liz
Member
- Μηνύματα
- 159
- Likes
- 346
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γύρος του κόσμου
Σειρά είχε η επίσκεψη στο Nikko και τους ναούς του, τοποθεσία που βρίσκεται μόλις δυο ώρες περίπου απ’το Τόκιο με το Shinkansen (όλοι προσπαθούσαμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο το Japan Rail Pass μας). Ήταν η πρώτη φορά σ’αυτό το ταξίδι που βρέθηκα ανάμεσα σε τόσους τουρίστες. Στο Τόκιο όσοι και να είμασταν χανόμασταν μέσα στην πόλη. Παρά το γεγονός πως με ξένισαν λίγο τα κλασικά σκηνικά με φυλαχτά, κτλ που πωλούνταν έξω από κάθε ναό (όπως παντού σε κάθε ανάλογο μέρος) η επίσκεψη σίγουρα άξιζε τον κόπο. Μετά από 3-4 ώρες περπατήματος μέσα στη δροσιά του δάσους κι αφού είχα δει όλους τους ναούς, επιστροφή στην πόλη.




Φυσικά απ΄όλα όσα είδα κι έζησα στο Τόκιο, αυτό που έκλεψε την καρδιά μου ήταν οι ανθισμένες κερασιές…αν δεν τις αντικρύσεις από κοντά, μόνο να φαντάζεσαι μπορείς το πόσο όμορφες είναι και αξίζει πραγματικά να κάνεις τόσα χιλιόμετρα μόνο και μόνο για να τις δεις. Είδα τις πρώτες μου στο πάρκο Ueno κι ακολούθησαν οι κερασιές στο πάρκο του αυτοκρατορικού παλατιού: όπου ανθισμένη κερασιά κι ένα τσούρμο Γιαπωνέζων τριγύρω, σαν τις μέλισσες, να τραβάνε ενθουσιασμένοι φωτογραφίες. Εκεί γνώρισα ένα πολύ συμπαθητικό ζευγάρι Αμερικανών που έχει πάει Ιαπωνία 6 φορές και μου εξηγούσε το φετινό θρίλερ με τις κερασιές «αυτή τη χρονιά βγήκαν τελικά νωρίτερα…πρώτα άρχισαν ν’ανθίζουν, ύστερα όμως έβρεξε και ξαναμαζεύτηκαν για λίγο καιρό, μετά ο καιρός καλυτέρεψε και ξαναβγήκαν, οπότε ευτυχώς τις προλάβαμε και φέτος!». Βγαίνοντας από το πάρκο, ξεκινά η διαδρομή προς την τάφρο Chidori-ga-fuchi, ένα από τα πιο δημοφιλή μέρη για χανάμι στο Τόκιο. Όταν πήγα ήταν Σάββατο και ημέρα full bloom οπότε γινόταν το αδιαχώρητο. Δεκάδες Ιάπωνες περίμεναν υπομονετικά σε μια τεράστια ουρά για να νοικιάσουν βάρκες και να κάνουν βαρκάδα στα νερά απολαμβάνοντας τα 2.600 πανέμορφα δέντρα. Οι υπόλοιποι, αρκετές χιλιάδες άτομα, περπατούσαμε μαγεμένοι κάτω από ένα ολάνθιστο πέπλο για ώρες.



Οι μέρες συνέχισαν να περνούν και την ξύλινη κάψουλά μου την ένιωθα πλέον σπίτι μου, δεν χρειαζόμουν τίποτ’άλλο για να είμαι ευτυχισμένη, αρκεί που ήμουν εκεί και μοιραζόμουν μοναδικές εμπειρίες με τα καταπληκτικά άτομα που γνώριζα. Κάποια από αυτά ερχόταν στην Ιαπωνία ξανά και ξανά λόγω εθισμού, άλλα ήταν τουρίστες σαν εμένα, άλλα δούλευαν εκεί και τα όσα μου έλεγαν με βοηθούσαν να πάρω μια καλύτερη ιδέα της χώρας. Συζητούσαμε κυρίως για τη διαφορά νοοτροπίας, για την καθημερινότητά τους, τις διαπροσωπικές σχέσεις, τις συνθήκες εργασίας (αν πχ. το αφεντικό σου - αφεντικό aka θεός - φεύγει στις 11 το βράδυ δεν γίνεται να φύγεις πριν απ’αυτό), για συμπεριφορές που μας φαινόταν παράξενες, όπως το γιατί ενώ είναι τόσο ευγενικοί δεν ζητάνε ποτέ συγγνώμη αν σε σκουντήσουν κατά λάθος, το πόσο ρομποτικά συμπεριφέρονται στην πρωτεύουσα (πχ. στο μετρό περιμένουν σε ουρές ο ένας ακριβώς πίσω από τον άλλον, χωρίς να παρεκκλίνουν από τη σειρά, χωρίς να κουνούν το κεφάλι τους όταν ακούνε μουσική, χωρίς να πηγαίνουν πέρα-δώθε όταν πρέπει να περιμένουν για πάνω από ένα 5λεπτο) και η εμμονή τους με ότι θεωρείται είδος πολυτελείας και προέρχεται από τη δύση (από μάρκες ρούχων μέχρι τη βελγική σοκολάτα), το πόσο πεντακάθαρα είναι τα πάντα κι ας μην βρίσκεις εύκολα κάδο, το πόσο παράξενο κι ανακουφιστικό είναι να βρίσκεσαι σε μια από τις πολυπληθέστερες πόλεις του κόσμου και να μην υπάρχει εγκληματικότητα. Κοιτούσαμε με περιέργεια τους σοβαρούς κοστουμαρισμένους που έλιωναν στα βιντεοπαιχνίδια με τους χαρτοφύλακές τους δίπλα αργά το βράδυ και σχολιάζαμε τη μανία με το τέλειο πακετάρισμα (μέχρι και το μαλλί της γριας τυλιγμένο σε πλαστικές συσκευασίες το πουλούσαν), τη σημασία που δίνουν στη λεπτομέρεια, κι ένα σωρό άλλα.
Φυσικά απ΄όλα όσα είδα κι έζησα στο Τόκιο, αυτό που έκλεψε την καρδιά μου ήταν οι ανθισμένες κερασιές…αν δεν τις αντικρύσεις από κοντά, μόνο να φαντάζεσαι μπορείς το πόσο όμορφες είναι και αξίζει πραγματικά να κάνεις τόσα χιλιόμετρα μόνο και μόνο για να τις δεις. Είδα τις πρώτες μου στο πάρκο Ueno κι ακολούθησαν οι κερασιές στο πάρκο του αυτοκρατορικού παλατιού: όπου ανθισμένη κερασιά κι ένα τσούρμο Γιαπωνέζων τριγύρω, σαν τις μέλισσες, να τραβάνε ενθουσιασμένοι φωτογραφίες. Εκεί γνώρισα ένα πολύ συμπαθητικό ζευγάρι Αμερικανών που έχει πάει Ιαπωνία 6 φορές και μου εξηγούσε το φετινό θρίλερ με τις κερασιές «αυτή τη χρονιά βγήκαν τελικά νωρίτερα…πρώτα άρχισαν ν’ανθίζουν, ύστερα όμως έβρεξε και ξαναμαζεύτηκαν για λίγο καιρό, μετά ο καιρός καλυτέρεψε και ξαναβγήκαν, οπότε ευτυχώς τις προλάβαμε και φέτος!». Βγαίνοντας από το πάρκο, ξεκινά η διαδρομή προς την τάφρο Chidori-ga-fuchi, ένα από τα πιο δημοφιλή μέρη για χανάμι στο Τόκιο. Όταν πήγα ήταν Σάββατο και ημέρα full bloom οπότε γινόταν το αδιαχώρητο. Δεκάδες Ιάπωνες περίμεναν υπομονετικά σε μια τεράστια ουρά για να νοικιάσουν βάρκες και να κάνουν βαρκάδα στα νερά απολαμβάνοντας τα 2.600 πανέμορφα δέντρα. Οι υπόλοιποι, αρκετές χιλιάδες άτομα, περπατούσαμε μαγεμένοι κάτω από ένα ολάνθιστο πέπλο για ώρες.
Οι μέρες συνέχισαν να περνούν και την ξύλινη κάψουλά μου την ένιωθα πλέον σπίτι μου, δεν χρειαζόμουν τίποτ’άλλο για να είμαι ευτυχισμένη, αρκεί που ήμουν εκεί και μοιραζόμουν μοναδικές εμπειρίες με τα καταπληκτικά άτομα που γνώριζα. Κάποια από αυτά ερχόταν στην Ιαπωνία ξανά και ξανά λόγω εθισμού, άλλα ήταν τουρίστες σαν εμένα, άλλα δούλευαν εκεί και τα όσα μου έλεγαν με βοηθούσαν να πάρω μια καλύτερη ιδέα της χώρας. Συζητούσαμε κυρίως για τη διαφορά νοοτροπίας, για την καθημερινότητά τους, τις διαπροσωπικές σχέσεις, τις συνθήκες εργασίας (αν πχ. το αφεντικό σου - αφεντικό aka θεός - φεύγει στις 11 το βράδυ δεν γίνεται να φύγεις πριν απ’αυτό), για συμπεριφορές που μας φαινόταν παράξενες, όπως το γιατί ενώ είναι τόσο ευγενικοί δεν ζητάνε ποτέ συγγνώμη αν σε σκουντήσουν κατά λάθος, το πόσο ρομποτικά συμπεριφέρονται στην πρωτεύουσα (πχ. στο μετρό περιμένουν σε ουρές ο ένας ακριβώς πίσω από τον άλλον, χωρίς να παρεκκλίνουν από τη σειρά, χωρίς να κουνούν το κεφάλι τους όταν ακούνε μουσική, χωρίς να πηγαίνουν πέρα-δώθε όταν πρέπει να περιμένουν για πάνω από ένα 5λεπτο) και η εμμονή τους με ότι θεωρείται είδος πολυτελείας και προέρχεται από τη δύση (από μάρκες ρούχων μέχρι τη βελγική σοκολάτα), το πόσο πεντακάθαρα είναι τα πάντα κι ας μην βρίσκεις εύκολα κάδο, το πόσο παράξενο κι ανακουφιστικό είναι να βρίσκεσαι σε μια από τις πολυπληθέστερες πόλεις του κόσμου και να μην υπάρχει εγκληματικότητα. Κοιτούσαμε με περιέργεια τους σοβαρούς κοστουμαρισμένους που έλιωναν στα βιντεοπαιχνίδια με τους χαρτοφύλακές τους δίπλα αργά το βράδυ και σχολιάζαμε τη μανία με το τέλειο πακετάρισμα (μέχρι και το μαλλί της γριας τυλιγμένο σε πλαστικές συσκευασίες το πουλούσαν), τη σημασία που δίνουν στη λεπτομέρεια, κι ένα σωρό άλλα.
Attachments
-
133,5 KB Προβολές: 381