giannismits
Member
- Μηνύματα
- 3.497
- Likes
- 11.829
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 1η ημέρα: Άφιξη Μπρατισλάβα by night
- 2η ημέρα: Μπρατισλάβα full – part 1
- 2η ημέρα: Μπρατισλάβα full – part 2
- 2η ημέρα: Μπρατισλάβα full – part 3
- 3η ημέρα – part 1: Άφιξη Βιέννη
- 3η ημέρα – part 2: Βιέννη – Λεωφόρος ring και πέριξ
- 4η ημέρα – part 1: Αυτοκρατορικά στέκια και ηλιοθεραπεία!
- 4η ημέρα – part 2: Μοντέρνα μονοπάτια & ένα μαγικό πανόραμα!
- 5η ημέρα – part 1: Innere Stadt / Παλιά πόλη, η καρδιά της Βιέννης
- 5η ημέρα – part 2: Innere Stadt / Παλιά πόλη, η καρδιά της Βιέννης
- 6η ημέρα – Ανοιξιάτικος επίλογος!
6η ημέρα – Ανοιξιάτικος επίλογος!
Στις 16:30 ήταν η αναχώρηση μας για Μπρατισλάβα με το λεωφορείο, επομένως είχαμε αρκετές ώρες ακόμα στη Βιέννη. Η πρώτη σκέψη ήταν να επισκεφτούμε τα Ανάκτορα Schonbrunn όμως θα μας έτρωγε πολλές ώρες και το κυριότερο ο Rose ήταν σε κακό χάλι και με φωνή τελείως αλλοιωμένη! Του φαινόταν αβάσταχτο το πώς θα περάσει αυτή η μέρα και ήθελε όσο γινόταν να μη ταλαιπωρηθεί. Και σίγουρα για έναν άρρωστο η διαδικασία, λεωφορείο μέχρι Μπρατισλάβα, πτήση μέχρι Αθήνα, διανυκτέρευση στο Ελ. Βενιζέλος, και πτήση για Θεσσαλονίκη φαντάζει Γολγοθάς! Αφήσαμε τις αποσκευές μας στο ξενοδοχείο και ξεκινήσαμε για τις τελευταίες μας ώρες στη Βιέννη.
Η πρώτη εξόρμηση δεν είχε κανένα απολύτως νόημα. Από τον σταθμό μετρό πήραμε την U2 και κατεβήκαμε στον σταθμό Taborstrasse. Με ερωτήσεις στους περαστικούς εντοπίσαμε την αγορά Karmelitermarkt. Βρίσκεται εκεί που ενώνονται οι δρόμοι Werd, Krummbaumgasse, Leopoldgasse, Haidgasse Leopoldsgasse & Hollandstrasse. Πρόκειται για μια από τις παλαιότερες αγορές της Βιέννης, με ασυνήθιστες επιλογές σε φαγητό, ρούχα έργα τέχνης και πολλά ακόμα. Το θέμα είναι πως δεν είδαμε τίποτα! Ήταν 9:30 το πρωί και ο υπαίθριος χώρος της αγοράς ήταν άδειος ενώ διάβασα πως η αγορά ανοίγει στις 6 το πρωί και περιλαμβάνει 80 πάγκους. Τίποτα, μόνο λίγοι σκόρπιοι πάγκοι και ερημιά. Το Σάββατο είναι η πιο πολυσύχναστη μέρα που προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία αλλά και πάλι τέτοια μιζέρια δεν την περίμενα. Ήταν λες και την πετύχαμε στο κλείσιμο. Ούτε μας ενέπνευσε το φημισμένο Zimmer 37, deli shop να καθίσουμε για πρωινό. Βγάλαμε μερικές φωτογραφίες και αποχωρήσαμε.
Και πάλι μετρό από Taborstrasse μέχρι τον σταθμό Praterstern Bf, αλλαγή γραμμής και με την U1 κατευθυνόμαστε στο VIENNA CENTER. Και μιας και ήταν στο δρόμο μας, ένα ολιγόλεπτο στοπ στον υπέργειο σταθμό Donauinsel. Κατεβαίνουμε από το βαγόνι και αμέσως ο Δούναβης μπροστά μας!
Μια στάση μετά κατεβήκαμε Kaisermuhlen VIC. Στο Vienna International Centre το κέντρο των διεθνών οργανισμών και το Austria Center Vienna το μεγαλύτερο συνεδριακό κέντρο της Αυστρίας, που αποτελούν την έδρα των Ηνωμένων Εθνών.
https://www.acv.at/teilnehmen/anreise-und-verkehr/getting-around-by-public-transport.html
Το Vienna International Centre (VIC) είναι το μοναδικό συνεδριακό κέντρο στον κόσμο που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στη μια από τις τέσσερις έδρες παγκοσμίως των Ηνωμένων Εθνών.
Δεν υπήρχε περίπτωση να χάσω την περιοχή Donaucity δηλαδή η πόλη του Δούναβη γιατί τα επιχειρηματικά κέντρα, οι ουρανοξύστες και τα μεγάλα σύγχρονα κτίρια είναι μια αδυναμία μου! Όπως το Canary wharf στο Λονδίνο ή το La Defense του Παρισιού. Μια μη τουριστική περιοχή με πολύ λίγο κόσμο αλλά με ενδιαφέρον, ήταν το μέρος που δεν είχε καμία σχέση με την υπόλοιπη κλασική Βιέννη, αλλά με την σύγχρονη υπερ δύναμη Αυστρία!
Θα μου πεις και γιατί να έρθεις εδώ για να δεις να ψυχρά τεράστια πολυώροφα κτίρια? Γιατί η μοντέρνα αρχιτεκτονική προσωπικά με ενδιαφέρει και γιατί τέτοιες περιοχές αντικατοπτρίζουν την εξέλιξη και γενικότερα την σύγχρονη πλευρά και το μέλλον μιας χώρας. Αλλά όχι μόνο γι’ αυτό. Πολύ κοντά είναι το σύμβολο της περιοχής, Donauturm ο πύργος του Δούναβη και το Πάρκο του Δούναβη Donaupark. Αφού διασχίσαμε το επιχειρηματικό διεθνές κέντρο περάσαμε στην πίσω πλευρά που εκτείνεται το Donaupark.
Το μέρος με ενθουσίασε με τον καταπράσινο περιποιημένο χώρο του και τα πανέμορφα ανθισμένα του δέντρα. Είχα τρελή όρεξη να τριγυρίσω, τα τρέξω για να μη πω και να παίξω μπάλα με τα παιδιά που έπαιζαν στο βάθος! Ο καημένος ο Rose όμως δεν είχε κουράγιο για περαιτέρω βόλτα. Κάθισε στα παγκάκια κάτω από τον ήλιο και θα με περίμενε όσο εγώ θα απολάμβανα το μέρος λίγα μέτρα πιο πέρα.
Στη μέση του πάρκου ένα από τα ορόσημα της Βιέννης, ο 252 μέτρων πύργος του Δούναβη (Donauturm). Χρησιμοποιείται από έναν ραδιοφωνικό σταθμό και έχει και ένα περιστρεφόμενο εστιατόριο τύπου Πύργου ΟΤΕ Θεσσαλονίκης! Η ανάβαση με το ασανσέρ για την πανοραμική θέα της ευρύτερης περιοχής μου τριβέλιζε το μυαλό αλλά απέβαλα γρήγορα την σκέψη και συνέχιζα να απολαμβάνω τον ανοιξιάτικο καιρό σ’ αυτό το τόσο όμορφο μέρος.
Να ξέρετε πως το εισιτήριο για να ανέβεις στο κατάστρωμα παρατήρησης είναι 7,90€ και η θέα από φωτογραφίες που έχω δει είναι εξαιρετική και εντυπωσιακή.
http://www.donauturm.at/en/doco/ticketpreise.aspx
Ο τσιμεντένιος πύργος δεν είναι και ωραίος, μάλλον το αντίθετο θα ‘λεγα αλλά η περιοχή του πάρκου μου άρεσε πάρα πολύ. Το χειμώνα βέβαια δεν βρίσκω λόγο να το επισκεπτόταν κάποιος, αλλά εγώ την άνοιξη το είδα στα καλύτερα του! Οι δραστηριότητες αναψυχής που προσφέρει το πάρκο είναι πολλές όπως παιδικές χαρές, πάρκα για σκέιτμπορντ και δημόσια γήπεδα τένις, το τρενάκι Donaupark Bahn το οποίο κάνει μια περιήγηση 3,3 χιλιομέτρων μέσα από το πάρκο.
Γύρισα ένα μέρος του πάρκου, κάθισα στο γρασίδι και στα παγκάκια, βγήκα σέλφις και απαθανάτισα την ανθισμένη φύση και το καταπράσινο σκηνικό!
Επέστρεψα στην αρχή του πάρκου και βρήκα τον Rose να ψιλο-κοιμάται. Συζητήσαμε για λίγο μου είπε πως δεν αισθανόταν καλά κι εγώ του έλεγα πόσο τέλεια ήταν στο πάρκο! Άντε ένα κουράγιο ακόμα και πάμε στον σταθμό μετρό Kaisermuhlen VIC για να επιστρέψουμε στο κέντρο.
Από τον υπέργειο σταθμό μετρό
Στο κέντρο κινηθήκαμε χαλαρά γύρω από την Stephansplatz
Πήγαμε ξανά και στο γκλαμουράτο σούπερ μάρκετ στην Neuer Markt. Αγοράσαμε κι άλλα σοκολατάκια Μότσαρτ αλλά και τα τέλεια γεμιστά λουκάνικα και χαζέψαμε όλα τα τμήματα. Μιλάμε για πολύ σπέσιαλ σούπερ μάρκετ που όμοιο του δεν είχα ξαναδεί!
Από την εμπορική Karntner Strasse αγοράσαμε διάφορα αναμνηστικά και σε μια καντίνα φάγαμε από μια τεράστια μερίδα νουντλς. Ε είπαμε να μη πάρουμε πάλι λουκάνικα. Μια νόστιμη και οικονομική επιλογή αφού κόστισε 6€ περίπου και πραγματικά σκάσαμε!
Είχαμε ώρα στη διάθεσή μας και είπαμε να κλείσουμε grande αυτό το ταξίδι όπως αξίζει στη Βιέννη και όπως αξίζει και σε μας! Μετά τα ιστορικά καφέ Landtmann και Central σειρά είχε το τουριστικό must αλλά υπέρλαμπρο διάσημο καφέ του Hotel Sacher Wien, πίσω από την όπερα για αυθεντική Sacher-torte!
Τo καφέ Sacher που ιδρύθηκε το 1876, είναι το ιδανικό μέρος για να γνωρίσει κανείς την παραδοσιακή αυστριακή κουλτούρα των καφενείων. Όπως ανέφερα ξανά μπορεί να προτιμάται από τους τουρίστες αλλά δεν παύει να είναι ένας από τους πιο προβεβλημένους εκπρόσωπους του βιεννέζικου καφέ. Ένας εξαιρετικός ιστορικός χώρος με παγκόσμια φήμη και πολυτέλεια που φανερώνει την αίγλη του παρελθόντος.
Και σε 5στερο ξενοδοχείο, και ιστορικό καφέ και φημισμένο όπως καταλαβαίνετε οι τιμές ήταν ολίγον τι ακραίες. Ας πουμε το μπουκάλι νερό 750l στα 7,50€!!! Τα αναψυκτικά στα 4,50€ και οι καφέδες 5,5 με 8,5€! Τα σνακ και τα γλυκά πολλά αλλά εμείς είχαμε συγκεκριμένη αποστολή. Την δοκιμή ενός κομματιού αυθεντικού Sacher Torte, του περίφημου σοκολατένιου κέικ με μαρμελάδα βερίκοκο με κόστος 6,5€ το κομμάτι! Άψογη εμφάνιση και η γεύση πολύ καλή σαν κέικ! Μη περιμένετε να απογειωθείτε. Μαζί με δύο αρωματικούς σπέσιαλ καφέδες η συνολική τιμή στα 25 περίπου! Ανταγωνίζεται στα ίσα το Cafe Angelina του Παρισιού όσον αφορά την ακρίβεια!
Δεν είχε απομείνει κάτι. Η τελευταία στάση ήταν στα παγκάκια του μεγάλου πεζόδρομου Graben κάνοντας απολογισμό για το ταξίδι.
Συμφωνήσαμε πως ήταν ένα ιδιαίτερα ξεκούραστο ταξίδι με την ανεμελιά της υπέροχης άνοιξης. Αν και άρρωστος ο Rose θεώρησε άκρως επιτυχημένο το ταξίδι και με ευχαρίστησε που έφτιαξα ένα χαλαρό πρόγραμμα που δεν τον ταλαιπώρησε αλλά συγχρόνως ήταν πολυποίκιλο και γεμάτο. Πάνω απ’ όλα ήθελε να ήταν σίγουρος και με ρωτούσε και με ξανα ρωτούσε αν είδα όσα ήθελα. Σε καμία περίπτωση δεν ήθελε εξαιτίας του να χάσω πράγματα που ήθελα να δω. Για μένα ήταν από τα ομορφότερα ταξίδια λόγω του ανοιξιάτικου καιρού, της ξεκούραστης περιήγησης, της ποικιλίας αφού μείναμε σε δύο πρωτεύουσες και της θετικής άποψης που αποκόμισα από τη Βιέννη που δεν την είχα ψηλά στη λίστα. Αγάπησα τα πανέμορφα πάρκα, τα καταπληκτικά καφέ, την ζωντάνια της, την ποιότητα της που φαίνεται παντού, τα επιβλητικά αυτοκρατορικά κτίρια και μνημεία που είναι αμέτρητα και …τα λουκάνικα!
Επιστρέψαμε από την Schottengasse. Σε ένα σημείο μετά την πλατεία Freyung συναντήσαμε μια μικρή υπαίθρια αγορά κυρίως με αντίκες.
Όταν περάσαμε από το Sigmund-Freud Park μπροστά στην εκκλησία Votivkirche ήταν γεμάτο με φοιτητές και γενικά νεαρόκοσμο που κάθονταν στο γρασίδι ή στις ειδικές ξαπλώστρες που βρίσκονται στο χώρο και ζήλεψα. Γιατί να βιαστούμε να πάμε στο ξενοδοχείο? Χρόνος υπήρχε κι έτσι απολαύσαμε κι εμείς το μέρος με τους υπόλοιπους κατοίκους. Γίναμε ένα μ’ αυτούς και νοιώσαμε κι εμείς βιεννέζοι!
Με τα πόδια πήγαμε ως το ξενοδοχείο, ξαποστάσαμε για λίγο, πήραμε τις βαλίτσες και με το μετρό πήγαμε στον σταθμό Erdberg, το σημείο που ήταν η αρχή της ιστορίας της Βιέννης! Λίγη αναμονή και το λεωφορείο της flixbus στις 16:30 αναχώρησε για το αεροδρόμιο της Μπρατισλάβα.
Φτάνοντας στην Μπρατισλάβα
Μετά από 1:30 ώρα περίπου ήμασταν στο αεροδρόμιο
Στις 20:00 ήταν η πτήση για Αθήνα. Η διανυκτέρευση στο Ελευθέριος Βενιζέλος ήταν κάτι που μας σκότωσε, ειδικά τον Rose που επιδείνωσε την κατάσταση του και ήταν να τον λυπάσαι! Αν και το ταξίδι ήταν πια παρελθόν, αυτή η άβολη και δύσκολη κατάσταση ήταν κάτι που άφησε μια πίκρα και μια λύπη. Ένα τόσο ωραίο ταξίδι δεν θα ‘πρεπε να κλείσει έτσι. Η άφιξη μας στη Θεσσαλονίκη ήταν λύτρωση και από εκεί που ήμασταν σε αριστοκρατικά καφέ, στις αυτοκρατορικές γειτονιές και στα καταπράσινα πάρκα της Βιέννης βρεθήκαμε να περιμένουμε μέσα στη μιζέρια στα έκτακτα περιστατικά του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ!
ΤΕΛΟΣ!
Στις 16:30 ήταν η αναχώρηση μας για Μπρατισλάβα με το λεωφορείο, επομένως είχαμε αρκετές ώρες ακόμα στη Βιέννη. Η πρώτη σκέψη ήταν να επισκεφτούμε τα Ανάκτορα Schonbrunn όμως θα μας έτρωγε πολλές ώρες και το κυριότερο ο Rose ήταν σε κακό χάλι και με φωνή τελείως αλλοιωμένη! Του φαινόταν αβάσταχτο το πώς θα περάσει αυτή η μέρα και ήθελε όσο γινόταν να μη ταλαιπωρηθεί. Και σίγουρα για έναν άρρωστο η διαδικασία, λεωφορείο μέχρι Μπρατισλάβα, πτήση μέχρι Αθήνα, διανυκτέρευση στο Ελ. Βενιζέλος, και πτήση για Θεσσαλονίκη φαντάζει Γολγοθάς! Αφήσαμε τις αποσκευές μας στο ξενοδοχείο και ξεκινήσαμε για τις τελευταίες μας ώρες στη Βιέννη.
Η πρώτη εξόρμηση δεν είχε κανένα απολύτως νόημα. Από τον σταθμό μετρό πήραμε την U2 και κατεβήκαμε στον σταθμό Taborstrasse. Με ερωτήσεις στους περαστικούς εντοπίσαμε την αγορά Karmelitermarkt. Βρίσκεται εκεί που ενώνονται οι δρόμοι Werd, Krummbaumgasse, Leopoldgasse, Haidgasse Leopoldsgasse & Hollandstrasse. Πρόκειται για μια από τις παλαιότερες αγορές της Βιέννης, με ασυνήθιστες επιλογές σε φαγητό, ρούχα έργα τέχνης και πολλά ακόμα. Το θέμα είναι πως δεν είδαμε τίποτα! Ήταν 9:30 το πρωί και ο υπαίθριος χώρος της αγοράς ήταν άδειος ενώ διάβασα πως η αγορά ανοίγει στις 6 το πρωί και περιλαμβάνει 80 πάγκους. Τίποτα, μόνο λίγοι σκόρπιοι πάγκοι και ερημιά. Το Σάββατο είναι η πιο πολυσύχναστη μέρα που προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία αλλά και πάλι τέτοια μιζέρια δεν την περίμενα. Ήταν λες και την πετύχαμε στο κλείσιμο. Ούτε μας ενέπνευσε το φημισμένο Zimmer 37, deli shop να καθίσουμε για πρωινό. Βγάλαμε μερικές φωτογραφίες και αποχωρήσαμε.




Και πάλι μετρό από Taborstrasse μέχρι τον σταθμό Praterstern Bf, αλλαγή γραμμής και με την U1 κατευθυνόμαστε στο VIENNA CENTER. Και μιας και ήταν στο δρόμο μας, ένα ολιγόλεπτο στοπ στον υπέργειο σταθμό Donauinsel. Κατεβαίνουμε από το βαγόνι και αμέσως ο Δούναβης μπροστά μας!



Μια στάση μετά κατεβήκαμε Kaisermuhlen VIC. Στο Vienna International Centre το κέντρο των διεθνών οργανισμών και το Austria Center Vienna το μεγαλύτερο συνεδριακό κέντρο της Αυστρίας, που αποτελούν την έδρα των Ηνωμένων Εθνών.
https://www.acv.at/teilnehmen/anreise-und-verkehr/getting-around-by-public-transport.html
Το Vienna International Centre (VIC) είναι το μοναδικό συνεδριακό κέντρο στον κόσμο που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στη μια από τις τέσσερις έδρες παγκοσμίως των Ηνωμένων Εθνών.
Δεν υπήρχε περίπτωση να χάσω την περιοχή Donaucity δηλαδή η πόλη του Δούναβη γιατί τα επιχειρηματικά κέντρα, οι ουρανοξύστες και τα μεγάλα σύγχρονα κτίρια είναι μια αδυναμία μου! Όπως το Canary wharf στο Λονδίνο ή το La Defense του Παρισιού. Μια μη τουριστική περιοχή με πολύ λίγο κόσμο αλλά με ενδιαφέρον, ήταν το μέρος που δεν είχε καμία σχέση με την υπόλοιπη κλασική Βιέννη, αλλά με την σύγχρονη υπερ δύναμη Αυστρία!







Θα μου πεις και γιατί να έρθεις εδώ για να δεις να ψυχρά τεράστια πολυώροφα κτίρια? Γιατί η μοντέρνα αρχιτεκτονική προσωπικά με ενδιαφέρει και γιατί τέτοιες περιοχές αντικατοπτρίζουν την εξέλιξη και γενικότερα την σύγχρονη πλευρά και το μέλλον μιας χώρας. Αλλά όχι μόνο γι’ αυτό. Πολύ κοντά είναι το σύμβολο της περιοχής, Donauturm ο πύργος του Δούναβη και το Πάρκο του Δούναβη Donaupark. Αφού διασχίσαμε το επιχειρηματικό διεθνές κέντρο περάσαμε στην πίσω πλευρά που εκτείνεται το Donaupark.

Το μέρος με ενθουσίασε με τον καταπράσινο περιποιημένο χώρο του και τα πανέμορφα ανθισμένα του δέντρα. Είχα τρελή όρεξη να τριγυρίσω, τα τρέξω για να μη πω και να παίξω μπάλα με τα παιδιά που έπαιζαν στο βάθος! Ο καημένος ο Rose όμως δεν είχε κουράγιο για περαιτέρω βόλτα. Κάθισε στα παγκάκια κάτω από τον ήλιο και θα με περίμενε όσο εγώ θα απολάμβανα το μέρος λίγα μέτρα πιο πέρα.


Στη μέση του πάρκου ένα από τα ορόσημα της Βιέννης, ο 252 μέτρων πύργος του Δούναβη (Donauturm). Χρησιμοποιείται από έναν ραδιοφωνικό σταθμό και έχει και ένα περιστρεφόμενο εστιατόριο τύπου Πύργου ΟΤΕ Θεσσαλονίκης! Η ανάβαση με το ασανσέρ για την πανοραμική θέα της ευρύτερης περιοχής μου τριβέλιζε το μυαλό αλλά απέβαλα γρήγορα την σκέψη και συνέχιζα να απολαμβάνω τον ανοιξιάτικο καιρό σ’ αυτό το τόσο όμορφο μέρος.

Να ξέρετε πως το εισιτήριο για να ανέβεις στο κατάστρωμα παρατήρησης είναι 7,90€ και η θέα από φωτογραφίες που έχω δει είναι εξαιρετική και εντυπωσιακή.


http://www.donauturm.at/en/doco/ticketpreise.aspx
Ο τσιμεντένιος πύργος δεν είναι και ωραίος, μάλλον το αντίθετο θα ‘λεγα αλλά η περιοχή του πάρκου μου άρεσε πάρα πολύ. Το χειμώνα βέβαια δεν βρίσκω λόγο να το επισκεπτόταν κάποιος, αλλά εγώ την άνοιξη το είδα στα καλύτερα του! Οι δραστηριότητες αναψυχής που προσφέρει το πάρκο είναι πολλές όπως παιδικές χαρές, πάρκα για σκέιτμπορντ και δημόσια γήπεδα τένις, το τρενάκι Donaupark Bahn το οποίο κάνει μια περιήγηση 3,3 χιλιομέτρων μέσα από το πάρκο.

Γύρισα ένα μέρος του πάρκου, κάθισα στο γρασίδι και στα παγκάκια, βγήκα σέλφις και απαθανάτισα την ανθισμένη φύση και το καταπράσινο σκηνικό!




Επέστρεψα στην αρχή του πάρκου και βρήκα τον Rose να ψιλο-κοιμάται. Συζητήσαμε για λίγο μου είπε πως δεν αισθανόταν καλά κι εγώ του έλεγα πόσο τέλεια ήταν στο πάρκο! Άντε ένα κουράγιο ακόμα και πάμε στον σταθμό μετρό Kaisermuhlen VIC για να επιστρέψουμε στο κέντρο.
Από τον υπέργειο σταθμό μετρό


Στο κέντρο κινηθήκαμε χαλαρά γύρω από την Stephansplatz


Πήγαμε ξανά και στο γκλαμουράτο σούπερ μάρκετ στην Neuer Markt. Αγοράσαμε κι άλλα σοκολατάκια Μότσαρτ αλλά και τα τέλεια γεμιστά λουκάνικα και χαζέψαμε όλα τα τμήματα. Μιλάμε για πολύ σπέσιαλ σούπερ μάρκετ που όμοιο του δεν είχα ξαναδεί!


Από την εμπορική Karntner Strasse αγοράσαμε διάφορα αναμνηστικά και σε μια καντίνα φάγαμε από μια τεράστια μερίδα νουντλς. Ε είπαμε να μη πάρουμε πάλι λουκάνικα. Μια νόστιμη και οικονομική επιλογή αφού κόστισε 6€ περίπου και πραγματικά σκάσαμε!

Είχαμε ώρα στη διάθεσή μας και είπαμε να κλείσουμε grande αυτό το ταξίδι όπως αξίζει στη Βιέννη και όπως αξίζει και σε μας! Μετά τα ιστορικά καφέ Landtmann και Central σειρά είχε το τουριστικό must αλλά υπέρλαμπρο διάσημο καφέ του Hotel Sacher Wien, πίσω από την όπερα για αυθεντική Sacher-torte!


Τo καφέ Sacher που ιδρύθηκε το 1876, είναι το ιδανικό μέρος για να γνωρίσει κανείς την παραδοσιακή αυστριακή κουλτούρα των καφενείων. Όπως ανέφερα ξανά μπορεί να προτιμάται από τους τουρίστες αλλά δεν παύει να είναι ένας από τους πιο προβεβλημένους εκπρόσωπους του βιεννέζικου καφέ. Ένας εξαιρετικός ιστορικός χώρος με παγκόσμια φήμη και πολυτέλεια που φανερώνει την αίγλη του παρελθόντος.

Και σε 5στερο ξενοδοχείο, και ιστορικό καφέ και φημισμένο όπως καταλαβαίνετε οι τιμές ήταν ολίγον τι ακραίες. Ας πουμε το μπουκάλι νερό 750l στα 7,50€!!! Τα αναψυκτικά στα 4,50€ και οι καφέδες 5,5 με 8,5€! Τα σνακ και τα γλυκά πολλά αλλά εμείς είχαμε συγκεκριμένη αποστολή. Την δοκιμή ενός κομματιού αυθεντικού Sacher Torte, του περίφημου σοκολατένιου κέικ με μαρμελάδα βερίκοκο με κόστος 6,5€ το κομμάτι! Άψογη εμφάνιση και η γεύση πολύ καλή σαν κέικ! Μη περιμένετε να απογειωθείτε. Μαζί με δύο αρωματικούς σπέσιαλ καφέδες η συνολική τιμή στα 25 περίπου! Ανταγωνίζεται στα ίσα το Cafe Angelina του Παρισιού όσον αφορά την ακρίβεια!

Δεν είχε απομείνει κάτι. Η τελευταία στάση ήταν στα παγκάκια του μεγάλου πεζόδρομου Graben κάνοντας απολογισμό για το ταξίδι.

Συμφωνήσαμε πως ήταν ένα ιδιαίτερα ξεκούραστο ταξίδι με την ανεμελιά της υπέροχης άνοιξης. Αν και άρρωστος ο Rose θεώρησε άκρως επιτυχημένο το ταξίδι και με ευχαρίστησε που έφτιαξα ένα χαλαρό πρόγραμμα που δεν τον ταλαιπώρησε αλλά συγχρόνως ήταν πολυποίκιλο και γεμάτο. Πάνω απ’ όλα ήθελε να ήταν σίγουρος και με ρωτούσε και με ξανα ρωτούσε αν είδα όσα ήθελα. Σε καμία περίπτωση δεν ήθελε εξαιτίας του να χάσω πράγματα που ήθελα να δω. Για μένα ήταν από τα ομορφότερα ταξίδια λόγω του ανοιξιάτικου καιρού, της ξεκούραστης περιήγησης, της ποικιλίας αφού μείναμε σε δύο πρωτεύουσες και της θετικής άποψης που αποκόμισα από τη Βιέννη που δεν την είχα ψηλά στη λίστα. Αγάπησα τα πανέμορφα πάρκα, τα καταπληκτικά καφέ, την ζωντάνια της, την ποιότητα της που φαίνεται παντού, τα επιβλητικά αυτοκρατορικά κτίρια και μνημεία που είναι αμέτρητα και …τα λουκάνικα!
Επιστρέψαμε από την Schottengasse. Σε ένα σημείο μετά την πλατεία Freyung συναντήσαμε μια μικρή υπαίθρια αγορά κυρίως με αντίκες.


Όταν περάσαμε από το Sigmund-Freud Park μπροστά στην εκκλησία Votivkirche ήταν γεμάτο με φοιτητές και γενικά νεαρόκοσμο που κάθονταν στο γρασίδι ή στις ειδικές ξαπλώστρες που βρίσκονται στο χώρο και ζήλεψα. Γιατί να βιαστούμε να πάμε στο ξενοδοχείο? Χρόνος υπήρχε κι έτσι απολαύσαμε κι εμείς το μέρος με τους υπόλοιπους κατοίκους. Γίναμε ένα μ’ αυτούς και νοιώσαμε κι εμείς βιεννέζοι!



Με τα πόδια πήγαμε ως το ξενοδοχείο, ξαποστάσαμε για λίγο, πήραμε τις βαλίτσες και με το μετρό πήγαμε στον σταθμό Erdberg, το σημείο που ήταν η αρχή της ιστορίας της Βιέννης! Λίγη αναμονή και το λεωφορείο της flixbus στις 16:30 αναχώρησε για το αεροδρόμιο της Μπρατισλάβα.

Φτάνοντας στην Μπρατισλάβα


Μετά από 1:30 ώρα περίπου ήμασταν στο αεροδρόμιο


Στις 20:00 ήταν η πτήση για Αθήνα. Η διανυκτέρευση στο Ελευθέριος Βενιζέλος ήταν κάτι που μας σκότωσε, ειδικά τον Rose που επιδείνωσε την κατάσταση του και ήταν να τον λυπάσαι! Αν και το ταξίδι ήταν πια παρελθόν, αυτή η άβολη και δύσκολη κατάσταση ήταν κάτι που άφησε μια πίκρα και μια λύπη. Ένα τόσο ωραίο ταξίδι δεν θα ‘πρεπε να κλείσει έτσι. Η άφιξη μας στη Θεσσαλονίκη ήταν λύτρωση και από εκεί που ήμασταν σε αριστοκρατικά καφέ, στις αυτοκρατορικές γειτονιές και στα καταπράσινα πάρκα της Βιέννης βρεθήκαμε να περιμένουμε μέσα στη μιζέρια στα έκτακτα περιστατικά του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ!
ΤΕΛΟΣ!
Last edited: