gkalla
Member
- Μηνύματα
- 1.658
- Likes
- 8.759
- Επόμενο Ταξίδι
- Ισπανία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Roma - Città Eterna (Part 1)
- Roma - Città Eterna (Part 2)
- Valencia - Πρώτη επαφή
- Valencia - UPV, Cabanyal, Playa Malva Rosa
- Valencia - El Carmen
- Valencia - Ciutat Vella, Ruzafa
- Valencia - Ciudad de las Artes y las Ciencias (Μέρα)
- Valencia - Paella Valenciana, Alboraya, Ciudad de las Artes y las Ciencias (Νύχτα), Cedre
- Valencia - Κολύμπι στη Playa Malva Rosa, Mercat Central, Mar i Jazz
- Valencia - Llotja de la Seda, Museo de Bellas Artes de Valencia, Αποχαιρετισμός και ταξίδι επιστροφής
- Επίλογος – Χρήσιμες πληροφορίες
Valencia - Paella Valenciana, Alboraya, Ciudad de las Artes y las Ciencias (Νύχτα), Cedre
Την Παρασκευή ήταν η τελευταία μέρα μας στο πανεπιστήμιο η οποία μετά το πέρας της θα συνοδευόταν από γεύμα με την παραδοσιακή παέγια (Paella). Η αρχική εκδοχή της παέγια προέρχεται από την περιοχή της Βαλένθια και συγκεκριμένα από την Albufera. Περιέχει δε, εκτός από το ρύζι που παράγεται σ’ αυτήν την βαλτώδη περιοχή, κουνέλι, κοτόπουλο, φασολάκια, γίγαντες, δεντρολίβανο και μπόλικο σαφράν. Η εκδοχή με τα θαλασσινά, που είναι σε όλους μας γνωστή, θεωρείται μεταγενέστερη. Άλλη παραλλαγή, πολύ διαδεδομένη στην Βαλένθια, είναι η Fideua που αντί ρυζιού φτιάχνεται με ένα είδος ζυμαρικού.
Όταν φτάσαμε στο χώρο που θα γινόταν το γεύμα οι προετοιμασίες είχαν ξεκινήσει. Η φωτιά έκαιγε, το τεράστιο ομώνυμο σκεύος της παέγια είχε στηθεί, τα υλικά για την παέγια των 300 ατόμων είχαν αρχίσει να μπαίνουν στην εξίσωση και σ’ εμάς είχαν αρχίσει να τρέχουν τα σάλια.
Σε λίγο όλα ήταν έτοιμα και όλοι έπεσαν με τα μούτρα στην ομολογουμένως πολύ νόστιμη παέγια, συνοδεία φυσικά άφθονης μπύρας και σαγκρίας.
Ολοκληρώνοντας αυτήν την κραιπάλη πήγαμε για ένα περπάτημα για να μπορέσουμε να χωνέψουμε. Αποφασίσαμε να πάμε μέχρι το γειτονικό χωριό της Alboraya για μια βόλτα. Η αλήθεια είναι ότι η οικιστική περιοχή δεν είχε και πολλά να προσφέρει. Μόνο ένας συμπαθητικός πεζόδρομος γεμάτος μαγαζιά που ειδικεύονται στην Orxata και τα Fartons αλλά τίποτα περισσότερο. Ίσως αν διασχίζαμε τους κήπους και τα κτήματά της με τις καλλιέργειες και φτάναμε ως την παραλία της Patacona να ήταν καλύτερη επιλογή.
Παρεμπιπτόντως η Orxata είναι ένα γλυκό και δροσιστικό, μη αλκοολούχο ποτό της περιοχής και συνήθως συνοδεύεται από τα Fartons, μακρόστενα γλυκάκια που οι ντόπιοι τα βουτούν στην Orxata.
Περπατήσαμε αρκετά στην περιοχή έως ότου συναντήσαμε ένα κατάστημα που πουλούσε κατά κύριο λόγο χαμόν. Αυτό μάλιστα ! Ο σκοπός μας είχε αποκτήσει νόημα. Είχαμε χωνέψει και μάλιστα ξαναπεινούσαμε οπότε αποφασίσαμε να φύγουμε.
Επιστρέψαμε στην πόλη και παρά την σθεναρή μου αντίσταση, κινηθήκαμε πάλι προς την Ciudad de las Artes y las Ciencias καθώς ο @stonerolling ήθελε να φωτογραφίσει τα κτίρια της και με νυχτερινό φωτισμό.
Κατευθυνόμενοι προς τα εκεί περάσαμε από την Porta de la Mar μια ρέπλικα της παλιάς πύλης της πόλης, αφιερωμένη στα θύματα του Ισπανικού εμφυλίου.
Φτάσαμε στον προορισμό μας την κατάλληλη ώρα. Τα φώτα είχαν ανάψει οπότε άναψε και η μηχανή του @stonerolling. Ομολογουμένως η εικόνα των κτιρίων με τον βραδυνο φωτισμό ήταν διαφορετική και αναδεικνύονταν λεπτομέρειες που την ημέρα ήταν δυσδιάκριτες.
Στην διάρκεια της βόλτας μας διαπιστώσαμε πως γινόταν μια συναυλία στον χώρο δίπλα στο μουσείο επιστημών. Ο παντελώς άγνωστος σε μας Alejandro Sanz συγκλόνιζε τα πλήθη, τα οποία είχαν εκστασιαστεί. Μάθαμε εκ των υστέρων πως ήταν μια πολυαναμενόμενη συναυλία και πως το κόστος των εισιτηρίων ξεπερνούσε τα 300€! Μόνο αν μου τα έδιναν (τα 300€) μπορεί να πήγαινα κι εγώ στην συναυλία, με ωτοασπίδες φυσικά.
Για το κλείσιμο της ημέρας αποφασίσαμε να πάμε ως το Cedre. Δεν είναι ακριβώς γειτονιά της πόλης, περισσότερο είναι μια πλατεία γεμάτη με εστιατόρια και στέκια για ποτό. Ο νεαρόκοσμος είχε πλημμυρίσει την περιοχή σε τέτοιο βαθμό που δυσκολευτήκαμε να βρούμε να καθίσουμε. Τελικά εντοπίσαμε ένα τραπέζι σ’ ένα εστιατόρια με θαλασσινά (Los Mejillones 2.0) και “τσιμπήσαμε” λιγάκι.
Μετά από τόσο φαγητό σ’ όλη την διάρκεια της ημέρας δεν είχαμε κουράγιο να συνεχίσουμε για ποτό. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο φουσκωμένοι ως βόες και πέσαμε σε μια γλυκιά νάρκη μέχρι το πρωί.
Χάρτης διαδρομής της 6ης ημέρας:
Την Παρασκευή ήταν η τελευταία μέρα μας στο πανεπιστήμιο η οποία μετά το πέρας της θα συνοδευόταν από γεύμα με την παραδοσιακή παέγια (Paella). Η αρχική εκδοχή της παέγια προέρχεται από την περιοχή της Βαλένθια και συγκεκριμένα από την Albufera. Περιέχει δε, εκτός από το ρύζι που παράγεται σ’ αυτήν την βαλτώδη περιοχή, κουνέλι, κοτόπουλο, φασολάκια, γίγαντες, δεντρολίβανο και μπόλικο σαφράν. Η εκδοχή με τα θαλασσινά, που είναι σε όλους μας γνωστή, θεωρείται μεταγενέστερη. Άλλη παραλλαγή, πολύ διαδεδομένη στην Βαλένθια, είναι η Fideua που αντί ρυζιού φτιάχνεται με ένα είδος ζυμαρικού.
Όταν φτάσαμε στο χώρο που θα γινόταν το γεύμα οι προετοιμασίες είχαν ξεκινήσει. Η φωτιά έκαιγε, το τεράστιο ομώνυμο σκεύος της παέγια είχε στηθεί, τα υλικά για την παέγια των 300 ατόμων είχαν αρχίσει να μπαίνουν στην εξίσωση και σ’ εμάς είχαν αρχίσει να τρέχουν τα σάλια.

Σε λίγο όλα ήταν έτοιμα και όλοι έπεσαν με τα μούτρα στην ομολογουμένως πολύ νόστιμη παέγια, συνοδεία φυσικά άφθονης μπύρας και σαγκρίας.


Ολοκληρώνοντας αυτήν την κραιπάλη πήγαμε για ένα περπάτημα για να μπορέσουμε να χωνέψουμε. Αποφασίσαμε να πάμε μέχρι το γειτονικό χωριό της Alboraya για μια βόλτα. Η αλήθεια είναι ότι η οικιστική περιοχή δεν είχε και πολλά να προσφέρει. Μόνο ένας συμπαθητικός πεζόδρομος γεμάτος μαγαζιά που ειδικεύονται στην Orxata και τα Fartons αλλά τίποτα περισσότερο. Ίσως αν διασχίζαμε τους κήπους και τα κτήματά της με τις καλλιέργειες και φτάναμε ως την παραλία της Patacona να ήταν καλύτερη επιλογή.
Παρεμπιπτόντως η Orxata είναι ένα γλυκό και δροσιστικό, μη αλκοολούχο ποτό της περιοχής και συνήθως συνοδεύεται από τα Fartons, μακρόστενα γλυκάκια που οι ντόπιοι τα βουτούν στην Orxata.
Περπατήσαμε αρκετά στην περιοχή έως ότου συναντήσαμε ένα κατάστημα που πουλούσε κατά κύριο λόγο χαμόν. Αυτό μάλιστα ! Ο σκοπός μας είχε αποκτήσει νόημα. Είχαμε χωνέψει και μάλιστα ξαναπεινούσαμε οπότε αποφασίσαμε να φύγουμε.

Επιστρέψαμε στην πόλη και παρά την σθεναρή μου αντίσταση, κινηθήκαμε πάλι προς την Ciudad de las Artes y las Ciencias καθώς ο @stonerolling ήθελε να φωτογραφίσει τα κτίρια της και με νυχτερινό φωτισμό.
Κατευθυνόμενοι προς τα εκεί περάσαμε από την Porta de la Mar μια ρέπλικα της παλιάς πύλης της πόλης, αφιερωμένη στα θύματα του Ισπανικού εμφυλίου.

Φτάσαμε στον προορισμό μας την κατάλληλη ώρα. Τα φώτα είχαν ανάψει οπότε άναψε και η μηχανή του @stonerolling. Ομολογουμένως η εικόνα των κτιρίων με τον βραδυνο φωτισμό ήταν διαφορετική και αναδεικνύονταν λεπτομέρειες που την ημέρα ήταν δυσδιάκριτες.




Στην διάρκεια της βόλτας μας διαπιστώσαμε πως γινόταν μια συναυλία στον χώρο δίπλα στο μουσείο επιστημών. Ο παντελώς άγνωστος σε μας Alejandro Sanz συγκλόνιζε τα πλήθη, τα οποία είχαν εκστασιαστεί. Μάθαμε εκ των υστέρων πως ήταν μια πολυαναμενόμενη συναυλία και πως το κόστος των εισιτηρίων ξεπερνούσε τα 300€! Μόνο αν μου τα έδιναν (τα 300€) μπορεί να πήγαινα κι εγώ στην συναυλία, με ωτοασπίδες φυσικά.

Για το κλείσιμο της ημέρας αποφασίσαμε να πάμε ως το Cedre. Δεν είναι ακριβώς γειτονιά της πόλης, περισσότερο είναι μια πλατεία γεμάτη με εστιατόρια και στέκια για ποτό. Ο νεαρόκοσμος είχε πλημμυρίσει την περιοχή σε τέτοιο βαθμό που δυσκολευτήκαμε να βρούμε να καθίσουμε. Τελικά εντοπίσαμε ένα τραπέζι σ’ ένα εστιατόρια με θαλασσινά (Los Mejillones 2.0) και “τσιμπήσαμε” λιγάκι.



Μετά από τόσο φαγητό σ’ όλη την διάρκεια της ημέρας δεν είχαμε κουράγιο να συνεχίσουμε για ποτό. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο φουσκωμένοι ως βόες και πέσαμε σε μια γλυκιά νάρκη μέχρι το πρωί.
Χάρτης διαδρομής της 6ης ημέρας:

Last edited: