panlek30
Member
- Μηνύματα
- 1.815
- Likes
- 4.869
- Επόμενο Ταξίδι
- Σκανδιναβία
Περιεχόμενα
2η Μέρα
Camping Park Garda προς Residence Contrin - Χάρτες Google
Το επόμενο πρωί, πριν αποχαιρετήσουμε τη Riva, κάνουμε μία ακόμα βόλτα κατά μήκος της λίμνης. Εδώ να σημειώσω ότι η Garda έχει και αυτή τον δικό της μύθο για την υπάρξη τέρατος τον λεγόμενο Benacosaurus, αντίπαλο δέος του τέρατος της Lochness που φαίνεται να “εντοπίστηκε” πρώτη φορά το 1965, σαν ένα τεράστιο φίδι.
H Riva θεωρείται το μαργαριτάρι της Garda, η αρχόντισσα. Και πράγματι, η πόλη αυτή έχει μία αρχοντιά φυσική και ανεπιτήδευτη. Ειδικά το παραλίμνιο κομμάτι της είναι μαγευτικό.
Καθόμαστε για καφέ στην κυριολεξία πάνω στη λίμνη, στο Punta Lido και απολαμβάνουμε τη γαλήνη της λίμνης. Έχει αρκετή ζεστή 32 βαθμούς και ο κόσμος πιο κάτω κάνει μπάνιο στις παραλίες. Πραγματικά υπέροχες παραλίες αν σκεφτείς ότι βρίσκεσαι σε λίμνη. Πόσο ζήλεψα που δεν βούτηξα τότε αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε χρόνος γιατί έπρεπε να φύγουμε για να βγει το πρόγραμμα της ημέρας. Ακόμα με στοιχειώνει η βουτιά που δεν έκανα εκεί!
Ξεκινήσαμε για τον καταρράκτη Cascate del Varone. Στην ουσία πρόκειται για πάρκο με είσοδο εντός του οποίου υπάρχει και ο καταρράκτης. Λουλούδια και φυτά παντού με τις αντίστοιχες ονομασίες τους. Θύμιζε βοτανικό κήπο. Όλα πολύ περιποιημένα και καθαρά. Ο καταρράκτης είναι εσωτερικός και έχουν δημιουργήσει μονοπάτι που φτάνεις τόσο στη βάση του όσο και στο υψηλότερο σημείο απ’ όπου πέφτει. Υπέροχος, αν και προσωπικά θα τον προτιμούσα φυσικό, χωρίς τα χρωματιστά φώτα που του έχουν βάλει. Σίγουρα πάντως έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με τα μονοπάτια γιατί έχουν κάνει επισκέψιμο έναν καταρράκτη που λόγω της μορφολογίας που έχει, δεν θα ήταν επισκέψιμος αλλιώς.
Καθ' όλη τη διαδρομή εσωτερικά και ειδικά στο υψηλότερο σημείο το ντους από τον καταρράκτη είναι αρκετό για να γίνεις μούσκεμα σε λίγα λεπτά. Η αίσθηση όμως είναι τέλεια! Αν είναι μάλιστα και καλοκαίρι, δε σε νοιάζει καθόλου!
Συνεχίζουμε για το μεσαιωνικό χωριό – στολίδι Canale di Tenno. Ο χρόνος εδώ μοιάζει λες και σταμάτησε. Μου θύμισε τα σοκάκια στο κάστρο της Μονεμβασίας. Πραγματικά πανέμορφο!
Το χωριό είναι ένα κόσμημα. Κάθε στενάκι και μία έκπληξη. Δεν ξέρεις τι να πρωτοφωτογραφήσεις!
Όποιο άλλο χωριό ή πόλη συναντήσαμε αργότερα, θύμιζε περισσότερο Γερμανία – Αυστρία, παρά Ιταλία (λογικό λόγω της επιρροής και της προέλευσης των εδαφών). Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι σκόπιμα δεν θα αναφερθώ σε ιστορικά γεγονότα παρά μόνο στο φυσικό κάλλος των μερών που επισκεφθήκαμε.
Λίγο πιο πάνω και η ομώνυμη Lago di Tenno η οποία λόγω των θερμοκρασιών που επικρατούσαν και της εποχής έσφυζε και αυτή από ζωή. Εντός της λίμνης υπάρχει και η λεγόμενη Neverland! Στη λίμνη υπάρχει ένα μικρό νησί αλλά κατά διαστήματα, όταν το νερό της λίμνης υποχωρεί, αναδύεται και ένα δεύτερο νησάκι που ονομάζεται 1986, από τη χρονιά κατά την οποία εντοπίστηκε για πρώτη φορά. Ως εκ τούτου, η λίμνη διαθέτει τη δική της "Χώρα του Ποτέ" που μερικές φορές τη βλέπεις και άλλες εξαφανίζεται!
Κατά την αναζήτησή μας για το ταξίδι μας, είχαμε πέσει σε μία φωτογραφία ενός δράκου φτιαγμένου από ξύλα και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε. Ο Drago Vaia κατασκευάστηκε τον Νοεμβρίο 2021 από τον Ασιάτη γλύπτη Marco Martalar, στο πλαίσιο του έργου "Lavarone Green Land" από τα σπασμένα δέντρα του δάσους Triveneto που επλήγη από την τρομερή καταιγίδα Vaia του Οκτωβρίου 2018. Έχει 6 μέτρα ύψος, μήκος 7 μέτρα και οι διαστάσεις του όταν είσαι από κοντά είναι πράγματι εντυπωσιακές.
Μέσα από τον Drago Vaia, ο Marco Martalar ήθελε να στείλει ένα πολύ σαφές μήνυμα: “Tίποτα δεν διαρκεί για πάντα και όλα μεταμορφώνονται. Στην πραγματικότητα, το ξύλο του γλυπτού δεν έχει υποστεί επεξεργασία και, με την πάροδο του χρόνου, θα διαβρωθεί λόγω της επίδρασης των ατμοσφαιρικών παραγόντων. Ως εκ τούτου, θα αλλάξει σχήμα και, μέσω αποσύνθεσης, θα σχηματίσει νέα «τροφή» για το δάσος. Όπως διαπιστώσαμε και οι ίδιοι, το γλυπτό φαινεται αρκετα ευάλωτο ειδικα στα λεπτά σημεια π.χ φτερά, ουρά, άκρες. Δεν ξερω πόσο θα διατηρηθεί αλλα σιγουρα οχι για πολύ αν σκεφτεί κανεις κ τα ακραία φαινόμενα της περιοχής. Βέβαια με βαση τον δημιουργό του, ο σκοπός του δεν ειναι να διατηρηθεί. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα...
Στο δρόμο για τον δράκο.
How to train your dragon!!!
Ήταν σίγουρα ένα από τα highlight του ταξιδιού και ακόμα όχι τόσο γνωστό αξιοθέατο*.
* Δυστυχώς τον δράκο κάποιος τον έκαψε την επόμενη χρονιά. Σήμερα, καθώς είχε μεγάλη επισκεψιμότητα, έχουν φτιάξει έναν άλλο στη θέση του αλλά αρκετά διαφορετικό.
Συνεχίζουμε προς το γειτονικό χωριό Levico Terme με την ομώνυμη λίμνη του όπου κάναμε στάση για ποτάκι. Αυτή η λίμνη ήταν βαλτώδης. Δεν σε προδιεθετε να κολυμπησεις όμως ήταν γραφική.
Ο καιρός μετά απο λίγο αρχίζει να αλλάζει δραματικά. Όταν φτάσαμε στην λίμνη είχε ζέστη όμως στο βάθος στα βουνά φαινόταν ο ουρανός να μαυρίζει. Μέσα σε μισή ώρα, σκοτείνιασε ο τόπος. Άρχισε πολύ δυνατός αέρας και δυνατή βροχή. Τόσο δυνατός που ξηλώθηκαν οι ψάθες από τις ομπρέλες, σήκωνε την άμμο και σήκωνε το νερό της λίμνης, ποτήρια και μπουκάλια σπάγανε ενώ η θερμοκρασία έπεσε κατακόρυφα. Πραγματικά δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Είχαμε εγκλωβιστεί στις τουαλέτες του μπαρ και δεν μπορούσαμε να πάμε στο αμάξι μας να φύγουμε. Μετά από 30’ όταν λίγο κόπασε το φαινόμενο, με τα πράγματά μας και εμάς να είμαστε παπιά, καταφέραμε να μπούμε στο αμάξι. Είχαμε αρκετό δρόμο, περίπου 2 ώρες μέχρι το Canazei οπού θα διανυκτερεύαμε.
Στο αρχικό πλάνο είχε σχεδιαστεί να πάρουμε τη γραφική διαδρομή μέσα από τα βουνά και να επισκεφθουμε και τη λίμνη Carezza. Με αυτόν τον καιρό όμως δεν υπήρχε περίπτωση να το διακινδυνέψουμε και έτσι επιλέξαμε την Autostrada όπου παρόλο που οδήγηση ήταν σχετικά ασφαλής είχαμε μειωμένη ορατότητα και πηγαίναμε αρκετά αργά. Οσο για τη λιμνη θα κοιτουσαμε αν μας εβγαινε στην επιστροφη να τη δουμε. Εξαλλου με αυτον τον καιρο δε θα ειχε και νόημα.
Το Canazei είναι ένα μεγάλο δημοφιλές θέρετρο σκι με δικό του χιονοδρομικό. Φτάνοντας εκεί, διαπιστώσαμε ότι είχαμε αφήσει πίσω το καλοκαίρι. Η κοπέλα στην ρεσεψιόν γελούσε και απορούσε που ήμασταν με τα μαγιό και τις σαγιονάρες ενώ έξω είχε 9 βαθμούς . «Είστε λίγο καλοκαιρινοί για το Canazei. Εδώ το καλοκαίρι αργεί λίγο να μας επισκεφθεί» μας λέει γελώντας. Τι να σου λέω και σένα τώρα. Ότι ξεκινήσαμε από Riva με 32o όπου ο ιδρώτας σου γαργαλούσε την ραχοκοκκαλιά;
Ετοιμαστήκαμε γρήγορα και βγήκαμε για φαγητό. Ψάχναμε 30’ λεπτά και όλα κλειστά. Η ώρα 22:00, μη νομίζετε τίποτα μεσάνυχτα. Μετά πολλά βρήκαμε το μοναδικό μπαρο-μπυρο-φαγάδικο που ήταν ανοιχτό αλλά εν τέλει είχε κακό φαγητό. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι πέσαμε σε Έλληνα από Γερμανία που έκανε road trip με τις μηχανές και τους φίλους του και ειδικά η δική του χαρά ήταν απερίγραπτη. Πιάσαμε την κουβέντα, μας είπε την ιστορία της ζωής του, βγήκαμε και μερικές φωτογραφίες και επιστρέψαμε να ξεκουραστούμε μετά από μία μέρα που έμοιαζε ατελείωτη.
Αυτή ήταν και η πρώτη επαφή με τον τρελόκαιρο των Άλπεων που ακόμα και καλοκαίρι να πας, δεν σου εξασφαλίζει κανείς σταθερότητα στον καιρό και καλοκαιρία. Στους ορεινούς όγκους και μεταξύ αυτών, δημιουργούνται μικροκλίματα που ακόμα και μεταξύ μερικών μόνο χιλιομέτρων απόσταση, ο καιρός είναι εντελώς διαφορετικός!

Camping Park Garda προς Residence Contrin - Χάρτες Google
Το επόμενο πρωί, πριν αποχαιρετήσουμε τη Riva, κάνουμε μία ακόμα βόλτα κατά μήκος της λίμνης. Εδώ να σημειώσω ότι η Garda έχει και αυτή τον δικό της μύθο για την υπάρξη τέρατος τον λεγόμενο Benacosaurus, αντίπαλο δέος του τέρατος της Lochness που φαίνεται να “εντοπίστηκε” πρώτη φορά το 1965, σαν ένα τεράστιο φίδι.




H Riva θεωρείται το μαργαριτάρι της Garda, η αρχόντισσα. Και πράγματι, η πόλη αυτή έχει μία αρχοντιά φυσική και ανεπιτήδευτη. Ειδικά το παραλίμνιο κομμάτι της είναι μαγευτικό.








Καθόμαστε για καφέ στην κυριολεξία πάνω στη λίμνη, στο Punta Lido και απολαμβάνουμε τη γαλήνη της λίμνης. Έχει αρκετή ζεστή 32 βαθμούς και ο κόσμος πιο κάτω κάνει μπάνιο στις παραλίες. Πραγματικά υπέροχες παραλίες αν σκεφτείς ότι βρίσκεσαι σε λίμνη. Πόσο ζήλεψα που δεν βούτηξα τότε αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε χρόνος γιατί έπρεπε να φύγουμε για να βγει το πρόγραμμα της ημέρας. Ακόμα με στοιχειώνει η βουτιά που δεν έκανα εκεί!





Ξεκινήσαμε για τον καταρράκτη Cascate del Varone. Στην ουσία πρόκειται για πάρκο με είσοδο εντός του οποίου υπάρχει και ο καταρράκτης. Λουλούδια και φυτά παντού με τις αντίστοιχες ονομασίες τους. Θύμιζε βοτανικό κήπο. Όλα πολύ περιποιημένα και καθαρά. Ο καταρράκτης είναι εσωτερικός και έχουν δημιουργήσει μονοπάτι που φτάνεις τόσο στη βάση του όσο και στο υψηλότερο σημείο απ’ όπου πέφτει. Υπέροχος, αν και προσωπικά θα τον προτιμούσα φυσικό, χωρίς τα χρωματιστά φώτα που του έχουν βάλει. Σίγουρα πάντως έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με τα μονοπάτια γιατί έχουν κάνει επισκέψιμο έναν καταρράκτη που λόγω της μορφολογίας που έχει, δεν θα ήταν επισκέψιμος αλλιώς.








Καθ' όλη τη διαδρομή εσωτερικά και ειδικά στο υψηλότερο σημείο το ντους από τον καταρράκτη είναι αρκετό για να γίνεις μούσκεμα σε λίγα λεπτά. Η αίσθηση όμως είναι τέλεια! Αν είναι μάλιστα και καλοκαίρι, δε σε νοιάζει καθόλου!



Συνεχίζουμε για το μεσαιωνικό χωριό – στολίδι Canale di Tenno. Ο χρόνος εδώ μοιάζει λες και σταμάτησε. Μου θύμισε τα σοκάκια στο κάστρο της Μονεμβασίας. Πραγματικά πανέμορφο!







Το χωριό είναι ένα κόσμημα. Κάθε στενάκι και μία έκπληξη. Δεν ξέρεις τι να πρωτοφωτογραφήσεις!






Όποιο άλλο χωριό ή πόλη συναντήσαμε αργότερα, θύμιζε περισσότερο Γερμανία – Αυστρία, παρά Ιταλία (λογικό λόγω της επιρροής και της προέλευσης των εδαφών). Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι σκόπιμα δεν θα αναφερθώ σε ιστορικά γεγονότα παρά μόνο στο φυσικό κάλλος των μερών που επισκεφθήκαμε.
Λίγο πιο πάνω και η ομώνυμη Lago di Tenno η οποία λόγω των θερμοκρασιών που επικρατούσαν και της εποχής έσφυζε και αυτή από ζωή. Εντός της λίμνης υπάρχει και η λεγόμενη Neverland! Στη λίμνη υπάρχει ένα μικρό νησί αλλά κατά διαστήματα, όταν το νερό της λίμνης υποχωρεί, αναδύεται και ένα δεύτερο νησάκι που ονομάζεται 1986, από τη χρονιά κατά την οποία εντοπίστηκε για πρώτη φορά. Ως εκ τούτου, η λίμνη διαθέτει τη δική της "Χώρα του Ποτέ" που μερικές φορές τη βλέπεις και άλλες εξαφανίζεται!





Κατά την αναζήτησή μας για το ταξίδι μας, είχαμε πέσει σε μία φωτογραφία ενός δράκου φτιαγμένου από ξύλα και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε. Ο Drago Vaia κατασκευάστηκε τον Νοεμβρίο 2021 από τον Ασιάτη γλύπτη Marco Martalar, στο πλαίσιο του έργου "Lavarone Green Land" από τα σπασμένα δέντρα του δάσους Triveneto που επλήγη από την τρομερή καταιγίδα Vaia του Οκτωβρίου 2018. Έχει 6 μέτρα ύψος, μήκος 7 μέτρα και οι διαστάσεις του όταν είσαι από κοντά είναι πράγματι εντυπωσιακές.
Μέσα από τον Drago Vaia, ο Marco Martalar ήθελε να στείλει ένα πολύ σαφές μήνυμα: “Tίποτα δεν διαρκεί για πάντα και όλα μεταμορφώνονται. Στην πραγματικότητα, το ξύλο του γλυπτού δεν έχει υποστεί επεξεργασία και, με την πάροδο του χρόνου, θα διαβρωθεί λόγω της επίδρασης των ατμοσφαιρικών παραγόντων. Ως εκ τούτου, θα αλλάξει σχήμα και, μέσω αποσύνθεσης, θα σχηματίσει νέα «τροφή» για το δάσος. Όπως διαπιστώσαμε και οι ίδιοι, το γλυπτό φαινεται αρκετα ευάλωτο ειδικα στα λεπτά σημεια π.χ φτερά, ουρά, άκρες. Δεν ξερω πόσο θα διατηρηθεί αλλα σιγουρα οχι για πολύ αν σκεφτεί κανεις κ τα ακραία φαινόμενα της περιοχής. Βέβαια με βαση τον δημιουργό του, ο σκοπός του δεν ειναι να διατηρηθεί. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα...

Στο δρόμο για τον δράκο.



How to train your dragon!!!



Ήταν σίγουρα ένα από τα highlight του ταξιδιού και ακόμα όχι τόσο γνωστό αξιοθέατο*.
* Δυστυχώς τον δράκο κάποιος τον έκαψε την επόμενη χρονιά. Σήμερα, καθώς είχε μεγάλη επισκεψιμότητα, έχουν φτιάξει έναν άλλο στη θέση του αλλά αρκετά διαφορετικό.
Συνεχίζουμε προς το γειτονικό χωριό Levico Terme με την ομώνυμη λίμνη του όπου κάναμε στάση για ποτάκι. Αυτή η λίμνη ήταν βαλτώδης. Δεν σε προδιεθετε να κολυμπησεις όμως ήταν γραφική.






Ο καιρός μετά απο λίγο αρχίζει να αλλάζει δραματικά. Όταν φτάσαμε στην λίμνη είχε ζέστη όμως στο βάθος στα βουνά φαινόταν ο ουρανός να μαυρίζει. Μέσα σε μισή ώρα, σκοτείνιασε ο τόπος. Άρχισε πολύ δυνατός αέρας και δυνατή βροχή. Τόσο δυνατός που ξηλώθηκαν οι ψάθες από τις ομπρέλες, σήκωνε την άμμο και σήκωνε το νερό της λίμνης, ποτήρια και μπουκάλια σπάγανε ενώ η θερμοκρασία έπεσε κατακόρυφα. Πραγματικά δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Είχαμε εγκλωβιστεί στις τουαλέτες του μπαρ και δεν μπορούσαμε να πάμε στο αμάξι μας να φύγουμε. Μετά από 30’ όταν λίγο κόπασε το φαινόμενο, με τα πράγματά μας και εμάς να είμαστε παπιά, καταφέραμε να μπούμε στο αμάξι. Είχαμε αρκετό δρόμο, περίπου 2 ώρες μέχρι το Canazei οπού θα διανυκτερεύαμε.
Στο αρχικό πλάνο είχε σχεδιαστεί να πάρουμε τη γραφική διαδρομή μέσα από τα βουνά και να επισκεφθουμε και τη λίμνη Carezza. Με αυτόν τον καιρό όμως δεν υπήρχε περίπτωση να το διακινδυνέψουμε και έτσι επιλέξαμε την Autostrada όπου παρόλο που οδήγηση ήταν σχετικά ασφαλής είχαμε μειωμένη ορατότητα και πηγαίναμε αρκετά αργά. Οσο για τη λιμνη θα κοιτουσαμε αν μας εβγαινε στην επιστροφη να τη δουμε. Εξαλλου με αυτον τον καιρο δε θα ειχε και νόημα.
Το Canazei είναι ένα μεγάλο δημοφιλές θέρετρο σκι με δικό του χιονοδρομικό. Φτάνοντας εκεί, διαπιστώσαμε ότι είχαμε αφήσει πίσω το καλοκαίρι. Η κοπέλα στην ρεσεψιόν γελούσε και απορούσε που ήμασταν με τα μαγιό και τις σαγιονάρες ενώ έξω είχε 9 βαθμούς . «Είστε λίγο καλοκαιρινοί για το Canazei. Εδώ το καλοκαίρι αργεί λίγο να μας επισκεφθεί» μας λέει γελώντας. Τι να σου λέω και σένα τώρα. Ότι ξεκινήσαμε από Riva με 32o όπου ο ιδρώτας σου γαργαλούσε την ραχοκοκκαλιά;
Ετοιμαστήκαμε γρήγορα και βγήκαμε για φαγητό. Ψάχναμε 30’ λεπτά και όλα κλειστά. Η ώρα 22:00, μη νομίζετε τίποτα μεσάνυχτα. Μετά πολλά βρήκαμε το μοναδικό μπαρο-μπυρο-φαγάδικο που ήταν ανοιχτό αλλά εν τέλει είχε κακό φαγητό. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι πέσαμε σε Έλληνα από Γερμανία που έκανε road trip με τις μηχανές και τους φίλους του και ειδικά η δική του χαρά ήταν απερίγραπτη. Πιάσαμε την κουβέντα, μας είπε την ιστορία της ζωής του, βγήκαμε και μερικές φωτογραφίες και επιστρέψαμε να ξεκουραστούμε μετά από μία μέρα που έμοιαζε ατελείωτη.
Αυτή ήταν και η πρώτη επαφή με τον τρελόκαιρο των Άλπεων που ακόμα και καλοκαίρι να πας, δεν σου εξασφαλίζει κανείς σταθερότητα στον καιρό και καλοκαιρία. Στους ορεινούς όγκους και μεταξύ αυτών, δημιουργούνται μικροκλίματα που ακόμα και μεταξύ μερικών μόνο χιλιομέτρων απόσταση, ο καιρός είναι εντελώς διαφορετικός!
Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0