gioannis13
Member
- Μηνύματα
- 1.978
- Likes
- 13.717
- Επόμενο Ταξίδι
- Όπου πετάει αεροπλάνο...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
....τόση θα είναι και η ποσοστιαία έκπτωση στην BF.....

....τόση θα είναι και η ποσοστιαία έκπτωση στην BF.....
Λιγικό ακούγεται αν σκεφτείς ότι πας να κλείσεις εισιτήριο με 120 Ε, βάζεις στοιχεία, κάρτα κλπ, σου βγάζει error, πας να ξανακάνεις την διαδικασία και το εισιτήριο κάνει 140 Ε
Αν μπορεις να το αποδειξεις αυτο σου δινουν voucher τη διαφορα. Κανε σκρινσοτ οτι φταινε 100% και οχι εσυ και σε δικαιωνουν. Ειναι εταιρεια σοβαρη, οχι ραιανοληστες.Λιγικό ακούγεται αν σκεφτείς ότι πας να κλείσεις εισιτήριο με 120 Ε, βάζεις στοιχεία, κάρτα κλπ, σου βγάζει error, πας να ξανακάνεις την διαδικασία και το εισιτήριο κάνει 140 Ε![]()
Με πολλαπλά screenshots και παραδοχή από τη πλευρά τους ότι βρήκαν αρκετά προσωρινά PNR στο σύστημα με τα στοιχεία μου λόγω του προβλήματος στο στάδιο της πληρωμής πήρα ένα "λυπούμαστε" με την παραίνεση αν ξανατύχει την επόμενη φορά να πάρω στο τηλεφωνικό κέντρο και να ζητήσω ακύρωση των προσωρινών PNR για να επιστρέφει το εισιτήριο στην κανονική τιμή. Όσο για επιστροφή χρημάτων "δε μπορούσε να γίνει τίποτα". Θα έπεσα τη μέρα που δεν ήταν σοβαρή εταιρία.Αν μπορεις να το αποδειξεις αυτο σου δινουν voucher τη διαφορα. Κανε σκρινσοτ οτι φταινε 100% και οχι εσυ και σε δικαιωνουν. Ειναι εταιρεια σοβαρη, οχι ραιανοληστες.
Εχω 3-4 voucher, εχω χασει το λογαριααμο πλεον. Επιστροφη χρηματων; Καλο..να δοκιμασεις τη ραιαν την επομενη, κανει αμεσες επιστροφες. Οχι ακριβως χρηματων…Με πολλαπλά screenshots και παραδοχή από τη πλευρά τους ότι βρήκαν αρκετά προσωρινά PNR στο σύστημα με τα στοιχεία μου λόγω του προβλήματος στο στάδιο της πληρωμής πήρα ένα "λυπούμαστε" με την παραίνεση αν ξανατύχει την επόμενη φορά να πάρω στο τηλεφωνικό κέντρο και να ζητήσω ακύρωση των προσωρινών PNR για να επιστρέφει το εισιτήριο στην κανονική τιμή. Όσο για επιστροφή χρημάτων "δε μπορούσε να γίνει τίποτα". Θα έπεσα τη μέρα που δεν ήταν σοβαρή εταιρία.
Στον χρόνο που θέλω για να κάνω αυτά που λες, πάω με αυτοκίνητο. Στο ότι δεν θα ασχοληθείς κ θα κλείσεις κ με 20 Ε πάνω βασίζονται. Εγώ με τέτοιο σθένος θα υποστήριζα ο.τιδήποτε μόνο αν είχα μετοχές!Αν μπορεις να το αποδειξεις αυτο σου δινουν voucher τη διαφορα. Κανε σκρινσοτ οτι φταινε 100% και οχι εσυ και σε δικαιωνουν. Ειναι εταιρεια σοβαρη, οχι ραιανοληστες.
H αληθεια ειναι οτι εψαχνα να παω Θεσ/νικη ή Γιαννενα και ενω ειχε στο low fare calendar πτησεις απο 38ε για Θεσ/νικη και πτησεις με 27ε απο Γιαννενα,οταν επελεγα τις ημερομηνιες που ηθελα οι πτησεις "ξαφνικα" ανεβαιναν κανα 10ε-20ε...μαγικο?δε ξερω μπορω με σκρινσοτ να παρω κατι πισω?και ποτε σε κανενα μηνα που θα απαντησουν το αιτημα?γιατι συνηθως οσα αιτηματα εχω κανει,τοσο τους παιρνει να απαντησουν...δυστυχως ή ευτυχως δεν ειμαστε ολοι gold για να εχουμε ειδικη μεταχειριση και να μας δινουν voucher οποτε οταν μας κοροιδευει η ετζιαν θα πεταμε με sky που οτι τιμη ναυλου βλεπω εξαρχης αυτη και πληρωνω στο τελος...Αν μπορεις να το αποδειξεις αυτο σου δινουν voucher τη διαφορα. Κανε σκρινσοτ οτι φταινε 100% και οχι εσυ και σε δικαιωνουν. Ειναι εταιρεια σοβαρη, οχι ραιανοληστες.
Δύο φορές που το είχα πάθει και βιαζόμουν, πήρα την εταιρεία, τους εξήγησα, είδαν τα απλήρωτα PNR, επιβεβαίωσαν ότι δεν εκκρεμούσε πληρωμή και τα διέγραψαν. Η αλήθεια είναι ότι την πρώτη φορά ήταν άκυρος ο προορισμός και έτσι ψυλλιάστηκα ότι είχε γίνει εικονική κράτηση. Αφού την διέγραψαν, η τιμή επανήλθε. Άλλη φορά περίμενα 24 ώρες,αν θυμάμαι καλά, και ξαναεμφανίστηκε η χαμηλότερη τιμή, δηλαδή τότε πήρε ένα 24ωρο για την αυτόματη διαγραφή του απλήρωτου PNR. Ούτε εγώ κατανοώ αυτό που γράφηκε για τα κουπόνια, δεν ξέρω αν δίνονται τόσο εύκολα στα gold μέλη, αλλά να ζητήσω κουπόνι επειδή άλλαξε η τιμή και να μπω στη διαδικασία να τραβάω προληπτικά screenshots που σε τελική δεν αποδεικνύουν τίποτα, αφού δεν ξέρεις τι προκάλεσε την αλλαγή (αυξομειώσεις προκαλεί το ίδιο το σύστημα, αναλόγως τη ζήτηση), άσε που αν δεν το δει κάποιος επί τόπου, σιγά μην βγάλει άκρη εκ των υστέρων. Άλλωστε ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις αν τυχόν απέτυχε μια πληρωμή όχι από τεχνικό θέμα, αλλά επειδή κάποιος άλλος έκλεισε δευτερόλεπτα πριν το ίδιο εισιτήριο στην χαμηλότερη τιμή (το έχω κάνει σε συνεπιβάτη, είχε μείνει -μέχρι να πάρουμε μπρος- ένα διαθέσιμο εισιτήριο, το έκλεισα λίγα δευτερόλεπτα νωρίτερα και αυτουνού η κράτηση απέτυχε και ο επόμενος διαθέσιμος ναύλος ήταν +10€).Με πολλαπλά screenshots και παραδοχή από τη πλευρά τους ότι βρήκαν αρκετά προσωρινά PNR στο σύστημα με τα στοιχεία μου λόγω του προβλήματος στο στάδιο της πληρωμής πήρα ένα "λυπούμαστε" με την παραίνεση αν ξανατύχει την επόμενη φορά να πάρω στο τηλεφωνικό κέντρο και να ζητήσω ακύρωση των προσωρινών PNR για να επιστρέφει το εισιτήριο στην κανονική τιμή. Όσο για επιστροφή χρημάτων "δε μπορούσε να γίνει τίποτα". Θα έπεσα τη μέρα που δεν ήταν σοβαρή εταιρία.
Το low fare κατά ένα ποσοστό δουλεύει και με το cache, την μνήμη δηλαδή αναζητήσεων που έχουν γίνει πρόσφατα (αλλιώς θα κατέρρεε από τις ταυτόχρονες αναζητήσεις και την επεξεργαστική ισχύ που απαιτείται), όταν μπεις στην επιλογή πτήσεων τότε βλέπεις την πραγματική τιμή, που μπορεί να είναι ακριβότερη, αλλά και φθηνότερη όταν είναι φρέσκια κάποια προσφορά ή όταν δίνονται κατηγορίες ναύλων που δεν ήταν πριν διαθέσιμοι. Προκειται για κάτι διαφορετικό και δεν αφορά μόνο την Aegean.H αληθεια ειναι οτι εψαχνα να παω Θεσ/νικη ή Γιαννενα και ενω ειχε στο low fare calendar πτησεις απο 38ε για Θεσ/νικη και πτησεις με 27ε απο Γιαννενα,οταν επελεγα τις ημερομηνιες που ηθελα οι πτησεις "ξαφνικα" ανεβαιναν κανα 10ε-20ε...μαγικο?δε ξερω μπορω με σκρινσοτ να παρω κατι πισω?και ποτε σε κανενα μηνα που θα απαντησουν το αιτημα?γιατι συνηθως οσα αιτηματα εχω κανει,τοσο τους παιρνει να απαντησουν...δυστυχως ή ευτυχως δεν ειμαστε ολοι gold για να εχουμε ειδικη μεταχειριση και να μας δινουν voucher οποτε οταν μας κοροιδευει η ετζιαν θα πεταμε με sky που οτι τιμη ναυλου βλεπω εξαρχης αυτη και πληρωνω στο τελος...
Πως το καταλαβες; Παρε να πλουτισεις κι εσυ.Εγώ με τέτοιο σθένος θα υποστήριζα ο.τιδήποτε μόνο αν είχα μετοχές!