gkalla
Member
- Μηνύματα
- 1.658
- Likes
- 8.759
- Επόμενο Ταξίδι
- Ισπανία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Roma - Città Eterna (Part 1)
- Roma - Città Eterna (Part 2)
- Valencia - Πρώτη επαφή
- Valencia - UPV, Cabanyal, Playa Malva Rosa
- Valencia - El Carmen
- Valencia - Ciutat Vella, Ruzafa
- Valencia - Ciudad de las Artes y las Ciencias (Μέρα)
- Valencia - Paella Valenciana, Alboraya, Ciudad de las Artes y las Ciencias (Νύχτα), Cedre
- Valencia - Κολύμπι στη Playa Malva Rosa, Mercat Central, Mar i Jazz
- Valencia - Llotja de la Seda, Museo de Bellas Artes de Valencia, Αποχαιρετισμός και ταξίδι επιστροφής
- Επίλογος – Χρήσιμες πληροφορίες
Roma - Città Eterna (Part 1)
by @stonerolling
Παρόλη την δυσλεξία μου θα προσπαθήσω να γράψω την… Ρωμαϊκή ιστορία!
Η πρωινή πτήση της SkyExpress, χωρίς καθυστερήσεις, φρόντισε να μας συστήσει την Ρώμη. Φτάνοντας πήραμε το τραίνο ως τον σταθμό Roma Trastevere με κόστος 8€ και βγάλαμε μια 2ήμερη κάρτα για όλα τα ΜΜΜ στα 12,5€.
Εκεί ξεκίνησε η περιπέτεια …Στην πρώτη μας προσπάθεια να επικοινωνήσουμε με τον ιδιοκτήτη του δωματίου μάλλον αποτύχαμε. Μετά από αρκετή ώρα και μόλις είχαμε φτάσει έξω από το διαμέρισμα, μιλήσαμε μαζί του και φτάνοντας, μας είπε πως έχει ήδη νοικιάσει το διαμέρισμα. Ορίστε;...
Από λάθος του google scheduler - έτσι το λέμε τώρα - το δωμάτιο είχε διπλοκλειστεί (από μόνο του, ένιωθε μοναξιά και έψαχνε παρέες) και από την πλατφόρμα του Airbnb αλλά και από το Booking. Καλό το αστείο, αρκεί να μην είσαι εσύ αυτός που την πατάει, και για την ακρίβεια αυτός που έρχεται Δεύτερος, κι εμείς …ήμασταν.
Η αρχική ανησυχία άρχισε να μετατρέπεται σε ταλαιπωρία καθώς η πολύωρη προσπάθεια του ιδιοκτήτη να μας βρει άλλο κατάλυμα δεν κατέληγε πουθενά. Η Ρώμη ήταν τσίτα στον κόσμο, ή να το πω πιο κόσμια το Κολοσσαίο ήταν sold out για μήνες. Μετά από δική μας επικοινωνία μας με το Booking και νέα πολύωρη καθυστέρηση βρήκαμε τελικά ένα ξενοδοχείο στην περιοχή του Municipio XIII. Δυστυχώς δεν υπήρχε τίποτα ελεύθερο στο Trastevere και ελάχιστα καταλύματα σε όλη τη Ρώμη. Την διαφορά τιμής (x3 της αρχικής) την κάλυψε ο ιδιοκτήτης του αρχικού διαμερίσματος αφού βέβαια είπε την γνωστή σε όλους φράση «vaffanculo». Φαντάζομαι την απηύθυνε στο διαμέρισμα για την ανοησία του να ψάχνει παρέες.
Αφού το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας είχε φύγει, τρέξαμε γρήγορα στο ξενοδοχείο το οποίο με κόστος 450€ για 2 μέρες όπως αντιλαμβάνεται κανείς είχε πολλές έξτρα παροχές : χαλασμένο A/C -σε μια πόλη που συχνά η θερμοκρασία έμοιαζε με πυρετό- άπειρα μυρμήγκια - σκληρά εποχιακοί εργαζόμενοι- ιπτάμενα και έρποντα, είχαμε ΚΑΙ ποικιλία. Ε… μετά από όλα αυτά ξεκινήσαμε για την πρώτη γύρα.
Στις λίγες ώρες που έμειναν με φως ημέρας τρέξαμε να προλάβουμε ξεκινώντας από την Piazza Navona με το κουκλί σιντριβάνι της… Πω ρε κόσμος!!!!
Κατόπιν περάσαμε από το Pantheon. Δεν υπήρχε περίπτωση να περιμένω τέτοια ουρά για να μπω μέσα, εκτός αν ήταν pub για να πάρω ποτό ;-)
Ο δρόμος μας συνεχίστηκε φέρνοντάς μας στην Fontana di Trevi, όπου ήταν τόσο ασφυκτικά γεμάτη ώστε νόμιζα πως ξεκίνησε επιτέλους η επανάσταση. Viva la Revolución!!!!!!!
Πραγματικά το σιντριβάνι αυτό δεν παίζεται σε ομορφιά, δεν ήταν τυχαίο εξάλλου ότι όλος αυτός ο κόσμος δεν ξεκόλλαγε με τίποτα και εγώ έβγαλα περισσότερες φωτογραφίες από ότι σε όλα μαζί τα προηγούμενα αξιοθέατα. Το τι τάληρο θα μαζεύουνε κάθε βράδυ δεν μπορώ να το υπολογίσω, μόνο με τα ευχοκέρματα της πλατείας ενός μήνα θα μπορούσαν να ζήσουν οικογένειες ολόκληρες για πολλούς μήνες
Επόμενος σταθμός Piazza di Spanga, κι εκεί άξαφνα μας υποδέχονται … ορδές τουριστών. Μα τι διάολο, την ίδια ιδέα είχαμε όλοι οι τουρίστες αυτήν την βδομάδα;
Απτόητοι ωστόσο συνεχίζουμε. Να και μια ελληνορθόδοξη Βυζαντινή εκκλησία που όπως αναφέρει στα ελληνικά είναι του Αγίου Αθανασίου. Λες να πάμε να προσκυνήσουμε;;;;; Α, μπα άστο καλύτερα, έχουμε ΠΟΛΥ καλύτερα πράγματα να κάνουμε.
Μια μικρή στάση στην Piazza del Popolo ήταν επιβεβλημένη, αράξαμε λοιπόν για λίγο, κάτω από το μενίρ και ακούγαμε μια μικρή μπάντα που έπαιζε μουσικούλα. Δέχομαι και την πληροφορία ότι σε μία από τις δίδυμες εκκλησίες φημολογείται πως είναι θαμμένος ο Νέρωνας. Λες; Ένα κεράκι θα έπρεπε να το ανάψουμε, αυτός άναψε μια ολόκληρη πόλη, έτσι εις μνήμην. Είναι συνηθισμένο άλλωστε να χτίζονται χριστιανικές εκκλησίες πάνω σε αρχαία κτίσματα, όπως ξέρουμε και στην Ελλάδα δεν έχουν αφήσει τίποτα τέτοιο ανεκμετάλλευτο.
Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν αρκούντως εντυπωσιακές, κάθε γωνιά κι αξιοθέατο, η χλιδή που γνώρισε αυτή η πόλη για αιώνες έχει αφήσει παντού τα σημάδια της, και τι σημάδια…. ΝΑ, μετά συγχωρήσεως.
Καθώς άρχισε να σκοτεινιάζει είπαμε να πάμε για φαγητό. Ανήκω στην μειοψηφία των ανθρώπων που δεν τους αρέσουν τα μακαρόνια. Ακόμα κι εκεί ανήκω στο περιθώριο!!! Ξεκαθάρισα λοιπόν από την αρχή πως ΜΟΝΟ πίτσα δέχομαι να καταναλώσω για ολόκληρο το χρονικό διάστημα που θα βρισκόμουν Ιταλία, οπότε… βρεθήκαμε σε ψαγμένη πιτσαρία στο Prati. Εκεί δεν ήθελα να πιω μπύρες γιατί πρώτον δεν μου αρέσουν πολύ και δεύτερον γιατί ήθελα να πιω τις τεκίλες μου, το βράδυ με πολλαπλάσια χαρά. Έτσι μας προέκυψε η φωτογραφία αυτή που με επιβεβαιώνει, εγώ με ποτηράκι μπύρας 200ml ενώ ο @gkalla με 1lt ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Λοιπόν τέλος με τον τουρισμό, πάμε γρήγορα στο ξενοδοχείο να ετοιμαστούμε για την βραδινή έξοδο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!
Με την ατυχή συγκυρία της διπλοκράτησης βρεθήκαμε μισή ώρα μακριά από το Trastevere, αυτό όμως δεν μας αποθάρρυνε από το να περάσουμε εκεί και τα 2 βράδια μας.
Φτάνουμε στην γέφυρα Ponte Sisto του Τίβερη που ενώνει το Trastevere με το κέντρο της πόλης. ΧΑΜΟΣ στο γιοφύρι από παρέες με μπύρες, ποτά και μουσικές!!! Αν δεν δω τον κόσμο σε ένα μέρος το βράδυ να διασκεδάζει, νομίζω πως έχω χάσει το σημαντικότερο κομμάτι.
Μπαίνουμε λοιπόν μέσα στην περιοχή και…. μιλάμε για άπειρο κόσμο. (Για μασκούλες ούτε συζήτηση, ο covid δεν ήταν γνωστός στη χώρα).
Υπήρχαν πολλά σημεία που στριμωχνόμασταν για τα καλά. Όμως δεν δεχόμουν να μην απολαύσω το mood αυτό και να γίνω ένα με την εύχαρη μάζα εξαιτίας του covid. Η περιοχή αυτή είχε την ομορφιά της παρακμής, γεμάτη μνημεία, ενδιαφέροντα κτίρια και παράλληλα ένα πιο χύμα και underground look. Διάσπαρτα graffiti κάποια ψιλοερειπωμένα κτίσματα και μια οσμή κατά τόπους όχι και πολύ ευχάριστη, σαν το άρωμα που αναδίδουν τα στενά γύρω από την Ομόνοια τη νύχτα. Γεμάτη όμως με μαγαζιά κι αυτά γεμάτα κόσμο. SUPER!!!!!
Ήρθε λοιπόν η ώρα για τα σκληρά ποτά : Τεκίλα και Ρούμι. Το μόνο που με στεναχώρησε ήταν πως ακόμα και στο σκαλοπάτι του δωματίου που είχαμε κλείσει αρχικά, καθόταν κόσμος και τα έπινε, ενώ εμείς πλέον θα έπρεπε να διανύσουμε μεγάλη απόσταση για να πάμε στο νέο…. κλαψ λιγμ
Ότι κι αν γράψω δεν νομίζω πως θα μπορέσω να μεταδώσω πως ήταν εκεί, το κλίμα, το ύφος , τον παλμό, το κέφι, την διάθεση όλων να γιορτάσουν -είδες τι κάνει η τόση απομονωση, μέχρι και το δωμάτιο έψαχνε παρέα μην τα ξαναλέμε τώρα -. Χρειάζονται όλες οι αισθήσεις για να καταλάβεις, οπότε αρκεστείτε σε μερικές φωτογραφίες και ότι πιάσετε…. όρεξη να ‘χετε και φαντασία.
Χάρτης διαδρομής της 1ης ημέρας στην Ρώμη:
by @stonerolling
Παρόλη την δυσλεξία μου θα προσπαθήσω να γράψω την… Ρωμαϊκή ιστορία!
Η πρωινή πτήση της SkyExpress, χωρίς καθυστερήσεις, φρόντισε να μας συστήσει την Ρώμη. Φτάνοντας πήραμε το τραίνο ως τον σταθμό Roma Trastevere με κόστος 8€ και βγάλαμε μια 2ήμερη κάρτα για όλα τα ΜΜΜ στα 12,5€.

Εκεί ξεκίνησε η περιπέτεια …Στην πρώτη μας προσπάθεια να επικοινωνήσουμε με τον ιδιοκτήτη του δωματίου μάλλον αποτύχαμε. Μετά από αρκετή ώρα και μόλις είχαμε φτάσει έξω από το διαμέρισμα, μιλήσαμε μαζί του και φτάνοντας, μας είπε πως έχει ήδη νοικιάσει το διαμέρισμα. Ορίστε;...
Από λάθος του google scheduler - έτσι το λέμε τώρα - το δωμάτιο είχε διπλοκλειστεί (από μόνο του, ένιωθε μοναξιά και έψαχνε παρέες) και από την πλατφόρμα του Airbnb αλλά και από το Booking. Καλό το αστείο, αρκεί να μην είσαι εσύ αυτός που την πατάει, και για την ακρίβεια αυτός που έρχεται Δεύτερος, κι εμείς …ήμασταν.
Η αρχική ανησυχία άρχισε να μετατρέπεται σε ταλαιπωρία καθώς η πολύωρη προσπάθεια του ιδιοκτήτη να μας βρει άλλο κατάλυμα δεν κατέληγε πουθενά. Η Ρώμη ήταν τσίτα στον κόσμο, ή να το πω πιο κόσμια το Κολοσσαίο ήταν sold out για μήνες. Μετά από δική μας επικοινωνία μας με το Booking και νέα πολύωρη καθυστέρηση βρήκαμε τελικά ένα ξενοδοχείο στην περιοχή του Municipio XIII. Δυστυχώς δεν υπήρχε τίποτα ελεύθερο στο Trastevere και ελάχιστα καταλύματα σε όλη τη Ρώμη. Την διαφορά τιμής (x3 της αρχικής) την κάλυψε ο ιδιοκτήτης του αρχικού διαμερίσματος αφού βέβαια είπε την γνωστή σε όλους φράση «vaffanculo». Φαντάζομαι την απηύθυνε στο διαμέρισμα για την ανοησία του να ψάχνει παρέες.
Αφού το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας είχε φύγει, τρέξαμε γρήγορα στο ξενοδοχείο το οποίο με κόστος 450€ για 2 μέρες όπως αντιλαμβάνεται κανείς είχε πολλές έξτρα παροχές : χαλασμένο A/C -σε μια πόλη που συχνά η θερμοκρασία έμοιαζε με πυρετό- άπειρα μυρμήγκια - σκληρά εποχιακοί εργαζόμενοι- ιπτάμενα και έρποντα, είχαμε ΚΑΙ ποικιλία. Ε… μετά από όλα αυτά ξεκινήσαμε για την πρώτη γύρα.
Στις λίγες ώρες που έμειναν με φως ημέρας τρέξαμε να προλάβουμε ξεκινώντας από την Piazza Navona με το κουκλί σιντριβάνι της… Πω ρε κόσμος!!!!


Κατόπιν περάσαμε από το Pantheon. Δεν υπήρχε περίπτωση να περιμένω τέτοια ουρά για να μπω μέσα, εκτός αν ήταν pub για να πάρω ποτό ;-)


Ο δρόμος μας συνεχίστηκε φέρνοντάς μας στην Fontana di Trevi, όπου ήταν τόσο ασφυκτικά γεμάτη ώστε νόμιζα πως ξεκίνησε επιτέλους η επανάσταση. Viva la Revolución!!!!!!!
Πραγματικά το σιντριβάνι αυτό δεν παίζεται σε ομορφιά, δεν ήταν τυχαίο εξάλλου ότι όλος αυτός ο κόσμος δεν ξεκόλλαγε με τίποτα και εγώ έβγαλα περισσότερες φωτογραφίες από ότι σε όλα μαζί τα προηγούμενα αξιοθέατα. Το τι τάληρο θα μαζεύουνε κάθε βράδυ δεν μπορώ να το υπολογίσω, μόνο με τα ευχοκέρματα της πλατείας ενός μήνα θα μπορούσαν να ζήσουν οικογένειες ολόκληρες για πολλούς μήνες




Επόμενος σταθμός Piazza di Spanga, κι εκεί άξαφνα μας υποδέχονται … ορδές τουριστών. Μα τι διάολο, την ίδια ιδέα είχαμε όλοι οι τουρίστες αυτήν την βδομάδα;

Απτόητοι ωστόσο συνεχίζουμε. Να και μια ελληνορθόδοξη Βυζαντινή εκκλησία που όπως αναφέρει στα ελληνικά είναι του Αγίου Αθανασίου. Λες να πάμε να προσκυνήσουμε;;;;; Α, μπα άστο καλύτερα, έχουμε ΠΟΛΥ καλύτερα πράγματα να κάνουμε.

Μια μικρή στάση στην Piazza del Popolo ήταν επιβεβλημένη, αράξαμε λοιπόν για λίγο, κάτω από το μενίρ και ακούγαμε μια μικρή μπάντα που έπαιζε μουσικούλα. Δέχομαι και την πληροφορία ότι σε μία από τις δίδυμες εκκλησίες φημολογείται πως είναι θαμμένος ο Νέρωνας. Λες; Ένα κεράκι θα έπρεπε να το ανάψουμε, αυτός άναψε μια ολόκληρη πόλη, έτσι εις μνήμην. Είναι συνηθισμένο άλλωστε να χτίζονται χριστιανικές εκκλησίες πάνω σε αρχαία κτίσματα, όπως ξέρουμε και στην Ελλάδα δεν έχουν αφήσει τίποτα τέτοιο ανεκμετάλλευτο.


Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν αρκούντως εντυπωσιακές, κάθε γωνιά κι αξιοθέατο, η χλιδή που γνώρισε αυτή η πόλη για αιώνες έχει αφήσει παντού τα σημάδια της, και τι σημάδια…. ΝΑ, μετά συγχωρήσεως.
Καθώς άρχισε να σκοτεινιάζει είπαμε να πάμε για φαγητό. Ανήκω στην μειοψηφία των ανθρώπων που δεν τους αρέσουν τα μακαρόνια. Ακόμα κι εκεί ανήκω στο περιθώριο!!! Ξεκαθάρισα λοιπόν από την αρχή πως ΜΟΝΟ πίτσα δέχομαι να καταναλώσω για ολόκληρο το χρονικό διάστημα που θα βρισκόμουν Ιταλία, οπότε… βρεθήκαμε σε ψαγμένη πιτσαρία στο Prati. Εκεί δεν ήθελα να πιω μπύρες γιατί πρώτον δεν μου αρέσουν πολύ και δεύτερον γιατί ήθελα να πιω τις τεκίλες μου, το βράδυ με πολλαπλάσια χαρά. Έτσι μας προέκυψε η φωτογραφία αυτή που με επιβεβαιώνει, εγώ με ποτηράκι μπύρας 200ml ενώ ο @gkalla με 1lt ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Λοιπόν τέλος με τον τουρισμό, πάμε γρήγορα στο ξενοδοχείο να ετοιμαστούμε για την βραδινή έξοδο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!
Με την ατυχή συγκυρία της διπλοκράτησης βρεθήκαμε μισή ώρα μακριά από το Trastevere, αυτό όμως δεν μας αποθάρρυνε από το να περάσουμε εκεί και τα 2 βράδια μας.
Φτάνουμε στην γέφυρα Ponte Sisto του Τίβερη που ενώνει το Trastevere με το κέντρο της πόλης. ΧΑΜΟΣ στο γιοφύρι από παρέες με μπύρες, ποτά και μουσικές!!! Αν δεν δω τον κόσμο σε ένα μέρος το βράδυ να διασκεδάζει, νομίζω πως έχω χάσει το σημαντικότερο κομμάτι.


Μπαίνουμε λοιπόν μέσα στην περιοχή και…. μιλάμε για άπειρο κόσμο. (Για μασκούλες ούτε συζήτηση, ο covid δεν ήταν γνωστός στη χώρα).
Υπήρχαν πολλά σημεία που στριμωχνόμασταν για τα καλά. Όμως δεν δεχόμουν να μην απολαύσω το mood αυτό και να γίνω ένα με την εύχαρη μάζα εξαιτίας του covid. Η περιοχή αυτή είχε την ομορφιά της παρακμής, γεμάτη μνημεία, ενδιαφέροντα κτίρια και παράλληλα ένα πιο χύμα και underground look. Διάσπαρτα graffiti κάποια ψιλοερειπωμένα κτίσματα και μια οσμή κατά τόπους όχι και πολύ ευχάριστη, σαν το άρωμα που αναδίδουν τα στενά γύρω από την Ομόνοια τη νύχτα. Γεμάτη όμως με μαγαζιά κι αυτά γεμάτα κόσμο. SUPER!!!!!
Ήρθε λοιπόν η ώρα για τα σκληρά ποτά : Τεκίλα και Ρούμι. Το μόνο που με στεναχώρησε ήταν πως ακόμα και στο σκαλοπάτι του δωματίου που είχαμε κλείσει αρχικά, καθόταν κόσμος και τα έπινε, ενώ εμείς πλέον θα έπρεπε να διανύσουμε μεγάλη απόσταση για να πάμε στο νέο…. κλαψ λιγμ
Ότι κι αν γράψω δεν νομίζω πως θα μπορέσω να μεταδώσω πως ήταν εκεί, το κλίμα, το ύφος , τον παλμό, το κέφι, την διάθεση όλων να γιορτάσουν -είδες τι κάνει η τόση απομονωση, μέχρι και το δωμάτιο έψαχνε παρέα μην τα ξαναλέμε τώρα -. Χρειάζονται όλες οι αισθήσεις για να καταλάβεις, οπότε αρκεστείτε σε μερικές φωτογραφίες και ότι πιάσετε…. όρεξη να ‘χετε και φαντασία.









Χάρτης διαδρομής της 1ης ημέρας στην Ρώμη:

Last edited: