1. Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιανουάριο - Απρίλιο 2016! Κάντε κλικ εδώ!
Απόκρυψη ανακοίνωσης
Με την πλοήγησή σας στο Travelstories.gr αποδέχεστε τη χρήστη cookies που ενισχύουν την εμπειρία χρήσης. -- ΟΚ --

Βοσνία-Ερζεγοβίνη Welcome to Sarajevo! (Bosnia & Herzegovina trip) με ολίγον Βελιγράδι!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ταξιδιωτικές Ιστορίες - Ευρώπη' που ξεκίνησε από το μέλος giannismits, στις 6 Οκτωβρίου 2016.

  1. 49a02bc52c68582a867cbbca014a5dc5.jpg
    a132e935a5085503dd67a2d2b532ac5c.jpg
    la-sarajevo-then-and-now-20160324-001.jpg
    main_12002.jpg
    main_12001.jpg

    Οι παραπάνω εικόνες αποτελούν παρελθόν! Προβληματίστηκα αν θα ‘πρεπε να βάλω αυτές τις εικόνες κι αν θα ήταν σωστό να κάνω αναφορά στον πόλεμο. Όμως επειδή στο άκουσμα της Βοσνίας ο καθένας φέρνει στο μυαλό του τα δραματικά γεγονότα που συνέβησαν πριν περίπου 20 χρόνια, δεν γινόταν να μην κάνω μια εισαγωγή μια περιληπτική αναφορά και να γυρίσω για λίγο σε εκείνα τα μαύρα χρόνια. Την ιδιαιτερότητα και την ιστορία της Βοσνίας Ερζεγοβίνης θεωρώ πως ο καθένας πρέπει να γνωρίζει, πριν την επικείμενη επίσκεψή του στη χώρα. Παίζει μεγάλο ρόλο η γνώση γιατί εκτός από ταξίδι αναψυχής είναι και ένα ταξίδι ιστορίας. Πρέπει να ξέρεις πως ξεκίνησε ο πόλεμος το 1992, ποια η εξέλιξη του, ποιες οι συνέπειες. Ήταν σημαντικό να γνωρίζουμε σε ποια σημεία του Σαράγιεβου υπήρχε η περιβόητη προειδοποιητική επισήμανση ''pazi snajper / προσοχή σκοπευτής'', όταν ο άμαχος πληθυσμός περνούσε από κεντρικούς δρόμους με κίνδυνο τη ζωή του . Σου δημιουργεί ένα δέος!
    page10.jpg

    Ο πόλεμος της Βοσνιακής Ανεξαρτησίας για 44 μήνες αποτέλεσε μια από τις πιο ανελέητες εθνο-θρησκευτικές συγκρούσεις που γνώρισε η μεταπολεμική Ευρώπη ενώ η Σφαγή της Σρεμπρένιτσα το 1995 όταν οι Σερβοβόσνιοι σκότωσαν πάνω από 8.000 Βόσνιους μουσουλμάνους άνδρες και αγόρια, χαρακτηρίστηκε ως η μεγαλύτερη γενοκτονία της Ευρώπης μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.

    Το Δικαστήριο της Χάγης έκρινε και καταδίκασε για εγκλήματα πολέμου και εγκλήματα κατά τις ανθρωπότητας περισσότερους από 70 άνδρες που εμπλέκονται στον εμφύλιο πόλεμο στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Απόδειξη του πόσο νωπός είναι ο πόλεμος της Βοσνίας είναι πως οι δύο κύριοι υπαίτιοι ο αρχηγός του στρατού των Σερβοβόσνιων Ράτκο Μλάντιτς και ο ο Σερβοβόσνιος Πρόεδρος Ράντοβαν Κάρατζιτς είχαν διαφύγει της σύλληψης τους ο πρώτος μέχρι τον Μάιο του 2011 και ο δεύτερος τον Ιούλιο του 2008 όπου και συνελήφθη. Στις 24 Μαρτίου 2016 κρίθηκε ένοχος για τις 10 κατηγορίες που αντιμετώπιζε σχετικά με εγκλήματα πολέμου και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Ίσως έτσι να έκλεισε το μεγάλο κεφάλαιο αυτού του πολέμου σχεδόν 21 χρόνια μετά τη λήξη του.

    Ο συγκεκριμένος πόλεμος πάντα μου προκαλούσε το ενδιαφέρον. Ξεκίνησε μόλις 24 χρόνια πριν και τελείωσε στα τέλη του 1995. Η γειτονίας μας ήταν ένας τόπος που έβραζε και παρ ότι ήμουν στο Δημοτικό και Γυμνάσιο θυμάμαι πάρα πολλά πράγματα. Έτσι λοιπόν για το Σαράγεβο και τη Βοσνία γενικά είχα πλάσει ένα μύθο μια εικόνα περίεργη και θεωρούσα την πληγωμένη αυτή γη, έναν απόκοσμο τόπο!

    Ταξιδιωτικά τα Βαλκάνια και οι χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβίας με τραβάνε σαν μαγνήτης και ίσως αυτός ο πόλεμος να είναι ένας από τους λόγους που με εξιτάρει σαν προορισμός! Και ειδικά η ιδιαιτερότητα της Βοσνίας Ερζεγοβίνης. Μέχρι το 1991, ιδιαίτερα ''εθνογραφικά'' στοιχεία δεν υπήρχαν και όλοι οι κάτοικοι ήταν ''Γιουγκοσλάβοι'' και κανείς δεν έδινε σημασία στη θρησκεία του διπλανού του. Και σήμερα όμως εξακολουθεί να είναι η πατρίδα τριών συστατικών εθνοτήτων: των Βοσνίων μουσουλμάνων, των ορθόδοξων Σέρβων και των καθολικών Κροατών.

    Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο στα του πολέμου. Η ιστορία έχει βγάλει τα συμπεράσματα της και έχει κάνει τον απολογισμό της. Η χώρα από τον 1996 προσπάθησε να σταθεί στα πόδια της και 20 χρόνια μετά οι κάτοικοι έχουν ξεχάσει ή προσπαθούν να ξεχάσουν. Στο Σεράγεβο η ζωή έχει αλλάξει από τότε. Δεν υπάρχει μίσος μεταξύ των απλών ανθρώπων, μόνο κάποιες σπίθες που πετάνε οι πολιτικοί. Ο κόσμος κάνει παρέα, προχωρά σε διαφυλετικούς γάμους, και προσπαθεί να ξεχάσει.

    Εκτός από τον πόλεμο μεταξύ 1992-1995, το Σαράγεβο στιγματίστηκε από ακόμα ένα σημαντικό γεγονός που θα άλλαζε τον κόσμο τότε. Τον Ιούνιο του 1914 δολοφονήθηκαν στο Σαράγεβο ο διάδοχος της Αυστροουγγαρίας αρχιδούκας Φραγκίσκος-Φερδινάνδος και η γυναίκα του, γεγονός που αποτέλεσε την αφορμή για τον Α΄ παγκόσμιο πόλεμο. Όμως εκτός από τα αιματηρά γεγονότα, το Σαράγεβο το ξέρουν κάποιοι και για την διοργάνωση των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 1984 που στέφτηκαν με απόλυτη επιτυχία, 8 χρόνια πριν από αυτό που κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει.

    original.jpg



    Είχε μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουμε πως πολλά από τα καλοδιατηρημένα ιστορικά κτίρια που βλέπαμε ήταν κατεστραμμένα μετά τη λήξη του πολέμου το 1996 και πολλά από αυτά αποκαταστάθηκαν και παραδόθηκαν λίγα χρόνια πριν. Πάντως δύσκολα μπορείς να καταλάβεις πως 20 χρόνια πριν η χώρα ήταν κρανίου τόπος. Τα πάντα έχουν αποκατασταθεί ενώ πολυώροφα γυάλινα κτίρια δίνουν μια σύγχρονη όψη στο Σεράγεβο που μοιάζει να εξελίσσεται. Μόνο λίγα κτίρια έμειναν με τις τρύπες των βομβαρδισμών και πυροβολισμών να θυμίζουν τα χρόνια του 1992-1995.

    To κτίριο των Υπουργών της Βοσνίας γνωστό ως κτίριο φιλίας Ελλάδας – Βοσνίας. Το 80% της χρηματοδότησης για την ανακατασκευή του κτιρίου δόθηκε από την κυβέρνηση της Ελλάδας το 2006 και ένα χρόνο μετά η ανασυγκρότηση ολοκληρώθηκε από την ελληνική εταιρεία ΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε!
    page.jpg

    Οι UNITIC δίδυμοι ουρανοξύστες
    page1.jpg
    page2.jpg

    Holiday Inn Hotel
    page3.jpg

    Το Vijećnica, το Δημαρχείο του Σαράγιεβου που στεγάζει και την Εθνική Βιβλιοθήκη. Σχεδιάστηκε το 1891και ήταν το μεγαλύτερο και πιο αντιπροσωπευτικό κτίριο της Αυστρο-ουγγρικής περιόδου στο Σεράγεβο. Τον Αύγουστο του 1992 κατά τη διάρκεια της πολιορκίας του Σεράγεβο οι βομβαρδισμοί προκάλεσαν την ολοκληρωτική καταστροφή της βιβλιοθήκης. Η δομική επισκευή του κτιρίου πραγματοποιήθηκε σε τέσσερα στάδια, κι έτσι το εντυπωσιακό κτίριο άνοιξε εκ νέου στις 9 Μαΐου, 2014.
    page4.jpg

    Η βιβλιοθήκη
    page5.jpg

    Η παλιά γέφυρα του Μόσταρ του 16ου αιώνα καταστράφηκε κατά τη διάρκεια του πολέμου της Βοσνίας. Ανακατασκευάστηκε πιστά στο αυθεντικό σχέδιο και η επίσημη επαναλειτουργία της έγινε τον Ιούλιο του 2004.
    page6.jpg

    Πέρα απ’ ‘όλα αυτά όμως τα ιστορικά, γνωρίσαμε μια πανέμορφη άγρια χώρα. Άγρια γιατί είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου ορεινή και ένα μεγάλο τμήμα του εδάφους της, κυρίως στις κεντρικές και βόρειες περιοχές, καλύπτεται από πυκνά δάση. Κοφτερά βουνά, λόφοι, κοιλάδες, λιβάδια, πεντακάθαρα ποτάμια, καταρράκτες, φαράγγια και πόλεις με ιστορία. Τι άλλο να ζητήσει κάποιος από ένα ταξίδι.
    Bosna i Hercegovina & Beograd-937.jpg
    Bosna i Hercegovina & Beograd-906.jpg
    Bosna i Hercegovina & Beograd-413.jpg

    Μια χώρα κοντινή όσο και μακρινή ταυτόχρονα! Ένας εναλλακτικός προορισμός και τον είχαμε ανάγκη για να δούμε κάτι διαφορετικό. Κάτι αλλιώτικο από την υπόλοιπη Ευρώπη. Που αλλού άλλωστε μπορείς να δεις ένα τέτοιο ανάγλυφο εθνοτήτων, θρησκειών και αρχιτεκτονικής. Τζαμιά, ορθόδοξες εκκλησίες, Ρωμαιοκαθολικοί ναοί, παραδοσιακές ανατολίτικες αγορές, ουρανοξύστες, βαλκανική αισθητική αλλά και εντυπωσιακά κτίρια Αυστροουγγαρίας! Όλα αυτά μαρτυρούν το πολυποίκιλο πρόσωπο αυτής της χώρας και ανυπομονούσαμε να τα δούμε με τα μάτια μας.
    page7.jpg

    Η μετάβαση όμως δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση. Αεροπορικώς δεν έχω ιδέα τι συνδέσεις υπάρχουν με το Σαράγεβο γι’αυτό και η λύση ήταν μια. Οδικώς με την σέρβικη εταιρεία Gea tours.
    http://geatours.rs/kombi-prevoz-putnika

    Το ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει σταθερό χρονοδιάγραμμα δρομολογίων ήταν κάτι που δυσκόλεψε τις κρατήσεις και έκανε το θέμα πιο πολύπλοκο απ’ όσο θα έπρεπε να είναι. Πρώτον δεν γίνεται κράτηση μέσα από την ιστοσελίδα τους. Αν και υπάρχει φόρμα κράτησης δεν λειτουργεί. Μέσω email δήλωσα τα δρομολόγια που επιθυμούσα, την επιθυμητή ώρα αναχώρησης και τη διεύθυνση αναχώρησης και άφιξης! Διότι το σημαντικό με αυτή την εταιρεία είναι ότι πάει πόρτα – πόρτα. Σε παίρνει από όποιο σημείο θες και σε αφήνει ακριβώς εκεί που θες. Και το ακόμα πιο σημαντικό είναι πως εκτελεί δρομολόγια ΚΑΘΕ μέρα! Όσοι και να είναι οι επιβάτες. Στον γυρισμό μας προς Θες/νίκη ήμασταν τέσσερα επιβάτες. Τώρα το πόσο κέρδος έχει η εταιρεία δεν το ξέρω και δεν με αφορά βέβαια.

    Το θέμα είναι πως η επικοινωνία και η επικύρωση γίνεται κυρίως μέσω τηλεφώνου. Και μπορεί να υπάρχει και τηλέφωνο επικοινωνίας Θεσσαλονίκης, όμως πολύ φυσιολογικά κανείς δεν μιλάει Ελληνικά! Οπότε θες δεν θες πρέπει να συνεννοηθείς στα αγγλικά ή σέρβικα φυσικά. Η ώρα αναχώρησης μάλιστα ενημερώνεται τηλεφωνικά την προηγούμενη μέρα στο περίπου. Με λίγα λόγια όλη η κατάσταση είναι κάπως φλου. Και να υπενθυμίσω πόσο ακριβές είναι οι κλήσεις, εξερχόμενες είτε εισερχόμενες από/προς χώρες εκτός Ε.Ε και ειδικά στη Σερβία που είναι στη ζώνη 4. Κάναμε πάντως επικές τηλεφωνικές συνεννοήσεις που τις θυμόμαστε και γελάμε!

    Διαπιστώσαμε όμως πως η εταιρεία είναι σοβαρή αφού πήγαμε και στα γραφεία της στο Βελιγράδι και είναι ανταγωνιστική στις τιμές σε σύγκριση με τις μεγάλες λεωφορειακές εταιρείες. Τα δρομολόγια γίνονται με μίνι βαν των 9 θέσεων άρα είναι πολύ πιο γρήγορα από τα μεγάλα πούλμαν, και θα ταξιδεύαμε τρελοπαρέα με άλλους 6 επιβάτες + τον οδηγό.

    Το Θεσσαλονίκη – Βελιγράδι με επιστροφή κοστίζει 80€ όταν όλοι το έχουν 85€. Το Βελιγράδι – Σαράγεβο με επιστροφή κοστίζει μόνο 30€. Να έχετε υπόψην πως η πληρωμή γίνεται στον οδηγό και δεν δίνει απόδειξη. Απλά το ενημερώνει ο οδηγός στο γραφείο. Μόνο στα γραφεία στο Βελιγράδι δίνουν αποδεικτικό πληρωμής. Το Σαράγεβο – Μόσταρ έγινε με τοπική δημόσια συγκοινωνία από τους κεντρικούς σταθμούς λεωφορείων με την Autoprevoz και το κόστος με επιστροφή ήταν 17€. Τα είχα κλείσει από το https://getbybus.com/en/ για σιγουριά αλλά δεν ήταν απαραίτητο.

    Έτσι λοιπόν θα ξεκινούσαμε ένα πολύ διαφορετικό ταξίδι από όλες τις απόψεις και ο ενθουσιασμός μας ήταν έκδηλος. Το μενού του bus Balkan trip περιλάμβανε Sarajevo, Mostar , Počitelj και Kravica Waterfalls. Όμως πριν φτάσουμε στη Βοσνία μας περίμενε το Βελιγράδι. Μια μέρα στη Σερβική πρωτεύουσα δεν θα μας χαλούσε καθόλου και θα ήταν η πρώτη φορά που θα επιστρέφαμε σε ένα μέρος που έχουμε επισκεφτεί στο παρελθόν. Βελιγράδι 3,5 χρόνια μετά το Πάσχα του 2013.

    Καλώς ήρθατε στην νέα μου ιστορία…
    Welcome to Sarajevo… καλώς ήρθατε στη Βοσνία & Ερζεγοβίνη…
    page8.jpg
    page9.jpg
     
    #1
    Last edited: 11 Ιουλίου 2017
    liakos2302, Pel, escursione and 34 others like this.

  2. elenara88

    elenara88 Member

    Μηνύματα:
    1.780
    Likes:
    1.797
    Επόμενο Ταξίδι:
    Πορτογαλία
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Ανταρκτική, Περού, Ινδία
    Σου εχω πει ποσό αγαπώ τις ιστορίες σου ε; Για παμε, πολυ με ενδιαφέρουν τα Βαλκάνια!
     
    #2
    PhysioDuck, gelf and giannismits like this.
  3. giannismits

    giannismits Member

    Μηνύματα:
    3.093
    Likes:
    8.931
    Επόμενο Ταξίδι:
    ?
    Nαι δεν έχω παράπονο:)
    Ε νομίζω πως μια Βοσνία επιβάλλεται να τη γράψω.
    Και πράγματι είχε πολύ ενδιαφέρον αυτό το ταξίδι.
     
    #3
    elenara88 and gelf like this.
  4. underwater

    underwater Member

    Μηνύματα:
    2.049
    Likes:
    4.583
    Επόμενο Ταξίδι:
    ?
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Ανταρκτική
    Γιάννη μου περιμένω σαν τρελή τη συνέχεια!
    Λατρεύω τα Βαλκάνια και η Βοσνία είναι για μένα μακράν η ομορφότερη και πιο ενδιαφέρουσα (μετά την Ελλάδα) χώρα από όσες Βαλκάνιες γειτόνισσες έχω επισκεφτεί (εντάξει, έχω ακόμα Αλβανία, Κόσοβο και Σλοβενία στη λίστα, αλλά πόσο πιθανό να της πάρουν την πρωτιά; :p ).
    Θέλω πολύ να ακούσω τις απόψεις σου για αυτή την υπέροχη και βασανισμένη χώρα.
     
    #4
    giannismits likes this.
  5. Borealis

    Borealis Member

    Μηνύματα:
    1.961
    Likes:
    2.487
    Και εγώ περιμένω με αγωνία την συνέχεια, το μόνο που ξέχασες στην πολύ κατατοπιστική εισαγωγή (είσαι διαβασμένος) είναι αυτοί
     
    #5
  6. Vasileti

    Vasileti Member

    Μηνύματα:
    384
    Likes:
    898
    Σκίρτημα και έκτακτες συστολές!!!αυτό μου προκάλεσε ο τίτλος!

    Η μετεφηβική μου ψυχή παντρεύτηκε το Σεράγεβο το 1984, μετά από πολλούς μήνες που αναπνεύσαμε μαζί σε ένα ασπρόμαυρο παρελθόν αντιθέσεων. Σκηνές επικές για νέο εκείνης της εποχής, τολμηρός αλλά χαζός και τυχερός, τις έζησα.

    Διαγωνισμοί σε σλιβοβίτσα, αγριότητα από τις καφέ στολές, προβλήματα βίζας, απίστευτες καταστάσεις στον Ντρίνα και μια μεγάλη αγκαλιά από εμπειρίες που αποτελούν προσωπική περιουσία...

    Ήταν αδύνατο ακόμη και για κάποιο συμμαζεμένο αρσενικό της εποχής να μην καθηλωθεί από τις σαγηνευτικές ανατολίτικης συστολής Σέρβες σε μια ηθελημένη άγνοια παντός είδους κινδύνου μέσα σε ένα περιβάλλον όπου το φαινόμενο συγκέντρωσης τάσεων είχε ήδη αρχίσει.

    Δεν υπήρξε δευτερόλεπτο που να έπεσε κάτω, σε κάθε τύπου εμπειρία, υπό το βλέμμα πορτραίτων τίτα μπράβα.

    Κομμάτι της ζωής μου που αχνίζει ακόμη, το αφήνω να κάνει download σε updates από την επιδέξια γραφή ενός μέλους που από την εισαγωγή του ήδη εμπιστεύομαι.

    Το νου σου, αν και θα λείψω για καιρό, λίγο πιο ανατολικά θάμαι και θα σε παρακολουθώ!-)
     
    #6
    Last edited: 8 Οκτωβρίου 2016
  7. giannismits

    giannismits Member

    Μηνύματα:
    3.093
    Likes:
    8.931
    Επόμενο Ταξίδι:
    ?
    Θαρώ πως οι περισσότεροι που επισκέπτονται τη Βοσνία την έχουν στην καρδιά τους. Είναι ξεχωριστός τόπος και πολύ διαφορετικός. Δεν θα την συγκρίνω με τη Σλοβενία η οποία ίσως κερδίζει στα σημεία βέβαια! Όμως σαν επισκέπτης έχεις πολλά να πάρεις από ένα τέτοιο ταξίδι. Έχει μια μοναδικότητα σαν χώρα και την συνοδεύουν οι ιστορίες του πολέμου που είναι συγκλονιστικές. Και όσο παράδοξο και άσχημο αν ακουστεί, και συγνώμη γι' αυτό, ο πόλεμος του 1992-1995 είναι ένα τουριστικό προιόν και καταλαβαινεις φαντάζομαι με ποια έννοια το λέω.
     
    #7
    villi, underwater and gelf like this.
  8. giannismits

    giannismits Member

    Μηνύματα:
    3.093
    Likes:
    8.931
    Επόμενο Ταξίδι:
    ?
    Το θεός αν είναι? Ομολογω δεν είχα ιδέα για τη εκτέλεση και για το συγκεκριμένο συγκρότημα. Δεν ήξερα ότι ο Goran Bregovic ξεκίνησε από αυτό το συγκρότημα.
     
    #8
    Borealis and gelf like this.
  9. Vasileti

    Vasileti Member

    Μηνύματα:
    384
    Likes:
    898
    Ετοιμάζω βαλίτσα αλλά...

    Boreallis οι Hleb I sol ακούγονταν αρκετά το '84 και με ευλάβεια, μαζί με άλλα "πειστήρια", κρατάω έναν δίσκο βινυλίου τους, δώρο φίλης από το Mostar! Τους ήξερες? Γενικά ανθούσε ένα εναλλακτικό rock που μου ακουγόταν περίεργο! Την εποχή εκείνη είχα δει και τους πιο αγριόμορφους Punk ever, πιο πέρα, Λιουμπλιάνα!

    giannismits πιστεύω επιτρέπεις να επισημαίνω κάτι που μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση ακούγοντας το τότε από κάποιους σαραντάρηδες της εποχής: "Θα έχουμε πόλεμο" !!! Το "8 χρόνια πριν από αυτό που κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει" φαίνεται να ισχύει μόνο για το μέγεθος της καταστροφής..
     
    #9
    Borealis, gelf and giannismits like this.
  10. Borealis

    Borealis Member

    Μηνύματα:
    1.961
    Likes:
    2.487
    ΄
    Οχι δεν τους ξέρω θα τους ψάξω, η πόλη υπήρξε από το 70 η πρωτεύουσα του γιουγκοσλάβικου ροκ αυτή τους γέννησε όλους, crvena jabuka, zabranjeno pusenie κλπ
    Οι Λάιμπαχ από τη Λιουμπλιάνα ήρθαν πολύ αργότερα και έκαναν καριέρα στην Ευρώπη υμνώντας τους Ναζί, καμιά σχέση με την γιουγκοσλάβικη ροκ σκηνή.
     
    #10
    gelf and Vasileti like this.
  11. giannismits

    giannismits Member

    Μηνύματα:
    3.093
    Likes:
    8.931
    Επόμενο Ταξίδι:
    ?
    Εντυπωσιακό. Σίγουρα μετά τον Τίτο άρχισε η αστάθεια στην Γιουγκοσλαβία αλλά νομίζω πως δεν υπήρχαν σύννεφα πολέμου. Βέβαια όταν είσαι κάτοικος και τα ζεις εκ των έσω αντιλαμβάνεσαι περισσότερα πράγματα. Από το 1989 άρχισε να μυρίζει μπαρούτι.
     
    #11
    dpapatsimpas, gelf and Vasileti like this.
  12. Vasileti

    Vasileti Member

    Μηνύματα:
    384
    Likes:
    898
    Έτσι είναι, από το 89. Στ' αυτιά μου όμως ακόμη έχω τις κουβέντες αυτές από δύο κοινούς, μελαγχολικές φυσιογνωμίες θα έλεγα ότι ήταν, έναν μηχανικό παραγωγής και έναν που δεν θυμάμαι την ιδιότητα του. Ο λόγος που η εντύπωση χαράκτηκε είναι ευνόητος. Στα είκοσι σου μέσα στην καλή χαρά και γοητευμένος από ωραίες καταστάσεις ζωής η λέξη 'war" ήταν σαν πέτρα, το background δεν έδειχνε τίποτε.
    Τεράστιο όμως το ιστορικό αυτό κεφάλαιο και μπορεί κάποιος να ψάχνεται απεριόριστα. Δεν μπορείς να είσαι βέβαιος για αρκετά πράγματα...
     
    #12