Ιταλία Τα Γλυπτά των Αιθέρων! - Δολομίτες

panlek30

Member
Μηνύματα
1.815
Likes
4.869
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία

5η Μέρα


1751547150783.png


Σήμερα η μέρα είναι καθαρά πεζοπορική (τι πρωτότυπο! :haha:) . Ταξίδι στους Δολομίτες δε νοείται χωρίς πεζοπορία στις 3 κορυφές Lavaredo και στο Cadini di Misurina κατά την άποψή μου. Για να μπεις στην προστατευόμενη περιοχή απ' όπου ξεκινούν οι πεζοπορίες πρέπει πληρώσεις διόδια 30€! (2022)

Στις 08:00 ξεκινάμε ήδη το πρώτο μονοπάτι που μας οδηγεί στο Cadini di Misurina. Η πιο εντυπωσιακή θέα σε όλους τους Δολομίτες! Η διαδρομή ήταν αρκετά εύκολη, περίπου 4χλμ. με λίγο ανηφορική έναρξη και αρκετά βατή στη συνέχεια.

20220608_083648.jpg



IMG_20220608_101725.jpg



IMG_20220608_095310.jpg


Από κάποιο σημείο και έπειτα η διαδρομή ολόκληρη προσφέρει απίστευτη θέα προς κάθε κατεύθυνση καθώς περπατάς στην ουσία σε ένα μονοπάτι κατά μήκος του γκρεμού με θέα τις εντυπωσιακές κορυφές.

20220608_090256.jpg



20220608_094752.jpg



IMG_20220608_093618.jpg


Αποκορύφωμα της διαδρομής είναι το σημείο που το μονοπάτι τελειώνει και αισθάνεσαι στην κυριολεξία ότι έφτασες στην άκρη του κόσμου!

20220608_093512.jpg



20220608_093246.jpg



20220608_092347.jpg


Επιστρέφουμε και πάλι στην αρχή του μονοπατιού και ξεκινάμε κατά τις 11:30, από το Rifugio Auronzo, το μονοπάτι για την πιο διάσημη πεζοπορία που μπορεί να κάνει κάποιος στους Δολομίτες, τις τρεις Κορυφές του Lavaredo που βρίσκονται στο Φυσικό Πάρκο του Σέστο. Η διαδρομή είναι περίπου 13χλμ και προβλέπεται να είναι αρκετά κουραστική λόγω των πολλών χιλιομέτρων αλλά και της υψομετρικής διαφοράς. Και τι έγινε; Για ξεκούραση ήρθαμε; Φύγαμε!

IMG_20220608_105902.jpg



20220608_105227.jpg



20220608_094540.jpg



20220608_104529.jpg



20220608_110126.jpg



20220608_111840.jpg


Μέχρι το 1919 οι κορυφές αποτελούσαν μέρος των συνόρων μεταξύ Ιταλίας και Αυστρίας, ενώ τώρα βρίσκονται στα σύνορα μεταξύ των ιταλικών επαρχιών του νότιου Τιρόλου και του Belluno. Η κορυφή Cima Grande έχει υψόμετρο 2.999 μέτρων και βρίσκεται ανάμεσα στη Cima Piccola, στα 2.857 μέτρα, και στη Cima Ovest, στα 2.973 μέτρα.

20220608_111849.jpg


Η όψη τους και το επιβλητικό μέγεθός τους, σου προκαλεί δέος!

IMG_20220608_113432.jpg



IMG_20220608_112502.jpg



20220608_114457.jpg



20220608_114151.jpg


Περνάμε τις κορυφές και φτάνουμε στο Rifugio Locatelli το οποίο όμως ήταν κλειστό. Από εδώ ξεκινάει ένα άλλο μονοπάτι πάνω στο βουνό που καταλήγει σε κάποιες σπηλιές που είχαν λαξεύσει Ιταλοί στρατιώτες κατά τον 1ο Παγκόσμιο πόλεμο με φοβερή ωραία θέα (περίπου άλλα 25λεπτα πεζοπορίας εκτός της βασικής διαδρομής).

20220608_112443.jpg



20220608_121750.jpg



20220608_123935.jpg



IMG_20220608_125918.jpg


Οι σπηλιές αποτελούν την τέλεια κορνίζα για τις 3 κορυφές! Τι άλλο να ζητήσεις;!

20220608_125200.jpg


Κατηφορίζουμε και ουσιαστικά το μονοπάτι μας οδηγεί κυκλικά γύρω από τις κορυφές. Η διαδρομή είναι συνεχόμενα κατηφορική για αρκετά χιλιόμετρα και αυτό σημαίνει ένα πράγμα...Στη συνέχεια ακολουθεί μεγάλη ανηφόρα!!!

20220608_130039.jpg



20220608_131630.jpg



20220608_132241.jpg




IMG_20220608_112608.jpg



IMG_20220608_132720.jpg


Περίπου 1 ώρα πριν το τέλος της διαδρομής και ενώ πλέον έχουμε εξαντληθεί συναντάμε το καταφύγιο Malga Langalm και σταματάμε να πάρουμε δυνάμεις.

IMG_20220608_142742.jpg



20220608_142731.jpg


Η διαδρομή μετά το καταφύγιο ήταν πάνω σε μια σάρα και συνεχίστηκε έτσι για περίπου 45 λεπτά. Προς το τέλος της διαδρομής είχε πολύ ωραία θέα στην κοιλάδα.

IMG_20220608_150919.jpg



IMG_20220608_150435.jpg



1.jpg



20220608_151007.jpg


Ομολογουμένως ήταν μια πολύ ζόρικη μέρα η σημερινή όμως μας χάρισε πολύ ωραίες εικόνες και συγκινήσεις. Ευτυχώς, παρά το γεγονός ότι μιλάμε για μεγάλα υψόμετρα η θερμοκρασία ήταν φανταστική, σχεδόν ανοιξιάτικη. Επίσης η συννεφιά που είχε κατά διαστήματα βοήθησε να μην πάθουμε ηλίαση.

Να σημειώσω ότι για όλες τις πεζοπορίες μας, όπου κ αν ταξιδεύουμε, χρησιμοποιούμε το alltrails που μας έχει λύσει τα χέρια. Αναζητώντας τη γεωγραφική περιοχή που σε ενδιαφέρει, σου δείχνει όλα τα διαθέσιμα μονοπάτια. Για κάθε μονοπάτι έχει πληροφορίες για τα χλμ, τη δυσκολία του, την υψομετρική διαφορά κ.α.
Υπάρχει και site αλλά η εφαρμογή στο κινητό είναι πιο εύχρηστη. Για τη συγκεκριμένη πεζοπορία ακολουθήσαμε την κάτωθι διαδρομή:

Three Peaks of Lavaredo, Veneto, Italy - 4,599 Reviews, Map | AllTrails

Ανασυντάξαμε τις δυνάμεις μας, αλλάξαμε ρούχα και πήγαμε για μπύρες σε ένα μαγαζάκι με τραπεζάκια πάνω στη Lago Misurina.

IMG_20220608_155641.jpg


Η λίμνη Misurina εχει βαπτιστεί ως “το Μαργαριτάρι των Δολομιτών” και εδώ πραγματοποιήθηκαν οι παγοδρομίες, κατά τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 1956, όπου ήταν και η τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκαν ολυμπιακοί αγώνες παγοδρομίας σε φυσικό πάγο. Προσωπική μου άποψη, είδαμε κ καλύτερες στο ταξίδι μας. Ίσως να έφταιγε κ η συννεφιά λίγο κ να έχασε κάτι από τη γοητεία της. Δεν ξέρω αλλά έτσι κ έτσι!

Υπάρχει επίσης ένας μύθος που σχετίζεται με τη λίμνη. Η Misurina ήταν ένα μικρό κακομαθημένο και ιδιότροπο κορίτσι, πιθανά λόγω της απώλειας της μητέρας της, που ζούσε κυριολεκτικά στην παλάμη του χεριού του γιγαντιαίου πατέρα της, του βασιλιά Σοράπη. Η Misurina είχε ακούσει για μια νεράιδα και έναν μαγικό καθρέφτη ικανό να διαβάσει τις σκέψεις, όποιου σκεφτόταν. Ο πατέρας της για να εκπληρώσει την επιθυμία της, την πήγε στη νεράιδα στο όρος Κρίσταλο, για να αποκτήσει τον μαγικό καθρέφτη.
Η νεράιδα όσο και αν προσπάθησε για μεγάλο χρονικό διάστημα να αποτρέψει την πριγκίπισσα Misurina από τις προθέσεις της, δεν τα κατάφερε. Βλέποντας πόσο αναστατωμένος ήταν ο πατέρας της, αποφάσισε να ευχαριστήσει το κορίτσι, θέτοντας ωστόσο ένα πολύ βαρύ όρο, ελπίζοντας ότι η αγάπη για τον πατέρα της θα τη σταματούσε και δε θα δεχόταν τη συμφωνία. Θα της έδινε τον μαγικό καθρέφτη με την προϋπόθεση ότι ο πατέρας της θα μεταμορφωνόταν σε βουνό, για να σώσει τον όμορφο ανθόκηπο της που διατηρούσε στο όρος Cristallo, από τον ήλιο που χτυπά.
Ο Βασιλιάς για χάρη της κόρης του δέχτηκε τον όρο. Η Misurina χωρίς καν να νοιαστεί, άρπαξε αμέσως καθρέφτη: την ίδια στιγμή ο βασιλιάς Σοράπης μετατράπηκε σε βουνό! (σύμφωνα με το μύθο προκειται για το βουνό πάνω απο τη Lago di Sorapis) Στην απελπισία της, η Misurina αισθάνθηκε ζάλη και έπεσε από την κορυφή με τον πολυπόθητη καθρέφτη. Τότε η θλίψη και τα ατέλειωτα δάκρυα από τα μάτια του καλού βασιλιά Σοράπη, χύνονταν από το όρος σχηματίζοντας την λίμνη Misurina.

Αργά το απόγευμα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας για λίγο και βγήκαμε για φαγητό στη Cortina d' Ampezzo.

 

Attachments

psilos3

Member
Μηνύματα
7.431
Likes
59.241
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Καλά να περάσετε, περιμένουμε το υπόλοιπο της ιστορίας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!
 

fenia42

Member
Μηνύματα
4.048
Likes
16.940
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
☘Καλό ταξίδι! Buon Viaggio. Αν χρειαστείς βοήθεια με τα ιταλικά στείλε μου ένα πμ. Παρόμοιο ταξίδι κάναμε κι εμείς το καλοκαίρι, νοικιάσαμε ένα FIAT 500L υβριδικό με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση! Είχαμε βάση μας όμως τη Βερόνα. Τα μέρη μας έκλεψαν την καρδιά! Ειδικά το Bolzano. Περιμένουμε τα νέα σας!
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.815
Likes
4.869
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
1η Μέρα
1752046329923.png

Centauro Rent a Car προς Ρίβα ντελ Γκάρντα - Χάρτες Google

Η μέρα για το πολυαναμενόμενο ταξίδι μας έφτασε. Είναι 4 Ιουνίου και στις 10.30 βρισκόμαστε στο Μέργκαμο. Η πτήση της Ryanair ανέλπιστα συνεπής! Στην έξοδο των αφίξεων μας περίμενε το βανάκι Centauro που μας μετέφερε στα γραφεία της για την παραλαβή του αυτοκινήτου μας. Την εταιρία δεν την ήξερα, όμως αποδείχτηκε πολύ αξιόλογη με απλή διαδικασία παραλαβής και παράδοσης.

Ξεκινάμε για την λίμνη Garda και όλη η διαδρομή κατά μήκος της λίμνης είναι υπέροχη περνώντας από αρκετά χωριά και τούνελ. Αποφασίζουμε να βγούμε λίγο εκτός διαδρομής και να ακολουθήσουμε την περίφημη διαδρομή Strada della Forra που θεωρείται από τις πιο γραφικές που μπορεί να κάνει κάποιος στην Ιταλία. Πρόκειται για μία διαδρομή που διασχίζει ένα φυσικό φαράγγι και ανεβαίνοντας προσφέρει θέα σε όλη τη λίμνη.
20220604_160809.jpg

20220604_160954.jpg

20220604_161615.jpg

20220604_163739.jpg

Συνεχίζουμε μέχρι πόλη Riva del Garda όπου και θα διανυκτερεύσουμε. Έχουμε κλείσει στο Hotel Centrale. Πιο κεντρικά δεν γίνεται. Ακριβώς πάνω την κεντρική πλατεία της πόλης με τα μισά δωμάτια να έχουν θέα τη λίμνη. Κάνουμε check in και αποφασίζουμε να γυρίσουμε λίγο πίσω και να επισκεφθούμε τo Limone. Ένα χωριό σκέτο ζωγραφιά. Χτισμένο αμφιθεατρικά και τόσο περιποιημένο λες και σε προσκαλούσε να το φωτογραφίσεις. Πάντου έντονο το στοιχείο του λεμονιού σε προϊόντα κάθε λογής, λόγω της παράδοσης που έχει το χωριό στην καλλιέργεια λεμονιών από το 1700.
20220604_183811.jpg

20220604_185931.jpg

20220604_192231.jpg

20220604_185233.jpg

20220604_201501.jpg

20220604_192306.jpg

IMG_20220604_191952.jpg

IMG_20220604_200933.jpg

Μετά από αρκετή περατζάδα στα σοκάκια και κατά μήκος της λίμνης, επιστρέψαμε στην Riva για φαγητό. Ο κόσμος ήταν αρκετός και στα δύο μέρη (αναμενόμενο λόγω καλοκαιριού) αλλά στην Riva γίνονται το αδιαχώρητο. Είχαμε πέσει σε κάποιο φεστιβάλ εκείνη την ημέρα. Καθίσαμε για φαγητό σε ένα μαγαζάκι με φαγητό σχετικά καλό αλλά όχι εξαιρετικό για να αξίζει αναφερθώ σε αυτό.
IMG_20220604_220833.jpg

20220604_220911.jpg

20220604_220850.jpg

IMG_20220604_223305.jpg

Συνεχίσαμε για λίγο ακόμα την βόλτα μας και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε.
 
Last edited:

christam

Member
Μηνύματα
10
Likes
98
Πραγματικά οι Δολομίτες είναι υπέροχα βουνά (διαδρομές στην καταπράσινη φύση, λίμνες, καταρράκτες, κουκλίστικα χωριά με υπαίθριες δραστηριότητες και παραδοσιακές γιορτές). Κάναμε παρόμοιο ταξίδι το καλοκαίρι του 2018 (όπου πήγαμε στο δυτικό κομμάτι των Δολομιτών) έχοντας σαν βάση το Τρέντο. Πρώτα όμως είχαμε επισκεφθεί τη λίμνη Γκάρντα, διανυκτερεύσαμε στην Πεσκιέρα ντελ Γκάρντα , κι ένα από τα πολλά χωριά που μας εντυπωσίασαν ήταν το Μαλτσεζίνε.
Καλά ταξίδια να έχετε!
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.815
Likes
4.869
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
2η Μέρα
1752045592576.png

Camping Park Garda προς Residence Contrin - Χάρτες Google

Το επόμενο πρωί, πριν αποχαιρετήσουμε τη Riva, κάνουμε μία ακόμα βόλτα κατά μήκος της λίμνης. Εδώ να σημειώσω ότι η Garda έχει και αυτή τον δικό της μύθο για την υπάρξη τέρατος τον λεγόμενο Benacosaurus, αντίπαλο δέος του τέρατος της Lochness που φαίνεται να “εντοπίστηκε” πρώτη φορά το 1965, σαν ένα τεράστιο φίδι.
20220605_091617.jpg

IMG_20220604_174957.jpg

20220605_100452.jpg

IMG_20220605_100456.jpg

H Riva θεωρείται το μαργαριτάρι της Garda, η αρχόντισσα. Και πράγματι, η πόλη αυτή έχει μία αρχοντιά φυσική και ανεπιτήδευτη. Ειδικά το παραλίμνιο κομμάτι της είναι μαγευτικό.
IMG_20220604_175006.jpg

20220605_091541.jpg

IMG_20220605_141247.jpg

20220605_101702.jpg

20220605_101225.jpg

20220605_101254.jpg

IMG_20220605_101235.jpg

IMG_20220605_101429.jpg

Καθόμαστε για καφέ στην κυριολεξία πάνω στη λίμνη, στο Punta Lido και απολαμβάνουμε τη γαλήνη της λίμνης. Έχει αρκετή ζεστή 32 βαθμούς και ο κόσμος πιο κάτω κάνει μπάνιο στις παραλίες. Πραγματικά υπέροχες παραλίες αν σκεφτείς ότι βρίσκεσαι σε λίμνη. Πόσο ζήλεψα που δεν βούτηξα τότε αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε χρόνος γιατί έπρεπε να φύγουμε για να βγει το πρόγραμμα της ημέρας. Ακόμα με στοιχειώνει η βουτιά που δεν έκανα εκεί!
20220605_102848.jpg

20220605_110239.jpg

IMG_20220605_110316.jpg

IMG_20220605_110814.jpg

20220605_110458.jpg

Ξεκινήσαμε για τον καταρράκτη Cascate del Varone. Στην ουσία πρόκειται για πάρκο με είσοδο εντός του οποίου υπάρχει και ο καταρράκτης. Λουλούδια και φυτά παντού με τις αντίστοιχες ονομασίες τους. Θύμιζε βοτανικό κήπο. Όλα πολύ περιποιημένα και καθαρά. Ο καταρράκτης είναι εσωτερικός και έχουν δημιουργήσει μονοπάτι που φτάνεις τόσο στη βάση του όσο και στο υψηλότερο σημείο απ’ όπου πέφτει. Υπέροχος, αν και προσωπικά θα τον προτιμούσα φυσικό, χωρίς τα χρωματιστά φώτα που του έχουν βάλει. Σίγουρα πάντως έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με τα μονοπάτια γιατί έχουν κάνει επισκέψιμο έναν καταρράκτη που λόγω της μορφολογίας που έχει, δεν θα ήταν επισκέψιμος αλλιώς.
IMG_20220605_145839.jpg

IMG_20220605_145236.jpg

IMG_20220605_142936.jpg

20220605_143346.jpg

20220605_143648.jpg

IMG_20220605_143613.jpg

20220605_144009.jpg

IMG_20220605_143658.jpg

Καθ' όλη τη διαδρομή εσωτερικά και ειδικά στο υψηλότερο σημείο το ντους από τον καταρράκτη είναι αρκετό για να γίνεις μούσκεμα σε λίγα λεπτά. Η αίσθηση όμως είναι τέλεια! Αν είναι μάλιστα και καλοκαίρι, δε σε νοιάζει καθόλου!
20220605_144636.jpg

20220605_144432.jpg

20220605_145427.jpg

Συνεχίζουμε για το μεσαιωνικό χωριό – στολίδι Canale di Tenno. Ο χρόνος εδώ μοιάζει λες και σταμάτησε. Μου θύμισε τα σοκάκια στο κάστρο της Μονεμβασίας. Πραγματικά πανέμορφο!
20220605_124538.jpg

20220605_124716.jpg

20220605_124737.jpg

20220605_124906.jpg

20220605_124927.jpg

20220605_125147.jpg

20220605_125204.jpg

Το χωριό είναι ένα κόσμημα. Κάθε στενάκι και μία έκπληξη. Δεν ξέρεις τι να πρωτοφωτογραφήσεις!
20220605_125308.jpg

20220605_125702.jpg

20220605_125740.jpg

IMG_20220605_125854.jpg

IMG_20220605_124623.jpg

IMG_20220605_130257.jpg

Όποιο άλλο χωριό ή πόλη συναντήσαμε αργότερα, θύμιζε περισσότερο Γερμανία – Αυστρία, παρά Ιταλία (λογικό λόγω της επιρροής και της προέλευσης των εδαφών). Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι σκόπιμα δεν θα αναφερθώ σε ιστορικά γεγονότα παρά μόνο στο φυσικό κάλλος των μερών που επισκεφθήκαμε.

Λίγο πιο πάνω και η ομώνυμη Lago di Tenno η οποία λόγω των θερμοκρασιών που επικρατούσαν και της εποχής έσφυζε και αυτή από ζωή. Εντός της λίμνης υπάρχει και η λεγόμενη Neverland! Στη λίμνη υπάρχει ένα μικρό νησί αλλά κατά διαστήματα, όταν το νερό της λίμνης υποχωρεί, αναδύεται και ένα δεύτερο νησάκι που ονομάζεται 1986, από τη χρονιά κατά την οποία εντοπίστηκε για πρώτη φορά. Ως εκ τούτου, η λίμνη διαθέτει τη δική της "Χώρα του Ποτέ" που μερικές φορές τη βλέπεις και άλλες εξαφανίζεται!
20220605_132339.jpg

IMG_20220605_132544.jpg

IMG_20220605_132922.jpg

IMG_20220605_133058.jpg

IMG_20220605_133733.jpg

Κατά την αναζήτησή μας για το ταξίδι μας, είχαμε πέσει σε μία φωτογραφία ενός δράκου φτιαγμένου από ξύλα και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε. Ο Drago Vaia κατασκευάστηκε τον Νοεμβρίο 2021 από τον Ασιάτη γλύπτη Marco Martalar‎, στο πλαίσιο του έργου "Lavarone Green Land" από τα σπασμένα δέντρα του δάσους Triveneto που επλήγη από την τρομερή ‎‎καταιγίδα Vaia‎‎ του Οκτωβρίου 2018. Έχει ‎‎6 μέτρα ύψος, ‎‎μήκος 7 μέτρα‎‎ και οι διαστάσεις του όταν είσαι από κοντά είναι πράγματι εντυπωσιακές.

‎Μέσα από τον Drago Vaia, ‎‎ο Marco Martalar ήθελε‎‎ να στείλει ένα πολύ σαφές μήνυμα: “Tίποτα δεν διαρκεί για πάντα και όλα μεταμορφώνονται. Στην πραγματικότητα, το ‎‎ξύλο‎‎ του γλυπτού ‎‎δεν έχει υποστεί επεξεργασία και, με την πάροδο του χρόνου, θα διαβρωθεί λόγω της επίδρασης των ατμοσφαιρικών παραγόντων. Ως εκ τούτου, θα αλλάξει σχήμα και, μέσω ‎‎αποσύνθεσης‎‎, θα σχηματίσει νέα «τροφή» για το δάσος‎‎. Όπως διαπιστώσαμε και οι ίδιοι, το γλυπτό φαινεται αρκετα ευάλωτο ειδικα στα λεπτά σημεια π.χ φτερά, ουρά, άκρες. Δεν ξερω πόσο θα διατηρηθεί αλλα σιγουρα οχι για πολύ αν σκεφτεί κανεις κ τα ακραία φαινόμενα της περιοχής. Βέβαια με βαση τον δημιουργό του, ο σκοπός του δεν ειναι να διατηρηθεί. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα...
IMG_20220605_171930.jpg

Στο δρόμο για τον δράκο.
IMG_20220605_173055.jpg

20220605_173042.jpg

20220605_173304(0).jpg

How to train your dragon!!!
20220605_173522.jpg

20220605_173640.jpg

20220605_173733.jpg

Ήταν σίγουρα ένα από τα highlight του ταξιδιού και ακόμα όχι τόσο γνωστό αξιοθέατο*.

* Δυστυχώς τον δράκο κάποιος τον έκαψε την επόμενη χρονιά. Σήμερα, καθώς είχε μεγάλη επισκεψιμότητα, έχουν φτιάξει έναν άλλο στη θέση του αλλά αρκετά διαφορετικό.

Συνεχίζουμε προς το γειτονικό χωριό Levico Terme με την ομώνυμη λίμνη του όπου κάναμε στάση για ποτάκι. Αυτή η λίμνη ήταν βαλτώδης. Δεν σε προδιεθετε να κολυμπησεις όμως ήταν γραφική.
20220605_184612.jpg

20220605_185121.jpg

IMG_20220605_192108.jpg

20220605_183035.jpg

20220605_183611.jpg

20220605_185247.jpg

Ο καιρός μετά απο λίγο αρχίζει να αλλάζει δραματικά. Όταν φτάσαμε στην λίμνη είχε ζέστη όμως στο βάθος στα βουνά φαινόταν ο ουρανός να μαυρίζει. Μέσα σε μισή ώρα, σκοτείνιασε ο τόπος. Άρχισε πολύ δυνατός αέρας και δυνατή βροχή. Τόσο δυνατός που ξηλώθηκαν οι ψάθες από τις ομπρέλες, σήκωνε την άμμο και σήκωνε το νερό της λίμνης, ποτήρια και μπουκάλια σπάγανε ενώ η θερμοκρασία έπεσε κατακόρυφα. Πραγματικά δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Είχαμε εγκλωβιστεί στις τουαλέτες του μπαρ και δεν μπορούσαμε να πάμε στο αμάξι μας να φύγουμε. Μετά από 30’ όταν λίγο κόπασε το φαινόμενο, με τα πράγματά μας και εμάς να είμαστε παπιά, καταφέραμε να μπούμε στο αμάξι. Είχαμε αρκετό δρόμο, περίπου 2 ώρες μέχρι το Canazei οπού θα διανυκτερεύαμε.

Στο αρχικό πλάνο είχε σχεδιαστεί να πάρουμε τη γραφική διαδρομή μέσα από τα βουνά και να επισκεφθουμε και τη λίμνη Carezza. Με αυτόν τον καιρό όμως δεν υπήρχε περίπτωση να το διακινδυνέψουμε και έτσι επιλέξαμε την Autostrada όπου παρόλο που οδήγηση ήταν σχετικά ασφαλής είχαμε μειωμένη ορατότητα και πηγαίναμε αρκετά αργά. Οσο για τη λιμνη θα κοιτουσαμε αν μας εβγαινε στην επιστροφη να τη δουμε. Εξαλλου με αυτον τον καιρο δε θα ειχε και νόημα.

Το Canazei είναι ένα μεγάλο δημοφιλές θέρετρο σκι με δικό του χιονοδρομικό. Φτάνοντας εκεί, διαπιστώσαμε ότι είχαμε αφήσει πίσω το καλοκαίρι. Η κοπέλα στην ρεσεψιόν γελούσε και απορούσε που ήμασταν με τα μαγιό και τις σαγιονάρες ενώ έξω είχε 9 βαθμούς . «Είστε λίγο καλοκαιρινοί για το Canazei. Εδώ το καλοκαίρι αργεί λίγο να μας επισκεφθεί» μας λέει γελώντας. Τι να σου λέω και σένα τώρα. Ότι ξεκινήσαμε από Riva με 32o όπου ο ιδρώτας σου γαργαλούσε την ραχοκοκκαλιά;

Ετοιμαστήκαμε γρήγορα και βγήκαμε για φαγητό. Ψάχναμε 30’ λεπτά και όλα κλειστά. Η ώρα 22:00, μη νομίζετε τίποτα μεσάνυχτα. Μετά πολλά βρήκαμε το μοναδικό μπαρο-μπυρο-φαγάδικο που ήταν ανοιχτό αλλά εν τέλει είχε κακό φαγητό. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι πέσαμε σε Έλληνα από Γερμανία που έκανε road trip με τις μηχανές και τους φίλους του και ειδικά η δική του χαρά ήταν απερίγραπτη. Πιάσαμε την κουβέντα, μας είπε την ιστορία της ζωής του, βγήκαμε και μερικές φωτογραφίες και επιστρέψαμε να ξεκουραστούμε μετά από μία μέρα που έμοιαζε ατελείωτη.

Αυτή ήταν και η πρώτη επαφή με τον τρελόκαιρο των Άλπεων που ακόμα και καλοκαίρι να πας, δεν σου εξασφαλίζει κανείς σταθερότητα στον καιρό και καλοκαιρία. Στους ορεινούς όγκους και μεταξύ αυτών, δημιουργούνται μικροκλίματα που ακόμα και μεταξύ μερικών μόνο χιλιομέτρων απόσταση, ο καιρός είναι εντελώς διαφορετικός!
 
Last edited:

HKLEOPATRA

Member
Μηνύματα
376
Likes
1.502
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία +
Ταξίδι-Όνειρο
Το επόμενο !!!!
Ποια μέρη θα ξεχώριζες για να δει κάποιος στους Δολομίτες; Τα μέρη είναι μαγικά αλλά δεν συνδέονται εύκολα μεταξύ τους. Η διαμονή των δύο ημερών εκεί δεν βλέπω να με βοηθάει . Οι δρόμοι πως είναι ;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.092
Μηνύματα
931.100
Μέλη
39.835
Νεότερο μέλος
rikios

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom