fenia42
Member
- Μηνύματα
- 4.030
- Likes
- 16.610
- Επόμενο Ταξίδι
- Азербайджан
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- TAKE ME TO TUNIS
- ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΪΡΟΥΑΝ
- Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΣΑΧΑΡΑ
- -ΠΟΙΑΝ ΑΓΑΠΑΣ; -ΜΙΑ ΤΣΙΓΓΑΝΑ. -ΠΩΣ ΤΙ ΛΕΝΕ; -ΦΑΤΑ ΦΟΡΓΚΑΝΑ.
- «ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΤΡΩΓΛΗ ΠΟΥ ΜΕ ´ΦΕΡΕΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ»
- ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΝΤΡΑΣ ΤΗ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡ ΤΟ ΑΛΓΕΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΦΑΞ ΘΑ ΑΝΑΧΩΡΟΥΝ ΣΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ
- WHAT HAPPENS IN SOUSSE STAYS IN SOUSSE
- Ο,ΤΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΩΡΑΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕ ΠΟΝΟ
WHAT HAPPENS IN SOUSSE STAYS IN SOUSSE
Φεύγοντας από το Σφαξ με κατεύθυνση ακόμα πιο βόρεια, ήταν επιβεβλημένη η επίσκεψη στο «Κολοσσαίο της Τυνησίας» το περίφημο El Djem. Από όλα τα αρχαία μνημεία που είδαμε στη χώρα αυτό ήταν το πιο εντυπωσιακό και το πιο καλοδιατηρημένο. Κτίστηκε περί το 238 μΧ κατά τη ρωμαϊκή περίοδο και είναι το μοναδικό αρχαίο αμφιθέατρο σε ολόκληρη την Αφρική. Η χρήση του ήταν αντίστοιχη με αυτό της Ρώμης : ψυχαγωγία και θεάματα. Το εισιτήριο ήταν δώδεκα δηνάρια κατ’άτομο και συμπεριλάμβανε και την είσοδο στο μουσείο τέχνης.
Εντυπωσιακό ;
Αφού το γυρίσαμε μέσα έξω πάνω και κάτω, κουραστήκαμε και θελήσαμε να πιούμε ένα καφεδάκι απολαμβάνοντας τη θέα του, σε μια καφετέρια ακριβώς μπροστά. Ο ιδιοκτήτης ενθουσιάστηκε μόλις κατάλαβε ότι είμαστε Έλληνες και μας ρώτησε στα ελληνικά αν θέλουμε φραπέ μέτριο με γάλα .
Ο Γ.Α. ήπιε επιτέλους κρύο καφέ, εγώ πίνω πάντα μόνο ζεστό. Ο επικοινωνιακός ιδιοκτήτης κάθισε λίγο μαζί μας να ξεσκονίσει τα ελληνικά του και μας είπε ότι κάποτε έβλεπε «καραβάνια» Ελλήνων να συρρέουν για να δουν το Ελ Τζεμ, πλέον όμως δε βλέπει. Εμ, τώρα έχουμε travel stories ρε μάστορα και ταξιδεύουμε μεμονωμένα! Άσε που μεριμνούμε για να διαφυλάξουμε τη δόξα και τιμή της χώρας
Ακριβώς απέναντι μια κακομοίρη καμήλα περιμένει κάτω από τον καυτό ήλιο πελάτες να φωτογραφηθούν μαζί της για μερικά δηνάρια. Καημένο ζώο …
Η Σους ήταν μια έκπληξη! Ήταν η πόλη που μας ενθουσίασε περισσότερο για την ομορφιά και τη μεσογειακή αύρα της. Το ξενοδοχείο μας ήταν μέσα στη Μεδίνα και ήταν επίσης το πιο όμορφο κατάλυμα της διαμονής μας στην Τυνησία. Έπρεπε να παρκάρουμε κάπου το αμάξι αφού μες τη Μεδίνα δεν ενδείκνυται η κυκλοφορία ΙΧ.
Η Σους φημίζεται για το ενδιαφέρον αρχαιολογικό μουσείο με τα μοναδικά ψηφιδωτά του, ακριβώς εκεί μπορούσαμε να παρκάρουμε ελεύθερα αφού είχε άπλετο πάρκινγκ και βρισκόταν ακριβώς στην είσοδο της μεδινας. Αλλά φεύ! Λίγο πριν πάρουμε την στροφή για την τελική ευθεία η μαούνα δεν έλεγε να συνεργαστεί κι έσβησε εντελώς και μάλιστα στη μέση του δρόμου. Κορναρίσματα, κυκλοφοριακό χάος, στρες, άγχος και ένας Γιάννης να φωνάζει «ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ»
Ψύχραιμα καλέ! του λέω. Ο,τι και να’ναι φτασαμε. Πάτα, συμπλέκτη, βάλε ταχύτητα, αγνόησε τα κορναρίσματα, πάρε μια ανάσα.
Σε κάνα πεντάλεπτο τα κατάφερε και έβαλε μπρος.
Πήραμε τα μπαγκάζια στα χέρια προς αναζήτηση του νταρ μας. Ο ιδιοκτήτης, ένας γοητευτικός κυριος με κάτασπρα μαλλιά, σκούρη επιδερμίδα και καταγάλανα μάτια μας υπέδειξε το δωμάτιό μας κι εμείς ενθουσιαστήκανε! Dar Maaziz λεγόταν και το προτείνω ανεπιφύλακτα, μάλιστα για τους genius είχε εξαιρετικές τιμές.
Δεν άντεξα και ρώτησα τον ιδιοκτήτη πόθεν προέκυψε το χρώμα των ματιών του και είπε πως είναι μίξη ισπανική. Έμοιαζε με Αργεντινό. Στην πορεία είδα πως και άλλοι κάτοικοι της πόλης είχαν αυτό το σπάνιο έντονο μπλε στα μάτια.
Η ζέστη στο βορρά μας ήταν πια υποφερτή, την είχαμε συνηθίσει. Αφήσαμε τα μπαγκάζια και ξεχυθήκαμε να γνωρίσουμε την πολλά υποσχόμενη αυτή πόλη.
Η Μεδίνα πραγματικά πανέμορφη, η πιο όμορφη που είδαμε και η πιο περιποιημένη. Ακόμα και τα αδεσποτάκια της έμοιαζαν να χαίρουν φροντίδας.
«Σε παρακαλώ,να το πάρουμε μαζί μας;;»
Χωράνε άλλες δυο γάτες σπίτι μας.
Τα κτήρια ήταν φρεσκοβαμμένα ενώ οι πόρτες της Τυνησίας ακόμα μια φορά κλέβουν την παράσταση.
Μεσημέριαζε. Φτάσαμε μέχρι το φρούριο και το μεγάλο τζαμί. Ακριβώς δίπλα είχε το καλύτερο εστιατόριο όπου φάγαμε κι εμείς το καλύτερο γεύμα του ταξιδιού!
Τελικά η Μεδίνα της Σους ήταν αρκετά μικρή, έτσι βρεθήκαμε να κάνουμε βόλτες και να συναντάμε τα ίδια μέρη. Προς το απόγευμα βρεθήκαμε με δυο φίλες από Ελλάδα που ήταν κι εκείνες με ένα νοικιασμένο αμάξι στην Τυνησία.
Ήπιαμε παραδοσιακό τσάι με μέντα στο πιο παλιό καφενείο της πόλης. Καιρό είχαμε να τα πούμε με τα κορίτσια και ο ενθουσιασμός ήταν έκδηλος.
Και οι τρεις έχουμε κάνει αρκετά ταξίδια μόνες μας ανά την υφήλιο. Ο Γιάννης άκουγε τις ιστορίες μας με θαυμασμό αλλά και διάθεση να κάνει κι αυτός κάποια στιγμή ένα ταξίδι μόνος του. « Αν θες να με καταλάβεις στο 100% μου θέλω να πας κάπου μόνος σου» , του έχω πει και σκέφτεται να το κάνει στο μέλλον.
Οταν έπεσε ο ήλιος βγήκαμε ξανά για μια βόλτα όλοι μαζί και για street food που φάγαμε με λιγότερο από μισό ευρώ. Απολαύσαμε τη δροσιά της Δύσης, είδαμε τους πιστούς (άντρες)
να συρρέουν στο τζαμί, γελάσαμε με τα κορίτσια, αφεθήκαμε, ζήσαμε τη στιγμή. Το βράδυ αράξαμε στην ταράτσα των κοριτσιών πίνοντας μπύρες. Γυρίσαμε κατά τη μια, κατάκοποι και λίγο θλιμμένοι αφού ξημέρωνε η τελευταία ημέρα της περιπέτειάς μας.
Φεύγοντας από το Σφαξ με κατεύθυνση ακόμα πιο βόρεια, ήταν επιβεβλημένη η επίσκεψη στο «Κολοσσαίο της Τυνησίας» το περίφημο El Djem. Από όλα τα αρχαία μνημεία που είδαμε στη χώρα αυτό ήταν το πιο εντυπωσιακό και το πιο καλοδιατηρημένο. Κτίστηκε περί το 238 μΧ κατά τη ρωμαϊκή περίοδο και είναι το μοναδικό αρχαίο αμφιθέατρο σε ολόκληρη την Αφρική. Η χρήση του ήταν αντίστοιχη με αυτό της Ρώμης : ψυχαγωγία και θεάματα. Το εισιτήριο ήταν δώδεκα δηνάρια κατ’άτομο και συμπεριλάμβανε και την είσοδο στο μουσείο τέχνης.
Εντυπωσιακό ;





Αφού το γυρίσαμε μέσα έξω πάνω και κάτω, κουραστήκαμε και θελήσαμε να πιούμε ένα καφεδάκι απολαμβάνοντας τη θέα του, σε μια καφετέρια ακριβώς μπροστά. Ο ιδιοκτήτης ενθουσιάστηκε μόλις κατάλαβε ότι είμαστε Έλληνες και μας ρώτησε στα ελληνικά αν θέλουμε φραπέ μέτριο με γάλα .

Ο Γ.Α. ήπιε επιτέλους κρύο καφέ, εγώ πίνω πάντα μόνο ζεστό. Ο επικοινωνιακός ιδιοκτήτης κάθισε λίγο μαζί μας να ξεσκονίσει τα ελληνικά του και μας είπε ότι κάποτε έβλεπε «καραβάνια» Ελλήνων να συρρέουν για να δουν το Ελ Τζεμ, πλέον όμως δε βλέπει. Εμ, τώρα έχουμε travel stories ρε μάστορα και ταξιδεύουμε μεμονωμένα! Άσε που μεριμνούμε για να διαφυλάξουμε τη δόξα και τιμή της χώρας
Ακριβώς απέναντι μια κακομοίρη καμήλα περιμένει κάτω από τον καυτό ήλιο πελάτες να φωτογραφηθούν μαζί της για μερικά δηνάρια. Καημένο ζώο …

Η Σους ήταν μια έκπληξη! Ήταν η πόλη που μας ενθουσίασε περισσότερο για την ομορφιά και τη μεσογειακή αύρα της. Το ξενοδοχείο μας ήταν μέσα στη Μεδίνα και ήταν επίσης το πιο όμορφο κατάλυμα της διαμονής μας στην Τυνησία. Έπρεπε να παρκάρουμε κάπου το αμάξι αφού μες τη Μεδίνα δεν ενδείκνυται η κυκλοφορία ΙΧ.
Η Σους φημίζεται για το ενδιαφέρον αρχαιολογικό μουσείο με τα μοναδικά ψηφιδωτά του, ακριβώς εκεί μπορούσαμε να παρκάρουμε ελεύθερα αφού είχε άπλετο πάρκινγκ και βρισκόταν ακριβώς στην είσοδο της μεδινας. Αλλά φεύ! Λίγο πριν πάρουμε την στροφή για την τελική ευθεία η μαούνα δεν έλεγε να συνεργαστεί κι έσβησε εντελώς και μάλιστα στη μέση του δρόμου. Κορναρίσματα, κυκλοφοριακό χάος, στρες, άγχος και ένας Γιάννης να φωνάζει «ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ»
Ψύχραιμα καλέ! του λέω. Ο,τι και να’ναι φτασαμε. Πάτα, συμπλέκτη, βάλε ταχύτητα, αγνόησε τα κορναρίσματα, πάρε μια ανάσα.
Σε κάνα πεντάλεπτο τα κατάφερε και έβαλε μπρος.
Πήραμε τα μπαγκάζια στα χέρια προς αναζήτηση του νταρ μας. Ο ιδιοκτήτης, ένας γοητευτικός κυριος με κάτασπρα μαλλιά, σκούρη επιδερμίδα και καταγάλανα μάτια μας υπέδειξε το δωμάτιό μας κι εμείς ενθουσιαστήκανε! Dar Maaziz λεγόταν και το προτείνω ανεπιφύλακτα, μάλιστα για τους genius είχε εξαιρετικές τιμές.
Δεν άντεξα και ρώτησα τον ιδιοκτήτη πόθεν προέκυψε το χρώμα των ματιών του και είπε πως είναι μίξη ισπανική. Έμοιαζε με Αργεντινό. Στην πορεία είδα πως και άλλοι κάτοικοι της πόλης είχαν αυτό το σπάνιο έντονο μπλε στα μάτια.
Η ζέστη στο βορρά μας ήταν πια υποφερτή, την είχαμε συνηθίσει. Αφήσαμε τα μπαγκάζια και ξεχυθήκαμε να γνωρίσουμε την πολλά υποσχόμενη αυτή πόλη.
Η Μεδίνα πραγματικά πανέμορφη, η πιο όμορφη που είδαμε και η πιο περιποιημένη. Ακόμα και τα αδεσποτάκια της έμοιαζαν να χαίρουν φροντίδας.

«Σε παρακαλώ,να το πάρουμε μαζί μας;;»
Χωράνε άλλες δυο γάτες σπίτι μας.
Τα κτήρια ήταν φρεσκοβαμμένα ενώ οι πόρτες της Τυνησίας ακόμα μια φορά κλέβουν την παράσταση.








Μεσημέριαζε. Φτάσαμε μέχρι το φρούριο και το μεγάλο τζαμί. Ακριβώς δίπλα είχε το καλύτερο εστιατόριο όπου φάγαμε κι εμείς το καλύτερο γεύμα του ταξιδιού!




Τελικά η Μεδίνα της Σους ήταν αρκετά μικρή, έτσι βρεθήκαμε να κάνουμε βόλτες και να συναντάμε τα ίδια μέρη. Προς το απόγευμα βρεθήκαμε με δυο φίλες από Ελλάδα που ήταν κι εκείνες με ένα νοικιασμένο αμάξι στην Τυνησία.
Ήπιαμε παραδοσιακό τσάι με μέντα στο πιο παλιό καφενείο της πόλης. Καιρό είχαμε να τα πούμε με τα κορίτσια και ο ενθουσιασμός ήταν έκδηλος.

Και οι τρεις έχουμε κάνει αρκετά ταξίδια μόνες μας ανά την υφήλιο. Ο Γιάννης άκουγε τις ιστορίες μας με θαυμασμό αλλά και διάθεση να κάνει κι αυτός κάποια στιγμή ένα ταξίδι μόνος του. « Αν θες να με καταλάβεις στο 100% μου θέλω να πας κάπου μόνος σου» , του έχω πει και σκέφτεται να το κάνει στο μέλλον.
Οταν έπεσε ο ήλιος βγήκαμε ξανά για μια βόλτα όλοι μαζί και για street food που φάγαμε με λιγότερο από μισό ευρώ. Απολαύσαμε τη δροσιά της Δύσης, είδαμε τους πιστούς (άντρες)
να συρρέουν στο τζαμί, γελάσαμε με τα κορίτσια, αφεθήκαμε, ζήσαμε τη στιγμή. Το βράδυ αράξαμε στην ταράτσα των κοριτσιών πίνοντας μπύρες. Γυρίσαμε κατά τη μια, κατάκοποι και λίγο θλιμμένοι αφού ξημέρωνε η τελευταία ημέρα της περιπέτειάς μας.
Attachments
-
197,4 KB Προβολές: 0
-
180,3 KB Προβολές: 0