BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.518
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Buenos Aires για μια νύχτα…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Α…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Β'…
- Salta για μια βραδιά
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Α'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Α'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Α'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Επίλογος...
Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Β’ :
Πρωί πρωί στην συμφωνημένη ώρα φτάνουμε αγκαλιά με καφέ και medialunas (φτάνει, μας έπρηξες με αυτά τα παλιοκρουασάν) στον χώρο του λιμανιού. Βρίσκουμε το περίπτερο μας και περιμένουμε να μας φωνάξουν. Μπαίνουμε στην λίστα και μας δίνουν το αναγνωριστικό λαιμού της εταιρείας.
Ευτυχώς εδώ δεν αμελήσαμε να κλείσουμε από πολύ νωρίς την βόλτα στο νησάκι με τους πιγκουίνους. Αλλιώς δεν μπορείς να πας με κανένα άλλο τρόπο, πάρα μόνο με την Piratour, για την αποικία τους. Οι άλλες εταιρείες μπορούν μόνο να σε μεταφέρουν μέχρι το Isla Martello αλλά δεν θα πατήσεις στο νησάκι. Αυτή την φορά είμαστε εμείς οι προνοητικοί!
Κόστος δραστηριότητας 230 ευρώ για δυο άτομα και διάρκεια περίπου επτά ώρες. Είμαστε είκοσι άτομα και μπαίνουμε στο λεωφορείο το οποίο θα μας μεταφέρει για 1,5 ώρα μέχρι την Estancia Haberton μέσα από μια εκπληκτική θέα στο κανάλι Beagle και στην οροσειρά των Άνδεων. Η συμπαθητική οδηγός θα μας καθοδηγήσει και εξηγήσει πολλά ενδιαφέροντα καθ’ όλη τη διάρκεια της.

Χιλιάδες δέντρα κείτονται πεσμένα νεκρά στο έδαφος. Οι κάστορες που έφεραν από τον Καναδά (για εμπόριο γούνας) πριν από πολλά χρόνια, πολλαπλασιάστηκαν χωρίς τους φυσικούς εχθρούς τους και τώρα φτάνουν τους 100000! Αυτή η φυσική καταστροφή (με την ανθρώπινη παρέμβαση) συνεχίζεται μέχρι και στην Χιλή. Πανέμορφα αλόγα, βουνά και ένα εντυπωσιακό πουλί με σχεδόν φωσφόριζε κόκκινο χρώμα.
Κάποιες σκηνές από το The revenant με τον Di Caprio πραγματοποιήθηκαν εδώ, καθώς καθυστέρησε τόσο πολύ το γύρισμα που έφτασε το καλοκαίρι και δεν είχαν πια χιόνι στον Καναδά. Η αλλαγή τοπιού και δέντρων στο τέλος της ταινίας είναι εμφανής σε αυτούς που θα το ελέγξουν. Σε μια στροφή σε μια παραλία, από μακριά ξεχωρίζει ένας τεράστιος μαύρος όγκος. Είναι μια ατυχή φάλαινα που εξόκειλε εκεί πριν από τρείς μέρες…
Δέντρα Fuegian που παραμένουν λυγισμένα από τους ισχυρούς ανέμους της Ushuaia, εξ ου και το όνομά τους. Φτάνοντας στο Estancia Harberton μαθαίνουμε ότι ιδρύθηκε το 1886 από τον ιεραπόστολο Thomas Bridges και του ανήκει μια τεράστια έκταση που περιέχει και πολλά νησιά, ένα από τα οποία είναι και το Isla Martillo.

Αντισηπτικό στα παπούτσια μας (τόσο πολύ μυρίζουν; ) για την αποφυγή μετάδοσης ασθενειών στους πιγκουίνους. Μπαίνουμε στο φουσκωτό και σε 15 λεπτά φτάνουμε στο νησάκι. Έχεις μια ώρα διαθέσιμη και ο χρόνος σου αρχίζει από τώρα. Νιώθεις για λίγο σαν να βρίσκεσαι μέσα σε ντοκιμαντέρ.
Υπάρχουν οι πιγκουίνοι του Μαγγελάνου που είναι κυρίως μαύροι με άσπρες ρίγες γύρω από το κεφάλι και τα φτερά και οι πιγκουίνοι Gentoo που έχουν μαύρο και άσπρο χρώμα αλλά τα πόδια και ράμφη τους είναι πορτοκαλί. Όνειρο ζωής για την Α, δεν υπάρχει δυστυχώς κανένας ξέμπαρκος Βασιλικός πιγκουΐνος όπως έχω δει σε κάποιες φωτογραφίες.

Η οδηγός θα σας εξηγήσει τη ζωή τους και θα δείτε τις φωλιές και των δύο ειδών πιγκουίνων. Το ένα είδος σκάβει μια τρύπα στο έδαφος με το ράμφος και τα πόδια τους ενώ το άλλο φτιάχνει μια μικρή φωλιά με βράχους για να προστατεύσει τα αυγά του. Καθώς πήγαμε τον Φεβρουάριο, θα δούμε τα νεαρά ζώα να έχουν σχεδόν αντικαταστήσει τα φτερά τους με την ενήλικη γούνα. Η οδηγός σας υπενθυμίζει τους κανόνες, ΜΗΝ αγγίζετε τους πιγκουίνους, αφήνετε τουλάχιστον 3 μέτρα απόσταση ανάμεσα σε εσάς και αυτους και μην τους ταΐζετε. Μην παίρνετε τίποτα από το νησί και μην μολύνετε καθώς είναι σημαντικό να διατηρηθεί ο βιότοπος και τα ζώα . Δεν μπορείτε να περιπλανηθείτε στο νησί, σας ζητείται να μείνετε εντός της επιτρεπόμενης περιμέτρου. Προσοχή καθώς είναι άγρια ζώα και εισβάλλετε στην επικράτειά τους, μπορούν να επιτεθούν με το ράμφος τους για να προστατευθούν.

Παρόλα αυτά στην τσέπη μου βρίσκονται ως δια μαγείας 2-3 φτερά πιγκουίνου (από τα χιλιάδες που παίρνει ο αέρας) και μια μικρή πετρούλα…
Υπάρχουν επίσης και πουλιά τα οποία από μακριά μοιάζουν με πιγκουίνους. Μεγάλοι κόνδορες τριγυρίζουν ψάχνοντας να βρουν τροφή, δεν επιτίθενται σε ζωντανά ζώα πάρα μόνο σε ήδη νεκρά. Γκρίζα μέρα ευτυχώς χωρίς βροχή με τσουχτερό κρύο (περίπου 5 βαθμοί αλλά ο αέρας ξυρίζει), είμαστε ντυμένοι βαριά για την περίσταση. Η ώρα περνάει τόσο γρήγορα όταν δεν βιάζεσαι…

Πάλι τυχεροί με τον καιρό, επιστρέφουμε με το φουσκωτό και το λεωφορείο. Μετα από λίγο σταματάμε στο μικρό αλλά ενδιαφέρον μουσείο, ο πολύ συμπαθητικός φοιτητής με το πετυχημένο χιούμορ μας μιλάει για τα εκθέματα του. Δυο τεράστια κόκκαλα φαλαινών κείτονται στο έδαφος.

Με τα δικά μας παρακάλια αλλά και της συνοδού προς τον βιαστικό οδηγό του λεωφορείου κερδίζουμε ένα μόλις λεπτό στην παράλια με την νεκρή φάλαινα. Πρόκειται για ένα θηλαστικό του είδους Sail whale και είναι αρσενικό 13 μέτρων. Είναι εντυπωσιακό θέαμα όσο και αν μας θλίβει ο θάνατος του.

Στην επιστροφή πέφτει βροχή στο τζάμι του λεωφορείου, είδατε που το λέγαμε; Είμαστε τυχεροί με τον καιρό! Επιστρέφουμε στην πόλη και αποχαιρετάμε την οδηγό μας και κάποιους συνταξιδιώτες.

Χαζεύουμε τις βιτρίνες μέχρι να φτάσουμε στο διαμέρισμα μας καθώς έχουμε μια σημαντική υποχρέωση. Ήρθε η ώρα για να βρούμε το πλυντήριο ρούχων που κάπου κρύβεται μέσα στο κτίριο μας. Μετά από το πραγματικά μπερδεμένο σύστημα τους, παίρνουμε το token/coin από τον φύλακα του χώρου, πάμε στο υπόγειο και κάπου εκεί (μετά τις αποθήκες) βρίσκουμε το πλυντήριο και το στεγνωτήριο. Τα καταφέραμε, έχω και πάλι καθαρά εσώρουχα!!
Χαλαρώνουμε λιγάκι, σήμερα νιώθουμε και οι δύο κάπως με ενόχληση στον λαιμό, αλλά τουλάχιστον οι στομαχικές διαταραχές ευτυχώς σταμάτησαν. Τρώμε πάλι στο Salitre, ψάρι αυτή την φορά, για ορεκτικό ceviche, ένα μπουκάλι λευκό Malbec και πάλι γλυκό (φαντάσου να μην είχαμε και πρόβλημα). Πολύ ευχαριστημένοι για δεύτερη συνεχομένη φορά! Επιστρέφουμε στο διαμέρισμα μας με τους πολύπλοκους κωδικούς εισόδου και πέφτουμε ξεροί…

Πρωί πρωί στην συμφωνημένη ώρα φτάνουμε αγκαλιά με καφέ και medialunas (φτάνει, μας έπρηξες με αυτά τα παλιοκρουασάν) στον χώρο του λιμανιού. Βρίσκουμε το περίπτερο μας και περιμένουμε να μας φωνάξουν. Μπαίνουμε στην λίστα και μας δίνουν το αναγνωριστικό λαιμού της εταιρείας.
Ευτυχώς εδώ δεν αμελήσαμε να κλείσουμε από πολύ νωρίς την βόλτα στο νησάκι με τους πιγκουίνους. Αλλιώς δεν μπορείς να πας με κανένα άλλο τρόπο, πάρα μόνο με την Piratour, για την αποικία τους. Οι άλλες εταιρείες μπορούν μόνο να σε μεταφέρουν μέχρι το Isla Martello αλλά δεν θα πατήσεις στο νησάκι. Αυτή την φορά είμαστε εμείς οι προνοητικοί!
Κόστος δραστηριότητας 230 ευρώ για δυο άτομα και διάρκεια περίπου επτά ώρες. Είμαστε είκοσι άτομα και μπαίνουμε στο λεωφορείο το οποίο θα μας μεταφέρει για 1,5 ώρα μέχρι την Estancia Haberton μέσα από μια εκπληκτική θέα στο κανάλι Beagle και στην οροσειρά των Άνδεων. Η συμπαθητική οδηγός θα μας καθοδηγήσει και εξηγήσει πολλά ενδιαφέροντα καθ’ όλη τη διάρκεια της.




Χιλιάδες δέντρα κείτονται πεσμένα νεκρά στο έδαφος. Οι κάστορες που έφεραν από τον Καναδά (για εμπόριο γούνας) πριν από πολλά χρόνια, πολλαπλασιάστηκαν χωρίς τους φυσικούς εχθρούς τους και τώρα φτάνουν τους 100000! Αυτή η φυσική καταστροφή (με την ανθρώπινη παρέμβαση) συνεχίζεται μέχρι και στην Χιλή. Πανέμορφα αλόγα, βουνά και ένα εντυπωσιακό πουλί με σχεδόν φωσφόριζε κόκκινο χρώμα.
Κάποιες σκηνές από το The revenant με τον Di Caprio πραγματοποιήθηκαν εδώ, καθώς καθυστέρησε τόσο πολύ το γύρισμα που έφτασε το καλοκαίρι και δεν είχαν πια χιόνι στον Καναδά. Η αλλαγή τοπιού και δέντρων στο τέλος της ταινίας είναι εμφανής σε αυτούς που θα το ελέγξουν. Σε μια στροφή σε μια παραλία, από μακριά ξεχωρίζει ένας τεράστιος μαύρος όγκος. Είναι μια ατυχή φάλαινα που εξόκειλε εκεί πριν από τρείς μέρες…
Δέντρα Fuegian που παραμένουν λυγισμένα από τους ισχυρούς ανέμους της Ushuaia, εξ ου και το όνομά τους. Φτάνοντας στο Estancia Harberton μαθαίνουμε ότι ιδρύθηκε το 1886 από τον ιεραπόστολο Thomas Bridges και του ανήκει μια τεράστια έκταση που περιέχει και πολλά νησιά, ένα από τα οποία είναι και το Isla Martillo.




Αντισηπτικό στα παπούτσια μας (τόσο πολύ μυρίζουν; ) για την αποφυγή μετάδοσης ασθενειών στους πιγκουίνους. Μπαίνουμε στο φουσκωτό και σε 15 λεπτά φτάνουμε στο νησάκι. Έχεις μια ώρα διαθέσιμη και ο χρόνος σου αρχίζει από τώρα. Νιώθεις για λίγο σαν να βρίσκεσαι μέσα σε ντοκιμαντέρ.
Υπάρχουν οι πιγκουίνοι του Μαγγελάνου που είναι κυρίως μαύροι με άσπρες ρίγες γύρω από το κεφάλι και τα φτερά και οι πιγκουίνοι Gentoo που έχουν μαύρο και άσπρο χρώμα αλλά τα πόδια και ράμφη τους είναι πορτοκαλί. Όνειρο ζωής για την Α, δεν υπάρχει δυστυχώς κανένας ξέμπαρκος Βασιλικός πιγκουΐνος όπως έχω δει σε κάποιες φωτογραφίες.







Η οδηγός θα σας εξηγήσει τη ζωή τους και θα δείτε τις φωλιές και των δύο ειδών πιγκουίνων. Το ένα είδος σκάβει μια τρύπα στο έδαφος με το ράμφος και τα πόδια τους ενώ το άλλο φτιάχνει μια μικρή φωλιά με βράχους για να προστατεύσει τα αυγά του. Καθώς πήγαμε τον Φεβρουάριο, θα δούμε τα νεαρά ζώα να έχουν σχεδόν αντικαταστήσει τα φτερά τους με την ενήλικη γούνα. Η οδηγός σας υπενθυμίζει τους κανόνες, ΜΗΝ αγγίζετε τους πιγκουίνους, αφήνετε τουλάχιστον 3 μέτρα απόσταση ανάμεσα σε εσάς και αυτους και μην τους ταΐζετε. Μην παίρνετε τίποτα από το νησί και μην μολύνετε καθώς είναι σημαντικό να διατηρηθεί ο βιότοπος και τα ζώα . Δεν μπορείτε να περιπλανηθείτε στο νησί, σας ζητείται να μείνετε εντός της επιτρεπόμενης περιμέτρου. Προσοχή καθώς είναι άγρια ζώα και εισβάλλετε στην επικράτειά τους, μπορούν να επιτεθούν με το ράμφος τους για να προστατευθούν.







Παρόλα αυτά στην τσέπη μου βρίσκονται ως δια μαγείας 2-3 φτερά πιγκουίνου (από τα χιλιάδες που παίρνει ο αέρας) και μια μικρή πετρούλα…
Υπάρχουν επίσης και πουλιά τα οποία από μακριά μοιάζουν με πιγκουίνους. Μεγάλοι κόνδορες τριγυρίζουν ψάχνοντας να βρουν τροφή, δεν επιτίθενται σε ζωντανά ζώα πάρα μόνο σε ήδη νεκρά. Γκρίζα μέρα ευτυχώς χωρίς βροχή με τσουχτερό κρύο (περίπου 5 βαθμοί αλλά ο αέρας ξυρίζει), είμαστε ντυμένοι βαριά για την περίσταση. Η ώρα περνάει τόσο γρήγορα όταν δεν βιάζεσαι…












Πάλι τυχεροί με τον καιρό, επιστρέφουμε με το φουσκωτό και το λεωφορείο. Μετα από λίγο σταματάμε στο μικρό αλλά ενδιαφέρον μουσείο, ο πολύ συμπαθητικός φοιτητής με το πετυχημένο χιούμορ μας μιλάει για τα εκθέματα του. Δυο τεράστια κόκκαλα φαλαινών κείτονται στο έδαφος.



Με τα δικά μας παρακάλια αλλά και της συνοδού προς τον βιαστικό οδηγό του λεωφορείου κερδίζουμε ένα μόλις λεπτό στην παράλια με την νεκρή φάλαινα. Πρόκειται για ένα θηλαστικό του είδους Sail whale και είναι αρσενικό 13 μέτρων. Είναι εντυπωσιακό θέαμα όσο και αν μας θλίβει ο θάνατος του.



Στην επιστροφή πέφτει βροχή στο τζάμι του λεωφορείου, είδατε που το λέγαμε; Είμαστε τυχεροί με τον καιρό! Επιστρέφουμε στην πόλη και αποχαιρετάμε την οδηγό μας και κάποιους συνταξιδιώτες.


Χαζεύουμε τις βιτρίνες μέχρι να φτάσουμε στο διαμέρισμα μας καθώς έχουμε μια σημαντική υποχρέωση. Ήρθε η ώρα για να βρούμε το πλυντήριο ρούχων που κάπου κρύβεται μέσα στο κτίριο μας. Μετά από το πραγματικά μπερδεμένο σύστημα τους, παίρνουμε το token/coin από τον φύλακα του χώρου, πάμε στο υπόγειο και κάπου εκεί (μετά τις αποθήκες) βρίσκουμε το πλυντήριο και το στεγνωτήριο. Τα καταφέραμε, έχω και πάλι καθαρά εσώρουχα!!
Χαλαρώνουμε λιγάκι, σήμερα νιώθουμε και οι δύο κάπως με ενόχληση στον λαιμό, αλλά τουλάχιστον οι στομαχικές διαταραχές ευτυχώς σταμάτησαν. Τρώμε πάλι στο Salitre, ψάρι αυτή την φορά, για ορεκτικό ceviche, ένα μπουκάλι λευκό Malbec και πάλι γλυκό (φαντάσου να μην είχαμε και πρόβλημα). Πολύ ευχαριστημένοι για δεύτερη συνεχομένη φορά! Επιστρέφουμε στο διαμέρισμα μας με τους πολύπλοκους κωδικούς εισόδου και πέφτουμε ξεροί…

Last edited: