kabamarou
Member
- Μηνύματα
- 1.517
- Likes
- 2.635
Περιεχόμενα
Λόγω του ότι είχε περάσει η ώρα και η αγορά με εξαίρεση κάποιους πάγκους έκλεινε αλλά και λόγω του ότι είχαμε περιορισμένο χρόνο, αποφασίσαμε να μην ξαναμπούμε στην porta portese και να συνεχίσουμε την πορεία μας.

Περάσαμε από την κλειδωμένη εξωτερικά Santa Cecilia με την όμορφη αυλή
αλλά και από πανέμορφα ήσυχα στενά με ελάχιστο κόσμο να περιφέρεται δίπλα από σπίτια με αναρριχώμενα φυτά και γλάστρες. Παλιά κτίρια βαμμένα στο χρώμα της ώχρας φωτίζονταν από τις φθινωπορινές ηλιαχτίδες κάνοντας τα να δείξουν τον πιο όμορφο τους εαυτό . Οι μικρές πέτρες από τους γραφικούς πλακόστρωτους δρόμους μπήγονταν στις πατούσες μου λόγω του ότι φορούσα παπούτσια με λεπτές σόλες και με κάνανε να αισθάνομαι σαν μαθητευόμενος φακίρης
Με το που βγήκαμε στην via de Genovesi μπήκαμε στο πρώτο στενό πέρασμα δεξιά για να δούμε ένα από τα μυστικά της Ρώμης. Ένα εναπομείναν κομμάτι από μια Εβραική συναγωγή (1035-1106 μχ.) από την περίοδο που μένανε οι Εβραίοι στο trastevere.

Συνεχίσαμε βγαίνοντας πάλι στην κεντρική Viale di trastevere και κάνοντας μια μικρή στάση στην βρύση απέναντι από την όμορφη εκκλησιά San Crisogono για να γεμίσουμε τα μπουκαλάκια μας με νερό αλλά και να πλύνουμε και να φάμε κάποια φρούτα που είχαμε μαζί μας.

Περάσαμε απέναντι και βγήκαμε στην Via. di S Gallicano όπου εκεί υπάρχει το Δερματολογικό νοσοκομείο Σαν Γκαλικάνο(1729μχ.) με μια εκκλησιά στο μέσο του.
Αφού το θαυμάσαμε για λίγο στρίψαμε αριστερά στην Via della Lungaretta. Ένας δρόμος γεμάτος με εστιατόρια κατακλύζονταν από τουρίστες και ντόπιους με σικάτα αλλά και προσεγμένα εναλλακτικά ντυσίματα. Κατά μήκος του δρόμου υπήρχαν καλλιτέχνες που έπαιζαν μουσική και πουλούσαν την πραμάτεια τους. Τις προηγούμενες ημέρες έβρεχε συνεχώς από ότι είχα δει από τα δελτία καιρού και τώρα ήταν λες και είχαν βγει όλοι έξω για να γιορτάσουν τον ερχομό της ηλιοφάνειας.
Προχωρούσαμε αρκετά αργά συνεπαρμένοι από το μέρος και έχοντας ξεσκιστεί να βγάζουμε φωτογραφίες
χάνοντας την αίσθηση της ώρας, ωσότου σταματήσαμε για έναν espresso στο όρθιο και διαπιστώσαμε ότι ήταν ήδη 16:30. Προσπαθούσα να σκεφτώ κατά πόσο είναι πραγματοποιήσιμο να δούμε μέσα στο υπόλοιπο της ημέρας όλες τις εικόνες που φαντασιωνόμουν εδώ και εβδομάδες καθώς και αυτές που θέλαμε να δείξουμε στο ένα από τα δύο θηλυκά μέλη της τετραμελούς παρέας μας, που ήταν πρωτάκι στην Ρώμη. Μετά από μερικές σχετικές κουβέντες που ανταλλάξαμε αποφασίσαμε τελικά να κινηθούμε με λίγο πιο γρήγορο ρυθμό.

Φτάσαμε στην πολυπληθής Piazza di Santa Maria
που είναι η καρδιά του trastevere και συνεχίσαμε στην Via della Scalla μέχρι την Porta Settimiana που κατασκευάστηκε για την άμυνα της πόλης. Εκεί στην γωνία υπάρχει και το σπίτι όπου έμενε η ερωμένη του ζωγράφου Rafaelo και ερχόταν συχνά να την επισκεφτεί. Λέγεται μάλιστα ότι είναι αυτή που ζωγράφισε στον πίνακα του «La Fornarina». Η γυναίκα αυτή ήταν η κόρη του φούρναρη και για αυτό υπάρχει και σχετική επιγραφή στο εστιατόριο που βρίσκεται εκεί σήμερα.
(Αριστερά η Porta Settimiana και δεξιά τέρμα το σπίτι της ερωμένης του Rafaelo)
Στρίψαμε δεξιά στην Via di Santa Dorotea και σταματήσαμε στο νούμερο 2 σε ένα μικρό μαγαζάκι που αν περάσεις από δίπλα μάλλον δεν θα του δώσεις ιδιαίτερη σημασία. Η La Boccaccia φτιάχνει μια θεσπέσια λαχταριστή πίτσα σε ξύλα και τοTripadvisor την κατατάσσει στις καλύτερες της πόλης.
Καθίσαμε σε ένα ξύλινο τραπέζι και γευτήκαμε πρωτόγνωρες γεύσεις για τα Ελληνικά μας δεδομένα.
Κατόπιν σηκωθήκαμε και συνεχίσαμε να περπατάμε στον ίδιο δρόμο ανάμεσα σε μπαράκια και υπέροχα κτίρια φτάνοντας στην piazza trillusa.
Το 2012 που είχαμε έρθει εδώ τα ξημερώματα μιας Παρασκευής, νεαρόκοσμος είχε καταλάβει την πλατεία με τους περισσότερους εξ αυτών να είναι πάνω στα σκαλιά της Κρήνης του Ponte Sisto, να φωνάζουν, να πίνουν και να τραγουδάνε θυμίζοντας η κατάσταση Ικτίνου η πλατεία Ναβαρίνου και Εξαρχείων με μόνη διαφορά ίσως στα ντυσίματα. Τώρα λόγω της ώρας που βρεθήκαμε όλα αυτά φάνταζαν σαν αποκύημα φαντασίας και η πλατεία φανέρωνε μια διαφορετική της όψη.

Περάσαμε από την κλειδωμένη εξωτερικά Santa Cecilia με την όμορφη αυλή

αλλά και από πανέμορφα ήσυχα στενά με ελάχιστο κόσμο να περιφέρεται δίπλα από σπίτια με αναρριχώμενα φυτά και γλάστρες. Παλιά κτίρια βαμμένα στο χρώμα της ώχρας φωτίζονταν από τις φθινωπορινές ηλιαχτίδες κάνοντας τα να δείξουν τον πιο όμορφο τους εαυτό . Οι μικρές πέτρες από τους γραφικούς πλακόστρωτους δρόμους μπήγονταν στις πατούσες μου λόγω του ότι φορούσα παπούτσια με λεπτές σόλες και με κάνανε να αισθάνομαι σαν μαθητευόμενος φακίρης

Με το που βγήκαμε στην via de Genovesi μπήκαμε στο πρώτο στενό πέρασμα δεξιά για να δούμε ένα από τα μυστικά της Ρώμης. Ένα εναπομείναν κομμάτι από μια Εβραική συναγωγή (1035-1106 μχ.) από την περίοδο που μένανε οι Εβραίοι στο trastevere.

Συνεχίσαμε βγαίνοντας πάλι στην κεντρική Viale di trastevere και κάνοντας μια μικρή στάση στην βρύση απέναντι από την όμορφη εκκλησιά San Crisogono για να γεμίσουμε τα μπουκαλάκια μας με νερό αλλά και να πλύνουμε και να φάμε κάποια φρούτα που είχαμε μαζί μας.

Περάσαμε απέναντι και βγήκαμε στην Via. di S Gallicano όπου εκεί υπάρχει το Δερματολογικό νοσοκομείο Σαν Γκαλικάνο(1729μχ.) με μια εκκλησιά στο μέσο του.

Αφού το θαυμάσαμε για λίγο στρίψαμε αριστερά στην Via della Lungaretta. Ένας δρόμος γεμάτος με εστιατόρια κατακλύζονταν από τουρίστες και ντόπιους με σικάτα αλλά και προσεγμένα εναλλακτικά ντυσίματα. Κατά μήκος του δρόμου υπήρχαν καλλιτέχνες που έπαιζαν μουσική και πουλούσαν την πραμάτεια τους. Τις προηγούμενες ημέρες έβρεχε συνεχώς από ότι είχα δει από τα δελτία καιρού και τώρα ήταν λες και είχαν βγει όλοι έξω για να γιορτάσουν τον ερχομό της ηλιοφάνειας.



Φτάσαμε στην πολυπληθής Piazza di Santa Maria

που είναι η καρδιά του trastevere και συνεχίσαμε στην Via della Scalla μέχρι την Porta Settimiana που κατασκευάστηκε για την άμυνα της πόλης. Εκεί στην γωνία υπάρχει και το σπίτι όπου έμενε η ερωμένη του ζωγράφου Rafaelo και ερχόταν συχνά να την επισκεφτεί. Λέγεται μάλιστα ότι είναι αυτή που ζωγράφισε στον πίνακα του «La Fornarina». Η γυναίκα αυτή ήταν η κόρη του φούρναρη και για αυτό υπάρχει και σχετική επιγραφή στο εστιατόριο που βρίσκεται εκεί σήμερα.
(Αριστερά η Porta Settimiana και δεξιά τέρμα το σπίτι της ερωμένης του Rafaelo)
Στρίψαμε δεξιά στην Via di Santa Dorotea και σταματήσαμε στο νούμερο 2 σε ένα μικρό μαγαζάκι που αν περάσεις από δίπλα μάλλον δεν θα του δώσεις ιδιαίτερη σημασία. Η La Boccaccia φτιάχνει μια θεσπέσια λαχταριστή πίτσα σε ξύλα και τοTripadvisor την κατατάσσει στις καλύτερες της πόλης.
Καθίσαμε σε ένα ξύλινο τραπέζι και γευτήκαμε πρωτόγνωρες γεύσεις για τα Ελληνικά μας δεδομένα.

Κατόπιν σηκωθήκαμε και συνεχίσαμε να περπατάμε στον ίδιο δρόμο ανάμεσα σε μπαράκια και υπέροχα κτίρια φτάνοντας στην piazza trillusa.
Το 2012 που είχαμε έρθει εδώ τα ξημερώματα μιας Παρασκευής, νεαρόκοσμος είχε καταλάβει την πλατεία με τους περισσότερους εξ αυτών να είναι πάνω στα σκαλιά της Κρήνης του Ponte Sisto, να φωνάζουν, να πίνουν και να τραγουδάνε θυμίζοντας η κατάσταση Ικτίνου η πλατεία Ναβαρίνου και Εξαρχείων με μόνη διαφορά ίσως στα ντυσίματα. Τώρα λόγω της ώρας που βρεθήκαμε όλα αυτά φάνταζαν σαν αποκύημα φαντασίας και η πλατεία φανέρωνε μια διαφορετική της όψη.
Last edited by a moderator: