themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.870
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Λίμνη Garda
- Λίμνη Garda II
- Verona - Innsbruck
- Innsbruck
- One Day Trip
- Innsbruck II
- Innsbruck - Salzburg
- Hallein, Abtenau, Hallstatt
- Dachstein Mountains - Salzburg
- Salzburg
- Salzburg - Karlovy Vary
- Karlovy Vary - Dresden
- Dresden
- Dresden - Wroclaw
- Wroclaw
- Wroclaw II
- Wroclaw - Gdansk
- Gdansk - Kaunas
- Kaunas
- Kaunas - Riga
- Riga
- Riga II
- Riga III
- Riga IV
- Riga - Tallin
- Tallin
- Tallin II
- Tallin II
- Tallin III
- Tallin IV
- Tallin V
- Tallin - Rezekne
- Rezekne - Vilnius
- Vilnius
- Vilnius II
- Vilnius - Warsaw
- Warsaw
- Warsaw II
- Warsaw III
- Warsaw IV
- Warsaw V
- Warsaw - Krakow
- Krakow - Wieliczka
- Krakow II
- Auschwitz
- Auschwitz[B] [/B] II
- Krakow III
- Krakow - Zakopane
- Zakopane
- Zakopane - Budapest
- Vilkonec
- Budapest
- Budapest II
- Budapest III
- Budapest IV
- Budapest - Novi Sad - Nis
- Nis - Λίμνη Κερκίνη - Αθήνα
6η ημέρα, Innsbruck (Αυστρία) - Salzburg (Αυστρία) & 228Km,

https://drive.google.com/open?id=1GmRURFtLuAurNgKPl3CDHfiXjZ3HXFs2&usp=sharing
Το πρωινό μας ήταν σήμερα πολύ ξεχωριστό με τοπικά καλούδια από τον φούρνο, της περιοχής διαμονής μας, που είχαμε βάλει από βραδύς στο μάτι.
Δεν κωλυσιεργήσαμε ιδιαίτερα (έτοιμοι για αναχώριση, όχι μέσω της πεπατημένης, αλλά από μια πιο ιδιαίτερη, κοπιαστική και ομορφότερη διαδρομή …) και γρήγορα βγήκαμε στο δρόμο γιατί ναι μεν τα Km θα είναι λίγα, αλλά αυτά που θέλουμε να δούμε και να απολαύσουμε είναι αρκετά.
Και όταν λέμε αρκετά, εννοούμε πολλά, σε σχέση πάντα με τον καιρό που θα γυρόφερνε σήμερα στους +/- 18 και έτοιμο μάλιστα για βροχερές εκπλήξεις.

Από το σύνολο των χλμ μόνο τα πρώτα 35 Km θα ήταν σε Motorway, όλα τα υπόλοιπα θα ήταν σε καλοστρωμένο επαρχιακό οδικό δίκτυο διπλής κατεύθυνσης και γεμάτο με όμορφες, πάμπολλες, στροφές.



Στην επιλεγμένη διαδρομή μας, παρεμβάλλεται μια γραφική κωμόπολη το Zell am Ziller. Και εμείς, πως θα μπορούσαμε να μην κάνουμε μια στάση για καφέ – γλυκό;


Όταν φθάνουμε αντικρίζουμε μια κωμόπολη όχι ιδιαίτερα τουριστική, πάρα πολύ όμορφη όμως ακόμη και στην καθημερινότητά της (δεν υπήρχαν εκδηλώσεις).
Τρώμε τα strudel μας, πίνουμε τον καφέ μας δίπλα στο ποτάμι που διασχίζει την κωμόπολη και ούτε λίγο ούτε πολύ μοιάζει σαν ένας τεράστιος κινούμενος καθρέφτης, μιας και καθρεφτίζονται σ´αυτό τα μικρά βουνά που τον περιβάλουν.





Ο δρόμος γίνεται ανηφορικός όταν αρχίζει να διασχίζει το Gerlos Pass στα 1.628μ υψόμετρο. Σε ένα του σημείο έχει διόδια με είσοδο για την moto και τους επιβάτες της τα 6,50 € (για μια ημέρα). Το Gerlos Pass, είναι ξεχωριστό μεν αλλά εύκολα προσπελάσιμο από όλα τα τροχοφόρα δε.



Είναι Σ/Κ, στα τέλη Ιούλη και η κίνηση είναι αμφιλεγόμενη αφού αυτός ο οδικός άξονας, θα᾽λεγα, είναι ως επι το πλείστον τουριστικός αλλά επειδή είναι και σχετικά νωρίς δεν γίνεται μικρός χαμός από οχήματα όλων των κατηγοριών.
Εξαίρεση αποτελούν κάποια mototeam και team από σπορ αυτοκίνητα όπως αυτά που ξεπρόβαλλαν, σε μια κλειστή στροφή, με ελλιγμούς επίδειξης και τον γνωστό αγωνιστικό ήχο από τις ακάλυπτες εξατμήσεις τους.



Πάνω στο πέρασμα του, θα συναντήσουμε τον πολύβουο καταρράκτη KRIMML με τις δεκάδες εγκαταστάσεις που τον πλαισιώνουν για αρκετά είδη σπορ.
Σταματάμε σε έναν απλό χώρο στάθμευσης, με αφ’ υψηλού θέα τον καταρράκτη KRIMML και ταυτόχρονα όλη την κοιλάδα με τις γύρω κορυφές.
Ο καιρός εξακολουθεί και είναι βουρκωμένος, αλλά το θέαμα κάτι παραπάνω από χάρμα οφθαλμών.

Εκεί, συναντήσαμε μια 10μελή MotoBMWπαρέα Γερμανών που είχαν βγει 2ήμερη βόλτα. Κάνουν όμως τον σαματά, ας είναι καλά η παραδίπλα κινητή καντίνα με τα χοτ-ντογκ, τις μπύρες κλπ.
Στο ολιγόλεπτο ξεμούδιασμά μας, μας πλησιάζει μια Γερμανίδα από την MotoBMWπαρέα και μεταξύ των άλλων που ειπώθηκαν μας δηλώσε πανευτυχής πως πέρυσι τέτοια εποχή, όλη η παρέα της, ήταν στην Ελλάδα για 15μέρες διακοπές κάνοντας τον γύρο της Πελοποννήσου !

Συνεχίζοντας, λίγο αργότερα, φτάσαμε στο σημείο όπου πέφτει ο καταρράκτης KRIMML, από τα 400μ. ύψος, μέσα στο δάσος.

Λέγεται πως είναι ο πέμπτος υψηλότερος καταρράκτης στον κόσμο. Πεζοπορείς σχετικά εύκολα, για μια καμιά ώρα περίπου, για να φθάσεις ως την κορυφή του σε μια υψομετρική διαφορά +/-400 μέτρα. Στη βατή πορεία, συναντάς και μια μπυραρία για μια ανάσα και στην κορυφή του καταρράκτη ένα "καταφύγιο". Η θέα από κει ψηλά θα σε ανταμείψει.
Η στάθμευση, των τροχοφόρων, γίνεται στο πλησιέστερο χώρο στάθμευσης στο κέντρο επισκεπτών και είναι δωρεάν εάν αγοράσεις ένα εισιτήριο συνδυασμού, γιατί εισιτήριο εισόδου θα πληρώσεις ούτως ή άλλως για μπεις στις εγκαταστάσεις του καταρράκτη.


Το θέαμα εξαίσιο όπως και τα καλοστημένα μονοπάτια γύρω από τον καταρράκτη. Και κάπου εκεί, ψάχνω απεγνωσμένα να βρω την μπαντάνα μου που νόμιζα πως την κράταγα στα χέρια μου, αλλά κάποια στιγμή μου είχε πέσει και δεν το αντιλήφθηκε κανείς μας.


Ούτε στα απωλεσθέντα του τουριστικού γραφείου, που ρώτησα αργότερα, υπήρχε.

Ο περιβάλλον χώρος …



Αναχωρήσαμε μετά από ένα 2ώρο περίπου και ήταν πράγματι λίγο. Γεμάτοι, όμως, από την αγαστή αρμονία που επικρατούσε στο κατά τα άλλα χαώδες τοπίο.
Λίγο πριν πλησιάσουμε την στην κωμόπολη Zell am See, είπα να κάνω ανεφοδιασμό για να μην το έχω, αργότερα, στο μυαλό μου.
Τι το ήθελα?
Το αυτόματο μηχάνημα (αντλία), που προτίμησα, ως δια μαγείας ‘’κατάπιε’’ τα 20€ μου. Δεν έφτανε αυτό, χρεώθηκα και το τηλεφώνημα που έκανα στον ιδιοκτήτη (τότε, οι χρεώσεις κινητής τηλεφωνίας πήγαιναν ¨σύννεφο¨), ο οποίος μου΄ πε ξεδιάντροπα <<περάστε τη Δευτέρα το πρωἱ να το δούμε>> από Σάββατο απόγευμα που ήταν.
Ἁ ά ά καλά τώρα, είναι δυνατόν να γίνονται αυτά τα πράγματα στην EU & μάλιστα στην Αυστρία ;
Ηθικό δίδαγμα: ΠΟΤΕ, ξανά, self service ανεφοδιασμό καυσίμων σε κλειστό πρατήριο!
Λέμε τώρα.
Παραδίπλα, σε άλλη αντλία ο Αυστριακής καταγωγής πολίτης αυτοεξυπηρετούνταν μια χαρά. Δεν τον περιμέναμε να τελειώσει και να κάνουμε ανεφοδιασμό από εκείνη την αντλία, σηκωθήκαμε και φύγαμε ¨χλιμιντρίζοντας¨ από τη μια και μονολογώντας από την άλλη - <<ας είναι, έχει κι᾽ αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια>>.
Η μέρα από εδώ και πέρα κυλούσε με βροχή κι´αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην σταματήσουμε στο Zell am See όπως είχαμε προγραμματίσει, θα ήταν εντελώς άσκοπη η στάση.
Με, ακάματη συνοδό, τη βροχή που πότε-πότε γινόταν βροχούλα φθάσαμε αργά το απόγευμα στο Salzburg.
Στην άφιξη μας, στο Airbnb κατάλυμα, είμασταν εγκαίρως και μια και οι συνθήκες διαμονής έδειχναν -και τελικά ήταν άριστες- αποφασίσαμε, να μη βγούμε και λόγω καιρού αλλά και να αναδιοργανωθούμε κάπως ούτως ώστε να είμαστε ξέγνοιαστοι τις επόμενες ημέρες.

https://drive.google.com/open?id=1GmRURFtLuAurNgKPl3CDHfiXjZ3HXFs2&usp=sharing
Το πρωινό μας ήταν σήμερα πολύ ξεχωριστό με τοπικά καλούδια από τον φούρνο, της περιοχής διαμονής μας, που είχαμε βάλει από βραδύς στο μάτι.
Δεν κωλυσιεργήσαμε ιδιαίτερα (έτοιμοι για αναχώριση, όχι μέσω της πεπατημένης, αλλά από μια πιο ιδιαίτερη, κοπιαστική και ομορφότερη διαδρομή …) και γρήγορα βγήκαμε στο δρόμο γιατί ναι μεν τα Km θα είναι λίγα, αλλά αυτά που θέλουμε να δούμε και να απολαύσουμε είναι αρκετά.
Και όταν λέμε αρκετά, εννοούμε πολλά, σε σχέση πάντα με τον καιρό που θα γυρόφερνε σήμερα στους +/- 18 και έτοιμο μάλιστα για βροχερές εκπλήξεις.

Από το σύνολο των χλμ μόνο τα πρώτα 35 Km θα ήταν σε Motorway, όλα τα υπόλοιπα θα ήταν σε καλοστρωμένο επαρχιακό οδικό δίκτυο διπλής κατεύθυνσης και γεμάτο με όμορφες, πάμπολλες, στροφές.



Στην επιλεγμένη διαδρομή μας, παρεμβάλλεται μια γραφική κωμόπολη το Zell am Ziller. Και εμείς, πως θα μπορούσαμε να μην κάνουμε μια στάση για καφέ – γλυκό;


Όταν φθάνουμε αντικρίζουμε μια κωμόπολη όχι ιδιαίτερα τουριστική, πάρα πολύ όμορφη όμως ακόμη και στην καθημερινότητά της (δεν υπήρχαν εκδηλώσεις).
Τρώμε τα strudel μας, πίνουμε τον καφέ μας δίπλα στο ποτάμι που διασχίζει την κωμόπολη και ούτε λίγο ούτε πολύ μοιάζει σαν ένας τεράστιος κινούμενος καθρέφτης, μιας και καθρεφτίζονται σ´αυτό τα μικρά βουνά που τον περιβάλουν.





Ο δρόμος γίνεται ανηφορικός όταν αρχίζει να διασχίζει το Gerlos Pass στα 1.628μ υψόμετρο. Σε ένα του σημείο έχει διόδια με είσοδο για την moto και τους επιβάτες της τα 6,50 € (για μια ημέρα). Το Gerlos Pass, είναι ξεχωριστό μεν αλλά εύκολα προσπελάσιμο από όλα τα τροχοφόρα δε.



Είναι Σ/Κ, στα τέλη Ιούλη και η κίνηση είναι αμφιλεγόμενη αφού αυτός ο οδικός άξονας, θα᾽λεγα, είναι ως επι το πλείστον τουριστικός αλλά επειδή είναι και σχετικά νωρίς δεν γίνεται μικρός χαμός από οχήματα όλων των κατηγοριών.
Εξαίρεση αποτελούν κάποια mototeam και team από σπορ αυτοκίνητα όπως αυτά που ξεπρόβαλλαν, σε μια κλειστή στροφή, με ελλιγμούς επίδειξης και τον γνωστό αγωνιστικό ήχο από τις ακάλυπτες εξατμήσεις τους.



Πάνω στο πέρασμα του, θα συναντήσουμε τον πολύβουο καταρράκτη KRIMML με τις δεκάδες εγκαταστάσεις που τον πλαισιώνουν για αρκετά είδη σπορ.
Σταματάμε σε έναν απλό χώρο στάθμευσης, με αφ’ υψηλού θέα τον καταρράκτη KRIMML και ταυτόχρονα όλη την κοιλάδα με τις γύρω κορυφές.
Ο καιρός εξακολουθεί και είναι βουρκωμένος, αλλά το θέαμα κάτι παραπάνω από χάρμα οφθαλμών.

Εκεί, συναντήσαμε μια 10μελή MotoBMWπαρέα Γερμανών που είχαν βγει 2ήμερη βόλτα. Κάνουν όμως τον σαματά, ας είναι καλά η παραδίπλα κινητή καντίνα με τα χοτ-ντογκ, τις μπύρες κλπ.
Στο ολιγόλεπτο ξεμούδιασμά μας, μας πλησιάζει μια Γερμανίδα από την MotoBMWπαρέα και μεταξύ των άλλων που ειπώθηκαν μας δηλώσε πανευτυχής πως πέρυσι τέτοια εποχή, όλη η παρέα της, ήταν στην Ελλάδα για 15μέρες διακοπές κάνοντας τον γύρο της Πελοποννήσου !

Συνεχίζοντας, λίγο αργότερα, φτάσαμε στο σημείο όπου πέφτει ο καταρράκτης KRIMML, από τα 400μ. ύψος, μέσα στο δάσος.

Λέγεται πως είναι ο πέμπτος υψηλότερος καταρράκτης στον κόσμο. Πεζοπορείς σχετικά εύκολα, για μια καμιά ώρα περίπου, για να φθάσεις ως την κορυφή του σε μια υψομετρική διαφορά +/-400 μέτρα. Στη βατή πορεία, συναντάς και μια μπυραρία για μια ανάσα και στην κορυφή του καταρράκτη ένα "καταφύγιο". Η θέα από κει ψηλά θα σε ανταμείψει.
Η στάθμευση, των τροχοφόρων, γίνεται στο πλησιέστερο χώρο στάθμευσης στο κέντρο επισκεπτών και είναι δωρεάν εάν αγοράσεις ένα εισιτήριο συνδυασμού, γιατί εισιτήριο εισόδου θα πληρώσεις ούτως ή άλλως για μπεις στις εγκαταστάσεις του καταρράκτη.


Το θέαμα εξαίσιο όπως και τα καλοστημένα μονοπάτια γύρω από τον καταρράκτη. Και κάπου εκεί, ψάχνω απεγνωσμένα να βρω την μπαντάνα μου που νόμιζα πως την κράταγα στα χέρια μου, αλλά κάποια στιγμή μου είχε πέσει και δεν το αντιλήφθηκε κανείς μας.


Ούτε στα απωλεσθέντα του τουριστικού γραφείου, που ρώτησα αργότερα, υπήρχε.

Ο περιβάλλον χώρος …



Αναχωρήσαμε μετά από ένα 2ώρο περίπου και ήταν πράγματι λίγο. Γεμάτοι, όμως, από την αγαστή αρμονία που επικρατούσε στο κατά τα άλλα χαώδες τοπίο.
Λίγο πριν πλησιάσουμε την στην κωμόπολη Zell am See, είπα να κάνω ανεφοδιασμό για να μην το έχω, αργότερα, στο μυαλό μου.
Τι το ήθελα?
Το αυτόματο μηχάνημα (αντλία), που προτίμησα, ως δια μαγείας ‘’κατάπιε’’ τα 20€ μου. Δεν έφτανε αυτό, χρεώθηκα και το τηλεφώνημα που έκανα στον ιδιοκτήτη (τότε, οι χρεώσεις κινητής τηλεφωνίας πήγαιναν ¨σύννεφο¨), ο οποίος μου΄ πε ξεδιάντροπα <<περάστε τη Δευτέρα το πρωἱ να το δούμε>> από Σάββατο απόγευμα που ήταν.
Ἁ ά ά καλά τώρα, είναι δυνατόν να γίνονται αυτά τα πράγματα στην EU & μάλιστα στην Αυστρία ;
Ηθικό δίδαγμα: ΠΟΤΕ, ξανά, self service ανεφοδιασμό καυσίμων σε κλειστό πρατήριο!
Λέμε τώρα.
Παραδίπλα, σε άλλη αντλία ο Αυστριακής καταγωγής πολίτης αυτοεξυπηρετούνταν μια χαρά. Δεν τον περιμέναμε να τελειώσει και να κάνουμε ανεφοδιασμό από εκείνη την αντλία, σηκωθήκαμε και φύγαμε ¨χλιμιντρίζοντας¨ από τη μια και μονολογώντας από την άλλη - <<ας είναι, έχει κι᾽ αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια>>.
Η μέρα από εδώ και πέρα κυλούσε με βροχή κι´αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην σταματήσουμε στο Zell am See όπως είχαμε προγραμματίσει, θα ήταν εντελώς άσκοπη η στάση.
Με, ακάματη συνοδό, τη βροχή που πότε-πότε γινόταν βροχούλα φθάσαμε αργά το απόγευμα στο Salzburg.
Στην άφιξη μας, στο Airbnb κατάλυμα, είμασταν εγκαίρως και μια και οι συνθήκες διαμονής έδειχναν -και τελικά ήταν άριστες- αποφασίσαμε, να μη βγούμε και λόγω καιρού αλλά και να αναδιοργανωθούμε κάπως ούτως ώστε να είμαστε ξέγνοιαστοι τις επόμενες ημέρες.
Last edited: