BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.518
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Buenos Aires για μια νύχτα…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Α…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Β'…
- Salta για μια βραδιά
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Α'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Α'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Α'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Επίλογος...
Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Β’ :
Ξυπνάω πολύ νωρίς και βγαίνω στο μπαλκόνι για να απολαύσω τον χώρο και το κελάηδημα των πουλιών. Ξημερώνει μια πολύ όμορφη μέρα, μετά το αναζωογονητικό μπάνιο η πείνα μας αναγκάζει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στο στομάχι μας. Αλλά πρώτα η Α αναφωνεί, καφεεεεεε!! Τα καλυτέρα medialunas ολοκλήρου του ταξιδιού (μοιάζουν με κρουασάν αλλά είναι διαφορετικά) τα βρήκαμε στο la croissanterie.

Ξανανεβαίνουμε στο παπάκι μας και ξεχυνόμαστε στον δρόμο προς το αεροδρόμιο. Σε όλο αυτό το ταξίδι οδηγός μας είναι το lonely planet. Έξω από την πόλη βρίσκονται διάσπαρτες πινακίδες για την ύπαρξη άγριων ζωών και όλοι οι οδηγοί τηρούν τα χαμηλά όρια ταχύτητας.
Ξάφνου η Α βγάζει μια κραυγή και μου λέει ότι την τσίμπησε έντομο. Λίγο κάτω από τον λαιμό της έχει ένα μεγάλο εξόγκωμα το οποίο θα παραμείνει για πολλές μέρες.

Είναι περίπου δέκα το πρωί ενώ αφήνουμε το παπάκι στο πάρκινγκ του Εθνικού πάρκου και προχωράμε στην ουρά για τα εισιτήρια (20 ευρώ το άτομο). Διαλέγουμε αυτήν με την σκιά και λυπάμαι αυτούς που καίγονται στον καυτό ήλιο. Η Α μου λέει ότι δεν νιώθει και πολύ καλά, για λίγα δευτερόλεπτα χάνει το χρώμα της και ιδρώνει έντονα. Φοβάμαι ότι θα έχει κάποια αλλεργίκη αντίδραση από το ζωύφιο, ευτυχώς λίγο αργότερα νιώθει πολύ καλύτερα. Έχουμε ταξιδιωτική ασφάλεια αλλά δεν είναι ανάγκη και να την χρησιμοποιήσουμε!
Οι καταρράκτες Iguazu μοιράζονται αναμεσά σε Αργεντινή και Βραζιλία. Λένε ότι από την πλευρά της Αργεντινής τους βλέπεις και από την Βραζιλία τους ζεις. Είναι το μεγαλύτερο σύμπλεγμα καταρρακτών στον κόσμο, με 250-275 (ανάλογα με την πηγή) μεμονωμένους/διαφορετικούς καταρράκτες. Ο παππούς μου ονειρευόταν να τους δει αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε…
Λόγω καταστροφών μετά από μεγάλη νεροποντή, ο πασίγνωστος καταρράκτης Garganta del Diablo δεν είναι επισκέψιμος εδώ και καιρό. Το Εθνικό Πάρκο Iguazu διατηρεί τη μεγαλύτερη βιοποικιλότητα της περιοχής της ζούγκλας Parana. Στο Πάρκο υπάρχουν πάνω από 400 είδη πουλιών, τα οποία συνυπάρχουν με ζώα όπως τα τζάγκουαρ, ψάρια, χελώνες, ταπίρους, μηρμυγκοφάγους, καπιμπάρα και μαϊμούδες. Το υποτροπικό δάσος έχει πάνω από 2.000 είδη φυτών και φιλοξενεί την τυπική άγρια ζωή της περιοχής. Μην φαντασθείτε ότι είδαμε και κάτι από αυτά πάντως.
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά από το 1984 και ένα από τα επτά Θαύματα του φυσικού κόσμου από το 2011, το εθνικό πάρκο Iguazu Falls είναι ένα μοναδικό τοπίο με τους εντυπωσιακούς καταρράκτες.

Αρχικά μπερδεύεσαι προς τα που να πας, αν και υπάρχουν χάρτες δεν είναι εμφανείς οι οδηγίες. Οι περισσότεροι ρωτάνε ο ένας τον άλλο καθώς λείπουν κάποιες πινακίδες προσανατολισμού. Όταν (και αν) βάλεις το μυαλό να δουλέψει (και βρίσεις μερικές φορές) αρχίζεις να καταλαβαίνεις και επιλέγεις κατεύθυνση. Ξεκινάμε με το green trail και περπατάμε σε όλες τις ανοικτές διαδρομές. Κάποιοι επιλέγουν το τραινάκι, εμείς πάλι όχι καθώς θέλουμε να περπατήσουμε (ναι καλά, τσιφούτη). Ψηλά δέντρα τριγύρω, ουσιαστικά βρίσκεσαι μέσα σε μια ζούγκλα. Ο ήχος του νερού αρχικά υπόκωφος μέχρι που βλέπεις τον πρώτο καταρράκτη. Και μετά άλλον και άλλον και άλλον… Τεράστιες ποσότητες νερού πέφτουν από κάθε γωνιά. Πανέμορφη περιοχή, απλά η ζέστη, οι αποστάσεις και ο πολύ κόσμος σε κάποια σημεία είναι πολύ κουραστικός. Στο καφετί νερό υπάρχουν φουσκωτά σκάφη τα οποία σε πηγαίνουν κάτω από τους καταρράκτες. Βλέπουμε ένα πανέμορφο Τουκάν με το χαρακτηριστικό πολύχρωμο ράμφος του μέσα στα δέντρα!

Επιστρέφουμε προς την κεντρική πύλη, είναι σχετικά νωρίς (15:00) οπότε επιλέγουμε να κάνουμε την βαρκάδα μέσα στους καταρράκτες. Δεν υπάρχουν και πολλά μέρη στον κόσμο που μπορείς να το κάνεις αυτό, με 45 ευρώ το άτομο (τσιμπημένη τιμή) κλείνουμε για το επόμενο διαθέσιμο σκάφος. Έχουμε μια ώρα ελεύθερη και σταματάμε να ξαποστάσουμε για έναν καφέ και medialunas. Μια πανέμορφη μπλε πεταλούδα πετάει δίπλα μας, επιλέγει για στάση το χέρι της Α και κάθεται πάνω της για μερικά λεπτά. Κάποια ζώα έχουν γούστο και άποψη!

Μπαίνουμε στο ανοιχτό λεωφορείο στο οποίο γίνεται μια υποτυπώδης ξενάγηση από την υπάλληλο και μετά από 20+ λεπτά φτάνουμε στο λιμάνι με τα φουσκωτά. Παίρνεις ένα από τα χαμηλής ποιότητας (και αμφίβολου υγιεινής) σωσίβια και κάθεσαι σε ένα κάθισμα. Παπούτσια, κάλτσες, σακίδια και ηλεκτρονικές συσκευές θα μπουν απαραίτητα μέσα σε στεγανό σάκο (dry bag) που σου παρέχουν από το σκάφος. Γιατί θα βραχείς εκατό τοις εκατό!
Ένα δεκάλεπτο ταξίδι κόντρα στο ρεύμα του ποταμού καθώς διασχίζεις τα κύματα ακριβώς στην μέση ανάμεσα σε Βραζιλία και Αργεντινή. Φτάνεις εκεί που (απο απόσταση) βλέπαμε νωρίτερα τα φουσκωτά και σε πάνε κάτω από κάποιους καταρράκτες. Βρέχεσαι ολοκληρωτικά όπως και μας είχαν πει. Ωραία εμπειρία, όμως θα προτιμούσα να είχε λίγη μεγαλύτερη διάρκεια ή να ήταν φθηνότερα… Στην επιστροφή προσπαθούν να μας πουλήσουν τις φωτογραφίες ή το βίντεο που έχουν τραβήξει με τις ομορφόφατσες μας. Δεν αγοράζουμε τίποτα και επιστρέφουμε με το λεωφορείο.

Βγαίνοντας από την πύλη είναι σχεδόν έξι το απόγευμα και ο χώρος κλείνει. Καθόμαστε με τον βρεγμένο ποπό μας πάνω στο παπάκι και επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο.

Στάση στο μίνι μάρκετ μας, όπου και αγοράζουμε 2-3 πραγματάκια εκτός από τις μπύρες, μην μας περάσουν και για αλκοολικούς (χικ)! Καθόμαστε στο μπαλκόνι μας την ώρα που δύει ο ήλιος. Φοβόμουν πολύ για την ύπαρξη κουνουπιών (είμαι η αγαπημένη τους λιχουδιά) αλλά δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Στην περιοχή έχουν προβλήματα με τον Δάγκειο πυρετό.

Για βραδινό (με κρύα καρδιά) επιλέγουμε το Holy restaurant, είναι πολύ τουριστικό και μόνο η μπύρα αξίζει. Απορώ πραγματικά με τα θετικά σχόλια, με την πολύ δυνατή μουσική σαν να βρίσκεσαι σε κλάμπ και το άνοστο τηγανητό φαγητό (30 ευρώ). Δεν είμαστε πια έφηβοι παρότι το μυαλό μου ακόμα δεν έχει πήξει. Επιστρέφουμε προς το bungalows μας, η ώρα είναι 11 το βραδύ και πολλά σπίτια κάνουν ακόμα BBQ στην αυλή τους. Ο κόσμος εδώ τρώει αργά, έρημοι δρόμοι, νεαροί παίζουν ποδόσφαιρο στα γήπεδα. Αποκαμωμένοι πέφτουμε για ύπνο με το μυαλό μας γεμάτο με νέες εικόνες.

Ξυπνάω πολύ νωρίς και βγαίνω στο μπαλκόνι για να απολαύσω τον χώρο και το κελάηδημα των πουλιών. Ξημερώνει μια πολύ όμορφη μέρα, μετά το αναζωογονητικό μπάνιο η πείνα μας αναγκάζει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στο στομάχι μας. Αλλά πρώτα η Α αναφωνεί, καφεεεεεε!! Τα καλυτέρα medialunas ολοκλήρου του ταξιδιού (μοιάζουν με κρουασάν αλλά είναι διαφορετικά) τα βρήκαμε στο la croissanterie.




Ξανανεβαίνουμε στο παπάκι μας και ξεχυνόμαστε στον δρόμο προς το αεροδρόμιο. Σε όλο αυτό το ταξίδι οδηγός μας είναι το lonely planet. Έξω από την πόλη βρίσκονται διάσπαρτες πινακίδες για την ύπαρξη άγριων ζωών και όλοι οι οδηγοί τηρούν τα χαμηλά όρια ταχύτητας.
Ξάφνου η Α βγάζει μια κραυγή και μου λέει ότι την τσίμπησε έντομο. Λίγο κάτω από τον λαιμό της έχει ένα μεγάλο εξόγκωμα το οποίο θα παραμείνει για πολλές μέρες.



Είναι περίπου δέκα το πρωί ενώ αφήνουμε το παπάκι στο πάρκινγκ του Εθνικού πάρκου και προχωράμε στην ουρά για τα εισιτήρια (20 ευρώ το άτομο). Διαλέγουμε αυτήν με την σκιά και λυπάμαι αυτούς που καίγονται στον καυτό ήλιο. Η Α μου λέει ότι δεν νιώθει και πολύ καλά, για λίγα δευτερόλεπτα χάνει το χρώμα της και ιδρώνει έντονα. Φοβάμαι ότι θα έχει κάποια αλλεργίκη αντίδραση από το ζωύφιο, ευτυχώς λίγο αργότερα νιώθει πολύ καλύτερα. Έχουμε ταξιδιωτική ασφάλεια αλλά δεν είναι ανάγκη και να την χρησιμοποιήσουμε!
Οι καταρράκτες Iguazu μοιράζονται αναμεσά σε Αργεντινή και Βραζιλία. Λένε ότι από την πλευρά της Αργεντινής τους βλέπεις και από την Βραζιλία τους ζεις. Είναι το μεγαλύτερο σύμπλεγμα καταρρακτών στον κόσμο, με 250-275 (ανάλογα με την πηγή) μεμονωμένους/διαφορετικούς καταρράκτες. Ο παππούς μου ονειρευόταν να τους δει αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε…
Λόγω καταστροφών μετά από μεγάλη νεροποντή, ο πασίγνωστος καταρράκτης Garganta del Diablo δεν είναι επισκέψιμος εδώ και καιρό. Το Εθνικό Πάρκο Iguazu διατηρεί τη μεγαλύτερη βιοποικιλότητα της περιοχής της ζούγκλας Parana. Στο Πάρκο υπάρχουν πάνω από 400 είδη πουλιών, τα οποία συνυπάρχουν με ζώα όπως τα τζάγκουαρ, ψάρια, χελώνες, ταπίρους, μηρμυγκοφάγους, καπιμπάρα και μαϊμούδες. Το υποτροπικό δάσος έχει πάνω από 2.000 είδη φυτών και φιλοξενεί την τυπική άγρια ζωή της περιοχής. Μην φαντασθείτε ότι είδαμε και κάτι από αυτά πάντως.
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά από το 1984 και ένα από τα επτά Θαύματα του φυσικού κόσμου από το 2011, το εθνικό πάρκο Iguazu Falls είναι ένα μοναδικό τοπίο με τους εντυπωσιακούς καταρράκτες.


Αρχικά μπερδεύεσαι προς τα που να πας, αν και υπάρχουν χάρτες δεν είναι εμφανείς οι οδηγίες. Οι περισσότεροι ρωτάνε ο ένας τον άλλο καθώς λείπουν κάποιες πινακίδες προσανατολισμού. Όταν (και αν) βάλεις το μυαλό να δουλέψει (και βρίσεις μερικές φορές) αρχίζεις να καταλαβαίνεις και επιλέγεις κατεύθυνση. Ξεκινάμε με το green trail και περπατάμε σε όλες τις ανοικτές διαδρομές. Κάποιοι επιλέγουν το τραινάκι, εμείς πάλι όχι καθώς θέλουμε να περπατήσουμε (ναι καλά, τσιφούτη). Ψηλά δέντρα τριγύρω, ουσιαστικά βρίσκεσαι μέσα σε μια ζούγκλα. Ο ήχος του νερού αρχικά υπόκωφος μέχρι που βλέπεις τον πρώτο καταρράκτη. Και μετά άλλον και άλλον και άλλον… Τεράστιες ποσότητες νερού πέφτουν από κάθε γωνιά. Πανέμορφη περιοχή, απλά η ζέστη, οι αποστάσεις και ο πολύ κόσμος σε κάποια σημεία είναι πολύ κουραστικός. Στο καφετί νερό υπάρχουν φουσκωτά σκάφη τα οποία σε πηγαίνουν κάτω από τους καταρράκτες. Βλέπουμε ένα πανέμορφο Τουκάν με το χαρακτηριστικό πολύχρωμο ράμφος του μέσα στα δέντρα!




















Επιστρέφουμε προς την κεντρική πύλη, είναι σχετικά νωρίς (15:00) οπότε επιλέγουμε να κάνουμε την βαρκάδα μέσα στους καταρράκτες. Δεν υπάρχουν και πολλά μέρη στον κόσμο που μπορείς να το κάνεις αυτό, με 45 ευρώ το άτομο (τσιμπημένη τιμή) κλείνουμε για το επόμενο διαθέσιμο σκάφος. Έχουμε μια ώρα ελεύθερη και σταματάμε να ξαποστάσουμε για έναν καφέ και medialunas. Μια πανέμορφη μπλε πεταλούδα πετάει δίπλα μας, επιλέγει για στάση το χέρι της Α και κάθεται πάνω της για μερικά λεπτά. Κάποια ζώα έχουν γούστο και άποψη!


Μπαίνουμε στο ανοιχτό λεωφορείο στο οποίο γίνεται μια υποτυπώδης ξενάγηση από την υπάλληλο και μετά από 20+ λεπτά φτάνουμε στο λιμάνι με τα φουσκωτά. Παίρνεις ένα από τα χαμηλής ποιότητας (και αμφίβολου υγιεινής) σωσίβια και κάθεσαι σε ένα κάθισμα. Παπούτσια, κάλτσες, σακίδια και ηλεκτρονικές συσκευές θα μπουν απαραίτητα μέσα σε στεγανό σάκο (dry bag) που σου παρέχουν από το σκάφος. Γιατί θα βραχείς εκατό τοις εκατό!
Ένα δεκάλεπτο ταξίδι κόντρα στο ρεύμα του ποταμού καθώς διασχίζεις τα κύματα ακριβώς στην μέση ανάμεσα σε Βραζιλία και Αργεντινή. Φτάνεις εκεί που (απο απόσταση) βλέπαμε νωρίτερα τα φουσκωτά και σε πάνε κάτω από κάποιους καταρράκτες. Βρέχεσαι ολοκληρωτικά όπως και μας είχαν πει. Ωραία εμπειρία, όμως θα προτιμούσα να είχε λίγη μεγαλύτερη διάρκεια ή να ήταν φθηνότερα… Στην επιστροφή προσπαθούν να μας πουλήσουν τις φωτογραφίες ή το βίντεο που έχουν τραβήξει με τις ομορφόφατσες μας. Δεν αγοράζουμε τίποτα και επιστρέφουμε με το λεωφορείο.












Βγαίνοντας από την πύλη είναι σχεδόν έξι το απόγευμα και ο χώρος κλείνει. Καθόμαστε με τον βρεγμένο ποπό μας πάνω στο παπάκι και επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο.



Στάση στο μίνι μάρκετ μας, όπου και αγοράζουμε 2-3 πραγματάκια εκτός από τις μπύρες, μην μας περάσουν και για αλκοολικούς (χικ)! Καθόμαστε στο μπαλκόνι μας την ώρα που δύει ο ήλιος. Φοβόμουν πολύ για την ύπαρξη κουνουπιών (είμαι η αγαπημένη τους λιχουδιά) αλλά δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Στην περιοχή έχουν προβλήματα με τον Δάγκειο πυρετό.


Για βραδινό (με κρύα καρδιά) επιλέγουμε το Holy restaurant, είναι πολύ τουριστικό και μόνο η μπύρα αξίζει. Απορώ πραγματικά με τα θετικά σχόλια, με την πολύ δυνατή μουσική σαν να βρίσκεσαι σε κλάμπ και το άνοστο τηγανητό φαγητό (30 ευρώ). Δεν είμαστε πια έφηβοι παρότι το μυαλό μου ακόμα δεν έχει πήξει. Επιστρέφουμε προς το bungalows μας, η ώρα είναι 11 το βραδύ και πολλά σπίτια κάνουν ακόμα BBQ στην αυλή τους. Ο κόσμος εδώ τρώει αργά, έρημοι δρόμοι, νεαροί παίζουν ποδόσφαιρο στα γήπεδα. Αποκαμωμένοι πέφτουμε για ύπνο με το μυαλό μας γεμάτο με νέες εικόνες.

Last edited: