maska_29
Member
- Μηνύματα
- 381
- Likes
- 788
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Να δω το Σέλας...
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- H διαδρομή
- Πτήση και φύγαμε
- Άφιξη στο Blois
- Κάστρα του Λίγηρα
- Κάστρα του Λίγηρα - συνέχεια
- Κάστρα του Λίγηρα – Blois
- Rocamadour και Sarlat-la-Canéda
- Στην κοιλάδα του Dordogne
- Bordeaux
- Μια στάση στην Cahors και δρόμο για Albi
- Musée Toulouse-Lautrec και δρόμο για Toulouse
- Πρώτη ανακεφαλαίωση
- Πτήση για Ρώμη και οδήγηση για Φλωρεντία
- Φλωρεντία με μια πρώτη ματιά
- Φλωρεντία με μια δεύτερη ματιά
- Piazzale Michelangelo και San Gimignano
- Siena και Chianti
- Ανάσταση!
- Pisa - Lucca
- Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη
- Ρώμη
- Roma…
- Ρώμης συνέχεια…
- μια τελευταία βόλτα...
- Βατικανό
- Lyon
- Τριγυρνώντας στους δρόμους της Lyon…
- vieux Lyon και λόφος Fourvière (1)
- vieux Lyon και λόφος Fourvière (2)
- Λυών
- Επιστροφή
Κυριακή 28/3 αποχαιρετούμε το Blois με έναν καφέ ανά χείρας και βάζουμε ρότα για τον επόμενο σταθμό του ταξιδιού μας. Ο προορισμός μας είναι το Sarlat-la-Canéda. Η διαδρομή που επιλέξαμε περιελάμβανε μια ενδιάμεση στάση. Πριν φτάσουμε στο Sarlat θα επισκεπτόμασταν το γραφικό χωριό Rocamadour το οποίο βρίσκεται πάνω στο φαράγγι του ποταμού Alzou. Για να φτάσουμε από το Blois στο Rocamadour επιλέξαμε μια διαδρομή 3 ωρών οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και 1 περίπου ώρας σε επαρχιακό δρόμο.
Το Rocamadour είναι ένα πανέμορφο χωριό «κρεμασμένο» την πλαγιά ενός βράχου. Η θέα από την απέναντι μεριά θα αποζημιώσει κάθε ταξιδιώτη που επιζητά να φυλακίσει στη μνήμη του εικόνες μαγικές… Η φήμη του χωριού οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εύρεση του πτώματος του συζύγου της Αγίας Βερονίκης, του άγιου Αμαντούρ. Ο ενταφιασμός του αγίου κάτω από ένα παρεκκλήσι αφιερωμένο στην Παναγία είναι ο βασικός λόγος που θα συναντήσετε πολλούς προσκυνητές. Από το χωριό ξεκινάει μια διαδρομή με 200 περίπου σκαλοπάτια που οδηγεί στο βράχο με το άγαλμα της «Μαύρης Παναγίας» (έτσι ονομάζεται ένα σχετικά μικρό ξύλινο αγαλματίδιο που χρονολογείται από τον 12ο αιώνα) και τον τάφο του αγίου. Σε αυτή τη διαδρομή μπορεί να συναντήσει κανείς προσκυνητές που ανεβαίνουν τα σκαλοπάτια με τα γόνατα (δεν είναι και τελείως Τήνος η φάση…) αλλά το πιο περίεργο για μας ήταν ότι υπήρχαν διάφοροι προσκυνητές ή καλόγριες ή μαθητευόμενοι ιερείς ίσως (ή κάτι παρόμοιο, ποιος ξέρει…) με θρησκευτικού χαρακτήρα αμφιέσεις και λάβαρα, νεαρής ηλικίας (κατά κύριο λόγο), που επισκεπτόντουσαν το μέρος. Ο θρησκευτικός τουρισμός εξηγεί θαυμάσια την εικόνα του κεντρικού δρόμου του χωριού με διάφορα μαγαζάκια με σουβενίρ και καρτ ποστάλ…
Ευτυχώς η πολυκοσμία δεν ήταν τόσο έντονη και δε μας χάλασε τη μαγεία του μέρους αυτού. Στους τουριστικούς οδηγούς διαβάσαμε αργότερα ότι το Rocamadour θεωρείται το δεύτερο σε επισκεψιμότητα μέρος μετά το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.
http://www.travelstories.gr/members...e-italy-2010-796-picture6291-rocamadour-3.jpg
Αφήνουμε το Rocamadour με κατεύθυνση το Sarlat-la-Canéda, μια διαδρομή που διαρκεί μια περίπου ώρα. Φτάνοντας στο Sarlat κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο μας (Ibis Sarlat, οικονομική λύση, ολοκαίνουριο ξενοδοχείο λίγο έξω από το κέντρο) και αποφασίζουμε να κάνουμε μια μικρή βόλτα στην πόλη (υπάρχει και η βασική ανάγκη για φαγητό…)
Το Sarlat βρίσκεται σε μια μικρή καταπράσινη κοιλάδα λίγο μακριά από τον ποταμό Dordogne.
Φτάνοντας στο κέντρο την πόλης μείναμε κυριολεκτικά άφωνοι! Η πόλη είναι ένα μοναδικό αρχιτεκτονικό θέαμα βγαλμένη από εικόνες παραμυθιών… Περπατώντας το κέντρο της θα βρεθείτε ανάμεσα σε άριστα διατηρημένα κτίρια του μεσαίωνα, της Αναγέννησης και του 17ου αιώνα. Παντού λιθόστρωτα δρομάκια και σπίτια από πέτρα της περιοχής να συνθέτουν μια εικόνα μαγική…
Διαβάζοντας του τουριστικούς οδηγούς μπορέσαμε να καταλάβουμε την αρχιτεκτονική συνοχή της πόλης η οποία ξαναχτίστηκε σχεδόν ολόκληρη μετά τις καταστροφές που υπέστη από τον Εκατονταετή πόλεμο. Πρόκειται για μια από τις πόλεις της Γαλλίας που έχει ανακηρυχτεί διατηρητέα.
Ένα από τα βασικά αξιοθέατα της πόλης αποτελεί το σπίτι του ποιητή Étienne de La Boétie στην κεντρική οδό Rue de la République.
http://www.travelstories.gr/members...796-picture6297-sarlat-la-caneda-4-france.jpg
Μετά τη χορταστική βόλτα αναζητήσαμε ένα εστιατόριο για να γευτούμε τοπικές γεύσεις και τι άλλο… κόκκινο κρασί!
Για τους γευσιγνώστες, η περιοχή του Sarlat ονομάζεται Περιγκόρ (Périgord) και φημίζεται παγκοσμίως για δύο πράγματα. Τις τρούφες και το φουά γκρα. Επειδή δεν ανήκω στην κατηγορία των γευσιγνωστών θα περιοριστώ να πω ότι για άλλη μια φορά η επιλογή κρασιού μας αποζημίωσε ενώ το φαγητό είχε και πάλι μια δόση ρίσκου… όχι ότι δε χορτάσαμε αλλά κάποια στιγμή ήρθε στο τραπέζι ένα τυρί που πραγματικά δεν τρωγόταν… (άξιος ο συνταξιδιώτης μου κατάφερε να φάει μια-δυο μπουκιές…)
Γυρνώντας στο ξενοδοχείο παραδοθήκαμε στην αγκαλιά του Μορφέα.
«Αύριο» ερχόταν μια άλλη μέρα…
Το Rocamadour είναι ένα πανέμορφο χωριό «κρεμασμένο» την πλαγιά ενός βράχου. Η θέα από την απέναντι μεριά θα αποζημιώσει κάθε ταξιδιώτη που επιζητά να φυλακίσει στη μνήμη του εικόνες μαγικές… Η φήμη του χωριού οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εύρεση του πτώματος του συζύγου της Αγίας Βερονίκης, του άγιου Αμαντούρ. Ο ενταφιασμός του αγίου κάτω από ένα παρεκκλήσι αφιερωμένο στην Παναγία είναι ο βασικός λόγος που θα συναντήσετε πολλούς προσκυνητές. Από το χωριό ξεκινάει μια διαδρομή με 200 περίπου σκαλοπάτια που οδηγεί στο βράχο με το άγαλμα της «Μαύρης Παναγίας» (έτσι ονομάζεται ένα σχετικά μικρό ξύλινο αγαλματίδιο που χρονολογείται από τον 12ο αιώνα) και τον τάφο του αγίου. Σε αυτή τη διαδρομή μπορεί να συναντήσει κανείς προσκυνητές που ανεβαίνουν τα σκαλοπάτια με τα γόνατα (δεν είναι και τελείως Τήνος η φάση…) αλλά το πιο περίεργο για μας ήταν ότι υπήρχαν διάφοροι προσκυνητές ή καλόγριες ή μαθητευόμενοι ιερείς ίσως (ή κάτι παρόμοιο, ποιος ξέρει…) με θρησκευτικού χαρακτήρα αμφιέσεις και λάβαρα, νεαρής ηλικίας (κατά κύριο λόγο), που επισκεπτόντουσαν το μέρος. Ο θρησκευτικός τουρισμός εξηγεί θαυμάσια την εικόνα του κεντρικού δρόμου του χωριού με διάφορα μαγαζάκια με σουβενίρ και καρτ ποστάλ…
Ευτυχώς η πολυκοσμία δεν ήταν τόσο έντονη και δε μας χάλασε τη μαγεία του μέρους αυτού. Στους τουριστικούς οδηγούς διαβάσαμε αργότερα ότι το Rocamadour θεωρείται το δεύτερο σε επισκεψιμότητα μέρος μετά το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.
http://www.travelstories.gr/members...e-italy-2010-796-picture6291-rocamadour-3.jpg
Αφήνουμε το Rocamadour με κατεύθυνση το Sarlat-la-Canéda, μια διαδρομή που διαρκεί μια περίπου ώρα. Φτάνοντας στο Sarlat κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο μας (Ibis Sarlat, οικονομική λύση, ολοκαίνουριο ξενοδοχείο λίγο έξω από το κέντρο) και αποφασίζουμε να κάνουμε μια μικρή βόλτα στην πόλη (υπάρχει και η βασική ανάγκη για φαγητό…)
Το Sarlat βρίσκεται σε μια μικρή καταπράσινη κοιλάδα λίγο μακριά από τον ποταμό Dordogne.
Φτάνοντας στο κέντρο την πόλης μείναμε κυριολεκτικά άφωνοι! Η πόλη είναι ένα μοναδικό αρχιτεκτονικό θέαμα βγαλμένη από εικόνες παραμυθιών… Περπατώντας το κέντρο της θα βρεθείτε ανάμεσα σε άριστα διατηρημένα κτίρια του μεσαίωνα, της Αναγέννησης και του 17ου αιώνα. Παντού λιθόστρωτα δρομάκια και σπίτια από πέτρα της περιοχής να συνθέτουν μια εικόνα μαγική…
Διαβάζοντας του τουριστικούς οδηγούς μπορέσαμε να καταλάβουμε την αρχιτεκτονική συνοχή της πόλης η οποία ξαναχτίστηκε σχεδόν ολόκληρη μετά τις καταστροφές που υπέστη από τον Εκατονταετή πόλεμο. Πρόκειται για μια από τις πόλεις της Γαλλίας που έχει ανακηρυχτεί διατηρητέα.
Ένα από τα βασικά αξιοθέατα της πόλης αποτελεί το σπίτι του ποιητή Étienne de La Boétie στην κεντρική οδό Rue de la République.
http://www.travelstories.gr/members...796-picture6297-sarlat-la-caneda-4-france.jpg
Μετά τη χορταστική βόλτα αναζητήσαμε ένα εστιατόριο για να γευτούμε τοπικές γεύσεις και τι άλλο… κόκκινο κρασί!
Για τους γευσιγνώστες, η περιοχή του Sarlat ονομάζεται Περιγκόρ (Périgord) και φημίζεται παγκοσμίως για δύο πράγματα. Τις τρούφες και το φουά γκρα. Επειδή δεν ανήκω στην κατηγορία των γευσιγνωστών θα περιοριστώ να πω ότι για άλλη μια φορά η επιλογή κρασιού μας αποζημίωσε ενώ το φαγητό είχε και πάλι μια δόση ρίσκου… όχι ότι δε χορτάσαμε αλλά κάποια στιγμή ήρθε στο τραπέζι ένα τυρί που πραγματικά δεν τρωγόταν… (άξιος ο συνταξιδιώτης μου κατάφερε να φάει μια-δυο μπουκιές…)
Γυρνώντας στο ξενοδοχείο παραδοθήκαμε στην αγκαλιά του Μορφέα.
«Αύριο» ερχόταν μια άλλη μέρα…
Attachments
-
59,6 KB Προβολές: 119
Last edited by a moderator: