silversurfer
Moderator
- Μηνύματα
- 2.425
- Likes
- 3.964
- Επόμενο Ταξίδι
- Δυτικά Βαλκάνια
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γύρος Του Κόσμου
Machu Picchu
Το τρένο για το Aquas Calientes ήταν το τελευταίο της ημέρας και συνάμα το πιο οικονομικό – για τα λογιστικά της εκδρομής στο Machu Picchu θα αναφερθώ σε επόμενο κεφάλαιο. Γύρω στις 22:30 το βράδυ φθάσαμε κ κατευθυνθήκαμε μαζί με τους υπόλοιπους ταξιδιώτες προς την πλατεία του χωριού όπου εκεί περίμεναν όλοι οι «ξενοδόχοι» (ο Θεός να τους κάνει) οι οποίοι κρατούσαν ταμπέλες με τα ονόματα των πελατών – γρήγορα βρήκαμε το δικό μας κ ξεκινήσαμε για το δωμάτιο μας. Έχοντας κλείσει εισητήριο για το Μάτσου Πίτσου στις 7 το πρωί, υπολογίσαμε να ξυπνήσουμε γύρω στις 5 παρα ώστε να ετοιμαστούμε, να φάμε λίγο πρωινό κ να περπατήσουμε στο σημείο που ξεκινάνε τα λεωφορειάκια που σε οδηγούν στον αρχαιολογικό χώρο. Είχαμε ενημερωθεί απτην προηγούμενη μέρα οτι η ουρά για τα λεωφορεία ανέρχεται σε κάποιες εκατοντάδες μέτρα !!! Τι θέλαμε λοιπόν φίλε αναγνώστη ;;; Ένα απλό ταπεινό ζεστό ήσυχο δωμάτιο ίσα ισα για να ξεκουραστούμε λίγες ώρες πριν τη «μεγάλη μέρα».
Τι βρήκαμε ;;; Ένα παγωμένο δωμάτιο με τζάμι που είχε φρακάρει κ δεν έκλεινε δίπλα ακριβώς σε ενα μπαρ κ – τα χειρότερα δεν είχαν ακόμα έρθει – το γήπεδο ποδοσφαίρου του χωριού
. Κ αν εσυ που διαβάζεις τώρα, αναρωτιέσαι τι μας πειράζει το γήπεδο ποδοσφαίρου βραδυάτικα, κ φαντάζεσαι κανένα έρημο επαρχιακό γήπεδο ελληνικού χωριού, να σε ενημερώσω οτι οι μάγκες οι Ακουακαλιεντίνοι είχαν κανονικά προβολείς στο γήπεδο κ παίζανε ουρλιάζοντας κ αλαλάζοντας ως τις 00:30 το βράδυ --- κ οχι 5 κ 10 άτομα, άλλα καμιά 50ρια χωρισμένοι στις δυο εστίες του γηπέδου !!!!
Ο silversurfer ΦΡΙΚΑΡΕ κ ξέσπασε στον ιδιοκτήτη του ξενώνα-κοινόβιου, με τον οποίο συννενοήθηκε με body language καθως αγγλικά γιοκ, κ τον έβαλε βραδυάτικα να μαστορεύει το παράθυρο
. Κ αν ρωτάς γιατί δε βρήκαμε καποιο καλύτερο «ξενώνα»-«ξενοδοχείο»-«δωμάτιο»-«λαγούμι», θα σου απαντήσω πολύ απλά οτι ΔΕΝ υπάρχει καλύτερο στο Aquas Calientes εκτος αν το χρυσοπληρώσεις με αναλογία value/money για έναν ολιγόωρο ύπνο απλά τραγική. Αυτο που θα μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να έχουμε κλείσει ένα αντίστοιχο αχούρι σε τοποθεσία αντιδιαμετρική με το γήπεδο της πόλης - άλλα κ που να ξέραμε οτι εκεί τα αλάνια αθλούνται after ???
Anyway αφού κλείσαμε τα μάτια μας για λίγες ώρες, 5 παρά είμασταν στο πόδι κ αφού ετοιμαστήκαμε, αποθηκεύσαμε το backpack κ πληρώσαμε για το αχούρι, ξεκινήσαμε για το σταθμό λεωφορείων. Σιγά σιγά στο δρόμο ενωνόμασταν με άλλους κ με άλλους κ σιγα σιγά σχηματίστηκε ένα μικρό ποτάμι κόσμου κ ενθουσιασμού. Αφού εκδώσαμε τα ακριβά (αναλογικά με τη διαδρομή) εισητήρια για το λεωφορειάκι, πήραμε θέση στο τέλος της ουράς κ περιμέναμε με ανυπομονησία.
Τα λεωφορειάκια έρχονταν κ έφευγαν γρήγορα , γινόταν κ έλεγχος εισητηρίου για το MP πριν επιβιβαστείς κ μετά απο μια όμορφη 20λεπτη διαδρομή μέσα στη φύση, φθάσαμε
Flashback --- Μια μέρα πριν --- Ollantaytambo --- Καφέ με wifi (καταρραμένο)
Μ. : - Για πες μου πως το λένε αυτο που κλείσαμε extra εισητήριο να ανεβούμε αύριο να δω καμιά εικόνα στο internet να περάσει η ώρα ;;;
Silversurfer : – Huayna picchu
..... ...... ....... ..... ...... ...... ...... ...... ......
...... ..... ...... ...... ..... ....... ...... ....... ...... ...
........ ............ ............. .............. ............... .....
Μ. : – Είσαι με τα καλά σου άνθρωπε μου ???


Έχεις τρελαθεί τελείως ??? Ραντεβού με το θάνατο έκλεισες ?? 
Silversurfer : - Μα καλά δε σε ρώτησα αν έχεις υψοφοβία κ μου είπες κατηγορηματικά οχι ? Δε θυμάσαι τοτε που πετάξαμε με αερόστατο ??
Μ. – Εδώ καλέ μου διαβάζω κάποιους που λένε οτι ήταν οτι πιο επικίνδυνο έχουν κάνει στη ζωή τους, οτι είναι Death Hike, ένα video βλέπω που ονομάζεται Stairs Of Death με εναν τύπο που κυριολεκτικά περπατάει στο κενό !!!!! Βοηθειααααααααα
Silversurfer : – Γαμώ το wifi μου γαμώ ....
Όπως καταλαβαίνεις φίλε αναγνώστη, απαξ κ η αμφιβολία κ ο πανικός κάνουν την εμφάνισή τους στο μυαλό μιας γυναίκας, στήνουν αντίσκοινο κ μπαστακώνονται οσο κ αν προσπαθείς εσύ να τις διώξεις με λογικά επιχειρήματα του τύπου : Αυτο το video δεν είναι το πραγματικό μονοπάτι άλλα κατι έξτρα που έκανε ο τύπος - αυτοι που γράψαν αυτά τα σχόλια είναι κυρίως μεγάλης ηλικίας με υψοφοβία κ περιττά κιλά --- Ε δεν μπορεί ο διασημότερος ίσως αρχαιολογικός χώρος του κόσμου να ρισκάρει να έχει τόσο επικίνδυνα μονοπάτια που οδηγούν στο θάνατο !!!
Κ αν εγώ είχα ένομο συμφέρον διότι επιθυμούσα σφόδρα να ανέβω, ουτε οι παραινέσεις των υπαλλήλων άλλα κ της υπεύθυνης του χώρου μπόρεσαν να τις διώξουν. Έτσι λοιπόν, συμβιβαστήκαμε με το ανεβούμε το μικρό βουναλάκι στα αριστερά, το οποίο στα incas ονομαζόταν κάτι σαν Baby Picchu
Όσοι επιθυμούν να ανέβουν το βουνό απέναντι απτον αρχαιολογικό χώρο (όπως φαίνεται δεξιά στη φωτο) επιλέγουν το εισητήριο είτε στις 07:00 ή στις 10:00 το πρωί κ ο αριθμός τους είναι περιορισμένος για λόγους ασφαλείας. Υπογράφεις σε ένα κιόσκι που λειτουργεί ως σημείο εισόδου-εξόδου κ σε 3 ώρες πρεπει να είσαι πίσω - για να μην αρχίσουν να σε ψάχνουν
Εμείς λοιπόν με ενα ζευγάρι υπέρβαρων ανεβήκαμε το μικρό baby picchu – δεν ξέρω τι θέα απολαμβάνει κάποιος απτην κορυφή, πάντως κ απο κει δεν ήταν άσχημα.
Πάντως το καλύτερο σημείο για φωτογραφίες ήταν απο την άλλη πλευρά που φαίνεται η αρχαία πόλη με τα βουνά στο background. Η πλάκα είναι οτι αφού η Μ. πήρε το κολάι με το σκαρφάλωμα, εκεί κατα τις 09:30 που ετοιμαζόμασταν να γυρίσουμε μου πετάει τη βόμβα : «Ντάξει ίσως ήμουν υπερβολική, θες να το ανεβούμε τώρα ?? !!!»

Σε αυτό το σημείο ο σωστός ο άντρας καταπνίγει την έκρηξη μέσα του, χαμογελάει κ αγκαλιάζει τη σύντροφό του κ ορκίζεται οτι άλλη φορά τις λεπτομέρειες θα τις κράταει για τον εαυτό του κ θα τις αφήνει να εμφανίζονται ως kinder έκπληξη
Φυσικά δεν ανεβήκαμε καθώς στις 10:00 έπρεπε να παρουσιαστούμε στο checkpoint.
Αφου βολτάραμε άλλη μια φορά, βγήκαμε απτον αρχαιολογικό χώρο κ τα είπαμε εκεί με έναν ξεναγό που είχαμε μπανίσει οταν φθάσαμε, στρουμπουλό κ γλυκούλη με χαμόγελο κ σωστά αγγλικά. Μας είχε υποσχεθεί οτι θα βρεί άλλο ένα ζευγάρι ώστε να ρίξει την τιμή της prive ξενάγησης άλλα ακόμα δεν τα είχε καταφέρει. Επιχειρήσαμε να μπούμε στο καφέ που υπήρχε κ φύγαμε τρέχοντας αντικρύζοντας τις τσουχτερές τιμές. Οι ξεναγοί μας έστειλαν εκει πιο κάτω όπου μια κυριούλα πουλούσε στη ζούλα χυμούς, νερά κλπ Εμείς φυσικά είχαμε προνοήσει κ είχαμε στα σακίδια μας έτοιμα απτην προηγούμενη sandwich, φρούτα κ μπάρες δημητριακών καθώς κ νερό. Ο ξεναγός δεν κατάφερε να βρεί άλλο ζευγάρι κ ο silversurfer τον παζάρεψε αρκετά κ έτσι εξασφάλισαν κ prive ξενάγηση σε καλή τιμή.
Η γοητεία του Machu Picchu λοιπόν δεν είναι αυτη καθεαυτή η σημαντικότητα της πόλης (ήταν μια μορφή βασιλικού θέρετρου κ επιστημονικού παρατηρητήριου) άλλα το γεγονός ότι βρέθηκε ανέπαφη απτους Ισπανούς κατακτητές καθώς λόγω της τοποθεσίας της, έμεινε κρυφή στον έξω κόσμο μέχρι το 1911 όταν ανακαλύφθηκε απτον Αμερικανό ιστορικό Hiram Bingham ο οποίος εξερευνούσε την περιοχή κ άκουσε τους ντόπιους να του εξιστορούν για τη χαμένη πόλη. Η όλη μαγεία του έγκειται στη θέση του μέσα στη φύση ανάμεσα σε καταπράσινα βουνά άλλα κ στη δυσκολία ανοικοδόμησής του. Η ατμόσφαιρα άλλα κ ο μύθος που το περιβάλλει σε συνδυασμό με το απίστευτης ομορφιάς τοπίο , έχουν αναγάγει το Machu Picchu ως έναν απτους διασημότερους αρχαιολογικούς χώρους στον κόσμο κ αποτελεί όνειρο πολλών ταξιδιωτών η επίσκεψη σε αυτό.
Ο ξεναγός ήταν ωραίος κ ευχάριστος τύπος κ μας εξήγησε το ρόλο του ήλιου, το αστρονομικό ρολόι, το συμβολισμό των ζώων άλλα κ το νόημα των αρχιτεκτονικών επιλογών των κτισμάτων, την πορεία του νερού κ πόσο σημαντικό αυτό ήταν (μεγάλοι υδραυλικοί οι άτιμοι οι Incas) , τον τομέα της αγροτικής παραγωγής με τα terraces άλλα κ τα κοιμητήρια, όπως κ το γεγονός οτι η πόλη είχε μάλλον σχέδια επέκτασης τα οποία δεν υλοποιήθηκαν (μας έδειξε ένα σημείο με κομμένες πέτρες) κ άλλα ωραία κ όμορφα τα οποία αν κ ενδιαφέροντα, δεν μπορούν φυσικά να συγκριθούν με αντίστοιχα διάσημα μνημεία σε άλλες γωνιές του πλανήτη. Όπως ανέφερα κ πιο πάνω, ο λόγος που απέκτησε τόση φήμη είναι η μαγεία της «εικόνας» του κ η μυστικιστική ατμόσφαιρα (που ενισχύεται απτην ομίχλη που πολλές φορές το καλύπτει) κ οχι η σημαντικότητα των ευρημάτων του.
Ο πολύ δυνατός ήλιος είχε αρχίσει να μας καταβάλλει κ ο silversurfer μακάριζε τη προνοητικότητά του να κλείσει τα εισητήρια για την ανάβαση τις 07:00 το πρωί που είχε ακόμα δροσούλα. Μετά το τέλος της ξενάγησης, ο ξεναγός μας υπέδειξε τα σημεία όπου βγαίνουν οι καλύτερες φωτογραφίες
άλλα κ μας πρότεινε αν έχουμε χρόνο δυο ακόμα ευρήματα τα οποία απαιτούσαν αρκετό περπάτημα, έναν ναό κ τη γέφυρα των incas. Εμείς επιλέξαμε να δουμε τη γέφυρα – ανεβήκαμε λοιπόν, φθάσαμε σ’αλλο ένα checkpoint κ περπατήσαμε στο μικρό δρομάκι δίπλα στο κενό να δουμε την περιβόητη γέφυρα. Η διαδρομή ήταν ωραία, η γέφυρα πάλι μια μικρή ξύλινη κατασκευή μήκους 2-3 μέτρων ανευ ομορφιάς. Αυτο που μας κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν το μονοπάτι που ακολουθούσαν οι Incas στις άκρες κυριολεκτικά του βουνού με το κενό να χάσκει δίπλα τους. Τι τσαγανό κ άγνοια κινδύνου χρειάζεται για να κάνεις αυτή τη διαδρομή κάθε τρεις κ λίγο, κουβαλώντας φαντάζομαι ενιοτε προμήθειες κ όπλα, όταν ξέρεις οτι με ένα στραβοπάτημα πας να συναντήσεις το θεό Ήλιο 
Με τα πολλά διαπιστώσαμε οτι είχε πάει 5 παρά, κοντεύαμε να κλείσουμε 8ωρο κ ήταν ώρα να αποχαιρετίσουμε. Πρώτη φορά είμασταν τόσο χαρούμενοι μετά απο επίσκεψή μας σε αρχαιολογικό χώρο !! Φθάνοντας στο Aquas Calientes πήγα στο «αχούρι» μας να πάρω το backpack κ άφησα την Μ. να ξαποστάσει σε ενα καφε της πλατείας καθώς την χτύπησε ο ήλιος κ δεν αισθανόταν κ πολύ καλα. Στο διπλανό εστιατόριο πετύχαμε μια παρέα Ελλήνων, άντρες όλοι τους πολυταξιδεμένοι, ετοιμάζοταν μετά απο το MP να επισκεφθούνε τα Galapagos στο Εκουαδόρ, κ οι οποίοι μας κέρασαν ένα depon για να στανιάρει λίγο η Μ. κ μας απέτρεψαν απτο να δειπνήσουμε στο χωριό. Ξέχασα να αναφέρω 2 λόγια για το Aquas Calientes κ καλά έκανα καθώς το τουριστικό αυτό μέρος αποτελεί τον ορισμό του κακόγουστου κιτς κ της ξεδιάντροπης εκμετάλευσης
Επιτηδευμένα άσχημο, δεν αξίζει ουτε μια ώρα επίσκεψης, κάτι που το ξέρει κ το ίδιο, άλλα έλα που οι Θεοί του Τουρισμού έριξαν το Machu Picchu δίπλα του κ θησαυρίζει χωρίς να προσφέρει απολύτως τίποτα. Για την ιστορία, ο χάλια καφές που σέρβιραν στην Μ. μας κόστισε σχεδόν 6 ευρω (!!!) κ όταν ο silversurfer στα όρια λιποθυμίας πήγε να ζητήσει το λόγο, του είπαν οτι στην τιμή περιλαμβάνονται κ οι 3 επισκέψεις που κάναμε στην τουαλέτα κ οι οποίες χρεώνονται extra. Στάχτη κ μπούρμπερη


Αποκαμωμένοι επιστρέψαμε με το τρένο στο Ollanta όπου βολευτήκαμε με μια απλή pizza, πήραμε τα χάπια μας για το υψόμετρο (ακολουθούσε την επόμενη η επίσκεψη στο Cuzco κ ήταν νωπή ακόμα στο μυαλό μας η ζαλάδα που μας έπιασε στο αεροδρόμιο
) κ πατήσαμε το κουμπί του off.
Το τρένο για το Aquas Calientes ήταν το τελευταίο της ημέρας και συνάμα το πιο οικονομικό – για τα λογιστικά της εκδρομής στο Machu Picchu θα αναφερθώ σε επόμενο κεφάλαιο. Γύρω στις 22:30 το βράδυ φθάσαμε κ κατευθυνθήκαμε μαζί με τους υπόλοιπους ταξιδιώτες προς την πλατεία του χωριού όπου εκεί περίμεναν όλοι οι «ξενοδόχοι» (ο Θεός να τους κάνει) οι οποίοι κρατούσαν ταμπέλες με τα ονόματα των πελατών – γρήγορα βρήκαμε το δικό μας κ ξεκινήσαμε για το δωμάτιο μας. Έχοντας κλείσει εισητήριο για το Μάτσου Πίτσου στις 7 το πρωί, υπολογίσαμε να ξυπνήσουμε γύρω στις 5 παρα ώστε να ετοιμαστούμε, να φάμε λίγο πρωινό κ να περπατήσουμε στο σημείο που ξεκινάνε τα λεωφορειάκια που σε οδηγούν στον αρχαιολογικό χώρο. Είχαμε ενημερωθεί απτην προηγούμενη μέρα οτι η ουρά για τα λεωφορεία ανέρχεται σε κάποιες εκατοντάδες μέτρα !!! Τι θέλαμε λοιπόν φίλε αναγνώστη ;;; Ένα απλό ταπεινό ζεστό ήσυχο δωμάτιο ίσα ισα για να ξεκουραστούμε λίγες ώρες πριν τη «μεγάλη μέρα».
Τι βρήκαμε ;;; Ένα παγωμένο δωμάτιο με τζάμι που είχε φρακάρει κ δεν έκλεινε δίπλα ακριβώς σε ενα μπαρ κ – τα χειρότερα δεν είχαν ακόμα έρθει – το γήπεδο ποδοσφαίρου του χωριού
Anyway αφού κλείσαμε τα μάτια μας για λίγες ώρες, 5 παρά είμασταν στο πόδι κ αφού ετοιμαστήκαμε, αποθηκεύσαμε το backpack κ πληρώσαμε για το αχούρι, ξεκινήσαμε για το σταθμό λεωφορείων. Σιγά σιγά στο δρόμο ενωνόμασταν με άλλους κ με άλλους κ σιγα σιγά σχηματίστηκε ένα μικρό ποτάμι κόσμου κ ενθουσιασμού. Αφού εκδώσαμε τα ακριβά (αναλογικά με τη διαδρομή) εισητήρια για το λεωφορειάκι, πήραμε θέση στο τέλος της ουράς κ περιμέναμε με ανυπομονησία.
Τα λεωφορειάκια έρχονταν κ έφευγαν γρήγορα , γινόταν κ έλεγχος εισητηρίου για το MP πριν επιβιβαστείς κ μετά απο μια όμορφη 20λεπτη διαδρομή μέσα στη φύση, φθάσαμε
Flashback --- Μια μέρα πριν --- Ollantaytambo --- Καφέ με wifi (καταρραμένο)
Μ. : - Για πες μου πως το λένε αυτο που κλείσαμε extra εισητήριο να ανεβούμε αύριο να δω καμιά εικόνα στο internet να περάσει η ώρα ;;;
Silversurfer : – Huayna picchu
..... ...... ....... ..... ...... ...... ...... ...... ......
...... ..... ...... ...... ..... ....... ...... ....... ...... ...
........ ............ ............. .............. ............... .....
Μ. : – Είσαι με τα καλά σου άνθρωπε μου ???

Silversurfer : - Μα καλά δε σε ρώτησα αν έχεις υψοφοβία κ μου είπες κατηγορηματικά οχι ? Δε θυμάσαι τοτε που πετάξαμε με αερόστατο ??
Μ. – Εδώ καλέ μου διαβάζω κάποιους που λένε οτι ήταν οτι πιο επικίνδυνο έχουν κάνει στη ζωή τους, οτι είναι Death Hike, ένα video βλέπω που ονομάζεται Stairs Of Death με εναν τύπο που κυριολεκτικά περπατάει στο κενό !!!!! Βοηθειααααααααα

Silversurfer : – Γαμώ το wifi μου γαμώ ....
Όπως καταλαβαίνεις φίλε αναγνώστη, απαξ κ η αμφιβολία κ ο πανικός κάνουν την εμφάνισή τους στο μυαλό μιας γυναίκας, στήνουν αντίσκοινο κ μπαστακώνονται οσο κ αν προσπαθείς εσύ να τις διώξεις με λογικά επιχειρήματα του τύπου : Αυτο το video δεν είναι το πραγματικό μονοπάτι άλλα κατι έξτρα που έκανε ο τύπος - αυτοι που γράψαν αυτά τα σχόλια είναι κυρίως μεγάλης ηλικίας με υψοφοβία κ περιττά κιλά --- Ε δεν μπορεί ο διασημότερος ίσως αρχαιολογικός χώρος του κόσμου να ρισκάρει να έχει τόσο επικίνδυνα μονοπάτια που οδηγούν στο θάνατο !!!

Κ αν εγώ είχα ένομο συμφέρον διότι επιθυμούσα σφόδρα να ανέβω, ουτε οι παραινέσεις των υπαλλήλων άλλα κ της υπεύθυνης του χώρου μπόρεσαν να τις διώξουν. Έτσι λοιπόν, συμβιβαστήκαμε με το ανεβούμε το μικρό βουναλάκι στα αριστερά, το οποίο στα incas ονομαζόταν κάτι σαν Baby Picchu
Όσοι επιθυμούν να ανέβουν το βουνό απέναντι απτον αρχαιολογικό χώρο (όπως φαίνεται δεξιά στη φωτο) επιλέγουν το εισητήριο είτε στις 07:00 ή στις 10:00 το πρωί κ ο αριθμός τους είναι περιορισμένος για λόγους ασφαλείας. Υπογράφεις σε ένα κιόσκι που λειτουργεί ως σημείο εισόδου-εξόδου κ σε 3 ώρες πρεπει να είσαι πίσω - για να μην αρχίσουν να σε ψάχνουν
Εμείς λοιπόν με ενα ζευγάρι υπέρβαρων ανεβήκαμε το μικρό baby picchu – δεν ξέρω τι θέα απολαμβάνει κάποιος απτην κορυφή, πάντως κ απο κει δεν ήταν άσχημα.



Αφου βολτάραμε άλλη μια φορά, βγήκαμε απτον αρχαιολογικό χώρο κ τα είπαμε εκεί με έναν ξεναγό που είχαμε μπανίσει οταν φθάσαμε, στρουμπουλό κ γλυκούλη με χαμόγελο κ σωστά αγγλικά. Μας είχε υποσχεθεί οτι θα βρεί άλλο ένα ζευγάρι ώστε να ρίξει την τιμή της prive ξενάγησης άλλα ακόμα δεν τα είχε καταφέρει. Επιχειρήσαμε να μπούμε στο καφέ που υπήρχε κ φύγαμε τρέχοντας αντικρύζοντας τις τσουχτερές τιμές. Οι ξεναγοί μας έστειλαν εκει πιο κάτω όπου μια κυριούλα πουλούσε στη ζούλα χυμούς, νερά κλπ Εμείς φυσικά είχαμε προνοήσει κ είχαμε στα σακίδια μας έτοιμα απτην προηγούμενη sandwich, φρούτα κ μπάρες δημητριακών καθώς κ νερό. Ο ξεναγός δεν κατάφερε να βρεί άλλο ζευγάρι κ ο silversurfer τον παζάρεψε αρκετά κ έτσι εξασφάλισαν κ prive ξενάγηση σε καλή τιμή.
Η γοητεία του Machu Picchu λοιπόν δεν είναι αυτη καθεαυτή η σημαντικότητα της πόλης (ήταν μια μορφή βασιλικού θέρετρου κ επιστημονικού παρατηρητήριου) άλλα το γεγονός ότι βρέθηκε ανέπαφη απτους Ισπανούς κατακτητές καθώς λόγω της τοποθεσίας της, έμεινε κρυφή στον έξω κόσμο μέχρι το 1911 όταν ανακαλύφθηκε απτον Αμερικανό ιστορικό Hiram Bingham ο οποίος εξερευνούσε την περιοχή κ άκουσε τους ντόπιους να του εξιστορούν για τη χαμένη πόλη. Η όλη μαγεία του έγκειται στη θέση του μέσα στη φύση ανάμεσα σε καταπράσινα βουνά άλλα κ στη δυσκολία ανοικοδόμησής του. Η ατμόσφαιρα άλλα κ ο μύθος που το περιβάλλει σε συνδυασμό με το απίστευτης ομορφιάς τοπίο , έχουν αναγάγει το Machu Picchu ως έναν απτους διασημότερους αρχαιολογικούς χώρους στον κόσμο κ αποτελεί όνειρο πολλών ταξιδιωτών η επίσκεψη σε αυτό.
Ο ξεναγός ήταν ωραίος κ ευχάριστος τύπος κ μας εξήγησε το ρόλο του ήλιου, το αστρονομικό ρολόι, το συμβολισμό των ζώων άλλα κ το νόημα των αρχιτεκτονικών επιλογών των κτισμάτων, την πορεία του νερού κ πόσο σημαντικό αυτό ήταν (μεγάλοι υδραυλικοί οι άτιμοι οι Incas) , τον τομέα της αγροτικής παραγωγής με τα terraces άλλα κ τα κοιμητήρια, όπως κ το γεγονός οτι η πόλη είχε μάλλον σχέδια επέκτασης τα οποία δεν υλοποιήθηκαν (μας έδειξε ένα σημείο με κομμένες πέτρες) κ άλλα ωραία κ όμορφα τα οποία αν κ ενδιαφέροντα, δεν μπορούν φυσικά να συγκριθούν με αντίστοιχα διάσημα μνημεία σε άλλες γωνιές του πλανήτη. Όπως ανέφερα κ πιο πάνω, ο λόγος που απέκτησε τόση φήμη είναι η μαγεία της «εικόνας» του κ η μυστικιστική ατμόσφαιρα (που ενισχύεται απτην ομίχλη που πολλές φορές το καλύπτει) κ οχι η σημαντικότητα των ευρημάτων του.
Ο πολύ δυνατός ήλιος είχε αρχίσει να μας καταβάλλει κ ο silversurfer μακάριζε τη προνοητικότητά του να κλείσει τα εισητήρια για την ανάβαση τις 07:00 το πρωί που είχε ακόμα δροσούλα. Μετά το τέλος της ξενάγησης, ο ξεναγός μας υπέδειξε τα σημεία όπου βγαίνουν οι καλύτερες φωτογραφίες

Με τα πολλά διαπιστώσαμε οτι είχε πάει 5 παρά, κοντεύαμε να κλείσουμε 8ωρο κ ήταν ώρα να αποχαιρετίσουμε. Πρώτη φορά είμασταν τόσο χαρούμενοι μετά απο επίσκεψή μας σε αρχαιολογικό χώρο !! Φθάνοντας στο Aquas Calientes πήγα στο «αχούρι» μας να πάρω το backpack κ άφησα την Μ. να ξαποστάσει σε ενα καφε της πλατείας καθώς την χτύπησε ο ήλιος κ δεν αισθανόταν κ πολύ καλα. Στο διπλανό εστιατόριο πετύχαμε μια παρέα Ελλήνων, άντρες όλοι τους πολυταξιδεμένοι, ετοιμάζοταν μετά απο το MP να επισκεφθούνε τα Galapagos στο Εκουαδόρ, κ οι οποίοι μας κέρασαν ένα depon για να στανιάρει λίγο η Μ. κ μας απέτρεψαν απτο να δειπνήσουμε στο χωριό. Ξέχασα να αναφέρω 2 λόγια για το Aquas Calientes κ καλά έκανα καθώς το τουριστικό αυτό μέρος αποτελεί τον ορισμό του κακόγουστου κιτς κ της ξεδιάντροπης εκμετάλευσης

Αποκαμωμένοι επιστρέψαμε με το τρένο στο Ollanta όπου βολευτήκαμε με μια απλή pizza, πήραμε τα χάπια μας για το υψόμετρο (ακολουθούσε την επόμενη η επίσκεψη στο Cuzco κ ήταν νωπή ακόμα στο μυαλό μας η ζαλάδα που μας έπιασε στο αεροδρόμιο