίκες? Ρωτά εύλογα ο παρατηριτικότατος Μινως…
Χαλαρά ο άρχοντας σηκώνει το χέρι και μας προσκαλεί κοντά του για μια ξενάγηση στο παλάτι ..που θα ζήλευαν και οι Βερσαλίες( σε άλλο δεν έχω πάει για να συγκρίνω).. Το εσωτερικό σε αφήνει άλαλο, απνοο μέχρι θανάτου… Μπροστά μου ορθώνονται μικροί κωνικοί πυργίσκοι χωμάτινοι με χορταρινη σκεπή, ο ένας δίπλα στον άλλο πο για να περάσεις πρέπει να το κόψεις του πλαγιού, και αυτά είναι τα διαμερίσματα κάθε βασίλισσας, Δίπλα ένας άλλος πυργίσκος παριστά τα μαγειρεία με 2 παρασιές( τζάκια) και 3 μαυρισμένα τσουκάλια . Για να μπεις μέσα σε αυτά έπρεπε να περάσεις μέσα από ένα μικροσκοπικό πορτοπαράθυρο αφού πρώτα σηκώσεις ένα μπερντέ και έρποντας να καταφέρεις να δεις το τίποτα αφού υπάρχει απόλυτο σκοτάδι! Και εντάξει τη νύχτα δεν βλέπον οι γυναίκες αυτό το θεϊκό κορμί , το πρωί στο φως της μέρας τι κάνουν?
-Το βάζουν στα πόδια τρέχοντας για τα χωράφια!
Τα φεμινιστικά μου στο φουλ, μουρχεται να τον στείλω να κοιτά τα ραδίκια από τη ρίζα που μου θέλει και τη 47 γυναίκα και ελληνίδα ο σάχλας το ραμολί και το παίζει ερωτύλος!!!!!!!!!! ΑΝΔΡΕΣΣΣΣΣΣΣ!!!
-Σιωπή άνδρες, σκοτώνει, λέει κάποιος από τη παρέα.. Να μας πεις όμως πότε μας επιτρέπετε ξανά ο λόγος έτσι? ..μου λέει ο συνταξιδιώτης…
Αφήσαμε πίσω μας το παλάτι και πήραμε το δρόμο για τα βουνά Κapriski. Στο δρόμο σταματήσαμε σε ένα σχολείο για να αφήσουμε τσάντες και χαρτικά. Ψάξαμε το δάσκαλο μέσα στις μισοσκότεινες αίθουσες που αντί θρανία, πίνακα και έδρα, υπάρχει για κάθε παιδί και από μια πέτρα άνιση για καρέκλα… κάθε παιδί αντί να κάθεται σε καρέκλα η πάγκο, κάθεται πάνω σε πέτρα.. Δεν περιγράφεται από πού βλέπεις αυτό που σου προκαλεί μια τέτοια εικόνα.. Στις εκκλήσεις των παιδιών για΄΄ ΚΑΖΟ ‘’ (δώρο) κανείς δεν έμεινε ασυγκίνητος και τα ίδια παιδιά μας ακλούθησαν τρεχάλα σε όλη την ανηφόρα για κάμποσα μέτρα χαιρετώντας …



 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Τετοιο χλιδατο παλατι εχω να δω και γω απο τις Βερσαλιες!!!
Τα απλα σπιτια πως ειναι δηλαδη?

Ακου 46 γυναικες και 113 παιδια.:shock:
Ημαρτον ρεεε................
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.216
Μηνύματα
883.919
Μέλη
38.907
Νεότερο μέλος
Chrysostomos

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom