BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.518
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Buenos Aires για μια νύχτα…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Α…
- Tilcara για 2 βραδιές μέρος Β'…
- Salta για μια βραδιά
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Α'
- San Carlos Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Α'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Β'
- El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Α'
- El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Α'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Β'
- Buenos Aires για 3 βραδιές, μέρος Γ'
- Επίλογος...
Iguazu για 3 βραδιές, μέρος Γ’ :
Δυο μήνες νωρίτερα είχα διαβάσει ότι μπορείς να περάσεις στην Βραζιλία χωρίς βίζα ακόμα και με ενοικιαζόμενο όχημα. Από τότε μου είχε καρφωθεί στο μυαλό η ιδέα και αυτό κάναμε εν τέλει!
Έχουμε ξεμείνει από καθαρά ρούχα, καθώς πόσες φορές να βάλω το ίδιο σώβρακο; Μια από κάθε πλευρά και μια μέσα έξω, μετά δεν είναι πρέπον. Είναι και αυτό το σαβουάρ βίβρ που λένε! Επιλέγουμε με βάση τα καλά σχόλια το lavanderia Burbujas και με μόλις 5 ευρώ δίνουμε πάνω από έξι κιλά άπλυτα. Βέβαια στις 9 το πρωί περιμέναμε να ανοίξει τουλάχιστον επι 30 λεπτά, είπαμε στην χώρα όλα είναι χαλαρά... Που πάμε μετά; Για medialunas βέβαια. Βάζουμε βενζίνη στο παπάκι και ξεκινάμε για τον έλεγχο διαβατηρίων. Μεγάλες ουρές, πως θα γίνει να προλάβουμε; Προσπερνώντας όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, όπως κάνουν τα εκατοντάδες άλλα μηχανάκια. Μισή ντροπή δική τους, δεν είναι σωστό αλλά θέλω να προλάβω να δω αυτά για τα οποία ήρθα. Είμαι τουρίστας και πληρώνω! Ένας τυπικός έλεγχος στην Αργεντίνικη πλευρά και περνάμε πάνω από την γέφυρα που χωρίζει τις δυο χώρες τραγουδώντας Brazil λαλαλαλλα.
Στην Βραζιλιάνικη πλευρά δεν ασχολείται κανείς με εμάς. Οδηγώντας, με την άκρη του ματιού μου αντιλαμβάνομαι μια κίνηση αλλά δεν έχω χρόνο να αντιδράσω. Στην διασταύρωση έχουμε προτεραιότητα, ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σταματημένο και ο οδηγός κοιτάζει από την άλλη. Την στιγμή που περνάμε αποφασίζει ότι το πεδίο είναι ελεύθερο και έρχεται καταπάνω μας ενώ “νιώθω” ακόμα και το χτύπημα. Από την μια ευτυχώς δεν πανικοβλήθηκα, δεν πάτησα τρελά τα φρένα αλλά ούτε και έκανα και το σωστό να πατήσω την κόρνα. Βέβαια όλα αυτά έγιναν μέσα σε 2 δευτερόλεπτα το πολύ. Φρέναρε και πέρασα πραγματικά στο μισό εκατοστό από τον προφυλακτήρα του. Σταμάτησα, έτοιμος να δείρω και βλέπω έναν ηλικιωμένο κύριο να μου ζητάει συγνώμη, desculpe… Του λέω, είσαι τυχερός, θα ζήσεις άλλη μια μέρα και τον αφήνω να πάει στην γυναίκα του. Αλήθεια τώρα, δεν είπα λέξη. Έγιναν όλα τόσο γρήγορα…Έτσι απλά, στο πρώτο μας χιλιόμετρο στην Βραζιλία θα βρισκόμασταν ξαπλωμένοι στην ζεστή άσφαλτο και στην καλύτερη θα επισκεπτόμασταν το Βραζιλιάνικο ΕΣΥ… Τι desculpe, η καρδιά μας έπαιξε ταμπούρο σε καρναβαλικούς ρυθμούς. Τέλος πάντων, δεν έγινε κάτι οπότε προχωράμε.
Η πόλη του Foz Iguazu έχει 260000 κάτοικους ή κάπου εκεί τέλος πάντων, δεν τους μέτρησα κιόλας.
Τουριστική πόλη και αυτή καθώς είναι η πύλη για την είσοδο στους καταρράκτες. Η τιμή για το πάρκο είναι 19 ευρώ για τον καθένα μας ενώ και το παπάκι πρέπει να πληρώσει θέση πάρκινγκ.
Ουρά για το εισιτήριο, αγοράζω το δικό μου (από αυτόματο πωλητή) με ώρα εισόδου 10:30 και την στιγμή που αγοράζει και η Α το δικό της η επόμενη διαθεσιμότητα είναι για τις 11. Ρωτήσαμε και ευτυχώς είναι απλά ενδεικτική ώρα, οι ουρές είναι πολύ μεγάλες για το διπλό ανοιχτό λεωφορείο που θα μας μεταφέρει στον χώρο.
Εδώ νιώθεις μέσα στους καταρράκτες ενώ είναι μικρή διαδρομή σε σχέση με την Αργεντίνικη πλευρά. Μπορείς να δεις τους καταρράκτες από ψηλά και να κατέβεις σε διαφορά επίπεδα. Ακούμε και βλέπουμε ένα ελικόπτερο που εμφανίζεται αραιά και που. Εκεί απέναντι βρισκόμασταν χθές ενω και πάλι έχει ζέστη και πολύ κόσμο! Υποθέτω ότι αν κάποιος βιάζεται είναι καλύτερα να έρθει εδώ για την αξιοποίηση του λιγοστού χρόνου. Είναι όλα πιο μαζεμένα, ενώ και οι υπάλληλοι βοηθάνε περισσότερο. Ιδανικά κάνεις και τα δύο βεβαίως, είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους! Πολύ εντυπωσιακοί καταρράκτες και η τριγύρω φύση!

Expectation vs reality, είπαμε έχει πολύ κόσμο που περιμένει να βγάλει τις τέλειες φωτογραφίες.

Φεύγουμε και εκεί δίπλα υπάρχει το πάρκο πουλιών (Parque das Aves) με είσοδο 15 ευρώ το άτομο ενώ πρέπει να πληρώσουμε και 9 ευρώ για το παρκινγκ για το παπάκι. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα πουλιών στην Λατινική Αμερική και φιλοξενεί σπάνια και επαπειλούμενα είδη. Ακολουθούμε τα όμορφα μονοπάτια και περνάμε δίπλα από κάποια ελεύθερα και άλλα όχι και τόσο πούλια. 160 διαφορετικά είδη πουλιών, πεταλούδες και πολλά φυτά και λουλούδια. Περάσαμε ένα όμορφο δίωρο ενώ σταματήσαμε και για ένα σνακ και καφέ στην καντίνα του χώρου. Ειδικότερα οι μικροί και μεγάλοι παπαγάλοι ήταν πανέμορφοι και βρίσκονται μια μόλις ανάσα απο εσένα.Έκλεψα Δανείστηκα και 2-3 πούπουλα που βρήκα στο έδαφος. Ένας κροκόδειλος κρύβεται κάτω από την επιφάνεια του νερού μέσα στην μικρή λίμνη.

Βγαίνουμε από το πάρκο των πουλιών και βάζουμε κράνος, κάνω αναστροφή και εκπλήσσω την Α με μια στάση στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Θέλω να μάθω αν υπάρχει διαθεσιμότητα για το ελικόπτερο που σε πάει πάνω απο τους καταρράκτες. Υπάρχει, σε 30 λεπτά από τώρα με κόστος 125 ευρώ το άτομο. Δεν το περίμενε, ενώ εγώ το είχα σχεδιάσει από καιρό άλλα χωρίς να έχω κλείσει τίποτα καθώς ο χρόνος είναι αμείλικτος και δεν ήξερα αν θα προλάβουμε. Μαζί μας εκτός από τον πιλότο βρίσκονται για την δεκάλεπτη πτήση και δυο ηλικιωμένες Αμερικανίδες καθώς και ένα ζευγάρι Βραζιλιάνων. Την μπροστινή θέση την καπάρωσε η μια Αμερικανίδα, εμάς ευτυχώς μας δόθηκε και στους δυο μας παράθυρο σε αντίθεση με το άλλο ζεύγος. Από αυτό το ύψος αντιλαμβάνεσαι το τεράστιο μέγεθος της περιοχής και τα φαινομενικά ατέλειωτα δέντρα. Πολύ ιδιαίτερες εικόνες από ψηλά, βλέπεις τα μέρη που ήσουν νωρίτερα αλλά από τελείως άλλη οπτική γωνία. Επίσης η πτήση με το ελικόπτερο είναι διαφορετική, νιώθεις την κίνηση αλλιώς. Άξιζε; Ναι αλλά δεν μου άρεσε που και εδώ προσπάθησαν να μας πουλήσουν τις φωτογραφίες μας. Με αυτήν την τιμή το λιγότερο που μπορούν να κάνουν είναι να μας δώσουν κάτι για ενθύμιο. Οσο θορυβωδώς ήρθε το ελικόπτερο άλλο τόσο έφυγε για να ξαναβάλει καύσιμο πριν πάρει τους επόμενους πελάτες...

Πολλές εργασίες, μηχανήματα κάνουν διάνοιξη των δρόμων, παρακάμψεις, κόκκινο χώμα, μπόλικη κίνηση και ο ουρανός μαυρίζει. Είδαμε τους καταρράκτες από την Αργεντίνικη και Βραζιλιάνικη γη, από το ποτάμι και αέρα! Εντός, εκτός και επι ταυτά!

Επιστρέφουμε από τον ίδιο δρόμο για την γέφυρα, περνάμε από το σημείο στο οποίο θα είχε τερματιστεί το ταξίδι μας το πρωί. Ψιχαλίζει, τεράστιες ουρές, όμως και πάλι οι μηχανόβιοι προσπερνάμε τα σταματημένα αυτοκίνητα και παίρνουμε σχετικά καλή θέση για τον διαβατηριακό έλεγχο. Τριάντα λεπτά αντί για τέσσερις ώρες, ένας και πάλι τυπικός έλεγχος και βρισκόμαστε σε Αργεντίνικο έδαφος!
Βγαίνουμε από το δωμάτιο με την σκέψη ότι πρέπει να πάρουμε αδιάβροχο, δεν πρυτανεύει η λογική και στα μισά αρχίζει να βρέχει. Μπουκάρουμε στο αγαπημένο Terrazas Restaurante και την ώρα που θα παραγγείλουμε σκοτεινιάζουν τα πάντα. Διακοπή ρεύματος σε όλη την περιοχή, είμαστε οι μοναδικοί πελάτες με τα φώτα ασφάλειας για συντροφιά μας. Ο μάγειρας δεν μπορεί να ψήσει κρέας, παρά μόνο να τηγανίσει ψάρια, περιμένουμε λίγο μέχρι που το στομάχι διαμαρτύρεται και παραγγέλνει από μόνο του. Επιλέγουμε τα δύο διαφορετικά ψάρια τα οποία μπορεί να μας προσφέρει. Ο νόμος του Μέρφι, λίγο πριν να μας φέρει το φαγητό επανέρχεται το ρεύμα.
Τελικά είναι πολύ νόστιμα, ειδικά το pacu (συγγενής του πιράνχας) ενώ η βροχή παραμένει πολύ δυνατή. Ένα ροζέ Malbec, σαλάτα και γλυκό και ο λογαριασμός περίπου στα 40 ευρώ. Μετά απο μια συζήτηση που είχαμε στα Ισπανικά, αποχαιρετάμε και την γλυκιά Μακαρένα. Φοράμε τα βρεγμένα κράνη που αφήσαμε εν γνώση μας στο παπάκι και βλέπουμε τις αστραπές να φωτίζουν τον κατάμαυρο ουρανό. Φτάνοντας στο ξενοδοχείο η βροχή δυναμώνει και θα κρατήσει όλο το βράδυ. Μπαίνοντας στο δωμάτιο παίρνω μήνυμα από την Flybondi,το οποίο μέχρι να ανοίξει είχα ήδη προλάβει να κάνω σενάρια ακύρωσης. Τελικά η αυριανή πρωινή πτήση μας θα έχει δυο ώρες καθυστέρηση, αυτή την φορά μας βολεύει! Ευχαριστούμε που σκεφτήκατε να στείλετε μήνυμα!
Ξαπλώνω και στο μυαλό μου παίζει συνεχώς η μουσική Brazil λαλαλα (που για ενα εκατοστό θα μπορούσε να ήταν και ο ήχος ασθενοφόρου)….
Δυστυχώς βρισκόμαστε στο τελευταίο βράδυ μας εδώ, περνάνε οι μέρες ταχύτατα και αύριο φεύγουμε για το…
Δυο μήνες νωρίτερα είχα διαβάσει ότι μπορείς να περάσεις στην Βραζιλία χωρίς βίζα ακόμα και με ενοικιαζόμενο όχημα. Από τότε μου είχε καρφωθεί στο μυαλό η ιδέα και αυτό κάναμε εν τέλει!
Έχουμε ξεμείνει από καθαρά ρούχα, καθώς πόσες φορές να βάλω το ίδιο σώβρακο; Μια από κάθε πλευρά και μια μέσα έξω, μετά δεν είναι πρέπον. Είναι και αυτό το σαβουάρ βίβρ που λένε! Επιλέγουμε με βάση τα καλά σχόλια το lavanderia Burbujas και με μόλις 5 ευρώ δίνουμε πάνω από έξι κιλά άπλυτα. Βέβαια στις 9 το πρωί περιμέναμε να ανοίξει τουλάχιστον επι 30 λεπτά, είπαμε στην χώρα όλα είναι χαλαρά... Που πάμε μετά; Για medialunas βέβαια. Βάζουμε βενζίνη στο παπάκι και ξεκινάμε για τον έλεγχο διαβατηρίων. Μεγάλες ουρές, πως θα γίνει να προλάβουμε; Προσπερνώντας όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, όπως κάνουν τα εκατοντάδες άλλα μηχανάκια. Μισή ντροπή δική τους, δεν είναι σωστό αλλά θέλω να προλάβω να δω αυτά για τα οποία ήρθα. Είμαι τουρίστας και πληρώνω! Ένας τυπικός έλεγχος στην Αργεντίνικη πλευρά και περνάμε πάνω από την γέφυρα που χωρίζει τις δυο χώρες τραγουδώντας Brazil λαλαλαλλα.
Στην Βραζιλιάνικη πλευρά δεν ασχολείται κανείς με εμάς. Οδηγώντας, με την άκρη του ματιού μου αντιλαμβάνομαι μια κίνηση αλλά δεν έχω χρόνο να αντιδράσω. Στην διασταύρωση έχουμε προτεραιότητα, ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σταματημένο και ο οδηγός κοιτάζει από την άλλη. Την στιγμή που περνάμε αποφασίζει ότι το πεδίο είναι ελεύθερο και έρχεται καταπάνω μας ενώ “νιώθω” ακόμα και το χτύπημα. Από την μια ευτυχώς δεν πανικοβλήθηκα, δεν πάτησα τρελά τα φρένα αλλά ούτε και έκανα και το σωστό να πατήσω την κόρνα. Βέβαια όλα αυτά έγιναν μέσα σε 2 δευτερόλεπτα το πολύ. Φρέναρε και πέρασα πραγματικά στο μισό εκατοστό από τον προφυλακτήρα του. Σταμάτησα, έτοιμος να δείρω και βλέπω έναν ηλικιωμένο κύριο να μου ζητάει συγνώμη, desculpe… Του λέω, είσαι τυχερός, θα ζήσεις άλλη μια μέρα και τον αφήνω να πάει στην γυναίκα του. Αλήθεια τώρα, δεν είπα λέξη. Έγιναν όλα τόσο γρήγορα…Έτσι απλά, στο πρώτο μας χιλιόμετρο στην Βραζιλία θα βρισκόμασταν ξαπλωμένοι στην ζεστή άσφαλτο και στην καλύτερη θα επισκεπτόμασταν το Βραζιλιάνικο ΕΣΥ… Τι desculpe, η καρδιά μας έπαιξε ταμπούρο σε καρναβαλικούς ρυθμούς. Τέλος πάντων, δεν έγινε κάτι οπότε προχωράμε.
Η πόλη του Foz Iguazu έχει 260000 κάτοικους ή κάπου εκεί τέλος πάντων, δεν τους μέτρησα κιόλας.
Τουριστική πόλη και αυτή καθώς είναι η πύλη για την είσοδο στους καταρράκτες. Η τιμή για το πάρκο είναι 19 ευρώ για τον καθένα μας ενώ και το παπάκι πρέπει να πληρώσει θέση πάρκινγκ.
Ουρά για το εισιτήριο, αγοράζω το δικό μου (από αυτόματο πωλητή) με ώρα εισόδου 10:30 και την στιγμή που αγοράζει και η Α το δικό της η επόμενη διαθεσιμότητα είναι για τις 11. Ρωτήσαμε και ευτυχώς είναι απλά ενδεικτική ώρα, οι ουρές είναι πολύ μεγάλες για το διπλό ανοιχτό λεωφορείο που θα μας μεταφέρει στον χώρο.
Εδώ νιώθεις μέσα στους καταρράκτες ενώ είναι μικρή διαδρομή σε σχέση με την Αργεντίνικη πλευρά. Μπορείς να δεις τους καταρράκτες από ψηλά και να κατέβεις σε διαφορά επίπεδα. Ακούμε και βλέπουμε ένα ελικόπτερο που εμφανίζεται αραιά και που. Εκεί απέναντι βρισκόμασταν χθές ενω και πάλι έχει ζέστη και πολύ κόσμο! Υποθέτω ότι αν κάποιος βιάζεται είναι καλύτερα να έρθει εδώ για την αξιοποίηση του λιγοστού χρόνου. Είναι όλα πιο μαζεμένα, ενώ και οι υπάλληλοι βοηθάνε περισσότερο. Ιδανικά κάνεις και τα δύο βεβαίως, είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους! Πολύ εντυπωσιακοί καταρράκτες και η τριγύρω φύση!













Expectation vs reality, είπαμε έχει πολύ κόσμο που περιμένει να βγάλει τις τέλειες φωτογραφίες.



Φεύγουμε και εκεί δίπλα υπάρχει το πάρκο πουλιών (Parque das Aves) με είσοδο 15 ευρώ το άτομο ενώ πρέπει να πληρώσουμε και 9 ευρώ για το παρκινγκ για το παπάκι. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα πουλιών στην Λατινική Αμερική και φιλοξενεί σπάνια και επαπειλούμενα είδη. Ακολουθούμε τα όμορφα μονοπάτια και περνάμε δίπλα από κάποια ελεύθερα και άλλα όχι και τόσο πούλια. 160 διαφορετικά είδη πουλιών, πεταλούδες και πολλά φυτά και λουλούδια. Περάσαμε ένα όμορφο δίωρο ενώ σταματήσαμε και για ένα σνακ και καφέ στην καντίνα του χώρου. Ειδικότερα οι μικροί και μεγάλοι παπαγάλοι ήταν πανέμορφοι και βρίσκονται μια μόλις ανάσα απο εσένα.
































Βγαίνουμε από το πάρκο των πουλιών και βάζουμε κράνος, κάνω αναστροφή και εκπλήσσω την Α με μια στάση στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Θέλω να μάθω αν υπάρχει διαθεσιμότητα για το ελικόπτερο που σε πάει πάνω απο τους καταρράκτες. Υπάρχει, σε 30 λεπτά από τώρα με κόστος 125 ευρώ το άτομο. Δεν το περίμενε, ενώ εγώ το είχα σχεδιάσει από καιρό άλλα χωρίς να έχω κλείσει τίποτα καθώς ο χρόνος είναι αμείλικτος και δεν ήξερα αν θα προλάβουμε. Μαζί μας εκτός από τον πιλότο βρίσκονται για την δεκάλεπτη πτήση και δυο ηλικιωμένες Αμερικανίδες καθώς και ένα ζευγάρι Βραζιλιάνων. Την μπροστινή θέση την καπάρωσε η μια Αμερικανίδα, εμάς ευτυχώς μας δόθηκε και στους δυο μας παράθυρο σε αντίθεση με το άλλο ζεύγος. Από αυτό το ύψος αντιλαμβάνεσαι το τεράστιο μέγεθος της περιοχής και τα φαινομενικά ατέλειωτα δέντρα. Πολύ ιδιαίτερες εικόνες από ψηλά, βλέπεις τα μέρη που ήσουν νωρίτερα αλλά από τελείως άλλη οπτική γωνία. Επίσης η πτήση με το ελικόπτερο είναι διαφορετική, νιώθεις την κίνηση αλλιώς. Άξιζε; Ναι αλλά δεν μου άρεσε που και εδώ προσπάθησαν να μας πουλήσουν τις φωτογραφίες μας. Με αυτήν την τιμή το λιγότερο που μπορούν να κάνουν είναι να μας δώσουν κάτι για ενθύμιο. Οσο θορυβωδώς ήρθε το ελικόπτερο άλλο τόσο έφυγε για να ξαναβάλει καύσιμο πριν πάρει τους επόμενους πελάτες...













Πολλές εργασίες, μηχανήματα κάνουν διάνοιξη των δρόμων, παρακάμψεις, κόκκινο χώμα, μπόλικη κίνηση και ο ουρανός μαυρίζει. Είδαμε τους καταρράκτες από την Αργεντίνικη και Βραζιλιάνικη γη, από το ποτάμι και αέρα! Εντός, εκτός και επι ταυτά!




Επιστρέφουμε από τον ίδιο δρόμο για την γέφυρα, περνάμε από το σημείο στο οποίο θα είχε τερματιστεί το ταξίδι μας το πρωί. Ψιχαλίζει, τεράστιες ουρές, όμως και πάλι οι μηχανόβιοι προσπερνάμε τα σταματημένα αυτοκίνητα και παίρνουμε σχετικά καλή θέση για τον διαβατηριακό έλεγχο. Τριάντα λεπτά αντί για τέσσερις ώρες, ένας και πάλι τυπικός έλεγχος και βρισκόμαστε σε Αργεντίνικο έδαφος!
Βγαίνουμε από το δωμάτιο με την σκέψη ότι πρέπει να πάρουμε αδιάβροχο, δεν πρυτανεύει η λογική και στα μισά αρχίζει να βρέχει. Μπουκάρουμε στο αγαπημένο Terrazas Restaurante και την ώρα που θα παραγγείλουμε σκοτεινιάζουν τα πάντα. Διακοπή ρεύματος σε όλη την περιοχή, είμαστε οι μοναδικοί πελάτες με τα φώτα ασφάλειας για συντροφιά μας. Ο μάγειρας δεν μπορεί να ψήσει κρέας, παρά μόνο να τηγανίσει ψάρια, περιμένουμε λίγο μέχρι που το στομάχι διαμαρτύρεται και παραγγέλνει από μόνο του. Επιλέγουμε τα δύο διαφορετικά ψάρια τα οποία μπορεί να μας προσφέρει. Ο νόμος του Μέρφι, λίγο πριν να μας φέρει το φαγητό επανέρχεται το ρεύμα.
Τελικά είναι πολύ νόστιμα, ειδικά το pacu (συγγενής του πιράνχας) ενώ η βροχή παραμένει πολύ δυνατή. Ένα ροζέ Malbec, σαλάτα και γλυκό και ο λογαριασμός περίπου στα 40 ευρώ. Μετά απο μια συζήτηση που είχαμε στα Ισπανικά, αποχαιρετάμε και την γλυκιά Μακαρένα. Φοράμε τα βρεγμένα κράνη που αφήσαμε εν γνώση μας στο παπάκι και βλέπουμε τις αστραπές να φωτίζουν τον κατάμαυρο ουρανό. Φτάνοντας στο ξενοδοχείο η βροχή δυναμώνει και θα κρατήσει όλο το βράδυ. Μπαίνοντας στο δωμάτιο παίρνω μήνυμα από την Flybondi,το οποίο μέχρι να ανοίξει είχα ήδη προλάβει να κάνω σενάρια ακύρωσης. Τελικά η αυριανή πρωινή πτήση μας θα έχει δυο ώρες καθυστέρηση, αυτή την φορά μας βολεύει! Ευχαριστούμε που σκεφτήκατε να στείλετε μήνυμα!
Ξαπλώνω και στο μυαλό μου παίζει συνεχώς η μουσική Brazil λαλαλα (που για ενα εκατοστό θα μπορούσε να ήταν και ο ήχος ασθενοφόρου)….
Δυστυχώς βρισκόμαστε στο τελευταίο βράδυ μας εδώ, περνάνε οι μέρες ταχύτατα και αύριο φεύγουμε για το…
Last edited: