• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Μπαχρέιν Ομάν ΟΜΑΝ, Ντουμπάι και Μπαχρέιν, αν είσαι τυχερός

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Περιοχή της Nizwa. Μια μέρα στα κάστρα και τα Wadi

Το πρωί σηκωθήκαμε και αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε από τους προορισμούς, που σύμφωνα με το πρόγραμμά μας βρίσκονταν πιο μακριά από τη Νίζουα. Οι προορισμοί αυτοί όλοι βρίσκονται στα δυτικά της πόλης. Επειδή θεωρήσαμε ότι πιο σημαντικός από όλους ήταν η πόλη Bahla, ξεκινήσαμε από εκεί.

Νίζουα:


Ένας από τους άπειρους πύργους:








Το πρωί φτιάξαμε τα σάντουιτς για να τα έχουμε μαζί μας, όπως κάθε πρωί. Πήραμε και τα νερά μας και ξεκινήσαμε στους προορισμούς μας, οι οποίοι δεν ξέραμε και πόσο χρόνο θα έπαιρναν για να τους δούμε. Ξεκινήσαμε λοιπόν από την πόλη Μπάχλα που βρίσκεται αρκετά χιλιόμετρα, περίπου 30 με 40, και όταν φτάναμε στην είσοδο της πόλης διαπιστώσαμε ότι πρόκειται για μία πολύ όμορφη πόλη που βρίσκεται σε μία σχετικά ομαλή περιοχή γεμάτη με φοίνικες και πολύ γραφικά σπίτια. Στην κορυφή ενός λόφου υπάρχει ένα τεράστιο αναπαλαιωμένο κάστρο, που το μόνο άσχημο που είχε ήταν ότι φαινόταν ολοκαίνουργιο. Η ώρα ήταν 9 και ευτυχώς εκείνη την ώρα άνοιγε, οπότε μπήκαμε μέσα αμέσως. Το εισιτήριο ήταν σχετικά φθηνό, μισό ριάλ ο καθένας. Μπήκαμε στο φρούριο και μπορώ να πω το είδαμε σχεδόν όλο. Ακόμα και σήμερα γίνονται εργασίες και οι αίθουσες του είναι σχεδόν άδειες, από όσο είδαμε.

Είσοδος στη Μπάχλα:




Το εσωτερικό:


Η πόλη:


Ο εργαζόμενος (σκληρά):


Παλιά και νέα πόλη:


Φύγαμε με ικανοποίηση θα έλεγα, για να πάμε να δούμε λίγο την πόλη, την παλιά εννοείται. Παρκάραμε στο κέντρο της και κάναμε μία μεγάλη βόλτα βγάζοντας φωτογραφίες τα παλιά σπίτια, πολλά από τα οποία είναι αναπαλαιωμένα και κατοικούνται. Εννοείται όλα αυτά τα σπίτια ήταν ανάμεσα σε άπειρα φοινικόδεντρα που όμως δεν είναι η εποχή τους για να έχουν τους χουρμάδες.











Φρέσκο ψάρι! Πάρτε:


Στην έξοδο της πόλης υπήρχε μία ωραία καινούργια πολύ μεγάλη πύλη κάτω από την οποία περνούν τα αυτοκίνητα, την οποία επισκεφθήκαμε, αφού ένας Ινδός εργάτης μας άνοιξε τις πόρτες και ανεβήκαμε μέχρι την κορυφή της. Απ’ έξω φαίνεται πολύ όμορφη αυτή η πύλη, όμως εσωτερικά δεν λέει πολλά πράγματα ούτε και από την κορυφή της μπορείς να δεις εύκολα τον γύρω χώρο.



Από κει φύγαμε για να πάμε σε ένα άλλο κάστρο που βρίσκεται σχετικά κοντά. Είναι το κάστρο Jibreen. Αυτό ήταν πραγματικά όμορφο και εσωτερικά ήταν γεμάτο με τα αντίστοιχα αντικείμενα, οπότε μπορούσες να δεις πως ήταν η ζωή των ανθρώπων εκεί μέσα. Ανεβήκαμε, κατεβήκαμε σκάλες και σκαλοπάτια, βγάλαμε φωτογραφίες από ψηλά, από χαμηλά, στο εσωτερικό, παντού. Ήταν όντως πολύ πιο ενδιαφέρον από το κάστρο της Μπάχλα. Έξω από αυτό υπήρχε και ένα μαγαζάκι και ψωνίσαμε μερικά φθηνά σουβενίρ και φύγαμε ευχαριστημένοι.











Ετοιμοπόλεμος:


Κατόπιν το πρόγραμμά μας έλεγε ότι μπορούσαμε αν θέλουμε να επισκεφτούμε τρεις κοντινές πόλεις ή χωριά, τα οποία μου είχε προτείνει ο @babaduma. Τα ίδια βέβαια τα συνέστηνε και το Lonely Planet.



Ξεκινήσαμε από το χωριό Al Hamra. Αφού περιπλανηθήκαμε με το αυτοκίνητο για 10 λεπτά μέσα σε στενά δρομάκια γεμάτα με φοίνικες, με καινούργια και παλιά σπίτια, χωρίς να ξέρουμε τι ψάχναμε, παρκάραμε για να κάνουμε βόλτα. Κάνοντας τη βόλτα είδαμε την παλιά πόλη. Μπήκαμε σε αυτήν περιπλανώμενοι και θαυμάσαμε, τρόπος του λέγειν, τα ερείπια της παλιάς πόλης. Μας άρεσαν πάρα πολύ γιατί είχαν κάτι το αυθεντικό. Τα περισσότερα για να μην πω όλα τα σπίτια που είδαμε εκεί ήταν κατεστραμμένα και μισογκρεμισμένα. Μπορούσες όμως να διακρίνεις το εσωτερικό τους και να καταλάβεις πως ήταν τουλάχιστον η διαρρύθμιση, αλλά όχι και το περιεχόμενό τους.





Όμως μετά από κάποια λεπτά που κάναμε βόλτα σε αυτά τα χαλάσματα είδαμε και τα αναπαλαιωμένα σπίτια, δηλαδή μία περιοχή που πλέον τα σπίτια κατοικούνταν. Μάλιστα ένα είχε γίνει και μουσείο στο οποίο μπήκαμε και πραγματικά είχε μεγάλο ενδιαφέρον, αφού είδαμε πως ήταν όχι μόνο η διαρρύθμιση του σπιτιού αλλά και πώς τοποθετούσαν τα διάφορα σκεύη, συσκευές και έπιπλα που χρειάζονταν κάποτε οι άνθρωποι.









Μας τρατάρανε κιόλας:


Εκεί έξω βγάλαμε βέβαια αρκετές φωτογραφίες. Πιο πολύ δώσαμε σημασία στα κανάλια τα οποία διασχίζουν την πόλη, τροφοδοτώντας με νερό τις διάφορες γειτονιές. Το νερό δεν είναι καλό για να το πιει κάποιος, όμως σίγουρα μπορεί να πλύνει τα ρούχα του και ίσως διάφορα σκεύη. Μερικά κανάλια τα βλέπεις να περνάνε στο πλάι του δρόμου και καμιά φορά να περνάνε και μέσα από τα σπίτια, όπου σε ένα που μπήκαμε είδαμε ότι έχει ένα άνοιγμα και οι άνθρωποι παίρνουν από κει κατευθείαν το νερό.



Ένας μικρός πλένεται σε ένα κανάλι:




Κάναμε ένα κύκλο ανάμεσα στις φοινικιές μέχρι να φτάσουμε στο αυτοκίνητο και να το πάρουμε για να πάμε στον επόμενο προορισμό μας, που δεν ήταν άλλος από την πόλη Misfah. Για να πάμε εκεί ανεβήκαμε αρκετά χιλιόμετρα, 6 με 7, μία πολύ μεγάλη ανηφόρα.



Είναι και αυτή μία μικρή πόλη η οποία έχει ακόμα παραδοσιακές κατοικίες και είναι χτισμένη πάνω σε ένα βουνό και ταυτόχρονα τα σπίτια είναι χτισμένα πάνω σε απότομους βράχους ή λόφους. Έχει και ένα μικρό κάστρο, αρκετά ψηλά, στο οποίο προσπαθήσαμε αλλά δεν καταφέραμε να φτάσουμε, αφού η πρόσβαση ήταν πολύ δύσκολη. Άλλωστε δεν είδαμε κανέναν να ανεβαίνει μέχρι εκεί. Γυρίσαμε και αφού κάναμε μία μικρή βόλτα ξανά στα σπίτια, πήραμε το αυτοκίνητο για να συνεχίσουμε τις βόλτες μας.









Θέλαμε να δούμε ακόμα μία πόλη, όμως επειδή ήταν κοντά στην Νίζουα, αποφασίσαμε να δούμε την τύχη μας ανεβαίνοντας σε κάποια βουνά. Όμως βάζοντάς τα στο navigator διαπιστώσαμε ότι ήταν πολύ δύσκολο να φτάσουμε, γιατί απαιτούσαν πολύ χρόνο.



