themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.870
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Λίμνη Garda
- Λίμνη Garda II
- Verona - Innsbruck
- Innsbruck
- One Day Trip
- Innsbruck II
- Innsbruck - Salzburg
- Hallein, Abtenau, Hallstatt
- Dachstein Mountains - Salzburg
- Salzburg
- Salzburg - Karlovy Vary
- Karlovy Vary - Dresden
- Dresden
- Dresden - Wroclaw
- Wroclaw
- Wroclaw II
- Wroclaw - Gdansk
- Gdansk - Kaunas
- Kaunas
- Kaunas - Riga
- Riga
- Riga II
- Riga III
- Riga IV
- Riga - Tallin
- Tallin
- Tallin II
- Tallin II
- Tallin III
- Tallin IV
- Tallin V
- Tallin - Rezekne
- Rezekne - Vilnius
- Vilnius
- Vilnius II
- Vilnius - Warsaw
- Warsaw
- Warsaw II
- Warsaw III
- Warsaw IV
- Warsaw V
- Warsaw - Krakow
- Krakow - Wieliczka
- Krakow II
- Auschwitz
- Auschwitz[B] [/B] II
- Krakow III
- Krakow - Zakopane
- Zakopane
- Zakopane - Budapest
- Vilkonec
- Budapest
- Budapest II
- Budapest III
- Budapest IV
- Budapest - Novi Sad - Nis
- Nis - Λίμνη Κερκίνη - Αθήνα
31η ημέρα, Zakopane (Πολωνία) – Budapest (Ουγγαρία) & 320Km

31η ημέρα, Zakopane (Πολωνία) – Budapest (Ουγγαρία) & 320Km – Moje Mapy Google
31η ημέρα, Zakopane (Πολωνία) – Budapest (Ουγγαρία) & 320Km
drive.google.com
Ξυπνήσαμε πολύ νωρίς, γιατί ο ήχος νανουρίσματος της βραδινής βροχής μετατράπηκε σε μπόρα καταιγίδα και δεν έλεγε να βάλει γλώσσα μέσα.

O. K, τώρα πια δεν μασάμε.
Μασάμε όμως το πρωινό μας και με τη μπόρα να ισορροπεί σε βροχή, ντυνόμαστε waterproof, φορτώνουμε τη moto στο τσακ μπαμ και του δίνουμε όσο πιο σβέλτα γινόταν.
Που ξέρεις? Μπορεί παρακάτω να είναι καλύτερα.


Ο δρόμος των δυο στενών λωρίδων συνεχίζεται στο ίδιο μοτίβο με μικρούς οικισμούς χωμένους στην καταπράσινη πεδιάδα και με ελάχιστη κίνηση το αντίθετο δηλ. της χθεσινής ημέρας.
Βέβαια που θα μπορούσαν να κατευθυνθούν από εδώ? Μόνο προς τη Σλοβακία. Γι´ αυτό και δεν υπάρχει σχεδόν ψυχή.



Δρόμο παίρνουμε και δρόμο αφήνουμε με πολλά στροφιλίκια πάνω στα βουνά Tatra (δυτικά Καρπάθια αλλιώς πως, με 15 υψηλές κορυφές στα 2.500μ- 2.650μ). Είναι η οροσειρά που απλώνεται κατά μήκος των βόρειων συνόρων της Σλοβακίας με τη νότια Πολωνία. Ανήκουν στο σύστημα οροσειρών που είναι γνωστό ως Καρπάθια Όρη.
Και με τη βροχούλα από πάνω μας, να μην μας αποχωρίζεται, μπαίνουμε στη Σλοβακία.




Ο δρόμος που περιφέρεται γύρω από τις κορυφογραμμές, φαινόταν αρκετά καλός με ασφαλτοτάπητα σχετικά φρέσκο και εμείς απορούσαμε με τις πινακίδες στα δεξιά μας που έδειχναν όριο πότε τα 30km και max τα 50km ! ! !


Μετά από την οδηγική ζωγραφική σε τέσσερεις πέντε στροφές καταλάβαμε και το γιατί.
Ο δρόμος όμορφα μας ξεγελούσε στη σχετική ευθεία αλλά δεν μας κρατούσε καθόλου πάνω στις στροφές, ήταν πολύ κακή η χάραξη - σχεδίαση του γι´αυτό και οι επαναλαμβανόμενες ειδοποιήσεις των ορίων ταχύτητας ! ! !

Και κάπου εκεί, στα ανηφορίσματα των βουνοκορφών, τα βρεξίματα, τα στριψίματα, βλέπω το κοντέρ να δείχνει το μαγικό πενταψήφιο Νο 99.999km, άντε μπου - μπου μου με το καλό και στα 999.999Km.

Όλα ή σχεδόν όλα, τα ορεινά χωριουδάκια που περάσαμε σ’ αυτή τη Σλοβάκικη διαδρομή έδειχναν κάπως έτσι.

Είχαμε αποφασίσει πως θα κάναμε μια στάση αμέσως μετά την κωμόπολη Ruzomberok, στο χωριουδάκι VLKOLΙNEC που είναι ένα από τα δέκα Σλοβακικά χωριά στα οποία έχει δοθεί το ειδικό καθεστώς διατήρησης της ανέγγιχτης λαικής αρχιτεκτονικής κα το οποίο κατοικείται εν μέρει όλο το χρόνο.
Η UNESCO, δεν άργησε να το εντάξει υπό την προστασία της το 1993 ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς.

31η ημέρα, Zakopane (Πολωνία) – Budapest (Ουγγαρία) & 320Km – Moje Mapy Google
31η ημέρα, Zakopane (Πολωνία) – Budapest (Ουγγαρία) & 320Km
Ξυπνήσαμε πολύ νωρίς, γιατί ο ήχος νανουρίσματος της βραδινής βροχής μετατράπηκε σε μπόρα καταιγίδα και δεν έλεγε να βάλει γλώσσα μέσα.

O. K, τώρα πια δεν μασάμε.
Μασάμε όμως το πρωινό μας και με τη μπόρα να ισορροπεί σε βροχή, ντυνόμαστε waterproof, φορτώνουμε τη moto στο τσακ μπαμ και του δίνουμε όσο πιο σβέλτα γινόταν.
Που ξέρεις? Μπορεί παρακάτω να είναι καλύτερα.


Ο δρόμος των δυο στενών λωρίδων συνεχίζεται στο ίδιο μοτίβο με μικρούς οικισμούς χωμένους στην καταπράσινη πεδιάδα και με ελάχιστη κίνηση το αντίθετο δηλ. της χθεσινής ημέρας.
Βέβαια που θα μπορούσαν να κατευθυνθούν από εδώ? Μόνο προς τη Σλοβακία. Γι´ αυτό και δεν υπάρχει σχεδόν ψυχή.



Δρόμο παίρνουμε και δρόμο αφήνουμε με πολλά στροφιλίκια πάνω στα βουνά Tatra (δυτικά Καρπάθια αλλιώς πως, με 15 υψηλές κορυφές στα 2.500μ- 2.650μ). Είναι η οροσειρά που απλώνεται κατά μήκος των βόρειων συνόρων της Σλοβακίας με τη νότια Πολωνία. Ανήκουν στο σύστημα οροσειρών που είναι γνωστό ως Καρπάθια Όρη.
Και με τη βροχούλα από πάνω μας, να μην μας αποχωρίζεται, μπαίνουμε στη Σλοβακία.




Ο δρόμος που περιφέρεται γύρω από τις κορυφογραμμές, φαινόταν αρκετά καλός με ασφαλτοτάπητα σχετικά φρέσκο και εμείς απορούσαμε με τις πινακίδες στα δεξιά μας που έδειχναν όριο πότε τα 30km και max τα 50km ! ! !


Μετά από την οδηγική ζωγραφική σε τέσσερεις πέντε στροφές καταλάβαμε και το γιατί.
Ο δρόμος όμορφα μας ξεγελούσε στη σχετική ευθεία αλλά δεν μας κρατούσε καθόλου πάνω στις στροφές, ήταν πολύ κακή η χάραξη - σχεδίαση του γι´αυτό και οι επαναλαμβανόμενες ειδοποιήσεις των ορίων ταχύτητας ! ! !

Και κάπου εκεί, στα ανηφορίσματα των βουνοκορφών, τα βρεξίματα, τα στριψίματα, βλέπω το κοντέρ να δείχνει το μαγικό πενταψήφιο Νο 99.999km, άντε μπου - μπου μου με το καλό και στα 999.999Km.

Όλα ή σχεδόν όλα, τα ορεινά χωριουδάκια που περάσαμε σ’ αυτή τη Σλοβάκικη διαδρομή έδειχναν κάπως έτσι.

Είχαμε αποφασίσει πως θα κάναμε μια στάση αμέσως μετά την κωμόπολη Ruzomberok, στο χωριουδάκι VLKOLΙNEC που είναι ένα από τα δέκα Σλοβακικά χωριά στα οποία έχει δοθεί το ειδικό καθεστώς διατήρησης της ανέγγιχτης λαικής αρχιτεκτονικής κα το οποίο κατοικείται εν μέρει όλο το χρόνο.
Η UNESCO, δεν άργησε να το εντάξει υπό την προστασία της το 1993 ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς.

Last edited: