gelf
Member
- Μηνύματα
- 659
- Likes
- 12.801
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η πρώτη μικρή πρωινή βόλτα στο Δουβλίνο
- Η πρώτη (ημερήσια) εξόρμηση στις pubs του Δουβλίνου
- Η πρώτη απογευματινή βόλτα στο Δουβλίνο
- Η συνέχεια της εξόρμησης στις pub του Δουβλίνου
- Μια μικρή βόλτα στη Βόρεια Ιρλανδία
- Δουβλίνο. Η επιστροφή. Μια ολοήμερη βόλτα νότια του Liffey
- Μια ολονύχτια βόλτα στις pubs
- Μια βόλτα βόρεια του Liffey
- Πινακοθήκη, αξιοθέατα, pubs, πανσέληνος και ... εκκλησιασμός
- Η τελευταία ημέρα στο Δουβλίνο
- Επίλογος
Κεφάλαιο 10
Πινακοθήκη, αξιοθέατα, pubs, πανσέληνος και ... εκκλησιασμός.
Πέρασα τον ποταμό Liffey και προχώρησα προς τη Merrion Square. Η πλατεία ολοκληρώθηκε στις αρχές του 19ου αιώνα, με κύριο χαρακτηριστικό της, το ότι οι τρεις πλευρές της πλατείας "αντικρίζουν" αρχοντικά οικοδομήματα της κομψής γεωργιανής αρχιτεκτονικής του 18ου αιώνα,
ενώ η τέταρτη πλευρά αντικρίζει κυβερνητικά κτίρια,
μεταξύ των οποίων και την Εθνική Πινακοθήκη της Ιρλανδίας, η οποία ήταν και ο επόμενος προορισμός μου.
Η National Gallery of Ireland, λειτουργεί από το έτος 1864 και φιλοξενεί αντιπροσωπευτικά έργα ιρλανδών ζωγράφων, αριστουργήματα του ιταλικού μπαρόκ με έργα των Τισιανού, Τιντορέττο και Καραβάτζιο αλλά και έργα άλλων μεγάλων καλλιτεχνών, όπως Ρούμπενς, Βερμέερ Βαν Γκογκ, Ελ Γκρέκο, Γκόγια, Πικάσο κ.α.
Μπαίνω μέσα στην Εθνική Πινακοθήκη της Ιρλανδίας, η είσοδος είναι ελεύθερη, αλλά απαγορεύονται οι φωτογραφίες. Αφού θαύμασα τα εκθέματα της πινακοθήκης κατέβηκα στο καλαίσθητο καφέ του μουσείου, με φυτά εσωτερικού χώρου
και ήπια ένα χυμό. Όταν ξεκουράστηκα, αγόρασα κάποια αναμνηστικά από το κατάστημα της πινακοθήκης και βγήκα έξω. Δίπλα στην Εθνική Πινακοθήκη, βρίσκεται το Εθνικό Μουσείο της Ιρλανδίας.
Το National Museum of Ireland, λειτουργεί από το έτος 1877 και φιλοξενεί αρχαιολογικά και ιστορικά εκθέματα, από τον προϊστορικό - πρώιμο - πολιτισμό της Ιρλανδίας έως τη χρονική περίοδο 1916 - 1922, όπου οι εξεγέρσεις οδήγησαν στην ανεξαρτησία. Επισκέφτηκα και το Εθνικό Μουσείο, όπου και εκεί απαγορεύονται οι φωτογραφίες. Υπάρχει και παράρτημα του μουσείου με θέματα φυσικής ιστορίας, αλλά δεν το επισκέφτηκα. Βγήκα έξω από το μουσείο και προχώρησα προς τη Merrion Square.
Η Merrion Square είναι από τις μεγαλοπρεπέστερες γεωργιανές πλατείες του Δουβλίνου, με τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν στην αρχή του παρόντος κεφαλαίου.
Στα γεωργιανής αρχιτεκτονικής αρχοντικά κτίρια γύρω από την πλατεία, τα οποία έως τη δεκαετία του 1950 είχαν αποκλειστικά χρήση κατοικίας, ζούσαν πολλοί διάσημοι μεταξύ αυτών ο Oscar Wilde, ο William Butler Yeats, ο Daniel O'Connell κλπ. Ο μεγάλος μυθιστοριογράφος, ποιητής, θεατρικός συγγραφέας και κριτικός Oscar Wilde (1854-1900), έζησε από το έτος 1855 έως το έτος 1878,
στο νούμερο 1 της Merrion Square, στη βορειοδυτική γωνία της πλατείας. Το κτίριο εξαγοράστηκε το έτος 1994 από το American College, μαζί με άλλα παρακείμενα κτίρια και το έτος 1998 έγιναν έργα αποκατάστασης του κτιρίου, το οποίο απέκτησε, εσωτερικά, την ατμόσφαιρα του 19ου αιώνα.
Απέναντι από το σπίτι του Oscar Wilde, υπάρχει το άγαλμά του,
το οποίο παρουσιάστηκε το έτος 1997, ενώ δίπλα υπάρχουν δύο στήλες με πνευματώδεις ατάκες του Oscar Wilde. Ο Oscar Wilde, ο περισσότερο αναγνωρίσιμος δημιουργός της βικτωριανής εποχής, ιδιοφυής και αντισυμβατικός, γεννήθηκε στο Δουβλίνο στις 16-10-1854, έζησε από ενός έτους στο σπίτι στο νούμερο 1 της Merrion Square, φοίτησε στο Trinity College, το οποίο ήταν κοντά στο σπίτι του και έζησε όσο κανείς άλλος την κολακεία, την τεράστια φήμη, την κατασυκοφάντηση και τη φυλάκιση. Όπως είναι γνωστό, το έτος 1878, μετά το τέλος των σπουδών του εγκαταστάθηκε στο Λονδίνο, όπου έγραψε σπουδαία έργα, το έτος 1895 φυλακίστηκε για ομοφυλοφιλία, στη φυλακή συνέγραψε ένα από τα κορυφαία δημιουργήματά του, το "De profundis (εκ βαθέων - ένα από τα συγκλονιστικότερα έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας)" και όταν αποφυλακίστηκε, έφυγε για το Παρίσι όπου πέθανε πάμπτωχος στις 30-11-1900, σε ηλικία 46 ετών. Από τη βορειοδυτική γωνία της Merrion Square, προχώρησα προς το κέντρο της πλατείας.
Βγήκα από την πλατεία από την ανατολική της πλευρά και προχώρησα κατά μήκος της Mount Street Lower, ανατολικά προς το Grand Canal.
Το Grand Canal εκτείνεται σε μήκος 132 km και κατασκευάστηκε για τη σύνδεση του λιμανιού του Δουβλίνου με τον ποταμό Shannon. Η κατασκευή του έργου άρχισε το έτος 1756 και ολοκληρώθηκε το έτος 1804. Το μεγάλο κανάλι διέρχεται νότια του κέντρου της πόλης του Δουβλίνου και εκβάλλει στον ποταμό Liffey, κοντά στην εκβολή αυτού στη θάλασσα. Πριν τη σύνδεση του μεγάλου καναλιού με τον ποταμό Shannon, το μεγάλο κανάλι διέρχεται από τη μικρή πόλη Tullamore, της οποίας ο πληθυσμός ανέρχεται σε 16.000 περίπου κατοίκους. Στην πόλη αυτή παρασκευάζεται το υπέροχο irish whiskey Tullamore dew, του οποίου το single malt whiskey μου αρέσει πάρα πολύ. Το τελευταίο ποταμόπλοιο-φορτηγίδα που πέρασε από το Grand Canal, ήταν το έτος 1960.
Βόρεια του κέντρου της πόλης του Δουβλίνου, υπάρχει το Royal Canal, το οποίο εκβάλλει επίσης στον ποταμό Liffey, λίγο δυτικότερα από τη θέση εκβολής του Grand Canal.
Αφού περπάτησα αρκετά κατά μήκος του Grand Canal
και έφτασα έως τις αποβάθρες, αποφάσισα να επιστρέψω προς το κέντρο. Προχωρώντας, δυτικά, κατά μήκος της Grand Canal Street συνάντησα μια μεγάλη pub που ονομάζεται Becky Morgans.
Σκέφτηκα ότι είναι ευκαιρία για ξεκούραση. Μπήκα στην pub και ήπια μια μπύρα. Παρατήρησα ότι οι τιμές τόσο στα ποτά όσο και στα φαγητά, όπως είναι λογικό, ήταν φτηνότερες των pubs του κέντρου. Όταν ήπια τη μπύρα μου, βγήκα έξω και συνέχισα να προχωρώ προς το κέντρο.
Ήταν Παρασκευή απόγευμα. Ο κόσμος είχε αρχίσει να κατακλύζει τις pubs.
Κι εγώ αναρωτήθηκα γιατί δεν ήμουν σε κάποια pub. Όμως το διόρθωσα αμέσως. Άρχισα να περπατώ πιο γρήγορα. Έφτασα στην οδό Nassau και μπήκα σε μια pub, απέναντι από το Trinity College, η οποία ονομάζεται Blarney Inn.
Φεύγοντας από την pub, προχώρησα κατά μήκος της Nassau Street και συνεχίζοντας δυτικά, έστριψα αριστερά και έφτασα στη Duke Street, όπου συνάντησα την pub Duke, μια ακόμα λογοτεχνική pub.
Αφού ήπια μια μπύρα, βγήκα πάλι στη Duke Street και αφού περπάτησα λίγα μέτρα μπήκα στην pub Davy Byrne's, την οποία αναφέρει ο James Joyce, τόσο στο έργο του "Δουβλινέζοι" όσο και στο έργο του "Οδυσσέας".
Ακολούθησα τη συμβουλή του μπάρμαν και έφαγα μοσχάρι Στρογγανόφ, τη σπεσιαλιτέ της pub, συνοδεύοντας τη Guinness μου.
Όταν βγήκα από την πολύ ατμοσφαιρική Davy Byrne's pub, είχε πλέον σκοτεινιάσει.
Άρχισα να επιστρέφω προς το ξενοδοχείο μου, για ολιγόωρη ξεκούραση. Προχώρησα βόρεια κατά μήκος του κεντρικού πεζόδρομου Grafton Street, πέρασα μπροστά από το φωτισμένο Trinity College
και όταν έφτασα στην οδό Poolbeg, σταμάτησα στην αυθεντικότατη Mulligan's pub για μία ακόμα Guinness.
Ήπια τη θεωρούμενη ως την καλύτερη(!) Guinness του Δουβλίνου και όταν πέρασα από τη γέφυρα Butt του ποταμού Liffey, θαύμασα την πανσέληνο που έπεφτε στα νερά του ποταμού.
Στη συνέχεια πήγα στο ξενοδοχείο μου, ξεκουράστηκα λίγο και μετά από σύντομο ντους βγήκα πάλι έξω. Είχα αποφασίσει που να πάω. Είχα αποφασίσει να πάω εκεί που συγχωρούνται τα κρίματα ενός αμαρτωλού. Στην εκκλησία. Τουλάχιστον έτσι έχω ακούσει και είχα αποφασίσει την τελευταία νύχτα στο Δουβλίνο να πάω στην εκκλησία.
Ακολούθησα την οδό James Joyce και έστριψα αριστερά στην οδό Talbot. Ήταν Παρασκευή βράδυ και στις pubs γινόταν πανικός. Ποτά, μουσικές, χοροί, γλέντια. Προχώρησα δυτικά κατά μήκος της οδού Talbot, η οποία όταν μετατρέπεται σε πεζόδρομο μετονομάζεται σε Earl North street και μετά το Γενικό Ταχυδρομείο
μετονομάζεται σε Henry street. Έφτασα στην εκκλησία, αλλά όταν μπήκα μέσα βρέθηκα σε ένα ωραιότατο μπαρ.
Μια φορά αποφάσισα να πάω σε εκκλησία και πάλι σε μπαρ βρέθηκα. Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο κεφάλαιο, στην Ιρλανδία υπάρχουν ναοί οι οποίοι μετά την απελευθέρωση άλλαξαν χρήση και ένας απ' αυτούς ήταν η εκκλησία St Mary.
Το μπαρ "The Church" διατηρεί πολλά εκκλησιαστικά στοιχεία, όπως το εκκλησιαστικό μουσικό όργανο το οποίο δεσπόζει στον χώρο, τα βιτρό και πολλά άλλα.
Ήπια στην αρχή ένα malt Bushmills (10y) και συνέχισα με Guinness. Μου άρεσε πολύ ο χώρος. Στο υπόγειο, ο ναός λειτουργούσε ως κλαμπ.
Πλησίαζε δύο το πρωί, όταν βγήκα από την εκκλησία.
Φτάνοντας στην O'Connell street, η πανσέληνος βρισκόταν μεταξύ του Spire και του Γενικού Ταχυδρομείου.
Είχα διάθεση να ξενυχτήσω. Έτσι τα βήματά μου με οδήγησαν, ακόμα μια φορά, προς την περιοχή Temple Bar.
Πινακοθήκη, αξιοθέατα, pubs, πανσέληνος και ... εκκλησιασμός.
Πέρασα τον ποταμό Liffey και προχώρησα προς τη Merrion Square. Η πλατεία ολοκληρώθηκε στις αρχές του 19ου αιώνα, με κύριο χαρακτηριστικό της, το ότι οι τρεις πλευρές της πλατείας "αντικρίζουν" αρχοντικά οικοδομήματα της κομψής γεωργιανής αρχιτεκτονικής του 18ου αιώνα,
ενώ η τέταρτη πλευρά αντικρίζει κυβερνητικά κτίρια,
μεταξύ των οποίων και την Εθνική Πινακοθήκη της Ιρλανδίας, η οποία ήταν και ο επόμενος προορισμός μου.
Η National Gallery of Ireland, λειτουργεί από το έτος 1864 και φιλοξενεί αντιπροσωπευτικά έργα ιρλανδών ζωγράφων, αριστουργήματα του ιταλικού μπαρόκ με έργα των Τισιανού, Τιντορέττο και Καραβάτζιο αλλά και έργα άλλων μεγάλων καλλιτεχνών, όπως Ρούμπενς, Βερμέερ Βαν Γκογκ, Ελ Γκρέκο, Γκόγια, Πικάσο κ.α.
Μπαίνω μέσα στην Εθνική Πινακοθήκη της Ιρλανδίας, η είσοδος είναι ελεύθερη, αλλά απαγορεύονται οι φωτογραφίες. Αφού θαύμασα τα εκθέματα της πινακοθήκης κατέβηκα στο καλαίσθητο καφέ του μουσείου, με φυτά εσωτερικού χώρου
και ήπια ένα χυμό. Όταν ξεκουράστηκα, αγόρασα κάποια αναμνηστικά από το κατάστημα της πινακοθήκης και βγήκα έξω. Δίπλα στην Εθνική Πινακοθήκη, βρίσκεται το Εθνικό Μουσείο της Ιρλανδίας.
Το National Museum of Ireland, λειτουργεί από το έτος 1877 και φιλοξενεί αρχαιολογικά και ιστορικά εκθέματα, από τον προϊστορικό - πρώιμο - πολιτισμό της Ιρλανδίας έως τη χρονική περίοδο 1916 - 1922, όπου οι εξεγέρσεις οδήγησαν στην ανεξαρτησία. Επισκέφτηκα και το Εθνικό Μουσείο, όπου και εκεί απαγορεύονται οι φωτογραφίες. Υπάρχει και παράρτημα του μουσείου με θέματα φυσικής ιστορίας, αλλά δεν το επισκέφτηκα. Βγήκα έξω από το μουσείο και προχώρησα προς τη Merrion Square.
Η Merrion Square είναι από τις μεγαλοπρεπέστερες γεωργιανές πλατείες του Δουβλίνου, με τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν στην αρχή του παρόντος κεφαλαίου.
Στα γεωργιανής αρχιτεκτονικής αρχοντικά κτίρια γύρω από την πλατεία, τα οποία έως τη δεκαετία του 1950 είχαν αποκλειστικά χρήση κατοικίας, ζούσαν πολλοί διάσημοι μεταξύ αυτών ο Oscar Wilde, ο William Butler Yeats, ο Daniel O'Connell κλπ. Ο μεγάλος μυθιστοριογράφος, ποιητής, θεατρικός συγγραφέας και κριτικός Oscar Wilde (1854-1900), έζησε από το έτος 1855 έως το έτος 1878,
στο νούμερο 1 της Merrion Square, στη βορειοδυτική γωνία της πλατείας. Το κτίριο εξαγοράστηκε το έτος 1994 από το American College, μαζί με άλλα παρακείμενα κτίρια και το έτος 1998 έγιναν έργα αποκατάστασης του κτιρίου, το οποίο απέκτησε, εσωτερικά, την ατμόσφαιρα του 19ου αιώνα.
Απέναντι από το σπίτι του Oscar Wilde, υπάρχει το άγαλμά του,
το οποίο παρουσιάστηκε το έτος 1997, ενώ δίπλα υπάρχουν δύο στήλες με πνευματώδεις ατάκες του Oscar Wilde. Ο Oscar Wilde, ο περισσότερο αναγνωρίσιμος δημιουργός της βικτωριανής εποχής, ιδιοφυής και αντισυμβατικός, γεννήθηκε στο Δουβλίνο στις 16-10-1854, έζησε από ενός έτους στο σπίτι στο νούμερο 1 της Merrion Square, φοίτησε στο Trinity College, το οποίο ήταν κοντά στο σπίτι του και έζησε όσο κανείς άλλος την κολακεία, την τεράστια φήμη, την κατασυκοφάντηση και τη φυλάκιση. Όπως είναι γνωστό, το έτος 1878, μετά το τέλος των σπουδών του εγκαταστάθηκε στο Λονδίνο, όπου έγραψε σπουδαία έργα, το έτος 1895 φυλακίστηκε για ομοφυλοφιλία, στη φυλακή συνέγραψε ένα από τα κορυφαία δημιουργήματά του, το "De profundis (εκ βαθέων - ένα από τα συγκλονιστικότερα έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας)" και όταν αποφυλακίστηκε, έφυγε για το Παρίσι όπου πέθανε πάμπτωχος στις 30-11-1900, σε ηλικία 46 ετών. Από τη βορειοδυτική γωνία της Merrion Square, προχώρησα προς το κέντρο της πλατείας.
Βγήκα από την πλατεία από την ανατολική της πλευρά και προχώρησα κατά μήκος της Mount Street Lower, ανατολικά προς το Grand Canal.
Το Grand Canal εκτείνεται σε μήκος 132 km και κατασκευάστηκε για τη σύνδεση του λιμανιού του Δουβλίνου με τον ποταμό Shannon. Η κατασκευή του έργου άρχισε το έτος 1756 και ολοκληρώθηκε το έτος 1804. Το μεγάλο κανάλι διέρχεται νότια του κέντρου της πόλης του Δουβλίνου και εκβάλλει στον ποταμό Liffey, κοντά στην εκβολή αυτού στη θάλασσα. Πριν τη σύνδεση του μεγάλου καναλιού με τον ποταμό Shannon, το μεγάλο κανάλι διέρχεται από τη μικρή πόλη Tullamore, της οποίας ο πληθυσμός ανέρχεται σε 16.000 περίπου κατοίκους. Στην πόλη αυτή παρασκευάζεται το υπέροχο irish whiskey Tullamore dew, του οποίου το single malt whiskey μου αρέσει πάρα πολύ. Το τελευταίο ποταμόπλοιο-φορτηγίδα που πέρασε από το Grand Canal, ήταν το έτος 1960.
Βόρεια του κέντρου της πόλης του Δουβλίνου, υπάρχει το Royal Canal, το οποίο εκβάλλει επίσης στον ποταμό Liffey, λίγο δυτικότερα από τη θέση εκβολής του Grand Canal.
Αφού περπάτησα αρκετά κατά μήκος του Grand Canal
και έφτασα έως τις αποβάθρες, αποφάσισα να επιστρέψω προς το κέντρο. Προχωρώντας, δυτικά, κατά μήκος της Grand Canal Street συνάντησα μια μεγάλη pub που ονομάζεται Becky Morgans.
Σκέφτηκα ότι είναι ευκαιρία για ξεκούραση. Μπήκα στην pub και ήπια μια μπύρα. Παρατήρησα ότι οι τιμές τόσο στα ποτά όσο και στα φαγητά, όπως είναι λογικό, ήταν φτηνότερες των pubs του κέντρου. Όταν ήπια τη μπύρα μου, βγήκα έξω και συνέχισα να προχωρώ προς το κέντρο.
Ήταν Παρασκευή απόγευμα. Ο κόσμος είχε αρχίσει να κατακλύζει τις pubs.
Κι εγώ αναρωτήθηκα γιατί δεν ήμουν σε κάποια pub. Όμως το διόρθωσα αμέσως. Άρχισα να περπατώ πιο γρήγορα. Έφτασα στην οδό Nassau και μπήκα σε μια pub, απέναντι από το Trinity College, η οποία ονομάζεται Blarney Inn.
Φεύγοντας από την pub, προχώρησα κατά μήκος της Nassau Street και συνεχίζοντας δυτικά, έστριψα αριστερά και έφτασα στη Duke Street, όπου συνάντησα την pub Duke, μια ακόμα λογοτεχνική pub.
Αφού ήπια μια μπύρα, βγήκα πάλι στη Duke Street και αφού περπάτησα λίγα μέτρα μπήκα στην pub Davy Byrne's, την οποία αναφέρει ο James Joyce, τόσο στο έργο του "Δουβλινέζοι" όσο και στο έργο του "Οδυσσέας".
Ακολούθησα τη συμβουλή του μπάρμαν και έφαγα μοσχάρι Στρογγανόφ, τη σπεσιαλιτέ της pub, συνοδεύοντας τη Guinness μου.

Όταν βγήκα από την πολύ ατμοσφαιρική Davy Byrne's pub, είχε πλέον σκοτεινιάσει.
Άρχισα να επιστρέφω προς το ξενοδοχείο μου, για ολιγόωρη ξεκούραση. Προχώρησα βόρεια κατά μήκος του κεντρικού πεζόδρομου Grafton Street, πέρασα μπροστά από το φωτισμένο Trinity College
και όταν έφτασα στην οδό Poolbeg, σταμάτησα στην αυθεντικότατη Mulligan's pub για μία ακόμα Guinness.
Ήπια τη θεωρούμενη ως την καλύτερη(!) Guinness του Δουβλίνου και όταν πέρασα από τη γέφυρα Butt του ποταμού Liffey, θαύμασα την πανσέληνο που έπεφτε στα νερά του ποταμού.

Στη συνέχεια πήγα στο ξενοδοχείο μου, ξεκουράστηκα λίγο και μετά από σύντομο ντους βγήκα πάλι έξω. Είχα αποφασίσει που να πάω. Είχα αποφασίσει να πάω εκεί που συγχωρούνται τα κρίματα ενός αμαρτωλού. Στην εκκλησία. Τουλάχιστον έτσι έχω ακούσει και είχα αποφασίσει την τελευταία νύχτα στο Δουβλίνο να πάω στην εκκλησία.
Ακολούθησα την οδό James Joyce και έστριψα αριστερά στην οδό Talbot. Ήταν Παρασκευή βράδυ και στις pubs γινόταν πανικός. Ποτά, μουσικές, χοροί, γλέντια. Προχώρησα δυτικά κατά μήκος της οδού Talbot, η οποία όταν μετατρέπεται σε πεζόδρομο μετονομάζεται σε Earl North street και μετά το Γενικό Ταχυδρομείο
μετονομάζεται σε Henry street. Έφτασα στην εκκλησία, αλλά όταν μπήκα μέσα βρέθηκα σε ένα ωραιότατο μπαρ.
Μια φορά αποφάσισα να πάω σε εκκλησία και πάλι σε μπαρ βρέθηκα. Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο κεφάλαιο, στην Ιρλανδία υπάρχουν ναοί οι οποίοι μετά την απελευθέρωση άλλαξαν χρήση και ένας απ' αυτούς ήταν η εκκλησία St Mary.
Το μπαρ "The Church" διατηρεί πολλά εκκλησιαστικά στοιχεία, όπως το εκκλησιαστικό μουσικό όργανο το οποίο δεσπόζει στον χώρο, τα βιτρό και πολλά άλλα.
Ήπια στην αρχή ένα malt Bushmills (10y) και συνέχισα με Guinness. Μου άρεσε πολύ ο χώρος. Στο υπόγειο, ο ναός λειτουργούσε ως κλαμπ.
Πλησίαζε δύο το πρωί, όταν βγήκα από την εκκλησία.
Φτάνοντας στην O'Connell street, η πανσέληνος βρισκόταν μεταξύ του Spire και του Γενικού Ταχυδρομείου.

Είχα διάθεση να ξενυχτήσω. Έτσι τα βήματά μου με οδήγησαν, ακόμα μια φορά, προς την περιοχή Temple Bar.
Last edited: