BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.518
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Buenos Aires για μια νύχτα…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Α…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Β'…
- Salta για μια βραδιά
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Α'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Α'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Α'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Επίλογος...
Salta για μια βραδιά…
Πρωινό στην Tilcara και έρχεται η ώρα της επιστροφής. Αποχαιρετάμε τις γάτες, τους υπάλληλους στο Tulmas και αφήνουμε και αυτό το δωμάτιο.
Και πάλι πολλοί έλεγχοι στα αυτοκίνητα από την αστυνομία, με εμάς δεν ασχολήθηκε κάνεις σε αντίθεση με το μπροστινό αυτοκίνητο που πρέπει να το ελέγξαν τουλάχιστον 5-6 φορές! Οπότε μείνετε πίσω από κάποιον που έχει παλιό αγροτικό όχημα η ύποπτη φάτσα!

Κάπου στα μισά της διαδρομής επιλέγουμε άλλο δρόμο από αυτόν που ήρθαμε προχθές. Ήρθε η ώρα του iconic road, από ένα σημείο και μετά είναι μια πραγματική ζούγκλα σε έναν φιδίσιο δρόμο. Σταματάμε σε μια λίμνη στην περιοχή La Ciénaga για έναν καφέ και τουαλέτα, ο κύριος που μου δίνει το χαρτί στην απάντηση μου ότι θέλω απλά να κατουρήσω, σιγουρά αναρωτιέται γιατί δεν σταμάτησα κάπου αναμεσά στα δέντρα. Άδικα πληρώσαμε 100 πέσος νομίζω
. Στην μικρή καντίνα ο καφές μας δόθηκε σε μορφή τσαγιού, σε φακελάκι και νομίζαμε ότι έγινε λάθος. Κάποιοι αφήνουν τα ζώα τους (αγελάδες και αλόγα) να τραφούν δίπλα στον δρόμο ενώ οι ίδιοι κοιμούνται στο γρασίδι. Τέτοιος cowboy θέλω να γινώ και εγώ! Πουλιά, έντομα, νερό και μια υπέροχη ησυχία για ένα χαλαρωτικό μισάωρο και συνεχίζουμε για άλλα.

Σε πολλά σημεία χωράει μόνο ένα όχημα, η ταχύτητα είναι 20-30-40 χιλιόμετρα την ώρα και τα αυτοκίνητα που έρχονται αντίθετα περνάνε ξυστά από εσένα. Αρκετές φορές αν δεν έβγαινα εκτός δρόμου θα μας είχαν χτυπήσει και αυτό το λέω χωρίς υπερβολές. Ο δρόμος πάντως αξίζει με τα χίλια! Νιώθεις ότι οδηγάς μέσα στην ζούγκλα, απλά θέλει προσοχή! Προσπαθούμε να τραγουδήσουμε τα όμορφα Αργεντίνικα τραγούδια που πάιζει το ράδιο...

Έχει πάει μεσημεράκι την ώρα που μπαίνουμε στην Salta μια πόλη 620000 κάτοικων η οποια ιδρύθηκε από τους Ισπανούς κονκισταδόρες (κατακτητές).
Απόψε θα μείνουμε στο Hotel del Tren, ένα απλό ξενοδοχείο με 13,50 ευρώ για ένα βραδύ με πρωινό! Μικρά δωμάτια αλλά με αυτή την τιμή είμαστε υπερευχαριστημένοι! Βρίσκεται δίπλα από τον γνωστό δρόμο Balcare με τα εστιατόρια και τα μπάρ. Να σημειωθεί ότι όταν πληρώνεται υπηρεσίες ή ξενοδοχεία να ελέγχεται πάντα τα επίσημά site τους σε τιμές αποκλειστικά σε πέσος. Οι τιμές σε δωμάτια μεταξύ booking, Airbnb και από τα ίδια τα ξενοδοχεία διαφέρουν τρομερά. Σε κάποια πέτυχαμε μέχρι και πάνω από την διπλή τιμή, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι κανονικά στα ξενοδοχεία ο ξένος τουρίστας ΔΕΝ πληρώνει το ΦΠΑ. Η επιλογή του ξενοδοχείου έγινε επειδή υπάρχει δωρεάν δημοτικός δρόμος για το παρκάρισμα του αυτοκίνητου στον χώρο και για την ιδανική απόσταση από τον δρόμο Balcare. Μέχρι να βρω το συγκεκριμένο είχα αλλάξει (για πρώτη φορά στην ζωή μου) 4 διαφορετικά καταλύματα στην πόλη!!

Ο ήλιος καίει, ευτυχώς κάποια διάσπαρτα σύννεφα προσφέρουν την σκιά τους. Όμορφα κτίρια και μεγάλοι κήποι, πολλοί κάτοικοι έχουν χαρακτηριστικά των Άνδεων. Και εδώ μεγάλη ουρά για το τελεφερίκ (Teleférico San Bernardo), με 10 ευρώ το άτομο είναι ένα από τα σύμβολα της Salta με την όμορφη πανοραμική θεά στην πόλη.
Αρχίζει στο πάρκο San Martin και σε 10 λεπτά περίπου (1000 μέτρα απόσταση) σε ανεβάζει στον λόφο San Bernardo. Απολαύσαμε την θέα, ήπιαμε έναν καφέ και αποφασίσαμε να κατέβουμε.

Περνάμε διπλά από μια μικρή λίμνη με βαρκούλες προς ενοικίαση, όπου δεν θα έβαζα ούτε το μικρό μου δαχτυλάκι μέσα στο καφετί νερό. Πολλά πουλιά, φυτά και δέντρα. Όμορφα νεοκλασικά κτίρια με αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον. Ο καιρός αλλάζει, πέφτουν οι πρώτες στάλες βροχής δροσίζοντας την ατμόσφαιρα.

Η Α ήθελε πολύ να επισκεφτεί το μικρό αλλά ενδιαφέρον Museum of High Altitude Archaeology με την πολύ ιδιαίτερη μούμια έκθεμα των Ίνκας το κορίτσι γνωστό ως «Lightning Girl». Μια από τις πιο συναρπαστικές και προκλητικές τελετές των Ίνκας είναι σίγουρα η θυσία παιδιών η οποία συνήθως γινόταν στις ψηλές κορυφές των Άνδεων. Όπως στο όρος Llullaillaco, ένα ηφαίστειο ύψους 6700 μέτρων που απλώνεται στα σύνορα Αργεντινής και Χιλής. Ναρκωμένα με κόκα και ζυμωμένη μπύρα καλαμποκιού, τρία παιδιά είχαν οδηγηθεί σε ένα ιερό κοντά στην κορυφή του ηφαιστείου και είχαν ενταφιαστεί, μια πρακτική γνωστή ως capacocha.
Οι χαμηλές θερμοκρασίες στο βουνό διατήρησαν τέλεια τα μικρά σώματά τους. Εκεί έμειναν ανενόχλητα για πέντε αιώνες. Το σώμα της πιστεύεται ότι χτυπήθηκε από κεραυνό μετά τη θυσία της, εξού και το όνομα της. Τα δόντια της τονίζουν το νεαρό της ηλικίας όταν συνάντησε τη μοίρα της. Το κείμενο δίπλα της έδειχνε ότι ήταν μόλις πέντε ετών όταν πέθανε, σε αυτό το σκοτεινό δωμάτιο βρισκόταν ένα πραγματικό πρόσωπο, ένα παιδί.
Κατά την εποχή των Ίνκας, ήταν το έθιμο να επιλέγουν παιδιά από οικογένειες αγροτών, κάτι που θεωρούνταν τιμή για την οικογένεια. Κορίτσια όπως αυτά επιλέγονταν ως νήπια για να γίνουν Παρθένες του Ήλιου, που προορίζονταν αργότερα για βασιλικές σύζυγοι, ιέρειες ή να θυσιαστούν. Τα παιδιά θεωρείται ότι δεν θα πέθαιναν, αλλά ότι θα ενωθούν με τους προγόνους τους.
Βγαίνοντας από το μουσείο, αρχίζει μια δυνατή βροχή, σταματάμε μέσα σε μια στοά μέχρι να κοπάσει. Ένα ατύχημα συμβαίνει μπροστά μας, ευτυχώς μόνο με υλικές ζημίες στα δύο εμπλεκόμενα οχήματα. Συνεχίζουμε με βρεγμένα παπούτσια μέχρι το ξενοδοχείο μας.

Για βραδινό επιλέγουμε το Jose Balcare bistro, ένα ωραίο κρασί Malbec και bife de chorizo που ήταν το αγαπημένο μου κομμάτι κρέατος σε αυτό το ταξίδι. Άλλο ένα εστιατόριο που μπαίνει εύκολα στο top4 μας! Και να φανταστείτε ότι τρώμε λιγοστό κρέας στην ζωή μας, στα ταξίδια όμως του δίνουμε και καταλαβαίνει. Με μια σαλάτα και ένα πολύ νόστιμο γλυκό μας κόστισε περίπου 40 ευρώ. Μια μικρή βόλτα και επιστρέφουμε στο μικρό δωμάτιο μας, αύριο φεύγουμε για το…

Πρωινό στην Tilcara και έρχεται η ώρα της επιστροφής. Αποχαιρετάμε τις γάτες, τους υπάλληλους στο Tulmas και αφήνουμε και αυτό το δωμάτιο.
Και πάλι πολλοί έλεγχοι στα αυτοκίνητα από την αστυνομία, με εμάς δεν ασχολήθηκε κάνεις σε αντίθεση με το μπροστινό αυτοκίνητο που πρέπει να το ελέγξαν τουλάχιστον 5-6 φορές! Οπότε μείνετε πίσω από κάποιον που έχει παλιό αγροτικό όχημα η ύποπτη φάτσα!





Κάπου στα μισά της διαδρομής επιλέγουμε άλλο δρόμο από αυτόν που ήρθαμε προχθές. Ήρθε η ώρα του iconic road, από ένα σημείο και μετά είναι μια πραγματική ζούγκλα σε έναν φιδίσιο δρόμο. Σταματάμε σε μια λίμνη στην περιοχή La Ciénaga για έναν καφέ και τουαλέτα, ο κύριος που μου δίνει το χαρτί στην απάντηση μου ότι θέλω απλά να κατουρήσω, σιγουρά αναρωτιέται γιατί δεν σταμάτησα κάπου αναμεσά στα δέντρα. Άδικα πληρώσαμε 100 πέσος νομίζω






Σε πολλά σημεία χωράει μόνο ένα όχημα, η ταχύτητα είναι 20-30-40 χιλιόμετρα την ώρα και τα αυτοκίνητα που έρχονται αντίθετα περνάνε ξυστά από εσένα. Αρκετές φορές αν δεν έβγαινα εκτός δρόμου θα μας είχαν χτυπήσει και αυτό το λέω χωρίς υπερβολές. Ο δρόμος πάντως αξίζει με τα χίλια! Νιώθεις ότι οδηγάς μέσα στην ζούγκλα, απλά θέλει προσοχή! Προσπαθούμε να τραγουδήσουμε τα όμορφα Αργεντίνικα τραγούδια που πάιζει το ράδιο...



Έχει πάει μεσημεράκι την ώρα που μπαίνουμε στην Salta μια πόλη 620000 κάτοικων η οποια ιδρύθηκε από τους Ισπανούς κονκισταδόρες (κατακτητές).
Απόψε θα μείνουμε στο Hotel del Tren, ένα απλό ξενοδοχείο με 13,50 ευρώ για ένα βραδύ με πρωινό! Μικρά δωμάτια αλλά με αυτή την τιμή είμαστε υπερευχαριστημένοι! Βρίσκεται δίπλα από τον γνωστό δρόμο Balcare με τα εστιατόρια και τα μπάρ. Να σημειωθεί ότι όταν πληρώνεται υπηρεσίες ή ξενοδοχεία να ελέγχεται πάντα τα επίσημά site τους σε τιμές αποκλειστικά σε πέσος. Οι τιμές σε δωμάτια μεταξύ booking, Airbnb και από τα ίδια τα ξενοδοχεία διαφέρουν τρομερά. Σε κάποια πέτυχαμε μέχρι και πάνω από την διπλή τιμή, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι κανονικά στα ξενοδοχεία ο ξένος τουρίστας ΔΕΝ πληρώνει το ΦΠΑ. Η επιλογή του ξενοδοχείου έγινε επειδή υπάρχει δωρεάν δημοτικός δρόμος για το παρκάρισμα του αυτοκίνητου στον χώρο και για την ιδανική απόσταση από τον δρόμο Balcare. Μέχρι να βρω το συγκεκριμένο είχα αλλάξει (για πρώτη φορά στην ζωή μου) 4 διαφορετικά καταλύματα στην πόλη!!




Ο ήλιος καίει, ευτυχώς κάποια διάσπαρτα σύννεφα προσφέρουν την σκιά τους. Όμορφα κτίρια και μεγάλοι κήποι, πολλοί κάτοικοι έχουν χαρακτηριστικά των Άνδεων. Και εδώ μεγάλη ουρά για το τελεφερίκ (Teleférico San Bernardo), με 10 ευρώ το άτομο είναι ένα από τα σύμβολα της Salta με την όμορφη πανοραμική θεά στην πόλη.
Αρχίζει στο πάρκο San Martin και σε 10 λεπτά περίπου (1000 μέτρα απόσταση) σε ανεβάζει στον λόφο San Bernardo. Απολαύσαμε την θέα, ήπιαμε έναν καφέ και αποφασίσαμε να κατέβουμε.








Περνάμε διπλά από μια μικρή λίμνη με βαρκούλες προς ενοικίαση, όπου δεν θα έβαζα ούτε το μικρό μου δαχτυλάκι μέσα στο καφετί νερό. Πολλά πουλιά, φυτά και δέντρα. Όμορφα νεοκλασικά κτίρια με αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον. Ο καιρός αλλάζει, πέφτουν οι πρώτες στάλες βροχής δροσίζοντας την ατμόσφαιρα.



Η Α ήθελε πολύ να επισκεφτεί το μικρό αλλά ενδιαφέρον Museum of High Altitude Archaeology με την πολύ ιδιαίτερη μούμια έκθεμα των Ίνκας το κορίτσι γνωστό ως «Lightning Girl». Μια από τις πιο συναρπαστικές και προκλητικές τελετές των Ίνκας είναι σίγουρα η θυσία παιδιών η οποία συνήθως γινόταν στις ψηλές κορυφές των Άνδεων. Όπως στο όρος Llullaillaco, ένα ηφαίστειο ύψους 6700 μέτρων που απλώνεται στα σύνορα Αργεντινής και Χιλής. Ναρκωμένα με κόκα και ζυμωμένη μπύρα καλαμποκιού, τρία παιδιά είχαν οδηγηθεί σε ένα ιερό κοντά στην κορυφή του ηφαιστείου και είχαν ενταφιαστεί, μια πρακτική γνωστή ως capacocha.
Οι χαμηλές θερμοκρασίες στο βουνό διατήρησαν τέλεια τα μικρά σώματά τους. Εκεί έμειναν ανενόχλητα για πέντε αιώνες. Το σώμα της πιστεύεται ότι χτυπήθηκε από κεραυνό μετά τη θυσία της, εξού και το όνομα της. Τα δόντια της τονίζουν το νεαρό της ηλικίας όταν συνάντησε τη μοίρα της. Το κείμενο δίπλα της έδειχνε ότι ήταν μόλις πέντε ετών όταν πέθανε, σε αυτό το σκοτεινό δωμάτιο βρισκόταν ένα πραγματικό πρόσωπο, ένα παιδί.
Κατά την εποχή των Ίνκας, ήταν το έθιμο να επιλέγουν παιδιά από οικογένειες αγροτών, κάτι που θεωρούνταν τιμή για την οικογένεια. Κορίτσια όπως αυτά επιλέγονταν ως νήπια για να γίνουν Παρθένες του Ήλιου, που προορίζονταν αργότερα για βασιλικές σύζυγοι, ιέρειες ή να θυσιαστούν. Τα παιδιά θεωρείται ότι δεν θα πέθαιναν, αλλά ότι θα ενωθούν με τους προγόνους τους.
Βγαίνοντας από το μουσείο, αρχίζει μια δυνατή βροχή, σταματάμε μέσα σε μια στοά μέχρι να κοπάσει. Ένα ατύχημα συμβαίνει μπροστά μας, ευτυχώς μόνο με υλικές ζημίες στα δύο εμπλεκόμενα οχήματα. Συνεχίζουμε με βρεγμένα παπούτσια μέχρι το ξενοδοχείο μας.


Για βραδινό επιλέγουμε το Jose Balcare bistro, ένα ωραίο κρασί Malbec και bife de chorizo που ήταν το αγαπημένο μου κομμάτι κρέατος σε αυτό το ταξίδι. Άλλο ένα εστιατόριο που μπαίνει εύκολα στο top4 μας! Και να φανταστείτε ότι τρώμε λιγοστό κρέας στην ζωή μας, στα ταξίδια όμως του δίνουμε και καταλαβαίνει. Με μια σαλάτα και ένα πολύ νόστιμο γλυκό μας κόστισε περίπου 40 ευρώ. Μια μικρή βόλτα και επιστρέφουμε στο μικρό δωμάτιο μας, αύριο φεύγουμε για το…



Last edited: