LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.683
- Likes
- 9.015
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Ο δρόμος είναι φαρδύς σε χωριστές λωρίδες αλλά μακρύς( 339 χιλιόμετρα) έτσι για ώρες πάλι θα βρεθούμε βιδωμένες με τα οπίσθια στα άβολα καθίσματα του βαν…Το τοπίο τι άλλο από καταπράσινο.. τα πρώτα 190 χιλιόμετρα ζούγκλας παραδίνουν την σκυτάλη σε απέραντα χωράφια ζαχαροκάλαμου. Εδώ τα χαρακτηριστικά των κατοίκων διαφέρουν.. αρκετοί , οι περισσότεροι δηλαδή μαυροαφρικανοί. Είναι οι απόγονοι των πρώτων Αφρικανών σκλάβων που ήλθαν εδώ το 16 αιώνα, για να δουλέψουν στους ντόπιους πλουσίους μεγαλοκτημονες που παρέμειναν μετα την κατάργηση της δουλείας το 1825. .
Οι Αφρικανοί έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο πόλεμο για την ανεξαρτησία της χώρας από τους Ισπανούς .Ο Bolivar είχε την ιδέα να παρέχει την ελευθέρια σε όσους σκλάβους συμμετείχαν στην επανάσταση.. όμως επειδή οι γαιοκτήμονες αντιτάχθηκαν στην υπόθεση της ανεξαρτησίας ,η ιδέα του Bolivar δεν στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.. Ο Jose Felix de Restrepo ήταν ο μόνος που κατάφερε στο συνέδριο της Cacuta να καθιερωθεί νόμος που κήρυξε ελεύθερα τα παιδιά των σκλάβων που γεννήθηκαν 21 Ιουλίου 1821..αλλα υπό προϋποθέσεις. ,.μέχρι που η σκλαβιά καταργήθηκε το 1825 οριστικά.. , αλλά και πάλι πέρασαν πολλά χρόνια που οι νέοι γεννημένοι το 1821 συνέχισαν να υπηρετούν τα παλιά τους αφεντικά με τη δικαιολογία ότι τους παρείχαν εκπαίδευση.. χειραγώγηση διαφθορά… όχι άγνωστες έννοιες..
Σήμερα η Κολομβία είναι η τρίτη χώρα του κόσμου με περιπου 11 εκ μαύρους υπηκόους..
Συνεχίζουμε τη πεντάωρη πορεία με την ασταμάτητη βροχή ως μόνη μας συνοδεία και με δεκάλεπτες στάσεις για καφέ (που ο θεός να τον κάνει καφέ, )και τουαλέτα.
Φτάνουμε στη Hacienda Castilla λίγο έξω από την πόλη χτισμένη το μακρινό 1730..
Με ένα ταξι κατεβαίνουμε στη Pereira τη πόλη που βρίσκεται στους πρόποδες των Άνδεων στη περιοχή παραγωγής καφέ..
Η πόλη και η γύρω περιοχή έχει χαρακτηριστεί από την unesco ως μνημείο κληρονομιάς γνωστό ως ΄΄πολιτιστικό τοπίο καφέ της Κολομβίας.΄΄Στη πόλη των 700 χιλιάδων περίπου κατοίκων μαζι με τις γύρω περιοχές, στεγάζονται πολλές δημόσιες εταιρείες και ιδρύματα της χώρας μιας και η θεση της είναι στο κέντρο του χρυσού τριγώνου που αποτελείται από Μπογκοτά- Μεντεγιν και Κάλι.., διαθέτει πανεπιστήμιο, υψηλή τεχνολογία γεγονός που προσελκύει πολλούς επενδυτές..
Φτάσαμε στη πλατεία Bolivar την ώρα που μια παρέλαση-συγκέντρωση διαμαρτυρίας ήταν σε εξέλιξη..
Κόσμος πολύς, χορευτές, μουσικοί διαδήλωναν υπερ της διατήρησης της κουλτούρας, της τέχνης της μουσικής της χώρας …και κάτω από το 80 μέτρων και 8 τόνων χαλκού άγαλμα του Bolivar καβάλα στο άλογο του, οι ομιλητές κατέθεταν τις απόψεις τους..
Τι άλλο από του να αρχίσει να βρέχει και πάλι…όπως τζίφος πάλι τα προτεινόμενα εστιατόρια του lonely planet.. η είναι κλειστά η δεν υπάρχουν πια.. ,(η οικονομική κρίση έφτασε και εδώ, εξ αλλου και από πολύ πριν το 2000-2001 πολλοί ξενιτευτήκαν σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ισπανία) καταλήγοντάς σε ένα self service που και αυτό είναι προτεινόμενο αλλά, η τύχη για το φαγητό μας έχει εγκαταλείψει ,,άλλη μια απαίσια γευστική εμπειρία..
Στη πόλη εκτός από πάρα πολλά μαγαζιά, το μουσείο, τη βιβλιοθήκη, το πανεπιστήμιο, το θέατρο υπάρχουν και παρα μα παρα πολλά καζίνο…προφανώς η λαχτάρα του πλούτου είναι έντονη.. ενώ η ανεργία αγγίζει το 9%..
Μετα τις αγορές μας ψάξαμε για ταξί πράγμα δύσκολο… ευτυχώς ένας ευγενικός σεκιουριτάς μας οδηγεί στη πιάτσα ταξί.. Μέχρι τώρα ο κόσμος είναι πολύ ευγενικός φιλικός έχει κάθε διάθεση να βοηθήσει , να επικοινωνήσει με κάθε τρόπο. .θέλουν με κάθε τρόπο να διαγράψουν τη κακή φήμη που χάρη στο Εσκομπαρ, των Φαρκ έχει χαρακτηρίσει τη χώρα..
Πίσω στη χασιεντα μας ..αύριο το πρόγραμμα έχει επίσκεψη στη καφεπολιτεια και Cocora valley που και αυτό είναι προτεινόμενο από το Yorgos ..
Οι Αφρικανοί έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο πόλεμο για την ανεξαρτησία της χώρας από τους Ισπανούς .Ο Bolivar είχε την ιδέα να παρέχει την ελευθέρια σε όσους σκλάβους συμμετείχαν στην επανάσταση.. όμως επειδή οι γαιοκτήμονες αντιτάχθηκαν στην υπόθεση της ανεξαρτησίας ,η ιδέα του Bolivar δεν στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.. Ο Jose Felix de Restrepo ήταν ο μόνος που κατάφερε στο συνέδριο της Cacuta να καθιερωθεί νόμος που κήρυξε ελεύθερα τα παιδιά των σκλάβων που γεννήθηκαν 21 Ιουλίου 1821..αλλα υπό προϋποθέσεις. ,.μέχρι που η σκλαβιά καταργήθηκε το 1825 οριστικά.. , αλλά και πάλι πέρασαν πολλά χρόνια που οι νέοι γεννημένοι το 1821 συνέχισαν να υπηρετούν τα παλιά τους αφεντικά με τη δικαιολογία ότι τους παρείχαν εκπαίδευση.. χειραγώγηση διαφθορά… όχι άγνωστες έννοιες..
Σήμερα η Κολομβία είναι η τρίτη χώρα του κόσμου με περιπου 11 εκ μαύρους υπηκόους..
Συνεχίζουμε τη πεντάωρη πορεία με την ασταμάτητη βροχή ως μόνη μας συνοδεία και με δεκάλεπτες στάσεις για καφέ (που ο θεός να τον κάνει καφέ, )και τουαλέτα.

Φτάνουμε στη Hacienda Castilla λίγο έξω από την πόλη χτισμένη το μακρινό 1730..


Με ένα ταξι κατεβαίνουμε στη Pereira τη πόλη που βρίσκεται στους πρόποδες των Άνδεων στη περιοχή παραγωγής καφέ..

Η πόλη και η γύρω περιοχή έχει χαρακτηριστεί από την unesco ως μνημείο κληρονομιάς γνωστό ως ΄΄πολιτιστικό τοπίο καφέ της Κολομβίας.΄΄Στη πόλη των 700 χιλιάδων περίπου κατοίκων μαζι με τις γύρω περιοχές, στεγάζονται πολλές δημόσιες εταιρείες και ιδρύματα της χώρας μιας και η θεση της είναι στο κέντρο του χρυσού τριγώνου που αποτελείται από Μπογκοτά- Μεντεγιν και Κάλι.., διαθέτει πανεπιστήμιο, υψηλή τεχνολογία γεγονός που προσελκύει πολλούς επενδυτές..

Φτάσαμε στη πλατεία Bolivar την ώρα που μια παρέλαση-συγκέντρωση διαμαρτυρίας ήταν σε εξέλιξη..


Κόσμος πολύς, χορευτές, μουσικοί διαδήλωναν υπερ της διατήρησης της κουλτούρας, της τέχνης της μουσικής της χώρας …και κάτω από το 80 μέτρων και 8 τόνων χαλκού άγαλμα του Bolivar καβάλα στο άλογο του, οι ομιλητές κατέθεταν τις απόψεις τους..

Τι άλλο από του να αρχίσει να βρέχει και πάλι…όπως τζίφος πάλι τα προτεινόμενα εστιατόρια του lonely planet.. η είναι κλειστά η δεν υπάρχουν πια.. ,(η οικονομική κρίση έφτασε και εδώ, εξ αλλου και από πολύ πριν το 2000-2001 πολλοί ξενιτευτήκαν σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ισπανία) καταλήγοντάς σε ένα self service που και αυτό είναι προτεινόμενο αλλά, η τύχη για το φαγητό μας έχει εγκαταλείψει ,,άλλη μια απαίσια γευστική εμπειρία..


Στη πόλη εκτός από πάρα πολλά μαγαζιά, το μουσείο, τη βιβλιοθήκη, το πανεπιστήμιο, το θέατρο υπάρχουν και παρα μα παρα πολλά καζίνο…προφανώς η λαχτάρα του πλούτου είναι έντονη.. ενώ η ανεργία αγγίζει το 9%..
Μετα τις αγορές μας ψάξαμε για ταξί πράγμα δύσκολο… ευτυχώς ένας ευγενικός σεκιουριτάς μας οδηγεί στη πιάτσα ταξί.. Μέχρι τώρα ο κόσμος είναι πολύ ευγενικός φιλικός έχει κάθε διάθεση να βοηθήσει , να επικοινωνήσει με κάθε τρόπο. .θέλουν με κάθε τρόπο να διαγράψουν τη κακή φήμη που χάρη στο Εσκομπαρ, των Φαρκ έχει χαρακτηρίσει τη χώρα..
Πίσω στη χασιεντα μας ..αύριο το πρόγραμμα έχει επίσκεψη στη καφεπολιτεια και Cocora valley που και αυτό είναι προτεινόμενο από το Yorgos ..
Attachments
-
452,9 KB Προβολές: 0
-
556,6 KB Προβολές: 0
Last edited: