alma
Member
- Μηνύματα
- 4.296
- Likes
- 18.460
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27
Το σίγουρο είναι ότι η Αβάνα τις νύχτες είναι επίσης γοητευτική. Επίσης δεν ανησυχείς μην σου επιτεθούν, σε κλέψουν ή σου συμβεί οποιασδήποτε μορφής επίθεση, όπως συμβαίνει στις περισσότερες λατινοαμερικάνικες πρωτεύουσες. Τέτοιες στιγμές που…. η αδρεναλίνη ανεβαίνει και επαγρυπνείς… στην Αβάνα δεν υπάρχουν. Μία από τις βραδιές που κάναμε τις βόλτες μας στο σοκάκια της πόλης, ένας σωματώδης μαύρος μας πλησίασε ρωτώντας μας αν θέλουμε να φάμε στο παλαδάρ, όπου μαγειρεύει ο πατέρας του.Χωρίς υποχρέωση είπε. «Μπαίνετε, βλέπετε και αν δεν σας αρέσει, οκ».
Στην Αβάνα είναι πολύ συνηθισμένο σπίτια να μετατρέπονται σε εστιατόρια για να αποκτήσουν ή να συμπληρώσουν το εισόδημα τους οι ντόπιοι. Περιπλανιόμασταν στα στενά με τον μελαμψό νεαρό, που ταυτόχρονα μας εξιστορούσε την ιστορία της ζωής του και της οικογένειας του…. Και ενώ καθυστερούσαμε και μπαίναμε σε σκοτεινά στενά μέχρι να φτάσουμε, ακόμα κι εγώ( που δεν ένιωσα φόβο, ακόμα και τα βράδια στις κακόφημες γειτονιές του Μπουένος Άιρες) άρχισα να αναρωτιέμαι αν είναι τελικά τόσο ασφαλής η Αβάνα και πότε επιτέλους θα δούμε αυτό το παλαδάρ(πριν τελειώσει η ιστορία της ζωής του- συμπαθέστατου κατά τ’άλλα νεαρού- η μετά). Τελικά η φήμη της ασφαλέστατης πόλης επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά και φτάσαμε στο μισοαναπαλαιωμένο παλαιό αρχοντικό, του οποίοι οι παλαιότεροι ένοικοι πρέπει να είχαν απίστευτο πλούτο…. Οι καινούργιοι πάλι όχι, γιατί εκτός από τα φρεσκοβαμμένα, καλοδιατηρημένα δωμάτια με τις παλιές αντίκες, όπου έτρωγε ο κόσμος, τα μέσα ήταν σχεδόν υπό κατάρρευση με υγρασία και κομμάτια μπετόν να λείπουν, ενώ μια γιαγιά έβλεπε τηλεόραση με τη ρόμπα και τις παντόφλες της, λίγα δωμάτια πιο πέρα. Το φαγητό ήταν καλό και η εμπειρία αξέχαστη….Άλλη μια νύχτα στην Αβάνα τελείωσε….
Παρακάτω ακολουθούν φωτογραφίες από διάφορες νυχτερινές βόλτες στην πόλη….
Στην Αβάνα είναι πολύ συνηθισμένο σπίτια να μετατρέπονται σε εστιατόρια για να αποκτήσουν ή να συμπληρώσουν το εισόδημα τους οι ντόπιοι. Περιπλανιόμασταν στα στενά με τον μελαμψό νεαρό, που ταυτόχρονα μας εξιστορούσε την ιστορία της ζωής του και της οικογένειας του…. Και ενώ καθυστερούσαμε και μπαίναμε σε σκοτεινά στενά μέχρι να φτάσουμε, ακόμα κι εγώ( που δεν ένιωσα φόβο, ακόμα και τα βράδια στις κακόφημες γειτονιές του Μπουένος Άιρες) άρχισα να αναρωτιέμαι αν είναι τελικά τόσο ασφαλής η Αβάνα και πότε επιτέλους θα δούμε αυτό το παλαδάρ(πριν τελειώσει η ιστορία της ζωής του- συμπαθέστατου κατά τ’άλλα νεαρού- η μετά). Τελικά η φήμη της ασφαλέστατης πόλης επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά και φτάσαμε στο μισοαναπαλαιωμένο παλαιό αρχοντικό, του οποίοι οι παλαιότεροι ένοικοι πρέπει να είχαν απίστευτο πλούτο…. Οι καινούργιοι πάλι όχι, γιατί εκτός από τα φρεσκοβαμμένα, καλοδιατηρημένα δωμάτια με τις παλιές αντίκες, όπου έτρωγε ο κόσμος, τα μέσα ήταν σχεδόν υπό κατάρρευση με υγρασία και κομμάτια μπετόν να λείπουν, ενώ μια γιαγιά έβλεπε τηλεόραση με τη ρόμπα και τις παντόφλες της, λίγα δωμάτια πιο πέρα. Το φαγητό ήταν καλό και η εμπειρία αξέχαστη….Άλλη μια νύχτα στην Αβάνα τελείωσε….
Παρακάτω ακολουθούν φωτογραφίες από διάφορες νυχτερινές βόλτες στην πόλη….