LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.525
- Likes
- 7.785
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Ξύπνημα και έξω να βρούμε το μαγαζί Τερέζα όπου θα παίρναμε το πρωινό μας.. Το Τερέζα μπορεί να βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής από το ξενοδοχείο και δεν κουραστήκαμε στο ψάξιμο, κουραστήκαμε όμως να περιμένουμε να ανοίξει. Με το που άνοιξε πέσαμε με τα μούτρα, τι πεινάλες που είναι αυτοί καλέ θα είπαν οι άνθρωποι πίσω από τα γελαστά πρόσωπα τους..
-Σιγά μην ντρέπεσαι μπας και θα μας δουν και αύριο??Πριν φύγουμε από το μαγαζί, γράψαμε και τις ευχές μας πάνω στο τοίχο που εχει αφιερωθεί για αυτό το σκοπό..
-Για υπογραφή βάλτε ..απο τις πεινάλες Ελληνίδες..
Ο Γιγιερμο ήλθε για το walking tour.
Ωχ ρε εσείς.. περπάτημα[Μ1] ?? και έχουμε γεμάτο στομάχι!!!!!!!!!
Επίσκεψη πρώτη στην κεντρική πλατεία του χωριού. Τα πλακόστρωτα δρομάκια μας οδηγούν στην plaza Mayor τη μεγαλύτερη πλατεία της Κολομβίας 14.000 τετραγωνικών μέτρων.. χαρακτηρίζεται από το αποικιακό στιλ με πέτρινα δάπεδα ,καταμεσής ένα σιντριβάνι και γύρω πολλά κτήρια που διατηρούν αυτήν την υπέροχη αποικιακή αρχιτεκτονική και που σήμερα στεγάζονται ξενοδοχεία, μαγαζιά, καφετέριες, μουσεία και το δημαρχείο
Στη δεξιά πλευρά κυριαρχεί, η εκκλησία της Παναγίας του Ροζαριου, Iglesia de Nuestra Senora del Rosario με μεγάλη επισκεψιμότητας., Μια εκκλησία μπαρόκ στιλ, με γλυπτά από ξύλο και χρυσή επικάλυψη..
Τα πρωινά η πλατεία είναι σχεδόν άδεια, αλλά από το απόγευμα γεμίζει ζωή.. πλημμυρίζει από κόσμο που κάθονται στα σκαλοπάτια της εκκλησίας περπατούν στη πλατεία η απολαμβάνουν το πότο τους στα γύρω μαγαζιά.. τόπος συνάντησης η όπως λέει ο Λαζόπουλος πάμε πλατεία??
Μπαίνουμε στο μουσείο Alberto Acuna. Ο Αcuna άνθρωπος πνεύματος, ήταν από τους πιο σπουδαίους ζωγράφους και γλύπτες της Κολομβίας, ήταν δε από τους πρώτους τοιχογράφους. Γεννήθηκε το 1904 στην Suaita και μέχρι το θάνατο του το 1993 υπηρέτησε τη τέχνη και αγωνίστηκε στο να διασώσει, να διατηρήσει να επιστρέψει την προκολομβιανή τέχνη στη χώρα.. Το Μάιο του 1976 ίδρυσε αυτό το μουσείο τέχνης που φιλοξενεί 250 περίπου έργα του ιδίου , αντίγραφα των El Greco, Rembrandt, Michelangelo, απολιθώματα , κεραμικά που ανακάλυψε ο ίδιος αλλά και οι στενοί φίλοι του.. έπιπλα, ντουλάπες, τραπέζια , ράφια και κουζινικα σκεύη μαρτυρούν την προ μουσείου ζωής σε αυτό το κτήριο..
Μια άλλη ιστορική προσωπικότητα που φιλοξενεί η Villa de leyva είναι ο Antonio Narino.. ένας σπουδαίος αγωνιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, υποστηρικτής της ανεξαρτησίας της Κολομβίας από την Ισπανική κατοχή,( μισούσε τους Ισπανούς αν και ο πατέρας του ήταν Ισπανός) υποκινητής της εξέγερσης παρέα με τον Bolivar που έζησε τα τελευταία 21 χρόνια από τα 58 της ζωής του και πέθανε από φυματίωση εδώ σε αυτό το χωριό .Ο Narino μετέφρασε από τα Γαλλικά στα Ισπανικά την διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Το σπίτι όπου φιλοξενήθηκε και έζησε ο Narino είναι σήμερα μουσείο που δίνει στον επισκέπτη την δυνατότητα να δει , να γνωρίσει την ιστορία αυτού του σπουδαίου άνδρα.
Τέρμα το περπάτημα…. Επιβιβαστήκαμε στο βανακι για να επισκεφτούμε μια άλλη περιοχή …την περιοχή των απολιθωμένων δεινοσαύρων..
Αυτό που βλέπουμε εμείς να οργιάζει γύρω μας καταπράσινη φύση με βουνά και κοιλάδες πριν απο 145 εκ χρόνια κατά την Κρητιδική περίοδο ήταν καλυμμένη από ωκεανό. .Μετα η περιοχή βυθίστηκε και όσα θαλάσσια είδη ζούσαν εγκλωβίστηκαν εδώ, θάφτηκαν κάτω από στρώματα γής μέχρι να ανακαλυφτούν τυχαία το 1977 από αγρότες της περιοχής. Αυτό δηλώνουν τα εντυπωσιακά απολιθώματα, ψαριών, κελυφών, δεινοσαύρων, πλειόσαυρων, πλασιουσαυρου, ιχθυόσαυρου δελφινιων. Αν και βρήκαμε την είσοδο κλειστή, ο φύλακας μας άνοιξε ευγενικά και με χαμόγελο δίδοντας μας την δυνατότητα να μπούμε στο μουσείο.. El Fossil..σκελετοί δεινοσαύρων που φτάνουν τα 7 μέτρα, κρανία, δόντια, όστρακα, απολιθωμένα ψάρια, όλα τακτοποιημένα σε γυάλινες προθήκες στο μουσείο ενός περίπου δωμάτιου.
χρησίμευε και ως αστρονομικό παρατηρητήριο βρίσκεται στα 7 χιλιόμετρα από τη πόλη. Αυτό που βλέπουμε εμείς τώρα είναι όρθιες πέτρες από ψαμμίτη που περιβάλλουν το χώρο. Μας έπιασαν τα γέλια με το που αντικρίσαμε τη μορφή αυτών των πέτρινων κολόνων.. σχήμα φαλλου, γιγάντιων φαλλων, κάποιοι φτάνουν τα 4,5 μέτρα ύψος… Σύμβολο λέει ιερά , όπως πίστευαν οι Μουσκας , σύμβολο δύναμης, υπεροχής και ανδρείας… Δεν μπορούσαμε να φύγουμε χωρίς να καταγράψουμε τέτοιο φωτογραφικό θέμα και καδρο..που όσο και αν ψάχνω δεν μπορώ να βρω ..χάθηκαν και καμμιά μας δεν έχει. .έτσι για τιμωρία που γελάσαμε με τι ψυχή μας που αμφισβητήσαμε το ιερό σύμβολο των Μουσικας.. ίσως κάποια μέρα να βρεθούν οι φωτογραφίες…
Επιστροφή στη Villa de leyva κάτω από μια ψιλή συνεχή επίμονη βροχή.. Για μεσημεριανό ceviche που έχω αδυναμία και βόλτες στα πλακόστρωτα στενά, αγορές παζάρια .
