1. Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιανουάριο - Απρίλιο 2016! Κάντε κλικ εδώ!
Απόκρυψη ανακοίνωσης
Με την πλοήγησή σας στο Travelstories.gr αποδέχεστε τη χρήστη cookies που ενισχύουν την εμπειρία χρήσης. -- ΟΚ --

Featured Βουλγαρία Λευκορωσία Μολδαβία Ουκρανία Ρουμανία Road Trip – Μολδαβία, Υπερδνειστερία, Ουκρανία και Λευκορωσία

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ταξιδιωτικές Ιστορίες - Ευρώπη' που ξεκίνησε από το μέλος dbalats, στις 5 Αυγούστου 2019.

  1. TA ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΑ
    Είμαι νέο μέλος του travelstories και αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση από ταξίδι. Θα προσπαθήσω να κάνω αναρτήσεις για ταξίδια που δεν έχουν περιγραφεί συχνά, ή και καθόλου, παρουσιάζοντας κυρίως χρηστικές πληροφορίες για όποιον σκοπεύει να κάνει το ίδιο ή παρόμοιο ταξίδι, και ελάχιστες πληροφορίες για τα αξιοθέατα, τις οποίες μπορεί κανείς να βρει σε οποιονδήποτε ταξιδιωτικό οδηγό.

    Σκοπός του ταξιδιού μου αυτού ήταν η περιήγηση της Ανατολικής Ευρώπης, σε χώρες που δεν είχα επισκεφθεί στο παρελθόν. Αντί να συνδυάσω τρία αεροπορικά ταξίδια προτίμησα ένα 15θήμερο οδικό, έχοντας μεγάλη εμπειρία και ιδιαίτερη αγάπη στα Road trips. Το πρώτο που κοιτάζει κανείς σε κάθε ταξίδι στο εξωτερικό είναι το θέμα της βίζας. Από όλες αυτές τις χώρες που θα επισκεπτόμασταν, βίζα χρειάζεται μόνο η Λευκορωσία (Belarus). Τον τελευταίο καιρό έχει καταργηθεί η βίζα για όσους φθάνουν αεροπορικώς στο αεροδρόμιο του Μινσκ (visa-free για 30 μέρες για όλη την χώρα), καθώς και για όσους μπαίνουν από δύο συνοριακές με την Πολωνία περιοχές, το Grodno και την Βρέστη (visa-free για 10 μέρες, αλλά με περιορισμό μετακίνησης μόνο στις περιοχές αυτές και όχι στην υπόλοιπη χώρα). Δυστυχώς, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, στα οδικά δηλαδή ταξίδια με αυτοκίνητο ή με τραίνο, χρειάζεται βίζα και δεν υπάρχει προξενείο της Λευκορωσίας στην χώρα μας για την έκδοσή της.

    Άρχισε, λοιπόν, ένας μαραθώνιος αλληλογραφίας με όλα τα προξενεία της Belarus στην Ευρώπη. Μας απάντησαν μόνο δύο, της Ρώμης και της Βιέννης. Σε επαναληπτικά γράμματά μας για διευκρινήσεις και στα δυό αυτά προξενεία, απάντησε μόνο αυτό της Βιέννης, με υπεύθυνο τον Aleksandr Zelyanin στο mail: [email protected]. Tα απαιτούμενα έγγραφα για την βίζα αναφέρονται λεπτομερώς στο site της αυστριακής πρεσβείας austria.mfa.gov.by. Με την γνωστή διαδικασία λοιπόν της αποστολής των διαβατηρίων μας και των απαιτουμένων εγγράφων με courier, πετύχαμε σε 1-2 εβδομάδες την πολυπόθητη βίζα. Σημειωτέον ότι η διάρκεια της βίζας είναι για όσες μέρες ακριβώς δηλώνει κανείς διαμονή στην Belarus, π.χ. για 5 μέρες και όχι για ένα μήνα, όπως ισχύει στις περισσότερες βίζες. Οπότε, για να έχει κανείς κάποια ελαστικότητα στο προγραμμά του, καλό είναι να δηλώσει περισσότερες μέρες. Χρειάζεται βέβαια, απόδειξη διαμονής, αλλά αυτό γίνεται με το γνωστό κόλπο, την κράτηση ξενοδοχείων στο Booking ή άλλο σχετικό site με free cancellation για τις ημερομηνίες που χρειαζόμαστε, και την ακύρωσή τους μετά την έκδοση της βίζας.

    Δεύτερο διαδικαστικό πρόβλημα σε κάθε οδικό ταξίδι στην Ευρώπη, τα διόδια. Ευτυχώς, στις χώρες που θα επισκεπτόμασταν ή θα διασχίζαμε, υπάρχει πλέον δυνατότητα ηλεκτρονικής έκδοσης βινιέτας για διόδια: Της Βουλγαρίας στο bgtoll.bg (30 lev ή 15 Ευρώ για 30 μέρες), της Ρουμανίας στο roviniette.ro (33 lei ή 7 Ευρώ για 30 μέρες) και της Μολδαβίας στο evinieta.gov.md (4 Ευρώ για 7 μέρες). Στην Ουκρανία δεν χρειάζονται διόδια, αλλά στην Λευκορωσία, το σύστημα διοδίων είναι πιό πολύπλοκο. Πρέπει να αγοράσεις συσκευή διοδίων που απαιτεί εγγραφή στο site beltoll.by, υπογραφή συμβολαίου και φόρτωση με κάποιο ποσόν χρημάτων, ενώ στην έξοδο από την χώρα μπορεί να γίνει επιστροφή της συσκευής. Είναι μια πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία που γίνεται σε μερικά επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων κοντά στα σύνορα, διάρκειας περίπου μισής ώρας, και αν τύχει να βρίσκεσθε πίσω από 3-4 άτομα (που είναι το σύνηθες), υπολογίστε 2-3 ώρες καθυστέρηση, εκτός από το πέρασμα των συνόρων. Εάν δεν το κάνεις, κάθε φορά που υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος διοδίων, παίρνετε πρόστιμο 100 Ευρώ, οπότε μπορεί φθάνοντας στο Μινσκ να έχετε συγκεντρώσει ένα σεβαστό ποσόν. Δεν υπάρχει περίπτωση δήλωσης άγνοιας σαν τουρίστας, οι Λευκορώσοι αστυνομικοί δεν χαμπαριάζουν από αυτά, θα σας κρατήσουν το δίπλωμα και την άδεια και θα τα παραλάβετε όταν πληρώσετε το ποσόν στην επόμενη πόλη (εκτός από το κόστος, μερικές ώρες ακόμη καθυστέρηση). Εμείς είμασταν τυχεροί, επειδή την περίοδο αυτή γίνονταν οι 2οι Ευρωπαϊκοί Αγώνες του 2019, και ο Πρόεδρος της χώρας με διάταγμά του κατάργησε προσωρινά τα διόδια για 1 μήνα, ώστε να διευκολυνθεί η διακίνηση των αθλητών και των θεατών των αγώνων. Επομένως, δεν χρειαστήκαμε την ηλεκτρονική συσκευή και δεν πληρώσαμε διόδια.

    EastEUROPEJourney-Recovered-Recovered.jpg

    Τέλος, θα αναφέρω ορισμένα ακόμη στοιχεία του προγραμματισμού. Υπολογίσαμε την κατανάλωση του καυσίμου (πετρελαίου στην περίπτωσή μας), το οποίο παντού ήταν φθηνότερο από την Ελλάδα. Στην Βουλγαρία 1.1 Ευρώ/λίτρο, στην Ρουμανία 1.2/λίτρο, στην Μολδαβία 0.85/λίτρο, στην Ουκρανία 1/λίτρο και το φθηνότερο στην Λευκορωσία, 0.7/λίτρο. Έτσι μπορείς να κάνεις ένα πρόχειρο υπολογισμό των καυσίμων που θα χρειαστείς και των σημείων που θα φουλάρεις. Δεν κλείσαμε ξενοδοχεία, επειδή δεν γνωρίζαμε με ακρίβεια την κατάσταση των δρόμων (και οι περισσότερες σχετικές πληροφορίες που συγκεντρώσαμε ήταν τελικά ανακριβείς), και έτσι κλείναμε μιά ημέρα πριν το ξενοδοχείο της επομένης διανυκτέρευσης, σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού (έχοντας κάνει από πριν ένα ψάξιμο στο Ιντερνετ και μια βασική επιλογή 5-6 καταλυμάτων σε κάθε πόλη που θα διανυκτερεύαμε). Επίσης, υπολογίσαμε στον χιλιομετρικό σχεδιασμό του προγράμματος να περνάμε όσο πιο νωρίς το πρωί γίνεται τα σύνορα (κατά το δυνατόν). Όσοι έχουν κάνει στο παρελθόν οδικά ταξίδια σε χώρες εκτός συνθήκης Schengen, γνωρίζουν ότι το πέρασμα των συνόρων μεταξύ δυό χωρών, μπορεί να σου καταστρέψει ένα ταξίδι. Έχει τύχει να περιμένουμε πολλές ώρες, ιδίως στο κύριο συνοριακό πέρασμα Σερβίας-Ουγγαρίας (από τότε χρησιμοποιούμε πάντοτε εναλλακτικά περάσματα), ενώ το ρεκόρ είναι 17 ώρες αναμονή στο σύνορα Βουλγαρίας-Ρουμανίας (επί εποχής πτώσης του Τσαουσέσκου). Επίσης, το διαβατήριο είναι απαραίτητο για το ταξίδι αυτό (με 2 τουλάχιστον κενά φύλλα, και να μην λήγει προ 6μήνου), ενώ απαιτείται και πράσινη κάρτα, την οποία εκδίδει δωρεάν η ασφάλεια του αυτοκινήτου σας. Το ελληνικό δίπλωμα οδήγησης που έχετε, εφόσον είναι σε μορφή κάρτας, είναι αρκετό. Το διεθνές δίπλωμα που χορηγεί η ΕΛΠΑ για 1-2 χρόνια, πληρώνοντας 50-80 Ευρώ αν δεν κάνω λάθος, είναι μιά απάτη. Κανείς στον κόσμο δεν το γνωρίζει, έχω οδηγήσει σε όλες τις ηπείρους και όποτε μου ζήτησαν δίπλωμα και τους το έδειξα το αγνόησαν, ζητώντας μου το κανονικό ελληνικό δίπλωμα που έχουμε όλοι μας. Εδώ και χρόνια έχω σταματήσει να το προμηθεύομαι. Τέλος, θυμηθείτε ότι σε κάθε πέρασμα συνόρων πρέπει να έχετε πάντοτε έτοιμα: διαβατήριο, άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, δίπλωμα οδήγησης και πράσινη κάρτα.
     
    #1
    Elena2508, marian23, damasta and 30 others like this.

  2. KonstantinosAlyona

    Μηνύματα:
    1.305
    Likes:
    3.362
    Επόμενο Ταξίδι:
    Ανταρκτική
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Καμτσάτκα ξανά!
    Καλώς τον Δημήτρη!!! :)
    Αναμένω με ενδιαφέρον τις λεπτομέρειες, μιας και πρόκειται για ταξίδι που έμεινε ανεκπλήρωτο λόγω του πολέμου (η σύζυγος είναι από τη Ρωσία, οπότε δεν θα μπορούσαμε τότε να περάσουμε οδικώς την Ουκρανία).
     
    #2
  3. dbalats

    dbalats Member

    Μηνύματα:
    22
    Likes:
    206
    ΗΜΕΡΕΣ 1 ΚΑΙ 2: ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ-ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ

    Ξεκίνημα από την Αθήνα πολύ πρωί, με στόχο να φθάσουμε τουλάχιστον στην Σόφια και ει δυνατόν, σε μακρινότερη πόλη της Βουλγαρίας, όπως το Pleven. Όλα πήγαν καλά μέχρι τα σύνορα με την Βουλγαρία στον Προμαχώνα, που τα περάσαμε γρήγορα. Στην αντίθετη πλευρά όμως, είδαμε ουρά αυτοκινήτων για τουλάχιστον 4-5 χιλιόμετρα, γεγονός που μας προβλημάτισε για την επιστροφή. Σημειωτέον ότι ήταν Παρασκευή μεσημέρι, καλοκαίρι, και γίνονταν η μεγάλη κάθοδος των Βαλκανίων προς τις Ελληνικές παραλίες. Στη συνέχεια ο δρόμος για την Σόφια εξαιρετικός, έχει γίνει σχεδόν όλος αυτοκινητόδρομος (στο εξής θα ονομάζω έτσι όσους διαθέτουν διαχωριστική νησίδα στη μέση). Φθάσαμε Σόφια χωρίς καθυστερήσεις και συνεχίσαμε βορειοανατολικά, προς το συνοριακό πέρασμα με την Ρουμανία. Εδώ υπάρχουν κομμάτια αυτοκινητόδρομου, έργα και κομάτια στενότερου δρόμου, και γενικά η ταχύτητα είναι μικρότερη, αλλά ικανοποιητική. Φθάσαμε στο Pleven νωρίς και αποφασίσαμε να συνεχίσουμε προς την πόλη των συνόρων, το Ruse, μιάς και δεν είχε ακόμη νυχτώσει. Σύνολο διαδρομής 1100 χιλιόμετρα (800 μέχρι την Σόφια), μπορούν να βγουν άνετα, αν δεν συναντήσει κανείς κάποιες απρόοπτες καθυστερήσεις. Η Ruse ήταν μιά πόλη έκπληξη, πολλές φορές είχαμε περάσει από εδώ, αλλά δεν είχαμε μείνει. Όμορφη μικρή πόλη, δίπλα στον Δούναβη, με ωραία κτίρια, γραφικό κέντρο, και πλατείες.

    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg

    1. Στο κέντρο της συνοριακής Βουλγαρικής πόλης Ruse

    2. To Iστορικό Μουσείο “Vasile Parvan” στο Ruse

    3. Hλιοβασίλεμα στον Δούναβη, Ruse

    4. Στην κεντρική πλατεία του Ruse

    5. Στο κέντρο του Ruse

    6. Όμορφο πάρκο στο Ruse

    Την άλλη μέρα ξεκινήσαμε πολύ νωρίς, μιάς και είχαμε να διανύσουμε περί τα 500 χιλιόμετρα για να φθάσουμε στο Ιάσιο, αλλά και να περιηγηθούμε την πόλη. Περάσαμε γρήγορα την γέφυρα των συνόρων Ruse-Giorgiou, παλιότερα δωρεάν, τώρα πληρώνοντας ένα μικρό αντίτιμο 4-5 Ευρώ, ευτυχώς δεν είχε καθόλου κίνηση. Και σε λίγο άρχισε ο εφιάλτης του Βουκουρεστίου. Δεν μείναμε, επειδή το έχουμε επισκεφθεί αρκετά στο παρελθόν, αλλά το προσπεράσαμε από τον περιφερικό του δακτύλιο. Η κυκλοφορία είναι πάντοτε ασύλληπτη, και η καθυστέρηση 2-3 ωρών εγγυημένη. Το όλο πρόβλημα δημιουργείται από 3-4 σημεία, στα οποία αν υπήρχε φανάρι ή έστω κάποιος τροχονόμος η κυκλοφορία θα επιταχύνονταν, αλλά φαίνεται ότι οι Ρουμάνοι κυβερνώντες δεν νοιάζονται. Eνώ οι Βούλγαροι έχουν κάνει μεγάλα βήματα όσον αφορά το οδικό δίκτυο, αυτοί είναι ακόμη πολύ πίσω, με μόνο συμπληρωμένο αυτοκινητόδρομο αυτόν που συνδέει το Βουκουρέστι με την Κωστάντζα, σε μιά χώρα με πολύ μεγάλη έκταση. Εν πάσει περιπτώσει, μετά τον εφιαλτικό δακτύλιο του Βουκουρεστίου, ο δρόμος για το Ιάσιο είναι καλός, αρκετά φαρδύς, με ικανοποιητικό οδόστρωμα. Φθάσαμε αργά το μεσημέρι και κλείσαμε την διαμονή μας σε ένα κεντρικό ξενοδοχείο (πάντοτε με parking για το αυτοκίνητο, απαραίτητη προϋπόθεση για όλες τις διαμονές του ταξιδιού αυτού), στην κεντρική Πλατεία Uniri. Τα ξενοδοχεία έχουν πολύ καλές τιμές και μπορείτε να κάνετε την πρώτη σας σπατάλη στο ταξίδι, μένοντας σε ένα 4-στερο ή και 5-στερο, πληρώνοντας ένα σχετικά μικρό ποσόν. Στη συνέχεια, βγήκαμε για να γνωρίσουμε την πόλη, στην οποία ερχόμασταν για πρώτη φορά.

    Το Ιάσιο είναι ιστορική πόλη, η δεύτερη σε πληθυσμό της Ρουμανίας και γνωστή σαν Πολιτιστική της Πρωτεύουσα, το μεγαλύτερο ιστορικό και πολιτιστικό κέντρο της Μολδαβίας (σήμερα ανήκει στη Μολδαβική Ρουμανία). Για τους Έλληνες είναι ιδιαίτερο επειδή στα χρόνια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας το Ιάσιο υπήρξε μεγάλο κέντρο του Ελληνισμού και μάλιστα της Φιλικής Εταιρείας, και είναι εδώ που ο Αλέξανδρος Υψηλάντης κήρυξε την επανάσταση των Ελλήνων κατά των Τούρκων το 1821. Το κέντρο της είναι γεμάτο όμορφα ιστορικά κτίρια, μεγάλες πλατείες και πάρκα, ενώ φιλοξενεί 5 Πανεπιστήμια. Δεν θα σας περιγράψω τα αξιοθέατα, θα ξεχωρίσω μόνο το εκπληκτικό Παλάτι της Κουλτούρας, νεογοτθικού στυλ, που στεγάζει μια Βιβλιοθήκη και 4 Μουσεία, εξαιρετικούς ναούς, όπως ο Καθεδρικός και η Εκκλησία των Τριών Ιεραρχών, με πανέμορφες διακοσμήσεις, το Δημαρχείο, την Όπερα και το Μοναστήρι Golia, ενώ must είναι και η επίσκεψη στο Πάρκο Copou, ένα από τα αρχαιότερα πάρκα της Ρουμανίας, εκεί όπου ο ποιητής Eminescu έγραψε τα περισσότερα από τα ποιήματά του. Φάγαμε σε ένα ωραίο υπαίθριο ρέστωραν σε ένα πάρκο της πόλης και αποσυρθήκαμε σχετικά νωρίς για ξεκούραση, επειδή την άλλη μέρα άρχιζε το κυρίως προγραμμά μας, η επίσκεψη της Μολδαβίας.

    7.jpg
    Στο Πάρκο Εθνικού Θεάτρου του Ιασίου

    9.jpg

    Η Πριγκηπική Εκκλησία του Αγίου Νικολάου, Ιάσιο

    11.jpg
    O μεγάλος κεντρικός πεζόδρομος του Ιασίου Stefan cel Mare

    13.jpg
    Μοναστήρι Golia, Ιάσιο

    14.jpg
    Στο Πάρκο Copou, Ιάσιο

    DSC00055.jpg
    H Kεντρική Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη του Ιασίου

    8.jpg
    H Εκκλησία των Τριών Ιεραρχών του Ιασίου

    10.jpg
    Το Παλάτι της Κουλτούρας, Ιάσιο

    12.jpg
    Eθνική Όπερα της Ρουμανίας, Ιάσιο
     
    #3
    Elena2508, damasta, Theo1983 and 27 others like this.
  4. dbalats

    dbalats Member

    Μηνύματα:
    22
    Likes:
    206
    Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε, θα το ολοκληρώσω σύντομα. Δυστυχώς λόγω της κατάστασης, δεν μπόρεσα κι εγώ να επισκεφθώ την Κριμαία.
     
    #4
  5. Sassenach77

    Sassenach77 Member

    Μηνύματα:
    1.564
    Likes:
    4.261
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Γή του Πυρός
    Καλησπέρα κ.Δημήτρη,

    Στην συνέχεια, για Μολδαβία, Ουκρανία και Λευκορωσία, θα βοηθούσε αν μας λέγατε ποια ξενοδοχεία χρησιμοποιήσατε και αν το πάρκινγκ ήταν φυλασσόμενο ή όχι.
    Ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες!
     
    #5
  6. dbalats

    dbalats Member

    Μηνύματα:
    22
    Likes:
    206
    Καλησπέρα, δεν το είχα σκοπό αλλά θα το κάνω αφού το ζητάς (εκτός από τις τιμές, επειδή αφενός αλλάζουν και αφετέρου μπορείς να βρεις τις τελευταίες στα σχετικά sites).
     
    #6
    Sassenach77 likes this.
  7. Sassenach77

    Sassenach77 Member

    Μηνύματα:
    1.564
    Likes:
    4.261
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Γή του Πυρός
    Δεν με ενδιαφέρουν οι τιμές, αλλά η ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς είχα κάτι παρατράγουδα στην Οδησσό σε ξενοδοχείο με φυλασσόμενο πάρκινγκ!
    Στο χάρτη του οδικού σας, βλέπω οτι περάσατε απο Λβίβ, και είναι ο επόμενος προορισμός μου στην Ουκρανία με αυτοκίνητο, οπότε με ενδιαφέρει πολύ αυτή η πληροφορία! Και γενικά με ενδιαφέρουν όλες οι πρακτικές πληροφορίες για οδικά ταξίδια και σε οποιαδήποτε χώρα.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
     
    #7
  8. taver

    taver Member

    Μηνύματα:
    9.800
    Likes:
    13.261
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Iles Kerguelen
    Εγώ πάλι στήνω ιδιαίτερο καραούλι αναμένοντας το κομμάτι από το Κίεβο ως το Μίνσκ, που είναι εντελώς off the beaten path που λέγαμε και στο χωριό μου.

    Πότε έγινε το ταξίδι;
     
    #8
  9. dbalats

    dbalats Member

    Μηνύματα:
    22
    Likes:
    206
    Πριν ένα μήνα.
     
    #9
    taver likes this.
  10. space9000

    space9000 Member

    Μηνύματα:
    11
    Likes:
    6
    Επόμενο Ταξίδι:
    Οδικώς Καζάν Καμτσάτκα
    Νομίζω ότι το πιο εύκολο και γρηγορότερο είναι με την είσοδο στην Λευκορωσία να μας στα γραφεία της beltoll (στο βενζινάδικο αν είναι νέος ο υπάλληλος την πάτησες) και να πάρεις την συσκευή. Να την φόρτιση με κάρτα για τα χλμ που υπολογίζεις να κάνεις και φεύγοντας από την χώρα πάλι στο γραφείο. Την πιθανή διαφορά χρημάτων και την εγγύηση στην επιστρέφουν σε 2 μέρες στην κάρτα σου. Το Έχω κάνει το ταξίδι προς KAZAN τρεις φόρες με την συσκευή διοδίων και άλλες τρεις παλαιότερα.
     
    #10
    escursione likes this.
  11. dbalats

    dbalats Member

    Μηνύματα:
    22
    Likes:
    206
    Εγώ όπως έγραψα, δεν χρειάστηκα διόδια. Αλλά το που θα πας για την συσκευή εξαρτάται από το συνοριακό πέρασμα που θα χρησιμοποιήσεις. Από εκεί που μπήκα εγώ, μόνο βενζινάδικο υπήρχε, αλλά θα γράψω γιαυτό αργότερα. Εκεί που μπαίνεις εσύ μπορεί να υπάρχει γραφείο της Beltoll. Υπάρχουν όμως όλα τα BelToll Service Points σε χάρτη, στο http://beltoll.by/images/toll_road_maps/march2018/Road-Map_beltoll-by_EN.pdf και ανάλογα διαλέγεις όποιο σε εξυπηρετεί. Το σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να μπεις σε αυτοκινητόδρομο, χωρίς να έχεις τακτοποιήσει το θέμα των διοδίων.
     
    #11
    space9000 and KonstantinosAlyona like this.
  12. KaterinaJ

    KaterinaJ Member

    Μηνύματα:
    285
    Likes:
    246
    Επόμενο Ταξίδι:
    Λονδίνο
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Ιαπωνία
    Καλως ήλθατε! :clap:Πιστεύω οτι η παρουσία σας θα διανθήσει το travelstories! Σε αναμονή λοιπόν των ιστοριών σας!
     
    #12