LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.684
- Likes
- 9.028
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
..Η ζεστή χαριρα και το γευστικότατο αρνάκι ταζιν με ελιές και κουρκουμα ήταν μια γευστική ικανοποίηση και ας μην συνοδεύονταν από κρασί..
Γυρίσαμε στο Ριαντ Tressor και μπήκαμε στα ζεστά παπλώματα και οι σόμπες παρέμειναν αναμμένες γιατί το κρύο ήταν τσουχτερό, άνοιξα τα μάτια στις 5.30 ξεκούραστη και ετοιμάστηκα για φωτογραφικό σαφάρι στη πλατεία , αλλά συνειδητοποιώ πως χωρίς sirgic η το maps .me που μου κατέβασε ο σύζυγος στο κινητό δεν θα υπήρχε πιθανότητα να γυρίσω πίσω…. Τα ρημαδοπρογραμματα δεν δούλεψαν ( γιατί εγω είμαι βαθιά νυχτωμένη) και έτσι ξαναγύρισα κάτω από τα παπλώματα..
Το πρωινό σερβίρετε στη ταράτσα..
Το κρύο δαγκωτό… ντυνόμαστε λες και πάμε ανάβαση στα Ιμαλάια, γάντια, σκούφο, μπουφάν,. Που να ζεσταθείς με ένα φλυτζάνι καφε?
Στις 9.30 ξεκινάει το city tour στη πόλη με ξεναγό και οδηγό…..έπιασαν τοπο οι φωνές και οι απειλές..
Πρώτος σταθμός οι κήποι Majorelle Garden που είναι ένα πολύ επισκέψιμο σημείο της πόλης. .Στην ουσία είναι ένα βοτανικό πάρκο δυόμισι στρέμματα με διάφορα φυτά και δέντρα με πολλές ορχιδέες..
Είναι δημιούργημα του καλλιτέχνη Jacque Majiorelle που από το 1923 ήταν στην κατοχή του εως και το 1980 που αγοράστηκε τελικά από Yves Saint Laurent ,ο πιο διάσημος άνδρα της γαλλικής μόδας , ο άνθρωπος που απελευθέρωσε τη γυναικεία μόδα από το παραδοσιακό ρούχο, (ταγιέρ, φούστα) γενικά έφερε τη γυναικεία επανάσταση με τα ζιβάγκο, τα παντελόνια τα σαφάρι ρούχα..
Σήμερα το όλο συγκρότημα αποτελούν οι κήποι, η βίλα που στεγάζει το μουσείο Ισλαμικής τέχνης, το μουσείο Βερβερίνων και το μουσείο Yves Saint Laurent εργα τέχνης και πανάκριβα ρούχα και αξεσουάρ είναι ανοικτό στο κοινό.. .. Το μπλε χρώμα κυριαρχεί εδώ μπλε πλακάκια, μπλε τοίχοι μπλε αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες παντού μπλε…
Περιπλανηθήκαμε στα κατάφυτα μονοπάτια , ξεναγηθήκαμε στο μουσείο ισλαμικής τέχνης που δυστυχώς απαγορεύονταν οι φωτογραφίες..
Το παλάτι Bahia είναι ο επόμενος σταθμός στη ξενάγηση μας και ίσως είναι το κυριότερο αξιοθέατο της πόλης μιας και αποτελεί ένα αριστούργημα μαροκινής αρχιτεκτονικής.
Το οικοδόμημα ξεκίνησε υπό τις διαταγές του Μέγα Βεζύρη Ahmed bin xi ( τι όνομα θεέ μου) το 1880 αφιερωμένο στη γυναίκα του Moussa ( την τυχερή!!!!!!!) και ολοκληρώθηκε το 1900.. Αλλά μάλλον το τελικό αποτέλεσμα δεν ενθουσίασε το Βεζίρη η τη σύζυγο και όλο προσθήκη στη προσθήκη το παλάτι στο τέλος μετατράπηκε σε ένα λαβύρινθο με δεκάδες δωμάτια, αίθουσες συγκεντρώσεων, εκδηλώσεων με ξύλινες ταβάνια και σχέδια στόκου, διαδρόμους, κρυφά περάσματα σε ένα αραβικο-ανδαλουσιακο στιλ. Δεν θα μπορούσε βέβαια αυτό το παλάτι να μην διαθέτει και κηπο.. ενας όμορφος κήπος και μια γοητευτική αυλή με κυπαρίσσια, πορτοκαλιές ,μπανανιές και σιντριβάνια συμπληρώνει το όμορφο παλάτι των 150 δωματίων που για το κοινό τα μόνα επισκέψιμα είναι τα δωμάτια του ισογείου. Το βλέμμα μας περιπλανήθηκε στα περίτεχνα ξύλινα ταβάνια, στους τοίχους και στη κύρια αίθουσα που ολόκληρη είναι διακοσμημένη από το περίφημο ξύλο κέδρου της Μεκνές.. Τα διάσημα ιταλικά και πανάκριβα μάρμαρα Carrara επενδύουν το προαύλιο ένδειξη πως ο Βεζίρης δεν έκανε τσιγκουνιές και οι κίονες διακοσμημένοι με παραδοσιακά αραβουργήματα. ..
Το παλάτι El Badi η ElBadia είναι ένα αρχιτεκτονικό επίτευγμα του 16 αιώνα.
Κτίστηκε από τον Σουλτάνο Αχμετ Αλ Μανσουρ Νταχμπι, ο οποίος πανευτυχής και νικητής της μάχης των Τριών Βασιλέων κατά των Πορτογάλων το 1578,μην ξέροντας πως να και που να στεγάσει τη νίκη του έκτισε αυτό το παλάτι. .Δυστυχώς το παλάτι λεηλατήθηκε κάμποσες φορές και αυτό που παραμένει σήμερα της παλιάς αίγλης και δύναμης της δυναστείας είναι ενας τεράστιος σκαλιστός κήπος με πορτοκαλιές με μια τεράστια κεντρική πισίνα που τροφοδοτούσαν νερό 4 μικρότερες ( φαντάζομαι τα νερά τα σιντριβάνια τη νύχτα με τους πυρσούς αναμμένους , τις σιλουέτες να τριγυρνούν στο κήπο ) και περιτριγυρισμένος από πανύψηλα τείχη που αν τα ανέβεις, σου επιτρέπουν μια όμορφη θέα της πόλης των θαυμάτων…
Το υπέροχο μαυσωλείο και οι βασιλικοί τάφοι των Saadi χτισμένο στα τέλη του 16 αιώνα είναι η τελευταία κατοικία των μελών της αραβικής δυναστείας που ηγείτο του Μαρόκο από το 1549 με τον Mohammed ash Sheih και τέλειωσε 1659 επι βασιλείας του Αχμαντ ελ Αμπάς..
Οι τάφοι χρονολογούνται από το 1578 εποχη που τα ηνία της πόλης ηταν στα χέρια του σουλτάνου Σααντ αλ Μανσουρ και βρίσκονται στη νότια πλευρά του τζαμιου Kasbah.Υπολογίζεται ότι εδώ έχουν θαφτεί περίπου 60 μέλη της δυναστείας και ανακαλύφτηκαν το 1917 .
Υπέρλαμπρα 3 δωμάτια, με κολώνες από κατάλευκο μάρμαρο Carrara ειναι ο τάφος του Αλ Μανσουρ.. Στο ένα από τα 3 δωμάτια είναι ο ταφος του γιου του σουλτάνου και της γυναίκας του.. Και επειδή ο βασιλιάς συνοδεύεται παντού και πάντα από τους αυλικούς ,στο έξω περίγυρο βρίσκονται και οι τάφοι των στρατιωτών και υπηρετών..
Δεν υπάρχει περίπτωση τουρίστας να ξεφύγει από μια ξενάγηση στη περίφημη herboristeria και να μην ακούσει την ιστορία παραγωγής του πιο διάσημου και ακριβού λαδιού Argan.Προσωπικά το έμαθα πρόσφατα από τη κολλητή συνταξιδιώτισσα Πόπη που με πληροφόρησε ότι κρατά λίστα με παραγγελίες για αγορά λαδιού και έπρεπε να βρούμε πάση θυσία μαγαζί. .καμμιά θυσία τελικά, πολύ εύκολα και το κατάλληλο μαγαζί βρήκαμε και τα λεφτουδάκια μας καταθέσαμε στην ελπίδα μιας σφριγηλής (και μακάρι αιώνιας) επιδερμίδας
..Ο φαρμακοποιός-βοτανολόγος του καταστήματος αποδείχτηκε άξιος πωλητής , μας ενημέρωσε για τη διαδικασία παραγωγής του λαδιού που ο κύριος εργάτης συγκομιδής καρπού είναι οι κατσίκες.. Τα ζωντανά λοιπόν τρώνε το καρπό από τα ομώνυμα δένδρα της Μαροκινής ερήμου τα αποβάλουν μετα δια της πεπτικής οδού και τα κουκούτσια μαζεύονται και επεξεργάζονται ανάλογα αν θέλουν να παράγουν λάδι γνωστό ως υγρό του θεού, η κρέμες με τη ξακουστή αντιγηραντικη δύναμη…
Μεσημέρι πια και είπαμε να βάλουμε κάτι στο στομάχι μας και το oriental ήταν η επιλογή για να φάμε και να ξεκουραστούμε πριν χυθούμε στη πλατεία των θαυμάτων που ακούει στο όνομα Τζαμά Ελ Φνα ..η πλατεία σύμβολο…Το ονομα Jamaa σημαίνει εκκλησίασμα στα αραβικά και μάλλον αναφέρεται στο κατεστραμμένο τζαμι Almoravid- ενώ το fna σημαίνει θάνατος ‘η μπορεί να σημαίνει και αυλή ή ανοιχτή περιοχή…υπάρχει μια ασάφεια ως προς την ονομασία της πλατείας.. άλλος το μεταφράζει, χώρος μπροστά από ένα κτήριο, άλλος ανοικτή περιοχή, άλλος τζαμι στο τελος του κόσμου.. αλλα στη τελικη όπως και να ερμηνεύεται δεν παύει να είναι η πλατεία που σε αφήνει με ανοικτό το στόμα, με τα μάτια να μην προλαβαίνουν να συλλαμβάνουν εικόνες, κυρίως τις εικόνες μετα τη δυση του ήλιου και στέκεσαι καταμεσής μέσα στου πάγκους, τις μυρωδιές, τους χορευτές και τα χιλιάδες ανάμενα λαμπιόνια και ανατριχιάζεις με το που σου έρχεται στο μυαλό η καταπληκτική φωνή της Lorreena Mc Kennit ερμηνεύοντας το υπέροχο κομμάτι Marrakesh Night Market..
Γύρω στη πλατεία πολλά μαγαζιά καφέ και εστιατόρια .. Στη μια πλευρά βρίσκεται το τζαμί Κουτούμπια..
ενας υπέροχος μιναρές που χρονολογείται από τον 12ο αιώνα. Το όνομα προέρχεται από την αραβική λέξη koutoub, που σημαίνει βιβλίο, καθώς εδώ βρισκόταν κάποτε αγορά βιβλίων. Δυστυχώς η είσοδος σε μη μουσουλμάνους δεν επιτρέπετε αλλά μπορέσαμε να ακούσουμε τη προσευχή του ιμάμη την ώρα του δειλινού.. Μάτωσαν τα πόδια μας στο πάνω κάτω , δεξιά και αριστερά της πλατείας.. Χωθήκαμε και χαθήκαμε στα στενά τη Μεντίνα της αγοράς του Μαρρακές.. Η παλιά πόλη του Μαρακές καταλαμβάνει 6 τετραγωνικά χιλιόμετρα και είναι η μεγαλύτερη του Μαρόκου ,χτίστηκε το 12 αιώνα .Αποτελείται από τα γνωστά σουκ, τα δαιδαλώδη στενά σκεπαστά δρομάκια και αριθμούν περισσότερα από 10.000 μικρομάγαζα,. Εδώ η χαρά του πωλητή και αγοραστή.. αλλά κυρίως είναι η χαρά όσων αντέχουν στα σκληρά παζάρια..
Ξέπνοα και με πόδια ματωμένα γύρισα στο Riad…. Παίρνω μια καρέκλα και κάθομαι δίπλα στη μικρή πισίνα κάτω από τη νερατζια..οι μυρωδιές , οι ηχοι της νύχτας , οι προσευχές φτάνουν μέχρι εδώ.. δεν εχω δύναμη να συρθώ μέχρι το δωμάτιο αλλα πρέπει.. αύριο φεύγουμε για Altauijia και πρέπει να ετοιμαστούμε για το γάμο.. Η σκέψη να κάνουμε τα μποτε μας εδώ που έχει και ζεστό νερό είναι η μόνη αιτια που με βάζει σε κίνηση, αργη μεν αλλά σε κίνηση… αχχχχχ ένας ζεστός καφές είναι ότι πρέπει………..
Γυρίσαμε στο Ριαντ Tressor και μπήκαμε στα ζεστά παπλώματα και οι σόμπες παρέμειναν αναμμένες γιατί το κρύο ήταν τσουχτερό, άνοιξα τα μάτια στις 5.30 ξεκούραστη και ετοιμάστηκα για φωτογραφικό σαφάρι στη πλατεία , αλλά συνειδητοποιώ πως χωρίς sirgic η το maps .me που μου κατέβασε ο σύζυγος στο κινητό δεν θα υπήρχε πιθανότητα να γυρίσω πίσω…. Τα ρημαδοπρογραμματα δεν δούλεψαν ( γιατί εγω είμαι βαθιά νυχτωμένη) και έτσι ξαναγύρισα κάτω από τα παπλώματα..
Το πρωινό σερβίρετε στη ταράτσα..

Το κρύο δαγκωτό… ντυνόμαστε λες και πάμε ανάβαση στα Ιμαλάια, γάντια, σκούφο, μπουφάν,. Που να ζεσταθείς με ένα φλυτζάνι καφε?
Στις 9.30 ξεκινάει το city tour στη πόλη με ξεναγό και οδηγό…..έπιασαν τοπο οι φωνές και οι απειλές..
Πρώτος σταθμός οι κήποι Majorelle Garden που είναι ένα πολύ επισκέψιμο σημείο της πόλης. .Στην ουσία είναι ένα βοτανικό πάρκο δυόμισι στρέμματα με διάφορα φυτά και δέντρα με πολλές ορχιδέες..
Είναι δημιούργημα του καλλιτέχνη Jacque Majiorelle που από το 1923 ήταν στην κατοχή του εως και το 1980 που αγοράστηκε τελικά από Yves Saint Laurent ,ο πιο διάσημος άνδρα της γαλλικής μόδας , ο άνθρωπος που απελευθέρωσε τη γυναικεία μόδα από το παραδοσιακό ρούχο, (ταγιέρ, φούστα) γενικά έφερε τη γυναικεία επανάσταση με τα ζιβάγκο, τα παντελόνια τα σαφάρι ρούχα..

Σήμερα το όλο συγκρότημα αποτελούν οι κήποι, η βίλα που στεγάζει το μουσείο Ισλαμικής τέχνης, το μουσείο Βερβερίνων και το μουσείο Yves Saint Laurent εργα τέχνης και πανάκριβα ρούχα και αξεσουάρ είναι ανοικτό στο κοινό.. .. Το μπλε χρώμα κυριαρχεί εδώ μπλε πλακάκια, μπλε τοίχοι μπλε αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες παντού μπλε…

Περιπλανηθήκαμε στα κατάφυτα μονοπάτια , ξεναγηθήκαμε στο μουσείο ισλαμικής τέχνης που δυστυχώς απαγορεύονταν οι φωτογραφίες..



Το παλάτι Bahia είναι ο επόμενος σταθμός στη ξενάγηση μας και ίσως είναι το κυριότερο αξιοθέατο της πόλης μιας και αποτελεί ένα αριστούργημα μαροκινής αρχιτεκτονικής.




Το οικοδόμημα ξεκίνησε υπό τις διαταγές του Μέγα Βεζύρη Ahmed bin xi ( τι όνομα θεέ μου) το 1880 αφιερωμένο στη γυναίκα του Moussa ( την τυχερή!!!!!!!) και ολοκληρώθηκε το 1900.. Αλλά μάλλον το τελικό αποτέλεσμα δεν ενθουσίασε το Βεζίρη η τη σύζυγο και όλο προσθήκη στη προσθήκη το παλάτι στο τέλος μετατράπηκε σε ένα λαβύρινθο με δεκάδες δωμάτια, αίθουσες συγκεντρώσεων, εκδηλώσεων με ξύλινες ταβάνια και σχέδια στόκου, διαδρόμους, κρυφά περάσματα σε ένα αραβικο-ανδαλουσιακο στιλ. Δεν θα μπορούσε βέβαια αυτό το παλάτι να μην διαθέτει και κηπο.. ενας όμορφος κήπος και μια γοητευτική αυλή με κυπαρίσσια, πορτοκαλιές ,μπανανιές και σιντριβάνια συμπληρώνει το όμορφο παλάτι των 150 δωματίων που για το κοινό τα μόνα επισκέψιμα είναι τα δωμάτια του ισογείου. Το βλέμμα μας περιπλανήθηκε στα περίτεχνα ξύλινα ταβάνια, στους τοίχους και στη κύρια αίθουσα που ολόκληρη είναι διακοσμημένη από το περίφημο ξύλο κέδρου της Μεκνές.. Τα διάσημα ιταλικά και πανάκριβα μάρμαρα Carrara επενδύουν το προαύλιο ένδειξη πως ο Βεζίρης δεν έκανε τσιγκουνιές και οι κίονες διακοσμημένοι με παραδοσιακά αραβουργήματα. ..
Το παλάτι El Badi η ElBadia είναι ένα αρχιτεκτονικό επίτευγμα του 16 αιώνα.





Κτίστηκε από τον Σουλτάνο Αχμετ Αλ Μανσουρ Νταχμπι, ο οποίος πανευτυχής και νικητής της μάχης των Τριών Βασιλέων κατά των Πορτογάλων το 1578,μην ξέροντας πως να και που να στεγάσει τη νίκη του έκτισε αυτό το παλάτι. .Δυστυχώς το παλάτι λεηλατήθηκε κάμποσες φορές και αυτό που παραμένει σήμερα της παλιάς αίγλης και δύναμης της δυναστείας είναι ενας τεράστιος σκαλιστός κήπος με πορτοκαλιές με μια τεράστια κεντρική πισίνα που τροφοδοτούσαν νερό 4 μικρότερες ( φαντάζομαι τα νερά τα σιντριβάνια τη νύχτα με τους πυρσούς αναμμένους , τις σιλουέτες να τριγυρνούν στο κήπο ) και περιτριγυρισμένος από πανύψηλα τείχη που αν τα ανέβεις, σου επιτρέπουν μια όμορφη θέα της πόλης των θαυμάτων…
Το υπέροχο μαυσωλείο και οι βασιλικοί τάφοι των Saadi χτισμένο στα τέλη του 16 αιώνα είναι η τελευταία κατοικία των μελών της αραβικής δυναστείας που ηγείτο του Μαρόκο από το 1549 με τον Mohammed ash Sheih και τέλειωσε 1659 επι βασιλείας του Αχμαντ ελ Αμπάς..





Οι τάφοι χρονολογούνται από το 1578 εποχη που τα ηνία της πόλης ηταν στα χέρια του σουλτάνου Σααντ αλ Μανσουρ και βρίσκονται στη νότια πλευρά του τζαμιου Kasbah.Υπολογίζεται ότι εδώ έχουν θαφτεί περίπου 60 μέλη της δυναστείας και ανακαλύφτηκαν το 1917 .
Υπέρλαμπρα 3 δωμάτια, με κολώνες από κατάλευκο μάρμαρο Carrara ειναι ο τάφος του Αλ Μανσουρ.. Στο ένα από τα 3 δωμάτια είναι ο ταφος του γιου του σουλτάνου και της γυναίκας του.. Και επειδή ο βασιλιάς συνοδεύεται παντού και πάντα από τους αυλικούς ,στο έξω περίγυρο βρίσκονται και οι τάφοι των στρατιωτών και υπηρετών..
Δεν υπάρχει περίπτωση τουρίστας να ξεφύγει από μια ξενάγηση στη περίφημη herboristeria και να μην ακούσει την ιστορία παραγωγής του πιο διάσημου και ακριβού λαδιού Argan.Προσωπικά το έμαθα πρόσφατα από τη κολλητή συνταξιδιώτισσα Πόπη που με πληροφόρησε ότι κρατά λίστα με παραγγελίες για αγορά λαδιού και έπρεπε να βρούμε πάση θυσία μαγαζί. .καμμιά θυσία τελικά, πολύ εύκολα και το κατάλληλο μαγαζί βρήκαμε και τα λεφτουδάκια μας καταθέσαμε στην ελπίδα μιας σφριγηλής (και μακάρι αιώνιας) επιδερμίδας


..Ο φαρμακοποιός-βοτανολόγος του καταστήματος αποδείχτηκε άξιος πωλητής , μας ενημέρωσε για τη διαδικασία παραγωγής του λαδιού που ο κύριος εργάτης συγκομιδής καρπού είναι οι κατσίκες.. Τα ζωντανά λοιπόν τρώνε το καρπό από τα ομώνυμα δένδρα της Μαροκινής ερήμου τα αποβάλουν μετα δια της πεπτικής οδού και τα κουκούτσια μαζεύονται και επεξεργάζονται ανάλογα αν θέλουν να παράγουν λάδι γνωστό ως υγρό του θεού, η κρέμες με τη ξακουστή αντιγηραντικη δύναμη…
Μεσημέρι πια και είπαμε να βάλουμε κάτι στο στομάχι μας και το oriental ήταν η επιλογή για να φάμε και να ξεκουραστούμε πριν χυθούμε στη πλατεία των θαυμάτων που ακούει στο όνομα Τζαμά Ελ Φνα ..η πλατεία σύμβολο…Το ονομα Jamaa σημαίνει εκκλησίασμα στα αραβικά και μάλλον αναφέρεται στο κατεστραμμένο τζαμι Almoravid- ενώ το fna σημαίνει θάνατος ‘η μπορεί να σημαίνει και αυλή ή ανοιχτή περιοχή…υπάρχει μια ασάφεια ως προς την ονομασία της πλατείας.. άλλος το μεταφράζει, χώρος μπροστά από ένα κτήριο, άλλος ανοικτή περιοχή, άλλος τζαμι στο τελος του κόσμου.. αλλα στη τελικη όπως και να ερμηνεύεται δεν παύει να είναι η πλατεία που σε αφήνει με ανοικτό το στόμα, με τα μάτια να μην προλαβαίνουν να συλλαμβάνουν εικόνες, κυρίως τις εικόνες μετα τη δυση του ήλιου και στέκεσαι καταμεσής μέσα στου πάγκους, τις μυρωδιές, τους χορευτές και τα χιλιάδες ανάμενα λαμπιόνια και ανατριχιάζεις με το που σου έρχεται στο μυαλό η καταπληκτική φωνή της Lorreena Mc Kennit ερμηνεύοντας το υπέροχο κομμάτι Marrakesh Night Market..
Γύρω στη πλατεία πολλά μαγαζιά καφέ και εστιατόρια .. Στη μια πλευρά βρίσκεται το τζαμί Κουτούμπια..

ενας υπέροχος μιναρές που χρονολογείται από τον 12ο αιώνα. Το όνομα προέρχεται από την αραβική λέξη koutoub, που σημαίνει βιβλίο, καθώς εδώ βρισκόταν κάποτε αγορά βιβλίων. Δυστυχώς η είσοδος σε μη μουσουλμάνους δεν επιτρέπετε αλλά μπορέσαμε να ακούσουμε τη προσευχή του ιμάμη την ώρα του δειλινού.. Μάτωσαν τα πόδια μας στο πάνω κάτω , δεξιά και αριστερά της πλατείας.. Χωθήκαμε και χαθήκαμε στα στενά τη Μεντίνα της αγοράς του Μαρρακές.. Η παλιά πόλη του Μαρακές καταλαμβάνει 6 τετραγωνικά χιλιόμετρα και είναι η μεγαλύτερη του Μαρόκου ,χτίστηκε το 12 αιώνα .Αποτελείται από τα γνωστά σουκ, τα δαιδαλώδη στενά σκεπαστά δρομάκια και αριθμούν περισσότερα από 10.000 μικρομάγαζα,. Εδώ η χαρά του πωλητή και αγοραστή.. αλλά κυρίως είναι η χαρά όσων αντέχουν στα σκληρά παζάρια..



Ξέπνοα και με πόδια ματωμένα γύρισα στο Riad…. Παίρνω μια καρέκλα και κάθομαι δίπλα στη μικρή πισίνα κάτω από τη νερατζια..οι μυρωδιές , οι ηχοι της νύχτας , οι προσευχές φτάνουν μέχρι εδώ.. δεν εχω δύναμη να συρθώ μέχρι το δωμάτιο αλλα πρέπει.. αύριο φεύγουμε για Altauijia και πρέπει να ετοιμαστούμε για το γάμο.. Η σκέψη να κάνουμε τα μποτε μας εδώ που έχει και ζεστό νερό είναι η μόνη αιτια που με βάζει σε κίνηση, αργη μεν αλλά σε κίνηση… αχχχχχ ένας ζεστός καφές είναι ότι πρέπει………..
Last edited: