BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.538
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Madaba για 3 βραδιές, μέρος Α…
- Madaba για 3 βραδιές, μέρος B…
- Νεκρά θάλασσα για 1 βράδυ…
- Wadi Musa για 3 βράδια μέρος Α…
- Wadi Musa για 3 βράδια μέρος B…
- Wadi Musa για 3 βράδια μέρος Γ…
- Wadi Rum για 2 βράδια μέρος Α…
- Wadi Rum για 2 βράδια μέρος Β…
- Aqaba για 1 βράδυ…
- Dana biosphere reserve (προστατευόμενη περιοχή) για 2 βράδια μέρος Α…
- Dana biosphere reserve (προστατευόμενη περιοχή) για 2 βράδια μέρος Β…
- Jerash για 2 βράδια μέρος Α…
- Jerash για 2 βράδια μέρος Β…
- Amman για 3 βράδια μέρος Α...
- Amman για 3 βράδια μέρος Β...
- Amman για 3 βράδια μέρος Γ...
- Επίλογος.
Νεκρά θάλασσα για 1 βράδυ…
Πάμε νωρίς για πρωινό και στην συνέχεια φορτώνουμε τα πράγματα μας στο αυτοκίνητο. Φεύγοντας από την Madaba έχει έρθει η ώρα για την πρώτη στάση σε βενζινάδικο. Έχοντας διαβάσει κάποια tips είχα συνεχώς τον νου μου στην αντλία αν και ο υπάλληλος άρχισε να μου μιλάει και να ρωτάει διάφορα. Με τιμή περίπου 0,91jd το λίτρο προσπάθησε να με πείσει να πληρώσω για τα λίτρα και όχι το ποσό. Φαντασθείτε τώρα, έχει κίνηση και όλοι βιάζονται, δεν μιλάς την γλώσσα. Σου δίνει στο χέρι το POS για να το πληκτρολογήσεις ΕΣΥ και σου δείχνει τα λίτρα στην μικρή οθόνη. Όταν του είπα ότι αυτό είναι τα λίτρα έκανε ότι δεν καταλαβαίνει. Στο τέλος λέει οκ, απλά βάλε και 1-2 jd παραπάνω. Αρνήθηκα και έγραψα ακριβώς ότι έλεγε η αντλία. Απλά τον νου σας, αν και η τιμή αλλάζει οπότε δεν ξέρω αν ισχύει αυτό τώρα.

Βγαίνουμε από την πόλη, η κίνηση είναι χαλαρή ο ήλιος φωτίζει τα πανέμορφα πρόσωπα μας και έχουμε έναν στόχο… Για να δούμε όσο το δυνατόν διαφορετικά πράγματα και περιοχές (και κόντρα στο gps) θέλω να πάρω τον δρόμο που περνάει από τις πήγες Ma’in (Ma'in Hot Springs).
Ανήκουν σε ένα ξενοδοχείο και δεν έχουμε τον χρόνο να σταματήσουμε εκεί, απλά να δουμε τον καταρράκτη από ψηλά και να συνεχίσουμε. Ο δρόμος ανεβοκατεβαίνει με τόσο μεγάλη κλίση που κάποιες φορές δεν ξέρεις προς τα που συνεχίζει. Άγονο έδαφος, πέτρες, το χώμα αλλάζει χρώμα γίνεται σχεδόν μαύρο ηφαιστειακό, μετά ξανά γκρι και καφέ. Ξαφνικά βρίσκεσαι ψηλά και έχεις επιτέλους θέα, την Νεκρά θάλασσα και την απέναντι όχθη. Η θερμοκρασία αλλάζει, έχει ζέστη περίπου 30 βαθμούς. Μπαίνεις στον αυτοκινητόδρομο 65 (Dead sea highway) και επιλέγεις να πας Βορρά η Νότο . Μια καμήλα το παίζει αδιάφορη στους παράξενους επισκέπτες που την κοιτάζουν σαν να βλέπουν εξωγήινο για πρώτη φορά.

60 χλμ μετά φτάνουμε στον προορισμό μας,το Wadi Mujib visitor center. Από την πρώτη στιγμή ήθελα απαραίτητα να μπω στο Wadi Mujib Biosphere Reserve (απόθεμα βιόσφαιρας) για να κάνω το siq trail. Λειτουργεί μόνο καλοκαιρινούς μήνες και κλείνει τέλος Οκτωβρίου, δηλαδή μόλις που προλαβαίνουμε καθώς σήμερα είναι 27 του μήνα. Ο βασικός λόγος για τον οποίο κάναμε το ταξίδι μας με αυτή την σειρά. Πρόκειται για ένα φαράγγι με νερό στο οποίο περπατάς, κολυμπάς, τραβάς σχοινιά για να υπερνικήσεις το ρεύμα και μάχεσαι για να ανέβεις σε κάποια σημεία. Καβούρια στην όχθη κάνουν δειλά την παρουσία τους. Νιώθω ένα γαργαλητό, η ιδέα μου θα είναι. Ξανά, μάλλον το ρεύμα σε κάποια σημεία κάνει παιχνίδια. Τελικά το νερό είναι γεμάτο με ψαριά διάφορων μεγεθών που αδηφάγα καταβροχθίζουν τα νεκρά κύτταρα από τους εκατοντάδες επισκέπτες! Τα παπούτσια με χτυπάνε, έχω κάνει μεγάλες πληγές και στα δυο μεγάλα δάχτυλα. Περπατάω ξυπόλητος, νίωθω πολύ καλυτέρα.

Μοναδικό αρνητικό είναι ότι είχε μεγάλες ουρές και αφού βρίσκεσαι συνεχώς στο νερό και στην σκιά, μετά απο λίγο κρυώνεις. Οι φωτογραφίες μας δεν είναι και οι καλύτερες εδώ, είχαμε μια θήκη και υποχρεωτικά χρησιμοποιούσαμε την στοκ κάμερα του κινητού.
Δώσαμε 21jd ο καθένας για την είσοδο η οποία περιλαμβάνει μόνο ένα σωσίβιο, αν βρεις ένα που να ταιρίαζει στον σωματότυπο σου και να μην είναι σχισμένο κτλ. Θεωρείται μέτριας δυσκολίας και η συνολική απόσταση είναι 3χλμ. Πας μέχρι την μέση και όταν φτάσεις έναν καταρράκτη επιστρέφεις. Συνολική διάρκεια περίπου 2-3 ώρες. Υπάρχει και η δυνατότητα να πάρεις μαζί σου οδηγό/ξεναγό αλλά πραγματικά δεν βρισκω τον λόγο. Απλά ακολουθείς τους υπολοίπους και ελπίζεις να μην έχει περισσοτέρους μπροστά σου.

Επίσης να επισημάνω ότι έχει συγκεκριμένο αριθμό επιτρεπόμενων επισκεπτών, οπότε αν φτάσετε λίγο αργά λογικά θα πέσετε στα γκρουπ/ τουριστικά λεωφορεία και θα περιμένετέ αρκετή ώρα μέχρι να φύγει κάποιος. Είχαμε φέρει μαζί μας παπούτσια για το νερό και την θήκη που λέγαμε. Όλα τα υπόλοιπα παραμένουν στο αυτοκίνητο. Ωραία εμπειρία!

Υπάρχουν πολύ λίγες δημοσιές παράλιες στις οποίες για να κάνεις μπάνιο πρέπει να μπεις με ρούχα, το μπικίνι ξέχνα το Βασίλη… Επόμενη επιλογή είναι να μπεις με ημερήσιο πάσο σε ένα από τα δεκάδες ξενοδοχεία με ιδιωτική παράλια και κόστος περίπου στα 25-50 ευρώ ανάλογα. Η τελική επιλογή είναι να τα σκάσεις χοντρά και να πας για διανυκτέρευση σε ένα από αυτά. Εμείς είμασταν πολύ τυχεροί καθώς ενω πήγαμε Οκτώβριο-Νοέμβριο (και θεωρείτε υψηλή τουριστική περίοδος) βρήκαμε κάτι με πολύ λογικό κόστος. Αρχικά το πλάνο ήταν ότι θα μέναμε κάπου κοντά και θα πηγαίναμε για μπάνιο με το ημερήσιο πάσο, με πολύ και καθημερινό ψάξιμο μήπως και βρούμε μια προσφορά έπεσα πάνω στο Grand East Hotel Resort and Spa μέσω Agoda στα 78 ευρώ με πρωινό. Τα σχόλια ποικίλουν αλλά "beggars can't be choosers" οπότε ήταν εύκολη η απόφαση!
Βγαίνουμε απο τον χώρο και με λίγα λεπτά στον ήλιο ανακτούμε τις δυνάμεις και το κουράγιο μας.
Επιστρέφουμε προς τον δρόμο που πήραμε νωρίτερα , 35 χλμ και ήρθε η ώρα να δούμε τι πληρώσαμε. Φτάνουμε στο ξενοδοχείο στις 14:00 με εναν τυπικό έλεγχο στην είσοδο και στην συνέχεια έλεγχος στα σακίδια μας με μηχάνημα xray (στο αεροδρόμιο βρισκόμαστε) ; Πάμε στην ρεσεψιόν και περιμένουμε 15 λεπτά. Δεν βρίσκουν την κράτηση μας ενώ έχουμε ήδη πληρώσει, αμάν (Amman, αλλού είναι αυτό) θα κοιμηθούμε σε κανένα παγκάκι απόψε… Λίγη ώρα αργότερα και παρέα με ένα χυμό επιτέλους μας δίνουν την κάρτα του δωμάτιου μας.
Τα δωμάτια είναι μεγάλα αλλά όλο το ξενοδοχείο σίγουρα έχει δει καλύτερες μέρες. Εμείς νιώθουμε τυχεροί που έχουμε τέτοια θέα και πληρώσαμε τέτοιο ποσό!
Χαλαρώνουμε λιγάκι, έχει πολύ ζέστη. Η ώρα περνάει και βάζουμε μαγιό, τσιρότα στα ποδιά. Ήρθε η ώρα να κολυμπήσουμε στην Νεκρά Θάλασσα. Κατεβαίνουμε τον μακρύ δρόμο, καθώς το νερό κάθε χρόνο υποχωρεί οπότε μεγαλώνει και η απόσταση. Κατεβαίνουμε τα σκαλιά έχοντας ανυπομονησία για το πως θα είναι η εμπειρία. Φτάνουμε στην αμμουδιά λίγο πριν απο την δύση και αφήνουμε τα πράγματα μας. Ντόπιοι και ξένοι τουρίστες έχουν πιάσει μια γωνιά ο καθένας.
Βάζω τα ποδιά μου στο νερο και νιώθω σαν να πάτησα γυαλιά και κόπηκα. Πραγματικά για 1 λεπτό ήταν ένα μικρό σοκ. Μετα το αλάτι σταμάτησε να τσούζει, λένε να μην ξυριστείς πριν από την είσοδο στο νερό και εγω είχα τις πληγές απο τα παπούτσια.
Το σώμα δεν λέει να βουλιάξει, προσπαθώ να γυρίσω μπρούμυτα νιώθω σαν το ανθρωπάκι της Michelin. Το νερό έχει κάτι το παράξενο, σαν μια λαδίλα η οποία μένει στο σώμα. Η Α μου λέει ότι μπήκε λίγο νερό στο στόμα της και είναι αηδιαστικό. Δοκιμάζω και εγώ (surprise), πραγματικά θα έλεγα μια μίξη υγρού μπαταρίας μαζί με ξύδι…

Βγαίνουμε, πάμε για λασπόλουτρο. Βάζουμε αχόρταγα την λάσπη πάνω στα ακάλυπτα σμιλεμένα κορμιά μας και περιμένουμε ένα 10 λεπτό χαζολογώντας και βγάζοντας φωτογραφίες. Ξανά στην θάλασσα για να φύγει η περισσότερη λάσπη. Τέλος ένα ντους εκεί δίπλα και ο ναυαγοσώστης ανακοινώνει ότι σε 10 λεπτά κλείνει η παράλια. Η επιδερμίδα πραγματικά είναι πολύ απαλή μετά το ιδιαίτερο spa που κάναμε! Απαγορεύεται η κολύμβηση πριν και μετά την δύση του ηλίου, το ίδιο και στην πισίνα. Στην άνοδο μας κάποιοι τρέχουν για να προλάβουν το κλείσιμο…

Είχα απογοητευτεί από τις διαθέσιμες επιλογές για φαγητό, τα 5αστερα ξενοδοχεία είναι πανάκριβα. Το δικό μας έχει μπουφέ με 40 ευρώ το άτομο και μόνο άθλια σχόλια στο ιντερνέτ. Ευτυχώς η Α δίνει την ιδέα να πάμε στο Samarah mall που έχει η περιοχή. Πληρωτέο παρκινγκ από κάποιους τύπους που σου δείχνουν που να αφήσεις το όχημα σου… Την επόμενη φορά θα το αφήσω απέξω. Μια βόλτα και καταλήγουμε στο εξαιρετικό Elite, το 90% είναι ντόπιοι και ο χώρος πολύ κάλος. Το φαΐ είναι τέλειο, ο φρέσκος χυμός μέντας/λεμονιού φανταστικός, παραγγέλνουμε κιουνεφέ. Έρχεται ο υπάλληλος ο οποίος είναι υπεύθυνος μαζί με ένα καροτσάκι και αρχίζει την παρασκευή του. Σε 5 λεπτά (η προπαρασκευή γίνεται στην κουζίνα) δοκιμάζουμε τον καλύτερο κιουνεφέ με διαφορά!! Τελική τιμή περίπου 45 ευρώ, αν βρεθείτε στην περιοχή πηγαίνετέ για βραδινό, πείτε ότι σας έστειλα εγώ
.

Επιστροφή στο ξενοδοχείο, μάζεμα λίγο το σακίδιο και θα ήθελα να κοιμηθώ νωρίς. Όμως η δυνατή ζωντανή μουσική με belly dancer κρατάει μέχρι τις 11… Κάποια ζευγάρια μεγαλύτερης ηλικίας χορεύουν, ένα κορίτσι σίγουρα θα ήθελε να έχει το outfit της χορεύτριας και ασταμάτητη συνεχίζει με πάθος. Κάνουμε μια μικρή βόλτα εκεί και συνεχίζουμε στο μπαλκόνι παρέα με μια μπύρα. Ησυχίαααα, είμαστε και κάποιας ηλικίας!
Ο Μορφέας ήρθε, με πηρέ και με σήκωσε πολύ γρήγορα! Αύριο έχουμε πολλά να δούμε…
Πάμε νωρίς για πρωινό και στην συνέχεια φορτώνουμε τα πράγματα μας στο αυτοκίνητο. Φεύγοντας από την Madaba έχει έρθει η ώρα για την πρώτη στάση σε βενζινάδικο. Έχοντας διαβάσει κάποια tips είχα συνεχώς τον νου μου στην αντλία αν και ο υπάλληλος άρχισε να μου μιλάει και να ρωτάει διάφορα. Με τιμή περίπου 0,91jd το λίτρο προσπάθησε να με πείσει να πληρώσω για τα λίτρα και όχι το ποσό. Φαντασθείτε τώρα, έχει κίνηση και όλοι βιάζονται, δεν μιλάς την γλώσσα. Σου δίνει στο χέρι το POS για να το πληκτρολογήσεις ΕΣΥ και σου δείχνει τα λίτρα στην μικρή οθόνη. Όταν του είπα ότι αυτό είναι τα λίτρα έκανε ότι δεν καταλαβαίνει. Στο τέλος λέει οκ, απλά βάλε και 1-2 jd παραπάνω. Αρνήθηκα και έγραψα ακριβώς ότι έλεγε η αντλία. Απλά τον νου σας, αν και η τιμή αλλάζει οπότε δεν ξέρω αν ισχύει αυτό τώρα.

Βγαίνουμε από την πόλη, η κίνηση είναι χαλαρή ο ήλιος φωτίζει τα πανέμορφα πρόσωπα μας και έχουμε έναν στόχο… Για να δούμε όσο το δυνατόν διαφορετικά πράγματα και περιοχές (και κόντρα στο gps) θέλω να πάρω τον δρόμο που περνάει από τις πήγες Ma’in (Ma'in Hot Springs).
Ανήκουν σε ένα ξενοδοχείο και δεν έχουμε τον χρόνο να σταματήσουμε εκεί, απλά να δουμε τον καταρράκτη από ψηλά και να συνεχίσουμε. Ο δρόμος ανεβοκατεβαίνει με τόσο μεγάλη κλίση που κάποιες φορές δεν ξέρεις προς τα που συνεχίζει. Άγονο έδαφος, πέτρες, το χώμα αλλάζει χρώμα γίνεται σχεδόν μαύρο ηφαιστειακό, μετά ξανά γκρι και καφέ. Ξαφνικά βρίσκεσαι ψηλά και έχεις επιτέλους θέα, την Νεκρά θάλασσα και την απέναντι όχθη. Η θερμοκρασία αλλάζει, έχει ζέστη περίπου 30 βαθμούς. Μπαίνεις στον αυτοκινητόδρομο 65 (Dead sea highway) και επιλέγεις να πας Βορρά η Νότο . Μια καμήλα το παίζει αδιάφορη στους παράξενους επισκέπτες που την κοιτάζουν σαν να βλέπουν εξωγήινο για πρώτη φορά.






60 χλμ μετά φτάνουμε στον προορισμό μας,το Wadi Mujib visitor center. Από την πρώτη στιγμή ήθελα απαραίτητα να μπω στο Wadi Mujib Biosphere Reserve (απόθεμα βιόσφαιρας) για να κάνω το siq trail. Λειτουργεί μόνο καλοκαιρινούς μήνες και κλείνει τέλος Οκτωβρίου, δηλαδή μόλις που προλαβαίνουμε καθώς σήμερα είναι 27 του μήνα. Ο βασικός λόγος για τον οποίο κάναμε το ταξίδι μας με αυτή την σειρά. Πρόκειται για ένα φαράγγι με νερό στο οποίο περπατάς, κολυμπάς, τραβάς σχοινιά για να υπερνικήσεις το ρεύμα και μάχεσαι για να ανέβεις σε κάποια σημεία. Καβούρια στην όχθη κάνουν δειλά την παρουσία τους. Νιώθω ένα γαργαλητό, η ιδέα μου θα είναι. Ξανά, μάλλον το ρεύμα σε κάποια σημεία κάνει παιχνίδια. Τελικά το νερό είναι γεμάτο με ψαριά διάφορων μεγεθών που αδηφάγα καταβροχθίζουν τα νεκρά κύτταρα από τους εκατοντάδες επισκέπτες! Τα παπούτσια με χτυπάνε, έχω κάνει μεγάλες πληγές και στα δυο μεγάλα δάχτυλα. Περπατάω ξυπόλητος, νίωθω πολύ καλυτέρα.




Μοναδικό αρνητικό είναι ότι είχε μεγάλες ουρές και αφού βρίσκεσαι συνεχώς στο νερό και στην σκιά, μετά απο λίγο κρυώνεις. Οι φωτογραφίες μας δεν είναι και οι καλύτερες εδώ, είχαμε μια θήκη και υποχρεωτικά χρησιμοποιούσαμε την στοκ κάμερα του κινητού.
Δώσαμε 21jd ο καθένας για την είσοδο η οποία περιλαμβάνει μόνο ένα σωσίβιο, αν βρεις ένα που να ταιρίαζει στον σωματότυπο σου και να μην είναι σχισμένο κτλ. Θεωρείται μέτριας δυσκολίας και η συνολική απόσταση είναι 3χλμ. Πας μέχρι την μέση και όταν φτάσεις έναν καταρράκτη επιστρέφεις. Συνολική διάρκεια περίπου 2-3 ώρες. Υπάρχει και η δυνατότητα να πάρεις μαζί σου οδηγό/ξεναγό αλλά πραγματικά δεν βρισκω τον λόγο. Απλά ακολουθείς τους υπολοίπους και ελπίζεις να μην έχει περισσοτέρους μπροστά σου.





Επίσης να επισημάνω ότι έχει συγκεκριμένο αριθμό επιτρεπόμενων επισκεπτών, οπότε αν φτάσετε λίγο αργά λογικά θα πέσετε στα γκρουπ/ τουριστικά λεωφορεία και θα περιμένετέ αρκετή ώρα μέχρι να φύγει κάποιος. Είχαμε φέρει μαζί μας παπούτσια για το νερό και την θήκη που λέγαμε. Όλα τα υπόλοιπα παραμένουν στο αυτοκίνητο. Ωραία εμπειρία!






Υπάρχουν πολύ λίγες δημοσιές παράλιες στις οποίες για να κάνεις μπάνιο πρέπει να μπεις με ρούχα, το μπικίνι ξέχνα το Βασίλη… Επόμενη επιλογή είναι να μπεις με ημερήσιο πάσο σε ένα από τα δεκάδες ξενοδοχεία με ιδιωτική παράλια και κόστος περίπου στα 25-50 ευρώ ανάλογα. Η τελική επιλογή είναι να τα σκάσεις χοντρά και να πας για διανυκτέρευση σε ένα από αυτά. Εμείς είμασταν πολύ τυχεροί καθώς ενω πήγαμε Οκτώβριο-Νοέμβριο (και θεωρείτε υψηλή τουριστική περίοδος) βρήκαμε κάτι με πολύ λογικό κόστος. Αρχικά το πλάνο ήταν ότι θα μέναμε κάπου κοντά και θα πηγαίναμε για μπάνιο με το ημερήσιο πάσο, με πολύ και καθημερινό ψάξιμο μήπως και βρούμε μια προσφορά έπεσα πάνω στο Grand East Hotel Resort and Spa μέσω Agoda στα 78 ευρώ με πρωινό. Τα σχόλια ποικίλουν αλλά "beggars can't be choosers" οπότε ήταν εύκολη η απόφαση!
Βγαίνουμε απο τον χώρο και με λίγα λεπτά στον ήλιο ανακτούμε τις δυνάμεις και το κουράγιο μας.
Επιστρέφουμε προς τον δρόμο που πήραμε νωρίτερα , 35 χλμ και ήρθε η ώρα να δούμε τι πληρώσαμε. Φτάνουμε στο ξενοδοχείο στις 14:00 με εναν τυπικό έλεγχο στην είσοδο και στην συνέχεια έλεγχος στα σακίδια μας με μηχάνημα xray (στο αεροδρόμιο βρισκόμαστε) ; Πάμε στην ρεσεψιόν και περιμένουμε 15 λεπτά. Δεν βρίσκουν την κράτηση μας ενώ έχουμε ήδη πληρώσει, αμάν (Amman, αλλού είναι αυτό) θα κοιμηθούμε σε κανένα παγκάκι απόψε… Λίγη ώρα αργότερα και παρέα με ένα χυμό επιτέλους μας δίνουν την κάρτα του δωμάτιου μας.
Τα δωμάτια είναι μεγάλα αλλά όλο το ξενοδοχείο σίγουρα έχει δει καλύτερες μέρες. Εμείς νιώθουμε τυχεροί που έχουμε τέτοια θέα και πληρώσαμε τέτοιο ποσό!
Χαλαρώνουμε λιγάκι, έχει πολύ ζέστη. Η ώρα περνάει και βάζουμε μαγιό, τσιρότα στα ποδιά. Ήρθε η ώρα να κολυμπήσουμε στην Νεκρά Θάλασσα. Κατεβαίνουμε τον μακρύ δρόμο, καθώς το νερό κάθε χρόνο υποχωρεί οπότε μεγαλώνει και η απόσταση. Κατεβαίνουμε τα σκαλιά έχοντας ανυπομονησία για το πως θα είναι η εμπειρία. Φτάνουμε στην αμμουδιά λίγο πριν απο την δύση και αφήνουμε τα πράγματα μας. Ντόπιοι και ξένοι τουρίστες έχουν πιάσει μια γωνιά ο καθένας.
Βάζω τα ποδιά μου στο νερο και νιώθω σαν να πάτησα γυαλιά και κόπηκα. Πραγματικά για 1 λεπτό ήταν ένα μικρό σοκ. Μετα το αλάτι σταμάτησε να τσούζει, λένε να μην ξυριστείς πριν από την είσοδο στο νερό και εγω είχα τις πληγές απο τα παπούτσια.
Το σώμα δεν λέει να βουλιάξει, προσπαθώ να γυρίσω μπρούμυτα νιώθω σαν το ανθρωπάκι της Michelin. Το νερό έχει κάτι το παράξενο, σαν μια λαδίλα η οποία μένει στο σώμα. Η Α μου λέει ότι μπήκε λίγο νερό στο στόμα της και είναι αηδιαστικό. Δοκιμάζω και εγώ (surprise), πραγματικά θα έλεγα μια μίξη υγρού μπαταρίας μαζί με ξύδι…





Βγαίνουμε, πάμε για λασπόλουτρο. Βάζουμε αχόρταγα την λάσπη πάνω στα ακάλυπτα σμιλεμένα κορμιά μας και περιμένουμε ένα 10 λεπτό χαζολογώντας και βγάζοντας φωτογραφίες. Ξανά στην θάλασσα για να φύγει η περισσότερη λάσπη. Τέλος ένα ντους εκεί δίπλα και ο ναυαγοσώστης ανακοινώνει ότι σε 10 λεπτά κλείνει η παράλια. Η επιδερμίδα πραγματικά είναι πολύ απαλή μετά το ιδιαίτερο spa που κάναμε! Απαγορεύεται η κολύμβηση πριν και μετά την δύση του ηλίου, το ίδιο και στην πισίνα. Στην άνοδο μας κάποιοι τρέχουν για να προλάβουν το κλείσιμο…




Είχα απογοητευτεί από τις διαθέσιμες επιλογές για φαγητό, τα 5αστερα ξενοδοχεία είναι πανάκριβα. Το δικό μας έχει μπουφέ με 40 ευρώ το άτομο και μόνο άθλια σχόλια στο ιντερνέτ. Ευτυχώς η Α δίνει την ιδέα να πάμε στο Samarah mall που έχει η περιοχή. Πληρωτέο παρκινγκ από κάποιους τύπους που σου δείχνουν που να αφήσεις το όχημα σου… Την επόμενη φορά θα το αφήσω απέξω. Μια βόλτα και καταλήγουμε στο εξαιρετικό Elite, το 90% είναι ντόπιοι και ο χώρος πολύ κάλος. Το φαΐ είναι τέλειο, ο φρέσκος χυμός μέντας/λεμονιού φανταστικός, παραγγέλνουμε κιουνεφέ. Έρχεται ο υπάλληλος ο οποίος είναι υπεύθυνος μαζί με ένα καροτσάκι και αρχίζει την παρασκευή του. Σε 5 λεπτά (η προπαρασκευή γίνεται στην κουζίνα) δοκιμάζουμε τον καλύτερο κιουνεφέ με διαφορά!! Τελική τιμή περίπου 45 ευρώ, αν βρεθείτε στην περιοχή πηγαίνετέ για βραδινό, πείτε ότι σας έστειλα εγώ



Επιστροφή στο ξενοδοχείο, μάζεμα λίγο το σακίδιο και θα ήθελα να κοιμηθώ νωρίς. Όμως η δυνατή ζωντανή μουσική με belly dancer κρατάει μέχρι τις 11… Κάποια ζευγάρια μεγαλύτερης ηλικίας χορεύουν, ένα κορίτσι σίγουρα θα ήθελε να έχει το outfit της χορεύτριας και ασταμάτητη συνεχίζει με πάθος. Κάνουμε μια μικρή βόλτα εκεί και συνεχίζουμε στο μπαλκόνι παρέα με μια μπύρα. Ησυχίαααα, είμαστε και κάποιας ηλικίας!
Ο Μορφέας ήρθε, με πηρέ και με σήκωσε πολύ γρήγορα! Αύριο έχουμε πολλά να δούμε…
Last edited: