go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Η La Fortuna είναι μια αγροτική περιοχή που η εγγύτητα της στο ηφαίστειο Arenal και στα γεωλογικά θαύματα που το περιβάλλουν, την έχουν κάνει ιδιαίτερα δημοφιλή ειδικά στους τύπους που ψάχνουν περιπέτεια και δραστηριότητες. Αυτή τη φορά ταξιδεύω εγώ και ο go2 junior και έχοντας υπόψιν μου ότι πρόκειται για ένα νεαρό 24 χρονών, του έχω ετοιμάσει ένα πρόγραμμα το οποίο δεν έχω σκοπό να ακολουθήσω πλήρως- τουλάχιστον έτσι νόμιζα!
Με την είσοδό μας στην πόλη, το ηφαίστειο τραβάει αμέσως την προσοχή μας καθώς υψώνεται αγέρωχο και λίγο απειλητικό αν και δείχνει να κοιμάται, αλλά όχι σε βαθύ ύπνο. Η κορυφή του κρύβεται στα σύννεφα και είναι ορατό από παντού, θυμίζοντας οτι είναι ο μεγάλος σταρ της περιοχής.
Φτάνουμε στο Arenal Bungalows το οποίο βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη 10 λεπτά με ταξί, στην κορυφή ενός λοφίσκου. Κάθε bungalow είναι απλό αλλά μεγάλο και άνετο με ότι χρειάζεσαι και το κυριότερο η μια πλευρά του δωματίου είναι όλη τζαμαρία και με το που τραβάς τις κουρτίνες, ένα γιγάντιο ηφαίστειο υψώνεται έξω από το παράθυρό σου. Είναι τόσο κοντά που αν κάνει καμιά πλάκα και εκραγεί, θα είμαι από τους πρώτους που θα αποδημήσουν σε τόπο χλοερό και ιδιαιτέρως θερμό..
Αφήνουμε τα πράγματά μας και πηγαίνουμε να γνωρίσουμε τη Λα Φορτούνα. Μικρή και χαλαρή πόλη στα πόδια του ηφαιστείου με αρκετές επιλογές για φαγητό και ξενοδοχεία οικονομικά αν δε σε ενδιαφέρει να έχεις από το μπαλκόνι σου πολύ εντυπωσιακή και κοντινή θέα στο ηφαίστειο.
Η Φορτούνα έχει τα πάντα. Μικρά πολύχρωμα μαγαζιά με σουβενίρ, εστιατόρια, μπαράκια και τουριστικά γραφεία, σούπερ μάρκετ να ψωνίσεις υπό τους ρυθμούς σάλσα, και μια πολύχρωμη πλατεία με την εκκλησία La fortuna de San Carlos στη σκιά του ηφαιστείου. Η πόλη διαθέτει περίπου 100 εστιατόρια, από μικρά οικογενειακά, μέχρι στιλάτα μαγαζιά, οπότε σίγουρα βρίσκεις κάτι που να ικανοποιεί και τον ουρανίσκο αλλά και την τσέπη σου. Πηγαίνουμε για φαγητό σε ντόπιο μαγαζί τις λεγόμενες sodas, μικρά οικογενειακά παραδοσιακά φαγάδικα. Σερβίρουν αυθεντικές, τοπικές νοστιμιές και το κυριότερο σε πολύ καλές τιμές.
Γενικά η περιοχή είναι ακριβή όπως και όλη η Κόστα Ρίκα και οι sodas είναι οικονομική λύση για φαγητό και η καλύτερη επιλογή για να γευτείς ντόπια φαγητά όπως το casado και φυσικά το gallo pinto. Η φράση "mas tico que el gallo pinto" δηλαδή πιο κοσταρικανό και από το gallo pinto, χρησιμοποιείται για να δείξει οτι κάποιος ή κάτι είναι κοσταρικανό μέχρι το κόκκαλο και το νόημα είναι οτι τίποτα δεν είναι πιο κοσταρικανό από το συγκεκριμένο πιάτο. Αν ποτέ πάτε στη Νικαράγουα, φροντίστε να μάθετε τη φράση αυτή "mas tico que el gallo pinto" και να τη λέτε παντού - αστειεύομαι, μην το κάνετε!
Το παραδοσιακό αυτό φαγητό που είναι ρύζι με φασόλια και τρώγεται οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (κυρίως όμως για πρωινό), οι ticos θεωρούν δικό τους παρά τη διαμάχη που έχουν με τη Νικαράγουα για την πατρότητά του.
Ticos και nicas έχουν γίνει εφιάλτης για το βιβλίο γκίνες αφού κάθε τόσο οι μεν φτιάχνουν το μεγαλύτερο gallo pinto και οι δε απαντούν με ένα μεγαλύτερο που ταίζουν περισσότερα άτομα και η βεντέτα συνεχίζεται. Το βιβλίο γκίνες αφού έγραψε και έσβησε και ξανάγραψε το νέο ρεκόρ, εδώ και μερικά χρόνια έπαψε να ασχολείται μαζί τους.
Το βράδυ επιστρέψαμε στο bungalow με ταξί αφού αν δεν νοικιάσεις αυτοκίνητο είναι ο μόνος τρόπος μετακίνησης με την κάθε διαδρομή να κοστίζει 10$. Ήταν η μόνη φορά που καλέσαμε ταξί, αφού από αύριο είχαμε κανονίσει εκδρομές. Το bungalow είναι ξύλινο και οι σανίδες έχουν κενά...ξέρετε τι σημαίνει αυτό. Όποιο ζωάκι ήθελε και χωρούσε να μπει, έμπαινε χωρίς να ρωτήσει. Το βράδυ άνοιξαν οι ουρανοί και με τις πρώτες βροντές, νόμιζα ότι εξερράγη το ηφαίστειο! Όλο το βράδυ η βροχή ήταν απίστευτα δυνατή, τόσο που νόμιζα ότι θα γκρεμίσει την οροφή της ξύλινης καμπίνας μας.
Με την είσοδό μας στην πόλη, το ηφαίστειο τραβάει αμέσως την προσοχή μας καθώς υψώνεται αγέρωχο και λίγο απειλητικό αν και δείχνει να κοιμάται, αλλά όχι σε βαθύ ύπνο. Η κορυφή του κρύβεται στα σύννεφα και είναι ορατό από παντού, θυμίζοντας οτι είναι ο μεγάλος σταρ της περιοχής.

Φτάνουμε στο Arenal Bungalows το οποίο βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη 10 λεπτά με ταξί, στην κορυφή ενός λοφίσκου. Κάθε bungalow είναι απλό αλλά μεγάλο και άνετο με ότι χρειάζεσαι και το κυριότερο η μια πλευρά του δωματίου είναι όλη τζαμαρία και με το που τραβάς τις κουρτίνες, ένα γιγάντιο ηφαίστειο υψώνεται έξω από το παράθυρό σου. Είναι τόσο κοντά που αν κάνει καμιά πλάκα και εκραγεί, θα είμαι από τους πρώτους που θα αποδημήσουν σε τόπο χλοερό και ιδιαιτέρως θερμό..

Αφήνουμε τα πράγματά μας και πηγαίνουμε να γνωρίσουμε τη Λα Φορτούνα. Μικρή και χαλαρή πόλη στα πόδια του ηφαιστείου με αρκετές επιλογές για φαγητό και ξενοδοχεία οικονομικά αν δε σε ενδιαφέρει να έχεις από το μπαλκόνι σου πολύ εντυπωσιακή και κοντινή θέα στο ηφαίστειο.
Η Φορτούνα έχει τα πάντα. Μικρά πολύχρωμα μαγαζιά με σουβενίρ, εστιατόρια, μπαράκια και τουριστικά γραφεία, σούπερ μάρκετ να ψωνίσεις υπό τους ρυθμούς σάλσα, και μια πολύχρωμη πλατεία με την εκκλησία La fortuna de San Carlos στη σκιά του ηφαιστείου. Η πόλη διαθέτει περίπου 100 εστιατόρια, από μικρά οικογενειακά, μέχρι στιλάτα μαγαζιά, οπότε σίγουρα βρίσκεις κάτι που να ικανοποιεί και τον ουρανίσκο αλλά και την τσέπη σου. Πηγαίνουμε για φαγητό σε ντόπιο μαγαζί τις λεγόμενες sodas, μικρά οικογενειακά παραδοσιακά φαγάδικα. Σερβίρουν αυθεντικές, τοπικές νοστιμιές και το κυριότερο σε πολύ καλές τιμές.

Γενικά η περιοχή είναι ακριβή όπως και όλη η Κόστα Ρίκα και οι sodas είναι οικονομική λύση για φαγητό και η καλύτερη επιλογή για να γευτείς ντόπια φαγητά όπως το casado και φυσικά το gallo pinto. Η φράση "mas tico que el gallo pinto" δηλαδή πιο κοσταρικανό και από το gallo pinto, χρησιμοποιείται για να δείξει οτι κάποιος ή κάτι είναι κοσταρικανό μέχρι το κόκκαλο και το νόημα είναι οτι τίποτα δεν είναι πιο κοσταρικανό από το συγκεκριμένο πιάτο. Αν ποτέ πάτε στη Νικαράγουα, φροντίστε να μάθετε τη φράση αυτή "mas tico que el gallo pinto" και να τη λέτε παντού - αστειεύομαι, μην το κάνετε!
Το παραδοσιακό αυτό φαγητό που είναι ρύζι με φασόλια και τρώγεται οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (κυρίως όμως για πρωινό), οι ticos θεωρούν δικό τους παρά τη διαμάχη που έχουν με τη Νικαράγουα για την πατρότητά του.
Ticos και nicas έχουν γίνει εφιάλτης για το βιβλίο γκίνες αφού κάθε τόσο οι μεν φτιάχνουν το μεγαλύτερο gallo pinto και οι δε απαντούν με ένα μεγαλύτερο που ταίζουν περισσότερα άτομα και η βεντέτα συνεχίζεται. Το βιβλίο γκίνες αφού έγραψε και έσβησε και ξανάγραψε το νέο ρεκόρ, εδώ και μερικά χρόνια έπαψε να ασχολείται μαζί τους.
Το βράδυ επιστρέψαμε στο bungalow με ταξί αφού αν δεν νοικιάσεις αυτοκίνητο είναι ο μόνος τρόπος μετακίνησης με την κάθε διαδρομή να κοστίζει 10$. Ήταν η μόνη φορά που καλέσαμε ταξί, αφού από αύριο είχαμε κανονίσει εκδρομές. Το bungalow είναι ξύλινο και οι σανίδες έχουν κενά...ξέρετε τι σημαίνει αυτό. Όποιο ζωάκι ήθελε και χωρούσε να μπει, έμπαινε χωρίς να ρωτήσει. Το βράδυ άνοιξαν οι ουρανοί και με τις πρώτες βροντές, νόμιζα ότι εξερράγη το ηφαίστειο! Όλο το βράδυ η βροχή ήταν απίστευτα δυνατή, τόσο που νόμιζα ότι θα γκρεμίσει την οροφή της ξύλινης καμπίνας μας.
Last edited: