themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.871
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Λίμνη Garda
- Λίμνη Garda II
- Verona - Innsbruck
- Innsbruck
- One Day Trip
- Innsbruck II
- Innsbruck - Salzburg
- Hallein, Abtenau, Hallstatt
- Dachstein Mountains - Salzburg
- Salzburg
- Salzburg - Karlovy Vary
- Karlovy Vary - Dresden
- Dresden
- Dresden - Wroclaw
- Wroclaw
- Wroclaw II
- Wroclaw - Gdansk
- Gdansk - Kaunas
- Kaunas
- Kaunas - Riga
- Riga
- Riga II
- Riga III
- Riga IV
- Riga - Tallin
- Tallin
- Tallin II
- Tallin II
- Tallin III
- Tallin IV
- Tallin V
- Tallin - Rezekne
- Rezekne - Vilnius
- Vilnius
- Vilnius II
- Vilnius - Warsaw
- Warsaw
- Warsaw II
- Warsaw III
- Warsaw IV
- Warsaw V
- Warsaw - Krakow
- Krakow - Wieliczka
- Krakow II
- Auschwitz
- Auschwitz[B] [/B] II
- Krakow III
- Krakow - Zakopane
- Zakopane
- Zakopane - Budapest
- Vilkonec
- Budapest
- Budapest II
- Budapest III
- Budapest IV
- Budapest - Novi Sad - Nis
- Nis - Λίμνη Κερκίνη - Αθήνα
24η ημέρα, Vilnius (Λιθουανία) – Warsaw (Πολωνία) & 477Km

https://drive.google.com/open?id=1CCGLFJIX_RpvSJWYppGTkOFsVF-7Itek&usp=sharing
Η παραμονή μας στο Vilnius μπορεί να χαρακτηρισθεί μονολεκτικά, και λίαν επιεικώς, αστραπή.

Με τον δρόμο να χάνεται από τη πολύβουη πόλη και με κατεύθυνση νοτιοδυτικά γιατί δεν επιθυμούσαμε να περάσουμε μέσα από την Λευκορωσία, συνεχίζουμε το ταξίδι μας στο γνώριμο περιβάλλον …


Διασχίζουμε χωριά & κεφαλοχώρια μιας άλλης εποχής (όπως τα Alytus, Lazdijay) παρέα μ’ ένα καιρό που συνεπικουρεί, προς ώρας, με τη συννεφιά του.
Περάσαμε τα σύνορα με την Πολωνία, ίσα-ίσα που το αντιληφθήκαμε και φθάσαμε στο Sejny - Πολωνία για ανεφοδιασμό και τον δεύτερο καφέ της ημέρας.
Μια μέρα, όμως, που είχε ακόμη πολύ δρόμο για να τελειώσει.
Συνεχίζοντας την πορεία μας, το τοπίο ολούθε άλλαξε φανταστικά, αφού βρεθήκαμε πάλι μέσα στην οροσειρά της Μαζουρίας αλλά αυτή την φορά από την νοτιοανατολική πλευρά της. Εικόνες μαγικές, απίστευτου κάλλους.
Ο θαυμασμός μας για το τι μπορεί να κάνει η φύση μπουρδουκλώθηκε, γιατί σύντομα προσγειωθήκαμε στο επί του πρακτέου, εξ΄ αιτίας των απρόσμενων καιρικών συνθηκών και του κυκλοφοριακού στο οδικό δίκτυο, που αφενός άλλαξαν άρδην και αφετέρου η μέρα αυτή έμελλε να γίνει μακράν η χειρότερη όλου του ταξιδιού μας.
Η θερμοκρασία περιβάλλοντος συνεχώς φλέρτάρε σε μονοψήφια νούμερα γύρω στους +2,0ºc με +5,0ºc, ο άνεμος άλλάζε φορά σε κάθε ξέφωτο και η βροχή λυσσομανούσε λες και ήθελε να αφήσει -ντε και καλά- το αποτύπωμά της.
Η βροχή συνεχιζόταν και εναλλάσσονταν με χαλάζι όταν βγήκαμε στον αυτοκινητόδρομο Ε67. Και σαν να μην έφτανε αυτό, τότε, προστέθηκε και το φρικτό κυκλοφοριακό μαρτύριο.
Κομφούζιο κυριολεκτικά τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο του αυτοκινητόδρομου Ε67 με όλων των κατηγοριών τα αυτοκίνητα, τις νταλίκες και τα φορτηγά Δ.Χ.
Ποτέ άλλοτε, τόσα χρόνια στο τιμόνι, δεν μου είχε ξανασυμβεί να οδηγώ για τόσα πολλά km ¨παρέα¨ με τόόόση ανυπόφορη κίνηση, πάντα τα κατάφερνα και ξεγλυστρούσα. Ναι, εδώ συνηδειτοποίησα το ΅οχι όπως ήξερες αλλά όπως βρήκες¨.
Τούτη την, αλησμόνητη, φορά προσκύνησα τους πάντες και τα πάντα κανονικά μουσκεμένος από τον κρύο ιδρώτα έως το μεδούλι.
Ήλθε το όλον και έδεσε.
Που να ρολλάρεις με ταχύτητες <60 km/ώρα και εντελώς μηδενικά προσπεράσματα. Βέβαια, το λέω και αμαρτία δεν έχω, αν δεν είχαμε κλείσει ξενοδοχείο πριν από τρεις ημέρες (χωρίς ακύρωση), δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίσουμε . . .
Θα αλλάζαμε πλάνο, άρδην, για τα καλά.
Η όλη κατάσταση, με εξαίρεση τη θέληση και τον εξοπλισμό μας, ήταν σε εκείνο το σημείο που πολλοί αναφέρονται <<Ρε που πας τώρα διάολε; >> <<Πας γυρεύοντας μου φαίνεται>>.
Με τη βροχή να μη βάζει γλώσσα μέσα της, τον αέρα να συνεχίζει το βιολί του και την συνεχή απροσδόκητα αυξανόμενη απογευματινή κίνηση, ο συνολικός χρόνος του ταξιδιού μας αυξήθηκε σημαντικά και ξεπέρασε τελικά τις 7.30 ώρες.
Όταν δε προσεγγίσαμε στην Warsaw, κάτι η κούραση της πολύωρης & κοπιαστικής οδήγησης, κάτι η αδημονία να φτάσουμε επιτέλους στο ξενοδοχείο μαζί με τη σιγή ενδοεπικοινωνίας που είχαμε επιβάλλει μεταξύ μας από ώρας (ο νοών νοείτο) και σε συνδυασμό με τη νέα (υπό κατασκευή) αερογέφυρα, χάθηκε η υποδειχθείσα μέσω του GPS έξοδος και πέφτουμε στην τρέλα της απογευματινής κίνησης της πόλης ! ! !
Αλληλούια, να και το κερασάκι που έλειπε για να κλείσει η ταξιδιωτική μέρα.
Μετά την άφιξη και τακτοποίησή μας στο ξενοδοχείο, βγήκαμε στην ευρύτερη γειτονιά και με σύμβουλo μας το TripAdvisor, δεν μπορώ να πω, αργήσαμε λίγο αλλά στανιάραμε για τα καλά.

https://drive.google.com/open?id=1CCGLFJIX_RpvSJWYppGTkOFsVF-7Itek&usp=sharing
Η παραμονή μας στο Vilnius μπορεί να χαρακτηρισθεί μονολεκτικά, και λίαν επιεικώς, αστραπή.

Με τον δρόμο να χάνεται από τη πολύβουη πόλη και με κατεύθυνση νοτιοδυτικά γιατί δεν επιθυμούσαμε να περάσουμε μέσα από την Λευκορωσία, συνεχίζουμε το ταξίδι μας στο γνώριμο περιβάλλον …


Διασχίζουμε χωριά & κεφαλοχώρια μιας άλλης εποχής (όπως τα Alytus, Lazdijay) παρέα μ’ ένα καιρό που συνεπικουρεί, προς ώρας, με τη συννεφιά του.
Περάσαμε τα σύνορα με την Πολωνία, ίσα-ίσα που το αντιληφθήκαμε και φθάσαμε στο Sejny - Πολωνία για ανεφοδιασμό και τον δεύτερο καφέ της ημέρας.
Μια μέρα, όμως, που είχε ακόμη πολύ δρόμο για να τελειώσει.
Συνεχίζοντας την πορεία μας, το τοπίο ολούθε άλλαξε φανταστικά, αφού βρεθήκαμε πάλι μέσα στην οροσειρά της Μαζουρίας αλλά αυτή την φορά από την νοτιοανατολική πλευρά της. Εικόνες μαγικές, απίστευτου κάλλους.
Ο θαυμασμός μας για το τι μπορεί να κάνει η φύση μπουρδουκλώθηκε, γιατί σύντομα προσγειωθήκαμε στο επί του πρακτέου, εξ΄ αιτίας των απρόσμενων καιρικών συνθηκών και του κυκλοφοριακού στο οδικό δίκτυο, που αφενός άλλαξαν άρδην και αφετέρου η μέρα αυτή έμελλε να γίνει μακράν η χειρότερη όλου του ταξιδιού μας.
Η θερμοκρασία περιβάλλοντος συνεχώς φλέρτάρε σε μονοψήφια νούμερα γύρω στους +2,0ºc με +5,0ºc, ο άνεμος άλλάζε φορά σε κάθε ξέφωτο και η βροχή λυσσομανούσε λες και ήθελε να αφήσει -ντε και καλά- το αποτύπωμά της.
Η βροχή συνεχιζόταν και εναλλάσσονταν με χαλάζι όταν βγήκαμε στον αυτοκινητόδρομο Ε67. Και σαν να μην έφτανε αυτό, τότε, προστέθηκε και το φρικτό κυκλοφοριακό μαρτύριο.
Κομφούζιο κυριολεκτικά τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο του αυτοκινητόδρομου Ε67 με όλων των κατηγοριών τα αυτοκίνητα, τις νταλίκες και τα φορτηγά Δ.Χ.
Ποτέ άλλοτε, τόσα χρόνια στο τιμόνι, δεν μου είχε ξανασυμβεί να οδηγώ για τόσα πολλά km ¨παρέα¨ με τόόόση ανυπόφορη κίνηση, πάντα τα κατάφερνα και ξεγλυστρούσα. Ναι, εδώ συνηδειτοποίησα το ΅οχι όπως ήξερες αλλά όπως βρήκες¨.
Τούτη την, αλησμόνητη, φορά προσκύνησα τους πάντες και τα πάντα κανονικά μουσκεμένος από τον κρύο ιδρώτα έως το μεδούλι.
Ήλθε το όλον και έδεσε.
Που να ρολλάρεις με ταχύτητες <60 km/ώρα και εντελώς μηδενικά προσπεράσματα. Βέβαια, το λέω και αμαρτία δεν έχω, αν δεν είχαμε κλείσει ξενοδοχείο πριν από τρεις ημέρες (χωρίς ακύρωση), δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίσουμε . . .
Θα αλλάζαμε πλάνο, άρδην, για τα καλά.
Η όλη κατάσταση, με εξαίρεση τη θέληση και τον εξοπλισμό μας, ήταν σε εκείνο το σημείο που πολλοί αναφέρονται <<Ρε που πας τώρα διάολε; >> <<Πας γυρεύοντας μου φαίνεται>>.
Με τη βροχή να μη βάζει γλώσσα μέσα της, τον αέρα να συνεχίζει το βιολί του και την συνεχή απροσδόκητα αυξανόμενη απογευματινή κίνηση, ο συνολικός χρόνος του ταξιδιού μας αυξήθηκε σημαντικά και ξεπέρασε τελικά τις 7.30 ώρες.
Όταν δε προσεγγίσαμε στην Warsaw, κάτι η κούραση της πολύωρης & κοπιαστικής οδήγησης, κάτι η αδημονία να φτάσουμε επιτέλους στο ξενοδοχείο μαζί με τη σιγή ενδοεπικοινωνίας που είχαμε επιβάλλει μεταξύ μας από ώρας (ο νοών νοείτο) και σε συνδυασμό με τη νέα (υπό κατασκευή) αερογέφυρα, χάθηκε η υποδειχθείσα μέσω του GPS έξοδος και πέφτουμε στην τρέλα της απογευματινής κίνησης της πόλης ! ! !
Αλληλούια, να και το κερασάκι που έλειπε για να κλείσει η ταξιδιωτική μέρα.
Μετά την άφιξη και τακτοποίησή μας στο ξενοδοχείο, βγήκαμε στην ευρύτερη γειτονιά και με σύμβουλo μας το TripAdvisor, δεν μπορώ να πω, αργήσαμε λίγο αλλά στανιάραμε για τα καλά.
Last edited: