themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.870
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Λίμνη Garda
- Λίμνη Garda II
- Verona - Innsbruck
- Innsbruck
- One Day Trip
- Innsbruck II
- Innsbruck - Salzburg
- Hallein, Abtenau, Hallstatt
- Dachstein Mountains - Salzburg
- Salzburg
- Salzburg - Karlovy Vary
- Karlovy Vary - Dresden
- Dresden
- Dresden - Wroclaw
- Wroclaw
- Wroclaw II
- Wroclaw - Gdansk
- Gdansk - Kaunas
- Kaunas
- Kaunas - Riga
- Riga
- Riga II
- Riga III
- Riga IV
- Riga - Tallin
- Tallin
- Tallin II
- Tallin II
- Tallin III
- Tallin IV
- Tallin V
- Tallin - Rezekne
- Rezekne - Vilnius
- Vilnius
- Vilnius II
- Vilnius - Warsaw
- Warsaw
- Warsaw II
- Warsaw III
- Warsaw IV
- Warsaw V
- Warsaw - Krakow
- Krakow - Wieliczka
- Krakow II
- Auschwitz
- Auschwitz[B] [/B] II
- Krakow III
- Krakow - Zakopane
- Zakopane
- Zakopane - Budapest
- Vilkonec
- Budapest
- Budapest II
- Budapest III
- Budapest IV
- Budapest - Novi Sad - Nis
- Nis - Λίμνη Κερκίνη - Αθήνα
4η ημέρα, Verona (Ιταλία) – Innsbruck (Αυστρία) & 270Km

https://drive.google.com/open?id=1r1UnUP_yi1APIJahWYgnsjXdBDhaJx3s&usp=sharing
Με καιρό καλούτσικο και ένα καλό πρωινό, ξεκινάμε για Innsbruck μέσω Trento - Bolzano.
Ο δρόμος, η Autostrade δηλ. να μη ξεχνιόμαστε, είναι για την οδήγηση αλλά άλλο τόσο προσφέρεται και για χάζεμα. Καμμιά σχέση με αυτές του Νότου !
Οδηγώντας για άλλη μια φορά στην Autostrade σκέφτομαι πως ότι καλό έχει ακουστεί για την ποιότητα αυτών των αυτοκινητόδρομων, πολύ απλά, ισχύει.
Τι άλλο να πω ?
Θα πω, χαλάλι το υψηλό κόστος των διοδίων της.

Γραπωμένη κυριολεκτικά -η moto- πάνω στην τέλεια άσφαλτο κατάπινε τα χλμ αγόγγυστα με γοργό ρυθμό, παρ´ όλη την ανηφορική κλίση.

Και ενώ απολαμβάναμε με περισσή ευχαρίστηση την διαδρομή, διακριτικά, πάντα στη δεξιά λωρίδα του δρόμου αντιλαμβάνομαι ένα αυτ/το Audi A4 από τα αριστερά μου μια να με προσπερνά για λίγο και μια να μένει πίσω. Δεν έφτανε αυτό, ο οδηγός του άρχισε να κορνάρει έντονα και προσπαθούσε κάτι να μας δείξει έχοντας κατεβασμένο και το παράθυρο του συνοδηγού.
Τα νοήματα που έκανε, ήταν τραβάτε στην άκρη όπως μου ψιθύρισε η Μάτα μέσω της ενδοσυνεννόησης.
Κάνουμε και οι δυο μας στην άκρη της Λ.Ε.Α (εμπρός εκείνος και πίσω εμείς) ενώ ολοένα αναρωτιόμασταν, τι στο καλό να έχει συμβεί.
Βγαίνει έξω από το αυτοκίνητό του, έρχεται δίπλα μας, σκύβει πίσω στη moto και μου δείχνει τον κομμένο ιμάντα που κρεμιόταν του καλού καιρού μεταξύ ρόδας, εξάτμισης και βαλίτσας (ήταν ο ένας από τους δύο που συγκρατούσε το drybag πάνω στη βαλίτσα). Ο αφιλότιμος ανέμιζε, λες και αυτή ήταν η δουλειά του, αφού πρέπει πριν να ήταν κάπως λάσκα και η παραγόμενη θερμότητα από την εξάτμιση, κάποια στιγμή, τον είχε κάψει.
Βλέποντας το έκπληκτο βλέμμα μου, είπε χαμογελώντας
- <<ξέρω, ξέρω συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες ήμουν και εγώ παθών κάποτε>>.
Τον ευχαρίστησα, για την οδηγική αλληλεγγύη που έδειξε αποτρέποντας έτσι τις μελλοντικές, με μαθηματική ακρίβεια, δυσάρεστες καταστάσεις για μας.
Δε μπορούσα να το χωνέψω ακόμη και όταν εβγαλα έναν καινούργιο ιμάντα από το TopCase και τον αντικατέστησα φροντίζοντας όμως τώρα να τον καργάρω με την καστάνια ώστε να μην έχει μπόσικα αδιαφορόντας για το περιεχόμενο του drybag.
Ουφ, ευτυχώς πάει και αυτό, άντε πάμε να συνεχίσουμε . . .

Το καλούτσικο του καιρού κράτησε μέχρι τα τελευταία διόδια επί Ιταλικού εδάφους και λίγο έξω από την πόλη του Innsbruck.
Κάπου εκεί σταματήσαμε για ανεφοδιασμό καυσίμων και για αγορά της υποχρεωτικής Βινιέτας κυκλοφορίας, που για τις moto και για δέκα μέρες ήταν 5,30 €.
Πληροφοριακά το πρόστιμο για τη μη κατοχή της Βινιέτας κυκλοφορίας ήταν 240€.
Δεν προλάβαμε να ξεκινήσουμε από το πρατήριο καυσίμων και άρχισαν τα πρώτα βροχερά χιλιόμετρα. Η απόσβεση για την αγορά, των από condoura στολών μας, τίθεται πάλι σε εφαρμογή. Ήταν, ευτυχώς, μόνο μια μπόρα χωρίς διάρκεια.

Φθάσαμε στα περίχωρα του Innsbruck με λιακάδα. Το Innsbruck είναι μια όμορφη χαρακτηριστική μεσαιωνική πόλη, χωρίς ιδιαίτερη κίνηση στους δρόμους. Ομολογουμένως είναι εντυπωσιακή η ένταξη των ποδηλατοδρόμων στον οδικό ιστό της πόλης, τόσο φυσικά, ώστε να εκλαμβάνει κανείς το ποδήλατο, σαν το πλέον ταιριαστό κομμάτι στις μετακινήσεις του και όχι ως μια παροδική μόδα.
Καλά όλα αυτά, αλλά τι γίνεται με τα βασικά γύρω από την οδική σήμανση στην Αυστρία ;
Κάποια φορά είχα μπει στο τρυπάκι μπας και μάθω, αφού από αυτή τη χώρα περνάμε μια από εδώ και μια από εκεί αλλά δεν τα πολυκατάφερα !!!
Όπως :

Τα πολύχρωμα κτίρια είναι επιμελώς καλοδιατηρημένα με φόντο τις Άλπεις (όρος Nordkette), πίσω από τις οποίες βρίσκονται τα σύνορα με τη Γερμανία. Η διαυγής ατμόσφαιρα και η γενικότερη ησυχία και τάξη που επικρατούν κυρίαρχα, μας επιβάλουν να κατεβάσουμε ταχύτητα.
Θα μέναμε περίπου 12χλμ έξω από την πόλη, στο Vols. Έτσι είπαμε να μην πάμε άμεσα εκεί και μετά να έλθουμε πάλι πίσω, αλλά να πάμε πρώτα να κατασκοπεύσουμε την πόλη, να ξεμουδιάσουμε βολτάροντας στους κεντρικούς πεζόδρομους της παλαιάς πόλης με τα πολλά υπαίθρια καφέ και στην πανέμορφη όχθη του Inn ποταμού που διατρέχει τη πόλη.

Το γκριζωπό Triumphal Arch, στο κέντρο της παλαιάς πόλης. Χτίστηκε από την Αυτοκράτειρα Maria Theresa, τη μοναδική γυναίκα ηγεμόνα της Αυτοκρατορίας των Αψβούργων και βρίσκεται στην αρχή του φημισμένου ομώνυμου δρόμου.


Η Altstadt von Innsbruck πάνω και ο γάργαρος ποταμός Inn κάτω.



Στη διαμορφωμένη ¨αυλή¨, οι εργασίες για το στήσιμο της σκηνής τέλειωσαν νωρίς-νωρίς και πλέον είναι έτοιμη να φιλοξενήσει το βραδυνό concerto κλασσικής μουσικής όπως αναγραφόταν στο ταμπλώ της εισόδου..


Η Χρυσή Στέγη, το μνημείο - ορόσημο του Innsbruck, με τα 2.657 επιχρυσωμένα κεραμίδια που στεγάζει ένα τριώροφο μπαλκόνι στην κεντρική πλατεία της πόλης, Εκεί βρίσκονται τα γραφεία της Διεθνούς Σύμβασης των Άλπεων (συμμαχία των οκτώ αλπικών κρατών) που έχουν ως στόχο την προστασία και την ανάδειξη της οροσειράς των Άλπεων.




https://drive.google.com/open?id=1r1UnUP_yi1APIJahWYgnsjXdBDhaJx3s&usp=sharing
Με καιρό καλούτσικο και ένα καλό πρωινό, ξεκινάμε για Innsbruck μέσω Trento - Bolzano.
Ο δρόμος, η Autostrade δηλ. να μη ξεχνιόμαστε, είναι για την οδήγηση αλλά άλλο τόσο προσφέρεται και για χάζεμα. Καμμιά σχέση με αυτές του Νότου !
Οδηγώντας για άλλη μια φορά στην Autostrade σκέφτομαι πως ότι καλό έχει ακουστεί για την ποιότητα αυτών των αυτοκινητόδρομων, πολύ απλά, ισχύει.
Τι άλλο να πω ?
Θα πω, χαλάλι το υψηλό κόστος των διοδίων της.

Γραπωμένη κυριολεκτικά -η moto- πάνω στην τέλεια άσφαλτο κατάπινε τα χλμ αγόγγυστα με γοργό ρυθμό, παρ´ όλη την ανηφορική κλίση.

Και ενώ απολαμβάναμε με περισσή ευχαρίστηση την διαδρομή, διακριτικά, πάντα στη δεξιά λωρίδα του δρόμου αντιλαμβάνομαι ένα αυτ/το Audi A4 από τα αριστερά μου μια να με προσπερνά για λίγο και μια να μένει πίσω. Δεν έφτανε αυτό, ο οδηγός του άρχισε να κορνάρει έντονα και προσπαθούσε κάτι να μας δείξει έχοντας κατεβασμένο και το παράθυρο του συνοδηγού.
Τα νοήματα που έκανε, ήταν τραβάτε στην άκρη όπως μου ψιθύρισε η Μάτα μέσω της ενδοσυνεννόησης.
Κάνουμε και οι δυο μας στην άκρη της Λ.Ε.Α (εμπρός εκείνος και πίσω εμείς) ενώ ολοένα αναρωτιόμασταν, τι στο καλό να έχει συμβεί.
Βγαίνει έξω από το αυτοκίνητό του, έρχεται δίπλα μας, σκύβει πίσω στη moto και μου δείχνει τον κομμένο ιμάντα που κρεμιόταν του καλού καιρού μεταξύ ρόδας, εξάτμισης και βαλίτσας (ήταν ο ένας από τους δύο που συγκρατούσε το drybag πάνω στη βαλίτσα). Ο αφιλότιμος ανέμιζε, λες και αυτή ήταν η δουλειά του, αφού πρέπει πριν να ήταν κάπως λάσκα και η παραγόμενη θερμότητα από την εξάτμιση, κάποια στιγμή, τον είχε κάψει.
Βλέποντας το έκπληκτο βλέμμα μου, είπε χαμογελώντας
- <<ξέρω, ξέρω συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες ήμουν και εγώ παθών κάποτε>>.
Τον ευχαρίστησα, για την οδηγική αλληλεγγύη που έδειξε αποτρέποντας έτσι τις μελλοντικές, με μαθηματική ακρίβεια, δυσάρεστες καταστάσεις για μας.
Δε μπορούσα να το χωνέψω ακόμη και όταν εβγαλα έναν καινούργιο ιμάντα από το TopCase και τον αντικατέστησα φροντίζοντας όμως τώρα να τον καργάρω με την καστάνια ώστε να μην έχει μπόσικα αδιαφορόντας για το περιεχόμενο του drybag.
Ουφ, ευτυχώς πάει και αυτό, άντε πάμε να συνεχίσουμε . . .

Το καλούτσικο του καιρού κράτησε μέχρι τα τελευταία διόδια επί Ιταλικού εδάφους και λίγο έξω από την πόλη του Innsbruck.
Κάπου εκεί σταματήσαμε για ανεφοδιασμό καυσίμων και για αγορά της υποχρεωτικής Βινιέτας κυκλοφορίας, που για τις moto και για δέκα μέρες ήταν 5,30 €.
Πληροφοριακά το πρόστιμο για τη μη κατοχή της Βινιέτας κυκλοφορίας ήταν 240€.
Δεν προλάβαμε να ξεκινήσουμε από το πρατήριο καυσίμων και άρχισαν τα πρώτα βροχερά χιλιόμετρα. Η απόσβεση για την αγορά, των από condoura στολών μας, τίθεται πάλι σε εφαρμογή. Ήταν, ευτυχώς, μόνο μια μπόρα χωρίς διάρκεια.

Φθάσαμε στα περίχωρα του Innsbruck με λιακάδα. Το Innsbruck είναι μια όμορφη χαρακτηριστική μεσαιωνική πόλη, χωρίς ιδιαίτερη κίνηση στους δρόμους. Ομολογουμένως είναι εντυπωσιακή η ένταξη των ποδηλατοδρόμων στον οδικό ιστό της πόλης, τόσο φυσικά, ώστε να εκλαμβάνει κανείς το ποδήλατο, σαν το πλέον ταιριαστό κομμάτι στις μετακινήσεις του και όχι ως μια παροδική μόδα.
Καλά όλα αυτά, αλλά τι γίνεται με τα βασικά γύρω από την οδική σήμανση στην Αυστρία ;
Κάποια φορά είχα μπει στο τρυπάκι μπας και μάθω, αφού από αυτή τη χώρα περνάμε μια από εδώ και μια από εκεί αλλά δεν τα πολυκατάφερα !!!
Όπως :
- Κρατάτε τις αποστάσεις : Abstand halten
- Όλες οι κατευθύνσεις : Alle Richtungen
- Διασταύρωση (Τ) σε αυτοκινητόδρομο : Autobahndreieck
- Διασταύρωση σε αυτοκινητόδρομο : Autobahnkreuz
- Έργα στο οδόστρωμα : Bauarbeiten ή Baustelle
- Συνεργείο : Kraftfahrzeugwerkstatt
- Απαγορεύεται το παρκάρισμα : Landschafts Schutzgebiet
- Προσοχή κακό οδόστρωμα : Schlechte Wegstrecke
- Ατύχημα, οδηγείτε με σύνεση : Unfall
- Ανάψτε τα φώτα σας : Licht einschalten (αυτό βέβαια, έτσι κι´αλλιώς, δεν μ´ ενδιέφερε αφού τα φώτα της moto είναι πάντα αναμμένα).

Τα πολύχρωμα κτίρια είναι επιμελώς καλοδιατηρημένα με φόντο τις Άλπεις (όρος Nordkette), πίσω από τις οποίες βρίσκονται τα σύνορα με τη Γερμανία. Η διαυγής ατμόσφαιρα και η γενικότερη ησυχία και τάξη που επικρατούν κυρίαρχα, μας επιβάλουν να κατεβάσουμε ταχύτητα.
Θα μέναμε περίπου 12χλμ έξω από την πόλη, στο Vols. Έτσι είπαμε να μην πάμε άμεσα εκεί και μετά να έλθουμε πάλι πίσω, αλλά να πάμε πρώτα να κατασκοπεύσουμε την πόλη, να ξεμουδιάσουμε βολτάροντας στους κεντρικούς πεζόδρομους της παλαιάς πόλης με τα πολλά υπαίθρια καφέ και στην πανέμορφη όχθη του Inn ποταμού που διατρέχει τη πόλη.

Το γκριζωπό Triumphal Arch, στο κέντρο της παλαιάς πόλης. Χτίστηκε από την Αυτοκράτειρα Maria Theresa, τη μοναδική γυναίκα ηγεμόνα της Αυτοκρατορίας των Αψβούργων και βρίσκεται στην αρχή του φημισμένου ομώνυμου δρόμου.


Η Altstadt von Innsbruck πάνω και ο γάργαρος ποταμός Inn κάτω.



Στη διαμορφωμένη ¨αυλή¨, οι εργασίες για το στήσιμο της σκηνής τέλειωσαν νωρίς-νωρίς και πλέον είναι έτοιμη να φιλοξενήσει το βραδυνό concerto κλασσικής μουσικής όπως αναγραφόταν στο ταμπλώ της εισόδου..


Η Χρυσή Στέγη, το μνημείο - ορόσημο του Innsbruck, με τα 2.657 επιχρυσωμένα κεραμίδια που στεγάζει ένα τριώροφο μπαλκόνι στην κεντρική πλατεία της πόλης, Εκεί βρίσκονται τα γραφεία της Διεθνούς Σύμβασης των Άλπεων (συμμαχία των οκτώ αλπικών κρατών) που έχουν ως στόχο την προστασία και την ανάδειξη της οροσειράς των Άλπεων.



Last edited: