Πολωνία Rzeszów. Πιο εύκολο να πας, παρά να το πεις.

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.324
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland

Η πρώτη επαφή & μέρα


Η συγκεκριμένη εκδρομή ήταν από τις λίγες που ‘χω κάνει έως τώρα, μη σας πω η δεύτερη μετά τη Μπρέσια, που δεν είχα κάπου να στηριχτώ, κάτι να διαβάσω, μια αξιόπιστη πηγή όπως το travelstories και κάποιον που πήγε, ζήτημα που απ’ τη μία ακούγεται ανησυχητικό, από την άλλη όμως είχε ξεχωριστό ενδιαφέρον!

Είναι γεγονός πως η πόλη κατεβαίνοντας από τον κεντρικό σταθμό δε σε κερδίζει με την όψη της, τουναντίον, ήξερα όμως ότι αυτό ίσως και να ναι κανόνας. Βέβαια μια διαφήμιση σ’ ένα τοίχο που μπορεί να μην ήξερα να τη διαβάσω αλλά την καταλάβαινα απόλυτα, μ’ έκανε προς στιγμή να χαμογελάσω και να πω «εδώ είμαστε»:


DSC_0778.JPG



Ο δρόμος μ’ έβγαζε μέσα από το πάρκο/πλατεία «Ofiar Getta», αφιερωμένο στα θύματα του γκέτου της πόλης. Δε χρειάστηκε να σκεφτώ πολύ για να καταλάβω τι είδους μνημείο είχα μπροστά μου, αφού ο βανδαλισμός του ξεχώριζε από μακριά. Εκ των υστέρων διάβασα ότι επρόκειτο για το «Pomnik Wdzięczności Armii», μνημείο ευγνωμοσύνης στον κόκκινο στρατό:


DSC_0782.JPG



Άφησα το πάρκο απηυδισμένος με τη λήθη που έχει περιέλθει και προχώρησα στη συνέχεια του δρόμου μου. Έβλεπα αρκετές πλέον ωραίες προτάσεις που μόνο αδιάφορο δε μπορούσαν να μ’ αφήσουν, παρόλο που ήταν ακόμα νωρίς:


DSC_0783.JPG



DSC_0784.JPG



Μερικά βήματα πιο κάτω και μια συστάδα στολισμένων ημί-πεζόδρομων όπως αυτός της Grunwaldzka, με φέρναν στο ιστορικό κέντρο της πόλης και στο ξενοδοχείο μου:


DSC_0785.JPG



Παρέλαβα το δωμάτιο με συνοπτικές διαδικασίες επιλέγοντας το πρωινό μενού της επομένης που στο σέρβιραν μέχρι τις 10 στο δωμάτιο σου και ξεχύθηκα και πάλι στους κρύους δρόμους του Rzeszów.

Ξεκίνησα ευθύς από τη διπλανή κεντρικότατη πλατεία της παλιάς πόλης «Rynek miejski» ή απλά πλατεία αγοράς, που μου άρεσε αμέσως μόλις πάτησα το πόδι μου σ’ αυτήν:


DSC_0788.JPG



Το χαρακτηριστικότερο σημείο της είναι το πηγάδι της πόλης, το οποίο εφοδίαζε τους κατοίκους με νερό από τον 17ο αιώνα ακόμα και θεωρούνταν μεγάλης σημασίας. Σήμερα αποτελεί το πιο γνωστό σημείο συνάντησης:


DSC_0790.JPG



Εκεί βρίσκεται και ένα από τα πιο γνωστά κτήρια του Rzeszow, το δημαρχείο (κτήριο του δικαστή) το οποίο και ξεκίνησε να κατασκευάζεται τον 16ο αιώνα, με νεογοτθικά & αναγεννησιακά στοιχεία. Πριν την ολική ανακατασκευή του στο τέλος του 19ου, με το ρολόι στην οροφή του χτυπάει κάθε μία ώρα:


DSC_0791.JPG



Η πλατεία χρονολογείται από τον 15ο αιώνα σε εποχές που η αγορά ήταν πολύ ζωντανή και πέρασε ουκ ολίγες καταστροφές ανά τα χρόνια όπως μια μεγάλη πυρκαγιά, καταστροφές κ.α. Στο κέντρο περίπου βλέπει κανείς και το άγαλμα του Tadeusz Kosciuszko, υποστράτηγου του στρατού της Πολωνο-Λιθουανικής Κοινοπολιτείας:


DSC_0793.JPG



Σήμερα είναι περικυκλωμένη από εστιατόρια, μπαράκια ξενοδοχεία, καθώς και ένα μουσείο που συνεχώς έβλεπα κλειστό:


DSC_0795.JPG



Τριγύρισα φωτογραφίζοντας απ’ όσες πιο πολλές γωνίες μπορούσα, έχοντας διψάσει ήδη αρκετά. Επισήμως δεν είχα κάνει την εμφάνιση μου στην πόλη, μιας και μέχρι εκείνη την ώρα, 1:30 το μεσημέρι, δεν είχα επισκεφτεί κάποιο από τα μπαρ της. Χωρίς πολλές περιστροφές λοιπόν άνοιξα την πόρτα του Stary Browar Rzeszowski και κατευθύνθηκα προς το μπαρ παραγγέλνοντας μια ΙΡΑ. Μιλάμε για ένα bar – restaurant υψηλής αισθητικής και ποιότητας, που αν το είχαμε στη Θεσσαλονίκη θα χρέωνε 3€ την καλησπέρα κι άλλα 7€ τη μπύρα, στο Rzeszow όμως είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα, πληρώνοντας 15zl:


DSC_0803c.jpg



Βγήκα λίγη ώρα μετά κι αισθανόμουν επιτέλους πολύ καλύτερα, αποφεύγοντας διακριτικά τον μπαρμαν που έκοψε τι κουμάσι είμαι από ευγένεια μου πρότεινε να συνεχίσω με δοκιμή ενός άλλου βαρελιού. Έπρεπε βλέπετε να δω την πόλη, αλλά πρώτα να κάνω ακόμα μια πολύ σύντομη στάση μιας και η πείνα του μεσημεριού δε μου έδινε περιθώρια. Τι καλύτερο από μια αυθεντική zapiekanka βέβαια, κάτι που βρήκα με σχετική ευκολία λίγο μετά την πλατεία. Έπος:


DSC_0803d.jpg



Ήμουν πλέον βαθιά ικανοποιημένος από τα επιτεύγματα της ημέρας, έτσι προχώρησα αέρινα το 1,5 χιλιόμετρο της μάλλον αδιάφορης διαδρομής, μέχρι να μπω σ’ ένα ανηφορικό στενάκι που οδηγούσε σε πολύ καλύτερα αποτελέσματα, αρχιτεκτονικά και μη:


DSC_0810.JPG



Προσπέρασα προς το παρόν τη «Fontanna Multimedialna» στην οποία θα επανερχόμουν


DSC_0812.JPG



και μπήκα στο στενάκι «Aleja Lubomirskich» με τα όμορφα οικήματα. Τα χρώματα του φθινοπώρου έκαναν το παιχνίδι τους, δίνοντας πολύ πιο ωραία διάσταση στον όλο περίπατο:


DSC_0813.JPG



DSC_0814.JPG



Δεν άργησε να φανεί και το σημαντικότατο αξιοθέατο της πόλης, το κάστρο «Lubomirskich» με την χαρακτηριστική τάφρο να το περιτριγυρίζει, το γύρο της οποίας είχα ξεκινήσει να πραγματοποιώ:


DSC_0815.JPG



Μέσω της οδού Kasztanami που οδηγεί στο κάστρο, μπορεί να συναντήσει κανείς μερικά από τα πιο ιδιαίτερα κτίσματα του Rzeszów, όπως η Wille secesyjne, μια νεομπαρόκ κατασκευή με διακόσμηση ημιξύλινου τοίχου, κατασκευής του 19ου αιώνα:


DSC_0816.JPG



Εκεί βρίσκεται και το άγαλμα του Jan Pakosławic ,διπλωμάτη και ιππότη που έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην εδραίωση και επέκταση της πόλης κατά το 13Ο αιώνα:


DSC_0820.JPG



Το περιμετρικό περπάτημα οδηγεί αναπόφευκτα μέχρι το κτήριο – ορόσημο της πόλης όπως προανέφερα, το κάστρο Lubomirskich, το οποίο ολοκληρώθηκε το 1902 και αποτελεί σήμερα έδρα του επαρχιακού δικαστηρίου. Φυσικά στο συγκεκριμένο οικόπεδο προϋπήρχε φρούριο από τον 16ο αιώνα, οπότε το κάστρο -που φιλοξενούσε έως το 1981 και φυλακή- συνιστά τη φυσική του συνέχεια:


DSC_0823.JPG



Μιας και δεν ήταν επισκέψιμο εκείνη την ώρα (όχι ότι προλάβαινα) συνέχισα τον περίπατο μου θέλοντας να φτάσω ως το «ποτάμι» της πόλης. Κατέβηκα τα σκαλάκια και συναντήθηκα ξανά με τον κεντρικό:


DSC_0826.JPG



Δεν έβαλα τη λέξη ποτάμι τυχαία σε εισαγωγικά. Με τα έργα αποστράγγισης που συντελέστηκαν στη πόλη, περισσότερο για κανάλι το λες, κάτι που διαπίστωσα μόλις πάτησα το πόδι μου στη γέφυρα Zamkowy ένα χιλιόμετρο μετά. Ο κακός καιρός δεν εμπόδιζε σε τίποτα τους Πολωνούς να κάνουν τον περίπατο τους στο δρόμο άθλησης παράλληλα του καναλιού, ωστόσο εγώ δεν είχα λόγο να μείνω περισσότερο από 2-3 φωτογραφίες, επιστρέφοντας προς το κάστρο και το μνημείο του στρατού της πόλης Pomnik Niezłomnym Żołnierzom Armii. Η όλη φάση μου θύμισε αρκετά το Ζαγκρεμπ, 10 μήνες νωρίτερα:


DSC_0836.JPG



Αυτή τη φορά περπάτησα μέσα απ’ το πολύ ωραίο παρκάκι και τη Fontanna Multimedialna που βρίσκεται εκεί. Τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει και θέαμα με τα φωτιζόμενα σιντριβάνια, σίγουρα όχι όμως υπό αυτές τις καιρικές συνθήκες:


DSC_0839.JPG



Ακριβώς από πάνω συνάντησα και τα θερινά ανάκτορα «Letni Pałac Lubomirskich», μπαρόκ παλάτι με οικόσημο που κατασκευάστηκε τον 17ο αιώνα και φέρει επίσης το όνομα του ιδιοκτήτη των κτημάτων και κατ’ επέκτασιν της πόλης:


DSC_0844b.jpg



Όπως καταλαβαίνετε εύκολα από τις τελευταίες παραγράφους, πρόκειται για το πιο ελκυστικό ίσως σημείο της πόλης, με το κάστρο, το παλάτι, τις αρτ νουβο κατοικίες και τον δρόμο κάτω από τις καστανιές.

Κινούμουν πλέον αντίθετα προς το κέντρο και χωρίς να το καταλάβω είχα μπει στον πεζόδρομο 3 Maja στολισμένο και αυτόν λόγω εποχής, σ’ ένα εξίσου ωραίο σημείο του Rzeszów που μου φάνηκε μια μικρογραφία της Βαρσοβίας. Εκεί φιλοξενείται και το (επίσης κλειστό) μουσείο Okręgowe w Rzeszowie που είχα στις σημειώσεις μου,


DSC_0849.JPG



Αλλά και ο ναός Rzymskokatolicki pw. Świętego Krzyża, ένας από τους πολλούς της πόλης:


DSC_0852.JPG



Συνέχισα για μερικά μόνο μέτρα τις βόλτες πέρα δώθε στον πεζόδρομο, συναντώντας επιτέλους και λίγη κοσμοσυρροή:


DSC_0853.JPG



Μέχρι που βρέθηκα μπροστά στο δικό μου ναό. Δε γινόταν να μη κάνω μια στάση για προσκύνημα…


DSC_0856.JPG




(συγχωρήστε μου τις κακές φωτογραφίες στο τέλος του κεφαλαίου, απόρροια κάποιας αλλαγής στη ρύθμιση της κάμερας που δε παρατήρησα εκείνη την ώρα και όταν το κατάλαβα ήταν πλέον αργά…)

 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
595
Likes
2.406
Μετα απο επισκεψεις σε Gdansk και Κρακοβια (τι πολη!!), συμφωνω μαζι σου οτι χρονια χωρις Ιταλια κ Πολωνια δεν γινεται. Ανυπομονω για τη συνεχεια της ιστοριας.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.324
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Μετα απο επισκεψεις σε Gdansk και Κρακοβια (τι πολη!!), συμφωνω μαζι σου οτι χρονια χωρις Ιταλια κ Πολωνια δεν γινεται. Ανυπομονω για τη συνεχεια της ιστοριας.
Μα τι πόλη όμως! Όσο για τη χώρα μου βγάζει μόνο ωραία πράγματα σε όλες μου τις επισκέψεις, με το Rzeszów που θα παρουσιάσω στην ιστορία να αποτελεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, :)
 

10900km

Member
Μηνύματα
392
Likes
4.190
Ζέσουφ :) (“παχύ” “Ζ”, ομοίως το “σ”)

Η μοναδική πόλη από όσες εγώ γνωρίζω που πάνω στην κεντρική πλατεία της έχει (είχε τουλάχιστον, αρχές τού ‘16) μαγαζί που είναι περισσότερο στριπτιτζάδικο και λιγότερο “απλό” night venue.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.324
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Ζέσουφ :) (“παχύ” “Ζ”, ομοίως το “σ”)
Κάπως έτσι αλλά σε πιο Ρώσικο :haha:

Η μοναδική πόλη από όσες εγώ γνωρίζω που πάνω στην κεντρική πλατεία της έχει (είχε τουλάχιστον, αρχές τού ‘16) μαγαζί που είναι περισσότερο στριπτιτζάδικο και λιγότερο “απλό” night venue.
Όχι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο στην πλατεία της πόλης, εκτός αν δε το πήρε το μάτι μου, τι να πω!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.324
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Προετοιμασία ταξιδιού



Η Ryan της καρδιάς μας στηρίζει τις επιλογές μας, με εισιτήρια κόστους 55 περίπου ευρώ τα οποία κρατήθηκαν κοντά ενάμιση μήνα πριν. Εντάξει, μπορεί να μην είναι οι εξευτελιστικές τιμές του '21 αλλά γίνεται δουλίτσα, σε μια εποχή που όλα ανεβαίνουν, εκτός φυσικά από τους μισθούς μας.

Σχεδόν αμέσως έγιναν και οι κρατήσεις για το πρώτο και το τελευταίο βράδυ στην Κρακοβία, με την επιλογή του ξενοδοχείου «Mikołaj» να γίνεται βάσει της εγγύτητας στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό (Kraków Główny) της πόλης, που θα εξυπηρετούσε τη μετάβαση μου στην άλλη πόλη αλλά και το αεροδρόμιο. Αποδείχτηκε απόλυτα επιτυχημένη επιλογή καθώς ήταν επίσης και μια ανάσα από την κεντρική πλατεία της παλιάς πόλης της Κρακοβίας. Βολικό από κάθε άποψη.

map1.jpg


Εφόσον οριστικοποιήθηκε η επιλογή του Rzeszów, έκανα κράτηση στο «Hotel Pod Ratuszem» με μοναδικό κριτήριο την κεντρική περιοχή στην οποία βρισκόταν. Κατώτερο λίγο από αυτό της Κρακοβίας αλλά τίμια επιλογή.

map2.jpg


Ο μέσος όρος κόστους ανά βράδυ σε μονόκλινο ήταν 35€ με το πρωινό να συμπεριλαμβάνεται στην ικανοποιητική νομίζω τιμή.

Από κει και πέρα αφοσιώθηκα στον σχεδιασμό, ξεκινώντας από τη μετάβαση. Μιας και το flixbus δε με βόλευε ιδιαίτερα αποφάσισα να κινηθώ με το τρένο και συγκεκριμένα το Intercity που διεξάγει συχνά δρομολόγια. Η πλατφόρμα κρατήσεων μέσω της ιστοσελίδας (Buy a ticket) άνοιξε ένα μήνα πριν, με το site να ναι σχετικά δύσχρηστο, αλλά τις τιμές εξευτελιστικές, πηγαίνοντας με 14zl (3€) κι επιστρέφοντας σε πρώτη θέση με 19zl (4€). Τσάμπα!

ticket1.jpg

Με γνώμονα την ξεκούραση περιήγηση και το τόσο-όσο, κατάρτισα και το γνωστό πλέον σε όλους ηλεκτρονικό μου χάρτη για να μη πηγαίνω στα τυφλά. Πολύ πιο αραιός από άλλες μου εκδρομές αυτή τη φορά οφείλω να επισημάνω:

map3.jpg


Τελειώνοντας τσίμπησα κι ένα εισιτήριο για το τρένο κόστους 17zl ,προκειμένου να μη ψάχνομαι τελευταία στιγμή, λαμβάνοντας υπόψιν πως η πτήση επιστροφής ήταν σχετικά πρωινή και έπρεπε να είμαι αεροδρόμιο στις 9:30.

ticket2.jpg

Δε χρειάστηκε να ετοιμάσω κάτι αντίστοιχο για την Κρακοβία. Γνωστά τα λημέρια κι εξάλλου θα περνούσα μόνο για διασκέδαση…
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.324
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Αναχώρηση & ξανά στην Κρακοβία!



Η πολυπόθητη μέρα έφτασε εν μέσω εργασιακού παροξυσμού και μεγάλης κούρασης, τόσης που σκεφτόμουν πως θα ανταπεξέλθω στην εκδρομή, σκέψεις που ξέρω πολύ καλά ότι πηγαίνουν περίπατο με το που πατάς το πόδι σου σε άλλη χώρα και ξεκινάς τις βόλτες. ;)

Ευτυχώς από τη μία που η πτήση ήταν βραδινή και πρόλαβα να διευθετήσω το απαιτητικό πρόγραμμα της ημέρας. Πήρα το δρόμο για το αεροπλάνο της Bee (αχ μελισσούλα, μελισσάκι) που ναι θυγατρική της Ryan στις 10:30 το βράδυ:

DSC_0742a (2).jpg


Ο λυσσασμένος άνεμος εκείνη την ώρα στη Θεσσαλονίκη μ’ έκανε ν’ ανεβάσω την κουκούλα, υπενθυμίζοντας μου ότι πηγαίνω σε χειμερινό προορισμό, μιας και το φθινόπωρο με τους 20 σταθερά βαθμούς δεν έλεγε να μας αφήσει μέχρι εκείνη τη μέρα:

DSC_0742a (1).jpg


Μετά από μια ξεκούραστη πτήση διάρκειας 1:40 λεπτών, κατέβηκα ερχόμενος αντιμέτωπος με τον κρύο καιρό της Κρακοβίας στην οποία είχε πέσει και το πρώτο χιόνι, σ’ ένα αεροδρόμιο που έβλεπα για δεύτερη φορά μέσα σ’ ένα χρόνο:

DSC_0742a (3).jpg


Πέρασα άμεσα τις διαδικασίες και βγήκα στο απέναντι πεζοδρόμιο περιμένοντας το όχημα της bolt που θα με μετέφερε στη πόλη. 12 σχεδόν και ήταν δύσκολο να μπλέξω με συγκοινωνίες:

DSC_0742a (4).jpg


Πολύ σύντομα και χωρίς καθόλου κίνηση φτάσαμε στο ξενοδοχείο, με τον ευγενέστατο οδηγό να μου κάνει παράλληλα και ξενάγηση περνώντας έξω από σημαντικά σημεία της Κρακοβίας, όπως το κάστρο Βαβέλ. Τσέκαρα και ανέβηκα στο δωμάτιο αρκετά γρήγορα, σκεπτόμενος για τη συνέχεια της βραδιάς. Τι κάνει κάποιος που βρίσκεται 15 ώρες στο πόδι, με οδήγηση, αλλαγή νομών, δουλειά, γυμναστική, ταξίδι και τα σχετικά; Μα φυσικά βγαίνει κατευθείαν έξω, τσάμπα η ερώτηση…

Ξεκίνησα αρχικά απ’ τον πεζόδρομο Mikołajska όπου βρίσκονταν και το ξενοδοχείο, συνειδητοποιώντας και πάλι την ομορφιά της Κρακοβίας και πόσο μου ‘χε λείψει:

DSC_0742a (5).jpg


Περνώντας από την Bull pub την οποία είδα ανέλπιστα γεμάτη, έκανα αμέσως δεξιά περνώντας την πόρτα της, προκειμένου να βρω ένα καταφύγιο με θαλπωρή, παγωμένες Żywiec και ακόμα πιο παγωμένες Soplica. Αν δεν ήταν και οι δεύτεροι χειρότεροι τουρίστες του κόσμου μετά τους Ιταλούς (Αγγλάρες) να δημιουργούνε αδικαιολόγητη βαβούρα, θα μιλούσα για ένα ιδανικό βράδυ:

DSC_0742a (7).jpg


Η ώρα ήταν δύο Πολωνίας, δηλαδή τρεις Ελλάδος, με την γλυκιά κούραση να έρχεται κι εμένα να σκέφτομαι ότι δε με παίρνει να το ξεφτυλίσω. Φόρεσα λοιπόν τα ζεστά μου ρούχα και αποφάσισα να κάνω μια βόλτα μέχρι την πλατεία της παλιάς πόλης λίγο πιο κάτω, που ακόμα είχε κόσμο να τριγυρίζει σ’ αυτήν.

Η εικόνα της «Bazylika Mariacka», της πανέμορφης και χαρακτηριστικής γοτθικής εκκλησίας του 13ου αιώνα μ’ επανάφερε 100% στην τάξη. Βρισκόμουν σε γνώριμο και αγαπημένο μέρος και το ζούσα:

DSC_0742a (8).jpg


Δεν έμεινα ν’ ακούσω τον σαλπιγκτή, προτιμώντας αυτή τη φορά το ζεστό μου δωμάτιο…

Το πρωί ξύπνησα πολύ πιο εύκολα απ’ ότι περίμενα με την ψυχολογία στα ύψη και μετά από ένα καλό πρωινό, άφησα το δωμάτιο και ξεχύθηκα στους βροχερούς δρόμους της πολωνικής πόλης:

DSC_0743.JPG

DSC_0744.JPG


Είχα λίγο χρόνο στη διάθεση μου και θεώρησα καλό να τον εκμεταλλευτώ φωτογραφικά, αν και όπως βλέπετε οι καιρικές συνθήκες δε βοηθούσαν, πράγμα φυσικά που διόλου με απασχόλησε. Πέρασα αρχικά από την μικρή πλατεία Mały Rynek, πίσω ακριβώς από την Bazylika Mariacka :

DSC_0747.JPG

DSC_0749.JPG


Καταλήγοντας και πάλι στην πλατεία ‘’Rynek Glόwny’’ και την περίφημη κλειστή αγορά ‘’Sukiennice’’ που βρίσκεται εκεί:

DSC_0751.JPG

DSC_0753.JPG


Ανέβηκα κατόπιν την οδό Floriańska, πολυσύχναστη και εκείνη την ώρα:

DSC_0755.JPG


Ο δρόμος καταλήγει στον ομώνυμο πύργο – σημείο θέασης της παλιάς πόλης, κι ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά σύμβολα της:

DSC_0761.JPG


Θυμήθηκα περνώντας τα τείχη τη πληθώρα πλανόδιων ζωγράφων και όχι μόνο που χα συναντήσει τη προηγούμενη φορά, τώρα όμως ο καιρός δεν ευνοούσε για κάτι τέτοιο:

DSC_0762.JPG


Με λίγα μόλις βήματα ήμουν στην πλατεία Jana Nowaka-Jeziorańskiego, εκεί που βρίσκεται ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός της πόλης Kraków Glówny. Για να μπεις στις πλατφόρμες του υπάρχουν δύο τρόποι όπως θυμόμουν, ο ένας απευθείας κι ο άλλος μέσω του mall Galeria Krakowska.

DSC_0771.JPG


Προσωπικά επέλεξα τον πρώτο, καθώς ένα μικρό άγχος είχε κάνει την εμφάνιση του, μιας και σε μετακινήσεις εκτός χώρας πάντα έχω την αμφιβολία αν έχω πράξει σωστά, ακόμα και μέχρι να φτάσω στον τελικό προορισμό μου. Ευτυχώς όμως η σήμανση στο σταθμό των τρένων ήταν εξαιρετική, όπως και η πληροφόρηση του υπαλλήλου που έδειξα το εισιτήριο μου αν και μονολεκτική. ‘’This’’.

Βρήκα το βαγόνι μου και κάθισα στην άνετη θέση που χα διαλέξει. Το τρένο ξεκίνησε με δεκάλεπτη καθυστέρηση, μ’ εμένα να προτιμάω το διάβασμα (είχα και καταπληκτικό βιβλίο μαζί μου) απ’ το αδιάφορο χιονισμένο τοπίο της Πολωνικής επαρχίας:

DSC_0771c.jpg


Ούτε δυο ώρες μετά θα κατέβαινα στο αρκετά πιο κρύο Rzeszów, εκπληρώνοντας σχεδόν το στόχο της εκδρομής:

DSC_0772.JPG


Άφηνα πίσω μου το σιδηροδρομικό σταθμό έχοντας ανυπομονησία να γνωρίσω μια καινούρια Πολωνική πόλη…

DSC_0773.JPG
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.223
Μηνύματα
884.232
Μέλη
38.915
Νεότερο μέλος
katsanas1962@gmai

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom