Αλβανία Νότια Αλβανία - Άνοιξη 2018

vasiliss

Member
Μηνύματα
584
Likes
3.640
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου στην Ελλάδα.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία -Ισλανδία - Περού

Εισαγωγή:

3.jpg


Εδώ και πολλά χρόνια, για 3-4 ημέρες μετά το Πάσχα πηγαίνουμε κάπου στην Ελλάδα. Καθώς κινούμαστε μόνο οδικώς, οι ημέρες είναι λίγες για το εξωτερικό, οπότε η Ελλάδα είναι μονόδρομος για εμάς.
Η Ιονία οδός μείωσε δραματικά τον χρόνο που χρειάζεσαι για να φτάσεις στα Γιάννενα και έτσι μου μπήκε η ιδέα, για φέτος να πάμε 4 ημέρες στη Νότια Αλβανία.

4.jpg


Είχαμε κάνει ένα γρήγορο πέρασμα πρόπερσι από τα βόρεια της χώρας, όμως δεν είχαμε σταματήσει αρκετά ώστε να έχουμε μία μικρή άποψη της χώρας.
Το πρόγραμμα λοιπόν περιελάμβανε μία κυκλική διαδρομή με τις παρακάτω 3 διανυκτερεύσεις: Αργυρόκαστρο – Berat – Άγιοι Σαράντα.
Αυτή είναι σε γενικές γραμμές η διαδρομή που κάναμε.

1.JPG


Στο άκουσμα της ιδέας, η γνωστή από τα προηγούμενα καλοκαιρινά road trip παρέα, ξεσηκώθηκε και δήλωσε σύσσωμη συμμετοχή. Τελικά, ένα απρόσμενο πρόβλημα υγείας της τελευταίας στιγμής, μας στέρησε την παρέα της μίας οικογένειας και έτσι ξεκινήσαμε 3 αυτοκίνητα και συνολικά 11 άτομα παρέα.


5.jpg


Οι πληροφορίες που είχα αντλήσει ήταν ηθελημένα πολύ λίγες και τους τελευταίους μήνες απέφυγα να δω οποιαδήποτε φωτογραφία της περιοχής, καθώς αυτό θα μου στερούσε την χαρά της πρώτης ματιάς και της ανακάλυψης.

6.jpg


Φορτωμένοι –άθελα μας – με στερεότυπα χρόνων, ξεκινήσαμε λοιπόν να δούμε με τα ίδια μας τα μάτια, αν αξίζει η επίσκεψη, στην τόσο τουριστικά καταφρονεμένη αυτή χώρα.

7.jpg


 

DePuy

Member
Μηνύματα
24
Likes
31
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία
Περιμένω την συνέχεια για να δω πως περάσατε, γιατί ποτέ δεν είχα βάλει στο μυαλό μου σαν ταξιδιωτικό προορισμό την Αλβανία. Περισσότερο σαν πέρασμα προς τις δαλματικές ακτές είχε ακουστεί.
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
584
Likes
3.640
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου στην Ελλάδα.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Περιμένω την συνέχεια για να δω πως περάσατε, γιατί ποτέ δεν είχα βάλει στο μυαλό μου σαν ταξιδιωτικό προορισμό την Αλβανία. Περισσότερο σαν πέρασμα προς τις δαλματικές ακτές είχε ακουστεί.
Κι εγώ πριν μερικά χρόνια δεν φανταζόμουν ότι θα πάω ταξίδι στην Αλβανία.
Όπως πολλοί ντόπιοι μας είπαν, αλλά και όπως και μόνοι μας είδαμε, ο τουρισμός στην Αλβανία αυξάνεται, σε κάποιες δε περιοχές αλματωδώς. Αυτά είναι τα παραλιακά μέρη από Αυλώνα προς Άγιους Σαράντα. Όσο δε πλησιάζεις τους Αγίους Σαράντα, ξεφυτρώνουν μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, στους δε Αγίους Σαράντα πρέπει να γίνεται ένας μικρός (ή μεγάλος) χαμός το καλοκαίρι.
Τώρα βέβαια, εάν όλα αυτά γίνονται με κάποιο σχέδιο, πολύ αμφιβάλω. Όπως στην Ελλάδα ένα πράγμα, ο καθένας κάνει ότι του κατέβει στο κεφάλι και χτίζει όπου και ότι αυτός θέλει. (Αυτά τα τελευταία δεν τα λέω εγώ, αλλά είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα σχετική συζήτηση με έναν ντόπιο από το χωριό Δρυμάδες)
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
584
Likes
3.640
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου στην Ελλάδα.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Ημέρα 1η : Μπλε μάτι – Αργυρόκαστρο.


Έχει τύχει να δουλέψω αρκετά όλα αυτά τα χρόνια με Αλβανούς υπηκόους, όμως ελάχιστα είχα μάθει για τις ομορφιές της πατρίδας τους. Κυρίως οι συζητήσεις μας ήταν για την ζωή τους επί Χότζα και την αλλαγή μετά την πτώση του καθεστώτος.
Πριν από δύο χρόνια όμως, πέτυχα έναν σχετικά πιο νέο και πρόθυμο να μου μιλήσει για τα μέρη της χώρας που έχουν κάποιο τουριστικό ενδιαφέρον. Για τις νότιες περιοχές της πατρίδας του λοιπόν, μου μίλησε με πολύ πάθος για τους Άγιους Σαράντα και μία περιοχή που την λένε Μπλε μάτι ή Syri i Kalter στα Αλβανικά. Κρατώντας μικρό καλάθι λοιπόν, καθώς δεν είχα σχηματίσει την ίδια άποψη με αυτόν για τους Αγίους Σαράντα, αποφάσισα να ρισκάρω και να επισκεφτώ το Μπλε Μάτι, καθώς η παράκαμψη που θα έκανα από τον κεντρικό άξονα, ήταν μόνο μία ώρα, με την επιστροφή.

Αφού λοιπόν περάσαμε τα σύνορα – όπως είχα φανταστεί στο αντίθετο ρεύμα υπήρχε μεγάλη ουρά από μετανάστες που επέστρεφαν στην Ελλάδα – γεμίσαμε με καύσιμα και κάναμε το πρώτο συνάλλαγμα σε ένα ψιλικατζίδικο που βρισκόταν αμέσως μετά το τελωνείο. Λίγα χιλιόμετρα μετά, στρίψαμε στο χωριό Jorgucat και ακολουθήσαμε τον στενό ορεινό δρόμο για τους Αγίους Σαράντα. (Παραδόξως το Google maps μέχρι και σήμερα, για να πάω στο Μπλε μάτι με έστελνε από έναν μεγάλο κύκλο που περνούσε από το Δέλβινο, ενώ ο δρόμος που φαίνεται στον χάρτη είναι πολύ καλύτερος από αυτόν που πάει στο Δέλβινο και βεβαίως κατά πολλά πολλά χιλιόμετρα μικρότερος o_O)

IMG_20180410_135920-PANO.jpg


Η άνοιξη κατά την γνώμη μου είναι η καλύτερη εποχή για road trip, καθώς η φύση βρίσκεται σε όλο της το μεγαλείο και μπορείς να θαυμάσεις όλη την παλέτα των χρωμάτων σε αυτήν. Μισή ώρα μετά, βρήκαμε την διασταύρωση για το Μπλε Μάτι – υπάρχει ταμπέλα που σε κατευθύνει.

Η διαδρομή:

IMG_20180410_135925.jpg
IMG_20180410_140015.jpg

Το Μπλε μάτι από ψηλά:

IMG_20180410_140112.jpg


Μετά από λίγο συναντάς ένα φράγμα και το φυλάκιο για τα εισιτήρια όπου δεν υπήρχε κανείς εκεί - φαντάζομαι ότι το καλοκαίρι κάποιος θα υπάρχει, γιατί είδαμε πινακίδα με τιμές (100 lek το αυτοκίνητο και 50 το άτομο). Κινηθήκαμε για περίπου 2 χιλιόμετρα σε άσχημο χωματόδρομο, είπαμε όμως τελικά χαλάλι, γιατί αυτό που αντικρίσαμε μας άρεσε πάρα πολύ.

IMG_20180410_142514.jpg


IMG_20180410_142554.jpg

IMG_20180410_142924.jpg IMG_20180410_143042.jpg IMG_20180410_143442.jpg
Το Μπλε μάτι, είναι η πηγή ενός ποταμού, η οποία όντως είναι μπλε και η φύση γύρω της ήταν αυτή την εποχή εξαιρετική. Λίγο πιο πάνω από αυτήν υπάρχει ένας ξενώνας με το εστιατόριο ακριβώς πάνω από το ποτάμι και λίγο πιο κάτω ακόμη ένα εστιατόριο.

IMG_20180410_143948.jpg

IMG_20180410_144145.jpg

Το καλοκαίρι σίγουρα κάποιοι θα κάνουν το μπάνιο τους εδώ, αυτή η εποχή δεν ήταν όμως η κατάλληλη για μπάνιο. Περπατήσαμε αρκετά στον χώρο, θαυμάσαμε αυτό που απλόχερα μας πρόσφερε η φύση και βρήκαμε ένα λιβάδι πιο κάτω, όπου και στρώσαμε για να φάμε ότι είχαμε κουβαλήσει μαζί μας, αφού ήταν ήδη περασμένο μεσημέρι.


Ένας τετράποδος φίλος που περίμενε υπομονετικά να φάει ότι περισσέψει.
IMG_20180410_152708.jpg


Επόμενη στάση για εμάς ήταν το Αργυρόκαστρο, που το προσεγγίσαμε σχετικά γρήγορα. Η πρώτη εικόνα που αντικρίσαμε μπαίνοντας στην πόλη δεν μπορώ να πω ότι μας ενθουσίασε. Τα δωμάτιά μας ήταν όλα κεντρικά, όπου και τακτοποιηθήκαμε γρήγορα. Μετά από μία 2ωρη ξεκούραση, αποφασίσαμε να κάνουμε την πρώτη αναγνωριστική βόλτα στην πόλη, πριν πέσει το σκοτάδι. Σημείο συνάντησης το μοναδικό τζαμί που σώθηκε από την καταστροφική μανία του καθεστώτος και βρισκόταν απέναντι από το δωμάτιό μας.

IMG_20180410_185736.jpg


Το Αργυρόκαστρο είναι μία πόλη, η οποία έχει χτιστεί πάνω σε 8 λόφους και έχει αρκετές γειτονιές όπου μπορείς να περπατήσεις και να θαυμάσεις τα πέτρινα σπίτια της, από τα πιο απλά, μέχρι τα αρχοντικά που πολλά από αυτά έχουν ιστορία 300 χρόνων πίσω τους. Πολλά πέτρινα κτίρια έχουν σωθεί, κάποια έχουν αναπαλαιωθεί, κάποια άλλα έχουν καταρρεύσει και πολλά περιμένουν κάποιον να τα συντηρήσει πριν καταρρεύσουν κι αυτά.

IMG_20180410_190422.jpg
IMG_20180410_190508.jpg
IMG_20180410_190552.jpg


Εμείς για αρχή κινηθήκαμε στο κέντρο, με τα λίγα τουριστικά και άλλα μαγαζιά και αφήσαμε για την επόμενη ημέρα το κάστρο και τις πολλές ανηφορικές γειτονιές.

IMG_20180410_192045.jpg


Ο κόσμος ήταν ελάχιστος, το ίδιο και οι τουρίστες, εντοπίσαμε 2-3 από τις ταβέρνες για τις οποίες διαβάσαμε κριτικές στο διαδίκτυο και δυστυχώς καθίσαμε στην Kujtim, που αν και ήταν no 1 στο trip advisor, εμείς φάγαμε κατά γενική ομολογία, απογοητευτικά άσχημα.

Γυρίσαμε σχετικά νωρίς στο δωμάτιό μας και κουρασμένοι πέσαμε για ύπνο. Ευτυχώς ο μουεζίνης μάλλον βαρέθηκε να πει την πρωινή προσευχή :)και έτσι απολαύσαμε τον πρώτο ύπνο μας στην Αλβανία.
 

Attachments

Last edited:

vasiliss

Member
Μηνύματα
584
Likes
3.640
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου στην Ελλάδα.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Ημέρα 2η: Αργυρόκαστρο – Berat

Πρωινό ξύπνημα, καθώς δεν είχαμε δει και πολλά από το Αργυρόκαστρο την προηγούμενη ημέρα και νωρίς το απόγευμα έπρεπε να βρισκόμαστε στο Berat.

Οι γειτονιές με τα πετρόκτιστα κτίρια απλώνονται στα ριζά γύρω από το κάστρο κυρίως βόρεια και ανατολικά αυτού. Αν θέλεις να τις γυρίσεις όλες πρέπει να έχεις αρκετό χρόνο και γερά πόδια. Εμείς είχαμε επικεντρώσει το ενδιαφέρον μας σε τρία κτίρια και τις γειτονιές γύρω από αυτά. Το εθνογραφικό μουσείο, που ήταν το σπίτι που γεννήθηκε ο Χότζα, κάηκε και ξαναδημιουργήθηκε για να στεγάσει το μουσείο, το αρχοντικό Skenduli και το αρχοντικό Zekate. Και βέβαια το κάστρο με την γειτονιά κάτω από αυτό.

3.jpg
4.jpg

5.jpg

Και τα τρία κτίρια είναι επισκέψιμα, η παρέα όμως αποφάσισε να μπούμε σε ένα εξ αυτών και τα υπόλοιπα να τα δούμε εξωτερικά. Ο κλήρος λοιπόν έπεσε στο εθνογραφικό μουσείο και δώσαμε ραντεβού έξω από αυτό. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) στις 8:30 δεν ήταν ανοιχτό και όπως μας πληροφόρησαν θα άνοιγε μετά από μία ώρα, οπότε κινηθήκαμε προς το αρχοντικό Skeduli, που ήταν σχεδόν δίπλα.

7.JPG


Ούτε κι αυτό ήταν ανοιχτό, η γειτόνισσα όμως ειδοποίησε τον ιδιοκτήτη, ο οποίος κατέφτασε αμέσως και μας άνοιξε. Ο κύριος Skeduli υπήρξε για λίγα χρόνια μετανάστης στην Ελλάδα, οπότε μας έκανε μία πολύ ενδιαφέρουσα ξενάγηση στα ελληνικά. Το σπίτι είναι περίπου 300 χρόνων και για πολλά χρόνια είχε «κατασχεθεί» και ήταν αυτό το εθνογραφικό μουσείο της πόλης, ώσπου έγινε το νέο μουσείο και γύρισε στην κυριότητα του ιδιοκτήτη του. Περιηγηθήκαμε στους χώρους του οι οποίοι δεν είχαν πολλά αντικείμενα παλαιότερων εποχών, με την ξενάγηση όμως του κύριου Skeduli, νιώσαμε ότι ζήσαμε κι εμείς 200 – 300 χρόνια πριν. Τελικά είπαμε ότι ευτυχώς που δεν ήταν ανοιχτό το εθνογραφικό μουσείο.

8.JPG


Για τα παιδιά δεν δέχτηκε να μας πάρει εισιτήριο ενώ οι μεγάλοι πληρώσαμε 200lek ο καθένας.

Μετά από αυτό σειρά είχε το αρχοντικό Zekate στο οποίο όμως ποτέ δεν φτάσαμε καθώς ήταν αρκετά ψηλά, είχαμε και την ανηφόρα για να πάμε στο κάστρο, οπότε η παρέα αντέδρασε και κινήσαμε όλοι μαζί για το κάστρο.
Είχε μια σχετική ανηφόρα –που δεν την λες όμως και φοβερή και τελικά φτάσαμε στην είσοδο του πολύ καλά διατηρημένου αυτού κάστρου.

9.JPG
10.JPG
11.jpg


Η είσοδος είναι στα 200lek και για τα παιδιά κάτω των 8, δωρεάν. Για τα δικά μας παιδιά αν και ήταν αρκετά πάνω από τα 8 δεν μας πήραν εισιτήριο. Όπως συνέβαινε συνεχώς αυτές τις μέρες, πιάσαμε κουβέντα με τον φύλακα του χώρου, ο οποίος υπήρξε κι αυτός για χρόνια μετανάστης στην Ελλάδα και αυτός όπως και πολλοί άλλοι νοσταλγούσε τα χρόνια που πέρασε εκεί και είχε μετανιώσει που αποφάσισε να γυρίσει πίσω, καθώς τα πράγματα δεν τα βρήκε όπως τα περίμενε.

12.jpg
13.JPG


Στην είσοδο του χώρου υπάρχουν κάποια όπλα και ένα μικρό τανκ - ένα από τα τρία που υπάρχουν στον κόσμο λέει η ταμπέλα του- ενώ λίγο πιο μέσα ένα μουσείο όπλων, που δεν επισκεφτήκαμε και κινηθήκαμε στον εξωτερικό χώρο του κάστρου. Λίγο πιο κάτω συναντήσαμε το αμερικάνικο κατασκοπευτικό αεροπλάνο που καταρρίφθηκε το 1957 – θαρρώ μας είπε ο φύλακας. Πιο πέρα, προς τον πύργο του ρολογιού υπάρχει ένας υπαίθριος χώρος για καλοκαιρινές εκδηλώσεις. Γενικά από όλες τις πλευρές του κάστρου έχεις ωραία θέα προς διάφορες γειτονιές του Αργυροκάστρου.

14.JPG
15.JPG
17.JPG


19.jpg

22.jpg


Σε κάποιο σημείο υπάρχει μία πινακίδα, που μιλά για τον μύθο της Αργυρώς, που την περίοδο της τουρκοκρατίας για να μην πιαστεί από τους Τούρκους, πήδησε από τα τείχη στον γκρεμό μαζί με το παιδί της, το οποίο και σώθηκε.

20.jpg


Αφού τελειώσαμε την βόλτα μας στο κάστρο, κατευθυνθήκαμε προς την γειτονιά πάνω από το ελληνικό προξενείο και κάτω από τον πύργο του ρολογιού. Εκεί είχαμε εντοπίσει την μοναδική εκκλησία της παλιάς πόλης και θελήσαμε να την επισκεφτούμε.

25.jpg


Η γειτονιά αυτή έχει διαφορετικό χαρακτήρα, χωρίς αρχοντικά, με στενά καλντερίμια, όμως εξίσου όμορφη και καλά διατηρημένη.

26.jpg
27.jpg


Χάρη σε αυτή την πινακίδα εντοπίσαμε τον ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος

28.jpg


αλλά δυστυχώς ήταν κλειστή και η γειτονιά σχετικά ερημική ώστε να βρούμε κάποιον για να μας ανοίξει.

29.JPG


Οπότε κατηφορίσαμε προς το προξενείο

30.jpg


κι από εκεί ανηφορίσαμε για τα δωμάτια μας, από όπου ξεκινήσαμε για το Berat μετά από τις απαραίτητες προμήθειες από το super market.

Η γενική εικόνα που αποκομίσαμε από την παλιά πόλη του Αργυροκάστρου ήταν πολύ θετική και ίσως χρειαζόμαστε ένα ακόμη απόγευμα ώστε να μπορέσουμε να περιηγηθούμε περισσότερο και στις πιο απομακρυσμένες γειτονιές, καθώς η παλιά πόλη απλώνεται αρκετά..

Οι διαδρομές που μας έδινε το GPS για την πόλη του Μπερατίου, ήταν τρεις, κι εμείς προτιμήσαμε να ακολουθήσουμε αυτήν που αν και είχε να κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα, ήταν χρονικά πιο σύντομη. Ήταν ουσιαστικά μέχρι το Fier, ο βασικός οδικός άξονας για τα Τίρανα.

0.JPG


Όσο πλησιάζαμε στην πόλη υπήρχαν πολλές καλλιέργειες, θερμοκήπια, νεοφυτεμένοι ελαιώνες. Ευτυχώς δεν υπήρχε καθόλου κίνηση μέχρι το Fier, που είναι μια μεγάλη αλλά αδιάφορη πόλη. Το μόνο ενδιαφέρον που υπήρχε σχετικά κοντά της ήταν ο αρχαιολογικός χώρος της Απολλωνίας, τον οποίο όμως δεν είχα εντάξει στον προγραμματισμό, λόγω χρόνου.

Στο κομμάτι όμως Fier έως Berat ζοριστήκαμε λίγο, καθώς ήταν το χειρότερο από άποψη οδοστρώματος, σε βαθμό βομβαρδισμού. Μας έκανε εντύπωση η κατάστασή του, καθώς ένωνε δυο μεγάλες πόλεις, αλλά στον γυρισμό ευτυχώς βρήκαμε τρόπο και τον αποφύγαμε.

Οι πρώτες εικόνες της σύγχρονης πόλης ήταν θετικές, σε σχέση με άλλες πόλεις που είχαμε διασχίσει. Βρήκαμε τα δωμάτιά μας, ξεκουραστήκαμε και αργά το απόγευμα ξεκινήσαμε για την πρώτη αναγνωριστική βόλτα στην πόλη. Ο ιδιοκτήτης της πανσιόν ορθά μας συμβούλεψε να πάμε στο κάστρο πρώτα, ώστε να αποφύγουμε την πρωινή ζέστη, εμείς όμως δεν τον ακούσαμε και κινηθήκαμε προς την παλιά πόλη για να συναντήσουμε και τους υπόλοιπους που έμεναν εκεί. Συναντηθήκαμε στην κρεμαστή γέφυρα που ενώνει τις γειτονιές Mangalem και Gorica και τελικά αποφασίσαμε να κάνουμε μία βόλτα στον μεγάλο πεζόδρομο της πόλης και να καθίσουμε για καφέ.

33.jpg


31.jpg
32.jpg


Με τούτα και με εκείνα πέρασε η ώρα ( τα τούτα και τα εκείνα θα σας τα διηγηθώ αργότερα) και ξεκινήσαμε για μια βραδινή βόλτα στην γειτονιά της Mangalem. Περάσαμε από το εστιατόριο Wil Dor που μας είχαν προτείνει να καθίσουμε, αλλά τελικά μας κέρδισε η βεράντα της «Αντιγόνης» ( που βρίσκεται απέναντι στην Gorica ) και δεν το μετανιώσαμε καθόλου καθώς η θέα ήταν μοναδική, τα φαγητά πολύ νόστιμα και ο ιδιοκτήτης με πολύ καλά ελληνικά και ιδιαιτέρως εξυπηρετικός.

35.jpg


Αργά λοιπόν το βράδυ πήρε ο καθένας τον δρόμο για το δωμάτιό του.
 

Attachments

  • 522,6 KB Προβολές: 0
  • 612,6 KB Προβολές: 0
  • 289 KB Προβολές: 0
  • 380,4 KB Προβολές: 0
  • 535,8 KB Προβολές: 0
  • 250,5 KB Προβολές: 0
  • 151,3 KB Προβολές: 0
  • 271,4 KB Προβολές: 0
  • 249,8 KB Προβολές: 0
Last edited:

giannismits

Member
Μηνύματα
3.390
Likes
10.242
Επόμενο Ταξίδι
?
Αγαπάω και το Αργυρόκαστρο και το Μπεράτ. Νομίζω πως μια ακόμα μέρα στο Αργυρόκαστρο θα ήταν το ιδανικό. Υπέροχες φωτογραφίες. Παρατήρησα πως από το ρολόι στο κάστρο έβγαλαν τις σκαλωσιές. Εγώ τον περασμένο Σεπτέμβρη το είδα καλυμμένο με τις σκαλωσιές:mad:
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
584
Likes
3.640
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου στην Ελλάδα.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Αγαπάω και το Αργυρόκαστρο και το Μπεράτ. Νομίζω πως μια ακόμα μέρα στο Αργυρόκαστρο θα ήταν το ιδανικό. Υπέροχες φωτογραφίες. Παρατήρησα πως από το ρολόι στο κάστρο έβγαλαν τις σκαλωσιές. Εγώ τον περασμένο Σεπτέμβρη το είδα καλυμμένο με τις σκαλωσιές:mad:
Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη.
Πραγματικά και οι δύο πόλεις είναι πολύ όμορφες, δεν θα κρύψω όμως ότι το Berat μας έκλεψε την καρδιά.
Τώρα που ξεπεράσαμε τον φόβο μας για την οδήγηση στην Αλβανία, :) ελπίζω να καταφέρουμε του χρόνου να φτάσουμε στα Τίρανα και σε κάποια κομμάτια της Βόρειας Αλβανίας που έχω μαρκάρει στον χάρτη μου εδώ και χρόνια.
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.186
Likes
6.642
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Πολύ όμορφες φωτογραφίες.Κι εμένα μου άρεσε το Μπεράτ πολύ και το σκέφτομαι με νοσταλγία, μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια που παίζαμε ανέμελα στα πάρκα και η μάνες μας ήταν παραδίπλα και τρώγαν σπόρια με τις φίλες τους. :)
Στα παιδάκια της παρέα σας πώς φάνηκε η χώρα;
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
584
Likes
3.640
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου στην Ελλάδα.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Πολύ όμορφες φωτογραφίες.Κι εμένα μου άρεσε το Μπεράτ πολύ και το σκέφτομαι με νοσταλγία, μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια που παίζαμε ανέμελα στα πάρκα και η μάνες μας ήταν παραδίπλα και τρώγαν σπόρια με τις φίλες τους. :)
Στα παιδάκια της παρέα σας πώς φάνηκε η χώρα;
Σε ευχαριστώ πολύ Fenia.
Στα παιδάκια της παρέας μας τους άρεσε πολύ ότι είδαν.
Είναι βέβαια μαθημένα σε αυτού του είδους τα ταξίδια, γιατί τα τελευταία 5 χρόνια έχουμε φάει τα Βαλκάνια με το κουτάλι.:)
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.186
Likes
6.642
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Σε ευχαριστώ πολύ Fenia.
Στα παιδάκια της παρέας μας τους άρεσε πολύ ότι είδαν.
Είναι βέβαια μαθημένα σε αυτού του είδους τα ταξίδια, γιατί τα τελευταία 5 χρόνια έχουμε φάει τα Βαλκάνια με το κουτάλι.:)
Να δεις που εμένα άλλο παιδί μου δώσαν στο μαιευτήριο :) :) Της αρέσουν μόνο τα "κυριλέ" μέρη, Ιταλία Γαλλία πχ.
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
584
Likes
3.640
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου στην Ελλάδα.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Να δεις που εμένα άλλο παιδί μου δώσαν στο μαιευτήριο :) :) Της αρέσουν μόνο τα "κυριλέ" μέρη, Ιταλία Γαλλία πχ.
Στα δικά μας ταξίδια μεγάλο ρόλο παίζει και η παρέα. Πέρυσι π.χ. υπήρχαν 10 παιδιά από 12 έως 17 χρονών μαζί μας , κάτι σαν σχολική εκδρομή.:):)
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.216
Likes
3.461
Επόμενο Ταξίδι
πουθενά λόγω κορονοϊού
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΙΟΡΔΑΝΙΑ
Στα δικά μας ταξίδια μεγάλο ρόλο παίζει και η παρέα. Πέρυσι π.χ. υπήρχαν 10 παιδιά από 12 έως 17 χρονών μαζί μας , κάτι σαν σχολική εκδρομή.:):)
Αφού μαζεύεστε 15 με 20 άτομα από ότι κατάλαβα δεν βάζετε στις εκδρομές ένα πουλμανακι να έρχονται και άλλα μέλη του φόρουμ και να μην είστε κ σε ξεχωριστά αυτοκίνητα !
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.894
Μηνύματα
743.745
Μέλη
35.571
Νεότερο μέλος
Nikosk2010

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom