themischar
Member
- Μηνύματα
- 490
- Likes
- 4.580
- Επόμενο Ταξίδι
- Έλα (μου) ντε
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Λίμνη Garda
- Λίμνη Garda II
- Verona - Innsbruck
- Innsbruck
- One Day Trip
- Innsbruck II
- Innsbruck - Salzburg
- Hallein, Abtenau, Hallstatt
- Dachstein Mountains - Salzburg
- Salzburg
- Salzburg - Karlovy Vary
- Karlovy Vary - Dresden
- Dresden
- Dresden - Wroclaw
- Wroclaw
- Wroclaw II
- Wroclaw - Gdansk
- Gdansk - Kaunas
- Kaunas
- Kaunas - Riga
- Riga
- Riga II
- Riga III
- Riga IV
- Riga - Tallin
- Tallin
- Tallin II
- Tallin II
- Tallin III
- Tallin IV
- Tallin V
- Tallin - Rezekne
- Rezekne - Vilnius
- Vilnius
- Vilnius II
- Vilnius - Warsaw
- Warsaw
- Warsaw II
- Warsaw III
- Warsaw IV
- Warsaw V
- Warsaw - Krakow
- Krakow - Wieliczka
- Krakow II
- Auschwitz
- Auschwitz[B] [/B] II
- Krakow III
- Krakow - Zakopane
- Zakopane
- Zakopane - Budapest
- Vilkonec
- Budapest
- Budapest II
- Budapest III
- Budapest IV
- Budapest - Novi Sad - Nis
- Nis - Λίμνη Κερκίνη - Αθήνα
27η ημέρα, Warsaw (Πολωνία) – Krakow (Πολωνία) & 347Km
{λέμε τώρα, γιατί στην τελική αυτά έγιναν 482Km…}
Βλέποντας, στον χάρτη, από την αρχή του σχεδιασμού, συμφωνήσαμε πριν φθάσουμε στην Krakow να περιηγηθούμε πρωτίστως το στρατόπεδο συγκέντρωσης Auschwitz. Έβαλα, λοιπόν, κι’ εγώ από βραδύς στο GPS την κωμόπολη Oswiecim (η Γερμανική ονομασία του Auschwitz) χωρίς να δώσω σημασία στις επιλογές που έδινε ο κατάλογος του GPS. Έλα τώρα, ευκολάκι που λένε και οι φροντιστηριακοί καθηγητές, αποκλείοντας μάλιστα τον αυτοκινητόδρομο για να κινηθούμε από επαρχιακό δίκτυο.
Ξεκινάμε σβέλτα μεν, χαλαρά δε τη μέρα μας χωρίς την υποβοήθηση του GPS. Έλα τώρα, μια κατηφόρα δρόμος είναι και βγαίνουμε στην έξοδο για τον Νο7 που στη συνέχειά του γίνεται S2. Καλή φάση δρόμου με σχετική κίνηση και χαρωπά φτάνουμε στη διαστάυρωση που από τη μια συνεχίζει ο S2 ως S8 πλέον και από την άλλη βγαίνει στον αυτοκινητόδρομο Ε77.
Είπαμε και δεν ξελέμε :
επαρχιακό δίκτυο μέσω του S8 και χανόμαστε στην ηλιόλουστη γλυκειά φὐση που διακριτικά ντύνει το δρόμο.
Δεν αργήσαμε όμως να ανησυχήσουμε αφού στις λίγες πινακίδες κατεύθυνσης δεν βλέπαμε τις κοντινές κωμοπόλεις Katowice & Krakow σε σχέση με τον προορισμό μας OSWIECIM.
Μετά από λίγο, είπανε μπα θα ρωτήσουμε, όποιον συναντήσουμε, δε γίνεται.
Ποιον να συναντήσουμε?
Πότε ?
Συναντήσαμε και κάποιον μέχρι τώρα ?
Ναι, δεν γίνεται, ήλθε η ώρα να ανοίξουμε το GPS. Και το ανοίγουμε και τι βλέπουμε?
Πως υπάρχει κι΄ άλλο Oswiecim προς Wroclaw μεριά, όπου ήταν και η μέχρι στιγμής ρότα μας ! ! !
Έλεος βρε, δεν παιζόμαστε πια, χαθήκαμε στο ίσιωμα?
Tips: Όσοι και όσες λοιπόν πάτε κατά εκεί, ΠΡΟΣΟΧΗ στο OSWIECIM.
Και γενικότερα, τα μάτια ανοιχτά στο τι πληκτρολογείς - ζητάς και τι σου δίνει το, κατά τ΄ άλλα, εξυπηρετικό GPS.
Ήμασταν ήδη, καλώς ή κακώς, στη πόλη Rawa Mazowiecka, την οποία αφήσαμε πίσω μας, παίρνονας τον 707 και μετά τον 727 που τον κάναμε 740 για να φθάσουμε στα περίχωρα της πόλης Radom που αισίως ήταν πάνω στον αυτοκινητόδρομο Ε77 που πια είχε γίνει S7.
Καλός και εξαίσιος πολλές φορές, δε λέω, ο όποιος αχαρτογράφητος δρόμος που σου τυχαίνει και με την ομορφιά του, κυριολεκτικά, να τα σπάει αλλά ?
Αλλά μπορεί να σου κόψει τα πολλά χαμόγελα και να σου χαλάσει τουλάχιστον τη μέρα.
Όπως και να το δούμε, η σημερινή διαδρομή εξελίχθηκε εντελώς απρόβλεπτα και τα θέλω μας πέταξαν αφού χασομερήσαμε χωρίς ευτυχώς να στιγματισθεί η διάθεσή μας.
Και πραγματικά ήταν καλύτερα έτσι γιατί αργότερα διαπιστώσαμε ότι δε θα προλαβαίναμε την ¨προγραμματισμένη¨ περιήγηση-επίσκεψη στο Auschwitz μιας και υπήρχε παντού κοσμοπλημμύρα λόγω 15Αύγουστου.
Με αυτά και με εκείνα όμως δεν κάναμε ούτε ένα φωτογραφικό κλικ, αν είναι δυνατόν ! ! !
Να΄ μαστε, καμαρωτοί μετά τα αναπάντεχα κατορθώματά μας αργά το απόγευμα στην Krakow, στην πόλη που σε λίγο καιρό όπως όλα συνηγορούν θα είναι (αν ήδη δεν είναι) ένας super must προορισμός.
Η πόλη μέσα από τα τείχη είναι ένα παραμυθένιο σκηνικό και σε γυρνάει χρόνια πίσω. Η Krakow είναι μια από τις παλιότερες πόλεις στην Πολωνία και από το 1989 με την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος και μετά ζει την εποχή μια νέας αναγέννησης με τα ιστορικά κτίρια που συνεχώς αναπαλαιώνονται και τον τουρισμό να αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης.
Το πρώτο μας μέλημα, μετά από ένα δροσερό ντουζ ήταν να φάμε και να πιούμε όχι όμως και να μεθύσουμε.
Η ώρα είχε πάει ήδη 20.30μ.μ όταν φθάσαμε στο κέντρο της πόλης για φαγητό που ήταν κοντά στην κεντρική πλατεία και πάραδίπλα από αυτό το εκπληκτικό κτίριο χτισμένο από το 1890, το θέατρο Slowacki, που φαινόταν τόσο όμορφο φωτισμένο . Αποτελεί ένα κομψό παράδειγμα αρχιτεκτονικής σε στυλ μπαρόκ.
Η γιγαντιαία πλατεία της κεντρικής αγοράς είναι η βασική πλατεία και το κεντρικότερο σημείο της πόλης, γι´αυτό και κατέχει τον διόλου αμελητέο τίτλο της "μεγαλύτερης μεσαιωνικής πλατείας της Ευρώπης". Περιμετρικά της πλατείας βρίσκονται μερικά από τα σημαντικότερα κτίρια της πόλης όπως η βασιλική της St.Mary, ενώ δεν λείπουν και τα ιστορικά σπίτια.
Τούτο εδώ το μεταφορικό μέσο ήταν που πήραμε, μέσα στη σιγαλιά της νύχτας, με δυο άλογα για να την κάνουμε, τα χρώματά τους όμως δεν τα θυμόμαστε.
{λέμε τώρα, γιατί στην τελική αυτά έγιναν 482Km…}
Βλέποντας, στον χάρτη, από την αρχή του σχεδιασμού, συμφωνήσαμε πριν φθάσουμε στην Krakow να περιηγηθούμε πρωτίστως το στρατόπεδο συγκέντρωσης Auschwitz. Έβαλα, λοιπόν, κι’ εγώ από βραδύς στο GPS την κωμόπολη Oswiecim (η Γερμανική ονομασία του Auschwitz) χωρίς να δώσω σημασία στις επιλογές που έδινε ο κατάλογος του GPS. Έλα τώρα, ευκολάκι που λένε και οι φροντιστηριακοί καθηγητές, αποκλείοντας μάλιστα τον αυτοκινητόδρομο για να κινηθούμε από επαρχιακό δίκτυο.
Ξεκινάμε σβέλτα μεν, χαλαρά δε τη μέρα μας χωρίς την υποβοήθηση του GPS. Έλα τώρα, μια κατηφόρα δρόμος είναι και βγαίνουμε στην έξοδο για τον Νο7 που στη συνέχειά του γίνεται S2. Καλή φάση δρόμου με σχετική κίνηση και χαρωπά φτάνουμε στη διαστάυρωση που από τη μια συνεχίζει ο S2 ως S8 πλέον και από την άλλη βγαίνει στον αυτοκινητόδρομο Ε77.
Είπαμε και δεν ξελέμε :
επαρχιακό δίκτυο μέσω του S8 και χανόμαστε στην ηλιόλουστη γλυκειά φὐση που διακριτικά ντύνει το δρόμο.
Δεν αργήσαμε όμως να ανησυχήσουμε αφού στις λίγες πινακίδες κατεύθυνσης δεν βλέπαμε τις κοντινές κωμοπόλεις Katowice & Krakow σε σχέση με τον προορισμό μας OSWIECIM.
Μετά από λίγο, είπανε μπα θα ρωτήσουμε, όποιον συναντήσουμε, δε γίνεται.
Ποιον να συναντήσουμε?
Πότε ?
Συναντήσαμε και κάποιον μέχρι τώρα ?
Ναι, δεν γίνεται, ήλθε η ώρα να ανοίξουμε το GPS. Και το ανοίγουμε και τι βλέπουμε?
Πως υπάρχει κι΄ άλλο Oswiecim προς Wroclaw μεριά, όπου ήταν και η μέχρι στιγμής ρότα μας ! ! !
Έλεος βρε, δεν παιζόμαστε πια, χαθήκαμε στο ίσιωμα?
Tips: Όσοι και όσες λοιπόν πάτε κατά εκεί, ΠΡΟΣΟΧΗ στο OSWIECIM.
Και γενικότερα, τα μάτια ανοιχτά στο τι πληκτρολογείς - ζητάς και τι σου δίνει το, κατά τ΄ άλλα, εξυπηρετικό GPS.
Ήμασταν ήδη, καλώς ή κακώς, στη πόλη Rawa Mazowiecka, την οποία αφήσαμε πίσω μας, παίρνονας τον 707 και μετά τον 727 που τον κάναμε 740 για να φθάσουμε στα περίχωρα της πόλης Radom που αισίως ήταν πάνω στον αυτοκινητόδρομο Ε77 που πια είχε γίνει S7.
Καλός και εξαίσιος πολλές φορές, δε λέω, ο όποιος αχαρτογράφητος δρόμος που σου τυχαίνει και με την ομορφιά του, κυριολεκτικά, να τα σπάει αλλά ?
Αλλά μπορεί να σου κόψει τα πολλά χαμόγελα και να σου χαλάσει τουλάχιστον τη μέρα.
Όπως και να το δούμε, η σημερινή διαδρομή εξελίχθηκε εντελώς απρόβλεπτα και τα θέλω μας πέταξαν αφού χασομερήσαμε χωρίς ευτυχώς να στιγματισθεί η διάθεσή μας.
Και πραγματικά ήταν καλύτερα έτσι γιατί αργότερα διαπιστώσαμε ότι δε θα προλαβαίναμε την ¨προγραμματισμένη¨ περιήγηση-επίσκεψη στο Auschwitz μιας και υπήρχε παντού κοσμοπλημμύρα λόγω 15Αύγουστου.
Με αυτά και με εκείνα όμως δεν κάναμε ούτε ένα φωτογραφικό κλικ, αν είναι δυνατόν ! ! !
Να΄ μαστε, καμαρωτοί μετά τα αναπάντεχα κατορθώματά μας αργά το απόγευμα στην Krakow, στην πόλη που σε λίγο καιρό όπως όλα συνηγορούν θα είναι (αν ήδη δεν είναι) ένας super must προορισμός.
Η πόλη μέσα από τα τείχη είναι ένα παραμυθένιο σκηνικό και σε γυρνάει χρόνια πίσω. Η Krakow είναι μια από τις παλιότερες πόλεις στην Πολωνία και από το 1989 με την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος και μετά ζει την εποχή μια νέας αναγέννησης με τα ιστορικά κτίρια που συνεχώς αναπαλαιώνονται και τον τουρισμό να αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης.
Το πρώτο μας μέλημα, μετά από ένα δροσερό ντουζ ήταν να φάμε και να πιούμε όχι όμως και να μεθύσουμε.
Η ώρα είχε πάει ήδη 20.30μ.μ όταν φθάσαμε στο κέντρο της πόλης για φαγητό που ήταν κοντά στην κεντρική πλατεία και πάραδίπλα από αυτό το εκπληκτικό κτίριο χτισμένο από το 1890, το θέατρο Slowacki, που φαινόταν τόσο όμορφο φωτισμένο . Αποτελεί ένα κομψό παράδειγμα αρχιτεκτονικής σε στυλ μπαρόκ.
Η γιγαντιαία πλατεία της κεντρικής αγοράς είναι η βασική πλατεία και το κεντρικότερο σημείο της πόλης, γι´αυτό και κατέχει τον διόλου αμελητέο τίτλο της "μεγαλύτερης μεσαιωνικής πλατείας της Ευρώπης". Περιμετρικά της πλατείας βρίσκονται μερικά από τα σημαντικότερα κτίρια της πόλης όπως η βασιλική της St.Mary, ενώ δεν λείπουν και τα ιστορικά σπίτια.
Τούτο εδώ το μεταφορικό μέσο ήταν που πήραμε, μέσα στη σιγαλιά της νύχτας, με δυο άλογα για να την κάνουμε, τα χρώματά τους όμως δεν τα θυμόμαστε.
Last edited: