Señor_Nada
Member
- Μηνύματα
- 1.722
- Likes
- 9.611
- Ταξίδι-Όνειρο
- Άβυσσος
Puebla
Ο στόχος εδώ ήταν να επισκεφθώ την πυραμίδα της Cholula, την μεγαλύτερη πυραμίδα σε όγκο στον κόσμο. Η Μεξικάνα μου πρότεινε επίσης να επισκεφθώ την εκκλησία Santa Maria Tonantzila στην Cholula. Η ίδια είναι άθεη και ξέρει ότι ούτε εγώ πιστεύω και για να μου προτείνει μία εκκλησία από τις τόσες ωραίες που έχει το Μεξικό κάτι σημαίνει.
Η διαδρομή από Oaxaca σε Puebla φάνηκε παιχνιδάκι μετά από όλες τις διαδρομές που είχα κάνει. Ο σταθμός της Puebla ήταν ο μόνος που ήταν μακρυά απ'το κέντρο στις πόλεις που πήγα. 20 λεπτά με το αυτοκίνητο. Για να πάω στο κέντρο πήρα taxi seguro. Είναι μια υπηρεσία ταξί που αγοράζεις εισιτήριο από ταμείο και μετά περιμένεις σε ουρά για να πάρεις το ταξί. Δεν βάζουν άλλα άτομα στο ταξί ακόμα κι αν πηγαίνουν στο ίδιο μέρος απ'ότι κατάλαβα. Επίσης πληρώνεις από πριν και δεν υπάρχει περίπτωση να σε κοροϊδέψει ο ταξιτζής. Το κόστος μέχρι το κέντρο ήταν 81 πέσος.
Το κέντρο της Puebla είναι επίσης πολύ ωραίο. Όχι στα επίπεδα San Cristobal και Oaxaca όμως. Η κεντρική πλατεία (zocalo, όπως θα ακούσετε να αναφέρουν τις κεντρικές τους πλατείες οι Μεξικάνοι) είναι απ'τις καλύτερες που είδα στο Μεξικό. Στην οποία πλατεία με φάγανε ζωντανό τα κουνούπια. Διψάνε για αίμα όλο το 24ωρο. Ακόμα και το πρωί τσίμπαγαν! Γλύτωσα απ'τα δάση και όχι εδώ.
Δίπλα στην πλατεία είναι ο καθεδρικός της πόλης, ο οποίος είναι εντυπωσιακός.
Κι εδώ η πλατεία το βράδυ.
Από την πλατεία ξεκίναγε ένας πεζόδρομος γεμάτος μαγαζιά, σαν μια στενή Ερμού σε ώρα αιχμής.
Δίπλα στην πλατεία είναι επίσης η πρώτη βιβλιοήκη της Αμερικής η Biblioteca Palafoxiana. Μπορείς να δεις την αίθουσα από έξω δωρεάν. Η είσοδος στην αίθουσα κοστίζει 40 πέσος. Τις Τρίτες είναι δωρεάν.
Το Plazuela de los Sapos είναι το πιο φωτογραφημένο στενάκι της Puebla. Δεν είναι σε καμία περίπτωση όμως αντιπροσωπευτικό της πόλης. Αν θέλετε τέτοια San Cristobal και Oaxaca!
Στην Puebla υπάρχουν πολλές εκκλησίες του Φρανκενστάιν. Βλέπεις ένα μέρος της εκκλησίας να είναι στο παλιό Ισπανικό στυλ και το υπόλοιπο στο σύγχρονο χρωματιστό! Πολύ περίεργη επιλογή. Στην φώτο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε μια εκκλησία με 3 διαφορετικά στυλ!
Ωραία και η πλατεία με το παζάρι τους.
Το πιο διάσημο πιάτο στην περιοχή είναι το chile en nogada. Πιπεριά παναρισμένη γεμιστή με κρέας και φρούτα και με σάλτσα από καρύδια και ρόδι μεταξύ άλλων. Τα χρώματα του πιάτου συμβολίζουν την σημαία του Μεξικού. Πολύ όμορφο πιάτο στην όψη. Σε γέυση μου άρεσε αλλά είναι πάρα πολύ γλυκό για τα γούστα μου. Μπούχτισα γρήγορα. Είναι ακριβό πιάτο. Στην καλύτερη περίπτωση θα το βρείτε γύρω στα 200 πέσος. Εγώ έδωσα 300.
Για φαγητό σας προτείνω να φάτε cemitas. Είναι τεράστιο σάντουιτς τιγκαρισμένο με υλικά. Δεν μπορώ να βρω το μαγαζί που έφαγα για να σας το προτείνω. Ήταν ένα γωνιακό με λίγα τραπέζια που είχε πολύ κόσμο. Το έπαιρνες και πακέτο όμως.
Το Σάββατο βράδυ πήγα στο ροκάδικο Azulito. Ιδανική επιλογή για ροκάδες/μεταλλάδες. Είχε και live μουσική. Μοιάζει κυριλέ και οι τιμές για Μεξικό είναι λίγο τσιμπημένες. Ο κόσμος είναι πολύ φιλικός και δεν θυμάμαι να με έχουν κεράσει τόσα πολλά σφηνάκια ξανά. Έφυγα κομμάτια. Θυμάμαι να ήπια τουλάχιστον 6 σφηνάκια mezcal. Την επόμενη μέρα ξύπνησα στη μία το μεσημέρι. Καταστροφή! Ήταν η μέρα που θα πήγαινα στην Cholula. Καλώ αμέσως uber και φέυγω για Cholula. Κάθε βήμα που έκανα ήταν ένα μαρτύριο. Δεν μπορούσα να σταθώ! Η mezcal με ισοπέδωσε! Με αφήνει μπροστά στην πυραμίδα. Στην πρώτη ματιά νομίζεις ότι βλέπεις λόφο, αλλά αυτή είναι η πυραμίδα Tlachihualtepetl.
Πήγα Κυριακή και τς Κυριακές η είσοδος στον αρχαιολογικό χώρο είναι δωρεάν. Το κομμάτι που έχουν καθαρίσει και μπορείς να δεις δυστυχώς είναι πολύ μικρό.
Απ'την Cholula αν ο καιρός είναι καθαρός μπορείς να δεις και τα ηφαίστεια Popocatépetl και Iztaccíhuatl. Δυστυχώς εκείνη την ημέρα είχε συννεφιά. Η θέα απ'την κορυφή του λόφου.
Κάπου εκεί ντρέπομαι που το λέω ήρθε το τέλος. Δεν την πάλευα άλλο, ήθελα να ξαπλώσω. Έτσι ουσιαστικά δεν είδα ούτε την Cholula ούτε την εκκλησία Santa Maria Tonantzila. Κρίμα γιατί η μικρή εικόνα που έχω για την Cholula είναι πολύ καλή.
Το επόμενο πρωί, πριν φύγω για την πρωτεύουσα, έτρωγα πρωινό και μίλαγα με μια Αυστραλέζα. Αυτή ταξίδευε 8 μήνες στο Μεξικό! Μου έλεγε ότι δεν έπρεπε να χάσω το lagos de Montebello
και της είπα ότι δεν είδα και την Cholula τελικά και την εκκλησία που ήθελα. Δεν ήξερε την εκκλησία, είδε φώτο online και μπήκε στη λιστα της. Φαίνεται όντως να έχει πολύ εντυπωσιακό εσωτερικό χώρο. Μου λέει μετά ότι η πιο εντυπωσιακή εκκησία που είδε όλο αυτό το διάστημα είναι η εκκλησία Santo Domingo στην Puebla. Σκέφτομαι ότι πάει την έχασα κι αυτήν και μου λέει είναι 5 λεπτά περπάτημα απ'το χόστελ. Έφυγα με τη μπoυκιά στο στόμα! H εκκλησία αυτή έχει μια αίθουσα από χρυσό. Ακόμα κι αν μου φαίνεται προκλητικό, δεν μπορώ να πω ψέμματα, έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν την είδα.
Ο στόχος εδώ ήταν να επισκεφθώ την πυραμίδα της Cholula, την μεγαλύτερη πυραμίδα σε όγκο στον κόσμο. Η Μεξικάνα μου πρότεινε επίσης να επισκεφθώ την εκκλησία Santa Maria Tonantzila στην Cholula. Η ίδια είναι άθεη και ξέρει ότι ούτε εγώ πιστεύω και για να μου προτείνει μία εκκλησία από τις τόσες ωραίες που έχει το Μεξικό κάτι σημαίνει.
Η διαδρομή από Oaxaca σε Puebla φάνηκε παιχνιδάκι μετά από όλες τις διαδρομές που είχα κάνει. Ο σταθμός της Puebla ήταν ο μόνος που ήταν μακρυά απ'το κέντρο στις πόλεις που πήγα. 20 λεπτά με το αυτοκίνητο. Για να πάω στο κέντρο πήρα taxi seguro. Είναι μια υπηρεσία ταξί που αγοράζεις εισιτήριο από ταμείο και μετά περιμένεις σε ουρά για να πάρεις το ταξί. Δεν βάζουν άλλα άτομα στο ταξί ακόμα κι αν πηγαίνουν στο ίδιο μέρος απ'ότι κατάλαβα. Επίσης πληρώνεις από πριν και δεν υπάρχει περίπτωση να σε κοροϊδέψει ο ταξιτζής. Το κόστος μέχρι το κέντρο ήταν 81 πέσος.
Το κέντρο της Puebla είναι επίσης πολύ ωραίο. Όχι στα επίπεδα San Cristobal και Oaxaca όμως. Η κεντρική πλατεία (zocalo, όπως θα ακούσετε να αναφέρουν τις κεντρικές τους πλατείες οι Μεξικάνοι) είναι απ'τις καλύτερες που είδα στο Μεξικό. Στην οποία πλατεία με φάγανε ζωντανό τα κουνούπια. Διψάνε για αίμα όλο το 24ωρο. Ακόμα και το πρωί τσίμπαγαν! Γλύτωσα απ'τα δάση και όχι εδώ.


Δίπλα στην πλατεία είναι ο καθεδρικός της πόλης, ο οποίος είναι εντυπωσιακός.

Κι εδώ η πλατεία το βράδυ.

Από την πλατεία ξεκίναγε ένας πεζόδρομος γεμάτος μαγαζιά, σαν μια στενή Ερμού σε ώρα αιχμής.

Δίπλα στην πλατεία είναι επίσης η πρώτη βιβλιοήκη της Αμερικής η Biblioteca Palafoxiana. Μπορείς να δεις την αίθουσα από έξω δωρεάν. Η είσοδος στην αίθουσα κοστίζει 40 πέσος. Τις Τρίτες είναι δωρεάν.

Το Plazuela de los Sapos είναι το πιο φωτογραφημένο στενάκι της Puebla. Δεν είναι σε καμία περίπτωση όμως αντιπροσωπευτικό της πόλης. Αν θέλετε τέτοια San Cristobal και Oaxaca!

Στην Puebla υπάρχουν πολλές εκκλησίες του Φρανκενστάιν. Βλέπεις ένα μέρος της εκκλησίας να είναι στο παλιό Ισπανικό στυλ και το υπόλοιπο στο σύγχρονο χρωματιστό! Πολύ περίεργη επιλογή. Στην φώτο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε μια εκκλησία με 3 διαφορετικά στυλ!

Ωραία και η πλατεία με το παζάρι τους.

Το πιο διάσημο πιάτο στην περιοχή είναι το chile en nogada. Πιπεριά παναρισμένη γεμιστή με κρέας και φρούτα και με σάλτσα από καρύδια και ρόδι μεταξύ άλλων. Τα χρώματα του πιάτου συμβολίζουν την σημαία του Μεξικού. Πολύ όμορφο πιάτο στην όψη. Σε γέυση μου άρεσε αλλά είναι πάρα πολύ γλυκό για τα γούστα μου. Μπούχτισα γρήγορα. Είναι ακριβό πιάτο. Στην καλύτερη περίπτωση θα το βρείτε γύρω στα 200 πέσος. Εγώ έδωσα 300.

Για φαγητό σας προτείνω να φάτε cemitas. Είναι τεράστιο σάντουιτς τιγκαρισμένο με υλικά. Δεν μπορώ να βρω το μαγαζί που έφαγα για να σας το προτείνω. Ήταν ένα γωνιακό με λίγα τραπέζια που είχε πολύ κόσμο. Το έπαιρνες και πακέτο όμως.
Το Σάββατο βράδυ πήγα στο ροκάδικο Azulito. Ιδανική επιλογή για ροκάδες/μεταλλάδες. Είχε και live μουσική. Μοιάζει κυριλέ και οι τιμές για Μεξικό είναι λίγο τσιμπημένες. Ο κόσμος είναι πολύ φιλικός και δεν θυμάμαι να με έχουν κεράσει τόσα πολλά σφηνάκια ξανά. Έφυγα κομμάτια. Θυμάμαι να ήπια τουλάχιστον 6 σφηνάκια mezcal. Την επόμενη μέρα ξύπνησα στη μία το μεσημέρι. Καταστροφή! Ήταν η μέρα που θα πήγαινα στην Cholula. Καλώ αμέσως uber και φέυγω για Cholula. Κάθε βήμα που έκανα ήταν ένα μαρτύριο. Δεν μπορούσα να σταθώ! Η mezcal με ισοπέδωσε! Με αφήνει μπροστά στην πυραμίδα. Στην πρώτη ματιά νομίζεις ότι βλέπεις λόφο, αλλά αυτή είναι η πυραμίδα Tlachihualtepetl.

Πήγα Κυριακή και τς Κυριακές η είσοδος στον αρχαιολογικό χώρο είναι δωρεάν. Το κομμάτι που έχουν καθαρίσει και μπορείς να δεις δυστυχώς είναι πολύ μικρό.

Απ'την Cholula αν ο καιρός είναι καθαρός μπορείς να δεις και τα ηφαίστεια Popocatépetl και Iztaccíhuatl. Δυστυχώς εκείνη την ημέρα είχε συννεφιά. Η θέα απ'την κορυφή του λόφου.

Κάπου εκεί ντρέπομαι που το λέω ήρθε το τέλος. Δεν την πάλευα άλλο, ήθελα να ξαπλώσω. Έτσι ουσιαστικά δεν είδα ούτε την Cholula ούτε την εκκλησία Santa Maria Tonantzila. Κρίμα γιατί η μικρή εικόνα που έχω για την Cholula είναι πολύ καλή.

Το επόμενο πρωί, πριν φύγω για την πρωτεύουσα, έτρωγα πρωινό και μίλαγα με μια Αυστραλέζα. Αυτή ταξίδευε 8 μήνες στο Μεξικό! Μου έλεγε ότι δεν έπρεπε να χάσω το lagos de Montebello