.Η Σοφία με πλησιάζει αναφέροντας πως γυρνώντας από το παρατηρητήριο, είδε τον οδηγό μας να απομακρύνεται βιαστικά από το τελευταίο κάθισμα του βαν και όταν επέστρεψε είδε ανοικτή τη τσάντα και το πορτοφόλι της.. υποτίθεται ότι τα πράγματα είναι ασφαλή με τον οδηγό, , έτσι έλεγαν…Από ένα πρόχειρο έλεγχο είδε ότι έκαναν φτερά 3000 pesos και 150 ευρώ…
-Αμάν…την κάτσαμε τη βάρκα βρε Σοφία..
Ο ξεναγός έκπληκτος δεν θέλει να παραδεχτεί πως ο συνεργάτης του έχει ίσως μακρύ χέρι.. αλλά δεν υπήρχε ψυχή άλλη στο χώρο και η Σοφία τον είδε στη θέση της..
Στο αστυνομικό τμήμα όπου έγινε η καταγγελία δεν μπορέσαμε να βγάλουμε άκρη…λογικά ο μόνος που γνώριζε αγγλικά και μετέφραζε ήταν ο ξεναγός όπου δεν θεωρήσαμε ότι μετέφερε ακριβώς τις πληροφορίες…για εμάς μάλλον ήταν στο κόλπο και αυτός….ο τρόπος αντιμετώπισης, το να φύγουμε χωρίς να πάρουμε μια αναφορά από το τμήμα, να μην θέλει να μιλήσει για αυτό. .ε δεν είναι και υπερ του…
Φεύγουμε για Bogota ξημερώματα να προλάβουμε τη πτήση για Νeiva.. Ta 180 χιλιόμετρα από Villa de leyva για Bogota τα διανύσαμε με δυσπιστία, παγωμάρα ….παρ ολίγο να χάσουμε και τη πτήση…Αποχαιρετώντας τον Γιγιερμο του ειπα το σκεφτικό μου και ότι θα ενημερώσω το γραφείο .
.-Σιγά μην του κάνεις τη μούρη κρέας λέει η Μαρία..
-Και μια στο εκκ να έχω δίκιο πρέπει να μάθει πως το σκέφτηκα,,.. Με το γραφείο δε υπήρξε μια πολύμηνη ανταλλαγή email , ζήτησαν συγνώμη αν και συνεργάζονται χρόνια με αυτά τα παιδιά, αλλά χωρίς να έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά…
-Σιγά μην ντρέπεσαι μπας και θα μας δουν και αύριο??Πριν φύγουμε από το μαγαζί, γράψαμε και τις ευχές μας πάνω στο τοίχο που εχει αφιερωθεί για αυτό το σκοπό..
-Για υπογραφή βάλτε ..απο τις πεινάλες Ελληνίδες..
Ο Γιγιερμο ήλθε για το walking tour.
Ωχ ρε εσείς.. περπάτημα[Μ1] ?? και έχουμε γεμάτο στομάχι!!!!!!!!!
Επίσκεψη πρώτη στην κεντρική πλατεία του χωριού. Τα πλακόστρωτα δρομάκια μας οδηγούν στην plaza Mayor τη μεγαλύτερη πλατεία της Κολομβίας 14.000 τετραγωνικών μέτρων.. χαρακτηρίζεται από το αποικιακό στιλ με πέτρινα δάπεδα ,καταμεσής ένα σιντριβάνι και γύρω πολλά κτήρια που διατηρούν αυτήν την υπέροχη αποικιακή αρχιτεκτονική και που σήμερα στεγάζονται ξενοδοχεία, μαγαζιά, καφετέριες, μουσεία και το δημαρχείο
Στη δεξιά πλευρά κυριαρχεί, η εκκλησία της Παναγίας του Ροζαριου, Iglesia de Nuestra Senora del Rosario με μεγάλη επισκεψιμότητας., Μια εκκλησία μπαρόκ στιλ, με γλυπτά από ξύλο και χρυσή επικάλυψη..
Τα πρωινά η πλατεία είναι σχεδόν άδεια, αλλά από το απόγευμα γεμίζει ζωή.. πλημμυρίζει από κόσμο που κάθονται στα σκαλοπάτια της εκκλησίας περπατούν στη πλατεία η απολαμβάνουν το πότο τους στα γύρω μαγαζιά.. τόπος συνάντησης η όπως λέει ο Λαζόπουλος πάμε πλατεία??
Μπαίνουμε στο μουσείο Alberto Acuna. Ο Αcuna άνθρωπος πνεύματος, ήταν από τους πιο σπουδαίους ζωγράφους και γλύπτες της Κολομβίας, ήταν δε από τους πρώτους τοιχογράφους. Γεννήθηκε το 1904 στην Suaita και μέχρι το θάνατο του το 1993 υπηρέτησε τη τέχνη και αγωνίστηκε στο να διασώσει, να διατηρήσει να επιστρέψει την προκολομβιανή τέχνη στη χώρα.. Το Μάιο του 1976 ίδρυσε αυτό το μουσείο τέχνης που φιλοξενεί 250 περίπου έργα του ιδίου , αντίγραφα των El Greco, Rembrandt, Michelangelo, απολιθώματα , κεραμικά που ανακάλυψε ο ίδιος αλλά και οι στενοί φίλοι του.. έπιπλα, ντουλάπες, τραπέζια , ράφια και κουζινικα σκεύη μαρτυρούν την προ μουσείου ζωής σε αυτό το κτήριο..
Μια άλλη ιστορική προσωπικότητα που φιλοξενεί η Villa de leyva είναι ο Antonio Narino.. ένας σπουδαίος αγωνιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, υποστηρικτής της ανεξαρτησίας της Κολομβίας από την Ισπανική κατοχή,( μισούσε τους Ισπανούς αν και ο πατέρας του ήταν Ισπανός) υποκινητής της εξέγερσης παρέα με τον Bolivar που έζησε τα τελευταία 21 χρόνια από τα 58 της ζωής του και πέθανε από φυματίωση εδώ σε αυτό το χωριό .Ο Narino μετέφρασε από τα Γαλλικά στα Ισπανικά την διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Το σπίτι όπου φιλοξενήθηκε και έζησε ο Narino είναι σήμερα μουσείο που δίνει στον επισκέπτη την δυνατότητα να δει , να γνωρίσει την ιστορία αυτού του σπουδαίου άνδρα.
Τέρμα το περπάτημα…. Επιβιβαστήκαμε στο βανακι για να επισκεφτούμε μια άλλη περιοχή …την περιοχή των απολιθωμένων δεινοσαύρων..
Αυτό που βλέπουμε εμείς να οργιάζει γύρω μας καταπράσινη φύση με βουνά και κοιλάδες πριν απο 145 εκ χρόνια κατά την Κρητιδική περίοδο ήταν καλυμμένη από ωκεανό. .Μετα η περιοχή βυθίστηκε και όσα θαλάσσια είδη ζούσαν εγκλωβίστηκαν εδώ, θάφτηκαν κάτω από στρώματα γής μέχρι να ανακαλυφτούν τυχαία το 1977 από αγρότες της περιοχής. Αυτό δηλώνουν τα εντυπωσιακά απολιθώματα, ψαριών, κελυφών, δεινοσαύρων, πλειόσαυρων, πλασιουσαυρου, ιχθυόσαυρου δελφινιων. Αν και βρήκαμε την είσοδο κλειστή, ο φύλακας μας άνοιξε ευγενικά και με χαμόγελο δίδοντας μας την δυνατότητα να μπούμε στο μουσείο.. El Fossil..σκελετοί δεινοσαύρων που φτάνουν τα 7 μέτρα, κρανία, δόντια, όστρακα, απολιθωμένα ψάρια, όλα τακτοποιημένα σε γυάλινες προθήκες στο μουσείο ενός περίπου δωμάτιου.
χρησίμευε και ως αστρονομικό παρατηρητήριο βρίσκεται στα 7 χιλιόμετρα από τη πόλη. Αυτό που βλέπουμε εμείς τώρα είναι όρθιες πέτρες από ψαμμίτη που περιβάλλουν το χώρο. Μας έπιασαν τα γέλια με το που αντικρίσαμε τη μορφή αυτών των πέτρινων κολόνων.. σχήμα φαλλου, γιγάντιων φαλλων, κάποιοι φτάνουν τα 4,5 μέτρα ύψος… Σύμβολο λέει ιερά , όπως πίστευαν οι Μουσκας , σύμβολο δύναμης, υπεροχής και ανδρείας… Δεν μπορούσαμε να φύγουμε χωρίς να καταγράψουμε τέτοιο φωτογραφικό θέμα και καδρο..που όσο και αν ψάχνω δεν μπορώ να βρω ..χάθηκαν και καμμιά μας δεν έχει. .έτσι για τιμωρία που γελάσαμε με τι ψυχή μας που αμφισβητήσαμε το ιερό σύμβολο των Μουσικας.. ίσως κάποια μέρα να βρεθούν οι φωτογραφίες…
Επιστροφή στη Villa de leyva κάτω από μια ψιλή συνεχή επίμονη βροχή.. Για μεσημεριανό ceviche που έχω αδυναμία και βόλτες στα πλακόστρωτα στενά, αγορές παζάρια .
.Η Σοφία με πλησιάζει αναφέροντας πως γυρνώντας από το παρατηρητήριο, είδε τον οδηγό μας να απομακρύνεται βιαστικά από το τελευταίο κάθισμα του βαν και όταν επέστρεψε είδε ανοικτή τη τσάντα και το πορτοφόλι της.. υποτίθεται ότι τα πράγματα είναι ασφαλή με τον οδηγό, , έτσι έλεγαν…Από ένα πρόχειρο έλεγχο είδε ότι έκαναν φτερά 3000 pesos και 150 ευρώ…
-Αμάν…την κάτσαμε τη βάρκα βρε Σοφία..
Ο ξεναγός έκπληκτος δεν θέλει να παραδεχτεί πως ο συνεργάτης του έχει ίσως μακρύ χέρι.. αλλά δεν υπήρχε ψυχή άλλη στο χώρο και η Σοφία τον είδε στη θέση της..
Στο αστυνομικό τμήμα όπου έγινε η καταγγελία δεν μπορέσαμε να βγάλουμε άκρη…λογικά ο μόνος που γνώριζε αγγλικά και μετέφραζε ήταν ο ξεναγός όπου δεν θεωρήσαμε ότι μετέφερε ακριβώς τις πληροφορίες…για εμάς μάλλον ήταν στο κόλπο και αυτός….ο τρόπος αντιμετώπισης, το να φύγουμε χωρίς να πάρουμε μια αναφορά από το τμήμα, να μην θέλει να μιλήσει για αυτό. .ε δεν είναι και υπερ του…
Φεύγουμε για Bogota ξημερώματα να προλάβουμε τη πτήση για Νeiva.. Ta 180 χιλιόμετρα από Villa de leyva για Bogota τα διανύσαμε με δυσπιστία, παγωμάρα ….παρ ολίγο να χάσουμε και τη πτήση…Αποχαιρετώντας τον Γιγιερμο του ειπα το σκεφτικό μου και ότι θα ενημερώσω το γραφείο .
.-Σιγά μην του κάνεις τη μούρη κρέας λέει η Μαρία..
-Και μια στο εκκ να έχω δίκιο πρέπει να μάθει πως το σκέφτηκα,,.. Με το γραφείο δε υπήρξε μια πολύμηνη ανταλλαγή email , ζήτησαν συγνώμη αν και συνεργάζονται χρόνια με αυτά τα παιδιά, αλλά χωρίς να έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά…
Attachments
-
452,9 KB Προβολές: 0
-
556,6 KB Προβολές: 0
Last edited: