evaT
Member
- Μηνύματα
- 1.952
- Likes
- 16.670
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία
Colonia del Sacramento
Το πρωί ήταν σα να μας είχαν βάλει νέφτι! Τόσο πολύ θέλαμε να φύγουμε από κει. Είχαμε ήδη βγάλει τα εισητήρια για το ΚΤΕΛ Ουρουγουάης από την προηγούμενη μέρα οπότε ήδη στις 9 φτάσαμε στο σταθμό Tres Cruces και φάγαμε πρωινό εκεί. Στη διαδρομή περάσαμε και από το θρυλικό στάδιο Centenario το οποίο εξωτερικά δείχνει κ αυτό σε παρακμή....
Το λεωφορείο χρειάστηκε περίπου 2,5 ώρες ώς την Κολώνια αλλά ούτε που το καταλάβαμε. Πεντακάθαρο άνετο και σύγχρονο με wifi και κόστισε μόνο 10 €! Σ όλη τη διαδρομή άκουγα τον αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμό ιντερνετικά και χάζευα το αδιάφορο τοπίο! Φλατ με ελάχιστα χωριά στη διαδρομή που θύμιζαν επαρχία Βουλγαρίας...ή Ελλάδα του 1950. Ο δρόμος ήταν άσφαλτος με 2 ρεύματα ανά κατεύθυνση αλλά αυτοκινητόδρομο δε το λες...Ωστόσο ήταν ήσυχα χωρίς ιδιαίτερη κίνηση.
Μόλις φτάσαμε τρέξαμε κατευθείαν στο ξενοδοχείο. Πραγματικά νιώθαμε σκασμένοι!!
Εξάλλου είχαμε υπεραρκετό χρόνο να δούμε την πόλη και την επόμενη μέρα αφού το πλοίο έφευγε απογευματάκι.
Το ξενοδοχείο ήταν ένα τίμιο 4στερο με μια μεγάλη και καθαρή πισίνα-αυτό θέλαμε εξάλλου. Τη βγάλαμε όοοοολη μέρα μέσα στο νερό! Με μπύρες και σνακ. Χαλαρώσαμε δροσιστήκαμε κάναμε τις βουτιές μας κι ένα διάλειμμα από τα πολυήμερα τουρ
Κατά το απόγευμα ήρθε κι άλλος κόσμος κ ανάμεσα μια οικογένεια με 2 μικρά παιδιά όπου ο άντρας ήταν ίδιος ο Jurgen Klopp (Προπονητής της Λίβερπουλ) στο νεότερό του. Ο Αρης δεν κρατήθηκε και του το είπε...απάντησε κι αυτός ναι το ξέρω ζούσα στη Γερμανία και με σταμάταγαν συνεχώς στο δρόμο...Σε λίγο ήρθε κι η γυναίκα του η Virginia (Βιρχίνια προφέρεται στα Ισπανικά) η οποία είναι Αργεντίνα και πιάνοντας την κουβέντα μας είπαν σιγά σιγά την ιστορία τους πως ζούσαν και δούλευαν πολλά χρόνια στη Γερμανία και κάποια στιγμή ένιωσαν τη ζωή τους να είναι προγραμματισμένη σαν ρομπότ και πως δεν τους άρεσε καθόλου η προοπτική πως θα χαίρονταν την παιδική ηλικία των παιδιών τους μόνο τα σαβακ/κα και τις αργίες.
Ετσι τα μούτζωσαν όλα κι έφιαξαν μια εταιρεία (που δεν μας είπαν όμως τι ακριβώς εταιρεία) που μπορούν να τη λειτουργούν διαδικτυακά και ξεκίνησαν το γύρο της Λατινικής Αμερικής μαζί με τα δύο παιδάκια. Είχαν ταξιδέψει από το Περού και το Μάτσου Πίτσου προς το νότο κάνοντας όλη τη Ruta 40 Μέχρι Tierra del Fuego και πλέον είχαν αποφασίσει να μείνουν στην Αργεντινή για ένα 6μηνο ώστε η μικρή τους να ξεκινήσει το δημοτικό. Στην Αργεντινή λέει ο νόμος τους δίνει το δικαίωμα αν ένα παιδί κάνει ένα 6μηνο μαθήματα σε φυσικό σχολείο να μπορεί να συνεχίζει τα μαθήματα διαδικτυακά! Μάλιστα.
Η κουβέντα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και τους χαρήκαμε πραγματικά πολύ για όλο αυτό που κάνουν.
Φιλοσοφήσαμε τη ζωή μέσα στην πισίνα.....κι όταν έπεσε ο ήλιος διαπιστώσαμε πόσο δυνατός είναι ο ήλιος στο νότιο ημισφαίριο....εγώ με προστασία πήρα σε μια μέρα το χρώμα που παίρνω όλο το καλοκαίρι στην Ελλάδα!
Το βραδάκι βγήκαμε βόλτα να δούμε την παλιά πόλη της Κολόνια που έχει ανακηρηχθεί σε μνημείο Παγκόσμιας κληρονομιάς της Ουνέσκο.
Ηταν όλα πολύ γραφικά και ανακουφιστήκαμε που επιτέλους βλέπαμε κάτι όμορφο στην Ουρουγουάη και καθίσαμε να φάμε κάτι ωραία spagghetti (πολύ ακριβά όμως) αφού την επόμενη είχαμε χρόνο να εξερευνήσουμε την περιοχή στο φως της ημέρας.
Κοιμηθήκαμε στα καθαρά και μοσχομυριστά σεντονάκια! Μετά από τη μπίχλα εκτιμάς πολλά
Το πρωί δυστυχώς έπιασε μπόρα!!! Σ όλο το ταξίδι ο καιρός μας πήγαινε τρένο....Ακόμα και όταν οι προβλέψεις έλεγαν βροχή τελικά δεν έβρεχε. Αλλη μια φορά μας είχε πιάσει μόνο μια μπόρα στο Ιγκουαζού αλλά ήταν βράδυ και ήταν αδιάφορο.
Ετσι καθυστερήσαμε στο πρωινό μέχρι να σταματήσει. Φάγαμε μαζί με τον Jurgen (αδύνατο να θυμηθώ το κανονικό του όνομα χαχα) και την Virginia και μάλιστα μας έδειξε πως να φιάχνουμε το σωστό τον μάτε τον μερακλίδικο! Είχαμε ήδη αγοράσει τις ειδικές κούπες και από μια μεγάλη συσκευασία για να φέρουμε στην Ελλάδα, οπότε η γυναίκα μας έδειξε και τα μικρά μυστικά της παρασκευής του! Ηδη τώρα που τα γράφω αυτά πίνω και καμιά γουλιά, τους τον έμαθα και στους συναδέλφους στο γραφείο και μου ζητάνε
Χαιρετηθήκαμε με το όμορφο ζευγάρι και τα παιδάκια (η μικρούλα με ρωτούσε γιατί δε μιλάω καλά ισπανικά αφού είμαι μεγάλη! χαχαχα) , η βροχή σταμάτησε , είχε μάλιστα δροσούλα που ήταν τέλειο και πήραμε το δρόμο να περιηγηθούμε μέσα στην Κολόνια.
Η Κολόνια ντελ Σακραμέντο ιδρύθηκε το 1680 από τους Πορτογάλους, αν και στη συνέχεια διεκδικήθηκε από τους Ισπανούς, οι οποίοι είχαν εποικήσει την απέναντι όχθη του ποταμού στο Μπουένος Άιρες. Οι ντόπιοι πολέμησαν το 1742 ώστε να διώξουν τους Πορτογάλους
Σήμερα η πόλη έχει εξαπλωθεί προς τα ανατολικά, όμως τα παλιά της τμήματα διατηρούν το ακαθόριστο σχέδιο των δρόμων που κατασκεύασαν οι Πορτογάλοι και που έρχονται σε αντίθεση με τα πλατιά ορθογώνια στενά (calles) της Ισπανικής περιοχής.
Τα ιστορικά τμήματα της Κολόνια ντελ Σακραμέντο από το 1995 έχουν ανακηρυχθεί Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάςαπό την UNESCO.
Ο τύπος στο παγκάκι πίνει τι άλλο; το μάτε του!
Ομορφα ήταν αλλά σε 2-3 ωρίτσες τα έχεις δει όλα άντε να φας κι ένα παγωτό, δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις εκεί.
Το μεσημεράκι πήγαμε στο λιμάνι και με την ίδια διαδικασία όπως και κατά την άφιξη πήραμε το φέρυ για Μπουένος Αιρες (26 ευρώ έκαστος) σε μία ωρίτσα σε πάει στην αντιπέρα όχθη του Ρίο ντε λα Πλάτα...
Το ταξίδι έφτασε στο τελευταίο του κομμάτι. Είχαμε μιάμισι μέρα ακόμη στο Μπουένος Αιρες και μετά παίρναμε το δρόμο της επιστροφής...
Το τελευταίο μας κατάλυμα είχε κλειστεί μέσω Airbnb και ήταν ένα άνετο διαμέρισμο (λίγο παλιό αλλά σε εξαιρετικό σημείο) στη Recoleta.
Το πρωί ήταν σα να μας είχαν βάλει νέφτι! Τόσο πολύ θέλαμε να φύγουμε από κει. Είχαμε ήδη βγάλει τα εισητήρια για το ΚΤΕΛ Ουρουγουάης από την προηγούμενη μέρα οπότε ήδη στις 9 φτάσαμε στο σταθμό Tres Cruces και φάγαμε πρωινό εκεί. Στη διαδρομή περάσαμε και από το θρυλικό στάδιο Centenario το οποίο εξωτερικά δείχνει κ αυτό σε παρακμή....

Το λεωφορείο χρειάστηκε περίπου 2,5 ώρες ώς την Κολώνια αλλά ούτε που το καταλάβαμε. Πεντακάθαρο άνετο και σύγχρονο με wifi και κόστισε μόνο 10 €! Σ όλη τη διαδρομή άκουγα τον αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμό ιντερνετικά και χάζευα το αδιάφορο τοπίο! Φλατ με ελάχιστα χωριά στη διαδρομή που θύμιζαν επαρχία Βουλγαρίας...ή Ελλάδα του 1950. Ο δρόμος ήταν άσφαλτος με 2 ρεύματα ανά κατεύθυνση αλλά αυτοκινητόδρομο δε το λες...Ωστόσο ήταν ήσυχα χωρίς ιδιαίτερη κίνηση.
Μόλις φτάσαμε τρέξαμε κατευθείαν στο ξενοδοχείο. Πραγματικά νιώθαμε σκασμένοι!!
Εξάλλου είχαμε υπεραρκετό χρόνο να δούμε την πόλη και την επόμενη μέρα αφού το πλοίο έφευγε απογευματάκι.
Το ξενοδοχείο ήταν ένα τίμιο 4στερο με μια μεγάλη και καθαρή πισίνα-αυτό θέλαμε εξάλλου. Τη βγάλαμε όοοοολη μέρα μέσα στο νερό! Με μπύρες και σνακ. Χαλαρώσαμε δροσιστήκαμε κάναμε τις βουτιές μας κι ένα διάλειμμα από τα πολυήμερα τουρ

Κατά το απόγευμα ήρθε κι άλλος κόσμος κ ανάμεσα μια οικογένεια με 2 μικρά παιδιά όπου ο άντρας ήταν ίδιος ο Jurgen Klopp (Προπονητής της Λίβερπουλ) στο νεότερό του. Ο Αρης δεν κρατήθηκε και του το είπε...απάντησε κι αυτός ναι το ξέρω ζούσα στη Γερμανία και με σταμάταγαν συνεχώς στο δρόμο...Σε λίγο ήρθε κι η γυναίκα του η Virginia (Βιρχίνια προφέρεται στα Ισπανικά) η οποία είναι Αργεντίνα και πιάνοντας την κουβέντα μας είπαν σιγά σιγά την ιστορία τους πως ζούσαν και δούλευαν πολλά χρόνια στη Γερμανία και κάποια στιγμή ένιωσαν τη ζωή τους να είναι προγραμματισμένη σαν ρομπότ και πως δεν τους άρεσε καθόλου η προοπτική πως θα χαίρονταν την παιδική ηλικία των παιδιών τους μόνο τα σαβακ/κα και τις αργίες.
Ετσι τα μούτζωσαν όλα κι έφιαξαν μια εταιρεία (που δεν μας είπαν όμως τι ακριβώς εταιρεία) που μπορούν να τη λειτουργούν διαδικτυακά και ξεκίνησαν το γύρο της Λατινικής Αμερικής μαζί με τα δύο παιδάκια. Είχαν ταξιδέψει από το Περού και το Μάτσου Πίτσου προς το νότο κάνοντας όλη τη Ruta 40 Μέχρι Tierra del Fuego και πλέον είχαν αποφασίσει να μείνουν στην Αργεντινή για ένα 6μηνο ώστε η μικρή τους να ξεκινήσει το δημοτικό. Στην Αργεντινή λέει ο νόμος τους δίνει το δικαίωμα αν ένα παιδί κάνει ένα 6μηνο μαθήματα σε φυσικό σχολείο να μπορεί να συνεχίζει τα μαθήματα διαδικτυακά! Μάλιστα.
Η κουβέντα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και τους χαρήκαμε πραγματικά πολύ για όλο αυτό που κάνουν.
Φιλοσοφήσαμε τη ζωή μέσα στην πισίνα.....κι όταν έπεσε ο ήλιος διαπιστώσαμε πόσο δυνατός είναι ο ήλιος στο νότιο ημισφαίριο....εγώ με προστασία πήρα σε μια μέρα το χρώμα που παίρνω όλο το καλοκαίρι στην Ελλάδα!
Το βραδάκι βγήκαμε βόλτα να δούμε την παλιά πόλη της Κολόνια που έχει ανακηρηχθεί σε μνημείο Παγκόσμιας κληρονομιάς της Ουνέσκο.
Ηταν όλα πολύ γραφικά και ανακουφιστήκαμε που επιτέλους βλέπαμε κάτι όμορφο στην Ουρουγουάη και καθίσαμε να φάμε κάτι ωραία spagghetti (πολύ ακριβά όμως) αφού την επόμενη είχαμε χρόνο να εξερευνήσουμε την περιοχή στο φως της ημέρας.
Κοιμηθήκαμε στα καθαρά και μοσχομυριστά σεντονάκια! Μετά από τη μπίχλα εκτιμάς πολλά

Το πρωί δυστυχώς έπιασε μπόρα!!! Σ όλο το ταξίδι ο καιρός μας πήγαινε τρένο....Ακόμα και όταν οι προβλέψεις έλεγαν βροχή τελικά δεν έβρεχε. Αλλη μια φορά μας είχε πιάσει μόνο μια μπόρα στο Ιγκουαζού αλλά ήταν βράδυ και ήταν αδιάφορο.
Ετσι καθυστερήσαμε στο πρωινό μέχρι να σταματήσει. Φάγαμε μαζί με τον Jurgen (αδύνατο να θυμηθώ το κανονικό του όνομα χαχα) και την Virginia και μάλιστα μας έδειξε πως να φιάχνουμε το σωστό τον μάτε τον μερακλίδικο! Είχαμε ήδη αγοράσει τις ειδικές κούπες και από μια μεγάλη συσκευασία για να φέρουμε στην Ελλάδα, οπότε η γυναίκα μας έδειξε και τα μικρά μυστικά της παρασκευής του! Ηδη τώρα που τα γράφω αυτά πίνω και καμιά γουλιά, τους τον έμαθα και στους συναδέλφους στο γραφείο και μου ζητάνε

Χαιρετηθήκαμε με το όμορφο ζευγάρι και τα παιδάκια (η μικρούλα με ρωτούσε γιατί δε μιλάω καλά ισπανικά αφού είμαι μεγάλη! χαχαχα) , η βροχή σταμάτησε , είχε μάλιστα δροσούλα που ήταν τέλειο και πήραμε το δρόμο να περιηγηθούμε μέσα στην Κολόνια.
Η Κολόνια ντελ Σακραμέντο ιδρύθηκε το 1680 από τους Πορτογάλους, αν και στη συνέχεια διεκδικήθηκε από τους Ισπανούς, οι οποίοι είχαν εποικήσει την απέναντι όχθη του ποταμού στο Μπουένος Άιρες. Οι ντόπιοι πολέμησαν το 1742 ώστε να διώξουν τους Πορτογάλους
Σήμερα η πόλη έχει εξαπλωθεί προς τα ανατολικά, όμως τα παλιά της τμήματα διατηρούν το ακαθόριστο σχέδιο των δρόμων που κατασκεύασαν οι Πορτογάλοι και που έρχονται σε αντίθεση με τα πλατιά ορθογώνια στενά (calles) της Ισπανικής περιοχής.
Τα ιστορικά τμήματα της Κολόνια ντελ Σακραμέντο από το 1995 έχουν ανακηρυχθεί Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάςαπό την UNESCO.


Ο τύπος στο παγκάκι πίνει τι άλλο; το μάτε του!







Ομορφα ήταν αλλά σε 2-3 ωρίτσες τα έχεις δει όλα άντε να φας κι ένα παγωτό, δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις εκεί.
Το μεσημεράκι πήγαμε στο λιμάνι και με την ίδια διαδικασία όπως και κατά την άφιξη πήραμε το φέρυ για Μπουένος Αιρες (26 ευρώ έκαστος) σε μία ωρίτσα σε πάει στην αντιπέρα όχθη του Ρίο ντε λα Πλάτα...
Το ταξίδι έφτασε στο τελευταίο του κομμάτι. Είχαμε μιάμισι μέρα ακόμη στο Μπουένος Αιρες και μετά παίρναμε το δρόμο της επιστροφής...
Το τελευταίο μας κατάλυμα είχε κλειστεί μέσω Airbnb και ήταν ένα άνετο διαμέρισμο (λίγο παλιό αλλά σε εξαιρετικό σημείο) στη Recoleta.
Last edited: