go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική

Ένα στρογγυλό βουνό εν τω μέσω μιας επίπεδης περιοχής στο Miches, είναι το μέρος που θα επισκεπτόμασταν σήμερα. Η Montaña redonda μπορεί να υπάρχει από το 1999 σαν τουριστικός προορισμός, αλλά στο ευρύ κοινό έγινε πολύ δημοφιλής προορισμός μέσω του instagram κυρίως, γι'αυτό κι εγώ που δεν έχω instagram το έμαθα τελευταία.

Τα πούλμαν έρχονται από την Πούντα κάνα ακολουθώντας παραλιακή διαδρομή γι' αυτό και είναι σημαντικό να φτάσεις εδώ νωρίς για να μπορέσεις να απολαύσεις τη θέα με την ησυχία σου αλλά και να βγάλεις φωτογραφίες χωρίς πλήθος κόσμου μέσα.
Εμείς ερχόμενοι από το Bayahibe ακολουθήσαμε τη διαδρομή μέσω Higuey που μας έμεινε αξέχαστο αφού εδώ απολαύσαμε την οδήγηση των ντόπιων η οποία μόνο με μία λέξη περιγράφεται: χάος!

Και είναι και η μόνη λέξη που περιγράφει το τι επικρατεί στις μεγάλες πόλεις του Άγιου Δομίνικου. Οι άνθρωποι δεν ξέρω πώς παίρνουν δίπλωμα και αν παίρνουν. Ένας κανόνας κυριαρχεί στο δρόμο, ότι δεν υπάρχουν κανόνες. Σαμαράκια υπάρχουν άφθονα σε μια προσπάθεια να κόψουν ταχύτητα οι οδηγοί, αλλά το κόλπο δεν πιάνει! Δεν κόβουν ακόμα κι αν έρχονται κατά πάνω σου...να κόψεις εσύ!

Κλαδιά δέντρων και φυτά που ξεπετάγονται στη μέση του δρόμου δεν είναι για ομορφιά, απλά είναι για προειδοποίηση οτι υπάρχει τεράστια τρύπα στη μέση του δρόμου που συνήθως χωράειτο μισό σου αυτοκίνητο. Για να μη γίνω κουραστική, θα πω οτι χάσαμε πέντε χρόνια ζωής μέχρι να βγούμε απ'το Higuey.

Έξω από την πόλη δεν είχε κίνηση, στα μικρότερα χωριά το ίδιο.

Το τοπίο γίνεται καλύτερο με αγελάδες να βόσκουν στα λιβάδια, ράντσα με άλογα, καλλιέργειες ρυζιού, φυτείες κακάο και καφέ.


Αραιά και που πάγκοι που πουλούν ντόπια προιόντα στην άκρη του καλοφτιαγμένου δρόμου, ενώ συστάδες σπιτιών ανάμεσα σε μπανανιές και κοκοφοίνικες στέκουν σκαρφαλωμένα σε καταπράσινους λοφίσκους.

Ένας τέτοιος λοφίσκος λίγο ψηλότερος μας περιμένει κι εμάς. Φτάνοντας στη βάση του, υπάρχει πάρκινγκ για να αφήσεις το αυτοκίνητο σου αν δε θέλεις να οδηγήσεις μέχρι πάνω. Δεν θέλεις! Κατ΄αρχήν αν δεν έχεις 4*4 καλύτερα να ανεβείς με τα πόδια. Άλλος τρόπος είναι να σε ανεβάσουν αυτοί με δικά τους οχήματα ειδικά για την περίσταση. Αυτό κάναμε κι εμείς και μπήκαμε καρότσα να μας ανεβάσουν.

Ο δρόμος είναι ανηφορικός και με στροφές, επικίνδυνος θα έλεγα σε κάποια σημεία, ειδικά αν συναντηθείς με άλλον που κατεβαίνει. Προσευχόμουν να μη συναντηθούμε με άλλο όχημα ειδικά στο κατέβασμα που θα είχαμε την εξωτερική πλευρά.

Το μέρος ανήκει στην οικογένεια Pión Martínez, που είχε την ιδέα να μετατρέψει το βουνό σε απόλυτο τουριστικό προορισμό. Φυσικά σε αυτό συνέβαλλε η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου που το συνδέει με Πούντα κάνα, αλλά και ο αντίκτυπος που είχε στα κοινωνικά δίκτυα.

Από τα 330 μέτρα ύψος η θέα είναι πανοραμική προς την Bahia de Samana, τις λίμνες Limon και Redonda, την costa Esmeralda και την καταπράσινη ανατολική οροσειρά που πλαισιώνει το Miches.

Αιώρες στο χείλος του γκρεμού, κούνιες στο κενό και ένα zipline που κόβει την ανάσα είναι κάποια από αυτά που μπορείς να κάνεις εδώ πάνω, εκτός του να βγάλεις φωτογραφίες που θυμίζουν καρτ ποστάλ ή απλά να ανασάνεις τον πεντακάθαρο αέρα πίνοντας μια κρύα μπίρα στο μπαρ.


Όταν φτάσαμε στην κορυφή άρχισε να βρέχει και στη συνέχεια ομίχλη και σύννεφα κάλυψαν στην αρχή τα πάντα και πάνω που σκέφτηκα ότι ήρθαμε τη λάθος μέρα και δε θα δούμε τίποτα, ξαφνικά άλλαξε το τοπίο και μια ομορφιά εμφανίστηκε μπροστά μας λουσμένη στον ήλιο.

Πίστευα οτι το ενδιαφέρον μου θα κέρδιζε η παραλιακή της βόρειας πλευράς του νησιού με τον τιρκουάζ ωκεανό, γιατί πραγματικά η ακτογραμμή είναι ατελείωτη με μια σειρά από απάτητες, παρθένες παραλίες (προς το παρόν τουλάχιστον). Αλλά πραγματικά τα έχασα με τα βουνά, τα μικροσκοπικά χωριουδάκια διάσπαρτα ανάμεσα στις κοιλάδες, το καταπράσινο τροπικό δάσος...Αυτό το απίστευτο, ποικιλόμορφο τοπίο που ξεδιπλωνόταν μπροστά στα μάτια μου είναι αυτό που κάνει αυτό το βουνό ξεχωριστό.

Η λίμνη Λιμόν από τη μία πλευρά, με γλυκό νερό, από την άλλη η λίμνη Redonda, με θαλασσινό νερό, προστατευόμενες περιοχές και οι δύο για τη χλωρίδα και πανίδα της περιοχής. Απέχουν μερικά χιλιόμετρα, αλλά από δω πάνω φαίνονται και οι δύο πανέμορφες και πόλος έλξης για τους λάτρεις της φύσης.

Σε διάφορα σημεία έχουν τοποθετήσει κούνιες όπου με ασφάλεια μπορείς να αιωρηθείς στο κενό νιώθωντας ότι πετάς στα σύννεφα, να εκτιμήσεις τη θέα από άλλη οπτική και φυσικά να βγάλεις φωτογραφίες μοναδικές. Υπάρχει και κούνια-σκούπα όπου υπάλληλοι σε βγάζουν φώτο σαν μάγισσα με τη σκούπα σου να πετάς πάνω από τα βουνά, την πληρώνεις πανάκριβα πάντως.

Θεωρώ πολύ σημαντικό το να φτάσεις νωρίς πριν έρθουν τα κύμματα τουριστών, για να έχεις το προνόμιο να απολαύσεις την πανοραμική θέα με την ησυχία σου. Εννοείται οτι φεύγοντας πήγαμε προς την Playa Esmeralda, αλλά από την κορυφή του βουνού η άσπρη δαντέλα κατά μήκος της ακτής μαρτυρούσε οτι φυσούσε στην παραλία και είχε αρκετό κύμα. Ο δρόμος ήταν σε χάλια κατάσταση με τεράστιες λίμνες να καλύπτουν όλο το χωματόδρομο. Γενικά η περιοχή είναι σε πρωτόγονη κατάσταση, ειδικά αν έχει βρέξει την προηγούμενη μέρα, δεν πας πουθενά και πιστέψτε με, το προσπάθησα και με τα πόδια να συνεχίσω.
Απλά κάποιες φορές, you can't go2dbeach!

Last edited: