LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.683
- Likes
- 9.015
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Περνάμε από Βαrroviejoένα ψαροχωρι με πλωτά ξύλινα σπίτια πάνω στα νησάκια που βρίσκονται στις παρα πολλές λίμνες που μια στενή λωρίδα γης τις χωρίζει από τη Καραϊβική.. Οι ψαράδες μεταφέρουν την ψαριά τους προς πώληση στα εκατοντάδες μαγαζιά που βρίσκονται στην ακρη του δρόμου.. παράγκες, σκουπίδια , ψάρια, συνθέτουν ένα σκηνικό διαφορετικό λες και είσαι σε άλλη χώρα..
Φτάνουμε στο δέλτα του ποταμού ..Magdalena.. και μπαίνουμε στη Barranquilla .., ένα λιμάνι στη Βόρεια Κολομβία τη μεγαλύτερη βιομηχανική πόλη που πολύ σωστά ονομάζεται και ‘’χρυσή πύλη’’ Η πόλη δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την Santa Marta ούτε την Καρταχενα.. μπορεί όμως να είναι καλλιτεχνικά υπερήφανη για το καρναβάλι της και τα παγκοσμίου φήμης τέκνα της ,Σακίρα και Σοφία Βεργάρα ..
Στο δρόμο ένα εργοτάξιο δουλεύει για τη κατασκευή μιας νέας γέφυρας.. εκατοντάδες εργάτες, βαριά μηχανήματα, μηχανοδηγοί, εκφορτωτές, κάνουν την κυκλοφορία δύσκολη…
Μετα πεντέμισι ώρες ταξίδι φτάσαμε Καρταχενα.. την πόλη των χρωμάτων..
Λίγα λόγια για τη πόλη.. Ιδρύθηκε το 1533 στην πιο στρατηγική θέση ανάμεσα στους ποταμούς Magdalena και Sinu..δίνοντας εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό της χώρας.
Από το λιμάνι της έκανε φτερό όλο το ασήμι του Περού και το χρυσάφι της Κολομβίας πετώντας για την Ισπανία. Ήταν επίσης λιμάνι που εισάγονταν οι σκλάβοι της Αφρικής .Η στρατηγική θέση της πόλης την έφερε αντιμέτωπη με πειρατές, με επιδρομές άλλων επίδοξων κατακτητών παράδειγμα η πιο γνωστή μάχη -ναυμαχία ‘’της Καρθαγένης των Ινδιων΄΄μεταξύ Ισπανικής Αυτοκρατορίας και της Μεγάλης Βρετανίας..
Η σημερινή πόλη των 1028736 κατοίκων ζεί από την εμπορική ναυτιλια, την πετροχημική βιομηχανία και τον τουρισμό.. Δεν νομίζω να πατά ξένος το πόδι του σε αυτή τη μακρινή γή και να μην κάνει ένα πέρασμα από εδώ.. κάτι σαν τάμα…Η πόλη αποτελείται από το παλιό γραφικό αποικιακό κομμάτι με τα χαρακτηριστικά δρομάκια, τα πολύχρωμα σπίτια, τις απίστευτες μυρωδιες , τη μουσική τη ζωντάνια , την φτώχια και τη νέα πόλη με τους ουρανοξύστες δίπλα στα θάλασσα, τα ακριβά αυτοκίνητα, αλλά τους άδειους δρόμους από χαρά και ψυχή.. ..
Περπατώντας στα στενά της παλιάς πόλης χάνεσαι στην ιστορία.. Τα σπίτια με τα ξύλινα μπαλκόνια και τις εσωτερικές αυλές, σιμά το ένα με το άλλο λες κρατούν φυλαγμένες τις χαρές τις λύπες , τα μυστικά ,των ενοίκων τους, τα ανοικτά παράθυρα προς το δρόμο αφήνουν το κλεφτό βλέμμα του επισκέπτη να περιπλανηθεί στα σωθικά του σπιτιού αποκοιμίζοντας εικόνες …μιας ζωής που παρα τα προβλήματα , τη φτώχεια δεν το βάζει κάτω.. θα δεις κάποια χορευτική φιγούρα στο σαλόνι, θα ακούσεις μουσική, θα δεις κάποιο να παρακολουθεί ποδόσφαιρο, κάποια να καλλωπίζεται, κάποια γερασμένα κορμιά να λικνίζονται στη κουνιστή πολυθρόνα ψάχνοντας λίγη δροσιά από ένα παλιό ανεμιστήρα και μια βεντάλια και κάποιο να γεύεται ένα πιάτο φαγητό..
Δίπλα στα καλοσυντηριμένα σπίτια είναι και αυτά που ο χρόνος άφησε βαριά σημάδια πάνω τους.. γκρεμισμένα, ξηλωμένα παράθυρα και πόρτες με αγριόχορτα φυτρωμένα στους τοίχους..
Οι σκουρόχρωμοι κάτοικοι λόγω των επιμιξιών με τους σκλάβους, αλλά και οι απόγονοι των σκλάβων αγαπούν τον τόπο τους και με κάθε τρόπο θέλουν να μεταδώσουν αυτή τους την αγάπη στους τουρίστες …Να φταίει ο ΄ήλιος να φταίει η θάλασσα που οι άνθρωποι είναι χαρούμενοι και ζωντανοί .
Ζωντανοί οι κάτοικοι, ενθουσιώδεις και οι τουρίστες και εδώ τώρα αναπτύσσεται το τουριστικό προϊόν που φέρνει στη πόλη και τα καλά αλλά και τα κακά… αυτό βέβαια είναι ένα άλλο κεφάλαιο και μεγάλο…πάντως πολύ εμφανή η επιρροή της τουριστικής βιομηχανίας, της άπραχτής, της υπερτίμησης, .
Γνωρίσαμε από κοντά, στο τουρ που κάναμε στα νησάκια, τη πλευρά του τουριστιτ τραπ αλλά και της αγένειας, της αδιαφορίας, της ξεπέτας απλά.. …με σιγουριά μπορώ να πω ότι οι άνθρωποι της επαρχίας της νότιας χώρας καμμιά σχέση δεν έχουν με τους κατοίκους της Καρθαχένης αλλά επίσης δεν έχουν καμμιά σχέση με τα όσα έχουμε ακούσει και διαβάσει για αυτή τη χώρα…
Φυσικά πρώτη επιλογή στη ξενάγηση μας είναι να χαθούμε στα σοκάκια, ευτυχώς το ξενοδοχείο μας είναι μέσα στο ιστορικό κέντρο, απολαμβάνοντας τους ήχους , τις μυρωδιές αλλά και τους ενοχλητικούς πωλητές που κολλάνε σαν βδέλλα πάνω σου στη προσπάθεια τους να σε κάνουν να ψωνίσεις…
Στη πλατεία Bolivar μια παρέα νεαρών επιδίδεται σε χορευτικές φιγούρες .
Κάθισα αρκετή ώρα βιντεοσκοπώντας, μιας και η παρέα μου μπήκε σε ένα μαγαζί με χρυσό και πετράδια,.. σουρούπωνε και η πλατεία άρχισε να μαζεύει κόσμο και πολλούς τουρίστες που μπορώ να πω είχαν ένα βλέμμα μαγεμένο. .πράγματι μαγεύεσαι.
Το μοναστήρι του Claver με την ομώνυμη εκκλησία χτίστηκαν τον 17 αιώνα από την θρησκευτική κοινότητα Ιησουιτων.. Εδω ο Claver , γιος ενός καταλανου αγρότη , έζησε ως ιεραπόστολος , διέδωσε το δόγμα του, μύησε τους σκλάβους που στοιβάζονταν στις φυλακές και προσπάθησε να τους βοηθήσει και για αυτό θεωρείται ο προστάτης των μαύρων.. Όμως εκεί δίπλα στο ναό προσευχής υπάρχουν τα κελιά της φυλακής που κρύβουν τρόμο, πόνο και αίμα.. εδώ βασανίστηκαν και δολοφονήθηκαν όσοι μαύροι δεν ασπάστηκαν τοn καθολικισμό.. Τα λείψανα του Claver σώζονται σε μια λάρνακα στον ψηλό βωμό..
Το περπάτημα έφερε πείνα και εμείς ψάχναμε φαγητό.. Μυρωδιές παντού, υπαίθρια μαγαζιά αλλα εμείς όχι…θέλαμε ιταλική κουζίνα..
Πάνω κάτω σε όλη τη Gestemani βρήκαμε το ιταλικό που αν δεν κατέρρεε εκείνο το βραδυ σίγουρα την επομένη.. φάγαμε όμως carbonara... Χορτάτες φεύγουμε για το ξενοδοχείο μας Casa Mara που για να το βρούμε κάναμε 2 ώρες..ολα τα στενά ίδια τα βλέπαμε,.. Το Casa Mara είναι και αυτό ένα από τα παλια μισοερειπωμενα κτήρια.. Ένα διώροφο λευκό κτίσμα με κεντρική αυλή και μια πισίνα xsmal size.. Τα δωμάτια του ισογείου είναι ανακαινισμένα αλλά του πρώτου ορόφου μένουν κολλημένα στη ιστορία…. Μια καταιγίδα ξεσπά πάλι νυχτιάτικα. Η υγρασία και ο ιδρώτας κάνουν εφιαλτική τη νύχτα μας και καπάκι το κλιματιστικό που δεν δουλεύει..
Πρωινό γύρω από τη μικροσκοπική πισίνα( κολύμπα).
Μια κοπέλα εμφανίζεται στην εξώπορτα κουνώντας κάτι βαουτσερ στα χέρια της.. είναι η συνοδός μας για το τουρ στο isla paradiso που έχουμε κλείσει. Φτάνουμε στο λιμάνι αντικρύζομε ουρα χιλιομέτρου ισπανόφωνων κυρίως τουριστών που περιμένουν να επιβιβαστούν στα πλοία.. Ευτυχώς ο δικός μας ξεναγός μιλά αγγλικά και η πρώτη του κουβέντα είναι ότι η υποχρέωση του φτάνει στο να μας γυρίσει στο λιμάνι και για την επιστροφή στο ξενοδοχείο μας θα πρέπει να μεριμνήσουμε εμείς..,.. τι να του λες τώρα ότι αλλα είχαμε κανονίσει και πληρώσει….
Βάζουμε σωσίβια και ανοιγόμαστε στα ανοικτά του ωκεανού ..Απο τη μια τα μαυρα νερα και από την άλλη οι ουρανοξύστες της νέας πόλης Boca grande ,φτάνουν ως το ουρανό που εχει καλυφτεί από μαύρα σύννεφα.,
Μια ώρα περίπου κράτησε η βαρκάδα μας και φτάνουμε στο isla paradise η isla del sol που είναι ένα μικρό ιδιωτικό νησί μέσα στο Eθνικο φυσικο Παρκο San Bernando..
To νησάκι χαρακτηρίζεται από πανέμορφες παράλιες χρυσολευκης άμμου και παρ ότι είναι πολύ μικρο, αντέχει και τα 4 μεγάλα ξενοδοχεία που χτίστηκαν πάνω του..
Κάποιοι τσαλαβουτούν στα νερά, άλλοι στη πισίνα κλασικά με τη μπύρα στο ένα χέρι και στο άλλο λάμπει το χρυσό ρολόι. .κοιταζόμαστε. .ω ναι…γίναμε του μαζικού τουρισμού και εμείς..all inclusive .
Παρατάμε του άλλους για μια κατ ιδιαν ξενάγηση στο νησί..
Η ζέστη αφόρητη παρα τις ξαφνικές επισκέψεις της βροχής. .
,. Πίσω από τα λαμπερά ξενοδοχεία μια άλλη πραγματικότητα.. Ο χωμάτινος λασπωμένος δρόμος μας φέρνει στα μικρά χωριά,, χαμηλά σπίτια και παράγκες..
η ζωή του χωριού.. οι γειτόνισσες κουβεντιάζουν υψηλόφωνα , τα παιδια χαρούμενα παίζουν με παιχνίδια δικης τους κατασκευής.. μπάλα από κουρέλια, κουτοί κόκα κόλας σε τροχαλία για αυτοκινούμενο αμαξι και κάθε λογής εφεύρεσης..
.Ζώα βόσκουν στις αυλές, κότες γουρουνάκια και πολλά σκυλιά ,παρα πολλά ευτυχώς είναι φιλικά..
Στα υπαίθρια μικρά μαγαζάκια-πάγκοι τα προϊόντα έχουν τιμή τσουχτερή ..βλέπεις προορίζονται για τουρίστες..
Καθόμαστε σε ένα καφε σε μια παραλία . είδαμε και πάθαμε να συνεννοηθούμε για μια παραγγελία που περιλάμβανε μόνο καφέ…
Περιμέναμε και περιμέναμε και ο καφε πουθενά.. πλησίαζε η ώρα που έπρεπε να γυρίσουμε και καφές τίποτα..
Μάλλον πάνε να τον μαζέψουν τώρα ,να τον στεγνώσουν και να τον αλέσουν.. φεύγουμε ..μείναμε με την όρεξη μόνο..
Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για το φαγητό.. το μενού ψαρόσουπα και ψάρι που ήταν πράγματι παρα πολύ νόστιμα..
Η αναχώρηση ήταν στις 3 αλλα μας πρόλαβε η καταιγίδα.. παρατηρώντας μια βροχή που η σταγόνα έπεφτε με τόση δύναμη που άφηνε τρυπούλα στη γη..
Η επιστροφή στο λιμάνι με σκαμπανεβάσματα της βάρκας που η μέση μας κόπηκε στα δυο…
Στο λιμάνι μας περιμένει μια άκρως τουριστική φιέστα διοργανωμένη από τους τουριστικοπρακτορες , με μουσική και σνακ.. και οι τουρίστες προσπαθούν να λικνιστούν στο ρυθμό της salsa ..
Πίσω στο ξενοδοχείο.. μπάνιο και μαζευόμαστε στη αυλή σε ένα δικό μας πάρτι.. μπύρες , πατατάκια και κουβέντα ως αργά.. έφτασε η ‘ώρα του απολογισμού και των εντυπώσεων..

Φτάνουμε στο δέλτα του ποταμού ..Magdalena.. και μπαίνουμε στη Barranquilla .., ένα λιμάνι στη Βόρεια Κολομβία τη μεγαλύτερη βιομηχανική πόλη που πολύ σωστά ονομάζεται και ‘’χρυσή πύλη’’ Η πόλη δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την Santa Marta ούτε την Καρταχενα.. μπορεί όμως να είναι καλλιτεχνικά υπερήφανη για το καρναβάλι της και τα παγκοσμίου φήμης τέκνα της ,Σακίρα και Σοφία Βεργάρα ..
Στο δρόμο ένα εργοτάξιο δουλεύει για τη κατασκευή μιας νέας γέφυρας.. εκατοντάδες εργάτες, βαριά μηχανήματα, μηχανοδηγοί, εκφορτωτές, κάνουν την κυκλοφορία δύσκολη…
Μετα πεντέμισι ώρες ταξίδι φτάσαμε Καρταχενα.. την πόλη των χρωμάτων..
Λίγα λόγια για τη πόλη.. Ιδρύθηκε το 1533 στην πιο στρατηγική θέση ανάμεσα στους ποταμούς Magdalena και Sinu..δίνοντας εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό της χώρας.
Από το λιμάνι της έκανε φτερό όλο το ασήμι του Περού και το χρυσάφι της Κολομβίας πετώντας για την Ισπανία. Ήταν επίσης λιμάνι που εισάγονταν οι σκλάβοι της Αφρικής .Η στρατηγική θέση της πόλης την έφερε αντιμέτωπη με πειρατές, με επιδρομές άλλων επίδοξων κατακτητών παράδειγμα η πιο γνωστή μάχη -ναυμαχία ‘’της Καρθαγένης των Ινδιων΄΄μεταξύ Ισπανικής Αυτοκρατορίας και της Μεγάλης Βρετανίας..
Η σημερινή πόλη των 1028736 κατοίκων ζεί από την εμπορική ναυτιλια, την πετροχημική βιομηχανία και τον τουρισμό.. Δεν νομίζω να πατά ξένος το πόδι του σε αυτή τη μακρινή γή και να μην κάνει ένα πέρασμα από εδώ.. κάτι σαν τάμα…Η πόλη αποτελείται από το παλιό γραφικό αποικιακό κομμάτι με τα χαρακτηριστικά δρομάκια, τα πολύχρωμα σπίτια, τις απίστευτες μυρωδιες , τη μουσική τη ζωντάνια , την φτώχια και τη νέα πόλη με τους ουρανοξύστες δίπλα στα θάλασσα, τα ακριβά αυτοκίνητα, αλλά τους άδειους δρόμους από χαρά και ψυχή.. ..
Περπατώντας στα στενά της παλιάς πόλης χάνεσαι στην ιστορία.. Τα σπίτια με τα ξύλινα μπαλκόνια και τις εσωτερικές αυλές, σιμά το ένα με το άλλο λες κρατούν φυλαγμένες τις χαρές τις λύπες , τα μυστικά ,των ενοίκων τους, τα ανοικτά παράθυρα προς το δρόμο αφήνουν το κλεφτό βλέμμα του επισκέπτη να περιπλανηθεί στα σωθικά του σπιτιού αποκοιμίζοντας εικόνες …μιας ζωής που παρα τα προβλήματα , τη φτώχεια δεν το βάζει κάτω.. θα δεις κάποια χορευτική φιγούρα στο σαλόνι, θα ακούσεις μουσική, θα δεις κάποιο να παρακολουθεί ποδόσφαιρο, κάποια να καλλωπίζεται, κάποια γερασμένα κορμιά να λικνίζονται στη κουνιστή πολυθρόνα ψάχνοντας λίγη δροσιά από ένα παλιό ανεμιστήρα και μια βεντάλια και κάποιο να γεύεται ένα πιάτο φαγητό..

Δίπλα στα καλοσυντηριμένα σπίτια είναι και αυτά που ο χρόνος άφησε βαριά σημάδια πάνω τους.. γκρεμισμένα, ξηλωμένα παράθυρα και πόρτες με αγριόχορτα φυτρωμένα στους τοίχους..

Οι σκουρόχρωμοι κάτοικοι λόγω των επιμιξιών με τους σκλάβους, αλλά και οι απόγονοι των σκλάβων αγαπούν τον τόπο τους και με κάθε τρόπο θέλουν να μεταδώσουν αυτή τους την αγάπη στους τουρίστες …Να φταίει ο ΄ήλιος να φταίει η θάλασσα που οι άνθρωποι είναι χαρούμενοι και ζωντανοί .

Ζωντανοί οι κάτοικοι, ενθουσιώδεις και οι τουρίστες και εδώ τώρα αναπτύσσεται το τουριστικό προϊόν που φέρνει στη πόλη και τα καλά αλλά και τα κακά… αυτό βέβαια είναι ένα άλλο κεφάλαιο και μεγάλο…πάντως πολύ εμφανή η επιρροή της τουριστικής βιομηχανίας, της άπραχτής, της υπερτίμησης, .

Γνωρίσαμε από κοντά, στο τουρ που κάναμε στα νησάκια, τη πλευρά του τουριστιτ τραπ αλλά και της αγένειας, της αδιαφορίας, της ξεπέτας απλά.. …με σιγουριά μπορώ να πω ότι οι άνθρωποι της επαρχίας της νότιας χώρας καμμιά σχέση δεν έχουν με τους κατοίκους της Καρθαχένης αλλά επίσης δεν έχουν καμμιά σχέση με τα όσα έχουμε ακούσει και διαβάσει για αυτή τη χώρα…
Φυσικά πρώτη επιλογή στη ξενάγηση μας είναι να χαθούμε στα σοκάκια, ευτυχώς το ξενοδοχείο μας είναι μέσα στο ιστορικό κέντρο, απολαμβάνοντας τους ήχους , τις μυρωδιές αλλά και τους ενοχλητικούς πωλητές που κολλάνε σαν βδέλλα πάνω σου στη προσπάθεια τους να σε κάνουν να ψωνίσεις…
Στη πλατεία Bolivar μια παρέα νεαρών επιδίδεται σε χορευτικές φιγούρες .
Κάθισα αρκετή ώρα βιντεοσκοπώντας, μιας και η παρέα μου μπήκε σε ένα μαγαζί με χρυσό και πετράδια,.. σουρούπωνε και η πλατεία άρχισε να μαζεύει κόσμο και πολλούς τουρίστες που μπορώ να πω είχαν ένα βλέμμα μαγεμένο. .πράγματι μαγεύεσαι.

Το μοναστήρι του Claver με την ομώνυμη εκκλησία χτίστηκαν τον 17 αιώνα από την θρησκευτική κοινότητα Ιησουιτων.. Εδω ο Claver , γιος ενός καταλανου αγρότη , έζησε ως ιεραπόστολος , διέδωσε το δόγμα του, μύησε τους σκλάβους που στοιβάζονταν στις φυλακές και προσπάθησε να τους βοηθήσει και για αυτό θεωρείται ο προστάτης των μαύρων.. Όμως εκεί δίπλα στο ναό προσευχής υπάρχουν τα κελιά της φυλακής που κρύβουν τρόμο, πόνο και αίμα.. εδώ βασανίστηκαν και δολοφονήθηκαν όσοι μαύροι δεν ασπάστηκαν τοn καθολικισμό.. Τα λείψανα του Claver σώζονται σε μια λάρνακα στον ψηλό βωμό..

Το περπάτημα έφερε πείνα και εμείς ψάχναμε φαγητό.. Μυρωδιές παντού, υπαίθρια μαγαζιά αλλα εμείς όχι…θέλαμε ιταλική κουζίνα..

Πάνω κάτω σε όλη τη Gestemani βρήκαμε το ιταλικό που αν δεν κατέρρεε εκείνο το βραδυ σίγουρα την επομένη.. φάγαμε όμως carbonara... Χορτάτες φεύγουμε για το ξενοδοχείο μας Casa Mara που για να το βρούμε κάναμε 2 ώρες..ολα τα στενά ίδια τα βλέπαμε,.. Το Casa Mara είναι και αυτό ένα από τα παλια μισοερειπωμενα κτήρια.. Ένα διώροφο λευκό κτίσμα με κεντρική αυλή και μια πισίνα xsmal size.. Τα δωμάτια του ισογείου είναι ανακαινισμένα αλλά του πρώτου ορόφου μένουν κολλημένα στη ιστορία…. Μια καταιγίδα ξεσπά πάλι νυχτιάτικα. Η υγρασία και ο ιδρώτας κάνουν εφιαλτική τη νύχτα μας και καπάκι το κλιματιστικό που δεν δουλεύει..
Πρωινό γύρω από τη μικροσκοπική πισίνα( κολύμπα).

Μια κοπέλα εμφανίζεται στην εξώπορτα κουνώντας κάτι βαουτσερ στα χέρια της.. είναι η συνοδός μας για το τουρ στο isla paradiso που έχουμε κλείσει. Φτάνουμε στο λιμάνι αντικρύζομε ουρα χιλιομέτρου ισπανόφωνων κυρίως τουριστών που περιμένουν να επιβιβαστούν στα πλοία.. Ευτυχώς ο δικός μας ξεναγός μιλά αγγλικά και η πρώτη του κουβέντα είναι ότι η υποχρέωση του φτάνει στο να μας γυρίσει στο λιμάνι και για την επιστροφή στο ξενοδοχείο μας θα πρέπει να μεριμνήσουμε εμείς..,.. τι να του λες τώρα ότι αλλα είχαμε κανονίσει και πληρώσει….
Βάζουμε σωσίβια και ανοιγόμαστε στα ανοικτά του ωκεανού ..Απο τη μια τα μαυρα νερα και από την άλλη οι ουρανοξύστες της νέας πόλης Boca grande ,φτάνουν ως το ουρανό που εχει καλυφτεί από μαύρα σύννεφα.,

Μια ώρα περίπου κράτησε η βαρκάδα μας και φτάνουμε στο isla paradise η isla del sol που είναι ένα μικρό ιδιωτικό νησί μέσα στο Eθνικο φυσικο Παρκο San Bernando..

To νησάκι χαρακτηρίζεται από πανέμορφες παράλιες χρυσολευκης άμμου και παρ ότι είναι πολύ μικρο, αντέχει και τα 4 μεγάλα ξενοδοχεία που χτίστηκαν πάνω του..

Κάποιοι τσαλαβουτούν στα νερά, άλλοι στη πισίνα κλασικά με τη μπύρα στο ένα χέρι και στο άλλο λάμπει το χρυσό ρολόι. .κοιταζόμαστε. .ω ναι…γίναμε του μαζικού τουρισμού και εμείς..all inclusive .
Παρατάμε του άλλους για μια κατ ιδιαν ξενάγηση στο νησί..
Η ζέστη αφόρητη παρα τις ξαφνικές επισκέψεις της βροχής. .

,. Πίσω από τα λαμπερά ξενοδοχεία μια άλλη πραγματικότητα.. Ο χωμάτινος λασπωμένος δρόμος μας φέρνει στα μικρά χωριά,, χαμηλά σπίτια και παράγκες..

η ζωή του χωριού.. οι γειτόνισσες κουβεντιάζουν υψηλόφωνα , τα παιδια χαρούμενα παίζουν με παιχνίδια δικης τους κατασκευής.. μπάλα από κουρέλια, κουτοί κόκα κόλας σε τροχαλία για αυτοκινούμενο αμαξι και κάθε λογής εφεύρεσης..
.Ζώα βόσκουν στις αυλές, κότες γουρουνάκια και πολλά σκυλιά ,παρα πολλά ευτυχώς είναι φιλικά..

Στα υπαίθρια μικρά μαγαζάκια-πάγκοι τα προϊόντα έχουν τιμή τσουχτερή ..βλέπεις προορίζονται για τουρίστες..


Καθόμαστε σε ένα καφε σε μια παραλία . είδαμε και πάθαμε να συνεννοηθούμε για μια παραγγελία που περιλάμβανε μόνο καφέ…
Περιμέναμε και περιμέναμε και ο καφε πουθενά.. πλησίαζε η ώρα που έπρεπε να γυρίσουμε και καφές τίποτα..

Μάλλον πάνε να τον μαζέψουν τώρα ,να τον στεγνώσουν και να τον αλέσουν.. φεύγουμε ..μείναμε με την όρεξη μόνο..

Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για το φαγητό.. το μενού ψαρόσουπα και ψάρι που ήταν πράγματι παρα πολύ νόστιμα..
Η αναχώρηση ήταν στις 3 αλλα μας πρόλαβε η καταιγίδα.. παρατηρώντας μια βροχή που η σταγόνα έπεφτε με τόση δύναμη που άφηνε τρυπούλα στη γη..
Η επιστροφή στο λιμάνι με σκαμπανεβάσματα της βάρκας που η μέση μας κόπηκε στα δυο…
Στο λιμάνι μας περιμένει μια άκρως τουριστική φιέστα διοργανωμένη από τους τουριστικοπρακτορες , με μουσική και σνακ.. και οι τουρίστες προσπαθούν να λικνιστούν στο ρυθμό της salsa ..
Πίσω στο ξενοδοχείο.. μπάνιο και μαζευόμαστε στη αυλή σε ένα δικό μας πάρτι.. μπύρες , πατατάκια και κουβέντα ως αργά.. έφτασε η ‘ώρα του απολογισμού και των εντυπώσεων..
Attachments
-
452,9 KB Προβολές: 0
-
556,6 KB Προβολές: 0
Last edited: