Νεπάλ Έβερεστ

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!

Η επόμενη πέρασε με πεζοπορία στα γύρω χωριά. Επειδή είμασταν στα 3.440 μέτρα, έπρεπε να μείνουμε μια ολόκληρη μέρα σ'αυτό το υψόμετρο για να προσαρμοστούμε.

Η διαδικασία ανόδου σε μεγάλα υψόμετρα έχει ως εξής:
Κάθε 300 - 400 μέτρα ανόδου πρέπει να γίνεται διανυκτέρευση, γιατί αλλιώς το σώμα δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη μεγάλη πίεση που δέχεται και μπορείς να πάθεις την ασθένεια του υψόμετρου.
Κάθε 2-3 μέρες πρέπει επίσης να σταματάς και να κάνεις 2 διανυκτερεύσεις στο ίδιο μέρος, για να δώσεις την ευκαιρία στον οργανισμό να αναταποκριθεί στις απαιτήσεις του μεγάλου ύψους. Τώρα τα 300-400 υψομετρική διαφορά μπορεί να σας φαίνονται τίποτα, αλλά δεν είναι. Για παράδειγμα μπορεί να περπατάς και να ανεβοκατεβαίνεις μια ολόκληρη μέρα για να φτάσεις στο τελικό προορισμό, που είναι μόλις 300 μέτρα πιο ψηλά από το μέρος που διανυκτέρευσες την προηγούμενη.

Ακόμα, για να αποφύγεις-όσο μπορείς - τις επιπτώσεις από το υψόμετρο, πρέπει να διανυκτερεύεις λίγο χαμηλότερα από το ψηλότερο σημείο που πέρασες στη διάρκεια της ημέρας.
Εξηγούμαι: Αν για παράδειγμα περάσεις μια ορεινή διάβαση 5.000 μέτρων για παράδειγμα, δεν είναι και πολύ έξυπνο να κοιμηθείς στα 5.000 μέτρα, αλλά στα 4.700.
Το υψόμετρο δεν αστειεύεται, γι'αυτό πρέπει να έχεις οργανώσει πολύ καλά την αποστολή, ή να απευθυνθείς σε έναν σωστό επαγγελματία, που θα φροντίσει να πάνε καλά όλα.
Να πούμε επίσης, ότι στα μεγάλα υψόμετρα η πίεση μειώνεται ( το αντίθετο απ'αυτό που συμβαίνει στο βυθό) και επειδή η εσωτερική μας πίεση είναι αυξημένη είμαστε σαν ένα μπουκάλι με αεροζόλ - έτοιμοι να σκάσουμε δηλαδή. Οι σφυγμοί ανεβαίνουν στους 150 - 170 την ώρα του ύπνου, η όρεξη κόβεται, και η ακτινοβολία είναι πολύ έντονη με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείς αντιηλιακά με δείκτη 50 και πάλι να καίγεσαι.
Επειδή η ακτινοβολία δεν είναι φυσιολογική, το χρώμα που παίρνεις είναι ένα πολύ σκούρο καφέ-μπλε. Τα μάτια πρέπει να προστατεύονται με ειδικά ορειβατικά γυαλιά, γιατί η αντανάκλαση είναι τόσο ισχυρή, που τα μάτια παθαίνουν εγκαύματα και υπάρχει κίνδυνος τύφλωσης. Από τα 4.500 μέτρα και πάνω αρχίζουν οι ναυτίες.
Η ανυπαρξία όρεξης σε συνδυασμό με την υπερβολική καύση θερμίδων - πέρα από το σώμα που δουλεύει στο φουλ 24 ώρες, λόγω της χαμηλής ατμοσφαιρικής πίεσης, αλλά και της διαρκούς κίνησης - έχει σαν αποτέλεσμα θεαματική απώλεια βάρους. Αυτή η απώλεια δεν είναι φυσιολογική, μπορεί να χάσεις 10 κιλά σε 10 μέρες και το σώμα επιβαρύνται από αυτό. Η έντονη ναυτία σε κάνει να μην ανέχεσαι τίποτα στο στόμα σου και μια μπουκιά φαγητού, ή μια γουλιά νερού μπορεί να εξελιχτεί σε μαρτύριο. Η κατανάλωση νερού όμως είναι επιβεβλημένη γιατί σ'αυτές τις συνθήκες η αφυδάτωση καραδοκεί και πρέπει να αποφευχθεί με κάθε θυσία.
Αυτά που αναφέρω είναι τα πρώτα στάδια της ασθένειας του υψόμετρου. Αν είσαι τυχερός μπορεί και να μη πάθεις τίποτα. Αν είσαι άτυχος μπορεί και να σε πιάσει από τα 3.500 μέτρα ( σπάνιο αυτό). Δεν έχει σημασία αν είσαι αθλητικός ή όχι, υπέρβαρος, ή αν έχεις αντοχή.
Το υψόμετρο είναι σαν τη ναυτία στο αυτοκίνητο: Ή σε πειράζει, ή όχι. Βλέπεις γεροδεμένους αθληταράδες να καταρρέουν και μεσόκοπους 60άρηδες να πηγαίνουν απτόητοι.
Τα έγραψα όλα αυτά, γιατί αν πάρει κανείς τα μέτρα του, οι επιπτώσεις είναι πολύ λιγότερες. Και είναι ο λόγος που αν πάει μόνος στο Everest Base Camp, θα πρέπει να προσέξει πολύ τους χρόνους παραμονής σε διαφορετικά υψόμετρα, αν πάει οργανωμένα - που το συνιστώ - θα πρέπει να έχει οδηγούς αητούς.

Και έρχομαι στο θέμα μας: Ο οδηγός - Ταμπάκης.
Αυτός που λέτε, καθόλου δεν ήθελε να είναι οδηγός βουνού. Πολύ θα προτιμούσε να πήγαινε σε διαγωνισμούς ταλέντων, ή να διαφήμιζε σαμπουάν σε αργή κίνηση, φυσώντας χνούδια από κοτσάνια.
Πίστευε ότι ήταν σπουδαίο ταλέντο και ότι χαραμιζόταν με το τσόκαρο στο καλντερίμι, να ανεβοκατεβάζει αργόσχολους στα κορφοβούνια.
Και βαριόταν να μας πει το παραμικρό, μάλιστα ήθελε να ξεμπερδεύει τόσο γρήγορα που αποφάσισε να αλλάξει το πρόγραμμα και να κοιμηθούμε αλλού - και προσέξτε: σε διαφορετικό υψόμετρο από το προγραμματισμένο -για να γυρίσουμε νωρίτερα στη Λούκλα.
Ο τύπος έμενε στη Λούκλα και είμαι σίγουρος ότι θα είχε το παρατσούκλι το Δάκρυ της Λούκλα, το Λουλούδι της Ανατολής ή κάτι παρόμοιο, ανατολίτικον και ποιητικόν.

Αυτόν ο αρχηγός μας δεν τον καλοείδε από την αρχή, έκοβε το μάτι του, τόσες φορές πήγε στα Ιμαλάια, οπότε το βράδυ στο Mojo του εξηγήθηκε, το και το, κάνε την πλάκα σου και άσε με να κάνω τη δουλειά μου, γιατί σε παρατάω και συνεχίζω μόνος με το γκρουπ. Να πω επίσης εδώ, ότι αν έχεις επικεφαλής άνθρωπο που ξέρει, δεν χρειάζεσαι τον οδηγό του βουνού - αν κα επιβάλεται, ιδίως για τις πάνω από τα 6.000 μέτρα κορυφές.
Ο οδηγός πρέπει να είναι σαΐνι, να ξέρει τα περάσματα, τα κατατόπια, τους ξενώνες και εκείνος δεν ήξερε τίποτα. Αν τον ρωτούσες όμως για τη Σακίρα και τη Μαντόνα, τα ήξερε όλα.
Για το μόνο που τον χρειαζόμασταν ήταν να αναλαμβάνει τα πολλά-πολλά με τους στρατιώτες στα φυλάκια, επειδή αυτοί δεν ξέρουν αγγλικά.
Από την άλλη, ο αρχηγός ήξερε τα πάντα: Τις ώρες που θα περπατούσαμε, που ήταν πιο επικίνδυνα, μας ενθάρρυνε και όπως προείπα μας κράτησε ενωμένους, γιατί κάποιες στιγμές κοντέψαμε να πλακωθούμε μεταξύ μας, λόγω πολλών αιτιών, της εξής μίας: της άλουστης.
Κάναμε λοιπό μια 4ωρη πεζοπορία πάνω από το Namche Bazar, η άλουστη έμεινε για να πάει για ψώνια. Τι να πει κανείς...
Συναντήσαμε και μια νεαρή Νεοζηλανδή, που ήρθε μέχρι εδώ ολομόναχη για να δει τα μέρη που μεγάλωσε. Πως το είπατε αυτό?
Λοιπόν αυτή είχε μια ωραία ιστορία να μας διηγηθεί:
Η Νέα Ζηλανδία έχει ας πούμε "υιοθετήσει" την περιοχή, λόγω του Νεοζηλανδού Χίλαρι που ήταν ο πρώτος που κατέκτησε το Έβερεστ, μαζί με τον Τενζίνγκ Νοργκάυ, Σέρπα αυτός.
Η Ν.Ζ.λοιπόν στέλνει φάρμακα και γιατρούς στους Σέρπα και στήνει ιατρεία, με αποτέλεσμα η Κοιλάδα του Κούμπου, η κοιλάδα δηλαδή που ανεβαίνει από τη Λούκλα μέχρι το Έβερεστ, να είναι η πιο προνομιούχα περιοχή των Νεπαλέζικων Ιμαλαίων.
Οι χωρικοί έχουν τα μέσα διαβίωσης, έχουν και περίθαλψη.
Στις γειτονικές κοιλάδες όμως, μαύρη μαυρίλα. Χολέρα και κασίδα.
Όταν λοιπόν η κοπελίτσα ήταν μικρή, οι γονείς της ήρθαν εδώ σαν γιατροί και έμειναν δέκα χρόνια. Το κορίτσι μεγάλωσε με τα σερπάκια, έμαθε τη γλώσσα τους και πήγαινε σε νεπαλέζικο σχολείο. Η οικογένεια επέστρεψε στη Νέα Ζηλανδία, η κοπέλα πήγε στο κολέγιο και μόλις τελείωσε, επέστρεψε στα Ιμαλάια για να δει τους παλιούς της φίλους και να μείνειτο χειμώνα εδώ.
Και περπατούσε σαν το κατσίκι στα βράχια, αέρινη, όμορφη σαν ξωτικό των βουνών.
Σαν τις δικές μας που δεν ξεκολλάνε από το κινητό και το σεσουάρ και αναστενάζουν για χαμένους έρωτες στα εντεχνάδικα τα σαββατόβραδα. ( Κορίτσια μη βαράτε, οι παρούσες εξαιρούνται βεβαίως!!!!)
Πολύ τη χάρηκα τη μικρή και για ακόμα μια φορά βλαστήμησα την τύχη μου που είχαμε την άλουστη μαζί μας. Σ'όλο το τρεκ γκρίνιαζε συνέχεια και ζήλευε και την άλλη την κοπέλα που είχαμε μαζί μας και ήταν μια χαρά κορίτσι.
Στο τέλος μεγάλωσε και το μουστάκι της, γιατί πείτε μου που θα έκανε αποτρίχωση εκεί πάνω, εεε?? που?
Λοιπόν ό Θεός όταν θέλει να κάνει πλάκες, γίνεται σαν τον Ντένις τον Τρομερό.

Επιστρέψαμε στον ξενώνα νωρίς το απόγευμα και το βραδάκι πήγαμε για μπύρες στο μοναδικό μπαράκι του χωριού, που έπαιζε Μπανάναραμα και όπου συναντήσαμε ορειβάτες που κατέβαιναν από το Έβερεστ και μας είπαν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
Ες αύριον τα σπουδαία.
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.195
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Ακρως ενδιαφέρουσα η ιστορία σου!πόσο ισχυρό πρέπει νάναι το πάθος για κάτι.. στη συγκεκριμένη περίπτωση για την ορειβατική αυτή αποστολή ώστε να παρακάμψετε το γεγονός του εμφύλιου και των συμπλοκών και να βρεθείτε απτόητοι εκεί;
Περιμένουμε τη συνέχεια!
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Μια ακομη ενδιαφερουσα ιστορια ξεκινα... Πηρα το σκαμνακι μου, εκατσα και περιμενω τη συνεχεια...
 

eleni70

Member
Μηνύματα
341
Likes
132
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική
μια το εμπόλεμο πακιστάν, μια το εμπόλεμο νεπάλ ξέρεις να μας κρατάς το ενδιαφέρον traveladdict... περιμένω με αγωνία τη συνέχεια να ανεβούμε μαζί σου στο έβερεστ...
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Μα εκεί είναι το ενδιαφέρον αγαπητή eleni70. Τι να γράψω? για το Σαββατοκύριακο στη Ρώμη?

Συνεχίζω.
Η πτήση για τη Λούκλα κρατάει περίπου μια ώρα. Το αεροπλάνο, ελικοφόρο 20, ή 25 θέσεων δεν θυμάμαι, έκανε εκκωφαντικό θόρυβο, τόσο που μας έδωσαν βαμβάκι να βάλουμε στα αυτιά μας. Στην αρχή πετούσαμε πάνω από μαι πεδιάδα, αλλά γρήγορα φάνηκαν τα βουνά.
Το αεροπλάνο πετούσε τόσο κοντά στα βουνά, που νόμιζες ότι θα απλώσεις τα χέρια σου και θα τα πιάσεις. Έβλεπα τα έλατα σε απόσταση μισού χιλιομέτρου από κάτω και έλεγα, όπου νάναι θα πέσουμε δεν υπάρχει περίπτωση να γλυτώσουμε.
Και τότε φάνηκε ο διάδρομος προσγείωσης. Και τι διάδρομος! Θα σας εξηγήσω αμέσως.
Η Λούκλα είναι ένα μικρό χωριό σε υψόμετρο 2.800 μέτρα, 117 μέτρα πιο χαμηλά από τον Όλυμπο δηλαδή. Ο διάδρομος προσγείωσης βρίσκεται μέσα στο χωριό και είναι τόσο μικρός που οι πιλότοι κάνουν καθημερινούς άθλους για να προσγειώσουν τα αεροπλάνα.
Ο διάδρομος είναι σαν μπαλκόνι, κρέμεται στην κυριολεξία πάνω από ένα χαώδη γκρεμό, που αν στην προσγείωση ο πιλότος δεν υπολογίσει και το εκατοστό, το αεροπλάνο θα συντριβεί στην απότομη πλαγιά κάτω από το διάδρομο.
Η απογείωση φαίνεται πιο εύκολη: ο διάδρομος είναι κατηφορικός προς το γκρεμό, έτσι ώστε το αεροπλάνο να παίρνει τη φόρα που χρειάζεται και να βρεθεί με τη μία πάνω από το χαώδες κενό.
Στη Λούκλα λοιπόν κατεβήκαμε και προσπαθούσαμε να συνέλθουμε απο το σοκ της προσγείωσης. Στη Λούκλα μας περίμεναν και οι αχθοφόροι που θα κουβαλούσαν τα πολλά. Εκεί βρήκαμε και τον οδηγό βουνού που όπως αποδείχτηκε περισσότερο κοιτούσε την πάρτη του παρά εμάς, έτσι ώστε ο αρχηγός να τον υποσκελίσει και να κάνει κουμάντο εκείνος, ευτυχώς.
Αφού συστηθήκαμε, χαίρετε πως είσαστε τι κάνουν τα παιδιά, αρχίσαμε την πεζοπορία. Το περπάτημα είναι εύκολο μέσα από αραιή και αλλού από πυκνή βλάστηση. Το μονοπάτι είναι φτιαγμένο εδώ και αιώνες για να εξυπηρετεί τα ορεινά χωριά της περιοχής και είναι όλο άγριο και στενό καλντερίμι, που ρημάζει τα άρβυλα. Σε πολλά σημεία είναι και χώμα, αλλά στις ανηφόρες έχουν βάλει μεγάλες πέτρες που χρησιμεύουν και σαν σκαλοπάτια.
Στην αρχή το διασκεδάσαμε, δεν είχε πολλά απότομα, στα δεξιά μας είχαμε το ποτάμι που αφρισμένο κατέβαινε από τους παγετώνες των Ιμαλαίων και πρόσφερε μοναδικές θέες σε συνδυασμό με τα δασωμένα βουνά.
Περάσαμε μικρά χωριά, φτιαγμένα από πέτρα και ξύλο, με πολλά παιδάκια που έπαιζαν στα χώματα και αρκετές κρεμαστές γέφυρες, όλες σύγχρονες και με συρματόσχοινα, δείγμα ότι η κυβέρνηση προσπαθούσε να φροντίσει αυτή τη περιοχή που τόσο απέφερε στον κρατικό κορβανά. Και ήταν από τις λίγες περιοχές που οι Μαοϊστές δεν είχαν επικρατήσει. Προορισμός μας ήταν το χωριό Mojo, στο οποίο θα φτάναμε σε 5-6 ώρες. Κάθε διακόσια μέτρα και οικισμός, όλοι φτωχικοί και πέτρινοι με σκύλους, πολλές κότες και χαμογελαστούς ανθρώπους.
Στα διαλείμματα τσιμπούσαμε σοκολάτες και ξηρούς καρπούς και ακούγαμε τον αρχηγό που μας έλεγε ιστορίες για την περιοχή και άλλα ενδιαφέροντα, πρέπει να είχε πάει 5 φορές και λίγες λέω.
Οι αχθοφόροι πάντα λίγο πιο παράμερα, σεμνά παιδιά μικροκαμωμένα με σαγιονάρες ο ένας, με άθλια παπούτσια ο άλλος, με ότι θέλεις ο παράλλος. Καλά πως περπατάνε σε τέτοια κακοτράχαλα μονοπάτια? Και πιο πάνω δεν θα κρυώσουν? Εκεί έμαθα ότι είναι τόσο σκληραγωγημένοι, που δεν νοιάζονται, πολλές φορές θέλουν τα άρβυλα των ορειβατών όταν τελειώνουν οι αποστολές, πιο πολύ για να πουλάνε μούρη στους υπόλοιπους.
Στο Mojo δεν φτάσαμε ούτε σε 5, ούτε σε 6 ώρες, αλλά σε 7 γεμάτες ωρίτσες, γιατί είχαμε μια τρελή που έβγαζε φωτογραφία κάθε παιδάκι σε κάθε δυνατή πόζα. Και τα παιδάκια εκεί είναι πάρα πολλά. Μετά έβγαζε και τις γυναίκες που έπλεναν, που μάζευαν ξύλα, που τάιζαν τα παιδάκια και ούτω καθεξής. Στο τέλος έφαγε και κράξιμο, γιατί ήταν η μόνη που μας έπρηζε με το υψόμετρο, με τα ζωύφια, με το νερό, με το φαγητό, με το κρύο, με τα άρβυλα που την χτυπούσαν κλπ κλπ και αντί να συμμαζευτεί που μας έκανε το βίο αβίωτο, μας καθυστερούσε για άχρηστες φωτογραφίες, ή για κατούρημα στις πιο ακατάλληλες στιγμές. Πρέπει να σας πω ότι οι αποστολές αυτές είναι κάτι σαν το big brother, δηλαδή είσαι 24 ώρες το 24ωρο και για πολλές μέρες με συγκεκριμένους ανθρώπους, σε ένα ξένο περιβάλλον από το οποίο δεν μπορείς να φύγεις.
Πρέπει λοιπόν να τόχεις πάρει απόφαση ότι έτσι είναι, να σέβεσαι τους άλλους και να μη γκρινιάζεις, ούτε να το παίζεις ξερόλας.
Βέβαια τα μέρη που περάσαμε ήταν τόσο όμορφα που ξεχνούσα την ανόητη αυτή ( ελπίζω να είναι μέλος στο travelstories και να διαβάζει την ιστορία αυτή, για να καταλάβει πόσο μας δυσκόλεψε).
Φτάσαμε λοιπόν στο Mojo και τακτοποιηθήκαμε σε ένα ξενώνα σαν καταφύγιο, με ξύλινα δωμάτια χωρίς θέρμανση, τουλάχιστον είχα μονόκλινο και μπορούσα να κάνω ότι θέλω στο μικροσκοπικό μου δωμάτιο. Η θέα ήταν μαγευτική, το παράθυροέβλεπε προς το ποτάμι που το στεφάνωναν τα αιωνόβια δάση. Και ο ήλιος καθώς χαμήλωνε, έδινε ένα ιδιαίτερο χρώμα στην ατμόσφαιρα.
Ιδρωμένοι και αποκαμωμένοι, πλυθήκαμε όπως όπως σε μια μεγάλη τσίγκινη λεκάνη και μετά καθαριστήκαμε και με υγρά χαρτομάντιλα - για μπανιο ούτε λόγος, παγωμένα νερά παντού. Το υποτυπώδες αυτό πλύσιμο και τα στεγνά ρούχα με έκαναν να χαλαρώσω και να βγω στην αυλή. Κάθησα στον πέτρινο μαντρότοιχο, που ήταν ακόμα ζεστός από τον ήλιο και άρχισα να ρεμβάζω, παρέα με έναν γιγαντιαίο γάτο που ήρθε γουργουρίζοντας στα πόδια μου. Μα που το καταλαβαίνουν τα σκασμένα ότι τα αγαπάω? Αυτό το μυστήριο ποτέ δεν μπόρεσα να το λύσω, όπου πάω έρχονται από πίσω μου.
Πίσω στην τραπεζαρία, το μόνο μέρος του ξενώνα με θέρμανση, μια μασίνα με ξύλα. όπως διαπίστωσα όλοι οι ξενώνες στη διαδρομή είναι στο ίδιο στυλάκι: Μια τραπεζαρία-καθιστικό με μια σόμπα στη μέση και παγωμένα δωμάτια. Τρεχούμενο νερό δεν υπάρχει, πλένεσαι με κανάτα στη λεκάνη. Και στην τουαλέτα έχουν βαρέλι με νερό όπου βουτάς λεκάνη για να ρίξεις νερό στην τρύπα. Για ηλεκτρικό ούτε λόγος βέβαια. Κάποιοι ξενώνες έχουν κάτι υποτυπώδη φωτοβολταϊκά και έτσι μπορείς να φορτίσεις και καμιά μπαταρία επί πληρωμή βέβαια. Ύπνος νωρίς, τι άλλο να κάνεις μετά το φαγητό άλλωστε? Αύριο θα είνα ιδύσκολη μέρα με πολλές και απότομες ανηφόρες.
 

Menia21

Member
Μηνύματα
781
Likes
2.020
Επόμενο Ταξίδι
Το σχεδιάζω...
Ταξίδι-Όνειρο
Photography trip
Traveladdict προσκυνάω,αυτές οι ιστορίες έχουν ΤΟ ενδιαφέρον! Παραγγέλνω σουβλάκια και αναμένω τη συνέχεια...:xmas_mrgreen:
 

Lyda

Member
Μηνύματα
723
Likes
241
Επόμενο Ταξίδι
ΚΑΛΜΥΚΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
απιστευτος....πολλα πολλα μπραβο
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.195
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Ωραία η περιγραφή σου!καί συνεχίζω να σε παρακολουθώ....,αλλά (καλοπροαίρετα πάντα)δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο αυτό που έγραψες στην αρχή απευθυνόμενος στην Ελένη....ότι"' εκεί είναι το ενδιαφέρον,τι να γράψω για το σαβκύριακο στη Ρώμη;".
Δεν είμαστε όλοι τού ρίσκου και των δύσκολων ταξιδιών με αποτέλεσμα να περιοριζόμαστε άλλος σε ιστορία από σακύριακο στη Ρώμη,άλλος από μια βόλτα στην Ακρόπολη,κλπ και η κάθε ιστορία (και το λέω επειδή αφιερώνω χρόνο και διαβάζω όσο πιό πολλές μπορώ)έχει να δώσει πράγματα!!!Προσωπικά έτυχε με ιστορίες μελών πολύ απλές και σύντομες να "γεμίσω"τόσο πολύ συναισθηματικά που μέσα μου τις κατέταξα πολύ πιο πάνω από άλλες πιό αναλυτικές και ιστορίες εξωτικών προορισμών κλπ.

Ασφαλώς και περιμένω τη συνέχεια της ιστορίας σου!
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Αγαπητή romantic woman φοβάμαι πως με παρεξήγησες! Δεν υποβαθμίζω κανένα ταξίδι, απλά επειδή έκανα και σαββατοκύριακα στη Ρώμη και στο Παρίσι και στην Πόλη, θεώρησα πως είναι πιο ενδιαφέρον να γράψω για το Έβερεστ, γιατί εδώ μέσα ήδη υπάρχουν πολλές πληροφορίες για τη Ρώμη.
Ασφαλώς και θα συνεχίσω την ιστορία μου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.219
Μηνύματα
883.981
Μέλη
38.908
Νεότερο μέλος
Apostolos88

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom