BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.518
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Buenos Aires για μια νύχτα…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Α…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Β'…
- Salta για μια βραδιά
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Α'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Α'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Α'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Επίλογος...
Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Γ’ :
Το πρωί ξημερώνει μια πολύ όμορφη μέρα χωρίς αέρα (είπαμε ότι είμαστε τυχεροί; ), ενώ έβρεχε όλη την νύχτα. Επιστρέφουμε στο λιμάνι με το γνωστό πρωινό μας και πάλι στο χέρι (ω τι έκπληξη) από το Ana&Juana, για να πάμε για βόλτα με σκάφος στο κανάλι του Beagle.
Το λιμάνι της Ουσουάια εκτός από τουριστικός προορισμός είναι και το βασικό σημείο απόπλου για επιστημονικές περιηγήσεις στην Ανταρκτική και άλλα μέρη του Νότιου Ωκεανού. Κρουαζιερόπλοια, ψαράδικα, τελωνείο, Λιμενικό και πολλά άλλα σκάφη γεμίζουν τις προβλήτες, κοιτώντας κάτω βλέπεις αμέτρητα μύδια προσκολλημένα σε βράχους και μεταλλικές κατασκευές.

Έχουμε κλείσει με την Patagonia Adventure Explorer (τι πομπώδες όνομα) και για τέσσερις ώρες θα πληρώσουμε περίπου 37 ευρώ το άτομο. Υπάρχουν περίπου δέκα εταιρείες που κάνουν την ίδια ακριβώς βόλτα. Όμως εμείς δεν θέλαμε να πάμε με καταμαράν με άλλους 200-300 επισκέπτες, ούτε θέλαμε να πληρώσουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας οπότε και επιλέξαμε αυτούς. Το σκάφος μας προδίδει την ηλικία του, παίρνει μέχρι και 26 άτομα και έχει μια συμπαθητική οδηγό.
Επιβιβαζόμαστε και λύνουμε κάβους, μια πανέμορφη ημέρα καθώς η θάλασσα είναι λάδι. Αφήνουμε πίσω μας το λιμάνι και τον πολιτισμό και σαν άλλοι Δαρβίνοι (με καπετάνιο τον Fitz Roy) πάμε να εξερευνήσουμε την αχαρτογράφητη περιοχή! Καθόμαστε στον εξωτερικό πάνω χώρο και απολαμβάνουμε την θαλπωρή του πρωινού ήλιου και τις εντυπωσιακές χιονισμένες βουνοκορφές.


Αρχικά θα πάμε σε μια μικρή ξέρα, όπου και θα δούμε πολλά είδη πουλιών. Ένας ηλικιωμένος Αμερικάνος θα πει στην γυναίκα του “it's just a bunch of cormorants”. Τα τεράστια φύκια φτάνουν μέχρι την επιφάνεια της θάλασσας και απλώνονται σαν σχοινιά.

Στην συνέχεια θα κατευθυνθούμε μέχρι τον πασίγνωστο φάρο ορόσημο, τον εμβληματικό Les Eclaireurs, ο οποίος δεσπόζει στον χώρο από το 1920!


Εκεί θα δούμε και άλλα ζώα, φώκιες, θαλάσσια λιοντάρια και εκατοντάδες πουλιά που μοιράζονται την διπλανή ξέρα. Φάλαινες δυστυχώς δεν είδαμε (όσο και αν έψαχνα με πάθος) αν και συχνά πυκνά διασχίζουν το κανάλι.

Επιστρέφουμε για μια μικρή πεζοπορία σε ένα νησάκι και την θέα που δίνει από τον μικρό του λόφο. Ο άνεμος ξαναρχίζει και το κρύο επιστρέφει, θα δοκιμάσουμε και πάλι το φρούτο calafate.

Η οδηγός κάθε φορά μας χωρίζει σε Αγγλόφωνο και Ισπανόφωνο γκρουπ, ακούω πρώτα αυτά που λέει στα Αγγλικά και μετά πηγαίνω και το παίζω ξερόλας στους άλλους.
Ξέρει κάνεις από που πηρέ το όνομα της η πόλη;
Ο καιρός έχει χαλάσει και αφού είναι ακόμα νωρίς, λέμε να επισκεφτούμε το Ναυτικό μουσείο (maritimo) με κόστος 18 ευρώ το άτομο. Μια πρώην φυλακή με ιδιαίτερο αστεροειδείς σχήμα, η οποία δεν μας ενθουσίασε. Το μόνο αληθινά ενδιαφέρον για εμένα είναι το παλιό τμήμα που αφήσαν χωρίς να το επισκευάσουν.

Πάμε σούπερ μάρκετ και εκεί πέφτουμε στο πιο αργό ταμείο ever, καθώς αρχικά μια μητέρα με το παιδί της η οποία αφού έχει γεμίσει ένα καρότσι πράγματα, λέει ότι δεν βρίσκει την κάρτα της. Ψάχνει ξαναψάχνει, ρούχα, τσάντα, πορτοφόλι και πάλι από την αρχή. Μετα από δέκα λεπτά αποχωρεί εκνευρισμένη. Στην συνέχεια τα δυο κορίτσια που βρίσκονται μπροστά μας, δεν έχουν αρκετά χρήματα για τις αγορές τους και αφού περάσουν πάνω από πέντε λεπτά αποχωρούν και αυτές από την ουρά. Συνολικά χρειαστήκαμε είκοσι λεπτά για να πληρώσουμε και να φύγουμε ενώ είμασταν απλά τρίτοι στο ταμείο!!
Η Α είναι ακόμα κρυωμένη, θα πάμε για βραδινό για τελευταία φορά (μαντέψτε που) και πάλι στο Salitre. Βαθμός ψησίματος κρέατος, η Α επέλεγε juguoso (medium) ενώ εγώ apunto (well done), πριν από αυτό το ταξίδι ήθελα απαραίτητα το κρέας καλοψημένο στα όρια του καμένου, τώρα εκτιμώ και το ενδιάμεσο (μάλλον μεγαλώνω). Η βραδιά θα περάσει όμορφα με μια νόστιμη σαλάτα, κρέας, γλυκό και ένα κόκκινο Malbec.

Στην επιστροφή για το διαμέρισμα, μας υποδέχεται ένας ουρανός βαρύς, με εναλλαγή βροχής και χαλαζιού με κρύο θυμίζοντας μας ότι εδώ στην άκρη του κόσμου κυρίαρχος είναι η φύση!
Πάμε για ξεκούραση καθώς αύριο πακετάρουμε για τον τελευταίο σταθμό μας σε αυτό το ταξίδι, το…
Το πρωί ξημερώνει μια πολύ όμορφη μέρα χωρίς αέρα (είπαμε ότι είμαστε τυχεροί; ), ενώ έβρεχε όλη την νύχτα. Επιστρέφουμε στο λιμάνι με το γνωστό πρωινό μας και πάλι στο χέρι (ω τι έκπληξη) από το Ana&Juana, για να πάμε για βόλτα με σκάφος στο κανάλι του Beagle.
Το λιμάνι της Ουσουάια εκτός από τουριστικός προορισμός είναι και το βασικό σημείο απόπλου για επιστημονικές περιηγήσεις στην Ανταρκτική και άλλα μέρη του Νότιου Ωκεανού. Κρουαζιερόπλοια, ψαράδικα, τελωνείο, Λιμενικό και πολλά άλλα σκάφη γεμίζουν τις προβλήτες, κοιτώντας κάτω βλέπεις αμέτρητα μύδια προσκολλημένα σε βράχους και μεταλλικές κατασκευές.








Έχουμε κλείσει με την Patagonia Adventure Explorer (τι πομπώδες όνομα) και για τέσσερις ώρες θα πληρώσουμε περίπου 37 ευρώ το άτομο. Υπάρχουν περίπου δέκα εταιρείες που κάνουν την ίδια ακριβώς βόλτα. Όμως εμείς δεν θέλαμε να πάμε με καταμαράν με άλλους 200-300 επισκέπτες, ούτε θέλαμε να πληρώσουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας οπότε και επιλέξαμε αυτούς. Το σκάφος μας προδίδει την ηλικία του, παίρνει μέχρι και 26 άτομα και έχει μια συμπαθητική οδηγό.
Επιβιβαζόμαστε και λύνουμε κάβους, μια πανέμορφη ημέρα καθώς η θάλασσα είναι λάδι. Αφήνουμε πίσω μας το λιμάνι και τον πολιτισμό και σαν άλλοι Δαρβίνοι (με καπετάνιο τον Fitz Roy) πάμε να εξερευνήσουμε την αχαρτογράφητη περιοχή! Καθόμαστε στον εξωτερικό πάνω χώρο και απολαμβάνουμε την θαλπωρή του πρωινού ήλιου και τις εντυπωσιακές χιονισμένες βουνοκορφές.





Αρχικά θα πάμε σε μια μικρή ξέρα, όπου και θα δούμε πολλά είδη πουλιών. Ένας ηλικιωμένος Αμερικάνος θα πει στην γυναίκα του “it's just a bunch of cormorants”. Τα τεράστια φύκια φτάνουν μέχρι την επιφάνεια της θάλασσας και απλώνονται σαν σχοινιά.





Στην συνέχεια θα κατευθυνθούμε μέχρι τον πασίγνωστο φάρο ορόσημο, τον εμβληματικό Les Eclaireurs, ο οποίος δεσπόζει στον χώρο από το 1920!






Εκεί θα δούμε και άλλα ζώα, φώκιες, θαλάσσια λιοντάρια και εκατοντάδες πουλιά που μοιράζονται την διπλανή ξέρα. Φάλαινες δυστυχώς δεν είδαμε (όσο και αν έψαχνα με πάθος) αν και συχνά πυκνά διασχίζουν το κανάλι.









Επιστρέφουμε για μια μικρή πεζοπορία σε ένα νησάκι και την θέα που δίνει από τον μικρό του λόφο. Ο άνεμος ξαναρχίζει και το κρύο επιστρέφει, θα δοκιμάσουμε και πάλι το φρούτο calafate.











Η οδηγός κάθε φορά μας χωρίζει σε Αγγλόφωνο και Ισπανόφωνο γκρουπ, ακούω πρώτα αυτά που λέει στα Αγγλικά και μετά πηγαίνω και το παίζω ξερόλας στους άλλους.
Ξέρει κάνεις από που πηρέ το όνομα της η πόλη;
- Κυρία, κυρία, εγώ ξέρω! Σημαίνει βαθύς κόλπος στην γλώσσα των Ιθαγενών της περιοχής, των Yaghan. Μα ποσό έξυπνος είμαι πια, πραγματικά δεν μπορώ ούτε να θυμηθώ όλα τα προτερήματα μου!
Ο καιρός έχει χαλάσει και αφού είναι ακόμα νωρίς, λέμε να επισκεφτούμε το Ναυτικό μουσείο (maritimo) με κόστος 18 ευρώ το άτομο. Μια πρώην φυλακή με ιδιαίτερο αστεροειδείς σχήμα, η οποία δεν μας ενθουσίασε. Το μόνο αληθινά ενδιαφέρον για εμένα είναι το παλιό τμήμα που αφήσαν χωρίς να το επισκευάσουν.





Πάμε σούπερ μάρκετ και εκεί πέφτουμε στο πιο αργό ταμείο ever, καθώς αρχικά μια μητέρα με το παιδί της η οποία αφού έχει γεμίσει ένα καρότσι πράγματα, λέει ότι δεν βρίσκει την κάρτα της. Ψάχνει ξαναψάχνει, ρούχα, τσάντα, πορτοφόλι και πάλι από την αρχή. Μετα από δέκα λεπτά αποχωρεί εκνευρισμένη. Στην συνέχεια τα δυο κορίτσια που βρίσκονται μπροστά μας, δεν έχουν αρκετά χρήματα για τις αγορές τους και αφού περάσουν πάνω από πέντε λεπτά αποχωρούν και αυτές από την ουρά. Συνολικά χρειαστήκαμε είκοσι λεπτά για να πληρώσουμε και να φύγουμε ενώ είμασταν απλά τρίτοι στο ταμείο!!
Η Α είναι ακόμα κρυωμένη, θα πάμε για βραδινό για τελευταία φορά (μαντέψτε που) και πάλι στο Salitre. Βαθμός ψησίματος κρέατος, η Α επέλεγε juguoso (medium) ενώ εγώ apunto (well done), πριν από αυτό το ταξίδι ήθελα απαραίτητα το κρέας καλοψημένο στα όρια του καμένου, τώρα εκτιμώ και το ενδιάμεσο (μάλλον μεγαλώνω). Η βραδιά θα περάσει όμορφα με μια νόστιμη σαλάτα, κρέας, γλυκό και ένα κόκκινο Malbec.


Στην επιστροφή για το διαμέρισμα, μας υποδέχεται ένας ουρανός βαρύς, με εναλλαγή βροχής και χαλαζιού με κρύο θυμίζοντας μας ότι εδώ στην άκρη του κόσμου κυρίαρχος είναι η φύση!
Πάμε για ξεκούραση καθώς αύριο πακετάρουμε για τον τελευταίο σταθμό μας σε αυτό το ταξίδι, το…
Last edited: