Τουρκία Κωνσταντινούπολη

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
ναι έρση εκει την έχομε πατήσει εμείς στην νότιο ελλαδα ...σκέψου τα εισιτήριά μου απο χανιά -αθήνα -χανιά ,ήταν το ίδιο με της κων/λης ....τα εβγαλα βέβαια και τελευταία στιγμή ...πρίν 2 βδομάδες ...
εχω ένα tip. αν φτάσετε σαββατοκύριακο στην πόλη ,που όλα ειναι κλειστά,πάρτε ένα ταξί και πηγαίνετε στο ortakyo ειναι μια περιοχή παραθαλάσια ,πιο πέρα απο το παλάτι του dolmabache .εκει υπάρχει μια υπαίθρια αγορά που γίνεται μόνο σκ καί έχει υπέροχα και φτηνά ασημένια κοσμήματα ...και διάφορα άλλα ..
καλά ταξίδια σε ολους .
 
Μηνύματα
74
Likes
7
Επόμενο Ταξίδι
????????
Ταξίδι-Όνειρο
γυρος λατινικης αμερικης
Το τρενο απο Θεσ/νικη φευγει στις 8 καθε βραδυ, κανει περιπου 12 ωρες (συχνα ομως και περισσοτερο), στοιχιζει γυρω στα 100 ευρω μετ' επιστροφης και πραγματι το τουρκικο ειναι καλυτερο (μια μερα ταξιδευει το ελληνικο μια το αλλο). Οσον αφορα τα λεωφορεια φευγουν στις 10 το βραδυ, κανουν περιπου 10 ωρες (συνηθως δεν καθυστερουν), στοιχιζουν γυρω στα 70 ευρω μετ' επιστροφης και ειναι τουρκικες εταιριες. Δεν ειμαι σιγουρη αλλα νομιζω πως καποια απο αυτες φτανει μεχρι Αθηνα αλλα δεν ξερω περισσοτερα. Αν καποιος θελει τηλεφωνα ή περισσοτερες πληροφοριες, εδω ειμαστε παλι.
 
Μηνύματα
16
Likes
12
Επόμενο Ταξίδι
Πού αλλού? Στην Πόλη!
Παιδιά αρκετές πληροφορίες, από όσες μαζεύω κάθε φορά που πάω στην Πόλη, μπορείτε να βρείτε και στο www.eistinpolin.wordpress.com :cool:

Στην περιοχή πίσω από την Αγία Σοφία αλλά πανω στην παραλιακή λεωφόρο Κένεντυ (Kennedy Sahil Yolu) προτείνω το πολύ ωραίο Hotel Citadel, με εστιατόριο και pub με θέα στη θάλασσα. Διώροφο, χαμηλό, πολύ καλή εξυπηρέτηση.

Ερση, αυτό που λες είναι το λεγόμενο Tunel Geçidi με διάφορα καταστήματα και καφέ. Μόλις το διασχίσεις, βγαίνεις στη γωνία των οδών General Yazgan και Sofyali.

Αγαπητε Traveller αυτο που προτεινεις ειναι το Cicek Passaji που ειναι πραγματι σε ενα πολυ ομορφο κτιριο με πολλες ταβερνες meyhanes τουρκιστι, στο μεσον της Istiklal και αυτο εναι αδυνατον να το αγνοησει κανεις ακομη και να θελει. Επροκειτο καποτε για μια αγορα λουλουδιων που τωρα πια ειναι γεματη φαγαδικα. Εκει χωρις να εχω εντοπισει κανενα με ιδιαιτερα καλη κουζινα, δεν ειναι ασχημα να περασει κανεις και αν του αρεσει ας κατσει. Επισης γεματο ταβερνες ειναι και τα στενα απο διπλα του. Εγω αυτο που προτεινο ειναι ενα αλλο, ακριβως απεναντι απο το τουνελ, δεν ξερω αν το λενε Passaji δεδομενου οτι δεν ειδα ενα συνοπτικο ονομα απο εξω, μεσα το καθε μαγαζι εχει το ονομα του, ειναι ομως ως λειτουργια Passaji γιατι η εσωτερικη αυτη αυλη βγαινει ακριβως απενατι σε ετερο δρομο. Προφανως το μεγαρο εχει καποιο ονομα αλλα δεν το θυμαμαι πια. Ειναι πολυ μικροτερο απο αυτο που ανεφερες και πολυ λιγωτερο γνωστο, οχι φυσικα οτι Παρασκευοσαββατοκυριακο δεν ειναι τιγκα στον κοσμο, αλλα εχει μοιρασμενη πελατεια με πολλους "λευκους" τουρκους.
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες για την περιοχη του Καρσιμ Πασα, δεν την ηξερα, την αλλη φορα που θα παω στην Πολη θα την επισκεφθω.

Στην Πόλη μπορείς να πάς: (α) Mε λεωφορείο του ΟΣΕ, από Αθήνα για Κωνσταντινούπολη καθημερινά πλην Κυριακής (19.00) και από Πόλη για Αθήνα καθημερινά πλην Πέμπτης (10.00). Τηλέφωνο Σταθμού Αθηνών: 210-5298739. Τηλέφωνο Σταθμού Θεσσαλονίκης: 2310-538367. O ΟΣΕ συνεργάζεται με το τουρκικό πρακτορείο Derya: για Θεσσαλονίκη, επιβίβαση από Νέο Σ.Σ., αποβίβαση στο Σταθμό Otogar στο Bayrampasa. (β) Με το τραίνο “Φιλία-Dostluk” και καθημερινά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη (αναχώρηση: 19.58) για Κωνσταντινούπολη και αντίστροφα (αναχώρηση: 20.30). Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη αυτόν τον τρόπο ταξιδιού, άλλοι φίλοι λένε ότι ξεκουράζονται, κοιμούνται στις καμπίνες (μονόκλινες ή δίκλινες) και ότι περνάνε ωραία. Aλλοι λένε ότι συνεχώς ξυπνάνε από τους ελέγχους, ότι δεν υπάρχει μπαρ (στην ελληνική αμαξοστοιχία), ότι δεν επιτρέπεται το κάπνισμα και ότι κάνεις 15 ώρες για να φτάσεις (μέσω Ανδριανούπολης). Το μεγάλο πλεονέκτημα του “Φιλία-Dostluk”: να φτάσεις πρωί στην Πόλη και να κατέβεις στο Σταθμό Sirkeci, να δεις μπροστά σου το Eminonu και τον Βόσπορο και να νιώσεις λίγο σαν την … Αγκάθα Κρίστι όταν έγραφε το έγκλημα στο Οριάν Εξπρές στο “Pera Palace” όπου διέμενε! Για την εμπειρία του ταξιδιού, διαβάστε εδώ. Για τις διαδρομές και τα ωράρια: TCDD (Turkish Republic State Railways). (γ) Με τα πολυτελή λεωφορεία (ηλιοροφή, aircondition, τηλεόραση, walkman, καφές, τσάϊ σε όλη τη διαδρομή και διεκπεραίωση του τελωνειακού ελέγχου!) της τουρκικής εταιρίας ΜETRO, που έχει 2 δρομολόγια καθημερινά από τη Θεσσαλονίκη προς την Πόλη και το αντίστροφο (10 πρωί και 10 βράδυ). Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη: παλιά ΚΤΕΛ Λαγκαδά, πίσω από την Ποδηλατούπολη, στο Βαρδάρη (τηλ. Θεσσαλονίκης: 2310-241545, Crazy Holidays). Αναχώρηση από Πόλη: Σταθμός Otogar στην περιοχή “Μπαϊράμ-πασά”. Σημαντικό: μικρά βαν της εταιρίας σε μεταφέρουν δωρεάν από εκεί στο Ταξίμ ή σε όποιο σημείο θες, ΔΩΡΕΑΝ! Επίσης, την ημέρα της αναχώρησής σου, αναλαμβάνουν πάλι ΔΩΡΕΑΝ να σε μεταφέρουν στο Otogar από το γραφείο του Ταξίμ (τηλ. 0212-2939203, λίγο πιο κάτω από το πασίγνωστο στους Ελληνες ξενοδοχείο “Marmara). Στο Otogar πηγαίνει και το Μετρό. Μειονέκτημα της εταιρίας: δεν μιλάει κανείς υπάλληλος αγγλικά! Λύση: τη στήνεις έξω από τα γραφεία και όποιος νεαρός τούρκος μπει, τον αγγαρεύεις να σου κάνει τον διερμηνέα! Σημαντικό: εξαιρετικά ευγενικό προσωπικό! Διάρκεια ταξιδιού: 9-10 ώρες με στάσεις. Τιμή: 80 ευρώ με επιστροφή. Πολύ καλή λύση, κάνεις και παρέες στο ταξίδι! (δ) Αεροπορικώς, με Ο.Α. (αν την προλάβουμε και δεν κλείσει!) ή Turk Hava Yolari (THY). Το αεροδρόμιο (Hava Alani) της ευρωπαϊκής ακτής ονομάζεται “Atatürk International Airport” και το μικρότερο της ασιατικής ακτής: “Sabiha Gökçen International Airport”. (ε) Τέλος με το αυτοκίνητό σου, μέσω Κήπων (παραλιακά) ή Αδριανούπολης (από βόρεια). Πολύ καλός δρόμος, κακοί οδηγοί, αλλά μία εξαιρετική ευκαιρία να σταματάς όπου θες (“λέει” πολύ το τσάϊ ή ο καφές στο λιμάνι της Ραιδεστού, στην ιχθυόσκαλα). Από Κήπους-Ipsala δε θα συναντήσεις διόδια (www.eistinpolin.wordpress.com)


Το τρενο απο Θεσ/νικη φευγει στις 8 καθε βραδυ, κανει περιπου 12 ωρες (συχνα ομως και περισσοτερο), στοιχιζει γυρω στα 100 ευρω μετ' επιστροφης και πραγματι το τουρκικο ειναι καλυτερο (μια μερα ταξιδευει το ελληνικο μια το αλλο). Οσον αφορα τα λεωφορεια φευγουν στις 10 το βραδυ, κανουν περιπου 10 ωρες (συνηθως δεν καθυστερουν), στοιχιζουν γυρω στα 70 ευρω μετ' επιστροφης και ειναι τουρκικες εταιριες. Δεν ειμαι σιγουρη αλλα νομιζω πως καποια απο αυτες φτανει μεχρι Αθηνα αλλα δεν ξερω περισσοτερα. Αν καποιος θελει τηλεφωνα ή περισσοτερες πληροφοριες, εδω ειμαστε παλι.
Η Πόλη έχει πολλά ξενοδοχεία για κάθε βαλάντιο. Η κλασσική επιλογή των ταξιδιωτικών πρακτορείων και δη των ελληνικών είναι η Πλατεία Ταξίμ γιατί βολεύει την μετακίνηση των γκρουπ. Αν, όμως, θες να μείνεις στο Σουλτάναχμέτ, κοντά στο Σαράϋμπουρνού, το βυζαντινό Βοσπόριον, και μάλιστα όχι μέσα σε κανένα αποπνικτικό στενό, όπως είναι κτισμένη η περιοχή, αλλά μπροστά στην παραλιακή λεωφόρο Kennedy, με θέα στη θάλασσα και την απέναντι ακτή του Καράκιοϊ, τότε προτείνω ανεπιφύλακτα το Hotel Citadel της γνωστής αλυσίδας Best Western. Εχει ωραία διακόσμηση, σε αποικιακό στυλ, δωμάτια φάτσα στη Θάλασσα του Μαρμαρά, κήπο για να παίρνεις το πρωϊνό, μία πολύ ωραία pub μπροστά στην είσοδο σαν αγγλική σέρα (αυτό είναι και το όνομά της), ευγενέστατο προσωπικό, πολύ καλές τιμές. Την κράτηση την κάναμε με τηλεφωνική συνεννόηση (τηλ. +90 212 5162313, email: [email protected]), ζητήσαμε και δωρεάν πάρκινγκ που μας το εξασφάλισαν πάραυτα. Ολη η παρέα έμεινε εξαιρετικά ευχαριστημένη. Πλεονέκτημα: πολύ κοντά στην Αγία Σοφία, τη Δεξαμενή, το Μπλε Τζαμί, τα χαμάμ, το ιστορικό κέντρο, όπου πηγαίναμε με τα πόδια. Μειονέκτημα: τα βράδια το Σουλτάναχμέτ γενικά είναι πιο έρημο εν σχέσει με την Πλατεία Ταξίμ, όπου βρίσκεις ανοικτά καταστήματα έως αργά το βράδυ ή και όλη τη νύχτα.

Στην περιοχή πίσω από την Αγία Σοφία αλλά πανω στην παραλιακή λεωφόρο Κένεντυ (Kennedy Sahil Yolu) προτείνω το πολύ ωραίο Hotel Citadel, με εστιατόριο και pub με θέα στη θάλασσα. Διώροφο, χαμηλό, πολύ καλή εξυπηρέτηση.
Ερση, είσαι καταπληκτική στη συγκέντρωση των πληροφοριών. Επειδή έχω ένα μπλογκ με εντυπώσεις από την Πόλη (www.eistinpolin.wordpress.com) θα μου επιτρέψεις, με αναφορά σε σένα βέβαια, να κάνω αναδημο΄σιευση των πληροφοριών σου για τα μουσεία.

Ξεχασα να παραθεσω το site του μουσειου της Sadberk Hanim http://www.sadberkhanimmuzesi.org.tr/english/main/frame_corporate.html
 
Last edited by a moderator:

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Ερση, είσαι καταπληκτική στη συγκέντρωση των πληροφοριών. Επειδή έχω ένα μπλογκ με εντυπώσεις από την Πόλη (www.eistinpolin.wordpress.com) θα μου επιτρέψεις, με αναφορά σε σένα βέβαια, να κάνω αναδημο΄σιευση των πληροφοριών σου για τα μουσεία.
Ευχαρίστως να αναδημοσιεύσεις ότι θέλεις. Άλλωστε αυτός είναι και ο σκοπός του Internet: να παρέχει πληροφορίες σε εκείνον που ενδιαφέρεται. Έριξα μια ματιά στην ιστοσελίδα σου και μου άρεσε πάρα πολύ. Μπράβο! Θα την αξιοποιήσω τα μέγιστα στο μέλλον.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
Ευχαρίστως να αναδημοσιεύσεις ότι θέλεις. Άλλωστε αυτός είναι και ο .
με ξεσηκώσατε πάλι να πεταχτώ στην πόλη για κανένα πσκ. μου τέλειωσαν τα μπακλαβαδάκια!!!! μην αφήσετε κανένα να αγιάσει!!!!:roll:
 
Μηνύματα
16
Likes
12
Επόμενο Ταξίδι
Πού αλλού? Στην Πόλη!
Μία πολύ ωραία διαδρομή είναι αυτή που σου προτείνω, για να φτάσεις από το Πέραν στο Καράκιοϊ, μπροστά στη Γέφυρα του Γαλατά, όχι όμως ακολουθώντας την Ιστικλάλ μέχρι το τέλος της και περνώντας από τον Πύργο του Γαλατά, αλλά κατεβαίνοντας προς τα “Σκαλάκια”, την παλιά ελληνική συνοικία του Τσιχανγκίρ, και μετά περπατώντας παραλιακά. Ξεκινώντας, λοιπόν, από το Ταξίμ, διασχίζεις τη μισή Οδό της Ανεξαρτησίας, την γνωστή πλέον Ιστικλάλ, τη Μεγάλη Οδό του Πέραν για τους Ρωμιούς, και μόλις περάσεις την επιβλητική είσοδο του Λυκείου του Γαλατά (Galatasaray Lisesi), συναντάς μία μικρή πλατεία, άνοιγμα του πεζόδρομου, με ένα μνημείο για τη συμπλήρωση κάποιων χρόνων του τουρκικού κράτους. Δεν ακολουθείς την Ιστικλάλ που συνεχίζει κάνοντας μία μικρή γωνία, προς την καθολική εκκλησία του Αγίου Αντωνίου (Saint Antuan Kilisesi) και το Προξενείο της Ολλανδίας, αλλά στρίβεις αμέσως αριστερά, αφήνοντας πίσω σου το γωνιακό περίπτερο και τους τηλεφωνικούς θαλάμους με τα καρτοτηλέφωνα, με κατεύθυνση προς το ταχυδρομικό γραφείο-Postahane, και αρχίζεις την κάθοδο (μικρή συμβουλή: ακριβώς απέναντι από το μνημείο της πλατείας, υπάρχει ένα fastfood από το οποίο συνιστώ να προμηθευτείς ένα “κουμπίρ”: ψητή πατάτα παραγεμισμένη με διάφορα σαλατικά, για να … ψιλοτσιμπάς στο δρόμο!). Η οδός ονομάζεται Yeni Carsi Cad. Πρώτη στάση στη διασταύρωση με την Hayriye Cad. Στο σημείο αυτό, συναντάς έναν ευγενέστατο πλανώδιο μανάβη, εμείς τον συμβουλευόμαστε μονίμως και μας δίνει διάφορες οδηγίες, φυσικά στη … νοηματική γλώσσα, αφού ο άνθρωπος δεν μιλά αγγλικά. Αν στρίψεις αριστερά, το πρώτο κατηφορικό στενάκι που θα συναντήσεις είναι το Cezayir Sok. Αυτό και τα γύρω στενά αποτελούν τη λεγόμενη “Γαλλική Οδό” (Fransiz Sokagi) της Πόλης! Μία περιοχή που ανακατασκευάστηκε, βάφτηκε, διακοσμήθηκε, πεζοδρομήθηκε με πρότυπο τις περιοχές του Παρισιού, από την ομάδα του Mehmet Taşdiken. Αποτελεί πόλο έλξης για τους τουρίστες, είναι γεμάτη από μπαρ, μπιστρό, γαλλικά εστιατόρια. Πρόσεξε τις “αρτ-νουβώ” ζωγραφιές που κοσμούν ολόκληρους τοίχους οικοδομών. Ξαναβγαίνεις στην κεντρική οδό και ακολουθείς την κατηφόρα. Στην επόμενη γωνία με την Cukurcuma Cad., στρίβοντας αριστερά, βρίσκεσαι στη γειτονιά με τα παλιοπωλεία ... Στην Πόλη, αυτήν την περίοδο είχαν … “indirim”, δηλ. εκπτώσεις. Και όταν στην Πόλη έχει εκπτώσεις, είναι αδύνατον να μην βγεις βόλτα στην Ιστικλάλ για να αγοράσεις μεταξωτά μαντήλια από το “Ipek” (θεσμός στην Πόλη, κάτι σαν τον δικό μας “Τσαντίλη”) και πιατικά, ποτήρια, γυαλικά από το “PasaBahçé”. Θα φας προφιτερόλ στο “Inci” (προσκύνημα γίνεται, σερβίρεται χύμα σε πιατάκι και είναι κατά τι λιγότερο γλυκό από το δικό μας!) και παγωτό με κατσικίσιο γάλα στα “Mando”. Κι αν βαρεθείς την Ιστικλάλ και πας βόλτα στο Καπαλί Τσαρσί, θα πιεις καφέ στο “Sultan” (όπου ο Ege, ο νεαρός σερβιτόρος, θα σου κάνει και φραπέ, ίδιο με τον δικό μας, πράγμα σημαντικό καθώς είναι δύσκολο έως αδύνατο να πετύχεις να σερβίρουν φραπέ στο εξωτερικό) και θα διαλέξεις σαπούνια, πετσέτες και είδη χαμάμ από του Dervis απέναντι.
 
Last edited by a moderator:

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Αγαπητέ Ταξιδιώτη, μια μεγάλη χάρη, μην κάνεις τόσο μεγάλα quotes, και τα κείμενά σου μην τα γράφεις πολύχρωμα, δε διαβάζονται. Διόρθωσα τα προηγούμενα κείμενα που είχες βάλει αλλά δε μπορώ να τα διορθώνω όλα :)
 
Μηνύματα
16
Likes
12
Επόμενο Ταξίδι
Πού αλλού? Στην Πόλη!
Σόρρυ!

Καλά βρε, μη βαράς! Ηδη το διόρθωσα :)

Αγαπητέ Ταξιδιώτη, μια μεγάλη χάρη, μην κάνεις τόσο μεγάλα quotes, και τα κείμενά σου μην τα γράφεις πολύχρωμα, δε διαβάζονται. Διόρθωσα τα προηγούμενα κείμενα που είχες βάλει αλλά δε μπορώ να τα διορθώνω όλα :)
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.527
Likes
2.044
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Καλά το topic είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για την Πόλη. Τύφλα να έχουν όλοι οι ταξιδιωτικοί οδηγοί. Με κάνατε να θέλω να φύγω αύριο το πρωι για την Πόλη και όχι για το γραφείο. Χίλια μπράβο στην Έρση και τους άλλους φίλους που μοιράστηκαν μαζί μας όλες αυτές τις εμπειρίες.
 
Μηνύματα
16
Likes
12
Επόμενο Ταξίδι
Πού αλλού? Στην Πόλη!
Στην Πόλη υπάρχουν εκκλησίες που λειτουργούν ακόμη ως ορθόδοξοι ναοί και άλλες που έγιναν τζαμιά ή παραχωρήθηκαν σε άλλα δόγματα από τους σουλτάνους. Στο σημείωμα αυτό κωδικοποιώ τις εκκλησίες που χρησιμοποιούνται πλέον ως τζαμιά ή μουσεία, ώστε να μπορέσετε να τις βρείτε με βάση το αλλαγμένο όνομά τους. Ετσι, στην ευρύτερη περιοχή της Πόλης & στα περίχωρα έχουμε:
  • Αγία Σοφία ή Ι.Ν. της του Θεού Σοφίας = Aya Sofya Müzesi
  • Αγία Ειρήνη = Aya Irini Müzesi (πίσω από την Αγία Σοφία, μέσα στο χώρο του Τοπ Καπί, αριστερά της εισόδου, σήμερα χώρος εκθέσεων)
  • Θεοτόκος Χαλκοπρατείων = Acem Ağa Mescidi (σήμερα ερείπια, πίσω από το Sultane Zeynep Camii)
  • Αγιοι Σέργιος και Βάκχος = Kücük AyaSofya (Hüssein Aga) Camii
  • Θεοτόκος Κυριώτισσα ή Μονή Ακαταλήπτου Χριστού = Kalenderhane Camii
  • Αγιος Θεόδωρος Τήρων ή Αγιοι Θεόδωροι = Vefa Kilise Camii
  • Μονή Παντοκράτορος = Zeyrek Camii
  • Μονή Σωτήρος Παντεπόπτου = Eski Imaret για το Τέμενος του Πορθητή
  • Μονή Μυρελαίου = Bodrum ή Mesih Pasa Camii
  • Μονή Αγίου Ιωάννη Στουδίου = Imrahor Camii
  • Παμμακάριστος = Fethiye Camii
  • Μονή της Χώρας ή του Σωτήρος Χριστού = Kariye Camii
  • Αγιοι Απόστολοι του Φατίχ (ισοπεδωμένος σήμερα) = Fatih Camii
  • Μονή Θεοτόκου Παναχράντου ή του Λιβός = Fenari Isa Camii
  • Αγία Θεοδοσία εν τοις Δεξιοκράτους (Μονή του Χριστού του Ευεργέτου), ναός χτισμένος στην ακτή του Κεράτιου κόλπου, 500 μέτρα περίπου από το Οικουμενικό Πατριαρχείο και κοντά στην καστρόπορτα Aya Kapou = Gül Camii
  • Αγιος Ανδρέας o εν κρίσει = Koca Mustafa Paşa Camii
  • Αγιος Ιωάννης Πρόδρομος Χάλκης ή Παναγία Καμαριώτισσα (Kınalıada-σήμερα στον περίβολο του τουρκικού Ναυτικού Λυκείου)
  • Παναγία η Καφατιανή Γαλατά = στα χέρια των “τουρκορθοδόξων”
  • Αγιος Ιωάννης των Χίων (καταληφθείς υπό των «τουρκορθόδοξων»)
  • Αγιος Νικόλαος Ασβεστάδικων Γαλατά (καταστράφηκε από φωτιά το 2002-καταληφθείς υπό των «τουρκορθόδοξων»)
  • Σωτήρ Χριστός Γαλατά (κατεστραμμένος σήμερα-καταληφθείς υπό των «τουρκορθόδοξων»)
  • Μονή Περιβλέπτου = στα Ψωμαθειά, σήμερα Sulu Manastir ή Σουρπ Κεβόρκ (το 1643 δόθηκε στους Αρμένιους)
  • Aγιος Iωάννης ο Πρόδρομος εν τω Τρούλλω = Hırami Ahmet Paşa Mescidi
  • Αγία Θέκλα του Παλατίου των Βλαχερνών = Atik Mustafa Paşa Camii ή Hazreti Cabir Camii - κατ’άλλους, το τζαμί αυτό είναι ο ναός των Αγίων Πέτρου και Μάρκου
  • Παλιός ορθόδοξος ναός στο Φατίχ (συνοικία Salmatomruk, στο Kasap Sokak), άγνωστο προς τιμήν ποίου αγίου, αργότερα παραχωρήθηκε στους Καθολικούς και ονομάστηκε Αγιος Νικόλαος, σήμερα Kefeli Camii (ονομασία που προήλθε από τους πρόσφυγες της πόλης Καφά-Θεοδοσία της Κριμαίας)
  • Αγιος Πολύευκτος = ναός του 527 μΧ, στην περιοχή Saraçhane, κοντά στο ναό των Αγίων Αποστόλων, κατεστραμμένος σήμερα
 
Last edited by a moderator:

Alcorfu

Member
Μηνύματα
23
Likes
5
Επόμενο Ταξίδι
ΓΕΡΜΑΝΙΑ 18/12- 30/12/09
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΙΓΥΠΤΟΣ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ
Προσθέτω μια φωτογραφία της βυζαντινής κινστέρνας (οπως ακριβώς τη περιγραφεις .... με κολώνες και θολωτό ταβάνι. Φωτίζεται μόνο με κεριά και έχει και ένα πελώριο τζάκι που καίει. Έχει ζωντανή μουσικά μα πιάνο και βιολί. ) η ατμόσφαιρα οντως είναι ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ
επισύναπτω μια φωτογραφία
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

No members online now.

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.182
Μηνύματα
883.219
Μέλη
38.891
Νεότερο μέλος
CrisPan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom