Αργεντινή Χιλή Απο την Aconcagua στον Ειρηνικό

harilander

Member
Μηνύματα
559
Likes
456
Επόμενο Ταξίδι
βλέπουμε...
Ταξίδι-Όνειρο
χώρα του ποτέ

Δεν ήμουν σίγουρος εάν είχε ξημερώσει μιας και το δωμάτιο δεν είχε παράθυρο και το λιγοστό φως έμπαινε από τον φεγγίτη του μπάνιου. Κοίταξα το ρολόι μου, η ώρα ήταν εφτάμιση και αποφάσισα να σηκωθώ και να βγω από το καταθλιπτικό δωμάτιο, οι υπόλοιποι κοιμόντουσαν του καλού καιρού. Χωρίς να ξυπνήσω κανένα βγήκα έξω με σκοπό να βρω πληροφορίες για το τι θα κάνουμε τις επόμενες τρεις μέρες. Κατέβηκα στο κέντρο με τα πόδια μιας και ήμασταν κοντά και ήταν μια ευκαιρία να χαζέψω την πρωινή καθημερινότητα της πόλης. Ήθελα να βρω κάποιο τουριστικό πρακτορείο που θα είχε σίγουρα πληροφορίες να μου δώσει αλλά και θα μπορούσα να συνεννοηθώ, καθώς από
Ισπανικά δεν σκαμπάζω. Πριν όμως από αυτό έπρεπε να ανταλλάξω τα δολάρια και τις δραχμές που είχα για να μπορώ να κινηθώ. Ευτυχώς βρήκα ανταλλακτήρια αλλά δυστυχώς τις καημένες τις δραχμούλες τις είχαν πολύ υποτιμημένες, έπρεπε όμως να τις «σκοτώσω» για να μου φτάσει το ρευστό. Το πρόβλημα μου όπως είπα ήταν ότι εγώ den μιλάει Ισπανικά και αυτοί δεν μιλάνε Αγγλικά! Σε κάποια στιγμή βλέπω ένα κιόσκι που έλεγε informaciones έ , λέω δεν μπορεί θα μιλάει αγγλικά, αμ δε! Με πολύ κόπο κατάλαβα προς τα πού έπρεπε να πάω να βρω τουριστικό πρακτορείο. Δεν κατάλαβα όμως για ποιο λόγο ήταν αυτός εκεί, μάλλον για τους ντόπιους… αισθάνθηκα λίγο περίεργα που ήμουν σε ένα μέρος και δεν μπορούσα να συνεννοηθώ και για μια στιγμή θυμήθηκα κάτι που λέγαμε με τους φίλους μου στην Αθήνα για το τι είναι χειρότερο να σου συμβεί και με πιάσανε τα γέλια (δεν το λέω θα το κόψει η λογοκρισία) , ευτυχώς υπάρχουν και χειρότερα.
Κάποια στιγμή καθώς χαζεύω τα μαγαζιά βλέπω σε ένα τσαγκαράδικο μια Ελληνική σημαία!
Στην αρχή διστάζω αλλά μετά μπαίνω και τον ρωτάω εάν είναι από την Ελλάδα. Με χαρά διαπιστώνω ότι είναι Έλληνας που βρίσκεται πολλά χρόνια στην Χιλή, πιάνουμε για λίγο κουβέντα.
Καθώς περπατάω στους δρόμους ψάχνοντας κάποια οδό που μου είπε ο κυριούλης με το τσαγκαράδικο , το μάτι μου πέφτει σε ένα περιοδικό κρεμασμένο σε μαγαζί τύπου με εξώφυλλο την Ακρόπολη χιονισμένη. Ψάχνω να βρω τηλεφωνικό θάλαμο και αν και ακατάλληλη η ώρα, λήγω διαφοράς, προσπαθώ να πάρω Ελλάδα. Δεν μπορώ να πιάσω την κοπέλα μου έτσι παίρνω τον αδερφό μου.
- «έλα, τι γίνεται στην Αθήνα; πως είναι ο καιρός;» του λέω
- «καλά ρε, ήταν ανάγκη να πάτε στην άλλη άκρη να βρείτε χιόνια; Εδώ από την αρχή του χρόνου έχει χιονίσει δυο φορές μέσα στην Αθήνα, χαμός γίνεται, τρέχουμε με την διάσωση συνέχεια» μου λέει ο αδερφός μου.
Α, ρε μια φορά είπαμε να φύγουμε και χιόνισε στην Αθήνα..
Κάποια στιγμή βρίσκω ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο και για αρκετή ώρα κάθομαι στην βιτρίνα και χαζεύω τις αφίσες και τα διαφημιστικά φυλλάδια για περιοχές όπως Γη του Πυρός, καταρράκτες Ιγκουασού , περιοχές τόσο κοντά αλλά και τόσο μακριά!!!
Αφού πείθω τον εαυτό μου ότι δεν γίνεται να πάω σε κάποια από αυτά μπαίνω να ρωτήσω τι μπορούμε να κάνουμε τις επόμενες τρεις μέρες. Τελικά το ποιο προσιτό είναι να πάμε Βαλπαραΐσο όπως είχαμε πει, μαθαίνω κάποιες πληροφορίες και επιστρέφω να βρω τους υπόλοιπους.
aimg17.imageshack.us_img17_6351_chile028.jpg
Το λεωφορείο μας κατέβασε στη Vinia del mar όπου θα ψάχναμε να βρούμε κατάλυμα, το προτιμήσαμε , γιατί σύμφωνα με τον πράκτορα θα βρίσκαμε ποιο εύκολα και καλύτερα δωμάτια. Το έθεσα εξ αρχής, δεν θέλω άλλο κλειστοφοβικό και καταθλιπτικό δωμάτιο, προτιμώ να μείνω στο αντίσκηνο! Ξεκινήσαμε την αναζήτηση και με χαρά διαπιστώσαμε ότι βρίσκαμε σε πολύ καλή τιμή όμορφα και καθαρά δωμάτια. Τελικά καταλήξαμε σε ένα μικρό συμπαθητικό ξενοδοχείο με ωραία μεγάλα φωτεινά δωμάτια.
Η Vinia del mar είναι το alter ego του Valparaiso , καινούργια, σύγχρονη και τουριστική , χτισμένη δίπλα από το Valparaiso , με ωραίους , μεγάλους δρόμους, ωραίες βίλες και μονοκατοικίες αλλά και πολυώροφα κτίρια, σύγχρονα εμπορικά κέντρα, σαν μια μικρογραφία Αμερικάνικου προαστίου.
Η προβλήτα muelle vergara είναι το αγαπημένο μου μέρος, κάθομαι και χαζεύω τον Ειρηνικό καθώς ο ήλιος δύει και οι γλάροι παιχνιδίζουν με τα θερμικά. Είναι καλοκαίρι για μας εδώ , κάτι που το είχα ξεχάσει πάνω στο βουνό. Από τα 5000μ. και τους -20 βρεθήκαμε στο 5μ. και τους +30 βαθμούς . ο αέρας που έρχεται από την θάλασσα με κάνει να ανατριχιάσω, όχι από το κρύο αλλά από την αγαλλίαση που μου δημιουργεί το συναίσθημα της χαλάρωσης, το συναίσθημα των διακοπών.
Προς τα βόρεια της περιοχής, τουλάχιστον μέχρι εκεί που πήγαμε υπήρχε πολύ ανοικοδόμηση , πολλές βίλες και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Η Βίνια είναι το θέρετρο των Χιλιανών αλλά και των Αμερικάνων που επισκέπτονται την Χιλή.
Από την άλλη το Βαλπαραΐσο, «η αγαπημένη του Ωκεανού» όπως την έλεγε ο Νερουδα, είναι το πρώτο λιμάνι της Χιλής που πρωτοπατήθηκε από τους Ισπανούς το 1536 όταν ήρθαν από το Περού, χτισμένη αμφιθεατρικά στους λόφους πάνω από το λιμάνι. Αν και έχει ανακαινιστεί και υπάρχουν σύγχρονα κτίρια στο λιμάνι, ανηφορίζοντας τους λόφους θα διαπιστώσεις ότι τα περισσότερα από τα χρωματιστά κτίρια που συνθέτουν αυτό το πολύχρωμο πάζλ είναι φτιαγμένα από λαμαρίνα. Για να επισκεφτείς τις συνοικίες πάνω στους λόφους το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να περπατήσεις στα στενά και να ανέβεις αρκετά σκαλιά αλλά επειδή είναι κουραστικό αυτό το ανέβα, κατέβα, στα πολύ απότομα σημεία έχουν φτιάξει ασανσέρ (ascensoras) που χρονολογούνται στα τέλη του 19 αιώνα. Ανηφορίζοντας το λόφο bella vista θα βρεθείς στην «Σεμπαστιάνα», έτσι είχε ονομάσει ο Νερούδα την βίλα που έμενε όταν επέστρεψε από την εξορία του. Σήμερα είναι μουσείο που φιλοξενεί τα προσωπικά του είδη , με ένα πολύ ωραίο κήπο και υπέροχη θέα που τον ενέπνευσε για κάποια ποιήματα του.
Περπατώντας στα ανηφορικά (ή κατηφορικά ανάλογα που πας) δρομάκια παρατηρώ τα σπίτια που είναι βαμμένα με έντονα χρώματα τα περισσότερα και παρόλη την φτώχεια τους εκπέμπουν ένα αέρα χαρούμενης διάθεσης.
Την επόμενη χρονιά (2003) η UNESCΟ συμπεριέλαβε τις γειτονιές του Βαλπαραΐσο στα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς

Αν και η θάλασσα ήταν στα πόδια μας μόνο αυτά (τα πόδια μας) κατάφεραν να την δοκιμάσουν! Μια φορά δοκίμασα να μπω αλλά το κύμα ηταν τέτοιο που ευθύς με εκανε να το μετανιώσω.
Δυστυχώς επειδή η εκδρομή δεν ήταν προγραμματισμένη δεν ξέραμε πολλά πράγματα για την περιοχή και προσπαθούσαμε να τα ανακαλύψουμε μόνοι μας. Δεν επισκεφτήκαμε κάποια μουσεία , όπως το ναυτικό μουσείο ή εκδρομή με σκάφος που θα θέλαμε αλλά σίγουρα χαλαρώσαμε τις τρεις μέρες που μείναμε.
 

Attachments

Last edited by a moderator:

harilander

Member
Μηνύματα
559
Likes
456
Επόμενο Ταξίδι
βλέπουμε...
Ταξίδι-Όνειρο
χώρα του ποτέ
εισαγωγή

Πάντα μου άρεσαν οι περιπέτειες και οι εκδρομές στην φύση, αλλά η αγάπη μου για την ορειβασία ήταν μοναδική. Παρακολουθούσα ότι ντοκιμαντέρ έβαζε η κρατική τηλεόραση και είχαν σχέση με βουνό με μανία. Θαύμαζα όλους αυτούς που έβλεπα και με υπεράνθρωπες προσπάθειες, συχνά με τίμημα της ζωής τους, πάσχιζαν να ανέβουν στις κορφές των Ιμαλαΐων .Είχα μάθει τα ονόματα των κορυφών, τα υψόμετρα, τα ονόματα όλων αυτών των πρωτοπόρων, Ήλπιζα ότι κάποια στιγμή θα συμμετείχα και εγώ σε κάποια αποστολή.Τα χρόνια περνούσαν και η ορειβατική μου δραστηριότητα περιοριζόταν στις σχολές ορειβατικών συλλόγων και αναβάσεις στα Ελληνικά βουνά και εντός Ευρώπης εξορμήσεων , κυρίως εύκολων διαδρομών. Δε λεω ,ωραία μέρη έχει η Ελλάδα μας , αλλά θέλω κάτι πιο εξωτικό!
Ώσπου μια μέρα , κάπου στον Σεπτέμβρη του 2001 , ο Χρήστος έριξε μια πρόταση για μια ανάβαση ενός Ορειβατικού Συλλόγου στην Aconcagua!
Ακονκάνγουα, άκου όνομα ! κάτι μου έλεγε άλλα δεν ήξερα και πολλά γι΄αυτό το βουνό.(νόμιζα ότι ήμουν και διαβασμένος τρομάρα μου) Ώρα να δουλέψει ο γούγλης ! Λοιπόν είναι στην Ν.Αμερική και είναι η ψηλότερη κορυφή της Αμερικανικής Ηπείρου με 6.959 μ. υψόμετρο και το ψηλότερο βουνό εκτός Ασίας ! κοίτα να δεις που νόμιζα ότι το ψηλότερο βουνό της Αμερικής ήταν το Μακινλευ, προβοκάτσια των Αμερικάνων! Η Ακονκάνγουα που λετε βρίσκετε στα σύνορα Χιλής – Αργεντινής και είναι εθνικό πάρκο με 71000 εκτάρια.
- «ωραία όλα αυτά ρε Χρηστάκη αλλά πως θα ανέβουμε; Δεν είναι κομματάκι δύσκολο; Εντάξει ο Ολυμπος και τα Βαρδούσια, αλλά εδώ λέμε για 7000 μέτρα, άσε που τον τελευταίο καιρό μας έχουν φαει οι καταχρήσεις και η δουλειά.»
- « όχι ρε, μη κολλάς»
Έτσι άρχισε να γυρνάει στο μυαλό μου η ιδέα της αποστολής. Εντάξει δεν ήταν στα Ιμαλάια που εξακολουθούν και παραμένουν Όνειρο ζωής, αλλά ήταν ένα απαιτητικό βουνό που περιλαμβάνεται στα 7 summits. «σκέψου Harilander, έλεγα μέσα μου , είναι μια ευκαιρία να ζήσεις το όνειρο ότι αποτελείς και συ μέλος μιας αποστολής, ξεκόλλα , από τον καναπέ δεν πρόκειται να ζήσεις συγκινήσεις!
Εξάλλου είσαι 36 χρονών , πότε θα τα κάνεις; Είπαμε είσαι harilander όχι ο Highlander!
Παρόλο που οι περισσότεροι φίλοι μου ασχολούνται με το βουνό μόνο ένας τελικά θα μπορούσε να ακολουθήσει. Η εκδρομή ήταν προγραμματισμένη στην περίοδο των Χριστουγεννιάτικων εορτών και θα διαρκούσε 17 μέρες, πολλοί δεν μπορούσαν να πάρουν πολλές μέρες άδεια, άλλοι δεν είχαν λεφτά, άλλοι είχαν υποχρεώσεις...Έτσι ήμουν εγώ με τον Ν και τον Χ που γνώριζα.
Είχα εμπιστοσύνη στον Χρήστο, έμπειρο ορειβάτη με αναβάσεις στα βουνά των Ιμαλαίων,
Στην ενημερωτική συνάντηση στον σύλλογο , αν και δεν είμαστε μέλη του μαθαίνουμε ότι θα συμμετέχουν αρκετά άτομα και από άλλους συλλόγους, με εμπειρία σε άλλες αναβάσεις γνωστών και άγνωστων βουνών ανά την υφήλιο και θα είμαστε περίπου 24 άτομα εάν θυμάμαι καλά.Αρχηγός της αποστολής θα είναι γνωστός ορειβάτης με εμπειρία σε αποστολές και σκοπός θα είναι να ανέβουν όσο περισσότερα άτομα γίνεται.
Για να πω την αλήθεια , δεν μου άρεσε όλος αυτός ο συρφετός, εξάλλου ένας λόγος που είχα ξεκόψει από συλλόγους ήταν ότι με πολλά άτομα είναι δύσκολο να ταιριάξουν όλα τα γούστα και προτιμούσα να πηγαίνω με λίγους φίλους, αλλά ας όψεται η ανέχεια!
Είναι από την αρχή καταδικασμένο να μην ικανοποιηθούν όλοι και στην προκειμένη περίπτωση να μην ταιριάξουν οι αντοχές και οι ανάγκες του ένα με τους άλλους.
Έτσι ξεκίνησα ποιο συστηματικά να κάνω προπόνηση , κυρίως αερόβια μπας και βελτιώσω ακόμα την φυσική κατάσταση μιας και οι συνθήκες που επικρατούν στο βουνό είναι χειρότερες από τα βουνά των Ιμαλαίων . τι εννοώ , η Ακονκάγκουα βρίσκετε μεταξύ 69 και 59 παράλληλου δυτικού μήκους και 32 με 39 νότιου πλάτους. Για γνωστούς αλλά και άγνωστους λόγους το κλίμα στην περιοχή είναι «άγριο».Σύμφωνα με μεγάλους ορειβάτες που έχουν ανέβει στα Ιμαλάια , το κλίμα στην περιοχή της Ακονκάγκουα είναι πολύ πιο ξερό (χαμηλή υγρασία και αραιή ατμόσφαιρα) από το αντίστοιχο υψόμετρο των Ιμαλαίων. Στα Ιμαλάια η βλάστηση φτάνει στα 5500μ. ενώ στην Ακονκάγκουα φτάνει τα 3300μ.
Αυτό οφείλετε στους αντικυκλώνες που δημιουργούνται στον Ειρηνικό (άνεμος Zonda)
και με τους δυτικούς ανέμους μεταφέρουν την υγρασία προς τις Άνδεις. Εκεί «χτυπάνε» την οροσειρά και καθώς ανεβαίνουν μετατρέπουν την υγρασία σε χιόνι στις ψηλές κορφές. «άδειοι» από υγρασία πλέον οι άνεμοι συνεχίζουν την καθοδική πορεία τους όπου και θερμαίνονται. Σε πολλές περιπτώσεις οι ισχυροί δυτικοί άνεμοι συγκρούονται με τέτοια ταχύτητα και σφοδρότητα ΄σε κορφές άνω των 5000μ που σχηματίζεται ένα «μανιτάρι» από σύννεφα . η παρουσία του μανιταριού είναι σημάδι της ύπαρξης ισχυρών ανέμων και ατμοσφαιρικών κατακρημνίσεων σε μεγάλο υψόμετρο ασχέτως εάν ποιο χαμηλά είναι καλός ο καιρός.
 

Rosa

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
1.964
Ταξίδι-Όνειρο
Trobriand Islands...
Ανέβα ακάθεκτος! Περιμένω με αγωνία τη συνέχεια! (και ξέρεις εσύ, ε? Με λεπτομέρεια....;))
 

Glosoli

Member
Μηνύματα
403
Likes
314
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Αυτά είναι...να διαβάσουμε και κάτι xtreme!!! :D
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Ναι ναι ανέβαινε εσύ, εμείς από τον καναπέ μας μια χαρά θα σε παρακολουθούμε. Και όπως σου είπε, η Ρόζα και η nenena θέλουμε λεπτομέρειες και φωτογραφίες. :bleh:
Λείπει και η Έρση να φέρει τα σκαμνάκια
 

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.869
Likes
2.260
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Με τετοια προυπηρεσια ..σε βλεπω δυνατο παικτη και για τα Ιμαλαια.
Αντε ..σου το ευχομαι και γρηγορα πριν γινεις highlander.:haha:
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Ανάβαση σε εξωτικές κορυφές! Τέλεια! Ανυπομονώ κι εγώ για τη συνέχεια!
 

harilander

Member
Μηνύματα
559
Likes
456
Επόμενο Ταξίδι
βλέπουμε...
Ταξίδι-Όνειρο
χώρα του ποτέ
λοιπόν παιδάκια, επειδή με επισκεφτηκε ενας φίλος απο τα παλιά , ο θεος της γκαντεμιάς, και μου πάνε λιγο στράβα εως δυσάρεστα καποια πράγματα θα περιμένετε λιγάκι.Απλά το λέω γιατί μερικές πήρανε σκαμνάκι, μην κουραστουν να κάθωνται!:D
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
χμ καλά πεταγόμαστε σε κάτι άλλες ιστοριούλες που έχουμε αφήσει στην μέση και ξαναγυρνάμε. Ο φίλος θα κάτσει πολύ; δηλαδή τα σκαμνάκια να τα πάρουμε;
 

Eftichia

Member
Μηνύματα
858
Likes
1.285
Επόμενο Ταξίδι
τοσκανη
Ταξίδι-Όνειρο
καραιβικη
οκ!!!!θα περιμενουμε ......αλλα μην αργεις πολυ!!!!!!!!!!!!!!!
 

harilander

Member
Μηνύματα
559
Likes
456
Επόμενο Ταξίδι
βλέπουμε...
Ταξίδι-Όνειρο
χώρα του ποτέ
1

Η συνάντηση είχε οριστεί στις 28 Δεκέμβρη στο Ελ.Βενιζέλος αρκετές ώρες ποιο νωρίς ώστε να δούμε πως θα βολέψουμε και θα μεταφέρουμε τον βαρύ εξοπλισμό μας. Αφού τελειώσαμε με τελώνες, φαρισαίους και δημοσιογράφους μπήκαμε στο αεροπλάνο που είχε προορισμό Βαρκελώνη-Μαδρίτη και από εκεί θα αλλάζαμε για Σαντιάγκο της Χιλής.
Αν και η είσοδος του πάρκου είναι στην Αργεντινή ήταν ποιο οικονομικό και βολικό να πάμε από Χιλή και από εκεί με πούλμαν να πάμε στα σύνορα.
18:05 Το αεροπλάνο τροχοδρόμησε και απογειώθηκε μαλακά, έκτος από την Αθήνα αφήναμε πίσω μας το 2001 και την δραχμή, γυρνώντας θα βρίσκαμε το 2002 και το ευρώ!
20:10 άφιξη στην Βαρκελώνη όπου κάνει ολιγόλεπτη στάση και ξανά αναχώρηση για Μαδρίτη. Κατά τις 9:30μμ φτάνουμε Μαδρίτη όπου θα πρέπει να περιμένουμε 2-3 ωρίτσες μέχρι να αναχωρήσουμε για Σαντιάγκο, έτσι αράζουμε σε κάποιο καφέ και συζητώντας περιμένουμε να περάσει η ώρα. 00:40 επιτέλους είμαστε στον αέρα με προορισμό το Σαντιάγκο, η ώρα είναι περασμένη και τα πρώτα σημάδια της νύστας είναι εμφανή, άντε να σερβίρουν το φαγητό να κοιμηθούμε. Δύσκολο πράγμα ο ύπνος στο αεροπλάνο, σκεπάζομαι με την κουβερτούλα και προσπαθώ να βολέψω το κεφάλι μου με το μαξιλαράκι της IBERIA που θα με συντροφεύει και στο υπόλοιπο ταξίδι. Κοντεύει να χαράξει και τα μισόκλειστα μάτια μου διακρίνουν ένα χλωμό φεγγάρι στο βάθος που παίζει με τα σύννεφα, κάτω διακρίνω κάποια φωτάκια αραιά και σκόρπια, ποτάμια, δάση όλα φαίνονται σαν σκιές. ρίχνω μια κλεφτή ματιά στην οθόνη που δείχνει την πορεία μας και βλέπω ότι είμαστε κάπου πάνω από την Αμαζονία, γυρίζω πλευρό. Έχει ξημερώσει εδώ και αρκετή ώρα και πλησιάζουμε προς την Χιλή όταν διακρίνω από το παράθυρο τον ορεινό όγκο των Άνδεων που είναι και το σημείο που χωρίζει την Χιλή από την Αργεντινή και ένα σημείο της οροσειράς να υψώνεται περισσότερο από τα υπόλοιπα βουνά. Είναι η Ακονκάγκουα , το μέρος που θα επισκεφτούμε και όλοι πέφτουμε στα παράθυρα και προσπαθούμε να πάρουμε μια ιδέα για το τι μας περιμένει.
10:30 πατάμε στο Σαντιάγκο και το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να βάλουμε τα κοντομάνικα και τα σορτσάκια γιατί έχει ζέστη. Πριν λίγες ώρες ήμασταν στον χειμώνα και τώρα είμαστε στο καλοκαίρι! Ο Χοσέ είναι οδηγός βουνού και έχει έρθει να μας πάρει με 2 βανάκια για να πάμε στην Ορειβατική Ομοσπονδία της Χιλής. Μετά την εθιμοτυπική επίσκεψη πάμε κάπου για φαγητό γιατί στις 4 πρέπει να αναχωρήσουμε κατευθείαν για Puente del Incas . Δυστυχώς η επαφή μας με το Σαντιάγκο ήταν ελάχιστη και μέσα από το πούλμαν καθώς δεν υπήρχε πολύ χρόνος όπως υπολογίζαμε. Κάποιοι γκρινιάζουν ότι κακώς φεύγουμε καθώς δεν έχουμε συνέλθει από το jetlag , δεν έχουν και άδικο είμαστε πάνω από 20 ώρες στα αεροπλάνα. Ελπίζουμε στο γυρισμό να προλάβουμε να δούμε τίποτα.
Η πρώτη επαφή πάντως είναι θετική μιας και είναι η πρώτη χώρα που επισκέπτομαι στην Νότιο Αμερική και τα συναισθήματα είναι ανάμικτα, μέσα στην εικόνα μιας σύγχρονης μεγαλούπολης βλέπεις και πινελιές εγκατάλειψης, φτώχιας αλλά και γραφικότητας.

Η διαδρομή μέχρι το Puente del Incas είναι περίπου 3-3,5 ώρες , η κατεύθυνση στην αρχή είναι βόρεια μέσω του 57 μέχρι το Los Andes και μετά ανατολικά μέσω του Ε765 εάν θυμάμαι καλά. Μετά το los Andes η διαδρομή είναι μέσα σε μια κοιλάδα όπου δίπλα της κυλάει ένα ποτάμι και στο βάθος φαίνονται οι Άνδεις, ένα τοίχος από ανδεσίτη που διατρέχει την Λατινική Αμερική από Βορρά προς Νότο, η μεγαλύτερη οροσειρά του πλανήτη!
Πλησιάζοντας στο βουνό βλέπεις ότι ο δρόμος φιδοσέρνει αρμονικά στην πλαγιά του με μεγάλη κλίση πράγμα που κάνει τα μεγάλα οχήματα να αγκομαχούν στην ατελείωτη ανηφόρα. Την εντυπωσιακή εικόνα του δρόμου την αντιλαμβάνεσαι όταν έχεις φτάσει ψηλά και κοιτάξεις πίσω σου. Σε κάθε στροφή παρατηρώ μια προέκταση του δρόμου και ένα ανάχωμα στο τέλος. Όπως μας πληροφορεί ο οδηγός είναι για να σταματάνε κυρίως τα φορτηγά που λόγω του συνεχούς φρεναρίσματος στην έντονη κατηφόρα ,ζεσταίνονται τα φρένα και δεν μπορούν να σταματήσουν, οπότε για να μην γίνει κάποιο ατύχημα συνεχίσουν ευθεία στον χωματόδρομο και στο ανάχωμα και ο θεός βοηθός!!
[URL=http://img232.imageshack.us/i/chile003.jpg/]
[/URL]


(2)argentina | Flickr - Photo Sharing!
Φτάνουμε στα σύνορα Χιλής και Αργεντινής που είναι περίπου στα 3000μ , αυτό που χωρίζει τις δύο χώρες είναι ένα τούνελ, Μπαίνεις από την Χιλή και βγαίνεις στην Αργεντινή!
Αν και είναι καλοκαίρι εδώ στα 3000μ ο καιρός είναι συννεφιασμένος και ψιλοβρέχει, έχει ψοφόκρυο και εγώ είμαι με το σορτσάκι και τα σανδάλια! Το μπουφάν είναι κλειδωμένο στο σάκο και αυτός μέσα στο πούλμαν, διάολε τι βλακεία έκανα… τρέχουμε όλοι μέσα στο τελωνείο για τις διατυπώσεις και εγώ τρέχω σε ένα καρτοκινητό για να προσπαθήσω να πάρω ένα τηλέφωνο στην Ελλάδα, από το Σαντιάγκο δεν τα κατάφερα με τις κωλοκάρτες τους, το ίδιο και από εδώ.. Πάνω στην βιασύνη ξεχνάνε να μου σφραγίσουν το διαβατήριο, ελπίζω να μην έχω αργότερα πρόβλημα.
Λίγο ποιο κάτω είναι το Puente del incas ,η γέφυρα των Ίνκας δηλαδή, ένα μέρος με ιαματικά λουτρά και ποιο κάτω είναι η είσοδος του Εθνικού πάρκου της Ακονκάγκουα. Τριγύρω υπάρχουν κάποια σαλέ και χιονοδρομικές εγκαταστάσεις αλλά είναι κλειστά μιας και είναι καλοκαίρι. Υπάρχουν επίσης κάποια γραφεία εναλλακτικού τουρισμού που διαθέτουν οδηγούς και μουλάρια για την μεταφορά υλικών στο βουνό , ένα από αυτά θα χρησιμοποιήσουμε και εμείς. Κατευθυνόμαστε στο καταφύγιο που θα διανυκτερεύσουμε για φαγητό και ύπνο, αύριο κιόλας ξεκινάμε το περπάτημα.

(3)puente del inkas 001 | Flickr - Photo Sharing!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.863
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom