BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 539
- Likes
- 2.751
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Buenos Aires για μια νύχτα…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Α…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Β'…
- Salta για μια βραδιά
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Α'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Α'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Α'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Επίλογος...
Tilcara για 2 βραδιές μέρος Α…
Πρωινό ξύπνημα, τρώμε ότι απόμεινε από χθες και κάνουμε ένα μπάνιο. Το ραντεβού με τον Federico είναι για τις 4:45 και εμφανίζεται άνετος στις 5. Στην χώρα όπως είπαμε πολλοί έχουν ένα θέμα με την συνέπεια, σε αντίθεση με εμένα. Στο τηλέφωνο ο επόμενος πελάτης, «είμαι στον δρόμο, φτάνω» του απαντάει, ενώ ακόμα δεν έχουμε καν ξεκινήσει.
Δεκαπέντε ημέρες νωρίτερα έχω λάβει ένα μήνυμα από την Flybondi για ακύρωση της πρώτης από τις έξι συνολικά πτήσεις που έχουμε μαζί τους, καλά θα πάει αυτό. Η άμεση αγορά με την Aerolineas Argentinas (ο εθνικός αερομεταφορέας) μας ξαλάφρωσε από 253 αντί 77 ευρώ για τους δυο μας, όμως δεν θέλαμε να χάσουμε περισσότερο χρόνο. Ότι είναι, προχωράμε…
Επιστροφή στο τώρα και στο διεθνές αεροδρόμιο EZE, η χθεσινή στάση κρίθηκε απαραίτητη για να ξεκουράσουμε λίγο το σώμα μας. Η ακριβή πτήση (μετά την ακύρωση της Flybondi) με την Aerolineas είναι στις 6:45 το πρωί για Salta, διαρκεί 2+ ώρες και συμπεριλαμβάνει έναν καφέ.
Η Α στο παράθυρο, εγώ στην μέση και δίπλα μου κάθεται ένας τύπος σεβαστών διαστάσεων ο οποίος έχει βαλθεί να εξερευνήσει σχεδόν όλες τις οπές που διαθέτει. Αυτί, μύτη, στόμα ανα ένα λεπτό αλλάζει και πάλι από την αρχή. Έλεγχος της ποιότητας εξαγωγής του προϊόντος και πάλι από την αρχή. Μύτη, αυτί, στόμα…
Το αεροσκάφος προσγειώνεται και με μεγάλη προσοχή περνάω πάνω απο το κάθισμα του διπλανού μην τυχόν και ξέμεινε κάτι πάνω στο ύφασμα. Πάμε με χαρά να παραλάβουμε το όχημα μας και ενώ ο υπάλληλος της Sixt ετοιμάζει τα χαρτιά βλέπει ότι έχουμε χρεωστική κάρτα.
-No credit card? No.
-No tienes tarjeta de crédito? No puedes alquilar un auto…
Λυπάμαι αλλά δεν μπορείτε να ενοικιάσετε αυτοκίνητο!!! Ενώ έχουμε κλείσει τόσο καιρό πριν, η μόνη λεπτομέρεια που δεν είχαμε συζητήσει ήταν αυτή. Είναι ανένδοτος, δεν μπορούμε να πάρουμε αυτοκίνητο. Αυτό ήταν, το πρόγραμμα μαζί με την ανεξαρτησία μας κάνει φτερά. Δεύτερη απογοήτευση, ενώ ουσιαστικά η λέξη απογοήτευση δεν μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματα μου εκείνη την στιγμή. Επειδή δεν μιλάει αγγλικά φέρνει κάποιον από το διπλανό γραφείο ενοικίασης αυτοκινήτων. Ο από μηχανής Θεός, μας λέει ότι λυπάται αλλά δεν δέχονται χρεωστική κάρτα (λάθος μας εννοείται αλλά δεν το είχαμε σκεφτεί, σε άλλες χώρες δεν είχαμε πρόβλημα). Μόνο μια εταιρεία ίσως, τους παίρνει τηλέφωνο και με χαμόγελο μας λέει να περιμένουμε να έρθουν στο γραφείο του αεροδρομίου. Είχα βεβαία τους ενδοιασμούς μου μήπως και πρόκειται για απάτη αλλά τέτοια ώρα… Beggars can’t be choosers, θα το αντιμετωπίσουμε εν καιρώ. Εμφανίζεται ο υπαλληλος της Way Car και μας δίνει μια πολύ λογική τιμή (150 ευρώ για 3 ημέρες) για ένα σχετικά καινούργιο Renault Logan. Τελικά όλα είναι έτοιμα, υπογράφουμε, ελέγχουμε το αυτοκίνητο και με μια τεράστια ανακούφιση ξεκινάμε το πραγματικό ταξίδι. Ευχαριστούμε Way car! Βγαίνοντας από την πόλη παίρνουμε την εθνική οδό με το τοπίο ολοένα να αλλάζει και να ομορφαίνει.
.
Οδηγώντας για πρώτη φορά σε Αργεντίνικο έδαφος, ο προορισμός μας απέχει 216 χλμ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι στην χώρα στις διασταυρώσεις το φανάρι βρίσκεται μετά την διασταύρωση και όχι πριν. Σε αυτό το ταξίδι η οδήγηση θα γίνει με την εφαρμογή google maps, καθώς το αγαπημένο Waze χρειάζεται δεδομένα για να δουλέψει σωστά. Στην όμορφη περιοχή Salta προς τον Βορρά υπάρχουν 2 επιλογές, η θεαματική και περιπετειώδης διαδρομή μέσω του δρόμου 9 ή ο αυτοκινητόδρομος. Το gps αποφασίζει για εμάς τον δεύτερο και προχωράμε.
Όσοι επισκέπτονται την περιοχή επιλέγουν να πάνε είτε προς τον Νότο για Cafayate, Cachi και επιστροφή Salta είτε προς τον Βορρά για Humahuaca, Purmamarca και επιστροφή. Και τα δυο ιδανικά χρειάζονται από 3 μέρες. Ήθελα πάρα πολύ να βάλω στο πρόγραμμα το πασίγνωστο ορεινό πέρασμα Abra del Acay. Μια πραγματική περιπέτεια με μεγάλο υψόμετρο, δυσκολία και ερημιά στον δρόμο 40. Λόγω εποχής όμως, με τις βροχές και τους διαλυμένους δρόμους επιστρατεύθηκε η λογική και το αφήσαμε ίσως για μια άλλη φορά, μίαν άλλη ζωή! Αν πάτε όμως τους χειμωνιάτικους (Αργεντίνικους) μήνες τότε οι δρόμοι είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση και θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
Στο πλάνο μας θα πάρουμε τον αυτοκινητόδρομο για την Purmamarca. Ο δρόμος στα περισσότερα σημεία είναι όμορφος με πάρα πολλά δέντρα και συχνά checkpoint από την Αστυνομία. Δεν μας σταμάτησε κάνεις εκτός από κάποιους που ήθελαν να αγοράσουμε κάποιο εισιτήριο/λοταρία. Περνάμε μέσα από κάποια χωριά που μοιάζουν αρκετά φτωχικά, με πολλά σκυλία αλλά χωρίς σκουπίδια παντού.
Επιτέλους συναντάμε και κάποια λάμα που βοσκούν, ενώ μεγάλα κοπάδια από κατσίκια παραμένουν στο πλάι του δρόμου.
Φτάνουμε και με βοήθεια των πολύ εξυπηρετικών υπάλληλων βρίσκουμε το δωρεάν παρκινγκ. Η Purmamarca στα 2324μ υψόμετρο, είναι ένα πολύ τουριστικό χωριό 2000 κατοίκων και το βουνό των επτά χρωμάτων. Τουρίστες, ντόπιοι και ξένοι αρμενίζουν και απολαμβάνουν τις ιδανικές θερμοκρασίες. Σταματάμε για ένα καφεδάκι στην πλατεία, το οποίο στην συνέχεια γίνεται και στάση για να δοκιμάσουμε τα περίφημα empanadas στο El Algarrobo. Παρατηρούμε τον κόσμο (Ισπανικά, Πορτογαλικά και Αγγλικά μια μίξη λαών), τα τριγύρω πολύχρωμα βουνά και τις μουσικές που ακούγονται από παντού. Ένα ζευγάρι με την τοπική ενδυμασία λικνίζεται με τους ήχους, προς τέρψη των τουριστών. Η ώρα περνάει και αποφασίζουμε ότι δεν βγαίνει να πάμε Salinas Grandes σήμερα, ενώ καραδοκεί και η βροχή. Κάνουμε βόλτες στο χωριό, στην τουριστική αγορά όπου βλέπουμε διάφορα ενδιαφέροντα και μη, όπως οι ξεροί κάκτοι με τους οποίους κάνουν φωτιστικά, τσάντες και άλλα πολλά. Επισκεπτόμαστε την εκκλησία Santa Rosa de Lima του 1648 και τον κήπο της. Ο καιρός αλλάζει με δυσοίωνα σύννεφα να κάνουν την εμφάνιση τους.
Απόψε θα μείνουμε στην Tilcara στα 22 χιλιόμετρα από εδώ. Με πληθυσμό λίγο πάνω από 6200 κάτοικους βρίσκεται στα 2465 μέτρα. Επιλέξαμε το πολύ τίμιο Tulmas hotel με τιμή στα 30 ευρώ την βραδιά με πρωινό. Όμορφος κήπος, καθαρά και προσεγμένα δωμάτια με μικρές διακριτικές λεπτομέρειες. Αξίζει να αναφερθεί ότι πήγαμε την εβδομάδα του καρναβαλιού μέσα στην καρδιά της υψηλής τουριστικής εποχής οπότε η τιμή που βρήκαμε είναι καταπληκτική. Η ζέστη, ο ήλιος και η κούραση μας γελούν κατάμουτρα οπότε χαλαρώνουμε λιγάκι και αργότερα βγαίνουμε για μια βόλτα στην μικρή πόλη.
Στην γωνιά του ξενοδοχείου βλέπουμε δυο Λάμα (Γιάμα όπως τα λένε οι Αργεντίνοι) που βόσκουν ανέμελα και στην βιτρίνα ενός καταστήματος μαθαίνουμε ποια είναι η καλύτερη γιαγιά!
Ακολουθεί μια βόλτα στην σχετικά μικρή υπαίθρια αγορά, από την οποία θα αγοράσουμε κόκα! Όχι κόλα, φύλλα κόκας που μασάς με πάθος πράγμα το οποίο (υποτίθεται; ) βοηθάει στην αντιμετώπιση του μεγάλου υψομέτρου.
Τα σύννεφα μαζεύονται μέχρι που φέρνουν και βροχή. Αποφασίζουμε να χαλαρώσουμε σε μια πολύ μικρή μπυραρία με την δική τους παραγωγή μπύρας. Διαθέτουν τέσσερις διαφορετικές γεύσεις, πίνουμε από μια με κάποιο βότανο (muna muna/μέντα, Albahaca/βασιλικού) και τις βρίσκουμε αρκετά ενδιαφέρουσες. Στην επιστροφή τα Λάμα έχουν ξαπλώσει και περνάνε τα βράδια τους σερφάροντας στο ίντερνετ, πόσο μοιάζουμε τελικά!
Θα φάμε στο πολύχρωμο Khuska, όπου και παραγγέλνουμε (στα Ισπανικά φυσικά, είπαμε Αγγλικά δεν έχει) κάποια μεζεδάκια Άνδεων με συνοδεία ροζέ κρασιού. Ίδιαιτερο περιβάλλον, πιασάρικη Αργεντίνικη ποπ με ένα ζευγάρι δίπλα μας να τραγουδάει το κάθε τραγούδι! Από την Revolut βλέπω ότι το κόστος ήταν στα 21 ευρώ, μάλλον το φθηνότερο εστιατόριο που πήγαμε στην χώρα. Επιστρέφουμε με τα πόδια καθώς τα 100 μέτρα απόστασης δεν μας πτοούν απόψε… Βυθιζόμαστε σε έναν ανήσυχο ύπνο με παράξενα όνειρα και οι δυο μας!
Πρωινό ξύπνημα, τρώμε ότι απόμεινε από χθες και κάνουμε ένα μπάνιο. Το ραντεβού με τον Federico είναι για τις 4:45 και εμφανίζεται άνετος στις 5. Στην χώρα όπως είπαμε πολλοί έχουν ένα θέμα με την συνέπεια, σε αντίθεση με εμένα. Στο τηλέφωνο ο επόμενος πελάτης, «είμαι στον δρόμο, φτάνω» του απαντάει, ενώ ακόμα δεν έχουμε καν ξεκινήσει.
Δεκαπέντε ημέρες νωρίτερα έχω λάβει ένα μήνυμα από την Flybondi για ακύρωση της πρώτης από τις έξι συνολικά πτήσεις που έχουμε μαζί τους, καλά θα πάει αυτό. Η άμεση αγορά με την Aerolineas Argentinas (ο εθνικός αερομεταφορέας) μας ξαλάφρωσε από 253 αντί 77 ευρώ για τους δυο μας, όμως δεν θέλαμε να χάσουμε περισσότερο χρόνο. Ότι είναι, προχωράμε…
Επιστροφή στο τώρα και στο διεθνές αεροδρόμιο EZE, η χθεσινή στάση κρίθηκε απαραίτητη για να ξεκουράσουμε λίγο το σώμα μας. Η ακριβή πτήση (μετά την ακύρωση της Flybondi) με την Aerolineas είναι στις 6:45 το πρωί για Salta, διαρκεί 2+ ώρες και συμπεριλαμβάνει έναν καφέ.
Η Α στο παράθυρο, εγώ στην μέση και δίπλα μου κάθεται ένας τύπος σεβαστών διαστάσεων ο οποίος έχει βαλθεί να εξερευνήσει σχεδόν όλες τις οπές που διαθέτει. Αυτί, μύτη, στόμα ανα ένα λεπτό αλλάζει και πάλι από την αρχή. Έλεγχος της ποιότητας εξαγωγής του προϊόντος και πάλι από την αρχή. Μύτη, αυτί, στόμα…
Το αεροσκάφος προσγειώνεται και με μεγάλη προσοχή περνάω πάνω απο το κάθισμα του διπλανού μην τυχόν και ξέμεινε κάτι πάνω στο ύφασμα. Πάμε με χαρά να παραλάβουμε το όχημα μας και ενώ ο υπάλληλος της Sixt ετοιμάζει τα χαρτιά βλέπει ότι έχουμε χρεωστική κάρτα.
-No credit card? No.
-No tienes tarjeta de crédito? No puedes alquilar un auto…
Λυπάμαι αλλά δεν μπορείτε να ενοικιάσετε αυτοκίνητο!!! Ενώ έχουμε κλείσει τόσο καιρό πριν, η μόνη λεπτομέρεια που δεν είχαμε συζητήσει ήταν αυτή. Είναι ανένδοτος, δεν μπορούμε να πάρουμε αυτοκίνητο. Αυτό ήταν, το πρόγραμμα μαζί με την ανεξαρτησία μας κάνει φτερά. Δεύτερη απογοήτευση, ενώ ουσιαστικά η λέξη απογοήτευση δεν μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματα μου εκείνη την στιγμή. Επειδή δεν μιλάει αγγλικά φέρνει κάποιον από το διπλανό γραφείο ενοικίασης αυτοκινήτων. Ο από μηχανής Θεός, μας λέει ότι λυπάται αλλά δεν δέχονται χρεωστική κάρτα (λάθος μας εννοείται αλλά δεν το είχαμε σκεφτεί, σε άλλες χώρες δεν είχαμε πρόβλημα). Μόνο μια εταιρεία ίσως, τους παίρνει τηλέφωνο και με χαμόγελο μας λέει να περιμένουμε να έρθουν στο γραφείο του αεροδρομίου. Είχα βεβαία τους ενδοιασμούς μου μήπως και πρόκειται για απάτη αλλά τέτοια ώρα… Beggars can’t be choosers, θα το αντιμετωπίσουμε εν καιρώ. Εμφανίζεται ο υπαλληλος της Way Car και μας δίνει μια πολύ λογική τιμή (150 ευρώ για 3 ημέρες) για ένα σχετικά καινούργιο Renault Logan. Τελικά όλα είναι έτοιμα, υπογράφουμε, ελέγχουμε το αυτοκίνητο και με μια τεράστια ανακούφιση ξεκινάμε το πραγματικό ταξίδι. Ευχαριστούμε Way car! Βγαίνοντας από την πόλη παίρνουμε την εθνική οδό με το τοπίο ολοένα να αλλάζει και να ομορφαίνει.
.
Οδηγώντας για πρώτη φορά σε Αργεντίνικο έδαφος, ο προορισμός μας απέχει 216 χλμ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι στην χώρα στις διασταυρώσεις το φανάρι βρίσκεται μετά την διασταύρωση και όχι πριν. Σε αυτό το ταξίδι η οδήγηση θα γίνει με την εφαρμογή google maps, καθώς το αγαπημένο Waze χρειάζεται δεδομένα για να δουλέψει σωστά. Στην όμορφη περιοχή Salta προς τον Βορρά υπάρχουν 2 επιλογές, η θεαματική και περιπετειώδης διαδρομή μέσω του δρόμου 9 ή ο αυτοκινητόδρομος. Το gps αποφασίζει για εμάς τον δεύτερο και προχωράμε.
Όσοι επισκέπτονται την περιοχή επιλέγουν να πάνε είτε προς τον Νότο για Cafayate, Cachi και επιστροφή Salta είτε προς τον Βορρά για Humahuaca, Purmamarca και επιστροφή. Και τα δυο ιδανικά χρειάζονται από 3 μέρες. Ήθελα πάρα πολύ να βάλω στο πρόγραμμα το πασίγνωστο ορεινό πέρασμα Abra del Acay. Μια πραγματική περιπέτεια με μεγάλο υψόμετρο, δυσκολία και ερημιά στον δρόμο 40. Λόγω εποχής όμως, με τις βροχές και τους διαλυμένους δρόμους επιστρατεύθηκε η λογική και το αφήσαμε ίσως για μια άλλη φορά, μίαν άλλη ζωή! Αν πάτε όμως τους χειμωνιάτικους (Αργεντίνικους) μήνες τότε οι δρόμοι είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση και θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
Στο πλάνο μας θα πάρουμε τον αυτοκινητόδρομο για την Purmamarca. Ο δρόμος στα περισσότερα σημεία είναι όμορφος με πάρα πολλά δέντρα και συχνά checkpoint από την Αστυνομία. Δεν μας σταμάτησε κάνεις εκτός από κάποιους που ήθελαν να αγοράσουμε κάποιο εισιτήριο/λοταρία. Περνάμε μέσα από κάποια χωριά που μοιάζουν αρκετά φτωχικά, με πολλά σκυλία αλλά χωρίς σκουπίδια παντού.
Επιτέλους συναντάμε και κάποια λάμα που βοσκούν, ενώ μεγάλα κοπάδια από κατσίκια παραμένουν στο πλάι του δρόμου.
Φτάνουμε και με βοήθεια των πολύ εξυπηρετικών υπάλληλων βρίσκουμε το δωρεάν παρκινγκ. Η Purmamarca στα 2324μ υψόμετρο, είναι ένα πολύ τουριστικό χωριό 2000 κατοίκων και το βουνό των επτά χρωμάτων. Τουρίστες, ντόπιοι και ξένοι αρμενίζουν και απολαμβάνουν τις ιδανικές θερμοκρασίες. Σταματάμε για ένα καφεδάκι στην πλατεία, το οποίο στην συνέχεια γίνεται και στάση για να δοκιμάσουμε τα περίφημα empanadas στο El Algarrobo. Παρατηρούμε τον κόσμο (Ισπανικά, Πορτογαλικά και Αγγλικά μια μίξη λαών), τα τριγύρω πολύχρωμα βουνά και τις μουσικές που ακούγονται από παντού. Ένα ζευγάρι με την τοπική ενδυμασία λικνίζεται με τους ήχους, προς τέρψη των τουριστών. Η ώρα περνάει και αποφασίζουμε ότι δεν βγαίνει να πάμε Salinas Grandes σήμερα, ενώ καραδοκεί και η βροχή. Κάνουμε βόλτες στο χωριό, στην τουριστική αγορά όπου βλέπουμε διάφορα ενδιαφέροντα και μη, όπως οι ξεροί κάκτοι με τους οποίους κάνουν φωτιστικά, τσάντες και άλλα πολλά. Επισκεπτόμαστε την εκκλησία Santa Rosa de Lima του 1648 και τον κήπο της. Ο καιρός αλλάζει με δυσοίωνα σύννεφα να κάνουν την εμφάνιση τους.
Απόψε θα μείνουμε στην Tilcara στα 22 χιλιόμετρα από εδώ. Με πληθυσμό λίγο πάνω από 6200 κάτοικους βρίσκεται στα 2465 μέτρα. Επιλέξαμε το πολύ τίμιο Tulmas hotel με τιμή στα 30 ευρώ την βραδιά με πρωινό. Όμορφος κήπος, καθαρά και προσεγμένα δωμάτια με μικρές διακριτικές λεπτομέρειες. Αξίζει να αναφερθεί ότι πήγαμε την εβδομάδα του καρναβαλιού μέσα στην καρδιά της υψηλής τουριστικής εποχής οπότε η τιμή που βρήκαμε είναι καταπληκτική. Η ζέστη, ο ήλιος και η κούραση μας γελούν κατάμουτρα οπότε χαλαρώνουμε λιγάκι και αργότερα βγαίνουμε για μια βόλτα στην μικρή πόλη.
Στην γωνιά του ξενοδοχείου βλέπουμε δυο Λάμα (Γιάμα όπως τα λένε οι Αργεντίνοι) που βόσκουν ανέμελα και στην βιτρίνα ενός καταστήματος μαθαίνουμε ποια είναι η καλύτερη γιαγιά!
Ακολουθεί μια βόλτα στην σχετικά μικρή υπαίθρια αγορά, από την οποία θα αγοράσουμε κόκα! Όχι κόλα, φύλλα κόκας που μασάς με πάθος πράγμα το οποίο (υποτίθεται; ) βοηθάει στην αντιμετώπιση του μεγάλου υψομέτρου.
Τα σύννεφα μαζεύονται μέχρι που φέρνουν και βροχή. Αποφασίζουμε να χαλαρώσουμε σε μια πολύ μικρή μπυραρία με την δική τους παραγωγή μπύρας. Διαθέτουν τέσσερις διαφορετικές γεύσεις, πίνουμε από μια με κάποιο βότανο (muna muna/μέντα, Albahaca/βασιλικού) και τις βρίσκουμε αρκετά ενδιαφέρουσες. Στην επιστροφή τα Λάμα έχουν ξαπλώσει και περνάνε τα βράδια τους σερφάροντας στο ίντερνετ, πόσο μοιάζουμε τελικά!
Θα φάμε στο πολύχρωμο Khuska, όπου και παραγγέλνουμε (στα Ισπανικά φυσικά, είπαμε Αγγλικά δεν έχει) κάποια μεζεδάκια Άνδεων με συνοδεία ροζέ κρασιού. Ίδιαιτερο περιβάλλον, πιασάρικη Αργεντίνικη ποπ με ένα ζευγάρι δίπλα μας να τραγουδάει το κάθε τραγούδι! Από την Revolut βλέπω ότι το κόστος ήταν στα 21 ευρώ, μάλλον το φθηνότερο εστιατόριο που πήγαμε στην χώρα. Επιστρέφουμε με τα πόδια καθώς τα 100 μέτρα απόστασης δεν μας πτοούν απόψε… Βυθιζόμαστε σε έναν ανήσυχο ύπνο με παράξενα όνειρα και οι δυο μας!
Last edited: