Italitsa
Member
- Μηνύματα
- 840
- Likes
- 915
- Επόμενο Ταξίδι
- Γύρος Αυστρίας
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού
Rennes le Chateau
Ξημερώνει η μέρα, πηγαίνω στο παράθυρο και κοιτάζω απ’ τη μια το ποτάμι και απ’την άλλη τις χιονισμένες κορφές των Πυρηναίων… Γαλήνη!! Σήμερα η μέρα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα… Κάποιοι (εγώ και ο φίλος μου) την περιμέναμε πως και πως!! Επίσκεψη λοιπόν στο Rennes le Chateau, το μέρος για το οποίο και αν υπάρχουν θρύλοι και θεωρίες!! Εντύπωση μου κάνει που το παιδί στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου (στην οποία ρεσεψιόν υπήρχε και η σημαία των «Καθαρών», έεεετσι!!) δεν το ήξερε καν το χωριουδάκι και αντίστοιχα σε αυτόν έκανε εντύπωση που μια παρέα Ελλήνων ήρθε στη Γαλλία με σκοπό να το επισκεφθεί… Περιττολογώ όμως και βιάζομαι να σας πω όλα αυτά που λέγονται για το χωριό και συγκεκριμένα για το εκκλησάκι του, του οποίου η ιστορία με εξιτάρει αφάνταστα πολύ!!
Η όλη συζήτηση σχετικά με το μυστήριο του Rennes le Chateau ξεκινάει πολύ πριν από οποιαδήποτε σταυροφορία, από οποιαδήποτε αίρεση και κυρίως πολύ πριν την επίσημη εμφάνιση του Χριστιανισμού ως θρησκεία. Συγκεκριμένα η ιστορία του χωριού και της αιρετικής επαρχίας Languedoc ξεκινάει από την εποχή του Χριστού, το σημείο μηδέν στην θρησκευτική ιστορία της Δύσης. Τα μυθιστορήματα του Dan Brown, άλλα λιγότερο γνωστά μυθιστορήματα, ντοκυμαντέρ και θεωρίες, τα οποία εμφανίστηκαν τα τελευταία 80 χρόνια προσπαθούν να αποδείξουν μια νέα θεωρία σχετικά με την ζωή και το έργο του Χριστού. Αλλά ας μην βιαζόμαστε. Ας δούμε η επίσημη ιστορία ποια είναι.
Μετά την σταύρωση και την ανάσταση του Κυρίου, η Μαρία Μαγδαληνή έφυγε από την Ιουδαία και με πλοίο (και ενδιάμεσο προορισμό την Ελλάδα) έφτασε στην Μασσαλία. Στην περιοχή έζησε μέχρι και τον θάνατό της όπου και θάφτηκε (χαρακτηριζόμενη ως πρώην πόρνη και δεν αγιοποιήθηκε παρά μόνο μερικές δεκαετίες πίσω όπου αναγκαστικά το Βατικανό ζήτησε συγγνώμη και αγιοποίησε την Μαρία – που ήταν και απόστολος του Κυρίου). Μερικά από τα λείψανα της βρίσκονται στην Aix-en-Provence. Η πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας οδήγησε στον Μεσαίωνα και πολλές βαρβαρικές φυλές ξεκίνησαν επεκτατικούς πολέμους . Μια Φράγκικη φυλή, οι Μεροβίγκιοι εγκαταστάθηκαν στην περιοχή και ξεκίνησαν την δυναστεία τους. Τα χρόνια πέρασαν, οι Καθαροί ήρθαν, οι Ναΐτες Ιππότες ήρθαν επίσης και μύθοι χτίζονταν στην συγκεκριμένη περιοχή για θαμμένους θησαυρούς.
Το 1885 ο Francois Berenger Sauniere, ένας μικρός απλός παπάς τοποθετήθηκε στην εκκλησία του Rennes le Chateau και ξεκίνησε σιγά σιγά να προσπαθεί να φτιάξει την διαλυμένη εκκλησία. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά καθώς ένας απλός παπάς (με μισθό κληρικού) κατάφερε όχι μόνο να τελειοποιήσει την εκκλησία αλλά να χτίσει πύργους και άλλα κτήρια γύρω από το χωριό. Και εκεί που τελειώνει η ιστορία, ξεκινάει το μυστήριο.
Καθώς ο Sauniere (Sauniere λέγανε και έναν από τους πρωταγωνιστές στο μυθιστόρημα Κώδικας Ντα Βίντσι) έσκαβε κάτω από την εκκλησία ανακάλυψε αρχεία τα οποία δείχνανε τα μυστικά δωμάτια της εκκλησίας. Η θεωρία αυτή του μυστηρίου θεωρείται σωστή καθώς πίσω από το αβαείο της εκκλησίας και τους πίνακες στην απέναντι πλευρά υπάρχουν πράγματι μυστικά δωμάτια (το ένα μάλιστα με ματάκι). Ακόμα βέβαια δεν έχουμε πει σχεδόν τίποτα. Σύμφωνα με τις θεωρίες ο Sauniere σε μία από τις μυστικές κρύπτες ανακάλυψε και αρχαία/μεσαιωνικά έγγραφα κειμένου, τα οποία πήρε και πήγε στο Παρίσι (στην Μασονική εκκλησία Αγίου Σουλπικίου και για πολλούς αρχηγείο του Κοινού της Σιών) για αποκρυπτογράφηση. Υποθετικά ένα από τα έγγραφα αναδείκνυε δύο γενεαλογικά δέντρα μεταξύ του 1244-1644. Πριν φύγει ο Sauniere από το Παρίσι αγόρασε και τρεις πίνακες: Et in Arcadia Ego, Pope Celestine V και έναν άλλον που δεν έχουμε τον τίτλο του. Στην επιστροφή του Sauniere, οι κάτοικοι τον έβλεπαν πλέον να εργάζεται μόνο νύχτα και μάλιστα ένας αυτόπτης μάρτυρας τον είχε δει να ανοίγει τον τάφο της Μαρίας ντε Νέγκρι, κόμισσας του Blanchefort (η οποία πέθανε στις 17 Ιανουαρίου του 1781). Ο παπάς ξεκίνησε να ανοίγει τραπεζικούς λογαριασμούς στο Παρίσι και σε άλλες χώρες, κάτι που σημαίνει ότι ο παπάς έπαιρνε χορηγήσεις από τρίτα πρόσωπα ή οργανισμούς για να συνεχίσει το έργο του. Εκτός από την εκκλησία ο παπάς έφτιαξε και τον Μάγκδαλα Πύργο καθώς και ένα συντριβάνι στον κήπο. Επίσης έφτιαξε και την βίλλα Μπεθάνια καθώς και έναν νερόμυλο στο χωριό με δωμάτια για γραφεία από πάνω… Το 1897 άνοιξε η νέα εκκλησία και ο παπάς ενός διπλανού χωριού σοκαρίστηκε από το θέαμα και απείλησε τον Sauniere ότι θα τον καταδώσει. Τέσσερις μέρες μετά, ο παπάς αυτός (Γκελίς) βρέθηκε νεκρός. Το 1914 ένας άλλος παπάς, ύστερα από ιστορίες που άκουσε για την εκκλησία, πήγε να ερευνήσει αλλά το ίδιο βράδυ βρέθηκε και αυτός νεκρός.
Ο Sauniere πέθανε στις 17 Ιανουαρίου του 1917, αφού πρώτα ο παπάς που πήγε να τον εξομολογήσει πριν τον θάνατο του έφυγε από το δωμάτιο αρνούμενος να το κάνει και σε κατάσταση σοκ από τα πράγματα που είχε ακούσει.
Αυτός είναι ο κύριος Sauniere αυτοπροσώπως...για την ακρίβεια το κέρινο ομοίωμα του που βρίσκεται στο μουσειάκι του χωριού...
Ας μπούμε να δούμε λίγο την περίφημη εκκλησία αφιερωμένη στην Μαρία την Μαγδαληνή.
Κοιτώντας την είσοδο, το πρώτο πράγμα που πιάνει το μάτι σου είναι η λατινική επιγραφή Terribilis est locus iste (Terrible is this place). Το κείμενο αυτό είναι παρμένο από την Βίβλο, σύμφωνα με την οποία ο Ιακώβ είδε ένα όνειρο στο οποίο άγγελοι ανεβοκατέβαιναν μια σκάλα ( η σκάλα εκτός από την βίβλο χρησιμοποιείται και στην Καμπάλα ως το δέντρο της ζωής, όμως και οι Μασόνοι χρησιμοποιούσαν το σύμβολο της σκάλας ως έναν τρόπο μύησης νέων μελών καθώς έπρεπε να ανέβουν την σκάλα για να δουν ένα ρόδο).
Μπαίνοντας στην είσοδο βλέπουμε το άγαλμα ενός δαίμονα (που συμβολίζει την αμαρτωλή γη) να κρατάει ένα μπολ με άγιο νερό. Ο δαίμονας είναι ο Ασμόδεος (ή Ταλμούδ) τον οποίο είχε «προσλάβει» ο Σολομώντας για να φτιάξει τον ναό του. Η εικόνα του διαβόλου είναι η ανάποδη εικόνα του Χριστού που βαφτίζεται, η οποία βρίσκεται στην άλλη άκρη της εκκλησίας (στην Καμπάλα και στην Μασονία χρησιμοποιείται η δυαδικότητα μεταξύ καλού και κακού που στην σύγχρονη εποχή παρουσιάζεται ως γιν-γιανκ, άσπρο μαύρο). Πάνω από το διαολάκο υπάρχουν δύο σαλαμάνδρες (που είναι το σύμβολο της φωτιάς) ενώ εκεί συναντάμε και την γαλλική επιγραφή Par ce signet u le vaincras, που σημαίνει «με αυτό το σημάδι θα κατακτήσεις». Πάνω από την επιγραφή αυτή βρίσκονται τέσσερις άγγελοι που συμβολίζουν τον αέρα. Η γαλλική αυτή έκφραση προέρχεται από το όραμα του Αυτοκράτορα Κωνσταντίνου του Α’, πριν την μάχη στις 28/10/312, τότε που ο Χριστός εμφανίστηκε και του είπε να προσθέσει στην εμφάνισή του τον σταυρό (το οποίο το βλέπουμε στους Σταυροφόρους). Επίσης το τάγμα των Ροδόσταυρων (οι πρόγονοι του Κοινού της Σιών για το οποίο θα μιλήσουμε αργότερα) χρησιμοποιούσε στην Καμπαλιστική Σκάλα της ζωής την ίδια φράση δείχνοντας τα τέσσερα βασικά στοιχεία των αλχημιστών (αέρα, γη, φωτιά και νερό). Τέλος η φράση περιέχει 22 ακριβώς γράμματα, το οποίο συσχετίζεται με το δέντρο της ζωής το οποίο έχει 22 μονοπάτια που αντιστοιχούν στα 22 γράμματα του Εβραϊκού αλφάβητου.
Το δάπεδο της εκκλησίας αποτελείται από λευκά και μαύρα πλακάκια τα οποία σχηματίζουν επίπεδο σκακιού. Πάλι βλέπουμε την δυαδικότητα, αλλά το σκάκι επίσης έχει χρησιμοποιηθεί ως αποκωδικοποιητής σε κάποια παλιά έγγραφα που βρέθηκαν το 1960. Όταν οδηγούσες ένα πιόνι ιππότη με τέτοιες κινήσεις ώστε να καταλήγει κάθε φορά σε διαφορετικό σημείο εμφανίζονταν κρυφά μηνύματα.
Περιμετρικά στους τοίχους της Εκκλησίας, υπάρχουν οι 14 στιγμές του Σταυρού ( οι 14 σταθμοί του Χριστού από την εκδίκαση έως και την ταφή του). Αυτοί οι μικροί πίνακες υπάρχουν και σε άλλες εκκλησίες, αλλά εδώ παρατηρούμε κάποια στοιχεία αξιοσημείωτα.
1ος σταθμός: Ο Χριστός καταδικάζεται από τον Πόντιο Πιλάτο. Εδώ ο Πιλάτος έχει κόκκινα μαλλιά και συνοδεύεται από ένα μαύρο παιδί. Επίσης εμφανίζονται ένας αετός (συμβολίζει δύναμη) και ένα λιοντάρι (συμβολίζει κουράγιο). Στον μεσαίωνα ο αετός και το λιοντάρι συμβόλιζαν δυαδικότητα καλού και κακού. Το χρυσό λιοντάρι δίπλα στο μαύρο παιδάκι, συμβολίζει και την διαδικασία των αλχημιστών για την δημιουργία του χρυσού. Επίσης το μαύρο (negro) μπορεί να είναι και συσχετισμός για την οικογένεια Νέγκρι (της οποίας ο Sauniere έσκαβε τον τάφο) που κατοικούσαν στην γύρω περιοχή του Rennes le Chateau.
4ος σταθμός: Ο Χριστός συναντάει την μητέρα του. Εδώ, κάτω από την εικόνα (αν και δεν φαίνεται σε αυτή την φωτογραφία) υπάρχει ένα μαύρο σημείο (το μόνο σε όλες τις εικόνες) που θεωρείται σημάδι για τα έγγραφα που βρέθηκαν κάτω από την εκκλησία, καθώς και την οικογένεια Νέγκρι.
8ος σταθμός: ο Χριστός μιλάει στις κόρες της Ιερουσαλήμ. Εδώ, η γυναίκα με το παιδί θεωρείται ως η Μαρία Μαγδαλήνη που κρατάει το παιδί του Ιησού.
10ος σταθμός: Ο Χριστός απαλλάσσεται από τα ρούχα του. Εδώ, οι στρατιώτες παίζουν στα ζάρια τα ρούχα του Χριστού με το ζάρι να δείχνει το 3 και το 4 σε διπλανές πλευρές, πράγμα που δεν γίνεται καθώς σχηματίζουν το 7, ένα αποτέλεσμα που σ’ ένα πραγματικό ζάρι εμφανίζουν μόνο οι αριθμοί σε αντίθετες πλευρές. Επίσης τα νούμερα 3 και 4 είναι Πυθαγόρεια νούμερα.
14ος σταθμός: Ο Χριστός μπαίνει στον τάφο. Το περίεργο είναι ότι στην εικόνα η διαδικασία γίνεται την νύχτα. Αυτό θεωρείται στοιχείο ότι ο Χριστός επέζησε από τον σταυρό (καθώς οι Εβραϊκοί νόμοι επιτάσσανε οι ταφές να γίνονται πριν νυχτώσει) και μάλλον αυτό που απεικονίζεται είναι η μεταφορά του ημιλιπόθυμου Χριστού προς το μέρος διαφυγής του. Ο Ιησούς πέθανε Παρασκευή βράδυ και σύμφωνα με τον νόμο απαγορευόταν να πιάσει ζωντανός νεκρό πτώμα την νύχτα πριν το Σάββατο. Με λίγα λόγια η εικόνα δείχνει ότι ο Χριστός ήταν ζωντανός.
Στην εκκλησία υπάρχουν επίσης κάποια αγάλματα τοποθετημένα με κυκλική πορεία, των οποίων οι επιγραφές είναι στα αγγλικά. Αυτά είναι του Germaine, Roch ( ο οποίος πέθανε στις 17 Ιανουαρίου και θεωρείται ο άγιος των χαμένων θησαυρών. Σηκώνει το ρούχο του έως το γόνατο, σημάδι γνωστό για αναγνώριση των Μασόνων) και του Anthony, Anthony of Padua and Luke. Παίρνοντας τα πρώτα γράμματα σχηματίζεται η λέξη GRAAL που στα γαλλικά σημαίνει δισκοπότηρο. Στο κέντρο αυτών βρίσκεται το άγαλμα της Μαρίας της Μαγδαληνής - δισκοπότηρο που έχει για σημάδι το γράμμα Μ. Το άγαλμά της εμπεριέχει ένα κρανίο και ένα βιβλίο που είναι σύμβολα που όταν χρησιμοποιούνται μαζί στην Μασονία δείχνουν την ύπαρξη ενός πτώματος στην γύρω περιοχή.
Τα αγάλματα της Παναγιάς Παρθένας και του Αγίου Ιωσήφ που κρατάνε παιδιά πιθανόν δείχνουν ότι ο Χριστός είχε δίδυμο αδερφό ( Η εκκλησία θεωρεί ότι ο Χριστός είχε ετεροθαλή αδέρφια καθώς ο Ιωσήφ είχε παντρευτεί πιο πριν – αλλά όχι ότι ο Χριστός είχε αδερφό γιατί σε αυτή την περίπτωση η θεϊκή του φύση θα συνέχιζε μέσω του αδερφού του).
Ο πίνακας στο πίσω μέρος της εκκλησίας δείχνει τον Χριστό να μιλάει στον κόσμο. Αριστερά φαίνεται ξεκάθαρα το Rennes le Chateau και στο χώμα τα λουλούδια της περιοχής που ονομάζονται και σφραγίδες του Σολομώντα. Επίσης βλέπουμε και ένα πουγκί με χρυσό που υποδυκνύει θησαυρό ενώ όλη η γη είναι καλυμμένα με ρόδα.
Το αβαείο δείχνει την Μαρία την Μαγδαληνή να γονατίζει σε μια σπηλιά δίπλα σε κάτι κλαδιά που σχηματίζουν τον σταυρό. Ένα από τα κλαδιά καταλήγει σε 2 παρακλάδια που υπονοεί την ύπαρξη απογόνων μεταξύ του Χριστού και της Μαρίας της Μαγδαληνής. Η σπηλιά είναι ολόιδια με μια σπηλιά απέναντι από το Rennes le Chateau που ονομάζεται Magdalene Grotto. Η Μαρία έχει τα δάχτυλά της σταυρωμένα (σύμβολο των Ροδόσταυρων). Η ύπαρξη ενός κρανίου και του σταυρού συμβολίζει πάλι την ύπαρξη ενός τάφου στην περιοχή ( άρα 2 μέχρι στιγμής).
Τα παράθυρα της εκκλησίας είναι φτιαγμένα έτσι ώστε κάθε 17 Ιανουαρίου το μεσημέρι, το φως σχηματίζει στο πάτωμα της εκκλησίας μπλε μήλα (μασονικό σύμβολο αναγνωρισιμότητας).
Ένα από τα μυστικά δωμάτια είναι μικρό και άδειο με μία μόνο επιγραφή VITRIUM (Visita Interiora Terrae Rectificando Invenies Occultum Lapidem= Επισκεφθείτε το εσωτερικό της γης, η οποία αγιοποιείται από την κρυμμένη πέτρα). Μια πρόσφατη τσιμεντένια πόρτα φράζει την συνέχεια του δωματίου όπου κάποτε υπήρχαν σκαλιά (αξίζει να σημειωθεί ότι το Αρχαιολογικό Ινστιτούτο της Γαλλίας, δεν αποδέχεται την έγκριση αδειών για ανασκαφές στο Rennes le Chateau ενώ η Μοσάντ (Ισραηλινή μυστική υπηρεσία) έχει πραγματοποιήσει έρευνες στην περιοχή χωρίς να εξηγήσει τον λόγο). Το Κοινό της Σιών έχει αποδείξεις για την παρουσία 2 σημαντικών αντικειμένων στην άλλη πλευρά της τσιμεντένιας πόρτας.
Εκτός από την εκκλησία, να σημειώσουμε ότι ο πύργος Μάγκδαλα = Tower Magdala πήρε το όνομά του από την πόλη που η Μαρία η Μαγδαληνή πήρε το όνομά της (Μigdal) που σημαίνει πύργος οπότε το όνομα του πύργου είναι Πύργος Πύργος (δυαδικότητα). Στον μικρό κήπο υπάρχουν 2 ελληνικά γράμματα το Ά και το Ω αλλά ανάποδα ενώ στην βάση είναι και η λέξη Mission. Κάτω από την βίλλα Μπεθάνια έχει ανακαλυφθεί ένα υπόγειο σύστημα διαδρόμων.
Η σημασία της ημερομηνίας 17 Ιανουαρίου ακόμα μελετάται καθώς έχει βρεθεί σε πολλά απόκρυφα έγγραφα καθώς και σε άλλα ιστορικά γεγονότα.
Να σημειώσουμε ότι το Κοινό της Σιών είναι μια μυστική και αόρατη οργάνωση η οποία προστατεύει το μυστικό το οποίο θα καταστρέψει συθέμελα την άποψη που έχουμε για τον Χριστιανισμό και θα εξοντώσει την εκκλησία. Η παρουσία του κοινού της Σιών είναι αποδεδειγμένη καθώς ερευνητές έχουν έρθει σε επαφή μαζί τους χωρίς να βλέπουμε ονόματα και πρόσωπα, ενώ έγγραφα έχουν έρθει στην επιφάνεια με σφραγίδες της Σιών καθώς και μερικά περιοδικά που χρησιμοποιούσε για να επικοινωνήσει με τα μέλη της. Μερικά από τα φερόμενα μέλη της ήταν και ο Λεονάρντο ντα Βίντσι και ο Νεύτωνας. Οι αποδείξεις ότι ο Χριστός δεν πέθανε στον Σταυρό αλλά έφυγε στην Γαλλία, παντρεύτηκε και έκανε απογόνους, τους Μερεβίγκιους (που προστατεύονται από το Κοινό ως γνήσιοι βασιλιάδες της ανθρωπότητας) και ότι πέθανε στην περιοχή του Languedoc και θάφτηκε σε έναν υπόγειο ναό (που πολλοί καθηγητές αρχαιολογίας πιστεύουν ότι υπάρχει στην περιοχή και έχει όγκο όσο ο ναός του Σολομώντα) είναι ένα μυστικό το οποίο μπορεί πράγματι να καταστρέψει την εκκλησία.
Η συζήτηση αυτή βέβαια είναι μεγάλη και δεν μπορεί να γίνει τώρα. Θα ξεφύγει και το νόημα της ιστορίας μου… Απλά σας περιέγραψα λίγο τι είδα στην περιοχή εκείνη και τι σήμαινε για εμένα αυτό το ταξίδι… Ήταν πολύ σημαντικό που μπόρεσα να δω από κοντά πράγματα για τα οποία έχω ξενυχτήσει διαβάζοντας τα… Να σημειώσω ότι τα παραπάνω στοιχεία που ανέφερα είναι παρμένα από διάφορα βιβλία που έχω διαβάσει (όποιος θέλει να διαβάσει σχετικά μπορεί να μου στείλει προσωπικό μήνυμα).
Attachments
-
154,5 KB Προβολές: 59