Μια τρομαγμένη από εμάς κατσίκα:




Έτσι βάλαμε στο GPS την τρίτη πόλη, την Tanuf. Αλλά πάλι συναντήσαμε προβλήματα, τώρα με το GPS. Μας έλεγε να πάμε μέσα από κάτι χωράφια. Μετά μας έστειλε σε κάτι χωματόδρομους. Τέλος πάντων, το καλό είναι ότι η περιοχή ήταν όμορφη, αφού εδώ ήταν γεμάτη οι φοίνικες, λίγο παρακάτω ξερό τοπίο, ακόμα πιο κάτω μπορεί να βλέπαμε κάτι μικρά γραφικά χωριά με 15 σπίτια ή βλέπαμε τα βουνά τριγύρω. Εδώ η περιοχή είναι όλο βουνά. Ρωτήσαμε δύο-τρεις ανθρώπους οι οποίοι μας οδήγησαν έστω και μέσα από χωματόδρομους τελικά στην πόλη που θέλαμε να φτάσουμε. Εκεί ξέραμε ότι θα είχε πάλι παλιά ερείπια μιας πόλης, η οποία εγκαταλείφθηκε το 1970 από τους κατοίκους, μετά από κάτι διαμάχες που είχαν μεταξύ τους οι φυλές, εδώ στο Ομάν.







Εγώ με την Ντίνα προχωρήσαμε λίγο πιο γρήγορα και φτάσαμε στην άκρη της παλιάς πόλης και είδαμε να ξεκινά ένα πολύ όμορφο φαράγγι. Έτσι όταν συναντηθήκαμε με τον Γιάννη και τη Μαρ τους το είπαμε και πήραμε το αυτοκίνητο και μπήκαμε μέσα σε αυτό το φαράγγι. Προχωρήσαμε 6 χιλιόμετρα και ήταν πραγματικά αξέχαστη αυτή η διαδρομή: ένα φαράγγι τεράστιο με ένα στεγνό ποτάμι να το διασχίζει, με εικόνες από βράχια, πέτρες και γκρεμούς απίθανες, Δυστυχώς όμως είχε αρχίσει να σουρουπώνει και είχαμε και την επιστροφή, Βέβαια με το αυτοκίνητο που είχαμε δεν φοβόμασταν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί τη νύχτα. Έτσι γυρίσαμε στην Νίζουα.





Εκεί μέσα στο φαράγγι συναντήσαμε μια στιγμή δυο μικρές σκηνές και δυο κορίτσια να κάθονται. Σκεφτήκαμε ή ότι έχουν πολύ θάρρος ή έχουν τα αγόρια τους εκεί κοντά. Πράγματι λίγο μετά, στη μέση του χωματόδρομου βλέπουμε δύο νεαρούς, που είχαν σταματήσει το αυτοκίνητό τους. Το είχαν γεμάτο ξύλα τα οποία έβγαζαν και κάθε τόσο απομακρύνονταν λίγα μέτρα πιο πέρα τρομαγμένοι. Σταματάμε να δούμε τι τρέχει και μας λένε ότι είχε μπει μέσα στο αμάξι με τα ξύλα μαζί μία αράχνη και προσπαθούσαν να την βρουν και να τη διώξουν. Είχαν πολύ πλάκα, γιατί φοβόταν και εμείς γελούσαμε, δίνοντας τους όμως κουράγιο και διαβεβαιώνοντας ότι δεν πρόκειται να πάθουν τίποτα από μία αράχνη. Και να φανταστεί κανένας ότι αυτά τα δύο παιδιά με τις δύο κοπέλες τους έμεναν μέσα στο φαράγγι στις δύο σκηνές. Χαράς στο κουράγιο τους. Ήταν από την Ελβετία.

Ψάχνοντας την αράχνη:




Σε πελάγη ταξιδιωτικής ευτυχίας:


Τελευταία φωτογραφία στο φαράγγι. Ο δρόμος δεν πάει άλλο:


Αφού λοιπόν είχαμε εξαντλήσει όλο το φως της ημέρας επιστρέψαμε στην Nizwa. Όμως επειδή ήταν νωρίς, δηλαδή λίγο πριν τις 19:00, αποφασίσαμε να κάνουμε μία βόλτα στο κέντρο της πόλης, το οποίο βέβαια ούτε ξέραμε που βρίσκεται, διότι δεν το είχαμε επισκεφθεί ακόμα. Βάλαμε το GPS να μας οδηγήσει εκεί και διαπιστώσαμε ότι ήταν πέντε λεπτά με τα πόδια από το διαμέρισμα που μέναμε. Κάναμε βόλτες στο παλιό κάστρο και στο souk. Για μία ώρα περίπου κάναμε τις βόλτες μας και είδαμε τα μαγαζιά, που όμως τα περισσότερα ήταν κλειστά, και λέω τα περισσότερα γιατί τα μαγαζιά που πουλούσαν κρέας, φρούτα, λαχανικά και ψάρια είχαν κλείσει πριν από αρκετή ώρα. Όμως τα εμπορικά καταστήματα ήταν όλα ανοιχτά και έτσι μπορούσαμε να δούμε για κάποια σουβενίρ.







Να σημειώσω ότι εγώ στη βόλτα που κάναμε στο κέντρο της πόλης αγόρασα και δύο σουβλάκια τα οποία καταβρόχθισα.

Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται λοιπόν στο κέντρο της πόλης. Απλά είναι σε μία γειτονιά που είναι λίγο φτωχική και δεν έχει και τόσο πολλά καταστήματα. Από δω σε 5 λεπτά θα είμαστε στο κάστρο της πόλης. Και μιλάω για αύριο το πρωί που θα πρέπει σχετικά γρήγορα να δούμε κάποια πράγματα για να φύγουμε. Θα ήθελα να σημειώσω ότι οι θερμοκρασίες αυτή την εποχή σε τούτη τη χώρα είναι ιδανικές. Συνέχεια είμαστε με κοντομάνικο, αλλά θα μπορούσαμε κάλλιστα να φοράμε και ένα πουκάμισο με μακρύ μανίκι, να φοράμε κοντό παντελόνι ή όχι. Δηλαδή είναι ιδανικές οι συνθήκες. Μέρα-νύχτα η θερμοκρασία είναι από 20 μέχρι 30 βαθμούς. Ορισμένα πρωινά έκανε και λίγο κρύο αλλά ακόμα και τότε θα μπορούσες να είσαι με το κοντομάνικο.

Ο τύπος που έχει το διαμέρισμα στη Νίζουα, ενώ μπορεί να με παίρνει τηλέφωνο δεν το κάνει. Αν και το έχει κάνει μια φορά για να συνεννοηθούμε και ξέρει πολύ καλά ότι πρέπει να πληρωθεί διότι είπε ότι δεν δέχεται πιστωτικές κάρτες. Ούτε μπορεί να τραβήξει τα χρήματα από το booking.com, έτσι μας είχε ειδοποιήσει να του τα αφήσουμε το πρωί στην κουζίνα του διαμερίσματός μας. Εμείς αφήσαμε τα χρήματα, που ήταν 82 ρεάλ, 200 ευρώ για τις τρεις μέρες για όλους. Όμως εκείνος δεν ήρθε να τα πάρει και τα βρήκαμε το βράδυ που επιστρέψαμε. Επειδή εγώ δεν μπορώ να τον πάρω τηλέφωνο πήγα με το Γιάννη λίγο πιο κάτω στο μαγαζί με τον τύπο που και την πρώτη βραδιά μας έδειξε το διαμέρισμα, αφού μίλησε τηλεφωνικά με τον ιδιοκτήτη. Του τηλεφώνησε πάλι και επειδή δε μπορούσε μνα έρθει να πάρει τα λεφτά μου είπε να τα δώσω στον άνθρωπο στο μαγαζί του οποίου βρισκόμασταν. Θα περνούσε να τα πάρει. Και φυσικά δε γνωριζότανε. Αυτό είναι το υπέροχο Ομάν.

 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ας ξεκινήσει επί τέλους αυτή η ιστορία για το ταξίδι μας!

Τον περασμένο Σεπτέμβριο σκεφτόμασταν που να πηγαίναμε τα Χριστούγεννα. Η Μαρ έριξε την ιδέα του Ομάν και έγινε αμέσως δεκτή.

Το σκεφτόμουν κάποτε το Ομάν και είχα ακούσει καλά λόγια, αλλά ποτέ δεν είχε πέσει στα σοβαρά στο τραπέζι που ρίχνουμε τις ιδέες. Είχαμε άλλες προτεραιότητες. Στην Αραβική Χερσόνησο δεν έχουμε ξαναπάει, αν και έχουμε επισκεφτεί αρκετές αραβικές χώρες. Περιμέναμε σε αυτό το ταξίδι να δούμε ερήμους με καμήλες και οάσεις. Διαβάζοντας όμως για τα ενδιαφέροντα που έχει η χώρα, ανακαλύψαμε ότι έχει πολύ πιο ενδιαφέροντα μέρη: τα γουάντι, wadi. Είναι μικρές κοιλάδες που έχουν ένα ποτάμι με νερό ή όχι. Πολλές φορές, και είναι οι καλύτερες περιπτώσεις, στην κοιλάδα υπάρχουν φοίνικες και άλλη βλάστηση, ακόμα και καλλιέργειες. Ακόμα πιο καλή είναι η περίπτωση να υπάρχουν φαράγγια, που πιστεύω αν ήταν στην Αμερική θα τα ξέραμε όλα από τις ταινίες που θα είχαν γυριστεί εκεί. Τα απολαύσαμε.
Η κοιλάδα που βλέπετε αριστερά στη φωτογραφία είναι ένα wadi:
upload_2019-1-26_16-45-39.jpeg

Από τις αρχές Οκτωβρίου κλείστηκαν όλα: αεροπορικά, αυτοκίνητα και ξενοδοχεία.

Πρώτα από όλα το αεροπορικό. Σκεφτήκαμε να μείνουμε και λίγο στο Ντουμπάι από περιέργεια περισσότερο, οπότε η πτήση μας ήταν για εκεί. Θα μέναμε τρεις βραδιές, για να έχουμε και μια μέρα χρόνο να επισκεφτούμε το Αμπού Ντάμπι.

Αρχικά θέλαμε να νοικιάσουμε αυτοκίνητο στο Ντουμπάι και να πάμε οδικώς στο Ομάν και να επιστρέψουμε ξανά στο Ντουμπάι. Με αυτή τη σκέψη κλείσαμε τα αεροπορικά για δώδεκα διανυκτερεύσεις. Όταν όμως μας ήρθε η ιδέα να πάμε στη Σαλαλά, που βρίσκεται στο νότιο Ομάν, φάνηκαν λίγες. Και το χειρότερο ήταν ότι από το Ντουμπάι, οι λίγες εταιρίες που νοίκιαζαν αυτοκίνητο και σου επέτρεπαν να το πας στο Ομάν, δε σου εξασφάλιζαν την κάλυψη για οτιδήποτε συμβεί στην ξένη χώρα. Μου έλεγαν ότι πρέπει να μεταφέρω το όχημα στα σύνορα των Εμιράτων και από εκεί θα αναλάμβαναν εκείνοι. Γι’ αυτό αφήσαμε την ιδέα αυτή και αγοράσαμε άλλο αεροπορικό εισιτήριο από το Ντουμπάι για τη Μασκάτ (πρωτεύουσα του Ομάν) με επιστροφή. Στη Σαλαλά θέλαμε να πάμε οδικώς, και δεν το αλλάζαμε με τίποτα. Χίλια χιλιόμετρα στην έρημο θέλαμε να τα ζήσουμε. Και άλλα τόσα η επιστροφή.

Τετάρτη, την επομένη των Χριστουγέννων του 2018, φτάσαμε, μέσω Μπαχρέιν, στο Ντουμπάι. Φύγαμε από την Αθήνα το μεσημέρι και κάπου στα μεσάνυχτα φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας. Είμαστε η γνωστή παρέα του καλοκαιριού που πήγαμε στον Καύκασο: εγώ, η γυναίκα μου η Ντίνα, ο Γιάννης και η γυναίκα του η Μαρ. Σούπερ παρέα για ένα τέτοιο ταξίδι. Το θέλαμε όλοι και ξέρουμε ο ένας τον άλλον χρόνια τώρα.

Φτάνουμε αισίως στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι, παίρνομε το αυτοκίνητο (Chevrolet Trax) και βάζω το Γιάννη στο τιμόνι, αν και ξέρω ότι είναι το χειρότερο γι αυτόν να οδηγεί σε μεγάλες πόλεις. Όμως εγώ κρατούσα τον πλοηγό. Ορισμένες φορές τα κάνω και τα δυο, αλλά στο Ντουμπάι, όχι. Καλά τα πήγαμε. Το ξενοδοχείο μας ήταν καλό και είχα πετύχει κάλλιστη τιμή στο booking.com: τρεις φορές χαμηλότερη από την τιμή πόρτας. Ήταν και σχετικά κοντά στο κέντρο, αν και σε αυτή την πόλη δεν μάθαμε ποτέ τι ακριβώς σημαίνει κέντρο.
Μια πρώτη γεύση από το Ντουμπάι:
upload_2019-1-26_16-47-20.jpeg

Αυτό που βλέπετε στη πιο πάνω φωτογραφία επαναλαμβάνεται επί πολλά χιλιόμετρα. Ευτυχώς η πόλη έχει και περιοχές που μπορείς να περπατήσεις ήσυχα ή και να κολυμπήσεις.
Όταν φτάναμε αναρωτιόμουν πως θα είναι με το πάρκιν σε αυτό το ξενοδοχείο. Τελικά ήταν πολύ απλό και κυριλέ: μπαίνουμε οδηγώντας μέχρι την είσοδο, το αφήνουμε εκεί και μας δίνουν μία κάρτα. Όταν θέλουμε να τον πάρουμε για να φύγουμε, μας το δίνουν, αφού τους δώσουμε πρώτα την κάρτα. Οι υπάλληλοι το πηγαίνουν στο πάρκιν. Άριστα!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πρώτη μέρα, στο Αμπού Ντάμπι.
Η πρώτη στην ουσία μέρα του ταξιδιού στα Εμιράτα ξεκίνησε στις οκτώ το πρωί της Πέμπτης, με πιστή εφαρμογή του προγράμματος. Θα πηγαίναμε στο Αμπού Ντάμπι. Ο Γιάννης κάθισε στο τιμόνι και εν μέσω χιλιάδων φρενηρών αυτοκινήτων στο κέντρο του Ντουμπάι, ακολουθούσε τις οδηγίες μου, όπως αυτές προέρχονταν από την ανάγνωση του πλοηγού στο κινητό μου. Χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων και συνέχεια να βλέπουμε δίπλα μας ουρανοξύστες και δρόμους με 5 και 6 λωρίδες κυκλοφορίας, που να χωρίζονται οδηγώντας τους οδηγούς στις διάφορες συνοικίες. Τρελοί ρυθμοί ζωής που ευτυχώς στην Αθήνα δεν τους έχουμε ακόμα δει.

upload_2019-1-27_13-51-56.jpeg


upload_2019-1-27_13-53-10.jpeg


Φτάσαμε στην πρωτεύουσα των Εμιράτων, το Αμπού Ντάμπι, χωρίς να σταματήσουμε πουθενά. Την πρώτη μας στάση εκεί την κάναμε κοντά σε ένα τζαμί, που νομίζαμε ότι θα είναι το τέμενος Grand Sheikh Zayed (το μεγάλο τζαμί του σεΐχη Ζαγιέντ, από τα μεγαλύτερα του κόσμου) αλλά ήταν απλά το τζαμί Sheikh Zayed. Το καταλάβαμε και από το μικρό του μέγεθος και από το πάρκιν που ήταν σχεδόν άδειο. Ρωτώ ένα τύπο με στολή παρκαδόρου, αν το παρκάρισμα είναι ελεύθερο και μου απαντά θετικά. Μάλλον νόμισε ότι ρώτησα αν πρέπει να πληρώσουμε, γιατί στην επιστροφή βρήκαμε μια ωραιότατη κλίση των 45 ευρώ. Όταν τον ρώτησα γιατί πήραμε την κλίση (ήταν ακόμα εκεί), μου απάντησε ότι έπρεπε να έχω κόψει εισιτήριο. Όσες διαμαρτυρίες και να κάναμε η απάντηση ήταν: κι εγώ τι κάνω εδώ; Ελέγχω τη στάθμευση. Η Ντίνα παρ’ ολίγο να τον δείρει. Σίγουρα θα ήταν η πρώτη φορά που θα έτρωγε ξύλο από γυναίκα. Σίγουρα θα έχει δείρει εκείνος πολλές.

upload_2019-1-27_13-57-20.jpeg


Σε αυτές τις χώρες τα διάφορα σκεύη τα έχουν περί πολλού και τα εκθέτουν σε τεράστια μεγέθη:
upload_2019-1-27_14-1-10.jpeg


upload_2019-1-27_14-2-24.jpeg


Εκεί κοντά ήταν ο παραλιακός δρόμος, η επονομαζόμενη Corniche Road. Έτσι θα περπατούσαμε ως εκεί για την πρώτη βόλτα μας. Περπατήσαμε περίπου ένα χιλιόμετρο για να φτάσουμε στην παραλία και κάναμε μία όμορφη βόλτα, αφού ο καιρός ήταν πολύ καλός με θερμοκρασία γύρω στους 23 βαθμούς Κελσίου. Το θέαμα ήξταν καλό αλλά για μας όχι εντυπωσιακό.

upload_2019-1-27_13-56-17.jpeg


upload_2019-1-27_13-58-36.jpeg


upload_2019-1-27_13-59-30.jpeg


Μετά από την ανακάλυψη για το παράνομο παρκάρισμα στην επιστροφή και την ψυχρολουσία μας, πήγαμε στο Emirates Palace το οποίο είναι ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο, πραγματικά υπέροχο. Με τέτοιο όνομα και τόση επισκεψιμότητα εγώ νόμιζα πως θα ήταν κάτι σαν μουσείο, ή έστω ένα μεγάλο παλάτι. Κάναμε βόλτα μέσα, με δωρεάν πάρκιν του αυτοκινήτου, και απολαύσαμε και τις καταπληκτικές τουαλέτες, όλο μάρμαρο.

Απ' έξω:
upload_2019-1-27_14-3-42.jpeg


Και στο εσωτερικό του:
upload_2019-1-27_14-5-18.jpeg


upload_2019-1-27_14-6-59.jpeg


Οι τουαλέτες:
upload_2019-1-27_14-8-35.jpeg


Με αυτά και με αυτά η ώρα πέρασε (στις μεγάλες πόλεις οι ώρες περνούν πολύ γρήγορα, λόγω αποστάσεων, κίνησης και παρκαρίσματος) και έπρεπε να πάμε να δούμε και το μεγάλο τζαμί. Πήγαμε και με τρελές και χρονοβόρες διαδικασίες καταφέραμε και μπήκαμε μέσα, όλοι μας εκτός από τον Γιάννη, γιατί κρατούσε ένα μικρό μαχαίρι στην τσέπη του και φοβήθηκε ότι μπορεί να του την έπεφταν οι σεκιουρητάδες. Δεν πήγε καν στον έλεγχο που σου κάνουν πριν μπεις στο τζαμί. Για να μπεις, πρώτα περνάς από ένα τεράστιο κύκλο που κάνει ζικ-ζακ, υποτίθεται για να συμπληρώσεις σε ένα μικρό κομπιούτερ κάποια στοιχεία για σένα (αλλά οι περισσότεροι βιαζόταν και δεν τα δήλωναν). Στο τέλος παίρναμε ένα βραχιολάκι που ήταν απαραίτητο για να μπούμε στο τζαμί. Μετά μας περνούσαν από ένα ακόμα έλεγχο, λες και έμπαινες σε αεροπλάνο, και διαπίστωναν ότι δεν κινδύνευε κανένας. Όλοι εμείς οι τουρίστες προχωρούσαμε μέσα από μια υπόγεια στοά προς το τζαμί που ήταν σε μία απόσταση περίπου ένα χιλιόμετρο, που όμως μέχρι εκεί ευτυχώς είχε και κυλιόμενες σκάλες.Στις γυναίκες έδιναν μαντήλα και μακρύ φόρεμα υποχρεωτικά.

upload_2019-1-27_14-10-0.jpeg


upload_2019-1-27_14-11-17.jpeg


upload_2019-1-27_14-12-54.jpeg


upload_2019-1-27_14-14-0.jpeg


upload_2019-1-27_14-15-23.jpeg


upload_2019-1-27_14-16-40.jpeg


Το θέαμα στο τζαμί ήταν καταπληκτικό και άξιζε όλη την κούραση. Ιδιαίτερα όμορφοι ήταν οι πολυέλαιοι, και γενικώς η διακόσμηση. Επίσης απ' έξω ήταν πάρα πολύ όμορφο, λευκό όπως το Ταζ Μαχάλ. Ωραία εμπειρία.

upload_2019-1-27_14-18-0.jpeg


Κοντά στο τζαμί αυτό βρισκόταν μία αγορά, souq όπως τις λένε εδώ, με πολύ ωραία θέα προς το τζαμί και προς την θάλασσα γενικότερα. Είχε μέσα και ένα μικρό κανάλι στο οποίο όποιος ήθελε έκανε βαρκάδα.

upload_2019-1-27_14-19-19.jpeg


upload_2019-1-27_14-20-45.jpeg


Η ώρα όμως είχε προχωρήσει και η νύχτα είχε αρχίσει να πέφτει. Έτσι αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο μας. Κατά τις 20:00 φτάσαμε στα δωμάτιά μας.

Γενικά εδώ όλα μας φάνηκαν πολύ ακριβά. Λίγα πράγματα είναι φτηνά. Το διαπίστωσα στο σούπερ μάρκετ που πήγαμε το απόγευμα, να πάρουμε φαγώσιμα.

Στις 21:30 μόνο εγώ με τον Γιάννη πήγαμε μία βόλτα εδώ γύρω για περίπου 90 λεπτά. Δεν μπορώ να πω ότι είχε κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού μέσα στο σκοτάδι και στην κίνηση των αυτοκινήτων, πιο πολύ βλέπαμε εργάτες να δουλεύουν στα γιαπιά, παρά κάποια καταστήματα. Πάει η πρώτη κουραστική μέρα. Όχι ότι οι υπόλοιπες δεν ήταν κουραστικές, αλλά την πρώτη φορά θες και μια καλή ξεκούραση.
Στο βάθος φαινόταν το Μπουρζ Χαλίφα, αλλά ήταν κουραστικό να πάμε ως εκεί με τα πόδια:
upload_2019-1-27_14-22-49.jpeg
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Συγνωμη αλλα καπου χαθηκα... η τελευταία φωτο δεν ειναι απο Ντουμπάι?
Ναι, εκεί είναι. Ίσως δεν έγινε κατανοητό ότι όλες οι διαμονές μας (οι τρεις στα Εμιράτα) ήταν στο Ντουμπάι. Επιστρέψαμε λοιπόν στο ξενοδοχείο μας από το Αμπού Ντάμπι. Άρα η βραδινή βόλτα ήταν στο Ντουμπάι.
 

mariagl

Member
Μηνύματα
844
Likes
648
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία
Ναι, εκεί είναι. Ίσως δεν έγινε κατανοητό ότι όλες οι διαμονές μας (οι τρεις στα Εμιράτα) ήταν στο Ντουμπάι. Επιστρέψαμε λοιπόν στο ξενοδοχείο μας από το Αμπού Ντάμπι. Άρα η βραδινή βόλτα ήταν στο Ντουμπάι.
Ναι δεν το καταλαβα ή μαλλον δεν το προσεξα... με συγχωρείς.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Βόλτα στην περιοχή του Ντουμπάι.

Η επόμενη μέρα ήταν αφιερωμένη στην περιοχή του Ντουμπάι.
Το πρωί ξεκινήσαμε πηγαίνοντας βόρεια της πόλης για να δούμε κάποια σημεία που περιμέναμε να είναι όμορφα, όμως μας προσέφεραν μια μικρή απογοήτευση. Τελικά σε αυτή τη χώρα το μόνο που δε σε απογοητεύει είναι τα μεγάλα κτήρια.

Αρχίσαμε την περιήγησή μας πηγαίνοντας στην ψαραγορά. Εκεί αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν η καθαριότητα και ο τρόπος πώλησης των ψαριών. Δεν ήταν η αγορά της χονδρικής αλλά της λιανικής και εκτός από ψάρια υπήρχε δυνατότητα ο πελάτης να αγοράσει και άλλα είδη τροφίμων, όπως λαχανικά και οτιδήποτε άλλο από τρόφιμα. Αλλά ακόμα και παιχνίδια ή και κάποια λίγα ρούχα. Μας έκανε πιο πολύ εντύπωση ο χώρος της ψαραγοράς γιατί ήταν τεράστιος και τα μαγαζιά που είχε ήταν όλα πεντακάθαρα και τακτοποιημένα. Ο κόσμος είχε μεγάλη άνεση με το καρότσι του να περιδιαβαίνει τους πάγκους, έτσι ώστε να αγοράσει εκείνο που ήθελε. Μπορώ να πω ότι δεν μυρίζει καθόλου εκεί μέσα. Καταλαβαίνεται ότι το πάω στην κακοσμία της ψαραγοράς στην Αθηνάς. Εμείς βγάλαμε βέβαια μόνο φωτογραφίες, αλλά οι ιχθυοπώλες μας πρότειναν να αγοράσουμε ψάρια και να πάμε σε ένα άλλο χώρο δίπλα, για να μας τα καθαρίσουν και ακολούθως μπορούσαμε να πάμε και σε κάποιο μαγαζί εκεί δίπλα για να μας τα μαγειρέψει. Ήταν απίθανο το ότι ο χώρος καθαρισμού των ψαριών ήταν ξεχωριστός από το χώρο πώλησης.

Η είσοδος στην ψαραγορά:
upload_2019-1-28_17-1-44.jpeg


Οι πάγκοι τους:
upload_2019-1-28_17-3-23.jpeg


upload_2019-1-28_17-4-42.jpeg


upload_2019-1-28_17-6-12.jpeg


Από χουρμάδες, άλλο τίποτα:
upload_2019-1-28_17-10-12.jpeg

Να αγοράσετε χύμα, γιατί οι συσκευασμένοι δεν είναι τόσο καλοί.

Και το καθάρισμα των ψαριών:
upload_2019-1-28_17-9-7.jpeg


Μετά συνεχίσαμε βόρεια πορεία για να επισκεφθούμε μία άλλη πόλη, που στην ουσία όμως είναι συνέχεια του Ντουμπάι και απέχει αρκετά χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης. Το όνομά της ήταν Sharjah και είναι ένα από τα επτά εμιράτα. Ξεκινήσαμε πηγαίνοντας να δούμε μία μικρή περιοχή με καταστήματα για φαγητό και ποτό και ένα πολύ όμορφο κανάλι, η οποία λεγόταν Al Qasba. Το μέρος αυτό το γνωρίσαμε πολύ καλύτερα αρκετές μέρες μετά, αφού το ξενοδοχείο μας για μια βραδιά στην επιστροφή ήταν εκεί ακριβώς.

upload_2019-1-28_17-11-58.jpeg


upload_2019-1-28_17-13-33.jpeg


upload_2019-1-28_17-14-40.jpeg


Δεν μείναμε πολύ εκεί γιατί θέλαμε να πάμε ακόμα λίγο πιο βόρεια, δηλαδή πέντε με έξι χιλιόμετρα για να δούμε μία περιοχή που κυρίως είχε μουσεία. Πήγαμε και σπαταλήσαμε μία ώρα κάνοντας βόλτα, χωρίς όμως να μπούμε σε κάποιο μουσείο, αλλά βλέποντας τα μαγαζιά να ανοίγουν. Αυτό που είναι εντυπωσιακό εδώ είναι ότι τα μαγαζιά ανοίγουν σίγουρα μετά τις 10:00, αλλά και στις 11:00 βρίσκεις πολύ λίγα ανοιχτά. Πήγαμε σε αυτή την περιοχή, όμως εκεί το 90% των καταστημάτων ήταν κλειστά. Ευτυχώς εμείς βρήκαμε ένα κατάστημα και αγοράσαμε ορισμένα σουβενίρ σε καλή τιμή, αφού στο Ντουμπάι και στο Άμπου Ντάμπι όλα ήταν πανάκριβα. Ένα μικρό μαγνητάκι στο Ντουμπάι κόστιζε γύρω στα 3 με 4 ευρώ ενώ εμείς εδώ το παίρναμε ένα ευρώ.

upload_2019-1-28_17-15-55.jpeg


Μετά γυρίσαμε προς την κατεύθυνση του Ντουμπάι, που είχαμε πολλά πράγματα να δούμε και ο χρόνος μας πίεζε. Ξεκινήσαμε πρώτα από μία περιοχή βόρεια πάλι της πόλης, αλλά σχετικά κοντά στο ξενοδοχείο μας. Το μέρος που πήγαμε ήταν πολύ όμορφο και ονομάζεται Al Fahidi. Είναι μία περιοχή σε ένα μεγάλο κανάλι της θάλασσας, που έχουν χτίσει χαμηλά κτήρια, με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο των σπιτιών και των καταστημάτων και κάνεις βόλτα για μία απόσταση περίπου ένα χιλιόμετρο. Ήταν όμορφα εκεί αλλά πολύ τεχνητό όλο αυτό το πράγμα. Είδαμε και μια ταμπέλα που έγραφε για κάποιες εκδηλώσεις που γίνονται μετά τις 5 το απόγευμα, αλλά εμείς φυσικά δεν επιστρέψαμε. Και πάλι, εδώ ο κόσμος ήταν λιγοστός. Ακόμα και οι ντόπιοι δεν είχαν πάει στα μαγαζιά τους. Ίσως πηγαίνουν μετά το μεσημέρι.

upload_2019-1-28_17-17-0.jpeg


Από την περιοχή Al Fahidi:
upload_2019-1-28_17-18-5.jpeg


Σχεδόν όλα κλειστά:
upload_2019-1-28_17-19-16.jpeg


upload_2019-1-28_17-22-13.jpeg


upload_2019-1-28_17-20-53.jpeg


Ο επόμενος προορισμός μας ήταν νότια της πόλης και ονομάζεται Palm Jumeirah. Εκεί είχε πολύ κόσμο, κυρίως τουρίστες, αλλά ήταν όντως αρκετά όμορφα. Είχε και πολλά ξενοδοχεία. Βέβαια από εκεί που βρίσκεσαι, κάτω χαμηλά στους δρόμους, δεν μπορείς να καταλάβεις το σχήμα του φοίνικα που έχει η περιοχή. Με επιχωματώσεις στη θάλασσα και σε διάμετρο πέντε χιλιομέτρων κατασκεύασαν μια πόλη σε σχήμα φοίνικα με ένα μεγάλο πλήρες τόξο να τον περιβάλλει. Αυτό που βλέπεις είναι ωραίες παραλίες και λίγο κόσμο να κολυμπάει. Αναγνωρίζεις και την πολυτέλεια στα ξενοδοχεία. Από κει βγάλαμε πολλές φωτογραφίες την πόλη του Ντουμπάι με τους ουρανοξύστες, που φαινόταν μακριά, αλλά και το ξενοδοχείο Burj al Arab, το οποίο ήταν αρκετά κοντά σε μας, σε ευθεία περίπου 4 χιλιόμετρα.
Από τη διαδρομή μας:
upload_2019-1-28_17-23-56.jpeg


upload_2019-1-28_17-25-9.jpeg


upload_2019-1-28_17-27-8.jpeg


Το Ντουμπάι από μακριά:
upload_2019-1-28_17-28-47.jpeg


Καλό μπάνιο!
upload_2019-1-28_17-29-52.jpeg


Προσέξτε πως έχουν "ντύσει" τη γέφυρα για να φαίνεται όμορφη:
upload_2019-1-28_17-31-25.jpeg


Φεύγοντας από κει είπαμε να πάμε σε αυτό το Burj al Arab, αλλά δυστυχώς δεν επιτρεπόταν να μπεις μέσα για περισσότερες φωτογραφίες, εκτός εάν αγοράσεις εισιτήριο, ώστε να μπεις εκεί για να φας είτε να πιεις καφέ. Εμείς ούτε ρωτήσαμε πόσο έκανε αφού δεν είχαμε χρόνο. Η εποχή τώρα είναι τέτοια που από τις 6 το απόγευμα βραδιάζει και έτσι δεν έχεις ώρα να κάνεις πολλά πράγματα με το φως.

upload_2019-1-28_17-32-47.jpeg


upload_2019-1-28_17-33-52.jpeg


Δεν μας ένοιαζε όμως γιατί αποφασίσαμε να προχωρήσουμε προς το κέντρο της πόλης πηγαίνοντας στο ψηλότερο κτήριο του κόσμου, το Μπουρτζ Χαλίφα και στο Mall που υπάρχει εκεί.

Από το δρόμο:
upload_2019-1-28_17-35-7.jpeg


Απολαύστε το Burj Khalifa:
upload_2019-1-28_17-36-9.jpeg


upload_2019-1-28_17-38-33.jpeg


Πήγαμε στο υπόγειο του Mall για να παρκάρουμε και ψάχνοντας για θέση μισή ώρα δεν βρήκαμε τίποτα και έτσι φύγαμε. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας. Το πάρκιν που προσπαθήσαμε να αφήσουμε το αυτοκίνητο ήταν τεράστιο και σίγουρα ήταν πάνω από 100 στρέμματα. Χιλιάδες κόσμος έψαχνε να παρκάρει και μπαίνανε τα αυτοκίνητα λες και ήσουν στα διόδια της εθνικής σε μια ομαδική έξοδο από την Αθήνα για τις γιορτές. Επόμενο ήταν να μη βρουν οι άνθρωποι μέρος για πάρκιν.

Στο ξενοδοχείο φτάσαμε στις 18:30 περίπου, οπότε ήταν και πολύ νωρίς για να μην κάνουμε κάτι άλλο. Όμως ο Γιάννης με τη Μαρ δεν ήθελαν να βγουν άλλο έξω και εμείς αποφασίσαμε με την Ντίνα να πάμε μια βόλτα προς το Burj Khalifa.
Στις 7 περίπου βγήκαμε από το ξενοδοχείο ψάχνοντας για ταξί. Ρωτώντας έναν υπάλληλο του ξενοδοχείου, μας είπε ότι μπορούσαμε να πάρουμε ένα ταξί από εκεί και ζητούσε 40 Dirham (περίπου 11 ευρώ). Όμως εμείς πήγαμε λίγο πιο κάτω και πήραμε ένα από το δρόμο και δεν μας κόστισε ούτε 15 Dirham μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο της πόλης. Πήγαμε στο Μπουρτζ Χαλίφα για να θαυμάσουμε την περιοχή γύρω από αυτό γιατί μέσα δεν μπήκαμε. Πιο πολύ να δούμε τα σιντριβάνια και το φωτισμό του κτηρίου, που ήταν καταπληκτικά. Αφού είδαμε δυο-τρεις φορές τον χορό των νερών στο τεράστιο σιντριβάνι, ο οποίος γίνεται για 3 λεπτά κάθε μισή ώρα και τους φωτισμούς του τεράστιου κτιρίου, πήγαμε στο Mall να κάνουμε μία μικρή βόλτα. Όχι για ψώνια αλλά μόνο για να το δούμε. Στις 22:00 πήραμε ένα άλλο ταξί και επιστρέψαμε στο δωμάτιό μας για να ξεκουραστούμε και να ετοιμαστούμε για την αυριανή αναχώρηση προς το Ομάν με το αεροπλάνο.

upload_2019-1-28_17-39-19.jpeg


Οι ξετρελαμένοι θεατές εν δράσει με τα κινητά τους:
upload_2019-1-28_17-41-12.jpeg


upload_2019-1-28_17-42-58.jpeg


upload_2019-1-28_17-39-48.jpeg


upload_2019-1-28_17-40-34.jpeg


Και από το Mall μια φωτογραφία:
upload_2019-1-28_17-43-50.jpeg
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ήμουν λίγο αρνητικός με τις μεγάλες πόλεις Ντουμπάι και Αμπού Ντάμπι και είναι λίγο άδικο. Καμιά φορά θέλουμε να χαλαρώσουμε λίγο, να νιώσουμε μια νωθρότητα και να πιούμε ένα καφέ χωρίς να σκεφτόμαστε ότι χάνουμε την ώρα μας. Έτσι κάνω στις παραλίες της Ελλάδας το καλοκαίρι. Γιατί όχι και στα Εμιράτα; Ήταν σαν καλοκαίρι.

Επίσης ταξιδεύουν άνθρωποι με τα παιδιά τους ή πάνε να ξεκουραστούν ή πάνε κάπου κυρίως για να δουν φίλους εκεί. Τότε ναι, θα έχουν ένα διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης τέτοιων πόλεων. Κι εγώ συχνά το σκέφτομαι, ότι δηλαδή καλά θα ήταν να αφιέρωνα το 20% από το χρόνο μου σε χαλαρότητα. Δε μπορώ όμως. Κάτι μέσα μου δε με αφήνει. Και παραπάνω μέρες να είχα πάλι θα έτρεχα σε άλλα μέρη των Εμιράτων που δεν είδα. Και είναι αλήθεια ότι η άποψή μας για τη χώρα είναι μόνο από όσα είδαμε στις δυο πόλεις. Την ύπαιθρο δεν την είδαμε καθόλου. Όμως ο σκοπός του ταξιδιού μας ήταν το Ομάν και εκεί είδαμε όσο περισσότερα μπορούσαμε και με μεγάλη ποικιλία. Τα Εμιράτα ήταν ένα μικρό μπόνους στο ταξίδι μας.

Ακολουθεί ένα βίντεο που ετοιμάσαμε για τις δυο πόλεις των Εμιράτων.

 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πρώτη μέρα στο Ομάν

Έφτασε και η άγια μέρα που θα φεύγαμε από την πολύβουη πόλη του Ντουμπάι και θα πηγαίναμε στο ήσυχο Ομάν. Το περίμενα πως και πως! Αλλά λες και ήθελε ακόμα λίγο να μας βασανίσει αυτή η πόλη και μέχρι να βρούμε το σημείο που θα αφήναμε το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο κάναμε τρεις κύκλους και ρωτήσαμε 4-5 ανθρώπους. Αφού τέλειωσε το ταξίδι είδα στα χαρτιά που μου είχαν δώσει όταν το παραλάβαμε ότι σε μια σελίδα παρείχαν λεπτομερείς οδηγίες για την επιστροφή. Λίγες μέρες αργότερα, όταν επιστρέφαμε το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο της Μασκάτ, αφού κάναμε ένα κύκλο θυμήθηκα ότι στο γραφείο μου το είχαν πει ότι έχουν οδηγίες για την επιστροφή και τις ακολουθήσαμε. Χωρίς αυτές ακόμα θα ψάχναμε να βρούμε το σημείο για το drop off. Στα περισσότερα αεροδρόμια έχει επιγραφές που σε οδηγούν στο σημείο Car rentals return. Εδώ τίποτα.

Αφού αφήσαμε το αυτοκίνητο στο Ντουμπάι, στον τερματικό σταθμό 1, ρωτάμε για τον 2, από όπου είχαμε αναχώρηση. Αμ δε! Πάρτε ταξί μας λένε για να πάτε. Τι να κάνουμε. Ευτυχώς είχαμε κρατήσει ντιράμ για την επιστροφή μας στο Ντουμπάι και σκάσαμε 41 από δαύτα, δηλαδή 12 ευρώ. Μόνο η σημαία ήταν 25, δέκα φορές παραπάνω από την κανονική που έχουν, εκτός αεροδρομίου. Στην Europcar δεν είπαμε τίποτα για την κλίση στο Αμπού Ντάμπι, και σε λίγες μέρες είδα τη χρέωση στην κάρτα μου. Μια χαρά. Επειδή αναφέρθηκα στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων, σημειώνω ότι στα ταξίδια συνήθως κλίνω τα αυτοκίνητα μέσω της εταιρίας rentalcars και κατά την παραλαβή συμπληρώνω δεύτερο οδηγό και πλήρη κάλυψη.

Εδώ, για το μέρος του ταξιδιού στο Ομάν, θέλω να αφιερώσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον συμφορουμίτη @babaduma , που είχαμε πολλές φορές επικοινωνία για να έχω τις σωστές οδηγίες σε ορισμένα θέματα της επίσκεψης στη χώρα αυτή.

Το μεσημέρι φτάσαμε στην πρωτεύουσα του Ομάν, στην Μασκάτ, στο καινούργιο αεροδρόμιο. Και ενώ είχα προετοιμαστεί ώστε να μην πληρώσουμε βίζα, τελικά την πατήσαμε διότι ήθελε μία επιπλέον σφραγίδα από το αεροδρόμιο του Ντουμπάι. Για να διευκρινίσω την κατάσταση, στο Ομάν χρειάζεται βίζα από τους Έλληνες επισκέπτες. Όμως αν έχουν επισκεφθεί προηγουμένως το Ντουμπάι και εκεί πουν ότι θέλουν να έρθουν μετά από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στο Ομάν, τους βάζουν μία επιπλέον σφραγίδα για να μπορέσουν να κάνουν την επίσκεψη δωρεάν, χωρίς βίζα. Εμείς το γνωρίζαμε και όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι τους ζητήσαμε να το κάνουν και εκείνοι μας είπαν: Βεβαίως, όμως δεν το έκαναν και έτσι πληρώσαμε σαν βλάκες άλλα 15 ευρώ ο καθένας για την βίζα. Αυτό βέβαια προκάλεσε μία μεγαλούτσικη καθυστέρηση πάνω από μισή ώρα μέχρι να ολοκληρώσουμε τις διαδικασίες και πήγαμε καθυστερημένοι να παραλάβουμε το αυτοκίνητο. Όπως μας είπε εκ των υστέρων ο αγαπητός @taver , πρέπει στο Ντουμπάι να επιμείνετε γιατί οι υπάλληλοι όση καλή θέληση και να έχουν δε βοηθάνε με τις γνώσεις τους.

upload_2019-2-1_17-19-6.jpeg


Για να βλέπετε δρόμους που έχουν στο Ομάν!
upload_2019-2-1_17-20-19.jpeg


Εννοείται ότι επί το΄που στο αεροδρόμιο της Μασκάτ πήραμε το αυτοκίνητο που είχαμε κλείσει. Ήταν ένα καταπληκτικό Mitsubishi Outlander στο οποίο πληρώσαμε και περίπου 220 ευρώ για να έχουμε πλήρη κάλυψη και δεύτερο οδηγό όλες αυτές τις 9 μέρες που θα το χρησιμοποιούσαμε. Έτσι μας ήρθε περίπου 100 ευρώ η κάθε μέρα ενοικίασης αφού είχα πληρώσει και άλλα 700 ευρώ από την Αθήνα. Τελικά μας ήρθε ακριβότερα γιατί δώσαμε άλλα 200 ευρώ, αφού στην τιμή αυτή περιλαμβάνονταν μόλις 250 χιλιόμετρα ημερησίως. Αυτό σημαίνει ότι για εννιά μέρες έπρεπε να μην ξεπεράσουμε τα 2250 χλμ, αλλά εμείς φτάσαμε τα 4000 χλμ. Σιγά μην κάνουμε πίσω! Πήγαμε Σαλαλά και γυρίσαμε και μόνο η διαδρομή είναι 2000 χιλιόμετρα.

Μετά τις διατυπώσεις έβαλα τον Γιάννη στο τιμόνι και εγώ με το GPS τον οδηγούσα στην κατεύθυνση για την πόλη Σουρ, απόσταση 200 χλμ.

upload_2019-2-1_17-21-50.jpeg


Στην αρχή η διαδρομή έξω από τα περίχωρα της πρωτεύουσας, ήταν καταπληκτική, με βραχώδη μέρη και ψηλά βουνά στο βάθος και σχεδόν κανένα δέντρο. Όμως προχωρούσαμε σχετικά γρήγορα γιατί ο δρόμος ήταν καλός και δεν είχαμε πολύ χρόνο. Εννοώ ότι δεν κάναμε στάση ούτε για φωτογραφία. Θέλαμε να επισκεφτούμε μία τουλάχιστον από τις κοιλάδες, τα Wadi.

Κάναμε μόνο μία στάση για να δούμε ένα συγκεκριμένο μέρος που είδαμε πολλά αυτοκίνητα σταματημένα. Δεν την είχαμε στο πρόγραμμα αλλά με τόσο κόσμο μαζεμένο δεν είχαμε αμφιβολία ότι θα ήταν κάτι καλό. Και πέσαμε διάνα! Από τότε το έχουμε δει αυτό το μέρος αρκετές φορές στην τηλεόραση. Ήταν μία μεγάλη στρογγυλή σκαμμένη σε βάθος αρκετών μέτρων λίμνη, με διάμετρο περίπου 50 μέτρα και πολύς κόσμος στο νερό έκανε μπάνιο και βουτιές. Ήταν ένα όμορφο μέρος και για μας πρωτόγνωρο. Και το όνομα αυτού: Bimmah Sinkhole. Αν πάτε μην το χάσετε, όπως παρ’ ολίγο εμείς.

upload_2019-2-1_17-23-25.jpeg


upload_2019-2-1_17-25-57.jpeg


Προσέξτε το τύπο με το κόκκινο μαγιό που πέφτει:
upload_2019-2-1_17-27-31.jpeg


Και σε ένα δευτερόλεπτο:
upload_2019-2-1_17-29-3.jpeg


upload_2019-2-1_17-30-44.jpeg


Η επόμενη στάση μας ήταν το Wadi Shab. Εκεί θέλαμε να κάνουμε κανονική επίσκεψη γιατί είναι διάσημο και όμορφο. Έπρεπε όμως να έχουμε στη διάθεση μας τουλάχιστον τρεις ώρες και εμείς δεν είχαμε ούτε τις δυο. Έτσι αποφασίσαμε να μην κάνουμε τη διαδρομή, η οποία είχε μία μικρή βαρκάδα και μετά αρκετό περπάτημα και πολύ πιθανόν και μπάνιο στο τέλος. Θα το κάναμε την επόμενη μέρα το πρωί, αφού επιστρέψαμε πίσω γύρω στα 50 χιλιόμετρα. Ευτυχώς η διαδρομή είναι πολύ καλή και ο δρόμος γρήγορος. Μια μικρή βόλτα όμως την κάναμε εκεί καθώς και στο διπλανό χωριό.

upload_2019-2-1_17-32-27.jpeg


upload_2019-2-1_17-33-57.jpeg


upload_2019-2-1_17-35-19.jpeg


upload_2019-2-1_17-36-42.jpeg


upload_2019-2-1_17-37-39.jpeg


Επίσης έχει εκεί κοντά και το Wadi Tiwi, το οποίο και αυτό κάναμε την επομένη μέρα, αφού με λίγη βόλτα που προλάβαμε να κάνουμε είδαμε ότι ήταν πανέμορφο. Έτσι μερικά πράγματα που θέλαμε να κάνουμε αυτή τη μέρα τα είχαμε αφήσει για την επομένη και δεν ξέραμε τι θα γινόταν με τα της επομένης.

upload_2019-2-1_17-39-10.jpeg


upload_2019-2-1_17-40-33.jpeg


Λίγο πριν φτάσουμε στην πόλη που θα μέναμε, τη Sur, σταματήσαμε σε ένα σούπερ μάρκετ να ψωνίσουμε φαγώσιμα και φυσικά και νερό, από το οποίο είχαμε ξεμείνει. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και τα δωμάτια ήταν τεράστια. Όμως σαν ξενοδοχείο δεν λέει και πολλά πράγματα. Για φαγητό με την Ντίνα φάγαμε ένα κοτόπουλο που ψωνίσαμε στο σούπερ μάρκετ. Ήταν ψητό και μπορώ να πω αρκετά νόστιμο, αφού στο δωμάτιο είχε και φούρνο μικροκυμάτων και το ζεστάναμε.

Το ξενοδοχείο εδώ το διαχειρίζονταν Ινδοί, όπως και τα περισσότερα από τα ξενοδοχεία, για να μην πω όλα, που πήγαμε. Οι ντόπιοι είναι σε κυριλέ δουλειές.

Αφού φάγαμε και ξεκουραστήκαμε λίγο, μόνο εγώ με τον Γιάννη, περίπου στις 20:30 πήγαμε για μία βόλτα μέχρι τις 10 το βράδυ στην πόλη. Εμένα γενικά μου άρεσε αν και δεν είχαμε πολλά πράγματα να κάνουμε γιατί υπήρχε μία ερημιά. Η θερμοκρασία ήταν πάρα πολύ όμορφη και ο καιρός γλυκός. Με ένα κοντομάνικο ήσουνα μία χαρά και κάναμε έτσι αρκετή βόλτα. Ιδιαίτερα μου άρεσε η βόλτα στα μαγαζιά της πόλης που ήταν πάρα πολύ όμορφα και μικρά και δεν είχαν καμία σχέση με τα καταστήματα του Dubai που κυρίως βρίσκονται σε Mall, αλλά ούτε και με εκείνα τα τελείως φτιαχτά που βρίσκονται σε ορισμένα σουκ. Αργότερα βέβαια είδαμε και καλύτερα.

Σε αυτό το ταξίδι δεν είχαμε jet lag, διότι η διαφορά των ωρών είναι μόλις δύο. Απλά το πρωί που σηκωνόμαστε μας φαίνεται ότι ξυπνάμε πάρα πολύ πρωί και ας έχουμε κοιμηθεί και 7 ώρες ολόκληρες. Η πρώτη μέρα στη χώρα, αν και είδαμε λίγα μας άρεσε και ήμασταν σίγουροι ότι η συνέχεια θα ήταν ακόμα καλύτερη.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.691
Likes
30.254
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Όπως μας είπε εκ των υστέρων ο αγαπητός @taver , πρέπει στο Ντουμπάι να επιμείνετε γιατί οι υπάλληλοι όση καλή θέληση και να έχουν δε βοηθάνε με τις γνώσεις τους.
Και εκ των προτέρων:
https://www.travelstories.gr/community/threads/Ομαν.60069/page-2#post-721232

Και χαιρετίσματα από το μέρος που συζητάγαμε στη συνάντηση...
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Τα περίφημα Wadi. Από τη Sur στη Nizwa

Η επόμενη μέρα ήταν από τις δύσκολες, όσον αφορά στο να βγει το πρόγραμμα. Όπως έλεγα και πριν έπρεπε να επιστρέψουμε στην περιοχή των γουάντι, να τα επισκεφτούμε και να καταλήξουμε στην πόλη Νίζουα. Στο δρόμο για εκεί είχαμε και άλλα να δούμε. Ο συντομότερος χρονικά δρόμος από τα Wadi που θα ήμασταν για τη Νίζουα είναι μέσω Μασκάτ. Όμως εμείς θα πηγαίναμε από πιο επαρχιακούς δρόμους για να δούμε και κάποια άλλα σημεία, ευτυχώς όχι πολλά. Λίγο μετά τη Σουρ έχει το Ras al Jinz (Al Hadd) με τις θαλάσσιες χελώνες που βγαίνουν το βράδυ και γεννούν στην κατάλευκη αμμουδιά. Αυτό έτσι κι αλλιώς το χάσαμε αλλά δεν είναι και πολύ εύκολο να τις δεις, ειδικά αυτή την περίοδο.

Φυσικά όμως δε θέλαμε να φύγουμε από τη Σουρ χωρίς να δούμε την πόλη. Πρωί-πρωί πήγαμε σε ένα υπαίθριο μουσείο πλοίων, στο καρνάγιο και γενικά στην παραλία για λίγη ώρα. Είδαμε όμορφες εικόνες από πλοία που επισκευάζονταν και πύργους στους γύρω λόφους. Οι πύργοι στο Ομάν είναι κάτι πολύ συνηθισμένο και πάντα τους φωτογραφίζεις γιατί είναι όμορφα στημένοι.

upload_2019-2-2_18-8-46.jpeg


upload_2019-2-2_18-11-49.jpeg


upload_2019-2-2_18-12-55.jpeg


upload_2019-2-2_18-14-25.jpeg


upload_2019-2-2_18-15-45.jpeg


Μετά πήγαμε προς Μασκάτ και στα εξήντα χιλιόμετρα παρκάραμε για να επισκεφτούμε το wadi Al shab. Πήραμε βαρκούλα για εκατό μέτρα να πάμε απέναντι στο ποτάμι και μετά σε πενήντα λεπτά περπατώντας στο φαράγγι φτάσαμε στο μέρος με τα νερά. Εγώ έκανα και ένα μικρό μπάνιο, αφού πολύς κόσμος κολυμπούσε στα καθαρά πιστεύω νερά του ποταμιού. Μας είχαν πει ότι μπορούμε να κολυμπήσουμε για αρκετή ώρα μέχρι ένα μικρό καταρράκτη. Όμως δεν ήθελα να έχω τους υπόλοιπους της παρέας να περιμένουν. Άλλωστε είπαμε ότι βιαζόμαστε. Για την ομορφιά του φαραγγιού δεν έχω λόγια! Νομίζω αν δεν πας εκεί δε μπορείς να πεις ότι είδες το Ομάν. Τελεία.

upload_2019-2-2_18-16-55.jpeg


upload_2019-2-2_18-18-32.jpeg


upload_2019-2-2_18-20-19.jpeg


upload_2019-2-2_18-21-38.jpeg


upload_2019-2-2_18-23-14.jpeg


Τρομάρα μου!
upload_2019-2-2_18-24-47.jpeg


upload_2019-2-2_18-26-24.jpeg


Μετά πήγαμε στο Wadi Tiwi όπου με το αμάξι φτάσαμε σε ένα σημείο, που όμως είχε λίγο χώρο για πάρκινγκ και φύγαμε. Σίγουρα αν περπατούσαμε έστω και λίγο θα βλέπαμε σίγουρα ωραίο θέαμα και εκεί. Όμως στη διαδρομή είχαμε δει όμορφο τοπίο. Η αλήθεια είναι ότι είχε σχεδόν φτάσει το μεσημέρι και η διαδρομή είχε αρκετά αυτοκίνητα και ο δρόμος ήταν πολύ στενός. Ένας μέτριος οδηγός δύσκολα θα φύγει χωρίς γρατζουνιές.

upload_2019-2-2_18-28-4.jpeg


upload_2019-2-2_18-29-46.jpeg


Μετά έπρεπε να πάμε στη Νίζουα. Πήγαμε από τη Σουρ ξανά και κόψαμε δεξιά. Είπα ότι το κάναμε για να δούμε καλύτερη διαδρομή. Στο δρόμο επισκεφτήκαμε το Wadi Bani Khaled. Μάλλον δεν φτάσαμε μέχρι το τέλος, γιατί παρακάτω είδαμε άλλη ταμπέλα που πήγαινε στο ίδιο μέρος από άλλο δρόμο και από εκεί είχε πολλά αυτοκίνητα που επέστρεφαν. Ήταν όμως αργά και γι αυτό δεν μπορούσαμε να κάνουμε όλη τη διαδρομή. Όμως το θέαμα με βράχια και βουνά ήταν απίθανο. Ίσως τα πιο όμορφα χρώματα σε βουνά που έχω δει ποτέ.Θα το δείτε και με το όνομα Wadi Bani Khalid αντί για το Khaled. Το θέμα είναι να πάρεις τη σωστή διασταύρωση, που είναι εκείνη που παίρνουν οι τυχεροί. Εμείς βέβαια είδαμε το θέαμα των βουνών και μάλλον νομίζω πως είχαμε την τύχη με το μέρος μας, αφού γουάντι είδαμε κι άλλα.Τέτοια βουνά όχι. Θαυμάστε τα παρακάτω:

upload_2019-2-2_18-31-53.jpeg


upload_2019-2-2_18-33-8.jpeg


upload_2019-2-2_18-34-41.jpeg


upload_2019-2-2_18-36-21.jpeg


upload_2019-2-2_18-37-56.jpeg


upload_2019-2-2_18-39-10.jpeg


upload_2019-2-2_18-40-50.jpeg


upload_2019-2-2_18-45-5.jpeg


upload_2019-2-2_18-43-47.jpeg


Να και το τέλος του δρόμου. Αναγκαστική επιστροφή. Άλλωστε νυχτώνει:
upload_2019-2-2_18-46-45.jpeg


upload_2019-2-2_18-48-23.jpeg


Πήραμε το δρόμο για Νίζουα (άλλοι τη λένε Νάζουα) και πια είχε βραδιάσει. Ταμπέλες δεν είχε ή δεν τις προσέξαμε και όπως είχαμε πάρει το δρόμο (με το ωραίο όριο των 120 χλμ/ώρα) θα πηγαίναμε μέσω Μασκάτ. Ευτυχώς σταματήσαμε για τρόφιμα σε ένα μαγαζί και μου ήρθε να ρωτήσω για το δρόμο. Οι άνθρωποι μου είπαν ότι ακριβώς εκεί έπρεπε να στρίψουμε για να φτάσουμε το συντομότερο. Ήταν μια δύσκολη διαδρομή λόγω του σκότους, αλλά όλα πήγαν καλά.

Φτάσαμε στις εννιά και με ταλαιπωρία βρήκαμε το διαμέρισμα που θα μέναμε. Μιλάμε για μεγάλη νίλα. Από το αεροδρόμιο της Μασκάτ είχα αγοράσει μια κάρτα SIM με πέντε ρεάλ, δηλαδή 12 ευρώ. Η κάρτα λοιπόν αυτή είχε 50 λεπτά δωρεάν ομιλίας προς όλους, ακόμα και για το εξωτερικό, 50 SMS και 3000 MB ίντερνετ. Εγώ την πρώτη μέρα χρησιμοποίησα λίγα ΜΒ και από τότε δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Τώρα στη Νίζουα που τη χρειαζόμουν δεν μπορούσα να επικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη, ο οποίος ήταν εκεί μόνο μια ώρα το απόγευμα. Από Ελλάδα μου είχε πει να του τηλεφωνήσω όταν φτάσω το βράδυ. Εγώ όμως τηλέφωνο δεν είχα και δε θα είχα ποτέ ξανά, μέχρι το τέλος του ταξιδιού μας.

Ο πλοηγός μας είχε μπερδέψει (αυτός καλά τα έδειχνε) και δε βρίσκαμε το διαμέρισμα, οπότε βγήκαμε στους δρόμους με τα πόδια εγώ και ο Γιάννης να το βρούμε. Ξέραμε ότι βρισκόμασταν δίπλα, αλλά θέλαμε να πάρουμε και τηλέφωνο. Μπαίνουμε σε ένα μαγαζί, την ώρα που έκλεινε και παρακαλέσαμε τον ιδιοκτήτη να πάρει τηλέφωνο για πάρτι μας. Μην τα πολυλογώ, ο άνθρωπος μίλησε με τον ιδιοκτήτη και μας οδήγησε ο ίδιος στο διαμέρισμα (που ήταν εκεί κοντά) και μας έδωσε το κλειδί που ήταν κρυμμένο στην πόρτα. Την επόμενη μέρα, όταν ήμασταν στο δρόμο για τη Σαλαλά, με παίρνει τηλέφωνο ο ιδιοκτήτης (του είχα στείλει το νούμερο του τηλεφώνου μας με mail και ευτυχώς μπορούσα και δεχόμουν κλείσεις) και μου ζητούσε τα λεφτά του διαμερίσματος. Του είπα ότι θα του τα δώσω όλα μαζί σε λίγες μέρες, αφού θα μέναμε άλλες δυο βραδιές επιστρέφοντας από τη Σαλαλά. Όταν φεύγαμε την δεύτερη φορά πήγαμε ξανά στον ίδιο καταστηματάρχη και τηλεφώνησε ξανά στον ιδιοκτήτη και τελικά αφήσαμε σε εκείνον τα χρήματα. Ωραία να τα λες αλλά τότε είχαμε το άγχος με την πληρωμή και ο ιδιοκτήτης μας έλεγε ότι δεν μπορεί να τα τραβήξει από την πιστωτική κάρτα. Αφήσαμε τα χρήματα και σε έναν ξένο άνθρωπο, αλλά καταλάβαμε ότι στο Ομάν οι άνθρωποι ακόμα είναι απλοί και καλοί.

Το βράδυ ψάχναμε για φαγητό και βενζίνη με το Γιάννη και τη Ρίτα. Μόνο βενζίνη βρήκαμε, αφού θέλαμε να είμαστε γεμάτοι για το ταξίδι στη Σαλαλά. Μόνο εγώ είμαι ψύχραιμος με το θέμα της βενζίνης. Όλοι φοβούνται πως δε θα βρούμε βενζινάδικο. Δύσκολο, αφού εδώ τα περισσότερα είναι ανοιχτά 24 ώρες. Η βενζίνη κοστίζει λίγο πάνω από μισό ευρώ το λίτρο.
 

Attachments


Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.011
Μηνύματα
923.795
Μέλη
39.726
Νεότερο μέλος
Christos Rev

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom