BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.538
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Madaba για 3 βραδιές, μέρος Α…
- Madaba για 3 βραδιές, μέρος B…
- Νεκρά θάλασσα για 1 βράδυ…
- Wadi Musa για 3 βράδια μέρος Α…
- Wadi Musa για 3 βράδια μέρος B…
- Wadi Musa για 3 βράδια μέρος Γ…
- Wadi Rum για 2 βράδια μέρος Α…
- Wadi Rum για 2 βράδια μέρος Β…
- Aqaba για 1 βράδυ…
- Dana biosphere reserve (προστατευόμενη περιοχή) για 2 βράδια μέρος Α…
- Dana biosphere reserve (προστατευόμενη περιοχή) για 2 βράδια μέρος Β…
- Jerash για 2 βράδια μέρος Α…
- Jerash για 2 βράδια μέρος Β…
- Amman για 3 βράδια μέρος Α...
- Amman για 3 βράδια μέρος Β...
- Amman για 3 βράδια μέρος Γ...
- Επίλογος.
Wadi Rum για 2 βράδια μέρος Α…
Ένας απροσδιόριστος ήχος με βγάζει από τον λήθαργο. Μέχρι που ακούγεται ο μουεζίνης, βρε που χάθηκες εσύ; Μπάνιο και πάμε για πρωινό, απολαμβάνουμε τις νοστιμότατες ελιές, χούμους, φαλάφελ, zaatar, labneh, πίτες, χουρμάδες και την θέα καθώς το φως παίζει παιχνίδια με τα τριγύρω βουνά.
Τελευταίος έλεγχος για τυχόν ξεχασμένα πράγματα στο δωμάτιο και η πόρτα κλείνει για άλλη μια φορά. Σταματάμε στο viewpoint της Wadi Musa από ψηλά για μια τελευταία φωτογραφία. Βάζουμε βενζίνη και πάλι, περνάμε μέσα από χωριά και μικρές πόλεις. Εργασίες ασφάλτωσης στο μισό οδικό δίκτυο, ενώ συνολικά μας χωρίζουν 120χλμ από το νέο κρεβάτι μας.
Στην χώρα δεν περπατάει κανείς, μέχρι και μια καμήλα πήρε ταξί (η αλήθεια είναι ότι πολλοί ντόπιοι κάνουν ωτοστόπ)!

Φτάνουμε στο Wadi rum visitor center, όπου και γίνεται έλεγχος στο Jordan Pass. Από εκεί απομένουν άλλα 5χλμ μέχρι το ομώνυμο χωριό . Μας παραλαμβάνουν από το camp μας, καθώς για να συνεχίσεις από εδώ με δικό σου όχημα πρέπει να έχεις 4χ4 και να πληρώσεις φόρο.
Πρώτη φορά σε αληθινή έρημο, κοιτάμε αδηφάγα τριγύρω. Εδώ γυρίστηκαν αρκετές ταινίες πχ The Martian, πραγματικά αισθάνθηκα σαν να βρίσκομαι στον Άρη.
Το χρώμα της άμμου κάνει φοβέρες εναλλαγές. 30 λεπτά αργότερα και αφού έχουμε προσπεράσει πάμπολλες άλλες κατασκηνώσεις επιτέλους φτάνουμε στην δική μας.
Το Wadi Rum Desert Hear Camp με 3jd για 2 βραδιές με πρωινό και βραδινό στην τιμή. Ναι, δεν είναι τυπογραφικό λάθος, απλά έτσι μαζεύουν πελάτες και μετά θα χρυσοπληρώσεις τα υπόλοιπα. Ενδεικτικά είναι από τις λίγες κατασκηνώσεις με αναρτημένες τις τιμές τους https://www.wadirumdesertheart.com/ .

Μπαίνουμε στην τέντα μας, σε λίγα λεπτά καταλαβαίνουμε ότι καλυτέρα να πάμε στον κοινό χώρο όπου προσφέρουν νερό, τσάι και καφέ δωρεάν. Μεσημεριάτικα καθόμαστε μονοί μας κάτω από τους ανεμιστήρες προσπαθώντας να δροσιστούμε. Κυριολεκτικά εκατοντάδες μύγες οι οποίες εξαφανίζονται το βραδύ και γυρνάνε ξανά την επόμενη μέρα. Ευτυχώς οι ανεμιστήρες διώχνουν τις περισσότερες. Κοιτάζω μέσα από τα παράθυρα και φαίνεται σαν να παρακολουθείς τηλεόραση καθισμένος στο σαλόνι σου.
Ένα έντομο κάνει ηλιοθεραπεία στα λιγοστά φυτά του χώρου καθώς μια γάτα ήρθε να μας ρωτήσει αν χρειαζόμαστε κάτι. Τουλάχιστον είναι ευγενικοί.
Μην έχοντας και πολλά να κάνουμε παραγγέλνουμε φαγητό. Γενικά στην χώρα η κουζίνα είναι πολύ εύκολη αν τρως κρέας, αλλιώς την έκατσες.

Αύριο έχω μια έκπληξη για την Α, για σήμερα θα κάνουμε μια βόλτα δίαρκειας μίας ώρας με την καμήλα κατά την δύση του ηλίου. Ο καθένας έχει την δική του, η μια με όνομα μπανάνα και η άλλη… Δεν θυμάμαι. Η καμήλα σκύβει και ξαπλώνει στην ζεστή άμμο. Ανεβαίνεις πάνω της και στο πρόσταγμα του αφέντη, σηκώνει πρώτα τα πίσω πόδια. Το σώμα αιωρείται προς τα μπροστά, νιώθεις να χάνεις την ισορροπία σου και ότι θα πέσεις. Ευτυχώς ευθυγραμμίζεται άμεσα. Μαζί μας θα έρθει και ένας συμπαθητικός νεαρός ο οποίος δεν καταλαβαίνει γρι αγγλικά και αφού δεν ξέρουμε Αραβικά επικοινωνούσαμε με νοήματα και ζωγραφίες στην άμμο.
Ξεκινάμε και αφήνουμε πίσω μας τα πάντα. Ναι χαμογέλα εσύ, ο ποπός σου θα πονάει αύριο, όμως έχουμε σβήσει ακόμα κάτι από το bucket list μας! Οι καμήλες επιτίθενται με μανία σε κάθε θάμνο που βρίσκεται στο διάβα μας, λένε ότι είναι κακότροπα πλάσματα. Περπάτα άχρηστο ζώο, εγώ σε πληρώνω.
I’m a poor and lonesome cowboy (Lucky luke)… Ο ήλιος χάνεται πίσω από τον ορίζοντα. Κόστος για αύτη την δραστηριότητα, 40jd η κάθε καμήλα.

Επιστρέφοντας υπάρχει κινητικότητα, οι παλιοί γύρισαν από τις δραστηριότητες της ημέρας και ήρθαν νέοι πελάτες. Βαλίτσες αραδιασμένες, έχουμε γείτονες, οι τουαλέτες είναι γεμάτες. Ακούω ότι το φαγητό σερβίρεται στις 7, πάμε χαλαροί στις 7:01 (μην μας πούνε και πεινασμένους) και υπάρχει ήδη ουρά. Βάζουμε από τον μπουφέ κάτι να τσιμπήσουμε, ξανά και ξανά. Καλές γεύσεις, καλή ποικιλία εν μέσω συνοδείας τσαγιού.
Μας δείχνουν τον παραδοσιακό τρόπο μαγειρέματος των Βεδουίνων στην άμμο. Εκεί κάναμε την γνωριμία τριών πολύ συμπαθητικών Ιταλών, ένα ζευγάρι και η φίλη τους. Δέσαμε πολύ εύκολα σαν παρέα. Απόψε είμαστε περίπου 15 φιλοξενούμενοι, μετά το φαγητό οι βεδουίνοι έβαλαν μουσική και μας έδειξαν έναν μονότονο χορό τον οποίο χορέψαμε και εμείς. Ειδικά εγώ του έδωσα και κατάλαβε (not). Στο τέλος μαζευτήκαμε όλοι γύρω από την εξωτερική φωτιά και ακούγαμε τα αστεία του νεαρού ιδιοκτήτη.
Σχεδόν 11 το βράδυ πάμε στην λιτή (και όχι πολύ καθαρή) τέντα μας, ίσα ίσα που χωράει ένα κρεβάτι και μπορούμε με δυσκολία να περάσουμε στο πλάι. Το μπάνιο είναι κοινό σε εξωτερικό χώρο, βγαίνω για να πλύνω τα δόντια μου. Κοιτάζω ψηλά ενώ τα πολλά άστρα ανταποδίδουν το βλέμμα μου, γύρω γύρω σκοτάδι και απολυτή ησυχία.
Χώνομαι κάτω από τις πολύ ζεστές κουβέρτες και χαζεύω λιγάκι στο ιντερνέτ! Λίγα λεπτά μετά έχει πάει 4 και το ξυπνητήρι χτυπάει με μανία…
Ένας απροσδιόριστος ήχος με βγάζει από τον λήθαργο. Μέχρι που ακούγεται ο μουεζίνης, βρε που χάθηκες εσύ; Μπάνιο και πάμε για πρωινό, απολαμβάνουμε τις νοστιμότατες ελιές, χούμους, φαλάφελ, zaatar, labneh, πίτες, χουρμάδες και την θέα καθώς το φως παίζει παιχνίδια με τα τριγύρω βουνά.
Τελευταίος έλεγχος για τυχόν ξεχασμένα πράγματα στο δωμάτιο και η πόρτα κλείνει για άλλη μια φορά. Σταματάμε στο viewpoint της Wadi Musa από ψηλά για μια τελευταία φωτογραφία. Βάζουμε βενζίνη και πάλι, περνάμε μέσα από χωριά και μικρές πόλεις. Εργασίες ασφάλτωσης στο μισό οδικό δίκτυο, ενώ συνολικά μας χωρίζουν 120χλμ από το νέο κρεβάτι μας.
Στην χώρα δεν περπατάει κανείς, μέχρι και μια καμήλα πήρε ταξί (η αλήθεια είναι ότι πολλοί ντόπιοι κάνουν ωτοστόπ)!



Φτάνουμε στο Wadi rum visitor center, όπου και γίνεται έλεγχος στο Jordan Pass. Από εκεί απομένουν άλλα 5χλμ μέχρι το ομώνυμο χωριό . Μας παραλαμβάνουν από το camp μας, καθώς για να συνεχίσεις από εδώ με δικό σου όχημα πρέπει να έχεις 4χ4 και να πληρώσεις φόρο.
Πρώτη φορά σε αληθινή έρημο, κοιτάμε αδηφάγα τριγύρω. Εδώ γυρίστηκαν αρκετές ταινίες πχ The Martian, πραγματικά αισθάνθηκα σαν να βρίσκομαι στον Άρη.
Το χρώμα της άμμου κάνει φοβέρες εναλλαγές. 30 λεπτά αργότερα και αφού έχουμε προσπεράσει πάμπολλες άλλες κατασκηνώσεις επιτέλους φτάνουμε στην δική μας.
Το Wadi Rum Desert Hear Camp με 3jd για 2 βραδιές με πρωινό και βραδινό στην τιμή. Ναι, δεν είναι τυπογραφικό λάθος, απλά έτσι μαζεύουν πελάτες και μετά θα χρυσοπληρώσεις τα υπόλοιπα. Ενδεικτικά είναι από τις λίγες κατασκηνώσεις με αναρτημένες τις τιμές τους https://www.wadirumdesertheart.com/ .



Μπαίνουμε στην τέντα μας, σε λίγα λεπτά καταλαβαίνουμε ότι καλυτέρα να πάμε στον κοινό χώρο όπου προσφέρουν νερό, τσάι και καφέ δωρεάν. Μεσημεριάτικα καθόμαστε μονοί μας κάτω από τους ανεμιστήρες προσπαθώντας να δροσιστούμε. Κυριολεκτικά εκατοντάδες μύγες οι οποίες εξαφανίζονται το βραδύ και γυρνάνε ξανά την επόμενη μέρα. Ευτυχώς οι ανεμιστήρες διώχνουν τις περισσότερες. Κοιτάζω μέσα από τα παράθυρα και φαίνεται σαν να παρακολουθείς τηλεόραση καθισμένος στο σαλόνι σου.
Ένα έντομο κάνει ηλιοθεραπεία στα λιγοστά φυτά του χώρου καθώς μια γάτα ήρθε να μας ρωτήσει αν χρειαζόμαστε κάτι. Τουλάχιστον είναι ευγενικοί.
Μην έχοντας και πολλά να κάνουμε παραγγέλνουμε φαγητό. Γενικά στην χώρα η κουζίνα είναι πολύ εύκολη αν τρως κρέας, αλλιώς την έκατσες.







Αύριο έχω μια έκπληξη για την Α, για σήμερα θα κάνουμε μια βόλτα δίαρκειας μίας ώρας με την καμήλα κατά την δύση του ηλίου. Ο καθένας έχει την δική του, η μια με όνομα μπανάνα και η άλλη… Δεν θυμάμαι. Η καμήλα σκύβει και ξαπλώνει στην ζεστή άμμο. Ανεβαίνεις πάνω της και στο πρόσταγμα του αφέντη, σηκώνει πρώτα τα πίσω πόδια. Το σώμα αιωρείται προς τα μπροστά, νιώθεις να χάνεις την ισορροπία σου και ότι θα πέσεις. Ευτυχώς ευθυγραμμίζεται άμεσα. Μαζί μας θα έρθει και ένας συμπαθητικός νεαρός ο οποίος δεν καταλαβαίνει γρι αγγλικά και αφού δεν ξέρουμε Αραβικά επικοινωνούσαμε με νοήματα και ζωγραφίες στην άμμο.
Ξεκινάμε και αφήνουμε πίσω μας τα πάντα. Ναι χαμογέλα εσύ, ο ποπός σου θα πονάει αύριο, όμως έχουμε σβήσει ακόμα κάτι από το bucket list μας! Οι καμήλες επιτίθενται με μανία σε κάθε θάμνο που βρίσκεται στο διάβα μας, λένε ότι είναι κακότροπα πλάσματα. Περπάτα άχρηστο ζώο, εγώ σε πληρώνω.
I’m a poor and lonesome cowboy (Lucky luke)… Ο ήλιος χάνεται πίσω από τον ορίζοντα. Κόστος για αύτη την δραστηριότητα, 40jd η κάθε καμήλα.













Επιστρέφοντας υπάρχει κινητικότητα, οι παλιοί γύρισαν από τις δραστηριότητες της ημέρας και ήρθαν νέοι πελάτες. Βαλίτσες αραδιασμένες, έχουμε γείτονες, οι τουαλέτες είναι γεμάτες. Ακούω ότι το φαγητό σερβίρεται στις 7, πάμε χαλαροί στις 7:01 (μην μας πούνε και πεινασμένους) και υπάρχει ήδη ουρά. Βάζουμε από τον μπουφέ κάτι να τσιμπήσουμε, ξανά και ξανά. Καλές γεύσεις, καλή ποικιλία εν μέσω συνοδείας τσαγιού.
Μας δείχνουν τον παραδοσιακό τρόπο μαγειρέματος των Βεδουίνων στην άμμο. Εκεί κάναμε την γνωριμία τριών πολύ συμπαθητικών Ιταλών, ένα ζευγάρι και η φίλη τους. Δέσαμε πολύ εύκολα σαν παρέα. Απόψε είμαστε περίπου 15 φιλοξενούμενοι, μετά το φαγητό οι βεδουίνοι έβαλαν μουσική και μας έδειξαν έναν μονότονο χορό τον οποίο χορέψαμε και εμείς. Ειδικά εγώ του έδωσα και κατάλαβε (not). Στο τέλος μαζευτήκαμε όλοι γύρω από την εξωτερική φωτιά και ακούγαμε τα αστεία του νεαρού ιδιοκτήτη.
Σχεδόν 11 το βράδυ πάμε στην λιτή (και όχι πολύ καθαρή) τέντα μας, ίσα ίσα που χωράει ένα κρεβάτι και μπορούμε με δυσκολία να περάσουμε στο πλάι. Το μπάνιο είναι κοινό σε εξωτερικό χώρο, βγαίνω για να πλύνω τα δόντια μου. Κοιτάζω ψηλά ενώ τα πολλά άστρα ανταποδίδουν το βλέμμα μου, γύρω γύρω σκοτάδι και απολυτή ησυχία.
Χώνομαι κάτω από τις πολύ ζεστές κουβέρτες και χαζεύω λιγάκι στο ιντερνέτ! Λίγα λεπτά μετά έχει πάει 4 και το ξυπνητήρι χτυπάει με μανία…



Last edited: