go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Αφήσαμε πίσω το Bayahibe και ακολουθήσαμε τη νότια ακτογραμμή με σκοπό πριν στρίψουμε προς βορρά, να σταματήσουμε κάπου για μια βουτιά, για να σπάσουμε το ταξίδι προς Λας Τερρένας που είναι αρκετές ώρες.
Λίγο πριν τη Boca chica, πρότεινα στα παιδια να κάνουμε στάση για μια βουτιά στην playa Caribe, μια παραλία που είχα βρει τυχαία το 2003. Είναι μια μικρή σχετικά παραλία σε σχήμα μισοφέγγαρου που τη θυμόμουν για τα όμορφα τιρκουάζ νερά της και για το γλέντι που γινόταν με τους ντόπιους με φορητά ηχεία και τρίκυκλα που πουλούσαν μπίρες και ντόπιους μεζέδες.
Έχει αλλάξει και η playa Caribe, σε κάποια σημεία προς το καλό. Τότε τα αυτοκίνητα κατέβαιναν μέχρι πριν τα τραπεζάκια (κάθε ομπρέλα είχε τραπέζι και καρέκλες) για να ανοίξουν τα πορτ παγκάζ που ήταν όλα γεμάτα τεράσια ηχεία και να αρχίσει το γλέντι.
Playa Caribe 2003:
Playa Caribe 2022:
Σήμερα σε σταματάνε στο πάρκινγκ που έχει φτιαχτεί και περνάς από ξύλινα πασαλάκια για τις ξαπλώστρες. Φαντάζομαι φορητό ηχείο θα μπορείς να κατεβάσεις αφού οι Δομινικανοί δεν πάνε πουθενά χωρίς μουσική. Τρίκυκλα με ντόπιες λιχουδιές δεν υπάρχουν πια, υπάρχει εστιατόριο. Μπίρες βουτηγμένες σε πάγο επίσης δεν υπάρχουν, παραγγέλνεις από το μαγαζί. Έχουν όμως φυτέψει φοινικόδεντρα, και κρατάνε το μέρος καθαρό και προσεγμένο. Δεν καθίσαμε γιατί φύσαγε και είχε κύμα, δεν υπάρχει κι εδώ ύφαλος να κόβει το κύμα, οι πινακίδες για ενοικίαση σανίδων και μαθήματα σερφ επιβεβαιώνουν οτι σπάνια θα πετύχεις σε ηρεμία τη θάλασσα. Ομολογώ οτι αν συναντούσα την ατμόσφαιρα που είχα βρει την πρώτη φορά που είχα έρθει, θα καθόμουν κι ας μην ήταν τέλεια η θάλασσα. Μα και τότε ήταν άγρια και δεν έμπαινες εύκολα, αλλά το πάρτυ που γινόταν έξω δε σε άφηνε να φύγεις..
Τη λύση έδωσε η Μπόκα τσίκα αφού πήγαμε εκεί για τη βουτιά μας. Η μεγαλύτερη μπανιέρα του κόσμου όπως τη λένε, είχε ζεστά και ήρεμα νερά όπως θυμόμουν.
Δεν είδα πολλά αφού περάσαμε για ένα μπάνιο και μια μπίρα και θα επιστρέφαμε εδώ μετά τη Σαμάνα για το τέλος του ταξιδιού μας.
Πρόλαβα να θυμηθώ κάποια πράγματα από τότε..
Η ίδια ενόχληση από κόσμο που περνάει και σταματάει να σου πουλήσει ότι φαντάζεσαι και δεν ξεκολλάει με τίποτα. Και δώστου σουβενίρ, και πάρτε φαγητό, και κλείστε εκδρομή και να μην καταλαβαίνουν το όχι. Έχουν αγριέψει από τότε που τους θυμόμουν..Με το που κατεβήκαμε στην παραλία ένας τύπος μας έλεγε να καθίσουμε σε συγκεκριμένο μαγαζί αλλά εμείς θέλαμε να περπατήσουμε λίγο στην παραλία. Ε, μας ακολούθησε μέχρι πέεερα όλη τη διαδρομή μη σταματώντας να μιλάει! Καθ'οδόν τσακωνόταν με κάποιους που του έλεγαν ότι μπήκε στην περιοχή τους. Μιλάμε για επιμονή και έτσι ήταν οι περισσότεροι. Ενοείται οτι δε μπήκαμε στη θάλασσα όλοι μαζί, δεν είναι να αφήσεις τα πράγματα σου αφύλαχτα, ακόμα κι αν κάθεσαι στο καλύτερο μαγαζί της παραλίας.
Καθίσαμε σε ένα μπητσόμπαρο, ο τύπος κολιτσίδα έφυγε, πήραμε χυμούς και κρύες presidente και γνώριμες εικόνες περνούσαν μπροστά στα μάτια μου, ο τύπος με το τρίκυκλο που πουλάει καρύδες και ανανάδες, ο άλλος με τα σωσίβια, οι γυναίκες με την πραμάτεια στο κεφάλι, η λευκή άμμος, ο κόσμος στα μαγαζιά κάτω από τα φοινικόδεντρα.
Σα να μην πέρασε μια μέρα από το 2003..
Πήραμε το δρόμο προς Λας Τερρένας, τον ίδιο που πήραμε και το 2003. Ο χωματόδρομος έχει γίνει τώρα πια η carretera Samana, ένας σχετικά νέος αυτοκινητόδρομος που περνάει έξω από τα χωριά που περνούσε τότε ο χωματόδρομος, αλλά έχει αρκετά διόδια που σου ελαφραίνουν το πορτοφόλι κατά 20 περίπου ευρώ.
Θα φτάναμε στον προορισμό μας σε λιγότερο χρόνο, δε θα χανόμασταν στο Monte plata και στο Majagual, δε θα προσπαθούσαμε να συνενοηθούμε με τους ντόπιους προς τα που να πάμε, έχει πια πινακίδες. Δε θα ανεβοκατεβαίναμε χωματόδρομους σε λοφίσκους, δε θα μπαίναμε σε ποτάμια με το αυτοκίνητο, και παρόλο που τα μέρη που διασχίζει ο αυτοκινητόδρομος είναι γραφικά και όμορφα, δε θα βλέπαμε αυτά τα απίθανα τοπία που είδα τότε..
Λίγο πριν το Λας Τερρένας κάναμε στάση στο Mirador Mi Paraiso, ένα σημείο που σταματάνε οι πάντες για φωτογραφία.
Από δω βλέπεις κομμάτι της ακτογραμμής της χερσονήσου, μέχρι τη 'μύτη' της Punta Bonita και την πανέμορφη παραλία Coson αλλά και την playa Bonita με την πληθωρική φύση που τις περιβάλλει.
Το view point φτιάχτηκε πάνω στον νέο δρόμο Bulevar Turístico del Atlántico και από δω πάνω φαίνεται η ατελείωτη βλάστηση από κοκοφοίνικες ενώ στη θάλασσα αλλάζουν δεκάδες τόνοι του μπλε. Λένε οτι η χερσόνησος Σαμανα έχει τόσους κοκοφοίνικες, όσους έχει όλη η υπόλοιπη Δομινικανή δημοκρατία και από δω πάνω βλέπεις οτι δεν υπερβάλουν.
Μετά από αρκετές ώρες από το πρωινό μας ξεκίνημα, φτάσαμε στο μέρος που θα μέναμε στη Σαμάνα, στο κοσμοπολίτικο, στο ήρεμο ψαροχώρι, στο πολύβουο και θορυβώδες, με δεκάδες motoconchos να κορνάρουν ασταμάτητα, με ήρεμο και χαλαρό τρόπο ζωής, με μεγάλα all inclusive resorts, με μικρά σε παραδοσιακό στυλ ξενοδοχεία....με ένα τέλειο μείγμα όλων των παραπάνω, το Λας Τερρένας.
Είχα διαλέξει για διαμονή την υπέροχη playa Las Ballenas, που τη θυμόμουν σαν το πιο όμορφο σημείο. Χωματόδρομος τότε που χωρούσε με το ζόρι ένα αυτοκίνητο, έχει επίστρωση τώρα και χωράει και δύο αυτοκίνητα, αλλά σωστά θυμόμουν!
Και έκλεισα όλη τη Villa Colette που αποτελείται από δύο 'καλύβες', bbq, μια μεγάλη πισίνα - αχρείαστη με τέτοια παραλία στα 50 μέτρα - όλη για την παρέα μας!
Λίγο πριν τη Boca chica, πρότεινα στα παιδια να κάνουμε στάση για μια βουτιά στην playa Caribe, μια παραλία που είχα βρει τυχαία το 2003. Είναι μια μικρή σχετικά παραλία σε σχήμα μισοφέγγαρου που τη θυμόμουν για τα όμορφα τιρκουάζ νερά της και για το γλέντι που γινόταν με τους ντόπιους με φορητά ηχεία και τρίκυκλα που πουλούσαν μπίρες και ντόπιους μεζέδες.
Έχει αλλάξει και η playa Caribe, σε κάποια σημεία προς το καλό. Τότε τα αυτοκίνητα κατέβαιναν μέχρι πριν τα τραπεζάκια (κάθε ομπρέλα είχε τραπέζι και καρέκλες) για να ανοίξουν τα πορτ παγκάζ που ήταν όλα γεμάτα τεράσια ηχεία και να αρχίσει το γλέντι.
Playa Caribe 2003:

Playa Caribe 2022:

Σήμερα σε σταματάνε στο πάρκινγκ που έχει φτιαχτεί και περνάς από ξύλινα πασαλάκια για τις ξαπλώστρες. Φαντάζομαι φορητό ηχείο θα μπορείς να κατεβάσεις αφού οι Δομινικανοί δεν πάνε πουθενά χωρίς μουσική. Τρίκυκλα με ντόπιες λιχουδιές δεν υπάρχουν πια, υπάρχει εστιατόριο. Μπίρες βουτηγμένες σε πάγο επίσης δεν υπάρχουν, παραγγέλνεις από το μαγαζί. Έχουν όμως φυτέψει φοινικόδεντρα, και κρατάνε το μέρος καθαρό και προσεγμένο. Δεν καθίσαμε γιατί φύσαγε και είχε κύμα, δεν υπάρχει κι εδώ ύφαλος να κόβει το κύμα, οι πινακίδες για ενοικίαση σανίδων και μαθήματα σερφ επιβεβαιώνουν οτι σπάνια θα πετύχεις σε ηρεμία τη θάλασσα. Ομολογώ οτι αν συναντούσα την ατμόσφαιρα που είχα βρει την πρώτη φορά που είχα έρθει, θα καθόμουν κι ας μην ήταν τέλεια η θάλασσα. Μα και τότε ήταν άγρια και δεν έμπαινες εύκολα, αλλά το πάρτυ που γινόταν έξω δε σε άφηνε να φύγεις..
Τη λύση έδωσε η Μπόκα τσίκα αφού πήγαμε εκεί για τη βουτιά μας. Η μεγαλύτερη μπανιέρα του κόσμου όπως τη λένε, είχε ζεστά και ήρεμα νερά όπως θυμόμουν.


Δεν είδα πολλά αφού περάσαμε για ένα μπάνιο και μια μπίρα και θα επιστρέφαμε εδώ μετά τη Σαμάνα για το τέλος του ταξιδιού μας.

Πρόλαβα να θυμηθώ κάποια πράγματα από τότε..
Η ίδια ενόχληση από κόσμο που περνάει και σταματάει να σου πουλήσει ότι φαντάζεσαι και δεν ξεκολλάει με τίποτα. Και δώστου σουβενίρ, και πάρτε φαγητό, και κλείστε εκδρομή και να μην καταλαβαίνουν το όχι. Έχουν αγριέψει από τότε που τους θυμόμουν..Με το που κατεβήκαμε στην παραλία ένας τύπος μας έλεγε να καθίσουμε σε συγκεκριμένο μαγαζί αλλά εμείς θέλαμε να περπατήσουμε λίγο στην παραλία. Ε, μας ακολούθησε μέχρι πέεερα όλη τη διαδρομή μη σταματώντας να μιλάει! Καθ'οδόν τσακωνόταν με κάποιους που του έλεγαν ότι μπήκε στην περιοχή τους. Μιλάμε για επιμονή και έτσι ήταν οι περισσότεροι. Ενοείται οτι δε μπήκαμε στη θάλασσα όλοι μαζί, δεν είναι να αφήσεις τα πράγματα σου αφύλαχτα, ακόμα κι αν κάθεσαι στο καλύτερο μαγαζί της παραλίας.

Καθίσαμε σε ένα μπητσόμπαρο, ο τύπος κολιτσίδα έφυγε, πήραμε χυμούς και κρύες presidente και γνώριμες εικόνες περνούσαν μπροστά στα μάτια μου, ο τύπος με το τρίκυκλο που πουλάει καρύδες και ανανάδες, ο άλλος με τα σωσίβια, οι γυναίκες με την πραμάτεια στο κεφάλι, η λευκή άμμος, ο κόσμος στα μαγαζιά κάτω από τα φοινικόδεντρα.


Σα να μην πέρασε μια μέρα από το 2003..

Πήραμε το δρόμο προς Λας Τερρένας, τον ίδιο που πήραμε και το 2003. Ο χωματόδρομος έχει γίνει τώρα πια η carretera Samana, ένας σχετικά νέος αυτοκινητόδρομος που περνάει έξω από τα χωριά που περνούσε τότε ο χωματόδρομος, αλλά έχει αρκετά διόδια που σου ελαφραίνουν το πορτοφόλι κατά 20 περίπου ευρώ.
Θα φτάναμε στον προορισμό μας σε λιγότερο χρόνο, δε θα χανόμασταν στο Monte plata και στο Majagual, δε θα προσπαθούσαμε να συνενοηθούμε με τους ντόπιους προς τα που να πάμε, έχει πια πινακίδες. Δε θα ανεβοκατεβαίναμε χωματόδρομους σε λοφίσκους, δε θα μπαίναμε σε ποτάμια με το αυτοκίνητο, και παρόλο που τα μέρη που διασχίζει ο αυτοκινητόδρομος είναι γραφικά και όμορφα, δε θα βλέπαμε αυτά τα απίθανα τοπία που είδα τότε..
Λίγο πριν το Λας Τερρένας κάναμε στάση στο Mirador Mi Paraiso, ένα σημείο που σταματάνε οι πάντες για φωτογραφία.

Από δω βλέπεις κομμάτι της ακτογραμμής της χερσονήσου, μέχρι τη 'μύτη' της Punta Bonita και την πανέμορφη παραλία Coson αλλά και την playa Bonita με την πληθωρική φύση που τις περιβάλλει.

Το view point φτιάχτηκε πάνω στον νέο δρόμο Bulevar Turístico del Atlántico και από δω πάνω φαίνεται η ατελείωτη βλάστηση από κοκοφοίνικες ενώ στη θάλασσα αλλάζουν δεκάδες τόνοι του μπλε. Λένε οτι η χερσόνησος Σαμανα έχει τόσους κοκοφοίνικες, όσους έχει όλη η υπόλοιπη Δομινικανή δημοκρατία και από δω πάνω βλέπεις οτι δεν υπερβάλουν.

Μετά από αρκετές ώρες από το πρωινό μας ξεκίνημα, φτάσαμε στο μέρος που θα μέναμε στη Σαμάνα, στο κοσμοπολίτικο, στο ήρεμο ψαροχώρι, στο πολύβουο και θορυβώδες, με δεκάδες motoconchos να κορνάρουν ασταμάτητα, με ήρεμο και χαλαρό τρόπο ζωής, με μεγάλα all inclusive resorts, με μικρά σε παραδοσιακό στυλ ξενοδοχεία....με ένα τέλειο μείγμα όλων των παραπάνω, το Λας Τερρένας.

Είχα διαλέξει για διαμονή την υπέροχη playa Las Ballenas, που τη θυμόμουν σαν το πιο όμορφο σημείο. Χωματόδρομος τότε που χωρούσε με το ζόρι ένα αυτοκίνητο, έχει επίστρωση τώρα και χωράει και δύο αυτοκίνητα, αλλά σωστά θυμόμουν!


Και έκλεισα όλη τη Villa Colette που αποτελείται από δύο 'καλύβες', bbq, μια μεγάλη πισίνα - αχρείαστη με τέτοια παραλία στα 50 μέτρα - όλη για την παρέα μας!

Last edited: