Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Αφήσαμε πίσω τους τρομερούς καταρράκτες και ξεκινήσαμε για την κοιλάδα Artibonite, με στόχο εκείνο το χαμένο οχυρό που ανακαλύφθηκε πρόσφατα και για το οποίο ελάχιστες πληροφορίες είχα βρει στο ίντερνετ. Το μόνο που ξέραμε είναι πως ο δρόμος είναι κακοτράχαλος αλλά αυτός ήταν και ο βασικός λόγος για τον οποίο είχαμε νοικιάσει το τζιπ έτσι κι αλλιώς. Επίσης στην περιοχή βρισκόταν και ο καταρράκτης Saut d' Eau, που έχει θρησκευτική αξία για τους ντόπιους, αφού αποτελούν το σημαντικότερο σημείο για προσκηνυτές, τόσο για Χριστιανούς όσο και για τους οπαδούς του βουντού.
Ξεκινήσαμε λοιόν για το Mirebalais, που αποδείχθηκε άλλη μια μέτρια κωμόπολη. Μάλλον πιο ενδιαφέρον ήταν ότι στη διαδρομή πέσαμε πάνω σε μια από τις διάσημες κηδείες των βουντού, με κόσμο και κοσμάκη να συρρέει. Το όλο θέμα με τις ταφές των βουντού έχει ενδιαφέρον, οι δε αριθμοί των γραφείων κηδειών ανά τη χώρα είναι εξωφρενικοί προφανώς λόγω εθίμων και του ποσού που είναι διατεθειμένοι οι συγγενείς του θανόντος να καταβάλουν είναι εξαιρετικά επικερδές επάγγελμα. Ώρες-ώρες η χώρα σου έδινε την εντύπωση πως το 80% των καταστημάτων ήταν είτε στοιχηματατζήδικα, είτε κουρεία, είτε γραφεία τελετών κι άλλα μαγαζιά δεν πολυβλέπει κανείς. Η Αϊτή δηλαδή είναι μια χώρα όπου βασικά ο κόσμος χτενίζεται, μετά πάει χτενισμένος και τζογάρει και μετά τα τινάζει, not necessarily in that order...
Αφού λοιπόν προσπεράσαμε διακριτικά την κηδεία,
ρίξαμε και μια ματιά στο τοπικό νεκροταφείο
και βρήκαμε ένα μπαρ όπου έχει ο οποιοσδήποτε το δικαίωμα να μπει μέσα και να τα κάνει όλα π...να,
φτάσαμε και στο πάρκινγκ του διαβόητου καταρράκτη. Το οποίο πρακτικά ήταν ένα πάρκινγκ-αλάνα, ο δε καταρράκτης είχε τουρνικέ (!), εισπράκτορα και τέλος πάντων πολύ κατάνυξη δεν ανέδυε. Τέλος πάντων, λέμε αφού φτάσαμε ως εδώ ας μπούμε να δούμε περί τίνος πρόκειται, παρότι η είσοδος ήταν παρανοϊκά ακριβή (αν θυμάμαι καλά 10€/άτομο), αποφεύγοντας κανα-δυο επίμονους ενοχλητικούς που ήθελαν να μας κάνουν τους ξεναγούς (στον καταρράκτη ;;; Δηλαδή να μας πουν "this is a waterfall" ; ).
Λοιπόν μπήκαμε, κατεβήκαμε κάτι σκαλιά και αντικρύσαμε κάτι τέτοιο:
Mάααλιστα...
Νομίζω η όλη επίσκεψη δεν έφτασε το τρίλεπτο και την κάναμε με ελαφρά πηδηματάκια, με στόχο το "χαμενο" Fort Drouet. Αυτό δηλαδή που θα ήταν και το χάιλάιτ της ημέρας, ελπίζοντας ότι θα ήταν ολίγον λιγότερο μούφα.
Ξεκινήσαμε λοιόν για το Mirebalais, που αποδείχθηκε άλλη μια μέτρια κωμόπολη. Μάλλον πιο ενδιαφέρον ήταν ότι στη διαδρομή πέσαμε πάνω σε μια από τις διάσημες κηδείες των βουντού, με κόσμο και κοσμάκη να συρρέει. Το όλο θέμα με τις ταφές των βουντού έχει ενδιαφέρον, οι δε αριθμοί των γραφείων κηδειών ανά τη χώρα είναι εξωφρενικοί προφανώς λόγω εθίμων και του ποσού που είναι διατεθειμένοι οι συγγενείς του θανόντος να καταβάλουν είναι εξαιρετικά επικερδές επάγγελμα. Ώρες-ώρες η χώρα σου έδινε την εντύπωση πως το 80% των καταστημάτων ήταν είτε στοιχηματατζήδικα, είτε κουρεία, είτε γραφεία τελετών κι άλλα μαγαζιά δεν πολυβλέπει κανείς. Η Αϊτή δηλαδή είναι μια χώρα όπου βασικά ο κόσμος χτενίζεται, μετά πάει χτενισμένος και τζογάρει και μετά τα τινάζει, not necessarily in that order...
Αφού λοιπόν προσπεράσαμε διακριτικά την κηδεία,

ρίξαμε και μια ματιά στο τοπικό νεκροταφείο

και βρήκαμε ένα μπαρ όπου έχει ο οποιοσδήποτε το δικαίωμα να μπει μέσα και να τα κάνει όλα π...να,

Λοιπόν μπήκαμε, κατεβήκαμε κάτι σκαλιά και αντικρύσαμε κάτι τέτοιο:

Mάααλιστα...
Νομίζω η όλη επίσκεψη δεν έφτασε το τρίλεπτο και την κάναμε με ελαφρά πηδηματάκια, με στόχο το "χαμενο" Fort Drouet. Αυτό δηλαδή που θα ήταν και το χάιλάιτ της ημέρας, ελπίζοντας ότι θα ήταν ολίγον λιγότερο μούφα.