evaT
Member
- Μηνύματα
- 1.952
- Likes
- 16.670
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία
18-21/01/2020 Montevideo - Colonia del Sacramento
Σάββατο απογευματάκι και παίρνουμε από το Puerto Μadero το Buquenbus, το καταμαράν δηλαδή που σε δυόμισι περίπου ώρες και 75 ευρουπουλάκια που σκάσαμε έκαστος για το εισιτήριο (μιας μόνο διαδρομής!) από το διαδικτυακό portal της εταιρίας ήδη 2 μήνες πριν το ταξίδι , σε βγάζει στην αντιπέρα όχθη στο Μοντεβιδέο. Ουσιαστικά αισθάνεσαι ότι είσαι σε αεροδρόμιο, περνάς τελωνειακό έλεγχο παίρνεις σφραγίδα εξόδου από Αργεντινή και παραδίπλα εισόδου στην Ουρουγουάη, οι βαλίτσες περνάνε από ακτίνες Χ και μέσω φυσούνας μπαίνεις μέσα στο πλοίο το οποίο μόλις έχουν σφουγγαρίσει εξού και άπαντες επιβαίνοντες αναγκάζονται από τη σπιτονοικυρά όπως φορέσουν τα σχετικά ποδονάρια πριν μπουν στη μεγάλη σάλα , όμοια με αυτά των γιατρών στα χειρουργεία- πλην όμως μάσκες δεν μας έδωσαν αν και αυτές τις μέρες με τους κοροναιούς να περιφέρονται αδέσποτοι ανά την υφήλιο πιθανότατα να επιμένουν σε πλήρη αποστείρωση!
Ο Αρης φορώντας τα ποδονάρια του χαζεύει τις φωτογραφίες στο κινητό του να περάσει η ώρα...Μισοάδειο το Buquenbus αλλά με τέτοιες τιμές!!!
Το ταξίδι ήταν άνετο και σύντομο (ένα ΚΤΕΛ μας έλειπε και είχαμε συμπληρώσει όλα τα μέσα μεταφοράς αλλά μας ερχόταν κ αυτό οσονούπω...) και φτάσαμε στο λιμάνι του Μοντεβιδέο. Με το γνωστό uber αλλά με αισθητά αυξημένη τιμή ξεκινήσαμε για την περιοχή Pocitos που είναι κάτι σαν την Περαία του Μοντεβιδέο δεδομένου ότι είμαστε εν μέσω θέρους και όλες οι συστάσεις προέτρεπαν διαμονή κοντά στις παραθαλάσσιες περιοχές αντί του κέντρου που ερημώνει.
Η διαδρομή ήταν ευχάριστη κατά μήκος της Rambla που είναι η παραλιακή τους οδός με μήκος 22 χιλιόμετρα, όταν λέμε παραλία εννοούμε τον ίδιο καφετί Rio de la Plata τι νομίζατε; και αριστερά μοντέρνες πολυκατοικίες ενώ πετύχαμε έναν ουμπερά σκέτη αποκάλυψη (γενικά από τους ταρίφες μάθαμε πολλά για τις πόλεις) ο οποίος ήξερε από σουπερλίγκα, ομάδες και παίχτες της Ελλάδας. Δηλαδή ρησπέκτ! Είσαι Λατινική Αμερική με ομαδάρες Κόπα Λιμπερταδόρες και δε συμαζεύεται και γνωρίζεις τι τρέχει ποδοσφαιρικά στην άλλη άκρη του Ατλαντικού στην Ψαροκώσταινα!
Ο οποίος επίσης μας ενημέρωσε ότι στην Ουρουγουάη η μαριχουάνα πωλείται ελεύθερα στους ντόπιους (αλλά όχι και στους τουρίστες) και πως να μην ξαφνιαστούμε αν αντιληφθούμε ότι καπνίζουν παραδίπλα μας είναι κάτι πολύ φυσικό γι αυτούς. Λες και εκει που απαγορεύεται δεν το μυρίζεις κάθε τρεις και λίγο! Προσφέρθηκε μάλιστα να μας πουλήσει και λιγάκι αν θέλαμε γιατί Ουρουγουάη es mate, marijuana y tranquilοοοοοο!!!
Τώρα αν ήξερε ότι ο αδερφός μου είναι υψηλόβαθμος στην αεροπορία, ο Αρης εν μέρει ασχολείται και με την καταπολέμηση των ναρκωτικών...όσο για μένα έχω κόψει τσιγάρο και οτιδήποτε... καπνίζεται εδώ και χρόνια χαχα μάλλον δεν θα τα ξεστόμιζε τόσο αυθόρμητα
Φτάνουμε λοιπόν στο χόστελ που είχα κλείσει το οποίο σημειώστε...είχε βαθμολογία 9 στο booking λόγω τοποθεσίας και εξαιρετικών σχολίων για τις εγκαταστάσεις...
Η τοποθεσία ήταν όντως πολύ κοντά στην παραλία. Μπαίνοντας στην υποτιθέμενη υποδοχή σκέφτηκα απλά καταθλιπτικό...Η ρεσεψιονίστ μου ζήτησε να ξοφλήσουμε τη διαμονή στην άφιξη μια και όλες μου οι κρατήσεις ήταν με δυνατότητα ακύρωσης και μας πήγε στο δωματιό μας...ΣΟΚ. καμία σχέση με αυτό που έβλεπα στις φωτό...Ανοιξα την ανάρτηση για να δω αν πρόκειται για το ίδιο πράγμα! Στις φωτογραφίες τα κρεβάτια ήταν καλοστρωμένα, το περιβάλλον τακτοποιημένο ,καθαρό καλαίσθητο. Αυτό που αντίκριζα ήταν κρεβάτια άστρωτα (μας έφερε σεντόνια να στρώσουμε μόνοι μας φυσικά) οι τοίχοι υγροί και σε πολλά σημεία οι σοβάδες είχαν εγκαταλείψει το μάταιο τούτο κόσμο, τα πάντα ήταν φθαρμένα σαν εκείνη τη διαφήμιση που τα πατώματα και τα παράθυρα φωνάζουν τρίζοντας θέλω ανακαίνιση....και το χειρότερο όλων ήταν η μπόχα που αναδυόταν από παντού! Κλεισούρα, υγρασία και τσιγαρίλα!
Ο αδερφός μου ως έμπειρος στρατιωτικός έσπαγε πλάκα με τις αντιδράσεις μου και ύστερα από λίγο μου λέει αδερφή καλύτερα στο μπάνιο να μην πας
Εχω μείνει λέει και σε στρατώνες....οι στρατώνες ήταν λίγο καλύτεροι 
τι να πω και γω αφού μόνη μου το είχα κλείσει! ποιόν να μουτζώσω τον εαυτό μου;;
Στο μεταξύ όλο το χόστελ ήταν ένα αχούρι. Οι κοινόχρηστοι χώροι φθαρμένοι, οι τοίχοι μουχλιασμένοι ένα χάλι παντού. Οι ένοικοι ηλικιών 19-25 με τη φιλοσοφία του μπάφου γραμμένη στα κούτελά τους (από αυτούς μάλλον έπαιρναν τα διθυραμβικά σχόλια αλλά φρόντισα εγώ αργότερα να τους κατεβάσω λίγο τη βαθμολογία μπας και σωθεί άλλος κόσμος!) , ενώ ο ιδιοκτήτης ήταν όλη τη μέρα ξαπλωμένος ανάσκελα στον καναπέ του κοινόχρηστου χώρου ανήμπορος να κουνηθεί από τη μαστούρα κοιτάζοντας τα ταβάνια. Κάποια στιγμή κατέβηκα να πιω έναν καφέ μαζί με τους άλλους και τον παρατηρούσα επί μισή ώρα να κοιτάζει επίμονα τη μούχλα κατακόρυφα από το κεφάλι του. Φυσικά μούχλα την έβλεπα εγώ. Αυτός παίζει να έβλεπε την Καπέλα Σιξτίνα

Το βραδάκι βγήκαμε βόλτα στην παραλία και στην περιοχή γύρω μας όπου υπήρχαν εστιατόρια και μπαρ. Στο μισό χιλιόμετρο περίπου βρισκόταν η τουριστική επιγραφή της πόλης όπου συνήθως γίνεται σκοτωμός για μια φωτογραφία. Η εικόνα που αντικρίσαμε εμείς ήταν η εξής:
Είμαι και σε ασορτί με τα χρώματα!
και μετά στην παραλία είδαμε αυτό!
Νέκρα παντού! Που πήγε ο κόσμος ρε παιδιά;;; Αααα είναι ΣΚ έφυγαν όλοι στις παραλίες;; Στις ποιεεεςςς;;;;
Την ίδια εικόνα αντικρίσαμε και στα εστιατόρια ομοίως και στα μπαρ. Ψυχή ζώσα! Και η επόμενη κατραπακιά ήρθε από τις τιμές. Εκεί που είμασταν άπλες στην Αργεντινή και να τα ασάδο να τα κρασιά, εδώ μια ταπεινή πίτσα για 2 άτομα κόστιζε κοντά στα 15 ευρώ!
Πήγαμε για ύπνο απογοητευμένοι, ελπίζοντας ότι θα υπάρχει κάτι πιο αξιόλογο να δούμε την επόμενη μέρα που θα περιφερόμασταν στην πόλη....
Φρούδες ελπίδες. Πέσαμε σε σκ η πόλη ήταν έρημο τοπίο. Περπατήσαμε από την Πλατεία Ανεξαρτησίας προς τη νέα πόλη και μέσα στην παλιά μέχρι το Mercado de Puerto που υποτίθεται ότι σφύζει από ζωή...παντού η ίδια εικόνα! Εμείς και κανά δυό ακόμα ξεχασμένοι τουρίστες. Και πέρα από ότι δεν βλέπαμε και κάτι τουριστικά αξιόλογο η έλλειψη κόσμου αφαιρούσε και την όποια ενέργεια μπορεί να ενέδιδε η πόλη. Η οποία πόλη έχει περίπου το μέγεθος της Θεσσαλονίκης και παρόμοιο πληθυσμό οπότε το κέντρο περπατιέται εύκολα.
Πλατεία Ανεξαρτησίας
εκεί που περπατούσαμε είδαμε κ αυτό!
Ciudad vieja έρημη!
Αλήθεια βλέπετε κάτι όμορφο που δεν βλέπω εγώ;;;
Στο μεταξύ η ζέστη έσφιξε πολύ και αναγκαστικά έπρεπε να γυρίσουμε στο δωμάτιο μας....εεεε σόρυ στο στάβλο μας! και να ξαναβγούμε αργότερα με τη δροσιά να περπατήσουμε στην παραλία που ήταν και το μόνο κομμάτι της πόλης που μας άρεσε να ξαναδούμε και το περιβόητο ηλιοβασίλεμα της Νότιας Αμερικής!
Πίσω στο αχούρι είμασταν όλοι κατηφείς. Εγώ ένιωθα ότι ξεπερνάω τα όριά μου εκεί μέσα! Δεν είμαι μη μου άπτου και ελεύθερο κάμπιγκ έχω κάνει και έξω έχω κοιμηθεί υπό συνθήκες. Αλλά λίγο η κούραση τόσων ημερών στους δρόμους λίγο ότι ήταν το πρώτο μου τόσο πολυήμερο ταξίδι και είχε αρχίσει να μου λείπει το σπίτι μαζί με ένα μέρος που τουριστικά μου φάνηκε αδιάφορο και τη μπίχλα να με περιτριγυρίζει , εεε η ψυχολογία άρχισε να με εγκαταλείπει. Αποφασίσαμε σύσσωμοι να κάψουμε την τελευταία διανυκτέρευση κι ας την είχαμε πληρώσει (υποτίθεται θα μέναμε άλλο ένα 24ωρο πριν πάμε στην Κολώνια αλλά δεν υπήρχε κάτι ενδιαφέρον να δούμε πλέον στην περιοχή) και αντ' αυτού να κάνουμε διακοπές!! Κλείσαμε ένα ωραιότατο 4στερο στην Κολώνια ντε Σακραμέντο που αρχικά θα επισκεφτόμασταν μόνο για λίγες ώρες οπότε μας έμενε ένα μόνο βράδυ ακόμα να περάσουμε όπως όπως στο Μοντεβιδέο.
Βγήκαμε βόλτα μετά τις 7 που ήταν πιο δροσερά και ο κόσμος είχε αρχίσει αν επιστρέφει από το σακ/κο, η παραλία επιτέλους είχε ζωή!! Ολοι περπατούσαν με ένα μάτε στο χέρι. Αν και είμασταν ήδη εξοικειωμένοι με το θέαμα από την Αργεντινή αυτοί εδώ πραγματικά έδειχναν να μην πηγαίνουν πουθενά χωρίς το θερμός! Οικογένειες με παιδιά; Μάτε. Μαζί με την πεθερά; Μάτε! Ραντεβουδάκι με το κορίτσι; Μάτε φυσικά;;; Παντού και πάντα μάτε!
Περπατήσαμε 3-4 χιλιόμετρα ως την Punta Carretas που θεωρείται το πιο ωραίο σημείο για το φημισμένο ηλιοβασίλεμα. Μάλλον το πετύχαμε σωστά γιατί είχε αρκετό κόσμο στο σημείο με τις φωτογραφικές και τις go pro ανά χείρας!
Εγώ με την πτωχή ψηφιακή μου Sony κάνω ότι μπορώ...Ομολογώ ότι δεν μου αρέσει η φωτογραφία, δεν είμαι καλή και προτιμώ να τις βγάζουν άλλοι.
Νταξ....Καλό ήταν!!
Στο γυρισμό η Rambla είχε κόσμο που βημάτιζε πάνω κάτω
Βρήκαμε και μια καντίνα στο δρόμο και φάγαμε βρώμικο Ουρουγουάης....σε τιμές Σκανδιναβίας!
Από όσα μάθαμε για τη χώρα αυτή τη στιγμή αποτελεί φορολογικό παράδεισο για τους υπόλοιπους της Λατινικής Αμερικής και κυρίως για τους Αργεντίνους που αντιμετωπίζουν τα χίλια μύρια με την οικονομία τους. Μη υπάρχοντος ουδεμία εμπιστοσύνη προς τις τράπεζές τους αναγκαστικά ταξιδεύουν προς την κοντινή Ουρουγουάη προκειμένου να καταθέσουν τις οικονομίες τους, έτσι εξηγούνται και οι ακριβές τιμές στα μεταφορικά-υπάρχει ζήτηση!
Επιπλέον στην Αργεντινή τελευταία η κυβέρνηση έχει επιβάλει φόρο 30% !!!! σ όλα τα ταξίδια των Αργεντινών προκειμένου να αναχαιτίσει κάπως την εκροή συναλλάγματος. Με αποτέλεσμα να τους δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο να ταξιδέψουν. Υστερα γκρινιάζουμε εμείς για τον ΕΝΦΙΑ...
Γυρίζοντας προς το βρωμοχόστελ πετύχαμε το σημείο συνάντησης των καγκουράδων του Μοντεβιδέο!
Καμιά 20αριά αυτοκίνητα με ηχητικά subwoofer και φωτορυθμικά έπαιζαν στη διαπασών ρεγκετόν και κόσμος σαν εμάς καθόταν απέναντι και χάζευε.
Κι αφού το ζήσαμε κ αυτό είπαμε να πάμε για ύπνο να έρθει μια ώρα γρηγορότερα η επόμενη μέρα και να πάμε να βουτήξουμε σε καμιά πισίνα που τόσες μέρες είχαμε ζεματιστεί από τον καυτό ήλιο και άντε να βρεις κουράγιο να καταδυθείς στα καφέ μπουγαδόνερα!
Σάββατο απογευματάκι και παίρνουμε από το Puerto Μadero το Buquenbus, το καταμαράν δηλαδή που σε δυόμισι περίπου ώρες και 75 ευρουπουλάκια που σκάσαμε έκαστος για το εισιτήριο (μιας μόνο διαδρομής!) από το διαδικτυακό portal της εταιρίας ήδη 2 μήνες πριν το ταξίδι , σε βγάζει στην αντιπέρα όχθη στο Μοντεβιδέο. Ουσιαστικά αισθάνεσαι ότι είσαι σε αεροδρόμιο, περνάς τελωνειακό έλεγχο παίρνεις σφραγίδα εξόδου από Αργεντινή και παραδίπλα εισόδου στην Ουρουγουάη, οι βαλίτσες περνάνε από ακτίνες Χ και μέσω φυσούνας μπαίνεις μέσα στο πλοίο το οποίο μόλις έχουν σφουγγαρίσει εξού και άπαντες επιβαίνοντες αναγκάζονται από τη σπιτονοικυρά όπως φορέσουν τα σχετικά ποδονάρια πριν μπουν στη μεγάλη σάλα , όμοια με αυτά των γιατρών στα χειρουργεία- πλην όμως μάσκες δεν μας έδωσαν αν και αυτές τις μέρες με τους κοροναιούς να περιφέρονται αδέσποτοι ανά την υφήλιο πιθανότατα να επιμένουν σε πλήρη αποστείρωση!
Ο Αρης φορώντας τα ποδονάρια του χαζεύει τις φωτογραφίες στο κινητό του να περάσει η ώρα...Μισοάδειο το Buquenbus αλλά με τέτοιες τιμές!!!

Το ταξίδι ήταν άνετο και σύντομο (ένα ΚΤΕΛ μας έλειπε και είχαμε συμπληρώσει όλα τα μέσα μεταφοράς αλλά μας ερχόταν κ αυτό οσονούπω...) και φτάσαμε στο λιμάνι του Μοντεβιδέο. Με το γνωστό uber αλλά με αισθητά αυξημένη τιμή ξεκινήσαμε για την περιοχή Pocitos που είναι κάτι σαν την Περαία του Μοντεβιδέο δεδομένου ότι είμαστε εν μέσω θέρους και όλες οι συστάσεις προέτρεπαν διαμονή κοντά στις παραθαλάσσιες περιοχές αντί του κέντρου που ερημώνει.
Η διαδρομή ήταν ευχάριστη κατά μήκος της Rambla που είναι η παραλιακή τους οδός με μήκος 22 χιλιόμετρα, όταν λέμε παραλία εννοούμε τον ίδιο καφετί Rio de la Plata τι νομίζατε; και αριστερά μοντέρνες πολυκατοικίες ενώ πετύχαμε έναν ουμπερά σκέτη αποκάλυψη (γενικά από τους ταρίφες μάθαμε πολλά για τις πόλεις) ο οποίος ήξερε από σουπερλίγκα, ομάδες και παίχτες της Ελλάδας. Δηλαδή ρησπέκτ! Είσαι Λατινική Αμερική με ομαδάρες Κόπα Λιμπερταδόρες και δε συμαζεύεται και γνωρίζεις τι τρέχει ποδοσφαιρικά στην άλλη άκρη του Ατλαντικού στην Ψαροκώσταινα!
Ο οποίος επίσης μας ενημέρωσε ότι στην Ουρουγουάη η μαριχουάνα πωλείται ελεύθερα στους ντόπιους (αλλά όχι και στους τουρίστες) και πως να μην ξαφνιαστούμε αν αντιληφθούμε ότι καπνίζουν παραδίπλα μας είναι κάτι πολύ φυσικό γι αυτούς. Λες και εκει που απαγορεύεται δεν το μυρίζεις κάθε τρεις και λίγο! Προσφέρθηκε μάλιστα να μας πουλήσει και λιγάκι αν θέλαμε γιατί Ουρουγουάη es mate, marijuana y tranquilοοοοοο!!!
Τώρα αν ήξερε ότι ο αδερφός μου είναι υψηλόβαθμος στην αεροπορία, ο Αρης εν μέρει ασχολείται και με την καταπολέμηση των ναρκωτικών...όσο για μένα έχω κόψει τσιγάρο και οτιδήποτε... καπνίζεται εδώ και χρόνια χαχα μάλλον δεν θα τα ξεστόμιζε τόσο αυθόρμητα

Φτάνουμε λοιπόν στο χόστελ που είχα κλείσει το οποίο σημειώστε...είχε βαθμολογία 9 στο booking λόγω τοποθεσίας και εξαιρετικών σχολίων για τις εγκαταστάσεις...
Η τοποθεσία ήταν όντως πολύ κοντά στην παραλία. Μπαίνοντας στην υποτιθέμενη υποδοχή σκέφτηκα απλά καταθλιπτικό...Η ρεσεψιονίστ μου ζήτησε να ξοφλήσουμε τη διαμονή στην άφιξη μια και όλες μου οι κρατήσεις ήταν με δυνατότητα ακύρωσης και μας πήγε στο δωματιό μας...ΣΟΚ. καμία σχέση με αυτό που έβλεπα στις φωτό...Ανοιξα την ανάρτηση για να δω αν πρόκειται για το ίδιο πράγμα! Στις φωτογραφίες τα κρεβάτια ήταν καλοστρωμένα, το περιβάλλον τακτοποιημένο ,καθαρό καλαίσθητο. Αυτό που αντίκριζα ήταν κρεβάτια άστρωτα (μας έφερε σεντόνια να στρώσουμε μόνοι μας φυσικά) οι τοίχοι υγροί και σε πολλά σημεία οι σοβάδες είχαν εγκαταλείψει το μάταιο τούτο κόσμο, τα πάντα ήταν φθαρμένα σαν εκείνη τη διαφήμιση που τα πατώματα και τα παράθυρα φωνάζουν τρίζοντας θέλω ανακαίνιση....και το χειρότερο όλων ήταν η μπόχα που αναδυόταν από παντού! Κλεισούρα, υγρασία και τσιγαρίλα!
Ο αδερφός μου ως έμπειρος στρατιωτικός έσπαγε πλάκα με τις αντιδράσεις μου και ύστερα από λίγο μου λέει αδερφή καλύτερα στο μπάνιο να μην πας


Στο μεταξύ όλο το χόστελ ήταν ένα αχούρι. Οι κοινόχρηστοι χώροι φθαρμένοι, οι τοίχοι μουχλιασμένοι ένα χάλι παντού. Οι ένοικοι ηλικιών 19-25 με τη φιλοσοφία του μπάφου γραμμένη στα κούτελά τους (από αυτούς μάλλον έπαιρναν τα διθυραμβικά σχόλια αλλά φρόντισα εγώ αργότερα να τους κατεβάσω λίγο τη βαθμολογία μπας και σωθεί άλλος κόσμος!) , ενώ ο ιδιοκτήτης ήταν όλη τη μέρα ξαπλωμένος ανάσκελα στον καναπέ του κοινόχρηστου χώρου ανήμπορος να κουνηθεί από τη μαστούρα κοιτάζοντας τα ταβάνια. Κάποια στιγμή κατέβηκα να πιω έναν καφέ μαζί με τους άλλους και τον παρατηρούσα επί μισή ώρα να κοιτάζει επίμονα τη μούχλα κατακόρυφα από το κεφάλι του. Φυσικά μούχλα την έβλεπα εγώ. Αυτός παίζει να έβλεπε την Καπέλα Σιξτίνα


Το βραδάκι βγήκαμε βόλτα στην παραλία και στην περιοχή γύρω μας όπου υπήρχαν εστιατόρια και μπαρ. Στο μισό χιλιόμετρο περίπου βρισκόταν η τουριστική επιγραφή της πόλης όπου συνήθως γίνεται σκοτωμός για μια φωτογραφία. Η εικόνα που αντικρίσαμε εμείς ήταν η εξής:
Είμαι και σε ασορτί με τα χρώματα!

και μετά στην παραλία είδαμε αυτό!

Νέκρα παντού! Που πήγε ο κόσμος ρε παιδιά;;; Αααα είναι ΣΚ έφυγαν όλοι στις παραλίες;; Στις ποιεεεςςς;;;;
Την ίδια εικόνα αντικρίσαμε και στα εστιατόρια ομοίως και στα μπαρ. Ψυχή ζώσα! Και η επόμενη κατραπακιά ήρθε από τις τιμές. Εκεί που είμασταν άπλες στην Αργεντινή και να τα ασάδο να τα κρασιά, εδώ μια ταπεινή πίτσα για 2 άτομα κόστιζε κοντά στα 15 ευρώ!
Πήγαμε για ύπνο απογοητευμένοι, ελπίζοντας ότι θα υπάρχει κάτι πιο αξιόλογο να δούμε την επόμενη μέρα που θα περιφερόμασταν στην πόλη....
Φρούδες ελπίδες. Πέσαμε σε σκ η πόλη ήταν έρημο τοπίο. Περπατήσαμε από την Πλατεία Ανεξαρτησίας προς τη νέα πόλη και μέσα στην παλιά μέχρι το Mercado de Puerto που υποτίθεται ότι σφύζει από ζωή...παντού η ίδια εικόνα! Εμείς και κανά δυό ακόμα ξεχασμένοι τουρίστες. Και πέρα από ότι δεν βλέπαμε και κάτι τουριστικά αξιόλογο η έλλειψη κόσμου αφαιρούσε και την όποια ενέργεια μπορεί να ενέδιδε η πόλη. Η οποία πόλη έχει περίπου το μέγεθος της Θεσσαλονίκης και παρόμοιο πληθυσμό οπότε το κέντρο περπατιέται εύκολα.
Πλατεία Ανεξαρτησίας




εκεί που περπατούσαμε είδαμε κ αυτό!

Ciudad vieja έρημη!




Αλήθεια βλέπετε κάτι όμορφο που δεν βλέπω εγώ;;;
Στο μεταξύ η ζέστη έσφιξε πολύ και αναγκαστικά έπρεπε να γυρίσουμε στο δωμάτιο μας....εεεε σόρυ στο στάβλο μας! και να ξαναβγούμε αργότερα με τη δροσιά να περπατήσουμε στην παραλία που ήταν και το μόνο κομμάτι της πόλης που μας άρεσε να ξαναδούμε και το περιβόητο ηλιοβασίλεμα της Νότιας Αμερικής!

Πίσω στο αχούρι είμασταν όλοι κατηφείς. Εγώ ένιωθα ότι ξεπερνάω τα όριά μου εκεί μέσα! Δεν είμαι μη μου άπτου και ελεύθερο κάμπιγκ έχω κάνει και έξω έχω κοιμηθεί υπό συνθήκες. Αλλά λίγο η κούραση τόσων ημερών στους δρόμους λίγο ότι ήταν το πρώτο μου τόσο πολυήμερο ταξίδι και είχε αρχίσει να μου λείπει το σπίτι μαζί με ένα μέρος που τουριστικά μου φάνηκε αδιάφορο και τη μπίχλα να με περιτριγυρίζει , εεε η ψυχολογία άρχισε να με εγκαταλείπει. Αποφασίσαμε σύσσωμοι να κάψουμε την τελευταία διανυκτέρευση κι ας την είχαμε πληρώσει (υποτίθεται θα μέναμε άλλο ένα 24ωρο πριν πάμε στην Κολώνια αλλά δεν υπήρχε κάτι ενδιαφέρον να δούμε πλέον στην περιοχή) και αντ' αυτού να κάνουμε διακοπές!! Κλείσαμε ένα ωραιότατο 4στερο στην Κολώνια ντε Σακραμέντο που αρχικά θα επισκεφτόμασταν μόνο για λίγες ώρες οπότε μας έμενε ένα μόνο βράδυ ακόμα να περάσουμε όπως όπως στο Μοντεβιδέο.
Βγήκαμε βόλτα μετά τις 7 που ήταν πιο δροσερά και ο κόσμος είχε αρχίσει αν επιστρέφει από το σακ/κο, η παραλία επιτέλους είχε ζωή!! Ολοι περπατούσαν με ένα μάτε στο χέρι. Αν και είμασταν ήδη εξοικειωμένοι με το θέαμα από την Αργεντινή αυτοί εδώ πραγματικά έδειχναν να μην πηγαίνουν πουθενά χωρίς το θερμός! Οικογένειες με παιδιά; Μάτε. Μαζί με την πεθερά; Μάτε! Ραντεβουδάκι με το κορίτσι; Μάτε φυσικά;;; Παντού και πάντα μάτε!
Περπατήσαμε 3-4 χιλιόμετρα ως την Punta Carretas που θεωρείται το πιο ωραίο σημείο για το φημισμένο ηλιοβασίλεμα. Μάλλον το πετύχαμε σωστά γιατί είχε αρκετό κόσμο στο σημείο με τις φωτογραφικές και τις go pro ανά χείρας!
Εγώ με την πτωχή ψηφιακή μου Sony κάνω ότι μπορώ...Ομολογώ ότι δεν μου αρέσει η φωτογραφία, δεν είμαι καλή και προτιμώ να τις βγάζουν άλλοι.

Νταξ....Καλό ήταν!!



Στο γυρισμό η Rambla είχε κόσμο που βημάτιζε πάνω κάτω

Βρήκαμε και μια καντίνα στο δρόμο και φάγαμε βρώμικο Ουρουγουάης....σε τιμές Σκανδιναβίας!
Από όσα μάθαμε για τη χώρα αυτή τη στιγμή αποτελεί φορολογικό παράδεισο για τους υπόλοιπους της Λατινικής Αμερικής και κυρίως για τους Αργεντίνους που αντιμετωπίζουν τα χίλια μύρια με την οικονομία τους. Μη υπάρχοντος ουδεμία εμπιστοσύνη προς τις τράπεζές τους αναγκαστικά ταξιδεύουν προς την κοντινή Ουρουγουάη προκειμένου να καταθέσουν τις οικονομίες τους, έτσι εξηγούνται και οι ακριβές τιμές στα μεταφορικά-υπάρχει ζήτηση!
Επιπλέον στην Αργεντινή τελευταία η κυβέρνηση έχει επιβάλει φόρο 30% !!!! σ όλα τα ταξίδια των Αργεντινών προκειμένου να αναχαιτίσει κάπως την εκροή συναλλάγματος. Με αποτέλεσμα να τους δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο να ταξιδέψουν. Υστερα γκρινιάζουμε εμείς για τον ΕΝΦΙΑ...
Γυρίζοντας προς το βρωμοχόστελ πετύχαμε το σημείο συνάντησης των καγκουράδων του Μοντεβιδέο!
Καμιά 20αριά αυτοκίνητα με ηχητικά subwoofer και φωτορυθμικά έπαιζαν στη διαπασών ρεγκετόν και κόσμος σαν εμάς καθόταν απέναντι και χάζευε.
Κι αφού το ζήσαμε κ αυτό είπαμε να πάμε για ύπνο να έρθει μια ώρα γρηγορότερα η επόμενη μέρα και να πάμε να βουτήξουμε σε καμιά πισίνα που τόσες μέρες είχαμε ζεματιστεί από τον καυτό ήλιο και άντε να βρεις κουράγιο να καταδυθείς στα καφέ μπουγαδόνερα!
Last edited: