Ισημερινός Εκουαδορ/ Γκαλαπαγκος νησια της εξελιξης..

LULLU

Member
Μηνύματα
3.506
Likes
7.699
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι

Μεσάνυχτα και κάτι μπήκαμε κάτω από τις κουνουπιέρες και παραδοθήκαμε σε ένα υπνο που διακόπτονταν μόνο από τις φωνές των πιθήκων σε νυχτερινά ερωτικά η άλλα καλέσματα …
Στις 8 το πρωί μας περίμενε το πρωινό με φρουτα, χυμό ομελέτα, καφέ αλλα και με τις μετρημένες καλοψημένες και πεντανοστιμες φέτες ψωμι..
Σήμερα θα πορευτούμε νότια προς Κολομπια ,καμμια 30 χιλιόμετρα για να επισκεφτούμε ένα χωριό των siona. Oι Σιονα είναι ενα από τα εθνικά γκρουπ ιθαγενων που ζουν εδώ και μοιράζονται το Cuyabeno παρκο με τους ιθαγενείς Secoya μάλλον αρμονικά, μιας και δεν υπάρχουν εχθροτητες μεταξυ τους και σχεδον τους θεωρούνται ότι αποτελούν ενιαίο πληθυσμό. Η Tucanoan είναι η γλώσσα τους και αν και ασχολουνται με τις παραδοσιακές δραστηριότητες για τη επιβιωση τους, δεν απέκλεισαν τη μεταρρύθμιση, δεν έκλεισαν τη πόρτα στον τουρισμό αλλα συμμετέχουν σε τουριστικές δραστηριότητες από το 1990 γεγονός που έχει επιφέρει αλλαγές τόσο στη κοινωνική συμπεριφορά όσο και στη οικονομικη επιφάνεια. Τώρα αφήνουν εύκολα τις καλύβες τους στη ζούγκλα μεταναστεύοντας στις πόλεις για να εκπαιδευτούν, να σπουδάσουν να μορφωθούν..

Φτάνοντας στο χωριό που αποτελείται από 4-5 σπίτια και ένα σχολειό το πρώτο που αντικρίσαμε είναι τα ηλιακά πάνελ που γυαλίζουν κάτω από τις ακτίνες του ήλιου..,, ο πολιτισμός έφτασε εδώ.. η λάμπα κηροζίνης η πετρελαίου παραμένει σβηστή κρεμασμένη στο τοίχο ως αναμνηση μιας άλλης εποχής..

Μας υποδέχεται μια οικογένεια με τα μικρά που παίζουν ξυπόλυτα και αμέριμνα στη αλάνα έξω από το σπίτι. Η οικοδέσποινα μας ξεναγεί στα χωράφια πίσω από το σπίτι και ως καλή οδηγός αγροτουρισμού μας μαθαινει πώς να ξεχωρίζουμε τα φυτά, να μαζεύομαι ταπιόκα η μανιοκα( ρίζες σαν πατάτα που καθαρίζονται και τρίβονται μέχρι να γίνει σκόνη) και να παρασκευάζομαι τη πίτα-κρεπα που σιγοψήνεται στο μαντεμένιο υπαίθριο τηγάνι..

Τι πιο καταλληλο συνοδευτικό για τη κρεπα εκτος από τη μπανανα? Και εμεις λοιπόν στρογγυλοκαθίσαμε και πριν να ανοίξουμε τα ταπεράκια με το μεσημεριανό μας φαγητό ωμών φασολιών, ρύζι και κοτόπουλο τίγκα στο κύμινο, γευτήκαμε τη ταπιοκρεπα με τηγανητή μπανάνα άνευ σοκολάτας όμως…

Ένα από τα σπίτια του χωριού είναι η κατοικία του ποιό διασήμου σαμάνου της χώρας. Μπαίνουμε μέσα στη σκοτεινή αλλά δροσερή κάμερα και πολλά βραβεία , φωτογραφίες, αναφορές κοσμούν τους τοίχους.. Στη μέση του δωματίου σε μια καρέκλα κάθεται ένας γεροντάκος γυρω στα 70, με τα δικα μου κριτήρια, ντυμένος και βαμμένος υπερπαραγωγή, φτερά, πούπουλα, καπέλα, χιτώνες χάντρες, βραχιόλια είναι τα χαρακτηριστικά στο ντύσιμο ενός θεραπευτή.. .Ο σαμάνος λοιπόν, ο γιατρος της φυλής, γνωρίζει κάθε χλωρό φύλλο που υπάρχει, ξέρει τις θεραπευτικές ιδιότητες και θεραπεύει κάθε νόσο.. συμπληρωματικά βοηθήματα στη διάγνωση και σωστή , στοχευόμενη θεραπεία είναι και η χρήση παραισθησιογόνων ουσιών που ευκολα βρίσκονται στη φυση. . ο γνωστός σε όλους μπαφος …..Οι πλέον ευέλικτοι εναλλακτικών θεραπειών δέχτηκαν τις ευλογίες και τα ξορκια του Σαμάνου με το αζημίωτο φυσικά, μιας και δεν μπορούσες να ξεφύγεις από το άγρυπνο αετίσιο βλέμμα της συζύγου-managerώσπου να πέσει το χρήμα ..

Ευλογημένοι , όχι όλοι γυρνάμε στη βάση μας. Ένα χλιαρό ντους και στρωνόμαστε στο μπιριμποτράπεζο μέχρι να φάμε..

Ο Ντιεγκο στη πρωινή ενημέρωση μας εξηγεί πως θα πάμε για ψάρεμα και μας αναλύει κάθε λεπτομέρεια.

Κάτω από το καυτό ήλιο που μας έψησε στη κυριολεξία και τα κουνούπια να κάνουν εφόδους κατά εκατοντάδες το ψάρεμα δεν ήταν και από τα πιο ευχαρίστα αθλήματα.. Τα πιράνχας μου έφαγαν όλα τα δολώματα και οι μόνοι τυχεροί ψαράδες ήταν ο Ντιέγκο που έπιασε 4 μεγάλα ψάρια που πριν τα πετάξει πάλι στη θάλασσα μας εξήγησε το είδος και τις συνήθειες τους και ο Γιάννης που αναγκάστηκε και αυτός να πετάξει στο νερό το ψάρι που έπιασε.. πεισμένοι πως το βραδινό δεν θα είναι ψαρικό, αποφασίσαμε να γυρίσουμε.. Η μια βάρκα έμεινε σχεδόν ακινητοποιημένη αλλά με κλίση επικίνδυνη και λίγο πριν βρεθούν στα νερά οι επιβαίνοντες μια άλλη βάρκα τους μάζεψε μεταφέροντας τους σε μια ξέρα οπου όλοι μαζί περιμέναμε τη εφεδρική βάρκα του lodge να τους μαζέψει και όλοι μαζί να γυρίσουμε πίσω.. Απολαυσαμε το τελευταίο φαγητό του σεφ και είμαστε έτοιμοι για να αναχωρήσουμε. Είναι οι τελευταίες μας στιγμές στη καρδιά του Αμαζόνιου . Αφήσαμε πίσω τη ζούγκλα, τα πουλιά, το Κουρτ το Ντιεγκο τους ιθαγενείς και επιστρέψαμε στη εισοδο του πάρκου . Η στάθμη του νερού χαμηλή και είδαμε και πάθαμε να βγούμε από τις βάρκες αφού η αποβάθρες ήταν πολύ πιο ψηλά ….

Επιστρέψαμε στο Κίτο βραδάκι στο ίδιο ξενοδοχείο το Κίτο. Τελευταία βραδιά μιας πολυπόθητης εκδρομής και ο κάθε ένας κλείνεται στις σκέψεις του..Το βράδυ βρήκε τους μισούς να κόβουν βόλτες στο κέντρο της πόλης , ένα κέντρο ζωηρό, ζωντανό, με μουσική με χορούς παντού μια εικόνα που εμένα μου λείπει αφού έμεινα πίσω παρέα με το Νίκο και την Αγγελική να γευτούμε το γκουρμε φαγητό στο εστιατόριο δίπλα από το ξενοδοχείο και κουρασμένη από τη πτήση, το υψόμετρο πήγα ενωρίς για ύπνο βυθισμένη σε σκέψεις , νοσταλγίες εικόνες και πρόσωπα…, κυρίως πρόσωπα που λείπουν και θα λείπουν για πάντα..

Η πτήση για Αθήνα είναι τα μεσάνυχτα και εμείς αποφασίζομαι να νοικιάσουμε το βαν του γραφείου και να πάμε Otavalo μια μικρή πόλη με το πιο ζωηρό και ενδιαφέρον παζάρι στη περιοχή των Άνδεων. Περάσαμε μέσα από τις τεράστιες εκτάσεις τριανταφυλοκαλλιεργειας ..Το καλύτερο τριαντάφυλλο στο κόσμο παράγεται εδώ και εξάγεται σχεδόν όλη η ποσότητα στη Ρωσία, στη δε Ελλάδα ότι φτάνει είναι πολύ ακριβό, έτσι τουλάχιστον με πληροφορεί η αδελφή μου η ανθοπωλενα..

Στο παζάρι δεν αφιέρωσα πολύ ώρα, ισα για να βρω δυο παντελόνια για ένα τραβελστοριτη (που αλήθεια δεν έμαθα ποτέ αν τα παρέλαβε,) βρήκα ένα roofgardenμε καταπληκτική θέα προς τη πλατεία του παζαριού και με θεσπέσιους φρουτοχυμούς..

Στα στενά της πόλης βρήκαμε ένα εστιατόριο που εξειδικεύεται στο ψήσιμο του ΚΟΥΙ ( ποντικι) που τόλμησε η ανδρική παρέα να δοκιμάσει…

Στην επιστροφή μας για αεροδρόμιο περάσαμε από ενα χωριό και βρήκαμε ένα μαγαζί με τα πιο ωραία από ζύμη χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια που έχω δει ποτέ και που από τότε προσπαθώ κάθε χρόνο να πετυχω κάτι ανάλογο για το παζάρι των ΓΤΚ στη πόλη μας..δεν το πετυχα ακόμη αν και κατι καλύτερο βγήκε φέτος, αλλά προσπαθώ …

Στο αεροδρόμιο αποχαιρετήσαμε το ξεναγό και πήραμε τη δρόμο του γυρισμού.

Αυτό το ταξίδι τα είχε όλα. Βουνά, θάλασσα, ζούγκλα, ηφαίστεια πολλές εμπειρίες και εικόνες. Δεν βρήκαμε όμως χρόνο για να προγραμματίσουμε το ταξίδι του επόμενου χρόνου όπως κάνουμε κάθε φορά..δεν είχαμε χρόνο να καταναλώσουμε για άλλα όνειρα και προσγειωθήκαμε στα Χανιά κλείνοντας ραντεβού μια για βραδιά επανένταξης, φαγητού, εξιστορήσεων και ανταλλαγής φωτογραφιών…


Τα Χανιά για πρώτη φορά δεν μου φάνηκαν αρκετά λαμπερά ενώ το αεροπλάνο ετοιμάζονταν για προσγείωση….

ΤΕΛΟΣ
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.506
Likes
7.699
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Επιτέλους και μια διαφορετική ιστορία!!! Πήξαμε στις Ρωμες και τις Ευρώπες!!! Μπράβο Lullu μου!!! Αν και χρωστάς ηδη ιστορία από το τελευταίο ταξιδάκι σου
.. ναι οντως χρωστω και αλλες ιστοριες αλλα σιγα σιγα..τωρα πρεπει να βρω πως θα ανεβασω και φωτογραφιες ..καμμια βοηθεια??????
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.151
Likes
14.441
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Ευχαριστώ από καρδιάς για την άνοιξη στο χειμώνα των ιστοριών.
Αν δεν έχεις αναρτημένες φωτό κάπου αλλού, ώστε να κάνεις αντιγραφή διεύθυνσης εικόνας κι επικόλληση στο κείμενό σου, μάλλον θα περιμένεις αρκετά διότι η γκαλλερύ του φόρουμ είναι σε αναβάθμιση και δεν γίνονται αναρτήσεις. Είμαι κι εγώ στην αναμονή...
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.506
Likes
7.699
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Ευχαριστώ από καρδιάς για την άνοιξη στο χειμώνα των ιστοριών.
Αν δεν έχεις αναρτημένες φωτό κάπου αλλού, ώστε να κάνεις αντιγραφή διεύθυνσης εικόνας κι επικόλληση στο κείμενό σου, μάλλον θα περιμένεις αρκετά διότι η γκαλλερύ του φόρουμ είναι σε αναβάθμιση και δεν γίνονται αναρτήσεις. Είμαι κι εγώ στην αναμονή...
.. καλε μου φιλε με εσωσες...δηλαδη αν παω στη παλια γκαλερυ θα μπορεσω να παρω τις φωτογραφιες που εχω ανεβασει...οκ..
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.506
Likes
7.699
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Προσγειώνομαι στο oldMariscalSucreInternationalAirport που έχει αντικατασταθεί πια από το νέο Mariscal το 2013… Η αρχιτεκτονική κατασκευή χρησιμοποιεί μια μίξη μοντέρνων υλικών όπως γυαλί και μπρούντζο που δένουν και δίνουν ένα ωραίο οπτικό αποτέλεσμα… Στον έλεγχο διαβατηρίων εφαρμόζεται η ηλεκτρονική αναμονή (και η ουρά κυλά γρήγορα) ενώ τα χαμογελαστά πρόσωπα των υπαλλήλων σε προδιαθέτουν για μια πράγματι καλή μέρα σε μια χαμογελαστή χώρα….
Έξω με περιμένει ο Πατρίτσιο , πατέρας του ξεναγού που είναι με τα υπόλοιπο γκρουπ στο Baniosκαι Guencaκαι που θα γίνει ο οδηγός μου για τις δυο επόμενες μέρες..
Στο ευρύχωρο τζιπ περισσεύει αρκετός χώρος για να απλωθώ μιας και μόνο εγώ με την ολοκαίνουργια 120 λίτρων eastpack( τι πρόκειται να αγοράσω άραγε?????) είμαι η μόνη επιβάτης …..
Αν και 9 το πρωί η κίνηση και το κυκλοφορικό οργιάζει και εγω αφήνω τη ματιά μου να περιπλανηθεί γύρω μου.. Πρώτη εντύπωση τα ολοκαίνουργια μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα και τα τζίπ . Μοντέλα όλων σχεδόν των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών κυκλοφορούν στους ανηφορικούς δρόμους της πόλης παρά του ότι η τιμή αγοράς είναι αρκετά υψηλή όπως μου λέει ο Πατρίτσιο….
ToΚίτο που το πλήρες όνομα του είναι Σαν Φρανσίσκο ντε Κίτο ιδρύθηκε το 1534 από τον Σεμπαστιάν ντε Μπελαλκάσαρ και από το 1830 είναι η πρωτεύουσα της χώρας του Εκουαδόρ η Ισημερινού όπως αποκαλείται τα τελευταία χρόνια. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας μετά την Guayaquilκαι η δεύτερη πιο ορεινη πόλη του κόσμου μετά της LaPazτης Βολιβίας. Τα 7 χιλιόμετρα πλάτος της πόλης ξεκινούν από την λεκάνη του ποταμού Γκουαλαμπάμπα, σκαρφαλώνει στους πρόποδες του ηφαιστείου Πιτσίντσα στα 2.850 μέτρα αλλά περιτριγυρίζεται και από άλλα 12 ηφαίστεια ενεργά.. ω ω ναι ,ναι ενεργά ( βοήθα θεέ μου να μην ξυπνήσει κανένα τις επόμενες μέρες )..
Ένας ελαφρύς αρχικά πονοκέφαλος με επισκέπτεται και εγκαθίσταται μόνιμα σιγά –σιγά αποτελώντας το πρώτο δώρο από το υψόμετρο των 2850 μέτρων… Αυτά παθαίνουν ‘όσοι δεν έχουν συνηθίσει τα ορεινά….
Απολαμβάνω τη διαδρομή εως το ξενοδοχείο .. Τα σύννεφα κατεβαίνουν από τις κορυφές των βουνών , βουτούν προς τα κάτω σαν σε μια ελεύθερη πτώση καταβροχθίζοντας τις κορυφές των πολύχρωμων σπιτιών …Οι ανηφορικοί δρόμοι οδηγούν στις ψηλότερες συνοικίες που με δυσκολία διακρίνονται μέσα από τα σύννεφα..Το νέο Κίτο ξεδιπλώνεται μπροστά μου.. Μεγαθήρια πολυκατοικιών και συγκροτημάτων σε όλα τα χρώματα και αποχρώσεις της ίριδας υψώνονται γύρω μου, σημάδι ίσως ευημερίας ματαιότητας αλλά και κακογουστιάς … Μεγαθήρια που αντικατέστησαν δένδρα, δάση αλλα ΑΔΕΙΑ… ακατοίκητα , μιας και η αγορά τους είναι τσουχτερή για το βαλάντιο των κατοίκων…. Ποιος τα έκτισε και γιατί? Ποιος επενδύει κτίζοντας ακατοίκητα ακίνητα? Ποιος χρηματοδοτεί την ανοικοδόμηση? Μπας και είναι ΦΟΥΣΚΑ??? Στο μυαλό μου έρχεται το ντοκιμαντέρ’ ’οικονομικός δολοφόνος’’ που από αυτή τη χώρα πήρε σάρκα και οστά, σε αυτή τη χώρα εφαρμόστηκε , αυτή τη χώρα βύθισαν στο θάνατο με τη δολοφονία του προέδρου της, αυτής της χώρας τη τύχη είχαν επιφυλάξει και για εμάς…..
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την ιστορία LULLU... Εύχομαι και πραγματικά ελπίζω να καταφέρεις να μας τελειώσεις την ιστορία. Το Εκουαδόρ είναι στην top list μου εδώ και λίγα χρόνια και τον τελευταίο 1,5 χρόνο έχει εξελιχθεί σε εμμονή. Εκτός απο τη προσωπική γεύση που θα πάρω για έναν πολύ πιθανό μου προορισμό, ευχαριστώ για ακόμη μία (είμαι βέβαιος γι'αυτό) καταπληκτική ιστορία!
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.151
Likes
14.441
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
ναι ..ναι τζιφος ασε που δεν βρισκω και το κουμπι να το διαγραψω...πρεπει να κανω παλι εντατικα μαθηματα στη νεα λειτουργια του σαιτ....
Μια λύση είναι όπως με διαφώτισαν οι συμφορουμίτες να βαζεις φωτογραφίες από την επιλογή ανέβασμα αρχείου. Θα κάνεις βέβια downsampling στις φωτό σου και πολύ εύκλολα τις βάζεις όπου θες εντός κειμένου όπως έκανα εγώ με την ιστορία που ανάρτησα σήμερα
 

ggonholidays

Member
Μηνύματα
574
Likes
1.164
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Γκαλαπάγκος
Lullu σε ευχαριστώ πολύ για αυτή την ιστορία! Τα νησιά Γκαλαπάγκος είναι ο ονειρεμένος μου προορισμός!!!!!!!! Περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία τη συνέχεια!!!
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.219
Likes
5.727
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Κάθε ιστορία σου είναι και ένα νέο παράθυρο στον κόσμο με την ιδιαίτερη ματιά σου. Περιμένω να διαβάσω τις εντυπώσεις σου από Ισημερινό και ιδιαίτερα από τα Galapagos.
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.506
Likes
7.699
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Φτάνω στο ξενοδοχείο Κιτο το πιο παλιό η για να μην πω το πρώτο ξενοδοχείο που χτίστηκε στη πόλη

ψηλά ψηλά στο λόφο πάνω από το Guapuloμε μια θέα που όταν δεν

υπάρχουν σύννεφα που σου κόβει την ανάσα. Η ζέστη και η ταλαιπωρία του ταξιδιού επιβάλουν ένα γρήγορο αναζωογονητικό ντους . Φρεσκοπλυμένη λοιπόν και δροσερή ξεκινώ το μοναχικό περιηγητικό τουρ στη πόλη.

Η πρώτη ματιά μου δίνει την εντύπωση πως είμαι μπροστά σε ένα πανέμορφο πάζλ που όλα τα κομμάτια του έχουν ταχτοποιηθεί σωστά και το αποτέλεσμα είναι μιας πολύχρωμης ζωντανής πόλης..



Η πλατεία του SanFranciscoμε την ομώνυμη εκκλησία-μοναστήρι αποτελεί ένα από τα πολύ σπουδαία σημεία της χώρας. Η πλατεία με τα πολύ όμορφα καλντερίμια με φόντο το ηφαίστειο Pichincha φιλοξενεί το μεγαλύτερο μοναστήρι αποικιακού στυλ που άρχισε να χτίζεται λίγες εβδομάδες μετά τη δημιουργία του Κιτο το 1534 αλλά χρειάστηκαν 70 χρόνια για να αποπερατωθεί αυτός ο θρησκευτικός τόπος.. Εμπνευστής ένας Φραγκεσκάνος μοναχός μισσιοναριος JoedcoRickeο οποίος εκτός του να υπηρετεί το Θεό δίδαξε και τη τεχνική σποράς στους Εκουατοριανούς και φυσικά δεν μπορεί να μην τιμάται η μνήμη του με άγαλμα που στέκεται μπροστά στη είσοδο της εκκλησίας..

Η περιήγηση με φέρνει στη μεγαλύτερη πλατεία , στη καρδιά της παλιά πόλης την PiazzaGrandeη αλλιώς PiazzadelaIndependenciaπου θα πει Πλατεία της Ανεξαρτησίας ..Μια κατάφυτη από φοίνικες πλατεία περιτριγυρισμένη από σπουδαία ιστορικά κτήρια όπως το palaciodelGobiernoη αλλιώς το κυβερνείο, την cathedralπου αν και δεν είναι τόση λαμπερή όσο άλλες εκκλησιές της παλιάς πόλης, εντούτοις στο εσωτερικό υπάρχουν πολλά θρησκευτικά έργα από διάσημους καλλιτέχνες της σχολής του Κιτο. Πίσω από το κεντρικό βωμό μια επιγραφή δηλώνει το τόπο και το χρόνο που ο πρόεδρος Gabiel GarciaMoreno άφησε τη τελευταία του πνοή πληγωμένος από τη μαχαιριά που έλαβε έξω από το κυβερνείο στις 6 Αυγούστου του 1875… Μαχαιρωμένος λοιπόν ο πρόεδρος κατάφερε να συρθεί μέσα στο ναό όπου απεβίωσε .. και όπως λέμε έπεσε εν ώρα καθήκοντος…

Στη νότια πλευρά της πλατείας στέκεται το PalacioArzobispalπου τώρα χρησιμεύει ως΄΄ μοντέρνο mall΄΄ με πολλά καταστήματα και εστιατόρια.

Λίγο πιο έξω το CentroCulturalMetropolitano , ένα διώροφο κτήριο -μουσείο με εκθέματα σύγχρονης τέχνης αλλά και με αναφορές στη προ Ισπανική κατοχή τέχνη και κουλτούρα..

.. Η πείνα άρχισε να γουργουρίζει το στομάχι μου και δέχτηκα πρόθυμα τη πρόταση του Πατρίτσιου για μια γαστρονομική βουτιά στα τοπικά εστιατόρια της κεντρικής αγοράς.. κάτι σαν τα παλιά πατζαδικα της Λ Αθηνάς αλλά με όχι τόση μυρωδιά και λέρα….Βουτιά λοιπόν σε ένα πιάτο Dorando χοιρινό που το τίμησα δεόντως και καπάκι ένα τεράστιο ποτήρι να μην πω μπιτόνι ανάμεικτο χυμό έτσι να φύγει η κρεατίλα….. Πρώτη διαπίστωση???? Γραμμαριο δεν πρόκειται να χάσω …θα φάμε καλααααα..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.169
Μηνύματα
882.784
Μέλη
38.883
Νεότερο μέλος
ayahuasca97

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom