travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ας ξεκινήσει ιστορία
- Abu Dhabi 1η μέρα
- Βόλτα Dubai
- Video
- Ομάν 1η μέρα
- Από τη Sur στη Nizwa
- Διασχίζοντας την έρημο για τη Salalah
- Salalah και πέριξ
- Επιστροφή στη Nizwa
- Περιοχή της Nizwa
- Nizwa[B],[/B]βουνά κ βόλτα στη Μασκάτ
- Βόλτες στην Μασκάτ
- Ψαροχώρια και επιστροφή στο Dubai
- Βόλτα στο Dubai, ανέλπιστα Bahrein
- Bahrein
- Συμπεράσματα
Πρώτη μέρα, στο Αμπού Ντάμπι.
Η πρώτη στην ουσία μέρα του ταξιδιού στα Εμιράτα ξεκίνησε στις οκτώ το πρωί της Πέμπτης, με πιστή εφαρμογή του προγράμματος. Θα πηγαίναμε στο Αμπού Ντάμπι. Ο Γιάννης κάθισε στο τιμόνι και εν μέσω χιλιάδων φρενηρών αυτοκινήτων στο κέντρο του Ντουμπάι, ακολουθούσε τις οδηγίες μου, όπως αυτές προέρχονταν από την ανάγνωση του πλοηγού στο κινητό μου. Χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων και συνέχεια να βλέπουμε δίπλα μας ουρανοξύστες και δρόμους με 5 και 6 λωρίδες κυκλοφορίας, που να χωρίζονται οδηγώντας τους οδηγούς στις διάφορες συνοικίες. Τρελοί ρυθμοί ζωής που ευτυχώς στην Αθήνα δεν τους έχουμε ακόμα δει.
Φτάσαμε στην πρωτεύουσα των Εμιράτων, το Αμπού Ντάμπι, χωρίς να σταματήσουμε πουθενά. Την πρώτη μας στάση εκεί την κάναμε κοντά σε ένα τζαμί, που νομίζαμε ότι θα είναι το τέμενος Grand Sheikh Zayed (το μεγάλο τζαμί του σεΐχη Ζαγιέντ, από τα μεγαλύτερα του κόσμου) αλλά ήταν απλά το τζαμί Sheikh Zayed. Το καταλάβαμε και από το μικρό του μέγεθος και από το πάρκιν που ήταν σχεδόν άδειο. Ρωτώ ένα τύπο με στολή παρκαδόρου, αν το παρκάρισμα είναι ελεύθερο και μου απαντά θετικά. Μάλλον νόμισε ότι ρώτησα αν πρέπει να πληρώσουμε, γιατί στην επιστροφή βρήκαμε μια ωραιότατη κλίση των 45 ευρώ. Όταν τον ρώτησα γιατί πήραμε την κλίση (ήταν ακόμα εκεί), μου απάντησε ότι έπρεπε να έχω κόψει εισιτήριο. Όσες διαμαρτυρίες και να κάναμε η απάντηση ήταν: κι εγώ τι κάνω εδώ; Ελέγχω τη στάθμευση. Η Ντίνα παρ’ ολίγο να τον δείρει. Σίγουρα θα ήταν η πρώτη φορά που θα έτρωγε ξύλο από γυναίκα. Σίγουρα θα έχει δείρει εκείνος πολλές.
Σε αυτές τις χώρες τα διάφορα σκεύη τα έχουν περί πολλού και τα εκθέτουν σε τεράστια μεγέθη:
Εκεί κοντά ήταν ο παραλιακός δρόμος, η επονομαζόμενη Corniche Road. Έτσι θα περπατούσαμε ως εκεί για την πρώτη βόλτα μας. Περπατήσαμε περίπου ένα χιλιόμετρο για να φτάσουμε στην παραλία και κάναμε μία όμορφη βόλτα, αφού ο καιρός ήταν πολύ καλός με θερμοκρασία γύρω στους 23 βαθμούς Κελσίου. Το θέαμα ήξταν καλό αλλά για μας όχι εντυπωσιακό.
Μετά από την ανακάλυψη για το παράνομο παρκάρισμα στην επιστροφή και την ψυχρολουσία μας, πήγαμε στο Emirates Palace το οποίο είναι ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο, πραγματικά υπέροχο. Με τέτοιο όνομα και τόση επισκεψιμότητα εγώ νόμιζα πως θα ήταν κάτι σαν μουσείο, ή έστω ένα μεγάλο παλάτι. Κάναμε βόλτα μέσα, με δωρεάν πάρκιν του αυτοκινήτου, και απολαύσαμε και τις καταπληκτικές τουαλέτες, όλο μάρμαρο.
Απ' έξω:
Και στο εσωτερικό του:
Οι τουαλέτες:
Με αυτά και με αυτά η ώρα πέρασε (στις μεγάλες πόλεις οι ώρες περνούν πολύ γρήγορα, λόγω αποστάσεων, κίνησης και παρκαρίσματος) και έπρεπε να πάμε να δούμε και το μεγάλο τζαμί. Πήγαμε και με τρελές και χρονοβόρες διαδικασίες καταφέραμε και μπήκαμε μέσα, όλοι μας εκτός από τον Γιάννη, γιατί κρατούσε ένα μικρό μαχαίρι στην τσέπη του και φοβήθηκε ότι μπορεί να του την έπεφταν οι σεκιουρητάδες. Δεν πήγε καν στον έλεγχο που σου κάνουν πριν μπεις στο τζαμί. Για να μπεις, πρώτα περνάς από ένα τεράστιο κύκλο που κάνει ζικ-ζακ, υποτίθεται για να συμπληρώσεις σε ένα μικρό κομπιούτερ κάποια στοιχεία για σένα (αλλά οι περισσότεροι βιαζόταν και δεν τα δήλωναν). Στο τέλος παίρναμε ένα βραχιολάκι που ήταν απαραίτητο για να μπούμε στο τζαμί. Μετά μας περνούσαν από ένα ακόμα έλεγχο, λες και έμπαινες σε αεροπλάνο, και διαπίστωναν ότι δεν κινδύνευε κανένας. Όλοι εμείς οι τουρίστες προχωρούσαμε μέσα από μια υπόγεια στοά προς το τζαμί που ήταν σε μία απόσταση περίπου ένα χιλιόμετρο, που όμως μέχρι εκεί ευτυχώς είχε και κυλιόμενες σκάλες.Στις γυναίκες έδιναν μαντήλα και μακρύ φόρεμα υποχρεωτικά.
Το θέαμα στο τζαμί ήταν καταπληκτικό και άξιζε όλη την κούραση. Ιδιαίτερα όμορφοι ήταν οι πολυέλαιοι, και γενικώς η διακόσμηση. Επίσης απ' έξω ήταν πάρα πολύ όμορφο, λευκό όπως το Ταζ Μαχάλ. Ωραία εμπειρία.
Κοντά στο τζαμί αυτό βρισκόταν μία αγορά, souq όπως τις λένε εδώ, με πολύ ωραία θέα προς το τζαμί και προς την θάλασσα γενικότερα. Είχε μέσα και ένα μικρό κανάλι στο οποίο όποιος ήθελε έκανε βαρκάδα.
Η ώρα όμως είχε προχωρήσει και η νύχτα είχε αρχίσει να πέφτει. Έτσι αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο μας. Κατά τις 20:00 φτάσαμε στα δωμάτιά μας.
Γενικά εδώ όλα μας φάνηκαν πολύ ακριβά. Λίγα πράγματα είναι φτηνά. Το διαπίστωσα στο σούπερ μάρκετ που πήγαμε το απόγευμα, να πάρουμε φαγώσιμα.
Στις 21:30 μόνο εγώ με τον Γιάννη πήγαμε μία βόλτα εδώ γύρω για περίπου 90 λεπτά. Δεν μπορώ να πω ότι είχε κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού μέσα στο σκοτάδι και στην κίνηση των αυτοκινήτων, πιο πολύ βλέπαμε εργάτες να δουλεύουν στα γιαπιά, παρά κάποια καταστήματα. Πάει η πρώτη κουραστική μέρα. Όχι ότι οι υπόλοιπες δεν ήταν κουραστικές, αλλά την πρώτη φορά θες και μια καλή ξεκούραση.
Στο βάθος φαινόταν το Μπουρζ Χαλίφα, αλλά ήταν κουραστικό να πάμε ως εκεί με τα πόδια:
Η πρώτη στην ουσία μέρα του ταξιδιού στα Εμιράτα ξεκίνησε στις οκτώ το πρωί της Πέμπτης, με πιστή εφαρμογή του προγράμματος. Θα πηγαίναμε στο Αμπού Ντάμπι. Ο Γιάννης κάθισε στο τιμόνι και εν μέσω χιλιάδων φρενηρών αυτοκινήτων στο κέντρο του Ντουμπάι, ακολουθούσε τις οδηγίες μου, όπως αυτές προέρχονταν από την ανάγνωση του πλοηγού στο κινητό μου. Χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων και συνέχεια να βλέπουμε δίπλα μας ουρανοξύστες και δρόμους με 5 και 6 λωρίδες κυκλοφορίας, που να χωρίζονται οδηγώντας τους οδηγούς στις διάφορες συνοικίες. Τρελοί ρυθμοί ζωής που ευτυχώς στην Αθήνα δεν τους έχουμε ακόμα δει.


Φτάσαμε στην πρωτεύουσα των Εμιράτων, το Αμπού Ντάμπι, χωρίς να σταματήσουμε πουθενά. Την πρώτη μας στάση εκεί την κάναμε κοντά σε ένα τζαμί, που νομίζαμε ότι θα είναι το τέμενος Grand Sheikh Zayed (το μεγάλο τζαμί του σεΐχη Ζαγιέντ, από τα μεγαλύτερα του κόσμου) αλλά ήταν απλά το τζαμί Sheikh Zayed. Το καταλάβαμε και από το μικρό του μέγεθος και από το πάρκιν που ήταν σχεδόν άδειο. Ρωτώ ένα τύπο με στολή παρκαδόρου, αν το παρκάρισμα είναι ελεύθερο και μου απαντά θετικά. Μάλλον νόμισε ότι ρώτησα αν πρέπει να πληρώσουμε, γιατί στην επιστροφή βρήκαμε μια ωραιότατη κλίση των 45 ευρώ. Όταν τον ρώτησα γιατί πήραμε την κλίση (ήταν ακόμα εκεί), μου απάντησε ότι έπρεπε να έχω κόψει εισιτήριο. Όσες διαμαρτυρίες και να κάναμε η απάντηση ήταν: κι εγώ τι κάνω εδώ; Ελέγχω τη στάθμευση. Η Ντίνα παρ’ ολίγο να τον δείρει. Σίγουρα θα ήταν η πρώτη φορά που θα έτρωγε ξύλο από γυναίκα. Σίγουρα θα έχει δείρει εκείνος πολλές.

Σε αυτές τις χώρες τα διάφορα σκεύη τα έχουν περί πολλού και τα εκθέτουν σε τεράστια μεγέθη:


Εκεί κοντά ήταν ο παραλιακός δρόμος, η επονομαζόμενη Corniche Road. Έτσι θα περπατούσαμε ως εκεί για την πρώτη βόλτα μας. Περπατήσαμε περίπου ένα χιλιόμετρο για να φτάσουμε στην παραλία και κάναμε μία όμορφη βόλτα, αφού ο καιρός ήταν πολύ καλός με θερμοκρασία γύρω στους 23 βαθμούς Κελσίου. Το θέαμα ήξταν καλό αλλά για μας όχι εντυπωσιακό.



Μετά από την ανακάλυψη για το παράνομο παρκάρισμα στην επιστροφή και την ψυχρολουσία μας, πήγαμε στο Emirates Palace το οποίο είναι ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο, πραγματικά υπέροχο. Με τέτοιο όνομα και τόση επισκεψιμότητα εγώ νόμιζα πως θα ήταν κάτι σαν μουσείο, ή έστω ένα μεγάλο παλάτι. Κάναμε βόλτα μέσα, με δωρεάν πάρκιν του αυτοκινήτου, και απολαύσαμε και τις καταπληκτικές τουαλέτες, όλο μάρμαρο.
Απ' έξω:

Και στο εσωτερικό του:


Οι τουαλέτες:

Με αυτά και με αυτά η ώρα πέρασε (στις μεγάλες πόλεις οι ώρες περνούν πολύ γρήγορα, λόγω αποστάσεων, κίνησης και παρκαρίσματος) και έπρεπε να πάμε να δούμε και το μεγάλο τζαμί. Πήγαμε και με τρελές και χρονοβόρες διαδικασίες καταφέραμε και μπήκαμε μέσα, όλοι μας εκτός από τον Γιάννη, γιατί κρατούσε ένα μικρό μαχαίρι στην τσέπη του και φοβήθηκε ότι μπορεί να του την έπεφταν οι σεκιουρητάδες. Δεν πήγε καν στον έλεγχο που σου κάνουν πριν μπεις στο τζαμί. Για να μπεις, πρώτα περνάς από ένα τεράστιο κύκλο που κάνει ζικ-ζακ, υποτίθεται για να συμπληρώσεις σε ένα μικρό κομπιούτερ κάποια στοιχεία για σένα (αλλά οι περισσότεροι βιαζόταν και δεν τα δήλωναν). Στο τέλος παίρναμε ένα βραχιολάκι που ήταν απαραίτητο για να μπούμε στο τζαμί. Μετά μας περνούσαν από ένα ακόμα έλεγχο, λες και έμπαινες σε αεροπλάνο, και διαπίστωναν ότι δεν κινδύνευε κανένας. Όλοι εμείς οι τουρίστες προχωρούσαμε μέσα από μια υπόγεια στοά προς το τζαμί που ήταν σε μία απόσταση περίπου ένα χιλιόμετρο, που όμως μέχρι εκεί ευτυχώς είχε και κυλιόμενες σκάλες.Στις γυναίκες έδιναν μαντήλα και μακρύ φόρεμα υποχρεωτικά.






Το θέαμα στο τζαμί ήταν καταπληκτικό και άξιζε όλη την κούραση. Ιδιαίτερα όμορφοι ήταν οι πολυέλαιοι, και γενικώς η διακόσμηση. Επίσης απ' έξω ήταν πάρα πολύ όμορφο, λευκό όπως το Ταζ Μαχάλ. Ωραία εμπειρία.

Κοντά στο τζαμί αυτό βρισκόταν μία αγορά, souq όπως τις λένε εδώ, με πολύ ωραία θέα προς το τζαμί και προς την θάλασσα γενικότερα. Είχε μέσα και ένα μικρό κανάλι στο οποίο όποιος ήθελε έκανε βαρκάδα.


Η ώρα όμως είχε προχωρήσει και η νύχτα είχε αρχίσει να πέφτει. Έτσι αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο μας. Κατά τις 20:00 φτάσαμε στα δωμάτιά μας.
Γενικά εδώ όλα μας φάνηκαν πολύ ακριβά. Λίγα πράγματα είναι φτηνά. Το διαπίστωσα στο σούπερ μάρκετ που πήγαμε το απόγευμα, να πάρουμε φαγώσιμα.
Στις 21:30 μόνο εγώ με τον Γιάννη πήγαμε μία βόλτα εδώ γύρω για περίπου 90 λεπτά. Δεν μπορώ να πω ότι είχε κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού μέσα στο σκοτάδι και στην κίνηση των αυτοκινήτων, πιο πολύ βλέπαμε εργάτες να δουλεύουν στα γιαπιά, παρά κάποια καταστήματα. Πάει η πρώτη κουραστική μέρα. Όχι ότι οι υπόλοιπες δεν ήταν κουραστικές, αλλά την πρώτη φορά θες και μια καλή ξεκούραση.
Στο βάθος φαινόταν το Μπουρζ Χαλίφα, αλλά ήταν κουραστικό να πάμε ως εκεί με τα πόδια:
