Klair
Member
- Μηνύματα
- 2.500
- Likes
- 31.329
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Τρίτη 13 Μαρτίου
Σήμερα ξύπνησα νιώθοντας καλύτερα! Ή μάλλον έπεισα τον εαυτό μου, ότι δεν ήταν τίποτα σπουδαίο το χθεσινό και όλα πέρασαν! Έφαγα ένα γερό πρωινό στο ξενοδοχείο και πήρα πάλι δύο Depon, για να είμαι σίγουρη ότι θα βγάλω τη μέρα, η οποία θα ήταν πολύ μεγάλη, αφού είχαμε να βολτάρουμε στο Notting Hill, έπειτα στη Little Venice και στη συνέχεια να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο, να πάρουμε τις αποσκευές μας, και να αναχωρήσουμε για το Heathrow.
Η πτήση μας ήταν στις 19:30 και η προβλεπόμενη άφιξή μας στο Ελευθέριος Βενιζέλος θα ήταν περίπου στη 1:30 μετά τα μεσάνυχτα, ώρα Ελλάδας. Άρα δεν υπήρχαν περιθώρια για πυρετούς και αδιαθεσίες, έπρεπε να διατηρηθώ ακμαία και ζωηρή μέχρι το τέλος.
Notting Hill λοιπόν σήμερα και η αρχή θα γίνει από τον διάσημο Portobello Road και την αγορά του.
O δρόμος ξεκινάει από την Pembridge Square, μόλις ελάχιστα λεπτά από το ξενοδοχείο μας, και φιλοξενεί την πιο διάσημη αγορά του Λονδίνου, κυρίως με αντίκες.
Αρχικά δεν ήταν παρά ένα μονοπάτι γνωστό ως Green Lane. Το σημερινό του όνομα το πήρε από την Porto Bello Farm, ένα αγρόκτημα που χτίστηκε στην περιοχή που σήμερα γνωρίζουμε, ως Golborne Road. Tο αγρόκτημα πήρε το όνομά του από την πόλη Porto Bello του Παναμά. Για μεγάλο χρονικό διάστημα ο Portobello Road παρέμενε μια απλή Εθνική λωρίδα, που συνέδεε τις περιοχές του Notting Hill στον νότο, με το Kensal Green στον βορρά.
Στα μέσα του 20ου αιώνα έμεναν Ιρλανδοί και μετανάστες από τις Αντίλλες. Ήταν μια φτωχή συνοικία, με εμπόριο ναρκωτικών, ρατσιστική βία και καθημερινές επιθέσεις εναντίον μεταναστών. Με την πάροδο του χρόνου άρχισε όλο και περισσότερη οικιστική ανάπτυξη στην περιοχή, με εντυπωσιακά Βικτωριανά σπίτια, με ωραίους κήπους που χτίστηκαν για πλούσιους ανθρώπους της εποχής. Επίσης χτίστηκαν σπίτια που ενοικιάστηκαν στους κατοίκους της εργατικής τάξης, που βρήκαν δουλειά στην περιοχή ως οικιακοί υπάλληλοι στα πλούσια σπίτια.
Τη δεκαετία του 1960, όταν ξεκίνησε το καρναβάλι του Notting Hill προς τιμήν των κατοίκων που προέρχονταν από τα νησιά της Καραϊβικής, η συνοικία άλλαξε και έγινε “μόδα”. Σήμερα θεωρείται γειτονιά πλουσίων, με πολύ ακριβά ενοίκια. Αλλά η μουσική, τα χρωματιστά κτίρια, τα ζωντανά καφέ και τα μαγαζιά την κάνουν μια γειτονιά εναλλακτικής κουλτούρας.
Μέχρι τη δεκαετία του 1940, η αγορά του Portobello Rd. ήταν σαν πολλές άλλες αγορές του Λονδίνου και κυρίως πωλούσε τρόφιμα. Ωστόσο στη συνέχεια, όλο και περισσότεροι έμποροι άρχισαν να πωλούν τα είδη τους, με αποκορύφωμα τις αντίκες, που έγιναν το πιο γνωστό είδος προς πώληση στην αγορά. H κύρια μέρα αγοράς αντικών είναι το Σάββατο και είναι η μεγαλύτερη αγορά με αντίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Από την αρχή του κιόλας ο δρόμος μας εντυπωσίασε με τα υπέροχα χρωματιστά σπίτια του. Το πρώτο μαγαζί που συναντήσαμε μας τράβηξε την προσοχή, με τα χιλιάδες αντικείμενα που υπήρχαν μέσα και έξω. Φάγαμε αρκετή ώρα μέχρι να διαλέξουμε και να αποφασίσουμε τί θα αγοράσουμε.
Στη συνέχεια τα μαγαζιά γίνονταν όλο και περισσότερα, με αρκετό κόσμο να μπαινοβγαίνει από το ένα στο άλλο. Σήμερα Τρίτη που περπατάμε στον διάσημο δρόμο, απολαμβάνουμε καλύτερα τη βόλτα μας, χωρίς πολλούς τουρίστες. Κυρίως κυκλοφορούν κάτοικοι της περιοχής, οι οποίοι κάνουν τα ψώνια τους στα γνωστά τους καταστήματα, πιάνοντας κουβεντούλα με τους μαγαζάτορες.
Ο Portobello Road εκτός από μαγαζιά με ρούχα, αξεσουάρ, δερμάτινα, παλιά αντικείμενα, κοσμήματα, σουβενίρ διαθέτει και φούρνους, φαγάδικα και μικρά καφέ. Επίσης πολλοί πάγκοι είναι στημένοι στην άκρη του δρόμου και διαθέτουν φρούτα, λαχανικά αλλά και λουλούδια. Το μέρος έγινε επίσης γνωστό με την ταινία, “Μιά βραδιά στο Notting Hill”, από την οποία εμπνεύστηκα τον τίτλο της ιστορίας μου, κάνοντας μια μικρή παραλλαγή, αφού εμείς απολαύσαμε τη διαμονή μας στην κουκλίστικη αυτή περιοχή για έξι ολόκληρες μέρες. Πάντως δεν μπήκαμε στη διαδικασία να αναζητήσουμε το περιβόητο βιβλιοπωλείο που πρωταγωνιστεί στην ταινία, αντιθέτως είδαμε αρκετά άλλα, ατμοσφαιρικά και όμορφα βιβλιοπωλεία.
Περπατήσαμε σχεδόν όλο τον δρόμο και στη συνέχεια εξερευνήσαμε τον Westbourn Grove, έναν άλλο δρόμο στην καρδιά του Notting Hill, με επίσης ωραία χρωματιστά σπίτια, πολλά εστιατόρια και φυσικά πολυτελή και μοδάτα καταστήματα. Από ένα τμήμα αυτού του δρόμου περνάει και το καρναβάλι του Notting Hill.
Eδώ είδαμε και την Καθολική εκκλησία, St. Mary of the Angels.
Όμορφα επίσης σπίτια πλαισιώνουν το ήσυχο δρομάκι στο οποίο βρίσκεται η είσοδος του ναού.
Κάπου είχα διαβάσει ότι must αξιοθέατο της περιοχής είναι και η Churchill Arms Pub και ήθελα πολύ να την επισκεφθώ, έστω και εξωτερικά.
Η Pub είναι άμεσα αναγνωρίσιμη από τις πολλές γλάστρες με φυτά και λουλούδια που στολίζουν ολόκληρο το κτίριο. Διάβασα επίσης πως η Churchill Arms ισχυρίζεται, ότι είναι η πρώτη Pub στο Λονδίνο, στην οποία λειτούργησε ταϊλανδέζικο εστιατόριο, πριν από 25 χρόνια. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι η Pub αγοράζει πολλά λουλούδια. Εκείνο που μπορεί όμως να μας εκπλήξει είναι το γεγονός, ότι το συνολικό ετήσιο κόστος είναι περίπου 25.000 λίρες. Η συλλογή ξεκίνησε, ως ένα ζευγάρι κρεμασμένων καλαθιών, για να καταλήξει σε πάρα πολλές γλάστρες, που καλύπτουν ολόκληρο το κτίριο, ενώ τα Χριστούγεννα περίπου 90 χριστουγεννιάτικα δέντρα και 21.000 φωτάκια στολίζουν την Pub.
Από το 1800, οι παππούδες του Winston Churchill παρευρίσκονταν τακτικά στο μαγαζί. Αυτό το γεγονός οδήγησε στη βάπτιση του μαγαζιού με αυτό το όνομα, μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Με αυτήν την ιστορική, πρωτότυπη και εντυπωσιακή Pub ολοκληρώσαμε την περιήγησή μας στο υπέροχο Notting Hill. Πριν αλλάξουμε περιοχή αποφασίσαμε να κάνουμε ένα διάλειμμα, σε ένα μαγαζί που γνωρίζαμε από προηγούμενο ταξίδι μας στο Λονδίνο. Αυτό το μαγαζί βρίσκεται στην Uxbridge Street και ονομάζεται Eggbreak.
Έχει μια όμορφη χαλαρή ατμόσφαιρα, σερβίρει ιδιαίτερα πιάτα και συνήθως είναι δύσκολο να βρεις τραπέζι σε ώρες αιχμής. Εμείς σταθήκαμε τυχεροί! Tην ώρα που μπήκαμε στο μαγαζί ένα τραπέζι άδειαζε και καθίσαμε αμέσως.
Two eggs on toast
Cornflake French toast with caramelised banana, blueberries and brown butter maple syrup.
Fluffy pancakes with berries, sour cream and maple syrup.
https://www.tripadvisor.com.gr/Rest...8663792-Reviews-Egg_Break-London_England.html
Tο διάλειμμα και τα γλυκάκια στο Eggbreak μας έδωσαν την ώθηση που χρειαζόμασταν για να αλλάξουμε εντελώς κλίμα και περιοχή και να βρεθούμε ξανά κοντά σε νερό, κανάλια, βάρκες και πουλιά.
Mεταφερθήκαμε λοιπόν στη Μικρή Βενετία με τα όμορφα κανάλια, που βρίσκεται στα βόρεια του Paddington, στην περιοχή που συναντώνται δύο από τα μεγαλύτερα κανάλια του Λονδίνου, το Grand Union και το Regent.
Είναι μια πολύ γραφική και ήσυχη γειτονιά, που φιλοξενεί καφετέριες, εστιατόρια αλλά και κατοικίες μέσα σε ειδικά διαμορφωμένες βάρκες.
Μια γέφυρα ενώνει τις δύο πλευρές της συνοικίας,
ενώ στους γύρω δρόμους είναι χτισμένα πανέμορφα αρχοντικά σπίτια, που προσφέρουν στους ενοίκους τους εκπληκτική θέα στο κανάλι.
Μια τριγωνική λιμνούλα σχηματίζεται πριν τη γέφυρα, με μια μικρή νησίδα στο κέντρο της γεμάτη με ιτιές, γνωστή ως νησί Browning (από τον ποιητή Robert Browning), ο οποίος έζησε εδώ κοντά. Η νησίδα Browning λοιπόν προσφέρει καταφύγιο στα πουλιά που ζουν στο κανάλι.
Στην ανατολική πλευρά της λιμνούλας εκτείνεται το μικρό πάρκο Rembrandt Gardens, το οποίο δημιουργήθηκε το 1975, για να τιμήσουν την 700η επέτειο από την ίδρυση της πόλης του Άμστερνταμ, της “Βενετίας του Βορρά”. Μια από τις πλέον γνωστές επιπλέουσες επιχειρήσεις είναι το Waterside Cafe.
Η ιστορία των καναλιών του Τάμεση πάει μέχρι τον μεσαίωνα και η διάνοιξή τους έγινε για να μεταφέρονται ευκολότερα τα εμπορεύματα μέσα στην πόλη. Σήμερα στο κανάλι γίνονται βαρκάδες για λόγους αναψυχής, οι οποίες ξεκινάνε από εδώ και καταλήγουν μετά από 45 λεπτά στο Camden Lock.
Η Little Venice όμως δεν είναι μόνο η γραφική γειτονιά, με τα σπίτια-βάρκες και τα κανάλια. Περπατώντας μόλις λίγα μέτρα από τη γραφική λίμνη, κατά μήκος του καναλιού
βρεθήκαμε στην Sheldon Square, η οποία περιβάλλεται από ψηλά, μοντέρνα, γυάλινα κτίρια και μαγαζιά.
Ένα αμφιθέατρο είναι χτισμένο γύρω από μια πράσινη έκταση, στο οποίο γίνονται μουσικές παραστάσεις το καλοκαίρι.
Η Ελλάδα είναι παντού ακόμα και στο κέντρο της πλατείας Sheldon.
Εδώ αράξαμε και εμείς για να πάρουμε μερικές ανάσες πριν αποχαιρετήσουμε οριστικά το Λονδίνο. Ή μάλλον, έχουμε λίγο χρόνο ακόμα, για να ασχοληθούμε με λίγα ψώνια τα οποία είχαμε εντελώς αγνοήσει όλες αυτές τις μέρες. Με το λεωφορείο, από Westbourne Terrace κατεβήκαμε Marble Arch (stop L) και μπήκαμε στο πολυκατάστημα Primark. Κάναμε κάποιες αγορές, κυρίως δωράκια για φίλους και στη συνέχεια επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, πήραμε τις αποσκευές μας και αναχωρήσαμε για το Heathrow.
Χρησιμοποιήσαμε πάλι τις ανέπαφες χρεωστικές κάρτες μας στα μηχανήματα των σταθμών, για να γίνει η χρέωση των εισιτηρίων. Φτάσαμε με άνεση χρόνου στο αεροδρόμιο, παραδώσαμε τις αποσκευές μας και χαρήκαμε ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα από τις μεγάλες τζαμαρίες.
Κατεβήκαμε με τις κυλιόμενες σκάλες σε μια αποβάθρα, απ΄ όπου ένας συρμός μας μετέφερε στην πύλη αναχώρησής μας. Η πτήση κύλησε ομαλά και φτάσαμε στην ώρα μας στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Μαζί με τις φανταστικές εικόνες και εμπειρίες που κουβάλησα μέσα μου από αυτό το αλησμόνητο ταξίδι, μετέφερα τελικά και έναν Αγγλικό ιό, ο οποίος με καθήλωσε στο κρεβάτι για τις επόμενες τρεις-τέσσερις μέρες, με 39 πυρετό και απίστευτο βήχα.
Δε θυμάμαι να έχω ξανα-αρρωστήσει στη ζωή μου τόσο βαριά. Εννοείται ότι τέθηκα σε “καραντίνα” στην κρεβατοκάμαρα, υπομένοντας εκτός από την αρρώστια μου και την καζούρα από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου, για το “Αγγλικό κοξάκι”,
που εισήγαγα στη χώρα. Μου πήρε κάμποσες μέρες για να συνέλθω εντελώς και να σταθώ κανονικά στα πόδια μου.
Και εις άλλα με υγεία!!
Βyeeeeee…...
Σήμερα ξύπνησα νιώθοντας καλύτερα! Ή μάλλον έπεισα τον εαυτό μου, ότι δεν ήταν τίποτα σπουδαίο το χθεσινό και όλα πέρασαν! Έφαγα ένα γερό πρωινό στο ξενοδοχείο και πήρα πάλι δύο Depon, για να είμαι σίγουρη ότι θα βγάλω τη μέρα, η οποία θα ήταν πολύ μεγάλη, αφού είχαμε να βολτάρουμε στο Notting Hill, έπειτα στη Little Venice και στη συνέχεια να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο, να πάρουμε τις αποσκευές μας, και να αναχωρήσουμε για το Heathrow.
Η πτήση μας ήταν στις 19:30 και η προβλεπόμενη άφιξή μας στο Ελευθέριος Βενιζέλος θα ήταν περίπου στη 1:30 μετά τα μεσάνυχτα, ώρα Ελλάδας. Άρα δεν υπήρχαν περιθώρια για πυρετούς και αδιαθεσίες, έπρεπε να διατηρηθώ ακμαία και ζωηρή μέχρι το τέλος.
Notting Hill λοιπόν σήμερα και η αρχή θα γίνει από τον διάσημο Portobello Road και την αγορά του.

O δρόμος ξεκινάει από την Pembridge Square, μόλις ελάχιστα λεπτά από το ξενοδοχείο μας, και φιλοξενεί την πιο διάσημη αγορά του Λονδίνου, κυρίως με αντίκες.

Αρχικά δεν ήταν παρά ένα μονοπάτι γνωστό ως Green Lane. Το σημερινό του όνομα το πήρε από την Porto Bello Farm, ένα αγρόκτημα που χτίστηκε στην περιοχή που σήμερα γνωρίζουμε, ως Golborne Road. Tο αγρόκτημα πήρε το όνομά του από την πόλη Porto Bello του Παναμά. Για μεγάλο χρονικό διάστημα ο Portobello Road παρέμενε μια απλή Εθνική λωρίδα, που συνέδεε τις περιοχές του Notting Hill στον νότο, με το Kensal Green στον βορρά.
Στα μέσα του 20ου αιώνα έμεναν Ιρλανδοί και μετανάστες από τις Αντίλλες. Ήταν μια φτωχή συνοικία, με εμπόριο ναρκωτικών, ρατσιστική βία και καθημερινές επιθέσεις εναντίον μεταναστών. Με την πάροδο του χρόνου άρχισε όλο και περισσότερη οικιστική ανάπτυξη στην περιοχή, με εντυπωσιακά Βικτωριανά σπίτια, με ωραίους κήπους που χτίστηκαν για πλούσιους ανθρώπους της εποχής. Επίσης χτίστηκαν σπίτια που ενοικιάστηκαν στους κατοίκους της εργατικής τάξης, που βρήκαν δουλειά στην περιοχή ως οικιακοί υπάλληλοι στα πλούσια σπίτια.


Τη δεκαετία του 1960, όταν ξεκίνησε το καρναβάλι του Notting Hill προς τιμήν των κατοίκων που προέρχονταν από τα νησιά της Καραϊβικής, η συνοικία άλλαξε και έγινε “μόδα”. Σήμερα θεωρείται γειτονιά πλουσίων, με πολύ ακριβά ενοίκια. Αλλά η μουσική, τα χρωματιστά κτίρια, τα ζωντανά καφέ και τα μαγαζιά την κάνουν μια γειτονιά εναλλακτικής κουλτούρας.


Μέχρι τη δεκαετία του 1940, η αγορά του Portobello Rd. ήταν σαν πολλές άλλες αγορές του Λονδίνου και κυρίως πωλούσε τρόφιμα. Ωστόσο στη συνέχεια, όλο και περισσότεροι έμποροι άρχισαν να πωλούν τα είδη τους, με αποκορύφωμα τις αντίκες, που έγιναν το πιο γνωστό είδος προς πώληση στην αγορά. H κύρια μέρα αγοράς αντικών είναι το Σάββατο και είναι η μεγαλύτερη αγορά με αντίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Από την αρχή του κιόλας ο δρόμος μας εντυπωσίασε με τα υπέροχα χρωματιστά σπίτια του. Το πρώτο μαγαζί που συναντήσαμε μας τράβηξε την προσοχή, με τα χιλιάδες αντικείμενα που υπήρχαν μέσα και έξω. Φάγαμε αρκετή ώρα μέχρι να διαλέξουμε και να αποφασίσουμε τί θα αγοράσουμε.


Στη συνέχεια τα μαγαζιά γίνονταν όλο και περισσότερα, με αρκετό κόσμο να μπαινοβγαίνει από το ένα στο άλλο. Σήμερα Τρίτη που περπατάμε στον διάσημο δρόμο, απολαμβάνουμε καλύτερα τη βόλτα μας, χωρίς πολλούς τουρίστες. Κυρίως κυκλοφορούν κάτοικοι της περιοχής, οι οποίοι κάνουν τα ψώνια τους στα γνωστά τους καταστήματα, πιάνοντας κουβεντούλα με τους μαγαζάτορες.


Ο Portobello Road εκτός από μαγαζιά με ρούχα, αξεσουάρ, δερμάτινα, παλιά αντικείμενα, κοσμήματα, σουβενίρ διαθέτει και φούρνους, φαγάδικα και μικρά καφέ. Επίσης πολλοί πάγκοι είναι στημένοι στην άκρη του δρόμου και διαθέτουν φρούτα, λαχανικά αλλά και λουλούδια. Το μέρος έγινε επίσης γνωστό με την ταινία, “Μιά βραδιά στο Notting Hill”, από την οποία εμπνεύστηκα τον τίτλο της ιστορίας μου, κάνοντας μια μικρή παραλλαγή, αφού εμείς απολαύσαμε τη διαμονή μας στην κουκλίστικη αυτή περιοχή για έξι ολόκληρες μέρες. Πάντως δεν μπήκαμε στη διαδικασία να αναζητήσουμε το περιβόητο βιβλιοπωλείο που πρωταγωνιστεί στην ταινία, αντιθέτως είδαμε αρκετά άλλα, ατμοσφαιρικά και όμορφα βιβλιοπωλεία.

Περπατήσαμε σχεδόν όλο τον δρόμο και στη συνέχεια εξερευνήσαμε τον Westbourn Grove, έναν άλλο δρόμο στην καρδιά του Notting Hill, με επίσης ωραία χρωματιστά σπίτια, πολλά εστιατόρια και φυσικά πολυτελή και μοδάτα καταστήματα. Από ένα τμήμα αυτού του δρόμου περνάει και το καρναβάλι του Notting Hill.










Eδώ είδαμε και την Καθολική εκκλησία, St. Mary of the Angels.




Όμορφα επίσης σπίτια πλαισιώνουν το ήσυχο δρομάκι στο οποίο βρίσκεται η είσοδος του ναού.


Κάπου είχα διαβάσει ότι must αξιοθέατο της περιοχής είναι και η Churchill Arms Pub και ήθελα πολύ να την επισκεφθώ, έστω και εξωτερικά.

Η Pub είναι άμεσα αναγνωρίσιμη από τις πολλές γλάστρες με φυτά και λουλούδια που στολίζουν ολόκληρο το κτίριο. Διάβασα επίσης πως η Churchill Arms ισχυρίζεται, ότι είναι η πρώτη Pub στο Λονδίνο, στην οποία λειτούργησε ταϊλανδέζικο εστιατόριο, πριν από 25 χρόνια. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι η Pub αγοράζει πολλά λουλούδια. Εκείνο που μπορεί όμως να μας εκπλήξει είναι το γεγονός, ότι το συνολικό ετήσιο κόστος είναι περίπου 25.000 λίρες. Η συλλογή ξεκίνησε, ως ένα ζευγάρι κρεμασμένων καλαθιών, για να καταλήξει σε πάρα πολλές γλάστρες, που καλύπτουν ολόκληρο το κτίριο, ενώ τα Χριστούγεννα περίπου 90 χριστουγεννιάτικα δέντρα και 21.000 φωτάκια στολίζουν την Pub.
Από το 1800, οι παππούδες του Winston Churchill παρευρίσκονταν τακτικά στο μαγαζί. Αυτό το γεγονός οδήγησε στη βάπτιση του μαγαζιού με αυτό το όνομα, μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Με αυτήν την ιστορική, πρωτότυπη και εντυπωσιακή Pub ολοκληρώσαμε την περιήγησή μας στο υπέροχο Notting Hill. Πριν αλλάξουμε περιοχή αποφασίσαμε να κάνουμε ένα διάλειμμα, σε ένα μαγαζί που γνωρίζαμε από προηγούμενο ταξίδι μας στο Λονδίνο. Αυτό το μαγαζί βρίσκεται στην Uxbridge Street και ονομάζεται Eggbreak.
Έχει μια όμορφη χαλαρή ατμόσφαιρα, σερβίρει ιδιαίτερα πιάτα και συνήθως είναι δύσκολο να βρεις τραπέζι σε ώρες αιχμής. Εμείς σταθήκαμε τυχεροί! Tην ώρα που μπήκαμε στο μαγαζί ένα τραπέζι άδειαζε και καθίσαμε αμέσως.

Two eggs on toast

Cornflake French toast with caramelised banana, blueberries and brown butter maple syrup.

Fluffy pancakes with berries, sour cream and maple syrup.
https://www.tripadvisor.com.gr/Rest...8663792-Reviews-Egg_Break-London_England.html
Tο διάλειμμα και τα γλυκάκια στο Eggbreak μας έδωσαν την ώθηση που χρειαζόμασταν για να αλλάξουμε εντελώς κλίμα και περιοχή και να βρεθούμε ξανά κοντά σε νερό, κανάλια, βάρκες και πουλιά.



Mεταφερθήκαμε λοιπόν στη Μικρή Βενετία με τα όμορφα κανάλια, που βρίσκεται στα βόρεια του Paddington, στην περιοχή που συναντώνται δύο από τα μεγαλύτερα κανάλια του Λονδίνου, το Grand Union και το Regent.


Είναι μια πολύ γραφική και ήσυχη γειτονιά, που φιλοξενεί καφετέριες, εστιατόρια αλλά και κατοικίες μέσα σε ειδικά διαμορφωμένες βάρκες.




Μια γέφυρα ενώνει τις δύο πλευρές της συνοικίας,


ενώ στους γύρω δρόμους είναι χτισμένα πανέμορφα αρχοντικά σπίτια, που προσφέρουν στους ενοίκους τους εκπληκτική θέα στο κανάλι.



Μια τριγωνική λιμνούλα σχηματίζεται πριν τη γέφυρα, με μια μικρή νησίδα στο κέντρο της γεμάτη με ιτιές, γνωστή ως νησί Browning (από τον ποιητή Robert Browning), ο οποίος έζησε εδώ κοντά. Η νησίδα Browning λοιπόν προσφέρει καταφύγιο στα πουλιά που ζουν στο κανάλι.


Στην ανατολική πλευρά της λιμνούλας εκτείνεται το μικρό πάρκο Rembrandt Gardens, το οποίο δημιουργήθηκε το 1975, για να τιμήσουν την 700η επέτειο από την ίδρυση της πόλης του Άμστερνταμ, της “Βενετίας του Βορρά”. Μια από τις πλέον γνωστές επιπλέουσες επιχειρήσεις είναι το Waterside Cafe.

Η ιστορία των καναλιών του Τάμεση πάει μέχρι τον μεσαίωνα και η διάνοιξή τους έγινε για να μεταφέρονται ευκολότερα τα εμπορεύματα μέσα στην πόλη. Σήμερα στο κανάλι γίνονται βαρκάδες για λόγους αναψυχής, οι οποίες ξεκινάνε από εδώ και καταλήγουν μετά από 45 λεπτά στο Camden Lock.

Η Little Venice όμως δεν είναι μόνο η γραφική γειτονιά, με τα σπίτια-βάρκες και τα κανάλια. Περπατώντας μόλις λίγα μέτρα από τη γραφική λίμνη, κατά μήκος του καναλιού

βρεθήκαμε στην Sheldon Square, η οποία περιβάλλεται από ψηλά, μοντέρνα, γυάλινα κτίρια και μαγαζιά.



Ένα αμφιθέατρο είναι χτισμένο γύρω από μια πράσινη έκταση, στο οποίο γίνονται μουσικές παραστάσεις το καλοκαίρι.

Η Ελλάδα είναι παντού ακόμα και στο κέντρο της πλατείας Sheldon.

Εδώ αράξαμε και εμείς για να πάρουμε μερικές ανάσες πριν αποχαιρετήσουμε οριστικά το Λονδίνο. Ή μάλλον, έχουμε λίγο χρόνο ακόμα, για να ασχοληθούμε με λίγα ψώνια τα οποία είχαμε εντελώς αγνοήσει όλες αυτές τις μέρες. Με το λεωφορείο, από Westbourne Terrace κατεβήκαμε Marble Arch (stop L) και μπήκαμε στο πολυκατάστημα Primark. Κάναμε κάποιες αγορές, κυρίως δωράκια για φίλους και στη συνέχεια επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, πήραμε τις αποσκευές μας και αναχωρήσαμε για το Heathrow.
Χρησιμοποιήσαμε πάλι τις ανέπαφες χρεωστικές κάρτες μας στα μηχανήματα των σταθμών, για να γίνει η χρέωση των εισιτηρίων. Φτάσαμε με άνεση χρόνου στο αεροδρόμιο, παραδώσαμε τις αποσκευές μας και χαρήκαμε ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα από τις μεγάλες τζαμαρίες.

Κατεβήκαμε με τις κυλιόμενες σκάλες σε μια αποβάθρα, απ΄ όπου ένας συρμός μας μετέφερε στην πύλη αναχώρησής μας. Η πτήση κύλησε ομαλά και φτάσαμε στην ώρα μας στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Μαζί με τις φανταστικές εικόνες και εμπειρίες που κουβάλησα μέσα μου από αυτό το αλησμόνητο ταξίδι, μετέφερα τελικά και έναν Αγγλικό ιό, ο οποίος με καθήλωσε στο κρεβάτι για τις επόμενες τρεις-τέσσερις μέρες, με 39 πυρετό και απίστευτο βήχα.
Δε θυμάμαι να έχω ξανα-αρρωστήσει στη ζωή μου τόσο βαριά. Εννοείται ότι τέθηκα σε “καραντίνα” στην κρεβατοκάμαρα, υπομένοντας εκτός από την αρρώστια μου και την καζούρα από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου, για το “Αγγλικό κοξάκι”,

Και εις άλλα με υγεία!!
Βyeeeeee…...
Last edited: